آموزش توییتر : 16 تکنیک از برندینگ شخصی تا کسب‌ و کارها

آموزش توییتر : 16 تکنیک از برندینگ شخصی تا کسب‌ و کارها
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

شبکه اجتماعی توییتر یکی از محیط‌های محبوب اشتراک‌گذاری اطلاعات در سطح وب است. این سیستم از سال 2006 توسط فردی به نام «جک دورسی» در دسترس عموم قرار گرفت. وجود افراد مشهور و رد بدل کردن اطلاعات سیاسی بین سران کشورها از دلایل مهم فراگیرتر شدن توییتر در سطح جهان است.

اما استفاده از این شبکه اجتماعی در داخل کشورمان به دلیل موضوع فیلترینگ به اندازه استفاده جهانی مورد تایید نیست، اما اخیراً زمزمه‌های رفع فیلتر کردن آن به گوش می‌رسد. بنابراین آموزش توییتر و استفاده از آن در عصر حاضر خالی از لطف نیست.

اگر کمی هوشمند باشیم، حتی می‌توانیم به کمک توییتر یک برندسازی قوی نیز برای کسب‌وکار خود داشته باشیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه با شما به اشتراک بگذاریم. کسب درآمد از توییتر را در مقاله مرتبط بخوانید.

آموزش توییتر

توییتر چیست؟

واژه «توییتر» به معنی قارقار، جیک جیک، چهچهه یا چنین صداهایی است. دلیل این نامگذاری ارتباط کاربران این شبکه با یکدیگر به همین شیوه است؛ به‌صورتی که شما باید منظور خود را در متن‌های کوتاه 140 تا 280 کاراکتری به دیگران منتقل کنید.

در ابتدای کار کردن با توییتر، خواندن پیام‌های کوتاهی که بیشتر به اس‌‌ام‌اس شباهت دارند ممکن است زیاد برای‌تان جذاب نباشد؛ اما اگر شما هم پیامی برای اشتراک‌گذاری داشته باشید و مجبور باشید آن را در متن کوتاهی خلاصه کنید، جذابیت توییتر را درک خواهید کرد.

چی نیست؟! 24 آمار و فکت بازاریابی دیجیتال”]

جنگ‌ لفظی سران کشورها در قالب پیام‌های کوتاه و کوبنده، شبکه اجتماعی توییتر را به یک برنامه 100 میلیون کاربری تبدیل کرده است که روزانه به‌‌طور متوسط 500 میلیون توییت از خود منتشر می‌کنند. در واقع هر روز نیز بر تعداد کاربران این شبکه اجتماعی افزوده می‌شود. بنابراین آموزش توییتر یکی از گزینه‌هایی است که بسیاری از این افراد علاقمند به فراگریری آن هستند.

نکته دیگری که می‌تواند شما را برای استفاده و آموزش توییتر ترغیب کند، علاوه بر سرگرمی، امکان برندسازی قوی در این اپلیکیشن است. شما می‌توانید شغل خود را از دریچه تایم‌لاین این برنامه با تمام مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارید.

اگر در این اشتراک‌گذاری استمرار داشته باشید و به اصول بازاریابی ذر توییتر آشنا باشید، می‌توانید محبوبیت زیادی در بین کاربران این برنامه به دست بیاورید که در نهایت به فروش بیشتر شما منجر شود.

آموزش قدم به قدم توییتر

چطور توییتر را نصب کنم؟

با توجه به اینکه در حال حاضر توییتر در کشورمان فیلتر است، در شروع آموزش نصب توییتر ابتدا باید یک وی‌پی‌ان بر روی کامپیوتر یا موبایل خود نصب کنید. سپس می‌توانید وارد سایت twitter.com شوید یا اپلیکیشن twitter را از گوگل‌پلی یا اپ‌استور دانلود کنید. سپس مراحل زیر را به ترتیب طی کنید؟

  • اطلاعات شخصی خود مانند نام، آدرس ایمیل و پسورد خود را در صفحه ابتدایی این برنامه وارد کنید و سپس روی گزینه Sign up for Twitter کلیک کنید.
  • بعد از تایید نام کاربری‌تان لازم است تا روی گزینه Create My Account کلیک کنید و سپس Next را نیز کلیک کنید.
  • در این مرحله به شما امکان دنبال کردن افراد مشهور توییتری داده می‌شود. اگر مایل به دنبال کردن آن‌ها باشید روی گزینه Follow کلیک کنید و اگر مایل به دنبال کردن ایشان نیستید، باید روی گزینه Skip this step کلیک کنید تا کلا شما را از انجام این مرحله معاف کند.
  • با گذر از مرحله فوق، وارد مرحله مشابه دیگری می‌شوید که در آن با استفاده از گزینه Find People You Know می‌توانید دوستان خود را از طریق ایمیل، هات‌میل یا سایر حساب‌های کاربری خود پیدا کنید. اگر باز هم مایل به ادامه این مرحله نباشید، می‌توانید با استفاده از گزینه Skip this step، آن را پشت سر بگذارید.
  • در مرحله بعد با ورود به صفحه Add character می‌توانید یک عکس حداکثر 700 کیلوبایتی برای پروفایل خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای بایو خود نیز شرح‌حالی در حد 160 کاراکتر (تعداد کاراکتر توییتر) بنویسید.
  • اینک شما یک حساب توییتر دارید. به این جمع تازه خوش آمدید (:

آشنایی با ترفندهای مهم توییتر

لغات و اصطلاحات رایج در توییتر

چگونه در توییتر فالوور جمع کنیم. هر شبکه اجتماعی اعم از اینستاگرام، تلگرام، اسنپ‌چت و ….. اصطلاحات مختص به خود را دارند. کاربران توییتر نیز برای استفاده از این برنامه، مفاهیم و اصطلاحات زیر را به کار می‌برند که اولین نکته در آموزش توییتر به شما است:

  • هشتگ یا علامت #
    هشتگ چیست؟ هشتک علامتی است که کاربران توییتر با گذاشتن آن در جلوی کلمات مورد نظرشان، موضوعات مورد بحث خود را طبقه‌بندی می‌کنند تا اگر کسی آن عبارت را سرچ کرد، بتواند محتوای آن‌ها را پیدا کند. پیشنهاد می شود مقاله ” هشتگ های پربازدید توییتر ” را مطالعه کنید.
  • توییت یا Tweet
    به 280 کاراکتری که به وسیله توییتر می‌توانید همراه با تصاویر و وید‌ئوهای خود منتشر کنید، اصطلاحاً «توییت کردن» گفته می‌شود. شما می‌توانید روزانه چندین مطلب را توییت کنید. همانطور که اشاره شد، به همراه این توییت ها استفاده از فیلم و تصویر مرتبط با متن‌تان نیز امکان‌پذیر است.
  • ترند یا Trends
    تازه‌ترین و پرطرفدارترین مطالب موجود در توییتر را «ترند» می‌گویند.
  • تایم‌لاین یا Timeline
    اولین صفحه توییتر شما همان تایم‌لاین حساب شماست. این صفحه شبیه به صفحه بازدید از آخرین پست‌های فالوورهای اینستاگرامتان است.
  • فالوور Follower و دایرکت Direct
    این دو عبارت توییتری شبیه به مفاهیم اصطلاحی آن‌ها در اینستاگرام است. فالوورها همان دنبال‌کننده‌های شما در توییتر هستند. همچنین شما می‌توانید به وسیله دایرکت، به کاربران توییتر پیام خصوصی ارسال کنید.
  • منشن یا Mention
    نحوه منشن كردن در توييتر چگونه است ؟ منشن کردن در توییتر یا ریپلای کردن (Reply) قابلیت جدیدی در توییتر است که به‌وسیله آن می‌توانید با استفاده از علامت @ در جلوی نام کاربری افراد، آن‌ها را مخاطب توییت خود قرار دهید یا به توییت آن‌ها پاسخ بدهید. اگر شما از علامت @ به تنهایی استفاده کنید، فقط فالوورهای شما و شخص مورد نظر می‌توانند آن را ببینند؛ اما اگر از @. ات‌ساین همراه با نقطه استفاده کنید، برای همه قابل مشاهده خواهد بود.
  • دی‌اکتیو یا Deactivate
    در صورتی که اکاونت توییتر خود را غیرفعال کنید، گفته می‌شود آن را دی‌اکتیو کرده‌اید.

اصطلاحات فوق جزو پرکاربردترین اصطلاحاتی هستند که در محیط توییتر توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته اصطلاحات دیگری نیز وجود دارد که با فعالیت بیشتر در این شبکه با آن‌ها نیز آشنا خواهید شد. بهترین آموزش توییتر با فعالیت بیشتر در این برنامه انجام می‌شود اما آشنایی با رایج‌ترین مفاهیم موجود در آن در ابتدای هر آموزش استفاده از توییتر لازم است. بنابراین با ما همراه باشید تا گزینه‌های بیشتری را نیز به شما معرفی کنیم.

پوش نوتیفیکیشن یک ابزار عالی برای شما است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و در جهت معرفی کسب و کار خود به آن ها تلاش کنید نوتیفیکیشن گوشی کجاست؟

نحوه فعالیت در توییتر باید چگونه باشد؟

نحوه فعالیت در توییتر باید چگونه باشد؟

با توجه به اینکه اکثر اصطلاحات کاربردی توییتر همان اصطلاحات اینستاگرامی هستند، ممکن است تصور کنید فعالیت در این شبکه نیز درست مانند فعالیت در اینستاگرام است. اما این تصور درستی نیست؛ در واقع اگر بخواهید به صورت اصولی و استاندارد در توییتر فعالیت کنید، باید تابع طرز کار خاصی باشید که کاربران این شبکه می‌پسندند. مثلاً کاربران توییتر از افراد ناشناس و غیرکارشناس متنفر هستند.

بنابراین سعی کنید تا یک شرح‌حال کلی و کامل از خود در بایو‌تان ثبت کنید. همچنین سعی کنید تا خود را متخصص در یک حرفه خاص معرفی کنید تا حرفی برای گفتن داشته باشید. مهم نیست که حرفه شما چیست، فقط درباره یک موضوع خاص مرتب توییت بفرستید و به توییت‌های مشابه نیز عکس‌العمل نشان دهید.

شما نمی‌توانید یک‌شبه شاخ توییتر شوید، اما فعالیت مستمر، لایک‌ توییت‌های دیگران، گذاشتن فیلم و عکس در کنار توییت‌های خود و شرکت در بده‌بستان‌های توییتری بعد از مدتی از شما یک کاربر فعال، خلاق و محبوب توییتری می‌سازد.

جالب است بدانید که کاربران اصلی توییتر، انسان‌های عجیب‌غریبی با سلایق بسیار خاص هستند که توانسته‌اند هوشمندترین جامعه مجازی جهان را ایجاد کنند. بنابراین سعی کنید شما هم برای دیدن شدن در بین چنین کاربرانی از هشتگ آماده و پربازدید بیشتر استفاده کنید و توییت‌های معنی‌دار و بدردبخور بزنید. اگر مرتب در این برنامه فعالیت کنید، می‌توانید آموزش توییتر خود را تکمیل کرده و به یک کاربر حرفه‌ای تبدیل شوید.

16 روش برای جذب مخاطب بیشتر در توییتر

بزرگترین انگیزه برای فعالیت در توییتر مانند فعالیت در سایر شبکه‌های اجتماعی، به دست آوردن مخاطبان بیشتر است. آموزش توییتر برای جذب مخاطب بیشتر جزو کاربردی‌ ترین آموزش ‌های ارائه شده در سطح وب است. بنابراین ما نیز سعی کرده‌ایم تا 16 روش اصولی را از بین هزاران روش جذب مخاطب برای شما گلچین کنیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها مخاطبین خود را در توییتر افزایش دهید:

  • محتوای ارزشمند تولید کنید

اولین گزینه برای جذب مخاطب در تمام شبکه‌های اجتماعی، کاربردی بودن و مفید بودن محتوای به اشتراک‌ گذاشته شده توسط شماست. اگر بتوانید مطالب مفید، کاربردی یا سرگرم‌کننده توییت کنید، می‌توانید نظر کاربران توییتر زیادی را به خود جلب کنید. لازمه ارسال مطالب مفید، شناخت درست مخاطبان این شبکه اجتماعی است که می‌توانید با تحقیق بیشتر در آموزش توییتر اطلاعات خود را در مورد کاربران تکمیل کنید. شما باید برای ارزشمندترین مخاطبان خود محتوا تولید کنید تا آن‌ها را وادار به صحبت کردن درباره خود کنید.

  • تصاویر متناسب به همراه متن‌تان توییت کنید

قدرت تصاویر از متن بالاتر است. در واقع تصاویر همیشه بیشتر از متون دیده می‌شوند. بنابراین سعی کنید در هر توییت خود، تصاویری منتشر کنید که علی‌رغم مرتبط بودن با متن‌تان از جذابیت و کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.

نحوه فعالیت و جذب افراد در توییتر

  • در مناسب‌ترین زمان توییت کنید

شما می‌توانید در طول 24 ساعت شبانه‌روز، هر ساعت که بخواهید در توییتر، توییت بزنید اما در بسیاری از ساعات شبانه‌روز محتوای شما به آن اندازه‌ای که انتظار دارید دیده نمی‌شوند. برای اینکه بتوانید به محض به اشتراک گذاشتن محتوای خود توسط کاربران زیادی دیده و تایید شوید، بهتر است این کار را در ساعات مشخصی انجام دهید.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، بهترین ساعت‌های اشتراک گذاری محتوا در توییتر ساعت 12ظهر و ساعات 5 و 6 عصر هستند. اگر در این ساعات به توییتر خود دسترسی نداشتید، می‌توانید از برنامه‌های مکمل برای تنظیم ساعت ارسال توییت استفاده کنید. البته برای زمانبندی ارسال توییت‌ها می‌توانید از خود تنظیمات توییتر نیز استفاده کنید.

  • گاهی سرگرم‌کننده باشید

در بین محتواهای کاری که به صورت مستمر و روزانه منتشر می‌کنید، گاهی محتوای سرگرم‌کننده قرار دهید تا برای مخاطبان خود زنگ تفریحی ایجاد کنید. با این کار می‌توانید توجه مخاطبان خود را جلب کرده و تشویقشان کنید تا محتوای شما را برای دوستان دیگر خود نیز ارسال کنند.

  • از توییت‌های پرسشی استفاده کنید

برای جذب منشن و ریپلای بیشتر محتواهای پرسشی قرار دهید تا مخاطبان شما با جواب دادن به آن پرسش، نرخ بازدید و منشن توییت شما را بالا ببرند. در شرایط پرسیدن سوال در مورد کار یا حرفه خود، ممکن است پاسخ‌های انتقادانه و منفی نیز دریافت کنید. اما نگران نباشید زیرا این موضوع به نفع شما تمام خواهد شد. هرچقدر پاسخ‌های طوفانی‌تر دریافت کنید، باعث تعامل بیشتر در بین طرفداران خود خواهید شد.

  • بهترین توییت خود را در فید پین کنید

اگر بهترین توییت خود را در فیدتان پین کنید، افراد با مراجعه به پرفایل شما، تشخیص می‌دهند که شما ارزش دنبال کردن دارید یا ندارید. در واقع بهترین توییت شما می‌تواند بهترین وسیله شما برای جذب مخاطب بیشتر باشد. می‌توانید توییت پین شده خود را در مناسبت‌ها و آفرها نیز تغییر دهید.

  • از فالوورهای تقلبی استفاده نکنید

ممکن است ترغیب شوید برای صفحه خود فالوورهای تقلبی خریداری کنید اما فالوورهای تقلبی که به حساب شما اضافه می‌شوند در واقع ربات هستند. ربات‌ها نمی‌توانند مانند انسان در توییتر فعالیت و تعامل داشته باشند، بنابراین دست شما دیر یا زود برای مخاطبان واقعی‌تان رو خواهد شد. این کار می‌تواند به اعتبار شما ضربه جدی وارد کند؛ پس به ریسکش نمی‌ارزد.

  • به تمام کامنت‌ها و منشن‌ها جواب دهید

با جواب دادن کامنت‌ها و منشن‌‌های خود به مخاطبان ‌و طرفداران خود ارزش می‌دهید. این کار باعث می‌شود تا آن‌ها ترغیب شوند کامنت‌های بیشتری برای شما بگذارند. همچنین در صورت ایجاد پرسش و پاسخ می‌توانید نرخ کامنت‌ها و منشن‌های خود را بالا برده و اعتبار بیشتری در توییتر کسب کنید. با این کار به کاربران نشان می‌دهید که حساب کاملاً فعالی دارید که ارزش دنبال کردن را دارد.

  • از محتوای آموزشی استفاده کنید

محتوای آموزشی جزو بهترین نوع محتواها در شبکه‌های اجتماعی است. با توجه به اینکه اشتراک‌گذاری محتوا در توییتر محدود و در حد یک جیک‌جیک است، آموزش‌های شما کوتاه، مفید و تاثیرگذارتر خواهند بود.

تولید محتوا در تویتر

وقتی محتوای شما گره از کار یک مخاطب باز کند یا باعث شود کاری را با شیوه متفاوتی انجام دهد، شما موفق بوده‌اید محتوای ارزشمندی تولید کنید. بهتر است این محتوای آموزشی مرتبط با شغل و حرفه‌ای باشد که خود را کارشناس آن در توییتر معرفی کرده‌اید.

  • از گزینه جستجوی توییتر استفاده کنید

برای یافتن مخاطبان در توییتر هدف خود می‌توانید از گزینه جستجوی درون برنامه‌ای توییتر استفاده کنید. شما می‌توانید با سرچ کردن نام برندهای مشهور در حرفه خود و مشاهده لیست فالوورهای آن‌ها، یافتن مخاطبین در توییتر هدف خود را بیابید.

اگر به فکر فعالیت مفید و جذب مخاطب بیشتری در حساب توییتر خود هستید، می‌توانید با اجرای یک یا چند مورد از گزینه‌هایی که در آموزش توییتر فوق عنوان شد به هدف خود برسید. گاهی تمایز و برتری شما با اعمال یکی از گزینه‌های فوق محقق خواهد شد.

البته راه‌حل‌های بیشتری نیز برای جذب مخاطب بیشتر وجود دارد که می‌توانید در مطالب مرتبط با آموزش توییتر پیدا کنید. گزینه‌های عنوان شده در این مطلب، جزو اصولی‌ترین و کاربردی‌ترین این آموزش‌ها هستند.

3 ترفند برای استفاده بهتر از توییتر

ترفندهای زیادی وجود دارند که می‌توانید در محیط توییتر از آن‌ها استفاده کنید. ترفندهای توییتر در انواع آموزش توییتر سطح وب وجود دارند که هریک از آن‌ها می‌تواند برای فرد خاصی مناسب واقع شود. در اینجا به سه مورد از این ترفندها اشاره می‌کنیم که افراد زیادی با استفاده از آن‌ها توانسته‌اند محتوای بهتری برای مخاطبان خود تولید کنند:

  • چند عکس آپلود کنید

در توییتر امکان آپلود چند تصویر به همراه یک توییت وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید از این قابلیت برای آپلود تصاویر بیشتر برای هر توییت خود استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا با استفاده از تصاویر بیشتر، محتوای کوتاه خود را برای مخاطبان خود قابل فهم‌تر کنید.

  • از اسکرین‌شات استفاده کنید

اگر متنی که قصد انتشار آن را دارید، نمی‌تواند در 280 کاراکتر خلاصه شود، آن را در جای دیگری بنویسید و از آن اسکرین‌شات بگیرید؛ سپس آن تصویر را در توییتر خود منتشر کنید. با این کار می‌توانید محدودیت کاراکتر توییتر را دور بزنید و مخاطبان خود را از نیتی که دارید بهتر آگاه کنید.

  • از اشتراک‌گذاری ویدئو غافل نشوید

ویدئوها 28 درصد بیشتر از سایر محتوای توییتر بانشر و منشن می‌شوند. بنابراین شما نیز می‌توانید با بارگذاری ویدئو در حساب توییتر خود، نرخ منشن و بازنشر توییت‌های خود را بالاتر ببرید.

بهترین راه‌ها برای کسب درآمد از توییتر کدامند؟

توییتر این روزها یکی از شبکه‌های اجتماعی مهم و پرمخاطب است و آموزش ورود به توییتر طرفداران زیادی پیدا کرده. این برنامه هزاران کاربر در سراسر جهان دارد. بنابراین طبیعی است که راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از توییتر وجود داشته باشد. برای آموزش ورود به توییتر و توییتر مارکتینگ به یک کامپیوتر، گوشی و یک حساب کاربری نیاز داریم. در کسب درآمد از توییتر براساس توانایی‌های شما و روشی که از آن استفاده می‌کنید؛ درآمد‌های متفاوتی خواهید داشت. در عصر ما شبکه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده‌اند. توییتر با میلیون‌ها کاربری که دارد روزانه میلیون‌ها توییت را رد و بدل می‌کند. با دانش و ابزار مناسب هر کسی می‌تواند به کسب درآمد از توییتر بپردازد. تنها کافی است که بتوانید از توییتر به روش صحیحی استفاده کنید و آموزش ورود به توییتر را ببینید. فرصت های زیادی برای کسب درآمد از توییتر وجود دارد. در این راه مهم است که تعداد زیادی فالوئر داشته باشید. هرچه فالوورهای زیادی در توییتر کسب کنید. احتمال کسب درآمد از توییتر شما بیشتر می‌شود. شما می‌توانید برای حساب خود یک اسپانسر بگیرید یا وبلاگ خود را به AdSense پیوند دهید یا راهی پیدا کنید تا به دیگران آموزش دهید تعداد زیادی فالوور کسب کنند.

در ادامه کسب درآمد از توییتر را به شما آموزش خواهیم داد.

مناسب ترین زمان برای ارسال tweet در تویتر

  1. کوتاه کردن پیوندها :

اگر تعداد زیادی فالوور فعال در حساب خود دارید. می‌توانید موضوعات خود را در سایت‌های کوتاه کننده پیوندی قرار دهید که با هر کلیک سود می‌دهند. با انجام این کار یک لینک کوتاه دریافت می‌کنید؛ باید این لینک را در توییت‌های خود قرار ‌دهید. در این حالت شما در ازای هر کلیک روی آن پیوندها سود می‌کنید. معمولاً قیمت کلیک با توجه به تبلیغات پیوست شده به موضوع اصلی شما  از نیم سنت تا 4 سنت متغیر خواهد بود. البته سایت‌های ایرانی نیز هستند که شما می‌توانید از آن‌ها در این زمینه کمک بگیرید. رد این حالت دیگر کسب درآمد از توییتر شما به تومان خواهد بود.

  1. استفاده از Twitter ads :

شما می‌توانید از طریق صفحه کنترل حساب خود در سرویس تبلیغات ارائه شده توسط Twitter (Twitter ads) مشترک شوید. پس اگر یک حساب دی اکتیو توییتر دارید بهتر است به منظور کسب درآمد همین حالا آن را فعال کنید.

برای استفاده از  Twitter ads حساب شما در توییتر باید فعال باشد. برای این که بتوانید در آن سرویس (Twitter ads) مشترک شوید به 100 دنبال کننده یا بیشتر نیاز دارید. سود شما بستگی به تعداد فالوورهای‌تان دارد؛ هرچه فالوور بیشتر باشد سود شما نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. اما یکی از مهم‌ترین معایب استفاده از این روش این است که؛ باید به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید؛ زیرا تمام تبلیغات توییتر متنی به زبان انگلیسی هستند.

  1. ارائه خدمات :

اگر می‌توانید خدمات (خدمات آنلاین مانند طراحی، تبلیغات، ساخت وب سایت، صفحات و غیره … یا حتی خدمات آفلاین) ارائه دهید. می‌توانید به راحتی از Twitter برای نمایش آن‌ها استفاده كنید. قطعاً شخصی را پیدا می‌كنید كه درخواست حداقل یکی از خدمات شما را داشته باشد. بسیاری از مردم دنیا به این گونه خدمات نیاز دارند. خصوصا با محبوب‌تر شدن کسب و کارهای اینترنتی این نیازها بیشتر نیز شده است. مردم دیگر مایلند تا  پرداخت هزینه‌های این خدمات را به صورت آنلاین و از راه دور انجام دهند. شما با این شرایط و تنها با دیدن یک دوره آموزش راه اندازی توییتر می‌توانید به راحتی از توییتر کسب درامد کنید. با استفاده از توییتر مارکتینگ ممکن است قادر به دریافت مشتریانی زیادی از طریق توییتر باشید.

  1. بازاریابی محصولات :

راه‌حل دیگری که به منظور آموزش ورود به توییتر کسب درامد از توییتر به شما معرفی می‌کنیم بازاریابی محصولات است.  افراد زیادی در تلاشند تا بعد از گذراندن آموزش توئیتر فروشگاه‌های خود را به Twitter متصل كنند. تا با این کار بتوانند محصولات خود را بیش از پیش تبلیغ كنند و برای آن‌ها خریدار پیدا كنند. Twitter به عنوان یكی از بزرگترین و قدیمی‌ترین شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود. به دلیل وجود این تعداد عظیم از کاربران در این شبکه نوعی اطمینان خاطر برای خریداران ایجاد می‌شود. توییتر مانند اینستاگرام یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب است و بازاریابی محصولات در آن به صورت عمده اجرا می‌شود؛ پس نگران نباشید و همین حالا بازاریابی محصولات خود را در توییتر شروع کنید.

  1. سود حاصل از فالوورها :

افراد زیادی در توییتر هستند که آموزش ورود به توییتر را دیده‌اند و  برای حساب‌های تجاری خود به فالوورهای زیادی نیاز دارند. به همین دلیل حاضر به پرداخت مبلغ قابل توجهی پول برای بدست آوردن فالوور هستند. البته به شرطی که فالوورها واقعی و تعاملی باشند. بنابراین آن‌ها به دنبال افرادی هستند؛ که توانایی افزودن تعداد زیادی فالوور را در ازای در یافت مقدار مشخصی پول به حسابشان داشته باشد.  این روش یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از توییتر است. زیرا علاوه‌بر مشتاقان زیادی که دارد،‌ درامد بالایی نیز برای‌تان به همراه می‌آورد.

  1. سود حاصل از Retweet :

بعد از دیدن فیلم آموزش ورود به توییتر و یا گذراندن دوره‌های آموزش توئیتر می‌توانید از این روش برای کسب درامد استفاده کنید. افرادی هستند که مایلند توییت‌های خود را با پرداخت مبلغ مشخصی برای هر توئیتی که بازارسال می‌شود بفروشند.  این کار به دو روش زیر انجام می‌شود:

یا باید به معامله مستقیم با اشخاصی بپردازید که آن سرویس را می‌خواهند. یا به سایت‌هایی متوسل شوید که در ازای بازنشر مجدد توییت‌ها برای حساب افراد دیگر به شما سود می‌دهند. با اینکار در ازای هر توئیتی که دوباره منتشر می‌کنند درصدی سود دریافت می‌کنید. کسب درآمد از توییتر از این طریق در ابتدا سود کمی دارد. اما با گذشت زمان سود بسیار مناسبی ازان شما خواهد کرد.

  1. اینفلوئنسر مارکتینگ

در این روش تنها کافیست که تعداد فالوورهای زیادی در توییتر خود داشته باشید.

البته لازم است بدانید که به منظور کسب درآمد از اینفلوئنسر مارکتینگ؛ باید قواعد استفاده صحیح از هشتگ‌ها را بلد باشید. وقتی فالوورهای زیادی در توییتر پیدا کنید، مشتریان به منظور تبلیغات به سمت شما خواهند آمد.

به منظوره اینفلوئنسر مارکتینگ در توییتر ابتدا باید یک دوره آموزش توییتر و توییتر مارکتینگ را بگذرانید. سپس  باید زمینه‌ای را که در انجام آن ماهر هستید را مشخص کنید. سپس اقدام به افزایش فالوورهای خود در توییتر نمایید. البته فراموش نکنید که در این راه باید از پست‌ها، توئیت‌ها و هشتگ‌های مناسب به صورت منظم استفاده کنید؛ تا بدین وسیله بتوانید در توییتر بیشتر دیده شوید. ( اینفلوئنسر کیست؟ )

  1. همکاری در فروش

همکاری در فروش یکی دیگر از زمینه‌های کسب درآمد از توییتر است.

سایت‌ها و شرکت‌های زیادی هستند که به تعدادی افراد به منظور همکاری در فروش نیاز دارند. شما می‌توانید با شناخت این موارد و داشتن اطلاعات کلی از توییتر مارکتینگ؛ اقدام کسب درآمد از توییتر کنید.

آموزش راه اندازی توییتر

سود حاصل از همکاری در فروش به این صورت است؛ که شما ابتدا ثبت نام می‌کنید و سپس اقدام به فروش یکی از محصولات آن‌ها می‌نمایید. به همین سادگی شما می‌توانید از توییتر کسب درآمد کنید.

آموزش راه اندازی توییتر

همان گونه که اطلاع دارید خبرهای دسته اول ابتدا همیشه در توییتر رد و بدل می‌شوند. پس از توییتر می‌توان تلگرام و اینستاگرام را سایر شبکه‌های اجتماعی دانست که همیشه اخبار به‌روزی دارند. ما با شما در خصوص چگونگی آموزش ورود به توییتر و کسب درآمد از توییتر صحبت کردیم. حال دیگر زمان آن است تا اندکی به آموزش توییتر پردازیم.

برای آن دسته از افرادی که ممکن است اولین بار است که قصد نصب توییتر را داشته باشند؛ خواندن این بخش از مقاله را توصیه می‌کنیم.

در این بخش ما به شما مباحث زیر را آموزش خواهیم داد:

  • آموزش ورود به توییتر
  • آموزش راه اندازی توییتر
  • آموزش دی اکتیو توییتر

پس با ما همراه باشید:

  1. آموزش ورود به توییتر

حقیقتا انجام این کار بسیار ساده و راحت است. شما ابتدا باید تصمیم بگیرید که دوست دارید برای ورود به  توییتر؛ از لپ تاپ خود استفاده کنید و یا از گوشی همراه‌تان. البته توجه کنید که این دو روش زیاد با همدیگر فرقی ندارند و ۹۹% روند انجام آن‌ها یکسان است. شما در هرکدام که ثبت نام کنید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود می‌توانید در دیگری نیز اقدام به فعالیت نمایید.

به وسیله سایت و یا اپلیکیشن موبایل وارد صفحه توییتر شوید.

بر روی گزینه SING UP کلیک کنید.

سپس نام کاربری مورد نظرتان را در قسمت name وارد کنید.

در قسمتی که از شما شماره تلفن خواسته شده است نیز باید یک شماره وارد کنید.

همانند سایر شبکه‌های اجتماعی؛ پس از ورود شماره تلفن برای شما یک sms حاوی کد ارسال خواهد شد. شما باید آن را در برنامه و یا سایت وارد کنید.

همچنین شما می‌توانید به جای استفاده از شماره همراه اقدام به ثبت‌نام از طریق ایمیل کنید.

به همین راحتی شما آموزش ورود به توییتر را پشت سر گذاشتید و آماده شروع مرحله بعدی هستید.

  1. آموزش راه اندازی توییتر

متاسفانه در ایران توییتر فیلتر شده است. همین موضوع باعث می‌شود تا شما اندکی در دانلود کردن و استفاده کردن از اپلیکیشن آن دچار مشکل شوید. زیرا به سختی می‌توایند سایتی فیلتر نشده پیدا کنید؛ که به شما اجازه بارگیری توییتر را بدهد. البته علاوه بر اپلیکیشن سایت توییتر نیز فیلتر است. شما می‌توانید با استفاده از پلی استور و یا اپل استور اقدام به دانلود این برنامه کنید. پس از دانلود برنامه روی دکمه راه اندازی بزنید و اقدام به نصب این برنامه روی گوشی خود کنید. سپس تنها کافی است تا برای خود یک اکانت توییتر بسازید.

اگر قصد فعالیت در توییتر را دارید اما فاقد تجربه کافی هستید؛ بهتر است از یک فیلم آموزش توییتر برای افزایش اطلاعات استفاده کنید.

  1. آموزش دی اکتیو توییتر

هیچ تردیدی وجود ندارد که توییتر می‌تواند اطلاعات گسترده‌ای از اخبار را در اختیارمان قارر دهد. با این حال در بعضی مواقع  ممکن است به یک سرگرمی اعتیاد آور و کاملاً ناخوشایند تبدیل شود.

3 ترفند برای استفاده بهتر از توییتر

به منظور حذف دائمی حساب کاربری توییتر باید ختما این موارد را بدانید. برای حذف توییتر نیاز دارید که ابتدا آن را غیرفعال کنید. اطلاعات شما به مدت 30 روز در توییتر ذخیره می‌شود.  در این مدت در صورت لزوم می‌توانید حساب خود را مجدداً فعال کنید. بعد از 30 روز  توییتر اطلاعات شما را پاک می‌کند و دیگر نمی‌توانید حساب خود را دوباره فعال کنید.

پس از غیرفعال شدن دیگر نام کاربری، نام نمایشی و نمایه شما در twitter.com قابل مشاهده نیست. توییتر توصیه می‌کند اگر فکر می‌کنید در آینده دوباره  ممکن است به این برنامه بازگردید. قبل از غیرفعال کردن حساب نام کاربری و آدرس ایمیل خود را برای استفاده مجدد در دسترس قرار دهید.

برای این کار  فقط کافی است نام کاربری و آدرس ایمیل خود را در قسمت تنظیمات نمایه تغییر دهید.

مراحل زیر را به منظور دی اکتیو توییتر دنبال کنید:

روی نماد نمایه خود در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. سپس ” Settings and Privacy” را انتخاب کنید.

به برگه ” Account”بروید  و روی ” Deactivate Your Account” کلیک کنید.

سپس به پایین صفحه بروید و گزینه  ” Deactivate” را انتخاب کنید.

رمز ورود خود را وارد کرده و بر روی دکمه ” Deactivate Account” کلیک کنید تا درخواست غیرفعال سازی شما تأیید شود.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا آموزش قدم به قدم توییتر را به شما ارائه دهیم تا در صورت نصب این برنامه برای اولین بار روی کامپیوتر یا گوشی‌تان، بتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، برای دریافت اطلاعات بیشتر و آموزش توییتر بهتر باید وارد محیط این برنامه شوید و از آن بیشتر استفاده کنید. بهتر است بدانید که قابلیت‌ها و پتانسیل‌های توییتر فراتر از یک شبکه اجتماعی سرگرم‌کننده است.

بنابراین بهتر است از آن برای معرفی و رونق دادن به کسب‌وکارتان استفاده کنید. بهتر است نیت شما از آموزش توییتر برای هدف‌های تجاری و کاری‌تان باشد تا اهداف سرگرم‌کننده. در واقع سایر شبکه‌های اجتماعی که از آن‌ها استفاده می‌کنیم می‌توانند به اندازه کافی ما را سرگرم کنند. توییتر را برنامه کاری خود قرار دهید نا با عمل کردن به آموزش‌های فوق یک حساب کاربری حرفه‌ای و محبوب ایجاد کنید.

باشد تا روزی فرا برسد که بتوانید از یک برنامه اجتماعی مانند تویتتر بهترین بهره را از کسب‌وکار خود و کسب درآمد از توییتر ببرید. رسیدن به این مهم تنها با تولید محتوای مفید و مستمر و همچینن ارزش دادن به مخاطبان توییتری‌تان امکان‌پذیر خواهد بود. امیدوارم که آموزش‌های این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. پیشنهاد می شود آموزش مدیریت پیج اینستاگرام را مطالعه نمایید.

برخی از سوالات رایج

توییتر چیست؟

واژه «توییتر» به معنی قارقار، جیک جیک، چهچهه یا چنین صداهایی است. دلیل این نامگذاری ارتباط کاربران این شبکه با یکدیگر به همین شیوه است؛ به‌صورتی که شما باید منظور خود را در متن‌های کوتاه 140 تا 280 کاراکتری به دیگران منتقل کنید.

توییت کردن چیست؟

به 280 کاراکتری که به وسیله توییتر می‌توانید همراه با تصاویر و وید‌ئوهای خود منتشر کنید، اصطلاحاً «توییت کردن» گفته می‌شود.

پرکاربردترین اصطلاحات توییتر کدامند؟

هشتگ یا علامت #

توییت یا Tweet

ترند یا Trends

تایم‌لاین یا Timeline

فالوور Follower و دایرکت Direct

منشن یا Mention

دی‌اکتیو یا Deactivate

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان