لیست پربازدیدترین هشتگ آماده فارسی

هشتگ آماده
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

هشتگ به کلمه یا عبارتی که توسط کاربر در کنار Number Sign (#) قرار می‌گیرد و از آن برای شناسایی و معرفی کلمات یا دسته بندی ها در مورد یک طرح، یک محصول و… مورد استفاده قرار می گیرد و با کلیک کردن بر روی کلمه ای که در کنار علامت هشتگ قرار گرفته است به صفحه یا قسمت دیگری با موضوع مشابه ارجاع داده می‌شود هشتگ می‌گویند.

در این مقاله بیش‌ از ۱۶۰ هشتگ آماده برای اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی و لیستی از هشتگ‌های پر بازدید اینستاگرام (لیست هشتگ آماده فارسی) هم ذکر کرده‌ایم که استفاده از آن می‌تواند به رشد پیج اینستاگرام و دیگر صفحات شبکه‌های مجازی شما کمک زیادی داشته باشد. همچنین در صورتی که نمی‌دانید هشتگ چیست می‌توانید مقاله مرتبط با آن را مطالعه نمایید.

در پاسخ به سؤال چه هشتگ هایی بیشترین بازدید را دارند؟ باید بگوییم هشتگ هایی که بیشترین بازدید را دارند شامل: هشتگ مذهبی اینستاگرام، هشتگ مادرانه، هشتگ‌های هنری، هشتگ‌های مدلینگ فارسی و هشتگ‌های انگیزشی و هشتگ ورزشی از هشتگ‌های پر بازدید اینستاگرام و پرکاربردترین هشتگ‌‌های این روزهای دنیای دیجیتال هستند.

در نظر داشته باشید که افزایش لایک با هشتگ به امری رایج در رسانه‌ها تبدیل شده است و شما به کمک استفاده از هشتگ‌ها می‌توانید لایک بیش‌تری دریافت کنید.

هر کاربر شبکه اجتماعی که از هشتگ در پست‌های خود استفاده می‌کند، پست توسط شبکه‌ی اجتماعی فهرست بندی شده و با سرچ کردن آن هشتگ توسط کاربران دیگر یا خود کاربر می‌توان پست مورد نظر را مشاهده کرد. تمامی هشتگ‌های یکسان در یک صفحه قرار دارند و ممکن است با سرچ کردن یا کلیک کردن بر روی هر هشتگ صدها پست نمایش داده شود.

لیست هشتگ های آماده فارسی

موارد استفاده از هشتگ آماده کدامند؟

 حال که به خوبی می دانید چه هشتگ هایی بیشترین بازدید را دارند ؟ باید درباره هشتگ‌هایی که بیشترین بازدید را دارند به این نکته اشاره کنیم که بیش از نیمی از شبکه‌های اجتماعی برای هدف مشترک و خاص خود یعنی نظم دادن و دسته بندی کردن پست‌ها از هشتگ‌ها استفاده می‌کنند. هر کدام از شبکه‌های اجتماعی که از هشتگ استفاده می‌کنند قلق خاصی برای استفاده از هشتگ دارند که در زیر به بررسی هشتگ آماده برای اینستاگرام  و پر استفاده این شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم:

توییتر (Twitter)

شبکه‌ی اجتماعی توییتر بنیان‌گذار استفاده از هشتگ است و بیش از 90 درصد کاربران در پست‌های خود از hashtag استفاده می‌کنند. برای دیدن پراستفاده ترین و محبوب ترین  (#)های شبکه‌ی اجتماعی توییتر می‌توانید در قسمت سمت چپ صفحه  کاربری خود هشتگ‌هایی که بیشترین استفاده را در بین سایر کاربران داشته‌اند یا به اصطلاح ترند شده‌اند (هشتگ‌های ترند امروز اینستاگرام) را مشاهده کنید.

می‌توان گفت که هشتگ آماده در توییتر کاربرد زیادی دارد و شما به کمک شناسایی هشتگ‌های آماده و هشتگ های ترند امروز در توییتر می‌توانید صفحه خود را به رشد بالایی برسانید. جهت آشنایی کامل با آموزش این شبکه اجتماعی پیشنهاد میکنیم مقاله« آموزش توییتر» را مطالعه نمایید.

تلگرام (Telegram)

پیام‌رسان تلگرام نیز از قابلیت هشتگ (hashtag) پشتیبانی می‌کند. اما تلگرام برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر و اینستاگرام قابلیت دسته‌بندی و جستجوی سرچ هشتگ‌ها را ندارد و فقط می‌توان با استفاده از هشتگ‌ها، گروه‌ها و کانال‌هایی که عضو آن‌ها هستید و از این هشتگ استفاده کرده‌اند را مشاهده کنید.

فیسبوک (Facebook)

در فیسبوک بر روی هر هشتگی که کلیک کنید وارد صفحه‌ی پست‌های عمومی که از هشتگ مورد نظر شما استفاده کردند می‌شوید. اما اگر پیج کاربری پرایوت باشد و شما قادر به دیدن پست‌های آن نباشید امکان دیدن هشتگ‌های آن پیج‌ها وجود ندارد.

موضوعات و هشتگ‌های محبوب بین کاربران فیس بوک در سمت راست بالای صفحه‌ی کاربری قابل مشاهده است. با استفاده از هشتگ های پربازدید فارسی می‌توانید در فیسبوک برای کمک به فیسبوک مارکتینگ  خود استفاده نمایید.

اینستاگرام (Instagram)

اینستاگرام در قسمت جستجوی خود قسمت سرچ هشتگ های پربازدید فارسی را گذاشته تا با نوشتن عبارت مورد نظر خود عکس هایی که از آن (#) در پست خود استفاده کرده اند نمایش داده شود. همچنین اگر شما بخواهید پستی که می‌گذارید در دسته بندی خاصی نمایش داده شود باید از# (عبارت مورد نظر) استفاده کنید. مطالعه مقاله «نحوه قرعه کشی در اینستاگرام» می‌تواند مفید باشد.

توجه کنید که در اینستاگرام نیز مانند فیسبوک امکان مشاهده hashtagهایی که در پیج‌های پرایوت استفاده شده است وجود ندارد. هشتگ آماده در اینستاگرام طرفداران بسیار زیادی دارد به‌طوری‌که در بسیاری از کمپین‌ها و جشنواره‌های فروش از هشتگ‌های آماده استفاده می‌شود.

هشتگ‌ مذهبی (هشتگ های مذهبی) ، هشتگ های انگیزشی ، هشتگ مادرانه، هشتگ‌ هنری (هشتگ های هنری) و هشتگ ورزشی از پرکاربردترین هشتگ‌های اینستاگرام است. بهترین هشتگ های فارسی اینستاگرام در ادامه متن ذکر شده است.

هشتگ های محبوب

گوگل پلاس (+Google)

گوگل پلاس نیز مانند سایر شبکه‌های اجتماعی از نماد (#) استفاده می‌کند و فقط یک تفاوت عمده‌ی آن با سایر شبکه‌های اجتماعی این است که اگر گوگل پلاس تشخیص دهد که هشتگ فارسی محبوبی است و در راستای موضوع پست شماست خودش آن hashtag را به پست اضافه خواهد کرد و استفاده از هشتگ های ترند یکی از مزیت های گوگل پلاس مارکتینگ می باشد.

تامبلر (Tumblr)

هنگام قرار دادن پست در این شبکه‌ی اجتماعی در قسمت پایین پست قسمتی قرار دارد که مخصوص تگ کردن است و زمانی که شما شروع به تایپ تگ‌ها می‌کنید خود تامبلر چندین گزینه را به شما پیشنهاد خواهد داد. در ادامه تعدادی هشتگ آماده ذکر کرده‌ایم که به کمک آن‌ها می‌توانید پیج شخصی‌تان را به رشد بالایی برسانید.

لینکدین (Linkedin)

لینکدین پس از مدتی غیر فعال کردن هشتگ در سال 2017 مجدداً آن را فعال کرد و به کاربران اجازه استفاده از آن را داد. اما این شبکه اجتماعی هشتگ های ترند و محبوب ندارد و فقط می توانید با کلیک بر روی هر (#) پست‌هایی که از آن hashtag استفاده کرده‌اند را مشاهده کنید. برای استفاده از هشتگ آماده (هشتگ اماده فارسی) در لینکدین فقط کافی است آن‌ها را کپی کرده و در زیر پست خود قرار دهید.

پینترست (Pinterest)

هشتگ‌های به‌کار رفته در این شبکه اجتماعی تنها در قسمت توضیحات قابل کلیک کردن هستند. Hashtagها در این شبکه قابل جست و جو نبوده و برای پیدا کردن یک محتوا باید نزدیک‌ترین کلمه کلیدی مرتبط با موضوع محتوا را سرچ کنید. برای استفاده از هشتگ آماده فارسی و هشتگ های پربازدید در پینترست فقط کافی است آن‌ها را کپی کرده و در زیر پست خود قرار دهید.

هشتگ های پرمخاطب

یوتیوب (YouTube)

در یوتیوب غالباً از (#) در قسمت کامنت‌ها یا توضیحات ویدئوها استفاده می‌شود و زمانی که شما بر روی هشتگ های ترند کلیک کنید ویدئوهایی که از آن hashtag استفاده کرده‌اند نمایش داده می‌شود.

هشتگ‌های ترند در این شبکه‌ی اجتماعی معمولاً در قسمت نظرات یا Comment و در قسمت توضیحات ویدئو استفاده می‌شوند. زمانی که شما روی هشتگ های ترند کلیک کنید به صفحه‌ای از ویدئوها هدایت خواهید شد که در عنوان آن‌ها از آن هشتگ استفاده شده است. در ادامه لیست هشتگ آماده فارسی (لیست هشتگ های آماده فارسی) را برای شما آورده‌ایم.

برای استفاده از هشتگ آماده در یوتیوب فقط کافی است آن‌ها را کپی کرده و در زیر پست خود قرار دهید. البته برای افزایش لایک با هشتگ باید از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با این موضوع می توانید مقاله «یوتیوب مارکتینگ چیست؟» را مطالعه نمایید.

حال در زیر به معرفی هشتگ های ترند و محبوب فارسی (بهترین هشتگ های فارسی) و هشتگ های پربازدید در بین ایرانی‌ها خواهیم پرداخت:

1. #فینگرفود:  مختص قشر خاصی از افراد شکمو یا آشپزها است که به دلیل خاص بودن و تخصصی بودنش تعداد تگ‌های آن و عکس‌هایی که از آن بارگذاری می شود خیلی زیاد نیست اما باز هم قابل قبول است.

2.  #هنر: در حدود 4 میلیون عکس که مختص آثار خوشنویسی، میناکاری، طراحی و… هستند بر روی #هنر بارگذاری شده‌اند و از جمله محبوب‌ترین‌ها در بین ایرانیان می‌باشد.

3. #مد: با 3 میلیون پست در بین کاربران ایرانی اینستاگرام جز محبوب‌ترین تگ‌ها می‌باشد. البته بسیاری از پست‌هایی که از #مد استفاده کرده‌اند مربوط به حوزه‌های دیگر نظیر ارز دیجیتال، بورس و… هستند که به علت ویو بالای این تگ از آن برای بالا بردن بازدید پست خود استفاده می‌کنند.

4. #مدلینگ: با 1 میلیون عکس که بیشتر آن‌ها توسط دختران و پسران عشق مد، جشنواره‌های طراحان لباس، رنگ‌های سال، مزون‌های سلبریتی‌ها و… به اشتراک گذاشته شده است. در ادامه بیشتر به مبحث هشتگ های مدلینگ فارسی می‌پردازیم.

5. #گردش: برای آشنایی با توریسم بلاگرها، کوله‌پشتی گردها و… یا پیدا کردن همسفر در گردشگری از سرچ این تگ استفاده کنید. سؤال مهم این است که بلاگر چیست ؟

6. #گردشگری: توسط گردشگران، آژانس‌های گردشگری، تور لیدرها و… استفاده می‌شود.

7. #سفر: از جمله پر بیننده‌ترین تگ‌های فارسی اینستاگرام با حدود 5.5 میلیون عکس که توسط ایرانگردان و جهانگردان ایرانی و خارجی به اشتراک گذاشته شده است.

8. #زیبا: این هشتگ خیلی تخصصی نیست و شامل همه چیز است اما با حدود 3 میلیون عکس جزو محبوب‌ترین تگ‌ها قرار دارد.

9. #طلاوجواهر: دیگر هشتگ پرطرفدار در بین سازندگان طلا و جواهر، اکسسوری‌ها و فروشندگان است و می‌تواند هشتگ خوبی برای کارآفرینان یا علاقه‌مندان به رشته طراحی طلا و جواهرات باشد.

10. #دستبند: پرطرفدارترین و پر بازدیدترین تگ اینستاگرامی با بیش از 1.5 میلیون عکس است و راهنمای خوبی برای علاقه مندان به اکسسوری‌ها می باشد.

11. #رونالدو: با بیش از 2میلیون عکس بارگذاری شده به یکی از محبوب‌ترین تگ‌ها بین ایرانی‌ها تبدیل شده است و برای دنبال کردن دنیای ورزش و علاقه مندان به پیگیری خبرهای ورزشی و طرفداران تیم‌های رئال و یوونتوس کافست #رونالدو را جستجو کنید.

12. #پرسپولیس: دارای بیش از 2 میلیون عکس بارگذاری شده بوده و مناسب برای افرادی است که می‌خواهند صفحه‌شان توسط افراد ورزشی در ایران و جهان بازدید شود.

13. #استقلال و #آبی-پوشان از تگ‌های مورد علاقه طرفداران این تیم هستند.

14. #ارز: برای مشاهده نوسانات بازار و قیمت بروز طلا، سکه و ارز دیجیتال استفاده می‌شود.

15. #رستوران: شکم گردهای عزیز در پست‌های این تگ با انواع رستوران‌های لاکچری، پخت انواع کیک و شیرینی و… استفاده کنید.

16. #عطر: برای اطلاع از جدیدترین برندهای عطر و ادکلن با اسانس‌های مختلف استفاده می‌شود.

17. #ساعت: دارای محبوبیت بالا برای علاقه‌مندان به ساعت و آشنایی با انواع مدل‌های بروز و اطلاع از قیمت آن می‌باشد.

18. #بستنی: پر ویوترین و ترندترین هشتگ بین ایرانیان بوده و بیش از 5 میلیون عکس توسط کاربران مختلف به اشتراک گذاشته شده است و افراد زیادی که در جست و جوی بستنی خوری‌های خوب و معروف هستند بسیار زیاد از این تگ استفاده می‌کنند و به همین دلیل از هشتگ‌های محبوب به شمار می رود.

19. #تهران: بستری مناسب برای افرادی است که می‌خواهند با گذاشتن پست‌های تهران گردی، ایرانگردی و یا جهانگردی بالاترین ویو را بگیرند.

20. #لاکچری: تگ محبوب جوانان عشق سبک زندگی لوکس هستند و به دنبال فروشگاه‌های لوکس، رستوران‌های لوکس و… می‌باشند.

هشتک های پر بازدید

هشتگ های پربازدید فارسی اینستاگرام (بهترین هشتگ های فارسی) در حوزه گردشگری

#مسافرت بیش از 1 میلیون پست

#تفریح 786 هزار پست

#طبیعت_گردی 424 هزار پست

#دریاچه 186 هزار پست

#گردشگری_ایران 88 هزار پست

#گردشگری_تهران 8 هزار پست

#گردشگری_جهان 6 هزار پست

هشتگ های محبوب آشپزی

#آشپزی 1 میلیون 500 هزار پست

#آشپزی_آسان 150 هزار پست

#غذای_ایرانی 373 هزار پست

#آشپزی_ایرانی 241 هزار پست

#آشپزی_آسان 151 هزار پست

#اشپزی_خونگی 47 هزار پست

#فینگرفود_آسان 42 هزار پست

#آشپزی_مدرن با 32 هزار پست

#اشپزی_خاص با 26 هزار پست

#غذای_فوری با 20 هزار پست

کپی هشتگ های پر بازدید یوتیوب

هشتگ های پربازدید فارسی اینستاگرام در حوزه ورزشی

#ورزش با 3 میلیون پست

#فوتبال با 2 میلیون و 700 هزار پست

#ورزشی با 1 میلیون پست

#والیبال با 321 هزار پست

#بسکتبال با 170 هزار پست

#ورزشی_زنانه با 200 هزار پست

#ورزش_در_خانه با 57 هزار پست

#فوتبال_برتر با 51 هزار پست

#اخبارورزشی با 50 هزار پست

#کشتی_آزاد با 40 هزار پست

#فوتبال_فان با 40 هزار پست

#والیبالیست با 34 هزار پست

#ورزش_شکم با 19 هزار پست

#ورزش_در_منزل با 17 هزار پست

#بسکتبالیست با 11 هزار پست

#والیبال_بانوان با 11 هزار پست

#فوتبال_جهان با 8 هزار پست

هشتگ آماده حوزه سلامت

#سلامتی با 2 میلیون پست

#پوست با 1 میلیون و 600 هزار پست

#لاغری با 1 میلیون و 500 هزار پست

#درمان با 760 هزار پست

#لاغری_شکم با 300 هزار پست

#سلامتی_بدن با 68 هزار پست

#سلامتی_لاغری با 28 هزار پست

#سلامتی_پوست با 20 هزار پست

#سلامتی_روان با 3 هزار پست

#لاغری_آسان با 125 هزار پست

#لاغری_سریع با 124 هزار پست

#لاغری_فوری با 50 هزار پست

#پوست_چرب با 136 هزار پست

#پوست_صاف با 125 هزار پست

#پوست_خشک با 101 هزار پست

#پوست_سالم با 102 هزار پست

#پوست_زیبا با 69 هزار پست

#پوست_شفاف با 72 هزار پست

#درمان_جوش با 60 هزار پست

#درمان_گیاهی با 21 هزار پست

#درمان_چاقی با 28 هزار پست

#درمان_دیابت با 32 هزار پست

#درمان_خانگی با 17 هزار پست

#درمان_قطعی با 12 هزار پست

در ادامه مطلب هشتگ آماده در حوزه دکوراسیون، موسیقی، طنر، کتاب و سلامتی را بررسی می ‌کنیم.

هشتگ های پر بازدید یوتیوب

هشتگ آماده حوزه دکوراسیون

#دکوراسیون با 2 میلیون و 600 هزار پست

#دکوراسیون_داخلی با 1 میلیون و 800 هزار پست

#دکور با 1 میلیون و 500 هزار پست

#دکوراسیون_منزل با 812 هزار پست

#دکوری_خاص با 264 هزار پست

#دکوراسیون_مدرن با 200 هزار پست

#دکوراسیون_خانه با 133 هزار پست

#دکوری_شیک با 124 هزار پست

#دکور_خانه با 80 هزار پست

#دکوراسیون_خاص با 77 هزار پست

#دکوراسیون_داخلی_منزل با 71 هزار پست

#دکور_منزل با 68 هزار پست

#دکوراسیون_اداری با 67 هزار پست

#دکورمنزل با 15 هزار پست

#دکورمغازه با 11 هزار پست

هشتگ های محبوب فارسی

هشتگ آماده موسیقی

#موزیک با 3 میلیون و 500 هزار پست

#موسیقی با 3 میلیون و 300 هزار پست

#آهنگ با 1 میلیون و 800 هزار پست

#اهنگ با 800 هزار پست

#موزیک_جدید با 579 هزار پست

#آهنگ_جدید با 547 هزار پست

#موسیقی_سنتی با 530 هزار پست

#موسیقی_ایرانی با 365 هزار پست

#موسیقی_پاپ با 248 هزار پست

#موزیک_پاپ با 159 هزار پست

#آهنگ_شاد با 110 هزار پست

#موزیک_خاص با 48 هزار پست

#موزیک_ویدئو با 300 هزار پست

#موزیک_قدیمی با 64 هزار پست

#موزیک_شاد با 65 هزار پست

#موسیقی_شاد با 19 هزار پست

هشتگ آماده اینستاگرام در حوزه سرگرمی

#خنده با 4 میلیون و 300 هزار پست

#طنز با 2 میلیون و 800 هزار پست

#جالب 1 میلیون و 300 هزار پست

#سرگرمی با 1 میلیون و 100 هزار پست

#جوک با 880 هزار پست

#دانستنی با 239 هزار پست

#دانستنیها با 191 هزار پست

#خنده_دارترین با 127 هزار پست

#استندآپ با 47 هزار پست

#استندآپ_کمدی با 30 هزار پست

#طنزسیاسی با 45 هزار پست

#طنز_تلخ با 45 هزار پست

#دانستنیهای_عجیب با 23 هزار پست

#طنزایرانی با 22 هزار پست

#سرگرمی_کودک با 22 هزار پست

هشتگ های پرطرفدار

هشتگ آماده اینستاگرام پرطرفدار کتاب

#کتاب با 1 میلیون و 800 هزار پست

#کتاب_خوب با 400 هزار پست

#کتاب_بخوانیم با 249 هزار پست

#کتاب_باز با 160 هزار پست

#کتاب_خوانی با 113 هزار پست

#کتاب_نایاب با 82 هزار پست

#کتاب_صوتی با 60 هزار پست

#کتاب_دوست با 51 هزار پست

#کتاب_شعر با 37 هزار پست

#کتاب_جدید با 35 هزار پست

#کتاب_بخونیم با 30 هزار پست

#کتابگردی با 20 هزار پست

#کتاب_روانشناسی با 13 هزار پست

#موفقیت با 2 میلیون و 300 هزار پست

محبوب ترین هشتگ آماده اینستاگرام مد و فشن

#لباس با 6 میلیون و 700 هزار پست!

#لباس_مجلسی با 2 میلیون پست

#لباس_شیک با 930 هزار پست

#لباس_عروس با 930 هزار پست

#لباس_زنانه با 900 هزار پست

#لباس_خاص با 640 هزار پست

#لباس_بچه با 500 هزار پست

#لباس_ست با 448 هزار پست

#لباسمجلسی_شیک با 277 هزار پست

#لباس_مردانه با 264 هزار پست

#لباس_عید با 100 هزار پست

#لباس_جدید با 76 هزار پست

#لباس_زنانه_شیک با 22 هزار پست

#لباس_مردانه_شیک با 3 هزار پست

پربازدیدترین هشتگ های یوتیوب

هشتگ آماده فارسی سلبریتی ها و هشتگ های مدلینگ فارسی

#بازیگران با 970 هزار پست

#بازیگران_زن با 270 هزار پست

#بازیگران_مرد با 42 هزار پست

#بازیگران_محبوب با 81 هزار پست

#فوتبالیستها با 25 هزار پست

#سلبریتی با 519 هزار پست

#سلبریتی_ها با 47 هزار پست

#اخبار_بازیگران با 8 هزار پست

آیا استفاده غیرمرتبط از هشتگ‌های پربازدید کار درستی است؟

اگر مدیر اکانت یک شبکه اجتماعی باشید احتمالاً این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا استفاده از هشتگ‌های پربازدید کار درست و بجایی است یا خیر؟

هشتگ‌های پربازدید در بسیاری اوقات به صورت مقطعی هستند، برای مثال برخی از هشتگ‌های ترند در زمان خاصی، بازدید بالایی دریافت می‌کنند اما هیچ ارتباطی با کسب و کار شما ندارند، چنین هشتگ‌هایی در کوتاه مدت شاید بازدید شما را افزایش دهند اما در دراز مدت به برند شما آسیب می‌زنند.

ضمن اینکه افزایش بازدید الزاما به معنای فروش بیش‌تر نیست و قرار نیست که مخاطب بیش‌تر برای شما برندینگ بهتری به همراه بیاورد.

همچنین در نظر داشته باشید که جلوه پیج شما با هشتگ‌های غیرمرتبط کمی غیرمتعارف می‌شود. در این مطلب لیست هشتگ آماده فارسی (هشتگ اینستاگرام اماده) بررسی شد و بسیاری از هشتگ‌های پربازدید فارسی را بررسی کردیم تا با خیال راحت هشتگ بزنید و افزایش بازدید داشته باشید اما در نظر داشته باشید که کپی هشتگ‌های پر بازدید الزاماً باعث رشد پیج شما نمی‌شود و شما باید متناسب با کسب و کارتان هشتگ بزنید و از هشتگ های کسب و کار استفاده نمایید.

برای هشتگ اینستاگرام آماده در آینده نیز می‌توانید همیشه به این مطلب مراجعه کنید چرا که در به‌روزرسانی‌های مشخص این مطلب به‌روز می‌شود و هشتگ‌های جدید پربازدید به آن افزوده می‌شود. برای آشنایی با هشتگ های ترند توییتر امروز مطلب مرتبط را مطالعه نمایید.

هشتگ های پربازدید اینستاگرام

تاریخچه پیدایش هشتگ

هشتگ‌ها در واقع همان مربع‌های گوشه‌دار معروفی هستند که این روزها مردم از آن‌ها در راستای بیشتر دیده شدن استفاده‌های بهینه‌ای می‌کنند. حتماً شما هم از خود می‌پرسید که اصلاً چرا هشتگ‌ها به این سرعت میان مردم محبوب شدند؟

هشتگ‌ها در عصر حاضر چنان میان شبکه‌های اجتماعی ریشه دوانده‌اند که سخت است تصور کنیم که آن دو روزی جدا از یکدیگر خلق شده‌اند.

این روزها هشتگ‌ها به‌گونه‌ای به شبکه‌های اجتماعی گره خورده‌اند که انگار عضوی از خدمات این شبکه‌ها محسوب می‌شوند. اگر بخواهیم در خصوص تاریخچه پیدایش هشتگ برای نخستین بار در توییتر با شما صحبت کنیم باید بدانید که برای نخستین بار این علامت توسط شخصی به نام کریس مسینا در ۲۳ آگوست سال ۲۰۰۷ وارد توییتر شد. نمی‌توان اینگونه گفت که هشتگ برای نخستین بار در توییتر خلق شده است زیرا سال‌ها قبل از این اتفاق بنابر دلایل متفاوتی مردم از هشتگ در سراسر وب استفاده کرده بودند.

همین اتفاق دلیلی شد تا کریس بتواند از از آن ایده بگیرد و به شکلی متفاوت سرنوشت هشتگ‌ها را با شبکه‌های اجتماعی گره بزند. در واقع کریس به دنبال پیدا کردن راهی بود تا بتوانند هشتگ‌ها را در استفاده فعلی مردم از توییتر بگنجاند. «کریس مسینا» در طی یک حرکت از سرویس گیرنده‌های پیام کوتاه برای تعامل با هشتگ‌ها استفاده کرد.

به طور خلاصه باید به شما بگوییم که کریس در ابتدا قصد داشت تا IRC را با استفاده از هشتگ در توییتر شبیه‌سازی کند. در اکتبر سال ۲۰۰۷ بود که پس از آتش سوزی رخ داده در سان دیگو و پس از استفاده از هشتگ sandiegofire# عده زیادی از افراد در توییتر از این هشتگ استفاده کردند.

این ایده بسیار مورد پسند مردم واقع شد و در سال ۲۰۰۹ توییتر در یکی از آپدیت‌های خود قابلیت جست‌وجوی هشتگ را نیز به برنامه‌اش اضافه کرد. پس از راه اندازی اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ کاربران که دیگر با کلیت هشتگ آشنا بودند شروع به برچسب گذاری عکس‌ها با استفاده از هشتگ‌های مختلف مانند هشتگ عکس در اینستاگرام، هشتگ‌های هنری، هشتگ آماده عکاسی (هشتگ اینستاگرام آماده) و هشتگ افزایش فالوور استفاده کردند.

برخی از افراد در رسانه‌های اجتماعی تنها با هدف خودنمایی و یا موارد این‌چنینی اقدام به استفاده از هشتگ‌ها می‌کنند در حالی که عده‌ای دیگر از مردم توانستند با استفاده از هشتگ‌هایی همانند هشتگ‌های بورس#، NeverAgain ،#MeToo# و BlackLivesMatter#  بازخوردهای بسیار مثبتی در سطح جهانی دریافت کنند.

بنابر گفته‌های خود کریس مسینا پس از بررسی کلیت چهارچوب توییتر و مشاهده روند ساخت کانال در توییتر با استفاده از قرار دادن هشتگ در ابتدای نام کانال تصمیم گرفت تا از شیوه‌ای مدرن از هشتگ‌ها استفاده کند و ایده خود را برای مدیران توییتر تعریف کرد و آن‌ها به کریس گفتند که ایده تو هرگز کار نخواهد کرد.

کاربرد امروزی هشتگ‌ها به چه صورت است؟

امروزه از هشتگ‌ها توسط چندین و چند رسانه اجتماعی در راستای تحقق بخشیدن به اهدافی متفاوت استفاده می‌شود. همچنین از هشتگ‌ها توسط معلمان، موسسات و شرکت‌های بزرگ در سراسر جهان به شیوه‌ای استفاده می‌شود تا بتواند بینندگان و فالوورهای بیشتری را به سمت یک کسب و کار خاص سوق دهد؛ در این بخش هشتگ‌های کسب و کار و هشتگ های بورس بیش‌ترین طرفدار را دارند.

به طور کلی عمده‌ترین استفاده از هشتگ‌ها این روزها در توییتر، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی در راستای جذب مخاطبان با موضوعی مرتبط است که می‌تواند به گسترش اطلاعات در مورد محصولات و خدمات مخصوصی کمک می‌کند.

با در نظر گرفتن این مسأله که دیده شدن یک تجارت با استفاده از هشتگ بسیار به صرفه‌تر از خرج کردن میلیون‌ها تومان پول برای تبلیغات است، مسلم است که مردم بیشتر از این ویژگی فوق العاده استفاده کنند. برای مثال اگر شما قصد دارید تا از یک غذای ترکی به منظور جذب بیشتر فالوور استفاده کنید لازم است تا از هشتگ‌های درست و مرتبط با آن موضع بهره ببرید تا بتوانید بیشتر از قبل دیده شوید.

هشتگ های پربازدید فارسی

معروفترین هشتگ ها در سال 2023

پیش از معرفی هشتگ های پربازدید فارسی و پرداختن به لیست هشتگ‌های آماده فارسی باید بگوییم به هنگام کار با هشتگ‌های اینستاگرام شما می‌توانید گزینه‌های بی‌شماری برای انتخاب در اختیار داشته باشید. در این بخش از مقاله ما برای شما معرفترین هشتگ‌هایی را که بر اساس دسته بندی‌هایی مانند تجارت یا رویدادهایی خاصی دسته بندی شده اند گردآوری کرده‌ایم که شما می‌توانید در صورت نیاز و بیشتر دیده شدن پیج و یا تجارت‌تان به راحتی تنها یک کپی کردن از آن‌ها استفاده کنید.

برای دانستن این که از کجا باید استفاده از هشتگ را شروع کنید خوب است که ابتدا به رقبایتان بنگرید و هشتگ‌های پرطرفداری که آن‌ها استفاده کردند را ببینید. بسته به نوع و محل کسب و کارتان ممکن است لازم باشد سطح استفاده از هشتگ های آماده فارسی را برای خود بزرگتر و یا محدودتر کنید و از هشتگ های کسب و کار استفاده نمایید. به عنوان مثال یک فروشگاه محلی ممکن است سعی کند هشتگ های آماده فارسی خود را به جای تطبیق با کل کشور در سطح شهر و یا ایالت خود نگه دارد و همه چیز به هدف نهایی شما بستگی دارد.

  • بهترین هشتگ افزایش فالوور

followme#

likeforlike#

like4like#

follow4follow#

followforfollow#

f4f#

  • بهترین هشتگ ها با موضوع فشن و مد

styleinspo#

ootd#

outfitoftheday#

whatiwore#

shoppingaddict#

beautydoesnthavetobepain#

currentlywearing#

instastyle#

lookgoodfeelgood#

  • بهترین هشتگ ها با موضوع غذا

instafood#

omnomnom#

foodporn#

food#

foodie#

organic#

healthyeats#

goodeats#

vegetarian#

vegan#

glutenfree#

hungry#

homemade#

madefromscratch#

بهترین هشتگ های یوتیوب خارجی

  • بهترین هشتگ‌ها با موضوع سفر و تفریح

#travel

#staycation

#vacation

#sunsout

#resortwear

#tourist

#travelbug

#solotravel

#honeymoon

#traveltuesday

#wanderlust

#wanderlustwednesday

#travelgram

#sun

  • بهترین هشتگ‌ها با موضوع اهمیت حیوانات

#puppylove

#mansbestfriend

#womansbestfriend

#catsofinstagram

#dogsofinstagram

#dogstagram

#doglife

#catlife

#instapet

  • بهترین هشتگ‌های کسب و کار و تکنولوژی

#techie

#latesttech

#ilovemygadgets

#gadgetsgalore

#apple

#android

#applevsandroid

#wearabletech

#VR

#mobile

#makinglifeeasier

#innovation

سایت هشتگ فارسی

چگونه می‌توانیم هشتگ جدید بسازیم؟

توجه داشته باشید که ساخت هشتگ‌های جدید تنها براساس اتفاقات و رویدادهای روز دنیا امکان‌پذیر است و هیچ برنامه و یا هیچ ابزار خاصی وجود ندارد که بتواند به شما در راستای ساخت یک هشتگ موفق کمک کند. ساخته شدن و ترندشدن یک هشتگ را می‌توان یک عمل دسته جمعی توسط تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفت که یا در راستای اعتراض به یک مشکل یا حمایت و یا محبوبیت یک موضوع اقدام استفاده از هشتگی خاص می‌کنند.

لازم است بدانید که برای ساخت هشتگ تنها کافیست تا عبارت هشت را بنویسید و سپس در مقابل آن کلمه موردنظر خود را تایپ کنید به همین سادگی شما موفق به ساخت یک هشتگ شده‌اید.

هر شبکه اجتماعی از نظر نحوه استفاده از هشتگ‌ها کمی متفاوت است و ممکن است آن‌چه در یکی کار می‌کند در شبکه دیگر به خوبی نتیجه ندهد. توییتر اولین شبکه اجتماعی بود که اجازه استفاده از هشتگ را به ما داد. وقتی کسی روی هشتگی کلیک می‌کند به طور خودکار به سمت لیستی از توییت‌های دیگران هدایت می‌شود که از همان لیست هشتگ آماده فارسی استفاده کرده‌اند (البته در توییتر).

دلیل اهمیت هشتگ‌ها چیست؟

در این بخش از مقاله قرار است تا با شما در خصوص دلیل اهمیت هشتگ‌ها صحبت کنیم. در خصوص کارکرد کلی هشتگ‌ها لازم است تا به شما یادآور شویم که هنگامی که در زیر یک عکس از هشتگی خاص استفاده می‌کنید عکس شما به صورت خودکار در شبکه‌های اجتماعی وارد یک دسته بندی مرتبط با موضوع هشتگتان می‌شود.

این دسته‌بندی می‌تواند به افرادی که به دنبال یافتن یک هشتگ خاص هستند کمک کند تا راحت‌تر بتوانند پیج‌ها، برند‌ها و فروشنده‌های مرتبط با موضوع سرچ کرده خود را پیدا کنند. پس با توجه به این موارد می‌توانیم نتیجه بگیریم که وجود هشتگ‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد و باعث دیده شدن کسب و کارها و پیج‌های اینستاگرامی شود.

همچنین علاوه بر موارد ذکر شده گاهاً مردم به منظور اعتراض به موضوعی خاص و در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی موجود میان خود و هم نظرهایشان در آن موضوع اقدام به استفاده همگانی از هشتگ‌های خاصی می‌کنند تا بتوانند اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند.

همچنین شما می‌توانید با فالو کردن یک هشتگ خاص در اینستاگرام هر زمان که فردی اقدام به استفاده از آن هشتگ کرد پست او را سریعاً ببینید و از مطالب وب استفاده کنید.

تعداد هشتگ‌های مجاز در اینستاگرام

یکی از سؤال‌های اصلی در خصوص استفاده از هشتگ خصوصاً در اپلیکیشن محبوب اینستاگرام این است که ما مجاز به استفاده از چه تعداد هشتگی در یک پست هستیم؟

در سال ۲۰۱۹ یک مقاله راهنما در خصوص استفاده از هشتگ های ترند اینستاگرام منتشر شد که اطلاعات ضد و نقیض امروزی ما در خصوص هشتگ‌ها ریشه در همین مقاله دارد. حال جدا از این مقاله راهنما اطلاعات ضد و نقیض زیادی در سطح اینترنت در خصوص حداقل و حداکثر استفاده از هشتگ درزیر پست‌ها وجود دارد.

در واقع طبق چیزی که اکثر فعالان اینستاگرام با آن اتفاق نظر داشته‌اند می‌توانیم به شما بگوییم که حداکثر تعداد هشتگی که می‌توانید از آن در یک پست استفاده کنید ۳۰ عدد است و اگر حتی یک دانه بیشتر از این هشتگ‌ها در یک پست بکار ببرید احتمال بلاک شدن شما در اینستاگرام وجود دارد.

اما نگران این مسئله نباشید زیرا شما با تعداد کمتری از هشتگ‌ها که به درستی در از آن‌ها در یک پست استفاده شده باشد هم هنوز شانس دیده شدن در اینستاگرام را دارید و م‌ توانید نتایج مفیدی از آن‌ دریافت کنید. برخی از افراد معتقدند که ۳۰ عدد هشتگ برای بکار بردن در یک پست زیاد است و بهتر است از ۶ عدد و یا یازده تا هشتگ فارسی برای معرفی کسب و کار خود به دیگران استفاده کنید.

برخی از افراد نیز ادعا کرده‌اند که با استفاده از تعداد هشتگ‌های بیشتر در زیر یک پست موفق به کسب تعداد بیشتری لایک شده‌اند و انجام این کار را به دیگران نیز توصیه نموده‌اند. اما توصیه کلی ما به شما این است که بهتر است به جای بحث و جدال در خصوص اینکه حداکثر تعداد مجاز استفاده از هشتگ در یک پست چقدر است به دنبال یافتن تعداد هشتگ‌هایی کمتر اما موثرتر برای معرفی خود به دیگران باشید.مطالعه مقاله «چگونه خود را معرفی کنیم» را توصیه می کنیم.

کپی هشتگ های پر بازدید

مزایای استفاده از هشتگ چیست؟

استفاده صحیح از هشتگ می‌تواند مزایای زیادی برای پیج شخصی و یا کسب و کار شما در بر داشته باشد. از آن‌جایی که هشتگ‌ها به یک وجه مهم در تعامل‌های دیجیتالی تبدیل شده‌اند دیر این اجازه را به افراد می‌دهند تا بتوانند از طریق سیستم عامل‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی در خصوص یک ایده خاص دور هم جمع شوند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

با اینکه سال‌ها از پیدایش و استفاده از اولین هشتگ در کل دنیا می‌گذرد و محبوبیت چشمگیری پیدا کرده است هنوز هم عده‌ای از افراد پیدا می‌شوند که نمی‌توانند به گونه‌ای صحیح از هشتگ‌ها استفاده کنند. در ادامه این بخش از مقاله قرار است برای شما به معرفی مزایای استفاده از هشتگ فارسی بپردازیم. اولین مزیت که استفاده از هشتگ می‌تواند برای ما داشته باشد دیده شدن تجارت ماست البته به شرطی که از هشتگ‌های درست در زمان درست استفاده کنیم.

هشتگ‌ها می‌توانند سرعت عمل شما را برای یافتن یک موضوع خاص را بالاتر ببرند. در واقع می‌توان از هشتگ‌ها به عنوان یک موتور جست‌وجوی اینستاگرامی نیز یاد کرد.

و در آخر شما می‌توانید با استفاده از هشتگ‌هایی مانند  هشتگ آماده فارسی عکاسی و هشتگ عکس در اینستاگرام در رسانه‌های اجتماعی اقدام به برگزاری کمپین‌هایی متفاوت کنید.

سخن آخر

در این مطلب سعی شد تعداد زیادی هشتگ آماده فارسی را بررسی کنیم تا بتوانید به کمک آن‌ها پیج خود را رشد دهید. اگر شما نیز به دنبال گسترش ایده کسب و کار اینترنتی خود هستید و یا به هر دلیلی می خواهید که ویو و لایک هایتان در مدت کوتاهی افزایش چشم گیری داشته باشد می توانید از مشاوران دکتر ویز مشاوره بگیرید و کسب و کار خود را بهبود بخشید.

برنامه هشتگ نیز از دیگر اپلیکیشن‌های پرکاربرد برای شناسایی هشتگ‌های ترند است که با دانلود آن می‌توانید از پرکاربردترین هشتگ‌های روز مطلع شوید.

سوالات متداول

توییتر (Twitter)
تلگرام (Telegram)
فیسبوک (Facebook)
اینستاگرام (Instagram)
گوگل پلاس (+Google)
تامبلر (Tumblr)
لینکدین (Linkedin)
پینترست (Pinterest)
یوتیوب (YouTube)

پیام رسان تلگرام نیز از قابلیت hashtag پشتیبانی می کند. اما تلگرام برخلاف سایر شبکه های اجتماعی نظیر توییتر و اینستاگرام قابلیت دسته بندی و جستجوی سرچ هشتگ ها را ندارد و فقط می توان با استفاده از هشتگ ها گروه ها و کانال هایی که عضو آن ها هستید و از این هشتگ استفاده کرده اند را مشاهده کنید.

اولین بار از نماد هشتگ در توییتر استفاده شد. با هشتگ های معروف توییتر آشنا شوید.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان