هشتگ های پربازدید توییتر فارسی 2023

هشتگ های پربازدید توییتر
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

با استفاده از هشتگ های پربازدید توییتر می­‌توان در واقع کاربرانی که به هم‌دیگر هیچ ارتباطی ندارند، ولی به یک موضوع خاص علاقه دارند را به سمت آن موضوع، ویدئو، عکس یا بحث هدایت نمود. در­واقع کاربران به راحتی با جست­جوی هشتگ های معروف توییتر می‌­توانند تمامی پست­‌های مرتبط با آن را مشاهده کنند و یا حتی پستی در آن مورد انتشار دهند.

هشتگ از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار بوده و با استفاده از آن می­‌توان به صورت هدفمند جست­جو کرد. در این مقاله هشتگ های پربازدید توییتر و نحوه استفاده از آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پیشنهاد می‌شود مقاله ما در خصوص ترفندهای توییتر را مطالعه نمایید.

استفاده از هشتگ ها در توییتر

در حالت کلی روش­های مختلفی برای استفاده از هشتگ‌­ها در توییتر وجود دارد که عبارتند از:

  • Top: برخی از جریان‌­ها که از یک هشتگ به میزان بسیار زیادی استفاده می‌کنند؛ اصولاً این نوع توییت­‌ها از سمت افراد یا برند­های معروف است که تعداد قابل توجهی فالوور دارند.
  • Latest: این نوع هشتگ برای به اشتراک گذاشتن جدید­ترین توییت‌ها مورد استفاده قرار می­‌گیرد.
  • People: این نوع هشتگ برای نشان دادن توییت­‌هایی است که توسط افراد مختلف به اشتراک گذاشته می‌­شود.
  • News: یک جریان زنده با تعداد توییت­‌هایی بالا است که از هشتگ مورد ­نظر کاربران استفاده کرده است. البته در این حالت انتشار دهنده توییت در واقع منابع رسمی و خبری است.
  • Photos: عکس­‌هایی که در توییتر منتشر می‌شود و دارای هشتگ مورد ­نظر کاربران است. از این رو افراد با جست‌و­جوی این هشتگ، همگی به سمت این عکس­‌ها هدایت می­‌شوند.
  • Videos: ویدئو­هایی که به همراه یک هشتگ خاص منتشر می­‌شوند تا افراد به وسیله آن هشتگ بتوانند توییت و ویدئو مورد نظر خودشان را که درباره یک موضوع خاص است، پیدا کنند.
  • More: این مورد را می­‌توان یک منو پایین رونده در نظر گرفت که دارای گزینه­‌های مهم زیر است:

1. گزینه from people you follow که یعنی همان کسانی که شما آن­ها را دنبال می­‌کنید.

2. گزینه near you که یعنی افرادی که با توجه به منطقه جغرافیایی به شما نزدیک است.

شایان ذکر است که می توانید با استفاده از گزینه save this search خیلی راحت جست­­جوی خود را ذخیره‌­سازی نمایید؛ در این حالت فرد در موقع نیاز به آن دسترسی آسان و سریع خواهد داشت.

هشتگ های معروف توییتر

بررسی روش استفاده از هشتگ در توییتر فارسی

چنانچه قصد دارید در توییتر  یک رویداد یا کمپین شروع کنید، جای هیچ­‌گونه نگرانی نیست. برای این کار تنها کافی است که به مثالی که در ادامه توضیح داده‌­ایم توجه کنید.

مثلاًمجموعه یا شرکت X یک همایش #بازاریابی_اینستاگرام با حضور معروف­‌ترین واینر­های اینستاگرام و افراد متخصص در زمینه #کسب_و_کار_اینترنتی برگزار می‌کند.

فقط کافی است که فرد یا مجموعه این توییت را به صورت عمومی انتشار دهند تا بدین شکل همه کاربرانی که به این موضوع علاقه دارند و در­واقع این نوع هشتگ­‌ها را سرچ می‌کنند، بتوانند پست شما را در میان نتایج مختلف مشاهده کنند. در حالت کلی استفاده از هشتگ­‌های معروف توییتر که به هدف شما ارتباط دارد، در دیده شدن پست شما تأثیر به‌سزایی دارد.

فهرست هشتگ‌های داغ‌شده در توییتر فارسی

همان‌گونه که توضیح داده شد، برای دیدن شدن پست باید از هشتگ پرتکرار توییتر فارسی استفاده کنید. در این حالت افراد با توجه به جست­جو کردن هشتگ مورد نظر، در میان نتایج مختلف با پست شما نیز برخورد خواهند کرد. در این بین به بررسی فهرست هشتگ‌های داغ‌شده در توییتر فارسی می‌پردازیم.

#ایران   #کرونا   #کوید_19   #آمریکا   #واکسن_کرونا   #انتخابات   #رئیس_جمهور   #رهبر   #روحانی   #حرف­­_های_مردم   #دانشگاه   #اعتراضات_سراسری   #بایدن   #امتحانات_دانشگاه   #رای_بی_رای   #رای_میدهم   #قیمت_خودرو   #رائیسی   #احمدی_نژاد   #محسن_رضایی   #سربازی_اجباری   #استخدام   #کسب_و_کار   #کسب_و_کار_اینترنتی   #بازاریابی   #درآمدزایی   #رقابت   #فوری   #رد_صلاحیت   #آشپزی   #ورزشی   #فوتبال   #ورزش_در_خانه   #سلامتی   #کرونا_ویروس   #لاغری_سریع   #درمان_چاقی   #دکوراسیون   #دکوراسیون_داخلی   #موسیقی   #موزیک   #آهنگ_جدید   #خنده   #طنز   #خنده_دار   #جوک   #کتاب   #کتابخوانی   #موفقیت   #رشد   #لباس   #لباس_مجلسی   #لباس_شیک   #لباس_عروس   #کسب_و_کار_خانگی   #بازیگران   #سلبریتی

موارد ذکر شده تنها برخی از نمونه­‌های پر جست­­جو در توییتر و برخی دیگر از شبکه‌های اجتماعی است که البته هر کدام از آنها را می‌توان شامل یک لیست یا طبقه‌­بندی جداگانه دانست. چنانچه در یکی از این زمینه­‌ها فعالیت می­‌کنید یا پست‌های شما مرتبط با این موضوعات است، می‌توانید با استفاده از برخی از این هشتگ پرتکرار توییتر فارسی در میان نتایج جست­جو شانس دیده شدن خود را بالا ببرید.

البته برای این­که بدانید کدام هشتگ در بازه زمانی مورد نظر از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و بیشترین میزان سرچ را به خود اختصاص داده است، باید نحوه شناسایی هشتگ های پربازدید توییتر را که به هر دلیلی ترند شده است را یاد بگیرید.

بررسی روش استفاده از هشتگ در توییتر فارسی

نحوه شناسایی هشتگ فارسی ترند شده در توییتر

ترند توییتر فارسی زمانی رخ می­‌دهد که یک پست یا توییت درباره موضوع، فرد، برند یا هر چیز دیگری به هر دلیل میزان سرچ بالایی را به خود اختصاص دهد. به عبارت دیگر در یک بازه زمانی مورد توجه بیشتر کاربران توییتر قرار بگیرد. در این حالت ترند­ها در میان نتایج جست­جوی آن موضوع بیشتر از دیگر موارد مشابه در اختیار کاربران قرار داده می­‌شود.

البته باید در نظر داشت که ترند توییتر فارسی یا هر زبان دیگری به طور دائم عوض می­‌شود چرا که برخی موضوعات یا افراد تنها به مدت کوتاهی در رأس توجهات قرار دارند و بدون­ شک با گذشت مدتی کوتاه، افراد، برند­ها و اتفاقات جدید مانند انتخابات، کرونا یا مرگ یک هنرمند می­‌تواند باعث عوض شدن جایگاه ترند شود. از این رو شما باید بتوانید در هر بازه از زمان هشتگ های پربازدید توییتر و با­ارزش را شناسایی کرده و در پست­‌ها و توییت‌­های خود مورد استفاده قرار دهید.

برای انجام این کار باید در وهله اول به وب‌سایت tweetdeck.twitter.com وارد شوید. در قسمت چپ این وب­‌سایت از روی منو باید add column را با آیکون + نمایش داده می­‌شود را انتخاب نموده و روی آن کلیک کنید. در این حالت شما وارد یک صفحه خواهید شد که گزینه‌­های متعددی در آن وجود دارند؛ روی گزینه Trends کلیک نموده و وارد صفحه آن شوید. اکنون از میان لیستی که به صورت کشویی در قسمت بالای صفحه قرار دارد، گزینه Worldwide را انتخاب کنید.

با کلیک کردن روی این مورد شما به همه هشتگ­هایی که در دنیا در حال استفاده است دسترسی خواهید داشت. هشتگ های پربازدید توییتر طبعیتاً در پست­ها و توییت­‌های متعددی دیده می­‌شوند و  در مقایسه با دیگر هشتگ‌­ها از رتبه بالاتری برخورداراند.

شما می‌­توانید هشتگ‌­های مورد نظر خود را برگزیده و به عنوان یک ستون جدید به لیست ستون­های قبلی بیفزایید. در این حالت در ستون مورد نظر تنها خواهید توییت­‌هایی را ببینید که در آن هشتگ منتخب شما استفاده شده است. پیشنهاد می‌شود مقاله ما در خصوص هشتگ آماده و هشتگ اماده غمگین در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

هشتگ پرتکرار توییتر فارسی

نحوه پیدا کردن هشتگ در توییتر

موضوع کرونا یا واکسن کرونا که در میان هشتگ های پربازدید توییتر قرار دارد می‌تواند هدف اصلی جست­جوی شما نیز تلقی شود که قصد دیدن پست­‌ها و توییت‌هایی مربوط به آن را دارید. در هر حالت، به منظور پیدا کردن هشتگ­ مورد ­نظر خود در توییتر می‌توانید از روش‌­های متعددی استفاده کنید.

اولین و ساده‌ترین روش، جست­­جوی ساده یا همان simple search است. در این روش تنها کافی است که عبارت مورد­ نظر را در نوار جست­جو­ بنویسید.

روش دوم استفاده از جست­­جوی پیشرفته یا همان advanced search است. برای یافتن نتایج خاصی از یک جریان می‌توانید از روش جست­جوی پیشرفته بکار ببرید. برای نمونه فرد قصد دارید مطالبی را پیدا کند که دو عبارت «کسب‌­و­کار» و «بازاریابی» در آن قرار دارد.

روش سوم بهره­‌گیری از ابزار­های کمکی است. شما می‌­توانید به وسیله ابزار­های کمکی یا شخص ثالث مانند hub spot’s social inbox آمار و اطلاعات بسیار پراهمیتی را به دست بیاورید. علاوه‌بر این این نوع ابزار­ها امکان دیدن هشتگ های پربازدید توییتر که رقبای شما استفاده می‌­کنند را برای شما فراهم می­‌کنند.

آخرین روش برای جست­­جوی هشتگ، نوشتن آن در قسمت URL یا همان نوار آدرس مرورگر است. برای نمونه اگر می­‌خواهید هشتگ بازاریابی را جستجو کنید، باید در نوار آدرس عبارت زیر را بنویسید:

Twitter.com/#بازاریابی

در این حالت توییتر همه موضوعاتی را در اختیار شما قرار می‌­دهد که منطقه جغرافیایی شما رایج بوده و بیشتر مردم آن منطقه چنین مطالبی را دنبال می­‌کنند. البته در صورت تمایل، می‌­توانید آن­ها را تغییر داده و نتایج متفاوتی را مشاهده کنید. برای این کار تنها کافیست که بر روی دکمه change که در قسمت راست Trends قرار دارد کلیک نمایید. در نهایت پنجره جدید باز می‌­شود؛ با انتخاب گزینه change می‌­توانید اطلاعات مکانی مورد نظر خود را در آن قرار داده و تنظیم کنید.

استفاده از هشتگ در چت توییتر

از هشتگ‌­ها در شبکه­‌های اجتماعی مختلفی استفاده می‌کنند. کاربرد آن در توییتر برای آگاهی در مورد رخداد­ها، تبلیغات، کمپین­‌ها و … است. یکی از بخش‌­های پراهمیت و محبوب توییتر twitter chat است که از آن­ها برای ایجاد و برگزاری جلسات زنده که در راستای پرسش و پاسخ در مورد یک هشتگ خاص مانند #بازاریابی_اینترنتی است، استفاده می‌کنند.

برای نمونه می­‌توانید یک رویداد مهم در مورد کسب­­‌و­کار را در نظر بگیرید، که کاربر یا فرد می­‌خواهد در رابطه با آن اطلاعات کاملی به دست بیاورد. در این حالت می‌­توان با استفاده از هشتگ‌­های مناسب درخواست مورد نظر را مطرح نموده و با افرادی که به موضوع شما علاقه دارند یا اطلاعات خوبی در آن باره دارند، به تبادل نظر بپردازید.

چنانچه قصد استفاده از توییتر چت را دارید، توصیه می­‌شود که قسمت twitter reports’ twitter chat schedule را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. در­واقع می‌­توانید با توجه به تاریخ، موضوع، هشتگ و … آن ها را طبقه­‌بندی نمایید. علاوه بر این قادر خواهید بوده که توییت چت مخصوص خودتان را در آن ثبت کنید تا در نهایت کاربران را به چت دعوت نمایید.

ترند توییتر فارسی

بررسی ابزار­های تحقیق هشتگ

همانطور که در قسمت‌­های قبلی توضیح داده شد، پیدا کردن هشتگ های پربازدید توییتر از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه با استفاده از آن­ها می‌توانید پست و توییت خود را در اختیار کسانی قرار دهید، که به آن علاقه دارند. برای یافتن هشتگ­‌های مناسب ابزار­های متعددی در بستر وب وجود دارند که بدون پرداخت کوچک­ترین هزینه این کار را برای شما انجام می­‌دهند. متأسفانه بیشتر این ابزار­ها زبان فارسی را به خوبی پشتیبانی نمی‌کنند. در ادامه به بررسی بهترین نمونه از این ابزار­ها می­‌پردازیم.

  • Hashtagify.me: با استفاده از این ابزار فرد می­‌تواند هشتگ‌­های مورد نظر خود را پیدا کرده و به ارزیابی میزان محبوبیت آن­ها بپردازد. این ابزار می­‌تواند اطلاعات آماری و همچنین گزینه­‌های مرتبط با آن را در اختیار شما قرار دهد. شایان ذکر است که ابزار Hastagify.me در مقایسه با بیشتر ابزار­ها می­‌تواند به خوبی زبان فارسی را پشتیبانی کند.
  • Rite Tag: نمونه‌ه­ای از ابزار­های رایگان جهت جست­جوی هشتگ­‌های مختلف برای برنامه‌­هایی چون توییتر و فیسبوک است. این ابزار می‎‌­تواند اطلاعاتی درباره عملکرد جاری هشتگ مورد نظر در اختیار فرد قرار دهد. توجه کنید که متأسفانه ابزار Rite Tag از زبان فارسی پشتیبانی نمی­‌کند؛ از این رو کاربران ایرانی و فارسی زبان نمی­‌توانند از آن برای رسیدن اهداف اصلی خود استفاده کنند.

البته کاربران می‌­توانند با استفاده از برخی ترفند­های ساده و بدون نیاز به ابزار، هشتگ های پربازدید توییتر و هشتگ­‌های مناسب با زمینه کاری یا فعالیت خود را به دست بیاورند. به این منظور تنها کافی است کاربرانی که در زمینه فعالیتی آن­ها با شما یکسان بوده یا شبهات دارند را پیدا کنید و با بررسی پست‌­ها و توییت‌­های این افراد، به راحتی نوع هشتگ‌­هایی که استفاده کرده‌­اند را شناسایی کنید.

ایجاد استراتژی برای هشتگ گذاری

بدون­ شک هر اقدامی که در زمینه کسب­‌و­کار و بازاریابی انجام می­‌شود، تنها زمانی نتیجه خواهد داد که فرد از قبل برای آن یک استراتژی اصولی در نظر گرفته است. قانون هشتگ­‌گذاری نیز پیرو همین قاعده بوده و استثنا به شمار نمی‌­رود.

برای تنظیم و پیاده‌­سازی استراتژی مناسب به منظور هشتگ­‌گذاری باید در وهله اول به تناسب هشتگ‌­ها با مخاطبین هدف توجه کنید. در­واقع در صورتی می­‌توان نتیجه مطلوب به دست آورد که مخاطبین علاقه­‌مند به پوست و توییت خودتان را با هشتگ­‌گذاری مورد هدف قرار دهید و دنبال افراد دیگر نروید.

در این بین استفاده از هشتگ‌های پربازدید توییتر نیز تأثیر فوق ­العاده بالایی را در دیده شدن پست شما میان نتایج مشابه دارد. در کنار موارد ذکر شده، شما عزیزان می‌­توانید هشتگ منحصر به فرد برای برند خودتان را نیز بسازید که البته لازم نیست حتماً در این هشتگ نام برند شما نوشته شود. برای نمونه می‌توان رستوران­‌های زنجیره‌­ای مک دونالد را در نظر گرفت که با هشتگ مخصوص ImLovinlt# در توییتر شناخته می­‌شود.

البته استراتژی دیگری برای هشتگ­‌گذاری وجود دارد و آن هم قرار دادن هشتگ در کمپین­‌های بازاریابی است. برای نمونه اگر از کمپین حمایت از کالاهای داخلی استفاده می­‌کنید، می­‌توانید هشتگ #نه_به_کالای_خارجی را در آن قرار دهید.

همچنین توصیه می­‌شود که به جای هشتگ های پربازدید توییتر از برخی هشتگ­‌های خاص و منحصر به فرد استفاده کنید. برای نمونه اگر یک خودروی جدید خریداری کرده‌­اید، به جای نوشتن هشتگ‌هایی مانند #خودرو یا #خودروی_جدید که حالت کلی دارد، می‌­توانید از #ماشین_لوکس یا #خودرو_امروزی استفاده کنید؛ تا بدین شکل تازگی در محتوای پست حفظ شود.

فهرست هشتگ‌های داغ‌شده در توییتر فارسی

نکات مهم در استراتژی هشتگ گذاری

در ادامه این مقاله به عنوان آخرین قسمت به بررسی برخی اصول مهم که در تعیین استراتژی استفاده از هشتگ تأثیر­گذار است، خواهیم پرداخت.

  • هشتگ مورد نظر برای کلمات را در درون متن قرار دهد. برخی افراد به اشتباه همه هشتگ­‌های مورد نظر خود را در بخش پایانی پست می‌نویسند. دقت کنید که هشتگ کردن همه کلمات یک توییت می­‌توانند تأثیر منفی ایجاد کند؛ از این رو تنها از 1 یا 2 بکار ببرید.
  • از هشتگ های پربازدید توییتر بهره­‌گیری کنید. با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، استفاده از هشتگ‌­های محبوب می‌­تواند در دیده­‌شدن پست شما در میان انبوهی از نتایج تأثیر­ قابل ­توجهی بگذارد.
  • تا جای ممکن از هشتگ‌­های طولانی و چند قسمتی استفاده نکنید. بدون شک ساختار هشتگ به شکلیست که خواندن و متوجه شدن آن در صورت طولانی بودن می­‌تواند دشوار شود و به طبع بسیاری از کاربران وقت خود را برای خواندن چنین هشتگ­‌هایی هدر نمی­‌دهند. اگر قصد دارید که از یک هشتگ چند کلمه­‌ای در توییت خود استفاده کنید، توصیه می­‌شود که آن را به شکل متن معمولی قرار دهید.
  • حدالامکان از ایجاد پیچیدگی و ابهام دوری کنید. شایان ذکر است که بهره گیری از مواردی مانند کنایه یا استعاره که خیلی از کاربران با آن­ها آشنایی ندارند، می‌تواند زمینه را برای بی­‌ربط و بی­‌معنی نشان دادن پست و هشتگ شما ایجاد کند.
  • از قرار دادن هشتگ­‌های بی­‌مربوط در پست­‌های خود پرهیز کنید. گاهاً دیده شده که برخی از کسب‌و­کار ها برای رقابت و جلب توجه کاربران از برخی هشتگ های پربازدید توییتر بکار ببرند که هیچ ارتباطی با محتوای پست یا زمینه کاری آن­ها ندارد.

البته این نوع تکنیک می‌­تواند در کوتاه مدت کسب‌­وکار شما را در معرض دید بسیار از کاربران توییتر قرار دهد، اما شک نکنید که با گذشت زمان با توجه به نبود اطلاعات مرتبط با هشتگ و نا­امید شدن کاربران، شما شاهد تأثیرات منفی خواهید بود که در این حالت پیام شما تحت عنوان اسپم شناسایی و علامت­گذاری خواهد شد. از این رو توصیه می‌کنیم که تنها از هشتگ‌­هایی استفاده شود که با پست و زمینه کاری شما مرتبط بوده و افراد با مشاهده آن اطلاعات مناسب و باکیفیتی را به دست خواهند آورد.

  • استفاده از هشتگ در تعداد خیلی بالا برای نشان دادن برند می­تواند تأثیرات منفی ایجاد کند. چنانچه هشتگ هوشمندانه ایجاد شود، فرد هیچ نیازی به قرار دادن نام برند در آن نخواهد داشت. با بررسی‌­های صورت گرفته چنانچه هدف اصلی یک برند، ترویج استفاده از هشتگ است، مشتریان و مخاطبین علاقه و رغبت خاصی برای دیدن آن هشتگ خواهند داشت.
  • قرار دادن یک هشتگ در همه پست‌­ها ممنوع. برای جلوگیری از تکرار بی‌­معنی و همچنین از دست دادن مخاطبین با ارزش، باید تنوع و تازگی را در محتوا خود حفظ کنید و با توجه به محتوای پست از هشتگ­‌های متفاوت و در عین حال متناسب آن استفاده کنید. البته در این مورد تنها یک استثنا وجود دارد و آن هم هشتگ مخصوص کاسب­‌و­کار فرد مورد نظر است، که قرار دادن آن در همه پست‌ها مشکلی ندارد.

 

برخی از سؤالات رایج:

1.کاربرد هشتگ های پربازدید توییتر چیست؟

این امکان به کاربران داده می شود تا افرادی که هیچ شناختی از هم ندارند باهم در ارتباط باشند و از علایق مشترک هم باخبر شوند.

2. روش شناسایی یک هشتگ پربازدید چیست؟

زمانی که یک موضوعی مورد توجه زیاد افراد قرار گیرد استفاده از آن هشتگ افزایش می یابد و به انتشار آن می پردازند به این طریق می توان هشتگ های پربازدید را شناسایی کرد.

3. نکات مهم در هشتگ گذاری چیست؟

1. هشتگ مورد نظر درون متن قرار گیرد نه تنها در انتهای متن  2. به هشتگ های پر بازدید توجه شود و از آن ها در نوشته استفاده شود  3. استفاده از هشتگ‌های طولانی مناسب نیست از کلمات تک استفاده کنید.

 

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان