برندینگ به زبان ساده چیست؟ +16دروغ و حقیقت برندینگ Branding

برندینگ به زبان ساده
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

برندینگ به زبان ساده (تعریف برند به زبان ساده) یک استراتژی بازاریابی است. در این استراتژی شرکت، یک نام یا سمبل را طراحی می‌کند که به آسانی می‌توان آن را متعلق به شرکت دانست. این موضوع راحتی تشخیص  و تمایز محصولات شرکت را برای مشتریان به همراه دارد. وجود برند و استفاده از آن برای یک کسب و کار بسیار مهم است. برندینگ تاثیر ماندگاری روی مخاطبان و مشتریان یک شرکت دارد.

همچنین مشتریان شما را از آنچه باید از شرکت شما انتظار داشته باشند، آگاه می ‌کند. یکی از راه‌های ایجاد تمایز با رقیبان تعریف و طراحی یک برند مختص به شرکت است. این برند باید پیشنهادات شما که چرا محصول یا خدمات شما انتخاب بهتری است را به مخاطبان ارائه کند. در واقع برند شما، شخصیت کسب و کار شما و مواردی است که شما علاقه دارید با آن شناخته شوید.

معنی برندینگ یا branding چیست ؟

به زبان دیگر، برندینگ، استراتژی شکل دادن به برند شما است. آنچه کسب و کار شما برای از بین بردن شلوغی‌ها و جلب توجه مخاطبان نیاز دارد در قالب برندسازی بررسی می‌شود. یا در تعریفی دیگر می‌توان گفت آن چیزی است که مشتریان جدید را به مشتریان وفا‌دار تبدیل می‌کندو حتی مخاطبان بی‌تفاوت را تبدیل به یک مبلغ برند ما می‌کند. مدیریت برندینگ همان چیزی است که شما برای دوام آوردن و ایستادن در مسیر، تاثیر‌گذاری روی دیگران و پیش‌روی کسب و کار‌تان به آن نیاز دارید.

اگر میخواهید کسب و کار شما به موفقیت برسد، نمی‌توان از مشاوره کسب و کار و مشاوره برندینگ چشم‌پوشی کرد. اما اینکه چرا برندینگ تا این حد مهم است؟ به چه چیز‌هایی نیاز دارد؟ و اینکه چگونه برند کسب و کار‌تان را می‌سازید تا بر مخاطبان خود تاثیر بگذارید؟ از جمله مواردی است که در این مقاله به بحث درباره آن‌ها می‌پردازیم.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در این مبحث به شدت توصیه میکنیم مقاله ما در مورد شغل ایده‌آل و چگونه کسب و کار راه بیندازیم را بخوانید.

حقیقت برند و برندینگ

اهمیت برندینگ یا برندسازی

برندینگ، جزء مهمی از کسب و کار‌هایی است که قرار است به سکوی موفقیت برسند. برند می‌تواند دیدگاه مخاطبان درباره کار شما را جهت‌دهی کند. همچنین بخش عمده‌ای از شناخت برند در گرو استرتژی‌ های صحیح برندینگ است. این موضوع قادر است تا یک کسب و کار را تا حد زیادی پیش ببرد. مراحل برندسازی یک محصول و توسعه برند بسیار متفاوت است.

  • برندینگ، شناخت ایجاد می‌کند

مهم‌ترین دلیل هدف از برندینگ ایجاد شناخت و آشنایی مخاطبان جهت معرفی محصول یا خدمات شرکت است. یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های ایجاد و استفاده از یک برند، لوگو است. این موضوع مانند صورت در بدن کسب و کار شما است. یک لوگوی حرفه‌ای باید طراحی قوی داشته باشد و به آسانی در همان دید اول در ذهن بماند.

  • برندینگ، ارزش یک کسب و کار را بیشتر می‌کند

رعایت دستورالعمل برندینگ برای ایجاد کسب و کاری در آینده بسیار مهم است.  یک برند قوی می‌تواند ارزش یک کسب و کار را با حضور بیشتر شرکت در بازار به طرز محسوسی افزایش دهد. این امر به دلیل فراهم کردن یک جایگاه محکم در بازار برای شرکت، آن را به یک فرصت سرمایه‌گذاری جذاب‌ تبدیل می‌کند.

  • برندینگ مشتریان جدید به همراه دارد

برندینگ قوی به طور کلی به این معناست که تصوری مثبت از شرکت در بین مصرف کنندگان وجود دارد. آنها به دلیل آشنایی و فرض بر قابل اعتماد بودن ، احتمالاً از محصول یا خدمات شما استفاده می‌کنند. پس از تثبیت یک برند، بازاریابی و تبلیغات دهان به دهان بهترین و مؤثرترین تکنیک تبلیغاتی شرکت خواهد بود.

  • باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت کارمندان می شود

وقتی یک کارمند برای یک شرکت با برند قوی کار می‌کند، از کار خود راضی‌تر خواهد بود و از اعتماد به نفس بالاتری در کارهایی که انجام می دهد برخوردار است. در شرکتی با برند تجاری که از اعتبار بالایی برخوردار باشد و در بین مردم بسیار مورد توجه واقع شود، کار برای آن شرکت را لذت‌بخش‌تر و عملی‌تر می‌کند.

در این موارد کارمندان احساس می‌کنند در شرکت سهیم هستند و باید مسئولیت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. این رضایت کارمندان خود بخشی از تبلیغات دهان به دهان را تامین می‌کند و قطعا در رضایت مشتریان نیز تاثیر می‌گذارد، مخصوصا در قسمتی که کارمندان ارتباط مستقیم با مشتری دارند.

  • برندینگ، در بازار اعتماد ایجاد می‌کند

یک ظاهر حرفه‌ای و استراتژی برندینگ لوکس به شرکت کمک می‌کند تا در میان مشتریان و مخاطبان اعتماد ایجاد کند. معمولا مشتریان شرکتی با شناخت خوب و ظاهری آراسته را بیشتر برای خرید و اسفاده انتخاب می‌کنند.

داشتن یک برند قوی و مناسب، این احساس را به وجود می‌آورد که در صنعت خود متخصص هستید. این موضوع باعث آن می‌شود که مردم احساس کنند می‌توانند به شرکت شما، محصولات و خدمات ارائه شده و نحوه اداره کسب و کار اعتماد کنند.

  • برندینگ از تبلیغات پشتیبانی می کند

تبلیغات یکی دیگر از مؤلفه های برندسازی است و استراتژی‌های تبلیغاتی مستقیماً برند و تصویر مورد نظر آن را منعکس می‌کنند. تکنیک‌ها‌ی تبلیغاتی مانند استفاده از محصولات تبلیغاتی شرکت‌های معتبر مانند برند‌های برجسته، یک استراتژی تبلیغاتی منسجم و جذاب را برای شما ایجاد می‌کند که در اهداف برندسازی شما نقش به‌سزایی دارد.

ساخت برند موفق

۱۲ حقیقت برند و برندینگ

برند می‌تواند موضوع جذابی باشد. با وجود این‌که برند چیزی نیست که بتوان آن را در دست گرفت و یا لمس کرد، اما برای موفقیت یک کسب و کار لازم است.  بدون داشتن یک برند ثابت و پایدار، رشد شرکت شما به شدت کند یا متوقف خواهد شد. با این قضیه موافق نیستید؟ بسیارخوب، ما برخی از حقایق و آمار را برای بررسی شما جمع‌آوری کرده‌ایم. آماده شوید تا قانع شوید.

اصول اولیه برندینگ

  • برند شخصیتی است که محصول، خدمات یا خود یک شرکت را مشخص می‌کند. برند برند می‌تواند دربرگیرنده نام، اصطلاح، نشان، نماد یا طرح باشد. همچنین برند بیانگر روابط بین مشتریان، کارکنان، شرکا، سرمایه‌گذاران و مواردی از این دست است.
  • برند در شرکت یا سازمان وجود ندارد. برند در ذهن مشتریان شما وجود دارد. برند، مجموعه‌ای از برداشت‌هایی است که مشتری، بر اساس هر تعامل که با شما، شرکت شما و محصولات شما داشته است.
  • نام تجاری و برند متناقض با عملکرد شرکت فقط روی مشتریان شما تأثیر نمی‌گذارد. بلکه به روحیه کارکنان نیز صدمه می زند.
  • وفاداری به برند را روی ارزش‌های مشترک با مصرف‌کنندگان خود بنا کنید. این مورد فقط مربوط به تعداد دفعاتی که مشتری با برند شما برخورد دارد نمی‌باشد و بخش عمده‌ای از آن مربوط به کیفیت تعاملات است.
  • برندینگ صحیح و موفقیت‌ آمیز مزایایی مانند افزایش وفاداری مشتری، تصویر ذهنی بهبود‌یافته و هویت قابل اعتماد را به همراه دارد.
  • در دنیای امروز به دلایل زیادی مثل رقابت بیشتر کسب و کار‌ها، انتظارات مشتریان رو به افزایش است. بیشتر مشتری‌ها انتظار یک طراحی دارند.
  • اصلی‌ ترین مزیت ابزار‌های برند‌ینگ و دلیل استفاده از آن ‌ها ، افزایش سود است. همچنین بیشترین تأثیر منفی استفاده از برند نامناسب با کسب و کار ، ایجاد سردرگمی در بازار است.

اگر هنوز به اندازه کافی سوپرایز نشده‌اید و موضوع برای‌تان هیجان‌انگیز نشده است، قسمت بعدی را دنبال کنید تا ببینید چه اتفاقاتی برای برند‌های B2B رخ می‌دهد. در بازار B2B، برندسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر در قلمرو کسب و کار‌های B2B هستید، چند مورد است که باید حتما در نظر داشته باشید.

اهمیت برندینگ

حقایق مربوط به برندینگ B2B

  • برند‌های B2B در هنگام استفاده از پیام‌های بازاریابی عاطفی در مقایسه با زمانی که از پیام‌های بازاریابی منطقی استفاده می‌کنند تعامل بهتری با مشتری دارند.
  • بازایاب‌های B2B به طور مداوم آگاهی از برند را به عنوان هدف اصلی خود در پنج سال گذشته ذکر کرده‌اند.
  • 89٪ از بازاریابان B2B آگاهی از برند را مهمترین هدف یک کسب و کار می‌دانند و بیان می‌کنند که فروش و مدیریت ارتباط با مشتری به دنبال آن اتفاق می‌افتد.
  • افزایش تولید محتوا تخصصی کاملا مرتبط با تغییر سطح انتظارات مشتریان است. در بازاریابی مدرن تعامل با مخاطبان افزایش چشم‌گیری داشته و با جزئیات فراوان می‌توانیم خواسته‌ها و عملکرد مشتریان یا مخاطبان خود را بررسی کنیم. از این رو به راحتی می‌توان با تغییر سطح انتظار مشتریان، استراتژی‌های مربوط به برندینگ را لحاظ کرد. به گفته سایت OnBrand برای بیش از 70٪ از مدیران برند، ایجاد مخاطب از فروش مستقیم با ارزش‌تر است.
  • شرکت های B2B که دارای برند شناخته‌تر و قوی‌تری هستند، حاشیه سود بالاتری را نسبت به سایرین ایجاد می‌کنند.
  • 91٪ از بازاریابان B2B از بازاریابی محتوا برای ارتقاء سطح آگاهی از برند استفاده می‌کنند. شرکت‌ها‌ی بسیار کمی از اثربخشی و قدرت دستورالعمل‌های برندینگ استفاده می‌کنند.

12 دروغ برند و برندینگ

توصیه می‌شود حتما برای موفقیت در کسب و کار خود از استراتژی‌های بازاریابی و برندینگ موثر استفاده شود. اگرچه استراتژی‌دار شدن برای همه شرکت‌ها به یک شکل نیست و با یک فرمول خاص انجام نمی‌شود. برای آشنایی با انواع استراتژی مطالعه مقاله “انواع استراتژی های رقابتی” را پیشنهاد می کنیم.

راهی که برای یک کسب و کار دیگر جواب خوبی را داده است لزوما برای دیگران پاسخ نمی‌دهد.

اما بی‌شک از تمام راه‌کار‌های استفاده شده دیگران می‌توان استفاده کرد و از آن‌ها یاد گرفت. بعد از حقایقی که درباره برند‌ها و برندینگ در قسمت‌های قبلی مطرح کردیم در این قسمت می‌خواهیم دروغ‌هایی را بررسی کنیم. اشتباهات مفهومی درباره برند‌سازی که اگر می‌خواهید برندی موفق داشته باشید باید آن‌ها را بشناسید.

  1. برندینگ فقط به لوگو ارتباط دارد.

در واقع لوگو تنها قسمتی از کار شما است و عوامل زیادی در ساخت برند شرکت دارند. از جمله این عوامل می‌توان به کیفیت محصول یا خدمت، ارتباط با مشتری و بسیاری موارد دیگر اشار کرد.

  1. برندینگ یک ضرورت نیست.

در دنیای پر از رقابت امروزی که تکنولوژی نیز در آن دخیل است، برندینگ باعث باقی ماندن و ایستادگی یک کسب و کار می‌شود. بدون داشتن یک برند در این شرایط موفقیت دور از انتظار است.

  1. مشتریان برای برندینگ اهمیتی قائل نیستند.

مخاطبان امروز بیش از پیش علاقه دارند تا داستان شما را بدانند تا راحت‌تر بتوانند به برند شما اعتماد کنند.

  1. برندینگ تاثیری در میزان فروش ندارد

داشتن برندی موفق باعث می شود که مردم نام تجاری شما را نسبت به سایر کسب و کار‌ها بیشتر انتخاب کنند. این همان ارزشی است که نام تجاری برای شرکت شما به ارمغان می‌آورد. برندینگ و تاثیر مستقیم آن بر روی فروش چیست؟

  1. برندینگ باید از روند‌ها پیروی کند

برند بزرگ به معنای داشتن یک لوگوی  قوی و پایدار است. پیروی از روند‌ها، زمانی که برند خود را می‌سازید، شما را به سمتی هدایت می‌کند که ممکن است در این حین تقاضا و مشتری‌ای برای آن نباشد.

  1. برندینگ در ابتدای کار لزومی ندارد.

از لحظه‌ای که کسب و کار خود را آغاز می‌کنید باید برند خود را بسازید.

  1. برندینگ تنها برای شرکت‌های بزرگ است.

  2. برندینگ باید همه‌گیر باشد.

دسته‌بندی و شناخت مخاطبین در تعیین روند یک برند بسیار مهم است. برای دسته‌های مختلف می‌توان استرتژی برندینگ متفاوتی در نظر گرفت.

  1. برندینگ در واقع همان تبلیغات و بازاریابی است

بسیاری از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که برندسازی همان تبلیغات و بازاریابی است. اگرچه این سه به هم پیوسته‌اند، اما هرکدام هدف خاصی دارند و نباید با هم مخلوط شوند. تبلیغات افراد را به خرید علاقه‌مند می‌کند، بازاریابی روابط ایجاد می‌کند و برندینگ، برند شما را مشخص می کند.

  1. برندینگ فقط برای کسب و کار‌های دارای محصول فیزیکی است

  2. برندینگ امری در ذهن صاحبان کسب و کار است

نام تجاری نباید در مورد آنچه صاحبان مشاغل می‌خواهند یا فکر می‌کنند برای شرکت مناسب است باشد. اینکه چه چیزی برای مصرف‌کنندگان جذاب است و چه چیزی باعث خرید آن‌ها می‌شود را نیز باید در نظر گرفت.

بهترین روش های برند سازی

تبلیغات و برند ‌سازی باید اعتماد ایجاد کند تا مردم آن‌ را جدی بگیرند. و در اصل، این فقط چیزی که شرکت احساس می‌کند نیست. بلکه در مورد ایجاد استراتژی‌های بازاریابی دارای بازده است.

  1. هزینه‌های برندینگ زیاد است.

هدف از برند سازی تجاری چیست؟

کارکرد اصلی یک مارک در این است که باعث می‌شود تا مصرف کنندگان بتوانند برندینگ محصول یک شرکت خاص را تشخیص دهند و آن را از سایر محصولات مشابه ارائه شده توسط رقبا تمایز دهند. از آنجا که مارک‌ شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا خود و محصولاتشان را از سایر شرکت‌ها و رقبا متمایز کنند می‌توان گفت که  نقش اصلی را در استراتژی‌های تبلیغاتی و بازاریابی ایفا می‌کنند. برندینگ به زبان ساده به تعیین تصور مردم از محصولات یک شرکت و محبوبیت آن‌ در قلب مشتریان کمک می‌کند. روش های برند شدن چیست؟

به لطف وجهه و اعتبار برند یک شرکت نوعی اعتماد در روح و روان مصرف کنندگان ایجاد می‌شود که خود پایه‌ای است که وفاداری مشتریان به برند شما را تضمین می‌کند. برندینگ همچنین شرکت‌ها را تشویق می‌کند تا پول خود را برای حفظ یا بهبود کیفیت محصولاتشان سرمایه گذاری کنند و از این راه از شهرت محصولات مارک‌دار خود کسب درآمد کنند.

توجه به برندینگ می‌تواند ارزش تجاری قابل توجهی را برای شرکت‌ها به ارمغان آورد. در واقع شما با استفاده از برندینگ می‌توانید تجارت کوچک خود را به گوش جهانیان برسانید و درآمدتان را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

پیشنهاد می شود مطلب “منشور هویت برند” دکتر ویز را مطالعه نمایید.

چرا یک شرکت حتما باید از علامت تجاری خود محافظت کند؟

این روزها دیگر شرکت‌ها به اهمیت استفاده از برندینگ به‌ منظور تمایز دادن محصولاتشان از رقبا پی‌برده‌اند و به این جهت دیگر اقدام به ثبت برند خود می‌کنند. ثبت علامت تجاری و یا برندینگ بر اساس قانون مربوط به ثبت این گونه علائم و حق انحصاری شرکت برای جلوگیری از بازاریابی محصولات مشابه صورت می‌گیرد.

شما عزیزان باید بدانید که بدون ثبت علامت تجاری پول سرمایه‌گذاری شده شما در بازاریابی ممکن است به هدر رود، زیرا شرکت‌های رقیب همواره در کمین‌ هستند تا زمانی که یک شرکت و یک برند اندکی محبوبیت پیدا کرد از یک علامت تجاری مشابه در ثبت کالاهای خود استفاده کنند تا بتوانند باعث سردرگمی خریداران شوند. شما با ثبت کردن علامت تجاری خود مانع انجام این کار می‌شوید.

به طور کلی اگر اقدام به ثبت برند نکنید باعث کاهش سود شرکت‌تان می‌شوید و همچنین به رقبای سودجو این اختیار را می‌دهید تا بتوانند باعث گمراهی مصرف‌کنندگان شما شوند و حتی اعتبار شرکت شما را نیز خدشه‌دار کنند به خصوص اگر محصولات رقیب از کیفیت بسیار پایینی برخوردار باشد. با توجه به ارزش برندینگ و امنیتی که ممکن است به واسطه آن بتوانید در بازار کسب کنید باید نسبت به ثبت آن حتماً حتماً اقدام کنید.

در واقع این برندها توانایی تشخیص بین محصولات را برای مصرف کنندگان تضمین می‌کنند. برندینگ شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا محصولات خود را از هم متمایز سازند و در فرآیند بازاریابی بسیار مفید واقع شوند و در نهایت تصویری از محصول و شهرت شما را در بازار ترسیم ‌کنند.

اهمیت برندینگ در بازاریابی چیست؟

همانطور که در بالا تر نیز بر میزان توضیح دادیم و برندینگ به زبان ساده چیزیست که باعث تفاوت شما از سایر رقبا می‌شود و همچنین یادآور مجموعه ای از خدمات محصولات و محبوبیت شما در بازار می باشد. در ادامه این مقاله ما با شما در خصوص اهمیت برندینگ در بازاریابی صحبت خواهیم کرد

  • منحصر به فرد بودن

به منظور اینکه بتوانید برند خود را منحصر به فرد کنید باید جمعیت هدف خود را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با توجه به هدف خود بهترین محصولاتی را که می‌توانید به مشتریانتان ارائه دهید برندینگ به زبان ساده تصویری از خدمات، کیفیت و مرغوبیت شما است پس باید آن را منحصر به فرد خلق کنید و در این راه می‌توانید از گزینه‌های گرافیکی و کلمه‌ای نیز استفاده کنید تا حق مطلب تجارت خود را بهتر بیان کنید.

  • مخاطبین هدف

این یک حقیقت واضح هست که برندسازی می‌تواند به شما کمک کند تا جایگاه محکم‌تری در بازار پیدا کنید.

هدف از برند سازی این است که شما بتوانید موقعیت فروش محصولات خود را در بازار تعیین نماید و در مورد روش‌های ارائه آن به مشتریان  تصمیمات درست تری بگیرید. به منظور حس تشویق مشتریان می‌توانید از تصاویر و یا عباراتی خاص استفاده کنید تا به آن‌ها بگویید که اصلا چرا و به چه علی شرکت شما ایجاد شده است و چگونه می‌تواند نیازهای مخاطبین را برآورده سازد.

انجام این کار به شیوه‌ای درست می‌تواند شما را  به مخاطبین هدفتان بهتر متصل کند و به شما اجازه دهد که مخاطبین را درگیر تجارت خود کنید و انگیزه خرید را در آن‌ها ایجاد نمایید.

  • برقراری ارتباط احساسی

طبق آخرین تحقیقی که در سال ۲۰۱۰ توسط بزرگترین شرکت روابط عمومی جهان انجام گرفت برندینگ به عنوان اولویت انتخاب یک برندینگ محصول توسط مخاطبان در اینترنت شناخته شد. برندینگ به زبان ساده با هر آن‌چه که موفقیت را تعریف می‌کند ادغام شده است و حرف اول و آخر را در پیشرفت یک شرکت می‌زند.

جمع‌بندی

تنها چیزی که باید مد نظر قرار داده و آن را به خاطر داشته باشید این است که برندینگ یا برندسازی یک کار عملی است و با مطالعه کتاب برندینگ نیز می توانید اطلاعات خود را افزتیش دهید. بنابراین اگرچه در ابتدا ممکن است دلهره‌آور و یا پیچیده به نظر برسد با در نظر گرفتن کلیه برنامه‌ریزی‌ها، دارایی‌ها و پرسنلی که در ساخت یک برند فراموش نشدنی فعالیت دارند اما بسیار قوی‌کننده خواهد بود.

در واقع به جای اینکه به دیگران اجازه دهید داستان شما را بیان کنند، خودتان با معرفی بند تجاری و برندینگ صحبت خواهید کرد. برند هویت و شخصیت کسب و کار شما و نمایان‌گر تمام آن چیزی است که در درون و بیرون کسب و کار شما است.

اگر در استراتژی‌های برندینگ محصول و بحث‌های مربوط به برند خود به مشکلی برخورد کردید یا نیاز به راهنمایی به راحتی می‌توانید از متخصصینی که در این زمینه وجود دارند راهنمایی بگیرید و برند خود را با قدرت کامل بنا کنید.

برخی از سوالات رایج

اصول برندینگ چیست؟

برندینگ به زبان ساده یک استراتژی بازاریابی است. در این استراتژی شرکت، یک نام یا سمبل را طراحی می‌کند که به آسانی می‌توان آن را متعلق به شرکت دانست.

دلیل اهمیت برندینگ چیست؟

برندینگ جزء مهمی از کسب و کار‌هایی است که قرار است به سکوی موفقیت برسند. برند می‌تواند دیدگاه مخاطبان درباره کار شما را جهت‌دهی کند.

دلیل ضرورت وجود برندینگ چیست؟

در دنیای پر از رقابت امروزی که تکنولوژی نیز در آن دخیل است، برندینگ باعث باقی ماندن و ایستادگی یک کسب و کار می‌شود. بدون داشتن یک برند در این شرایط موفقیت دور از انتظار است.

دیدگاه‌های شما

6 دیدگاه دربارهٔ «برندینگ به زبان ساده چیست؟ +16دروغ و حقیقت برندینگ Branding»

    1. سلام وقت بخیر
      برندینگ به زبان ساده تاثیر مستقیمی روی فروش بیش‌تر شما داره

    1. سلام وقتتون بخیر
      مراحل برندسازی عبارتند از :
      ساخت نام و نشان تجاری
      مهیا نمودن زیرساخت ها
      مهیا نمودن مزیت های خاص
      تبلیغات و جذب مشتری
      بررسی و تحلیل رفتار مشتریان
      توجه به نظرات و بازخوردها
      ایده پردازی، نوآوری و ارزش آفرینی
      توسعه مداوم و تعامل سازنده
      فعالیت های فرهنگی و اجتماعی
      فعالیت به شکل همه جانبه و گسترده

    1. سلام روزتون بخیر
      برندینگ در واقع یک فرایند است، فرایند ساخت و ایجاد یک برند. این فرایند عبارتست از :
      قراردادن شرکت و محصول خود در بازار، مشخص کردن استراتژی های برند خود برای دستیابی به اهداف کسب و کار، ایجاد نام یا هویت کلامی، طراحی هویت شرکت یا محصول، ایجاد پیام نام تجاری، تنظیمات استاندارهای برند یا نحوه ی استوارسازی برند.
      زمانی که کار برندینگ به پایان رسید، شما یک برند دارید. برند شما، شما و خدمات شما را تعریف می کند. آنچه شما انجام می دهید را با به کارگیری هویت کلامی و دیداری شما، برای بازدیدکنندگان بیان می کند. برند شما در واقع عبرتست از هویت شما که توسط آن مشتریان شما را شناخته و به خاطر می آورند که این معنا و مفهوم برندسازی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان