7 روش قرعه کشی در اینستاگرام

روش رایگان قرعه کشی در اینستاگرام
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

در این مقاله می‌خواهیم  که به موضوع قرعه کشی در اینستاگرام بپردازیم اما پیش از آن بهتر است بگوییم سال‌ها قبل اینستاگرام تنها پلتفرمی برای آپلود عکس و گفتگو با دوستان بود اما این روزها از اینستاگرام برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود و در این دنیای مدرن طرفداران زیادی دارد به نحوی که هر روز شاهد رشد کسب و کارهای مختلف از طریق این پلتفرم هستیم.

اینستاگرام ماهانه یک میلیارد کاربر فعال دارد و هر روز در حدود ۵۰۰ میلیون کاربر در این فضای مجازی فعالیت می‌کنند؛ به‌همین دلیل است که بسیاری از کسب‌وکارها میزان قابل توجهی از درآمد خود را صرف بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام می‌نمایند. اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری باشید، معمولاً می‌توانید از این پلتفرم برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید. اگر درباره اینستاگرام مارکتینگ به دنبال اطلاعات بیشتری هستید مطالعه مقاله «اصول بازاریابی در اینستاگرام» را از دست ندهید.

در این مسیر از کمپین‌های تبلیغاتی متعددی برای افزایش مخاطبان اینستاگرام استفاده می‌شود که یکی از این کمپین‌ها ایجاد قرعه‌کشی‌های متنوع و خلاقانه در اینستاگرام است. مقاله «تبلیغ نویسی در اینستاگرام» را مطالعه نمایید.

بهترین روش قرعه کشی در اینستاگرام

برگزار کردن مسابقات اینستاگرامی معمولاً یا از طریق کامنت‌ها صورت می‌پذیرد و یا از طریق شات کردن است. البته که می‌توان از طریق لایک‌ها و یا فالوورها نیز مسابقات و قرعه کشی برگزار کرد. پس از این که در اینستاگرام قرعه کشی برگزار کردید و قصد داشتید تا برنده خود را انتخاب کنید قطعاً به یک مشکل بزرگ می‌خورید و آن هم نحوه قرعه کشی در اینستاگرام است.

انتخاب برنده یکی از حساس ترین مراحل از قرعه کشی است چرا که در این مرحله تمامی چشم‌ها به شما دوخته شده است و نحوه انتخاب ابزار شما برای قرعه کشی است که از شما یک برند محبوب می‌سازد. اگر در این مرحله جای ابهامی به وجود بیاید، ممکن است شرکت‌کنندگان از شما دلخور شوند. در صورتی که قصد بلاگر شدن را دارید مطالعه مقاله «برای بلاگر شدن از کجا شروع کنیم» می‌تواند مفید باشد.

برای آموزش بلاگری کلیک کنید

روش های رایگان قرعه کشی در اینستاگرام

7 روش قرعه کشی در اینستاگرام

حال که شما قرعه کشی در اینستاگرام را برگزیده اید ابتدا باید با سایت‌ها و ابزارهای متنوع برای قرعه کشی آشنا گردید لذا در ادامه چندین روش رایگان قرعه کشی در اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سایت Simpliers برای قرعه کشی در اینستاگرام

یکی از بهترین سایت‌های قرعه کشی اینستاگرام که در آن استخراج کامنت‌های اینستاگرام نیز صورت می‌پذیرد وبسایت Simpliers است. در این وب‌سایت شما لینک پست مسابقه خود را وارد می‌کنید و می‌توانید برای انتخاب برنده شروط متفاوتی را برگزینید.

به‌طور مثال می‌توانید تعداد برنده‌ها و میزان تگ‌ها را انتخاب کنید. حتی می‌توانید کاری کنید که کامنت‌های تکراری در نظر گرفته نشوند و یا کامنت‌های را مد نظر قرار دهید که شامل کلمات خاصی باشند. این ابزار بسیار امن است چرا که شما نیازی به وارد کردن اطلاعات کاربری خود نخواهید داشت البته یکی از معایبی که این ابزار دارد، این است که تنها قرعه کشی ۳۰۰ کامنت را برای شما انجام می‌دهد و اگر تعداد کامنت‌های شما افزایش پیدا کند نیاز دارید تا نسخه پریمیوم آن را خریداری کنید .

  • سایت Wask برای قرعه کشی در اینستاگرام

بهترین روش قرعه کشی در اینستاگرام، استفاده از سایت Wask است که یکی از راحت‌ترین و ساده‌ترین سایت‌های انتخاب برنده در قرعه کشی‌های اینستاگرامی است. این سایت کاملاً رایگان بوده و در انجام قرعه‌کشی هیچگونه نیازی به وارد کردن اطلاعات حساب کاربری شما نخواهد داشت. بنابراین نیازی نیست که نگران در خطر قرار گرفتن اطلاعات کاربری خودتان باشید.

در این سایت برای قرعه کشی لازم است تا لینک پست مسابقه را در سایت وارد کنید و در مرحله بعد از شما می‌پرسد که چند نفر برنده می‌خواهید و شما باید مینیمم افرادی که برنده هستند را برگزینید و مشخص کنید که این افراد چه تعداد تگی باید انجام داده باشند و در نهایت از میان کامنت‌ها برنده یا برنده‌ها انتخاب می‌گردد و اکانت و نام کاربری آن‌ها به شما نمایش داده می‌شود.

  • سایت AppSorteos برای قرعه کشی در اینستاگرام

آسان ترین راه قرعه کشی در اینستاگرام، استفاده از وبسایت AppSorteos است. این وب‌سایت محیط کاربری ساده و کاربردی برای شما در نظر گرفته که شما بدون وارد کردن اطلاعات کاربری می‌توانید از طریق لینک پست مسابقه از میان کامنت‌ها قرعه‌کشی کنید. البته این سایت کاربردی گزینه دیگری هم در اختیار شما قرار می‌دهد و این گونه است که شما می‌توانید وارد اکانت اینستاگرام خود شده و پست را انتخاب کنید.

اگر به اطلاعات کاربری اکانت خود حساس هستید، انتخاب روش اول مناسب‌تر است. علاوه بر سایت، این شرکت افزونه‌ای هم برای مرورگر گوگل کروم در اختیار شما قرار می‌دهد که کار را ساده‌تر می‌نماید. این کمپانی اپلیکیشن قدرتمندی هم برای اندروید و هم برای ios دارد که شما می‌توانید برای قرعه کشی‌های خود از آن استفاده کنید. مطالعه «ایده برای هایلایت اینستاگرام»می‌تواند مفید باشد.

  • سایت AppSorteos

    برای قرعه کشی در اینستاگرام

اگر به دنبال سایت قرعه کشی لایک اینستاگرام رایگان هستید یکی از این وب‌سایت‌ها که یک روش رایگان قرعه کشی در اینستاگرام است، وب‌سایت مارکتینگ ۹۸ است که این وبسایت نه تنها در ایران بلکه در عرصه بین‌المللی فعالیت دارد اما به عنوان یک سایت ایرانی معرفی می‌شود.

شما در این وب‌سایت می‌توانید علاوه بر برگزاری مسابقه از میان کامنت‌ها، از بین لایک‌ها، فالورها و فالوینگ‌ها نیز برنده‌ای برای مسابقه برگزینید. طبق گفته این سایت تقریباً برای هر ۱۰ هزار کامنت موجوددر قرعه‌کشی مدت یک الی دو ساعت زمان نیاز خواهید داشت تا برنده مشخص گردد. قرعه کشی در وبسایت مارکتینگ ۹۸ رایگان است اما برای استخراج کامنت در اینستاگرام باید مبلغی را بپردازید. اگر به دنبال افزایش فالوور هستید مطالعه مقاله «روش های افزایش فالوور در اینستاگرام» و «دیلیت اکانت اینستاگرام» را پیشنهاد می‌کنیم.

آسان ترین راه قرعه کشی در اینستاگرام

  • سایت Comment Picker برای قرعه کشی در اینستاگرام

اگر به دنبال یک سایت قرعه کشی آنلاین رایگان هستید، وب‌سایت کامنت پیکر انتخاب خوبی برای شماست. این سایت برای انواع شبکه‌های اجتماعی از اینستاگرام تا فیسبوک و یوتیوب قرعه‌کشی انجام می‌دهد و می‌تواند از بین کامنت‌ها برای شما برنده‌ای را مشخص کند. برای شروع قرعه کشی اینستاگرام در این وب‌سایت باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

البته این مسئله برای افرادی که به امنیت پیج خود حساس هستند، می‌تواند مشکل‌ساز باشد و حتی ممکن است از ابزار دیگر و یا نرم افزار قرعه کشی آنلاین دیگر استفاده کنند که نیاز به ورود اطلاعات نداشته باشد. به هر حال پس از ورود به حساب، شما پست مسابقه را انتخاب می‌کنید و از میان کامنت‌ها قرعه کشی می‌شود و فردی انتخاب می‌گردد.

یکی از محدودیت‌ها و معایب دیگری که این ابزار comment picker دارد این است که تنها از میان ۱۵۰ کامنت آخر قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد و اگر تعداد کامنت ها بیشتر از این میزان باشد، آن کامنت‌ها در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد .

  • سایت بییب برای قرعه کشی در اینستاگرام

اگر به دنبال قدرتمندترین رباتهای قرعه کشی اینستاگرام هستید، یک سایت وطنی می‌تواند به کار شما بیاید. سایت بییب، وب‌سایتی است که ادعا می‌کند به عنوان برترین ابزار قرعه کشی اینستاگرام معرفی شده است و ۹۹ درصد دقت دارد. از مزایایی که این وب‌سایت در اختیار شما قرار می‌دهد، این است که شما نیازی به وارد کردن رمز و نام کاربری اکانت خود نخواهید داشت و پروسه قرعه کشی کاملاً امن صورت می‌پذیرد.

علاوه بر این وب‌سایت پشتیبانی خوبی را برای کاربران خود ارائه می‌دهد. انجام قرعه کشی اینستاگرام در این وب‌سایت دارای هزینه است اما می‌توانید قبل از انجام قرعه کشی اصلی، یک تست رایگان نیز داشته باشید. البته این وبسایت در راستای حمایت از کسب‌وکارهای ایرانی پلن‌های رایگان خود را با شرایط خاص در وب‌سایتش قرار داده که شما می‌توانید این شرایط را در سایت بییب مطالعه کنید.

  • سایت تیک دی برای قرعه کشی در اینستاگرام

برای قرعه کشی لایک اینستاگرام رایگان می‌توان از وبسایت تیک دی استفاده کرد که طراحی کاربری این سایت بسیار ساده و دلنشین بوده و شما برای استفاده از این وب‌سایت هیچ نیازی به ورود اطلاعات کاربری نخواهید داشت. هم چنین در صورت تمایل برای خرید یک پیج اینستاگرامی بهتر است مقاله «خرید پیج اینستاگرام» را مطالعه نمایید.

تنها کافیست لینک مسابقه را در باکس مورد نظر کپی کرده و انتخاب کنید که می‌خواهید برنده از میان کامنت‌ها انتخاب شود یا لایک‌های شما.  این سایت علاوه بر قرعه کشی اینستاگرام برای شما استخراج کامنت و یا لایک اینستاگرام را انجام می‌دهد البته این ابزار خوب برای استخراج به ازای کامنت یا لایک، مبلغ مشخصی باید پرداخت شود.

قبل شروع مسابقه خود بهتر است از وبسایتی که قصد دارید تا از آن برای انتخاب برنده استفاده کنید، اطلاعات کامل جمع آوری نمایید چراکه انتخاب یک وب‌سایت خوب در بهتر نشان دادن برند شما تأثیر بسزایی دارد و می‌تواند سبب شود تا کسب و کار شما رونق بگیرد لذا انتخاب ابزار مناسب در قرعه کشی بسیار حائز اهمیت است.

 

یکی از روش‌هایی که ممکن است بسیاری از افراد از آن استفاده کنند قرعه کشی به صورت آفلاین است که در آن تعدادی از نام‌ها را بر روی کاغذ نوشته و به صورت سنتی قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد اما این روش اعتبار کمتری دارد و البته دقت آن پایین تر است و ممکن است بسیاری از افراد به این روش اعتماد نکنند.

روش دیگری که می‌توانید برای قرعه کشی اینستاگرام استفاده کنید این است که ابتدا کامنتهای پست اینستاگرامی خود را دانلود نمایید و سپس کامنت‌ها را وارد اکسل کنید و با توجه به ابزار رندوم گوگل عددی را برگزینید و از طریق آن بتوانید در اکسل فردی را به عنوان برنده مشخص کنید. در صورتی که برای پیج خود به دنبال ایده می‌گردید مطالعه مقاله «ایده هایی برای پیج اینستاگرام» می‌تواند مفید باشد.

علاوه بر وب‌سایت‌هایی که در بالا ذکر شد از جمله وب‌سایت‌های دیگری که می‌توانید برای قرعه کشی استفاده کنید، GetComBot است که که قوی‌ترین مرجع نامیده می‌شود که برای قرعه کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکان دانلود کامنت‌ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. برای استفاده از این سرویس باید ایمیل و لینک مربوط به پست اینستاگرامی خود را وارد کنید و سپس شما با مشخص کردن شرایطی که برای مسابقه خود در نظر گرفته‌اید، به صورت تصادفی برنده انتخاب خواهد شد.

خوشبختانه از جمله مزایای این برنامه می‌توان به رایگان بودن آن اشاره کرد چرا که تقریباً ۹۰ درصد خدمات آن به صورت رایگان ارائه می‌شود و همچنین و قدرت پردازش بالایی دارد. معمولا سایت‌های قرعه کشی تعداد محدودی از کامنت‌ها را پشتیبانی می‌کنند اما این سایت تا ۲۰ هزار کامنت را به خوبی قرعه کشی کرده است.

البته در کنار تمام مزایایی که سایت ارائه می‌دهد یکی از مشکلاتی که دارد این است که در بسیاری از موارد ممکن است با محدود بودن پهنای باند و مشکل اتصال سرور مواجه شوید که این باگ در زمانی که محدودیت زمانی دارید، مشکل ساز خواهد بود.

برای آموزش بلاگری کلیک کنید

جمع بندی

دقت کنید قبل از انتخاب ابزارهای بالا ابتدا پیج اینستاگرامی خود را در حالت پاپلیک (Public) قرار دهید و لایک و کامنت خود را باز بگذارید تا ابزارهای قرعه کشی به راحتی بتوانند از بین کامنت‌ها و یا لایک‌های شما برنده را انتخاب کنند.

برای قرعه کشی در اینستاگرام سایت‌های قرعه کشی خارجی و ایرانی بسیاری وجود دارند که هر کدام خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند اما پیدا کردن بهترین وب سایت قرعه کشی در اینستاگرام ممکن است شما را کمی سردرگم کند.

«هشتگ های پربازدید فارسی اینستاگرام»را مطالعه نمایید.

در اینجا تعدادی از وب‌سایت‌ها و تعدادی از روش‌های قرعه‌کشی را بیان کردیم که هر کدام می‌تواند در شرایط مختلف به کار شما می‌آید و شما باید با توجه به تعداد کامنت‌هایی که دارید و با توجه به اینکه می‌خواهید قرعه کشی در بین کامنت‌ها و یا در بین لایک‌ها و حتی در بین فالورهای شما برگزار شود، یکی از این وب‌سایت‌ها را برگزینید.

البته استفاده از وب‌سایت‌های ایرانی به شما کمک می‌کند تا بتوانید از پشتیبانی دقیق آن‌ها استفاده کنید.

برخی از سؤالات رایج:

1. روش‌های قرعه‌کشی در اینستاگرام را نام ببرید؟

1. wask سایت
2. AppSorteos سایت
3. سایت مارکتینگ 98
4. سایت تیک دی

2. چرا بهتر است در اینستاگرام قرعه‌کشی انجام شود؟

یکی از راه‌های افزایش فالوور در اینستاگرام قرعه‌کشی است. از این طریق افراد بیشتری با پیج شما آشنا می‌شوند و از محصولات شما دیدن می‌کنند.

3. مزیت سایت تیک دی چیست؟

یکی از بهترین مزیت‌های این سایت استفاده رایگان برای مخاطبان است که همین موضوع باعث جذابیت زیادی برای مخاطبان شده است.

دیدگاه‌های شما

2 دیدگاه دربارهٔ «7 روش قرعه کشی در اینستاگرام»

  1. تشکر از معرفی سایت های مفید.
    یک سایت ایرانی دیگر به نام سایت قرعه کشی اوجاسافت هست که از طریق اون میشه مسابقات با قوانین متنوعی انجام داد. من بین سایت های ایرانی و خارجی سایتی که همه این امکانات رو با هم یکجا داشته باشه رو ندیدم.
    پینشهاد می کنم یک بار این سایت رو هم تست کنید. چون تستش هم کاملا رایگان هست.
    ممنون.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان