0 تا 100 آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام + دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

دیلیت اکانت اینستاگرام یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی است که برخی افراد درگیر آن هستند. باید به این نکته توجه داشته باشید که همه افراد عاشق اینستاگرام نیستند. اکثر ساعات شبانه‌روز ما در اینستاگرام سپری می‌شود. بسیاری از افراد به دلایل مختلف، قصد دارند حساب اینستاگرام خود را حذف کنند تا وقت خود را در این شبکه اجتماعی هدر ندهند.

دیلیت اکانت اینستاگرام

اول‌ازهمه، شما باید به این نکته توجه کنید که آیا واقعاً نیاز به حذف اکانت اینستا دارید یا خیر. دیلیت اکانت اینستاگرام برای کسانی مناسب است که ساعات زیادی را بدون یادگیری چیزی در این برنامه می‌گذرانند. اگر شما هم ساعات زیادی در اینستاگرام می‌گذرانید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، این است که اکانت خود را به‌صورت موقت غیرفعال کنید.

یکی از مزیت‌های دیلیت اکانت اینستاگرام به‌صورت موقت، این است که هرگاه نظر شما عوض شد، می‌توانید دوباره اکانت خود را فعال کنید. افراد زیادی به‌این‌ترتیب اکانت خود را غیرفعال می‌کنند و بعد از مدتی دوباره به آن حساب بازمی‌گردند. در مورد قرعه کشی در اینستاگرام بیشتر بدانید.

دیلیت اکانت اینستاگرام

نحوه دیلیت اکانت موقت اینستاگرام

اگر اکانت خود را به‌صورت موقت حذف کنید، اینستاگرام پروفایل، پست‌ها، کامنت‌ها و لایک‌های پیج شما را پنهان می‌کند. برای دیلیت اکانت موقت اینستاگرام باید از طریق مرورگر وب وارد حساب کاربری خود شوید. قدم بعدی برای دیلیت اکانت اینستاگرام به‌صورت موقت، این است که روی آیکون آدمک در بالای صفحه کلیک کرده و سپس گزینه ویرایش پروفایل را انتخاب کنید. بعد از آن، باید گزینه «موقتاً اکانت مرا غیرفعال کن» کلیک کنید.

بعد از آن هم اینستاگرام سؤالاتی از شما می‌پرسد درباره اینکه چرا می‌خواهید اکانت خود را غیرفعال کنید. سپس برای دیلیت اکانت اینستاگرام به‌صورت موقت، باید رمز خود را مجدداً وارد نمایید. به‌این‌ترتیب، اینستاگرام مطمئن می‎شود که خود شما برای غیرفعال‌کردن اکانت اینستاگرام خود اقدام کرده‌اید. بعد از اینکه اینستاگرام هویت شما را تأیید کرد، می‌توانید اکانت خود را موقتاً غیرفعال کنید. برای اطمینان رمز عبور و نام کاربری خود را یادداشت کنید که در صورت تغییر عقیده، بتوانید به‌راحتی وارد حساب خود شوید. در مورد تبلیغات در اینستاگرام بیشتر بدانید.

نحوه دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام

اگر شما قصد دیلیت اکانت اینستاگرام به‌صورت دائمی را دارید، باید بدانید که همه اطلاعات حساب شما از بین خواهد رفت. پروفایل‌ها، عکس‌ها، ویدئوها، لایک‌ها، کامنت‌ها و حتی فالوورهای شما برای همیشه از بین می‌روند. به همین دلیل، حتی اگر بعداً هم قصد بازگشت به اینستاگرام را داشته باشید، هرگز نمی‌توانید وارد همان اکانت قبلی خود شوید. در این صورت، باید یک اکانت جدید برای خود بسازید. در ادامه، ما نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام به‌صورت دائمی را برای شما شرح داده‌ایم.

حذف اکانت اینستا

دیلیت اکانت اینستاگرام با تلفن همراه

اگر شما قصد پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه را دارید، نمی‌توانید ازطریق اپلیکیشن اقدام کنید. برای این کار باید با مرورگری مثل کروم، وارد اکانت خود شوید. سپس به قسمت Delet Your Account یا حذف حساب کاربری بروید. در این بخش هم مثل قسمت قبلی، اینستاگرام از شما می‌پرسد که چرا قصد دیلیت اکانت اینستاگرام خود را دارید. به این سؤال پاسخ دهید ئ بعد از آن، باید رمز عبور خود را وارد نمایید. وارد کردن این رمز عبور، برای این است که هیچ‌کس دیگری نتواند اکانت شما را حذف کند.

در این مرحله، اینستاگرام به شما فرصت تجدیدنظر هم داده می‌شود و باز هم هشدار می‌دهد که باید گزینه «اکانت مرا دائماً حذف کن» را انتخاب کنید. بعد از اینکه این مرحله را هم انجام دادید، دیلیت اکانت اینستاگرام شما با موفقیت انجام خواهد شد.  در مورد فراموش كردن رمز اينستا بیشتر بخوانید.

نحوه فعال‌سازی مجدد اینستاگرام

همان‌طور که پیش‌ازاین گفتیم، گر شما اکانت اینستاگرام خود را به‌صورت موقتی غیرفعال کرده باشید، می‌توانید در صورت تجدیدنظر، آن را مجدداً فعال کنید. برای این کار، به‌محض اینکه وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید، از شما می‌خواهد تا نام کاربری و رمز عبور قدیمی خود را وارد کنید. بعدازاین مرحله، حتی باوجود دیلیت اکانت اینستاگرام باز هم می‌توانید وارد حساب کاربرید خود شوید. در این صورت، اکانت شما مثل روز اول می‌شود (اگرچه احتمال دارد برخی از فالوورهایتان را از دست داده باشید).

دیلیت اکانت اینستاگرام با تلفن همراه

بازیابی رمز عبور فراموش‌شده اینستاگرام

اگر بعد از آخرین باری که از اینستاگرام استفاده کرده‌اید و بعد دیلیت اکانت اینستاگرام را انجام داده‌اید، رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، شرایط کمی دشوارتر خواهید بود. برای حل این مشکل، هنگامی که وارد اینستاگرام می‌شود، روی گزینه «Get help signing in» یا «برای ورود کمک بگیر» کلیک کنید. در این مرحله، اینستاگرام از شما می‌خواهد که نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید. برای ادامه مراحل کار بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام باید حداقل یکی از این موارد را به یاد داشته باشید. مقاله ما در خصوص ایده برای پیج اینستاگرام را بخوانید.

بعدازاین مرحله، صفحه‌ای برای شما ظاهر می‌شود که باید روی «ارسال ایمیل» کلیک کنید. سپس باید وارد ایمیل خود شده و ایمیل از اینستاگرام برای شما ارسال خواهد شد. در این مرحله، باید روی گزینه ورود یا Login کلیک کنید تا وارد یک صفحه در اینستاگرام شوید. در این قسمت، باید یک رمز عبور جدید برای خود انتخاب کنید که در صورت دیلیت اکانت اینستاگرام هم بتوانید از آن استفاده کنید. بعد از انتخاب رمز جدید، باید روی گزینه بازیابی رمز عبور کلیک کنید تا مراحل فعال‌سازی اکانت اینستاگرام خود را انجام دهید.

دسترسی به اطلاعات بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام

دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی

بازیابی رمز عبور فراموش شده در اینستاگرام

نکته مهمی که قبل از دیلیت اکانت اینستاگرام باید به آن توجه کنید، این است که اطلاعات خود را ذخیره داشته باشید تا در صورت نیاز، به‌راحتی بتوانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. برای ذخیره اطلاعات، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شده و آیکون تنظیمات را انتخاب کنید. سپس باید روی گزینه «حریم خصوصی و امنیت» کلیک کرده و وارد «اطلاعات حساب» خود شوید. بعدازاین مرحله، روی «مشاهده اطلاعات حساب» کلیک و سپس «مشاهده همه» را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

دیلیت اکانت اینستاگرام یکی از رایج‌ترین روش‌های حذف حساب اینستاگرام است که افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. اگر شما هم قصد این کار را دارید، باید توجه داشته باشید که قبل از دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی باید اطلاعات خود را ذخیره کنید. در این صورت، می‌توانید هر موقع که خواستید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. فراموش نکنید که اگر قصد دارید باز هم به اینستاگرام بازگردید، بهتر است اينستاگرام خود را به‌صورت موقتی غيرفعال كنيد. زیرا در صورت حذف دائم، هرگز نمی‌توانید وارد آن شوید.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان