نوتیفیکیشن چیست؟ تبلیغات نوتیفیکیشن چیست؟

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

پوش نوتیفیکیشن یک ابزار عالی برای شما است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و در جهت معرفی کسب و کار خود به آن ها تلاش کنید. با استفاده از این روش شما می توانید بدون محدودیت زمانی در یک لحظه محصول و یا کسب و کار خود را به صد ها نفر معرفی کنید. در این مقاله قصد داریم شما را به طور کامل با پوش نوتیقیکیشن آشنا سازیم. نوتیفیکیشن گوشی کجاست؟ نوتیفیکیشن چیه؟ نوتیفیکیشن گوشی یعنی چه؟

پوش نوتیفیکیشن چیست؟ (تبلیغات نوتیفیکیشن چیست)

اگر این سوال برای شما هم پیش آمده است که نوتیفیکیشن یعنی چی (نوتیفیکیشن یعنی چه) باید بدانید که در واقع پوش نوتیفیکیشن یک پیام تبلیغاتی است که بر روی کامپیوتر یا صفحه موبایل افراد ظاهر می شود و  آن ها می توانند  این اعلانات را پذیرفته و یا آن ها را رد کنند. در واقع شما با این کار می توانید یک پیام تبلیغاتی در مورد شغل یا  محصول خود در آن واحد به میلیون ها نفر ارسال کنید. شما می توانید پیام خود را به گونه ای بفرستید که مردم یک شهر یا یک کشور بتوانند آن ها را به صورت همزمان دریافت کنند. نوتيفيكيشن چيست؟

در واقع ارسال پوش نوتیفیکیشن یک روش جدید است که با استفاده از آن می توانید در واحد زمان تعداد پیام های متنی و تصویری بی شماری را در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهید. پوش تبلیغاتی یکی از روش هایی است که امروزه کسب و کار های بسیار زیادی از آن استفاده می کنند.

پوش نوتیفیکیشن  چیست

انواع نوتیفیکیشن

بعد از اینکه درک کردید که نوتیفیکیشن یعنی چه و دقیقاً چه مفهومی دارد، نوبه به آن می‌رسد تا با انواع نوتیفیکیشن نیز آشنا شوید. برای پاسخ به سؤال که نوتیفیکیشن چیست و برای چه کارهایی از آن استفاده می‌شود، تا انتها همراه این مقاله از دکتر ویز باشید. ما در ادامه، انواع نوتیفیکیشن را بررسی خواهیم کرد.

نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی

یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین نوتیفیکیشن‌هایی که مورداستفاده بسیاری از شرکت‌ها قرار می‌گیرد، استفاده از نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی می‌باشد. در این نوع نوتیفیکیشن، شما اطلاعاتی درباره انواع حراجی‌ها، میزان تخفیف و آخرین زمان استفاده از آنها را مشاهده می‌کنید. شاید برای برخی افراد سؤال پیش بیاید که دلیل این نوع نوتیفیکیشن چیست و برای چه چیزی اهمیت دارد. همان طور که می‌دانید، این نوع نوتیفیکیشن برای افزایش نرخ تعامل و شناسایی برندها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

با استفاده از این نوتیفیکیشن، این احتمال وجود دارد که کاربران با کسب‌وکار شما آشنا شده و به آن علاقه نشان دهند. به یاد داشته باشید که یکی از مهم‌ترین کارهایی که یک کسب‌وکار آنلاین برای توسعه کار خود انجام می‌‎دهد، استفاده از پوش‌های تبلیغاتی است.

نوتیفیکیشن‌های غافل‌گیرکننده

شاید شما بخواهید بدانید که نوع دیگری از نوتیفیکیشن های گوشی چیست و سایر پوش‌ها برای چه چیزی مورداستفاده قرار می‎‌گیرد. برای این موضوع، خوب است بدانید که برخی نوتیفیکیشن‌های غافل‌گیرکننده وجود دارد که کاربران را تشویق می‌کنند تا با اپلیکیشن مخصوص آنها تعامل بیشتری برقرار کنند. لازم به ذکر است که این‌گونه پوش‌ها مخصوص برخی اپلیکیشن‌هایی است که کاربران آنها را در گوشی خود نصب کرده‌اند.

شاید شما فکر کنید که کاربران که این برنامه‌ها را در گوشی خود نصب دارند، پس هدف از این نوع نوتیفیکیشن چیست و چرا باید برای آن پوش ارسال شود؟ برای پاسخ به این سؤال، باید این‌طور گفت که بسیاری از ما برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی در گوشی خود نصب کرده‌ایم که مدت‌هاست که از به آن سر نزده‎ایم و شاید هم آن را فراموش کرده‌ایم. دریافت این نوتیفیکیشن‌ها از طرف این اپلیکیشن‌ها، می‌تواند نوعی یادآوری باید تا دوباره به سمت این برنامه‌ها جذب شده و به آن مراجعه کنید.

نوتیفیکیشن‌های امتیازدهی

احتمالاً همه شما با نوتیفیکیشن‌هایی روبرو شده‌اید که به‌صورت پیام بوده و از شما خواسته‌اند که به یک برنامه خاص امتیاز دهید. اگر می‌خواهید بدانید که این نوع نوتیفیکیشن پیام چیست و چه کاربردی دارد، این بخش را به‌دقت مطالعه فرمایید. تحقیقی در وب‌سایت Apptentive انجام شد که مشخص کرد نزدیک به 60 درصد افرادی که قصد دانلود یا نصب یک اپلیکیشن را دارند، در ابتدا نظرت سایر کاربران را مطالعه می‌کنند.

باتوجه‌به موضوع مذکور، می‌توانید درک کنید که هدف این نوتیفیکیشن چیست و برای چه چیزی مورداستفاده قرار می‌گیرد. می‌توان این‌گونه گفت که این نوتیفیکیشن برای امتیاز به برخی برنامه‎ها مورداستفاده قرار می‌گیرد که این امتیازها تأثیر بسزایی در موفقیت این اپلیکیشن‌ها دارد. زیرا در ادامه این روند، ستاره‌های این برنامه در اپ‌استوری افزایش یافته و درنتیجه، کاربران تمایل بیشتری به دانلود و نصب آن از خود نشان می‌دهند. در این بخش، مشاهده کردید که نوع امتیازدهی نوتیفیکیشن چیست و چه هدفی در پشت خود دارد.

نوتیفیکیشن‌های متناوب

یکی دیگر از نوتیفیکیشن‌هایی که بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد، به‌کارگرفتن نوتیفیکیشن‌های متناوب و تکراری می‌باشد. احتمالاً برای بسیاری از شما عزیزان سؤال پیش بیاید که منظور از این نوع نوتیف یعنی چه و برای چه کاری استفاده می‌شود؟ برای پاسخ به شما، بادی این‌گونه بگوییم که این موضوع به پیام‌ها و سرچ‌های متناوب شما بستگی دارد. علاوه بر این، اگر شما اپلیکیشنی دارید که افراد باید هرچند مدت یک‌بار وارد آن شوند، می‌توانید در این بازه زمانی یک نوتیفیکیشن برای کاربران خود ارسال نمایید.

مزایای پوش نوتیفیکیشن چیست ؟

همان طور که گفتیم پوش نوتیفیکیشن دارای مزیت هایی است که موجب می شود مورد توجه عده بسیاری قرار بگیرد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کیفیت بالا در دریافت ترافیک

نکته حائز اهمیت در پوش نوتیفیکیشن این است که افرادی می توانند تبلیغات شما را ببیند و به جمع مشتریان شما بپیوندند که ابتدا این شرایط را پذیرفته و تایید کرده باشند بنابراین کیفیت دریافت ترافیک بالا بوده و 100 در 100 واقعی است و به مرور زمان شما را با سلیقه مخاطبانتان آشنا خواهد کرد.

مزایای پوش نوتیفیکیشن

دسترسی زیاد به کاربران

شما در یک لحظه پوش نوتیفیکیشن را از طریق مرورگر ارسال می کنید و به دست مخاطبان شما می رسد حتی اگر افراد در حین استفاده از دستگاه نباشند هم می توانند اعلان تبلیغات شما را بر روی دستگاه مشاهده کرده و تبلیغات شما را دریافت کنند. فراموش نکنید نباید در ارسال پیام  به مخاطبین خود زیاده روی کنید، زیرا موجب می شود اعلانات شما را نادیده بگیرند. توصیه میکنیم جهت افزایش بازدید خود حتما مقاله ” 26 اصل تبلیغ نویسی حرفه ای ” را مطالعه نمایید.

چی نیست؟! 24 آمار و فکت بازاریابی دیجیتال”]

معروف شدن برند

از طریق ارسال پوش تبلیغات به مشتریان خود می توانید موجب معروف شدن برند و محصول خود شوید. در واقع حتی کسانی که اعلان شما را هم نپذیرفته اند به نحوی با محصول شما آشنا می شوند و موجب می شود اسم برند شما در ذهن افراد بماند و این مساله می تواند موجب معروف شدن برند شما شود. هیچگاه در مراحل بازاریابی خود از یادآوری برند در ذهن مشتری غافل نشوید.

درگیر کردن مجدد کاربران

یکی از مزایای پوش تبلیغاتی این است که می توانید با استفاده از آن و با فرستادن پیام هایی مجددا به مخاطبین خود یادآوری کنید که وجود دارید و هر لحظه در حال فعالیت هستید. از طریق پیام های اعلان، می توانید یادآوری های متفکرانه، پیشنهادات شخصی شده و اخبار جدید را به کاربران خود ارائه دهید. اگر اعلان های تلفن همراه شما می توانند ارزش شخصی مستقیم را نشان دهند، به احتمال زیاد شما برای طولانی مدت کاربران را حفظ خواهید کرد.

پوش نوتیفیکیشن چیست؟

تاثیر پوش تبلیغاتی در کسب و کار شما

پوش تبلیغاتی یکی از بهترین ابزار ها در کسب و کار است. با توجه به این که هزینه های تبلیغات زیاد است پوش تبلیغاتی می تواند یک روش بسیار مفید برای تبلیغات شما باشد. این روش بسیار هدفمند بوده و می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد که یکی از بهترین ابزار ها برای تبلیغات در عصر حاضر ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی است. در حالت کلی دو روش برای ارسال پیام های تبلیغاتی وجود دارد: روش ارسالی و روش کلیکی که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم نمود.

ارسال پوش نوتیفیکیشن در چه کسب و کار هایی موثر است؟

ارسال پوش نوتیفیکیشن در برنامه کار شرکت های بزرگ و کوچک قرار گرفته است. همان طور که می دانید این روش یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات در دنیای اینترنت و فضای مجازی است. در حال حاضر برخی کسب و کار ها هنوز در انتخاب  این روش تردید دارند و برای آن ها جای سوال است که این روش به صرفه هست یا خیر؟

جالب است این افراد بدانند ارسال پوش تبلیغاتی در سرتاسر دنیا یک روش بازاریابی شناخته شده است که می تواند بسیار در رونق کسب و کار شما و محبوبیت برند شما موثر باشد. یک نکته را فراموش نکنید مهم نیست کار شما چیست. هر کاری که داشته باشید می توانید از روش پوش تبلیغاتی استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند شوید. همچنین می توانید به کارشناسان ما مراجعه نموده و در این زمینه از خدمات مشاوره ای ما استفاده کنید.

نوتیفیکیشن گوشی چیست

روش های استفاده از پوش نوتیفیکیشن

در حالت ارسال پوش نوتیفیکیشن 2 روش وجود دارد. روش های کلیکی و ارسالی. هزینه در روش اول  یعنی روش تبلیغات کلیکی بر حسب کلمات تضمینی که به کار رفته محاسبه می شود و در روش ارسالی هزینه بر حسب تعداد پیام هایی که ارسال می شود محاسبه می گردد. اما برای هر کسب و کاری چه روشی مناسب است و بر حسب چه چیزی تعیین می شود که از کدام روش استفاده گردد؟

روش ارسالی یا کلیکی ؟

اگر شما دارای یک وب سایت هستید می توانید از روش ارسالی استفاده کنید. داشتن یک اپلیکیشن برای کسب و کارتان نیز می تواند دلیلی باشد تا شما از روش ارسالی استفاده کنید. در حالت کلی  روش ارسالی می تواند در بسیاری از موارد بسیار خوب و قابل کاربرد باشد.

در روش کلیکی لازم است شما وارد سایت و یا لینک تبلیغاتی شده و هزینه اندکی بپردازید. در ازای این پرداخت شما می توانید پیام های خود را نشر دهید. روش ارسال پوش با استفاده از روش کلیکی تبلیغات روشی بسیار محبوب می باشد و امروزه مورد توجه کسب و کار های بسیار زیادی قرار گرفته است.

تبلیغات نوتیفیکیشن چیست

راه های تقویت پوش تبلیغاتی  

شما با استفاده از پوش تبلیغاتی می توانید خرید های فوری را شروع کرده و برای کاربران خود پیام های آموزنده بفرستید. همچنین آگاه کردن کاربران از میزان تخفیفات می تواند در جذب آن ها موثر باشند. یکی دیگر از کارهایی که می توانید از طریق آن نرخ تبدیل را افزایش دهید اعلام تخفیف ویزه با زمان محدود است که احتمالا عده بسیاری را به سمت شما خواهد آورد.

در انتخاب مخاطبان خود هوشمند باشید

یکی دیگر از راه های تقویت و پیشرفت پوش تبلیغاتی این است که بدانید چه افرادی را هدف پیام های خود قرار دهید. برای مثال شما می توانید پیام های خود را به مردمی که در شهر یا محله خودتان هستند بفرستید. همچنین می توانید برای مثال اعلان ها را برای کاربرانی که در نزدیکی پمپ بنزین هستند بفرستید و از قیمت بنزین برای آن ها بنویسید.

بنابراین شما باد بتوانید کاربران مناسب را هدف قرارداده و آن ها را جذب کنید. یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که اعلان هایی برای افراد بفرستید که مطمئن باشید به آن ها علاقه دارند و از نظر آن ها جذاب به نظر می آیند. مانند اعلان قسمت جدید یک فیلم.

ردیابی کردن معیار های عملی

یکی دیگر از کار هایی که پوش تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند این است که به شما در ردیابی رفتار کاربر کمک می کنند. با استفاده از پوش تبلیغاتی می توانید بینش بسیار ارزشمندی در مورد رفتار کاربران خود مانند زمان تعامل و نرخ کلیک را دریافت نمایید و ببینید کدام پیام توسط آن ها باز می شود .و از این طریق با راه اندازی یک سری کمپین ها می توانید ارتباط مناسب تری با کاربران خود داشته باشید.

استفاده از مطالب مفید برای حفظ مشتریان

شما از طریق پوش تبلیغاتی می توانید تجربه مشتریان خود را افزایش داده و از این طریق آن ها را جذب خود کنید. ارائه مطالب مفید و ارزشمند از طریق پوش نوتیفیکیشن می تواند به کاربران شما کمک بسیار زیادی کرده و بر محبوبیت شما و برندتان در بین مخاطبان بیفزاید. سعی کنید در انتخاب اعلان های خود دقت کرده و اعلان های مفید و با ارزش را نشر دهید و فراموش نکنید هر چه لحن شما در ارسال پیام ها شخصی تر و صمیمی تر باشد تاثیر بیشتری در حفظ مشتری های شما خواهد داشت و افراد بیشتری به اعلانات شما را می پذیرند.

نوتیفیکیشن پیام چیست

استفاده از زمان مناسب برای ارسال تبلیغات

زمانی که شما پیام ها را برای افراد می فرستید بسیار مهم است. بسته به این که شما چه نوع روشی را برای ارسال پیام های خود به کار می گیرید یک نکته را فراموش نکنید و آن نکته زمان مناسب برای ارسال پوش نوتیفیکیشن است برای مثال به نظر شما آیا پیامی که ساعت 5 صبح یا 1 بامداد ارسال می کنید مشتریان شما را آزرده نخواهد کرد؟

طبق تحقیقات بهترین زمان برای ارسال پوش تبلیغاتی از ظهر تا غروب تقریبا ساعت 5 بعد از ظهر می باشد. همچنین بهترین روز برای این کار روزهای بین سه شنبه تا جمعه است، زیرا اول هفته معمولا سر افراد شلوغ است و وقت کافی برای دیدن اعلانات شما ندارند. این در حالی است که همه چیز به شناخت شما از مخاطبانتان بستگی دارد و با توجه به این مساله می توانید زمان مناسب را برای ارسال پیام های خود انتخاب کنید.

تفاوت پوش تبلیغاتی با پیامک متنی

پوش نوتیفیکیشن با پیامک تبلیغاتی چه تفاوت هایی دارد؟ یکی از مزایای پوش تبلیغاتی نسبت به پیامک های متنی این است که خود مخاطب آن ها را قبول می کند اما پیامک تبلیغاتی غالبا پیامی به طور تصادفی برای افرادی فرستاده می شود مطمئنا عده بسیاری از این که بدون اطلاع آن ها پیامی تبلیغاتی به آن ها فرستاده شود احساس آزردگی خواهند کرد‌. نوتیفیکیشن پیام چیست؟

تفاوت در نحوه دریافت پوش نوتیفیکیشن و پیامک متنی

تفاوت دیگر در این است که هنگامی که لبتاب،گوشی با تبلت خود را به اینترنت وصل می کنید پوش تبلیغاتی بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود این در حالی است که پیامک تبلیغاتی معمولا به شما ارسال شده و شما بعد از باز کردن آن احتمالا با یک لینک روبرو هستید که می توانید پیام نهایی را در آن جا ببینید.

نوتیفیکیشن پیام چیست

تفاوت در نحوه نمایش پوش تبلیغاتی و پیامک متنی

مهم ترین تفاوت پیام و پوش تبلیغاتی در این است که در پوش نوتیفیکیشن می توان از متن تیتر و آیکون ها و تصاویر استفاده کرد در صورتی که همه این امکانات برای پیامک متنی وجود ندارد برای مثال از طریق پیامک متنی امکان فرستادن عکس به طور مستقیم وجود ندارد.

تعداد کاراکتر ها در پوش تبلیغاتی و پیامک متنی

برای نوشتن پیامک تبلیغاتی در یک پیام فقط می توان از ۷۰ کاراکتر استفاده کرد و اگر بخواهیم پیامی بیشتر از این تعداد باشد باید در قالب چند پیام ارسال کنیم که قطعا هزینه ای چند برابر خواهد داشت اما پوش نوتیفیکیشن شامل قسمت های مختلفی مانند عکس، تیتر و … می باشد که فقط عنوان می تواند ۳۵ کاراکتر باشد  و متن اعلان نیز می تواند تا ۱۵۰ کاراکتر را شامل شود. با این توضیحات به نظر می رسد افراد برای محتوا های خود ترجیح می دهند از پوش نوتیفیکیشن استفاده کنند تا از مزایای آن به طور کامل بهره مند گردند.

پوش تبلیغاتی یا پیامک متنی

هم پوش تبلیغاتی و هم پیام های متنی به یک صورت یعنی از طریق گوشی همراه به دست مخاطبان می رسند. اما با توجه به آن چه در بالا ذکر شد و مخصوصا با توجه به هزینه هایی که در هر کدام از این روش ها خرج می شود ، باید ببینیم کدام یکی بهتر هستند؟ تبلیغات گوشی نوتیفیکیشن به چه صورتی است؟

پوش نوتیفیکیشن یک تکنولوژی جدید است که دارای مزیت های بسیاری بوده و در تلاش است تا روش های قدیمی تر مانند سیستم ایمیل مارکتینگ و پیامک را اصلاح کند. برای یک سازمان شناخته شده یا سازمانی که قصد دارد شناخته شود پوش تبلیغاتی می تواند یه آیتم بسیار مفید در کسب و کار شما باشد. اگر در ارسال پیام های خود به مخاطبانتان می خواهید از عکس و متن بیشتری استفاده کنید پوش تبلبغاتی یک گزینه بسیار خوب برای تبلیغات شما است.

آیا پوش نوتیفیکیشن می‌تواند جایگزین مناسبی برای دیگر روش‌های تبلیغاتی باشد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است به ذهن شما یا هر شخص دیگری برسد این است که نوتیفیکیشن چیست و آیا این امکان وجود دارد که پوش نوتیفیکیشن جایگزین دیگر روش‌های تبلیغاتی کسب‌وکار ما بشود یا خیر؟

در حقیقت برای پاسخ به این سوال باید نوع کسب‌وکار در نظر گرفته شود اما در هرصورت نباید فقط از یک کانال تبلیغاتی استفاده کنید. کمک گرفتن از کانال‌های تبلیغاتی مختلف کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن متوجه شوید که کدام مسیر بیش‌ترین بازدهی را برای شما دارد و از طرفی بدانید که بودجه خود را بیش‌تر صرف کدام کانال تبلیغاتی کنید اما اگر بعد از تست‌های متعدد دانستید که ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی (پوش نوتیفیکیشن) مناسب‌ترین راه برای تبلیغات کسب‌وکارتان است بهتر با یک برنامه‌ریزی مشخص، آن را پیش ببرید ولی کماکان نباید از کانال‌های دیگر بازاریابی غافل شد.

به عبارت دیگر این مسیرهای مختلف بازاریابی و تبلیغات است که مشتریان و مخاطبان جدیدی برای شما به‌همراه می‌آورد پس نباید صرفا روی یک کانال تمرکز کنید.

در این مقاله ما در ابتدا توضیح دادیم نوتیفیکیشن چیست (نوتیفیکیشن گوشی چیست) و نوتیفیکیشن یعنی چی. در ادامه به مزایای نوتيفيكيشن پرداختیم، تاثیر ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی در کسب و کار را بررسی کردیم. لطفا نظرات و تجربیات خود را در مورد ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی با ما در میان بگذارید.

 

برخی از سوالات رایج

پوش نوتیفیکیشن چیست؟

در واقع پوش نوتیفیکیشن یک پیام تبلیغاتی است که بر روی کامپیوتر یا صفحه موبایل افراد ظاهر می شود و  آن ها می توانند  این اعلانات را پذیرفته و یا آن ها را رد کنند. در واقع شما می با این کار می توانید یک پیام تبلیغاتی در مورد شغل یا  محصول خود در آن واحد به میلیون ها نفر ارسال کنید. شما می توانید پیام خود را به گونه ای بفرستید که مردم یک شهر یا یک کشور بتوانند آن ها را به صورت همزمان دریافت کنند.

مزایای پوش نوتیفیکیشن چیست ؟

کیفیت بالا در دریافت ترافیک

دسترسی زیاد به کاربران

معروف شدن برند

درگیر کردن مجدد کاربران

پوش تبلیغاتی چه میزان بر کسب و کار شما تاثیر میگذارد؟

پوش تبلیغاتی یکی از بهترین ابزار ها در کسب و کار است. با توجه به این که هزینه های تبلیغات زیاد است پوش تبلیغاتی می تواند یک روش بسیار مفید برای تبلیغات شما باشد. این روش بسیار هدفمند بوده و می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد که یکی از بهترین ابزار ها برای تبلیغات در عصر حاضر است.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان