هایلایت اینستاگرام ; 0 تا 100 ایجاد، ساخت کاور زیبا، دانلود و …

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

همان‌طور که می ‌دانید اطلاعات موجود در نمایه یک صفحه یا پیج اینستاگرام اولین چیزی است که مردم هنگام ورود به حساب شما آن را می‌بینند و به همین دلیل است که هایلایت اینستاگرام بسیار مهم است. در واقع شما با هایلایت کردن تعدادی از استوری‌های خود در اینستاگرام می‌توانید علاوه بر خاطره‌ساز کردن آن‌ها برای خود و ثبت همیشگی آن‌ها در قالب استوری در نمایه حسابتان به دنبال‌کنندگان و یا فالوورهای خود نیز این اجازه را بدهید که از خاطرات و داستان‌های شما لذت ببرند.

همان‌طور که بسیاری از شما دوستان عزیز می‌دانید برخلاف استوری‌های معمولی اینستاگرام که پس از گذشت مدت ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند و دیگر اثری از آن‌ها در پیج شما باقی‌نمی‌ماند، استوری هایلایت شده توسط شما این قابلیت را دارند تا برای همیشه در پیجتان ماندگار شوند.

هایلایت اینستاگرام مجموعه‌ای از استوری‌هایی است که شما در طول زمان به اشتراک گذاشته‌اید و علاوه بر فالوورهای قدیمی خود قابل رویت توسط فالوورهای جدید شما را نیز دارند. همچنین باید بدانید که هایلایت اینستاگرام در واقع در صفحه اینستاگرام شخصی شما در قسمتی زیر بیو و بالای پست‌های شما قرار می‌گیرد که می تواند به افزایش فالور شما نیز کمک بسزایی بکند. همچنین شما می‌توانید به منظور زیبا‌سازی استوری‌های هایلایت شده اینستاگرام خود از کاور هایلایت اینستاگرام استفاده کنید.

حال که شما را با مفهوم اصلی هایلایت اینستا آشنا کردیم قرار است در ادامه این مقاله به شما توضیح دهیم که چگونه کاور هایلایت اینستاگرام را فعال کنیم و چگونه هایلایت اینستاگرام دیگران را ببینیم، همچنین به شما چند ایده برای هایلایت اینستاگرام (ایده برای کاور هایلایت اینستاگرام) و اسم برای کاور هایلایت اینستاگرام می‌ دهیم.

هایلایت اینستاگرام

چگونه کاور هایلایت اینستاگرام را فعال کنیم؟

با توجه به محبوبیت روز‌افزون شبکه اجتماعی اینستاگرام و همچنین پررنگ‌تر شدن نقش آن در تجارت و خرید و فروش داشتن یک کاور هایلایت اینستاگرام زیبا می‌تواند بسیار در روند فروش شما تاثیرگذار باشد. همچنین به منظور زیباسازی کاورهای هایلایت اینستاگرام خود می‌توانید از افراد متخصص در این کار و یا از یک پیج کاور هایلایت اینستاگرام (ایده برای هایلایت اینستاگرام) استفاده کرده و یا کمک بگیرید.

همچنین می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد که یک اسم خوب برای هایلایت اینستا (اسم برای هایلایت اینستاگرام) خود انتخاب کنید، اسمی که با نوع کاور سنخیت داشته باشد و بیننده را به سمت خود جذب نماید.

اینستاگرام در پی آپدیت‌های اخیر خود این امکان را به شما کاربران داده که بتوانید هر تصویری را که دوست دارید برای کاور هایلایت‌ خود (مثلا کاور هایلایت طبیعت) انتخاب کنید. اگر به بلاگرهای بزرگ اینستاگرام هم توجه نمایید خواهید دید که از هایلایت های جذابی را ایجاد کرده اند.

البته اگر پیج شما شخصی نیست و یک پیج اینستاگرام تجاری است، بهتر است به جای استفاده از عکس از نام تجاری و برند خود استفاده کنید. اگر طراحی یک کاور برای شما کاری بسیار سخت و یا وقت‌گیر است، می‌توانید از برنامه‌هایی مانند  Adobe Spark و Canva Stories که کاورهایی از پیش ساخته شده و آماده دارند استفاده نمایید، اما اگر این تصمیم را دارید تا خودتان شخصاً برای تجارتتان و یا پیج شخصی اینستاگرام خود کاور طراحی کنید، ما در ادامه به شما ۰ تا ۱۰۰ طراحی کاور اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

  • مرحله 1: وارد Canva شوید.

وارد حساب خود در Canva شوید یا یک حساب کاربری رایگان در canva.com ایجاد کنید. پس از ورود به سایت از قسمت نوار جستجو کلمه “اینستاگرام استوری” را سرچ کنید و سپس روی کلمه  blankکلیک نمایید تا یک صفحه ی تازه و سفید برای شما به نمایش در بیاید.

  • مرحله 2: یک تصویر جدید ایجاد کنید که اندازه آن برای Storie مناسب باشد.

از صفحه اصلی Canva، روی Create a design  کلیک کنید و سپس گزینه +Custom dimensions را انتخاب نمایید.

ابعاد عکس شما باید 1080 پیکسل عرض، 1920 پیکسل طول و نسبت ابعاد آن 9:16 باشد. با توجه به امکاناتی که سایت Canva به شما ارائه می‌دهد، می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را برای کاور هایلایت اینستا طراحی کنید، البته این نکته را در نظر بگیرید که از آن‌جایی که عکس‌های شما در هایلایت اینستاگرام به صورت دایره‌ای نمایش داده می‌شوند بهتر است عکسی طراحی کنید تا هنگام نمایش به فرم دایره‌ای در بهترین حالت خود نمایان شود.

  • مرحله 3: تصویر خود را به صورت PNG یا JPG بارگیری کنید.

اگر از رایانه استفاده می‌کنید ما توصیه می‌کنیم که عکس را روی تلفن خود ریخته یا در Dropbox بارگذاری کنید و سپس روی تلفن همراهتان بارگیری نمایید. پس از اینکه عکس را بارگیری کردید باید آن فایل را از حالت فشرده خارج کنید و موارد دلخواه خود را انتخاب نمایید. می‌توانید با استفاده از ابزاری چون فتوشاپ یا دیگر برنامه‌های مرتبط عکس مورد نظر خود را طراحی نمایید.

  • مرحله4: تصویر را به Instagram خود اضافه کنید.

پس از اینکه عکس را با فرمت PNG یا JPG ذخیره کردید، برنامه Instagram را باز کنید. می‌توانید یک هایلایت جدید بسازید و یا از میان استوری‌های هایلایت شده قبلی خود انگشتتان را بر روی یک مورد نگه دارید و گزینه ویرایش هایلایت را انتخاب نمایید. سپس بر روی ویرایش کاور کلیک کنید و این دقیقا همان جایی است که شما قادر خواهید بود تا هایلایت را ویرایش کنید و یا به آن چند عکس اضافه کنید یا از میان عکس‌هایی که به صورت مجموعه هایلایت کرده‌اید تعدادی را حذف نمایید.

سپس برای دسترسی به عکسی که ایجاد کرده‌اید به کتابخانه عکس تلفن همراه خود رجوع کنید و کاور زیبای خود را انتخاب نمایید و سپس عملیات share و یا اشتراک‌گذاری را انجام دهید. شما می‌توانید این کار را برای هر یک از استوری‌هایی که قصد دارید به آن‌ها کاور اضافه کنید انجام دهید.

در واقع استفاده از کاورهای هایلایت اینستا که با نام برند تجاری شما طراحی شده‌اند می‌توانند نمایی بسیار جذاب‌تر در اختیار دنبال‌کنندگان و یا فالوورهای شما قرار دهند و ظاهر هایلایت‌های شما را یکدست بسازند.

اگر نگاهی به لیست پردرآمدترین شغل‌های جهان بیاندازید یکی از این شغل ‌ها بلاگر بودن است. امروزه بلاگرها در دنیا ی مجازی درآمد بسیار بالایی دارند. در سال ‌های اخیر بسیاری از جوانان به این شغل علاقه ‌مند شده‌اند و به سمت بلاگر شدن در فضای مجازی رفته ‌اند. باید حتما قبل از انتخاب این شغل، بدانید که بلاگر چیست ؟

معرفی چند ایده برای هایلایت اینستاگرام

همانطور که می‌دانید و ممکن است خودتان در هایلایت‌های پیج‌های تجاری اینستاگرام و یا دوستانتان دیده باشید این هایلایت‌ها به نوعی اولین قسمتی هستند که در صفحه شخصی شما و یا صفحه تجاریتان توجه بازدید کنندگان را به خود جذب می‌کنند و به همین منظور بهتر است تا اندکی برای جذاب ساختن آن‌ها زمان بذارید و و آن‌ها را به گونه ای طراحی کنید تا بتوانند کاربران زیادی را به سمت تجارت شما جلب نماید. در این قسمت قرار است تا برای شما چند ایده هایلایت اینستاگرام معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید پیج خود را برای دیگران جذاب‌تر کنید.

  1. اسم خوب برای هایلایت اینستا انتخاب نمایید

شما با استفاده از انتخاب اسم خوب برای هایلایت اینستاگرام در واقع به نوعی دسته‌بندی انجام می‌دهید که به واسطه استفاده از آن دیگر کاربران شما می‌توانند خیلی راحت بخش مورد نظر خود را انتخاب نمایند و استوری‌های مرتبط با آن را مشاهده کنند.

  1. محصولات خود را به دنبال کنندگانتان معرفی نمایید

شما می‌توانید در هایلایت اینستاگرام خود با استفاده کردن از محصولات و خدماتی که برای فروش و ارائه به مشتریانتان دارید به نوعی تجارت خود را تبلیغ کنید و میزان فروشتان را نیز بالاتر ببرید. شما می‌توانید محصولات جدید و یا قدیم خود را در یک هایلایت استوری تحت عنوان و یا نام محصولات و خدمات بگذارید و با استفاده از یک کاور زیبا که بهتر است طراحی شده بر اساس نام تجارتتان باشد آن را مزین سازید. انجام این مراحل علاوه بر زیباسازی پیج شما باعث می‌شوند تا پیدا کردن محصولات و خدمات شما برای مشتریان راحت‌تر باشد.

  1. تجربه خریدارانتان از پیجتان را در هایلایت به اشتراک بگذارید

    ساخت هایلایت جذاب به کمک ابزار

شما با انجام این کار هرچند ساده در وهله اول موفق می‌شوید تا اعتماد سایر دنبال کننده‌های خود را به دست آورید. همچنین می‌توانید با به اشتراک‌گذاری تجربه مخاطبینتان از استفاده محصولات و خدماتتان را نیز در قالب استوری با دیگران به اشتراک بگذارید، این کار باعث می‌شود تا سایر مخاطبین که ممکن است قصد خرید از شما را داشته باشند با دیدن این تجربیات نسبت به خریدشان مطمئن شوند و با اطمینان هرچه بیشتر اولین خرید‌شان را از شما به ثبت برسانند.

البته با توجه به کلاهبرداران زیادی که از طریق ایجاد یک پیج کاری اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری و سوء‌‌استفاده از کاربران می‌نمایند اعتماد کردن به پیج‌های اینستاگرام اندکی مشکل شده است که شما می‌توانید با اشتراک‌گذاری تجربه کاربرانتان نوعی دلگرمی بابت امن بودن خریدشان را به مخاطبین‌ بدهید.

  1. سوالات متداول

می‌توانید در قسمت هایلایت اینستاگرام یک هایلایت تحت‌عنوان سوالات متداول بسازید که مشتریان بتوانند به راحتی سوالات موجود در ذهنشان نسبت به تجارتتان را در آن قسمت  پیدا کنند. همچنین با توجه به اینکه مسلما یک پیج تجاری پیام‌های بالایی را به طور روزانه به منظور خرید اجناس و یا خدمات دریافت می‌کند، بهتر است تا با ایجاد چنین هایلایتی در استوری‌های خود اطلاعات کافی را در اختیار مشتریان قرار دهید تا لازم نباشد این سوالات را به صورت خصوصی در دایرکت از شما بپرسند و شما نیز متقابلاً وقت زیادی را صرف پاسخگویی به این سوالات تکراری کنید.

  1. رویداد ها را به ثبت برسانید

برای مثال لحظاتی را از رویدادهای مهمی که در شرکت شما رخ داده است؛ مانند افتتاحیه فروشگاه، راه اندازی شرکت، سالگرد تاسیس و موارد این‌چنینی را لازم است تا رد هایلایت اینستا خود به ثبت برسانید . شما می‌توانید برای جذب مخاطب در زمان یک رویداد خاص، هیاهو ایجاد کنید و سپس آن هیجان را برای مخاطبینتان به اشتراک بگذارید، همچنین می‌توانید برای این رویداد هشتگ مرتبط بسازید و افراد را تشویق کنید تا از آن استفاده کنند.

  1. محتویات آموزشی خود را هایلایت نمایید

شما می‌توانید محتویات آموزشی که خودتان شخصاً تولید کرده‌اید را به بخش هایلایت اینستاگرام خود اضافه کنید و در طول این ویدیوهای آموزشی و یا عکس‌ها، اقدام به آموزش و اطلاعات دادن در خصوص رشته و یا حوزه کاری خود نمایید.

معرفی 3 برنامه برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

با توجه به اهمیت و جذابیت داشتن کاور هایلایت مناسب برای یک پیج اینستاگرام ما تصمیم گرفتیم تا در این بخش از مقاله به شما چند برنامه کاربردی مخصوص موبایل معرفی کنیم که با استفاده کردن از آن‌ها قادر خواهید بود تا کاوری متناسب با نوع نیاز و سلیقه شخصیتان طراحی نمایید.

  1. PlaceIt

‌ اولین برنامه‌ای که برای ساخت کاور هایلایت به شما معرفی می‌کنیم برنامه PlaceIt است که این برنامه یکی از کامل‌ترین و بهترین برنامه‌ها برای طراحی تصویر است. همچنین استفاده از این برنامه برای آماتورها بسیار مناسب است، زیرا استفاده کردن از آن بسیار راحت است و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا تصاویری طراحی کنند که بسیار حرفه‌ای به نظر می‌رسد. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های شگفت‌انگیز که این برنامه به شما ارائه می‌دهد این است که بیش از ۲۰۰۰۰ قالب از پیش ساخته شده را می‌توانید در آن پیدا کنید که با استفاده از آن‌ها قادر خواهید بود تا تصویر خود را زیباتر و جذاب‌تر سازید.

  1. Canva

این برنامه را می‌توان شناخته‌شده‌ترین برنامه ویرایشگر تصویر دانست که در زمینه ایجاد کاور برای هایلایت اینستاگرام فعالیت دارد. این برنامه از سه طریق متفاوت قابل دسترسی است:

  • از طریق مرورگر وب
  • اندروید
  • برنامه Canva برای ios

گذشته از دسترسی وسیعی که این برنامه برای کاربران خود اعمال کرده است، همچنین در این برنامه قالب‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها اقدام به ساخت کاور مناسب برای هایلایت استوری‌هایتا نمایید. در این مقاله نحوه استفاده از برنامه های Canva برای ساخت کاور هایلایت را به شما آموزش داده‌ایم.

  1. Adobe Spark

این برنامه نیز همانند برنامه قبلی که به شما معرفی کردیم از سه طریق اندروید، ios و مرورگر وب قابل دسترس خواهد بود. برنامه Adobe Spark برای ساخت یک کاور زیبا جلوه‌های فوق العاده‌ای را در اختیار شما کاربران قرار می‌دهد که این مجموعه طیف گسترده ای از الگوها را دارد که می‌تواند طراحی شما را  بسیار زیبا و جذاب سازد.

اسم های قشنگ برای هایلایت های اینستاگرام (اسم هایلایت اینستا)

هایلایت اینستاگرام از جمله قابلیت‌های بسیار مهمی است که بسیاری از افراد بسیار به آن توجه دارند؛ چرا که شما به راحتی می‌توانید بسیاری از استوری‌های خاطره‌انگیز و مهم خود را برای همیشه در قاب گوشی خود ذخیره کنید. به همین خاطر، بسیاری از افراد همیشه به دنبال اسم برای هایلایت های اینستاگرام هستند؛ چرا که نام برای هایلایت اینستاگرام را افراد همیشه با دقت فراوان انتخاب می‌کنند. همانطور که می‌دانید بسیاری از استوری‌ها در اینستاگرام بعد از ۲۴ ساعت کاملا از بین می‌روند و به همین خاطر شما باید از قابلیت هایلایت اینستاگرام استفاده کنید و آن‌ها را به شکلی کاملا زیبا ذخیره‌سازی نمایید. اینستاگرام همیشه برای احترام به کاربران خود قابلیت‌های خاصی را ارائه می‌دهد که بتواند همیشه خود را به‌روز نگه دارد.

در این بین هایلایت اینستاگرام صددرصد از جمله قابلیت‌هایی است که افراد به آن علاقه بسیار شدیدی دارند. به همین دلیل است که اگر دقت کنید بسیاری از افراد به دنبال اسم قشنگ برای هایلایت اینستاگرام خود هستند؛ چراکه هایلایت برای بسیاری از افراد در جایگاه بسیار بالایی اهمیت خود را نشان می‌دهد.

اهمیت تشخیص درست انتخاب نام برای هایلایت اینستاگرام

شما زمانی که به دنبال اسم برای هایلایت های اینستاگرام خود هستید، باید به این نکته کلیدی توجه کنید که اسمی باید مورد استفاده قرار دهید که بتواند ترغیب کننده باشد و کاربر را تشویق کند. همچنین بتواند کاربران را برای دیدن استوری‌های شما کنجکاو کند. به همین دلیل است که اصولا بسیاری از افراد همیشه درگیر انتخاب اسم برای هایلایت اینستاگرام هستند. البته اسم ‌های زیبا برای هایلایت اینستاگرام بسیار زیاد است، اما نحوه تشخیص آن با توجه به موضوع استوری و بسیاری از موارد دیگر جزء موارد کاربردی است که شما به هیچ عنوان نباید برای انتخاب نام برای هایلایت اینستاگرام از آن غافل شوید. تا حد امکان سعی کنید از اسم‌ها و نام‌های خاص، زیبا، جذاب و کاملا مرتبط با موضوع برای هایلایت‌های اینستاگرام خود در نظر بگیرید.

ساخت کاور جذاب هایلایت اینستاگرام

اهمیت انتخاب تصویر مناسب برای هایلایت اینستاگرام

اما در کنار نام که بسیار مهم است شما باید تصویر خاصی را برای هایلایت مورد نظر خود انتخاب کنید؛ چرا که کیفیت تصویر در کنار اسم قشنگ برای هایلایت اینستاگرام این قدرت را دارد که بتواند به راحتی کاربر را مجذوب خود کند تا استوری شما را به راحتی مشاهده نماید. برای برخی از افرادی پیدا کردن اسم برای هایلایت های اینستاگرام شاید کمی سخت باشد.

این مسئله به این جهت است که این هایلایت‌ها اهمیت ویژه‌ای دارند و همیشه قرار است در پیج اینستاگرام شما باقی بمانند. تا حد امکان از تصاویر با کیفیت روی کاور هایلایت و اسم‌های کاملا خاص استفاده کنید، تا بتوانید ذوق و هنر خود را نیز به زیبایی به نمایش بگذارید. البته برخی از افراد متاسفانه به این موارد توجه ندارند و به هیچ وجه نمی‌توانند مدیریت خوبی را برای پیج اینستاگرام خود رقم بزنند.

ایده می‌تواند از یک ذهن خلاق تراوش شود پس سعی کنید همیشه خلاقیت را در هر کاری در نظر بگیرید. عمدتا بسیاری از افراد که به دنبال اسم قشنگ برای هایلایت اینستاگرام هستند شاید نتوانند به راحتی این کار را انجام دهند. اما شما بهتر است برای ابتدای کار سعی کنید با توجه به نوع استوری یک دسته‌بندی خاص را برای نام‌ها در نظر بگیرید و با توجه به آن می‌توانید یک نام برای هایلایت اینستاگرام خود پیدا کنید. اسم‌ های زیبا برای هایلایت اینستاگرام کم نیستند و تنها کافی است مقداری سلیقه و مهمتر از همه ذوق برای انتخاب نام برای هایلایت اینستاگرام در نظر بگیرید.

اما نکته مهم دیگر این است که بسیاری از افراد از هایلایت‌های خود عمدتا برای بازاریابی و تجارت استفاده می‌کنند. تبلیغات شما باید حساب شده باشد تا نتیجه بخش باشد. با یک نام تجاری بسیار عالی می‌توان این حالات را به بهترین شکل ممکن در صفحه نگه داشت. به همین دلیل است که ما به شما توصیه می‌کنیم در ابتدای کار تصمیم بگیرید که آیا پیج شما یک پیج شخصی است آیا قرار است به عنوان یک پیج کاری از آن استفاده کنید. نوع اسم و برندی که برای هایلایت انتخاب می‌کنید را مورد توجه قرار دهید که تاثیر بسیار زیادی روی روند کار شما می‌گذارد. به همین دلیل از همان ابتدای کار به صورت کاملا حساب شده سعی کنید وارد عمل شوید. این گونه شما با یک نام زیبا و همچنین تصویر بسیار خاص این قدرت را داشته باشید. می‌توانید پیج خود را به راحتی مدیریت کرده و همچنین زیبایی بی نظیر را برای پیچ در نظر بگیرید.

تبلیغات جذاب در هایلایت اینستاگرام

بسیاری از کاربران باهوش این نکته را به خوبی به خاطر دارند که در هایلایت‌های اینستاگرام خود همیشه سعی می‌کنند از تجربه بسیاری از مشتریان که از کالای مصرفی آنها استفاده کرده‌اند، اطلاعاتی را به دیگران ارائه دهند. به همین منوال می‌توانند مسیر بازاریابی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند. این گونه است که شما می‌توانید با انتخاب اسم برای هایلایت اینستاگرام که منتهی به تجربه بسیاری از مشتریان شما می‌شود کسب و کار خود را گسترده‌تر کنید. همچنین توجه به تصویر کاور هایلایت که باعث می‌شود به نوع استوری شما اشاره داشته باشد خدمات بی نظیری را می‌تواند برای مشتریان در نظر بگیرید. البته توجه داشته باشید که اسم های زیبا برای هایلایت اینستاگرام با هر موضوعی می‌تواند جذابیت خود را به نمایش بگذارد. اما در حالت کلی شما سعی کنید همیشه اسم برای هایلایت های اینستاگرام را با توجه به موضوع استوری خود در نظر بگیرید. البته هایلایت به خوبی این قدرت را دارند که همیشه به بهترین شکل ممکن بتوانند مخاطب را جذب کنند؛ اما انجام دادن این موارد صددرصد می‌تواند رویه آسان‌تری را در پیش بگیرد.

برای سوالات مشتریان خود پاسخ دهید

چنانچه شما به دنبال انتخاب اسم برای هایلایت اینستاگرام هستید می‌توانید فایل‌های خود را این گونه قرار دهید که بتواند برای کسب و تجارت خود نیز اتفاقات جالبی را رقم بزند. به این شکل که شما می‌توانید یک بخش کاملا خاص و مجزا را در هایلایت خود به سوالات خاصی که ممکن است برای بسیاری از مشتریان شما به وجود آید اختصاص دهید. این گونه شما قادر هستید به تمامی سوالات پاسخ داده و مشتریان را راهنمایی کنید، که چگونه می‌توانند از خدمات پیج و شما به نحو احسن استفاده کنند. این کار به راحتی می‌تواند به مشتریان شما نشان دهد که تا چه حد شما در فضای اینستاگرام فعال هستید و برای انواع خدمات خود چه برنامه‌هایی را مدنظر دارید.

به کسب و کار خود احترام بگذارید

شما اگر جزء آن دسته از افراد هستید که برای برند و نام تجاری خود برنامه‌های زیادی در فضای اینستاگرام دارید و همیشه به دنبال اسم برای هایلایت های اینستاگرام هستید که بتوانید رویدادهای مهم شرکت و کسب و کار خود را به ثبت برسانید، تا حد امکان سعی کنید اسم برای هایلایت های اینستاگرام را با توجه به نحوه موضوع کسب و کار خود انتخاب کنید. حتما از راه‌اندازی کسب و کار خود در بسیاری از موارد مهم که در حوزه کسب و کار شما است، برای ثبت رویدادهای هایلایت اینستاگرام استفاده کنید.

اما همانگونه که می‌دانید شما در فضای اینستاگرام می‌توانید نمایه‌های خاصی را برای آموزش در نظر بگیرید. به همین خاطر برای قسمت هایلایت اینستاگرام تا حد امکان می‌توانید از انواع محتوای آموزشی خود استفاده کنید. در این بین اسم برای هایلایت های اینستاگرام را بسته به نوع آموزش خود انتخاب کنید؛ چرا که اگر حوزه کار شما در اینستاگرام به آموزش هنر خاصی برمی‌گردد، بهتر است هایلایت‌های اینستاگرام را نیز در این حوزه نگه دارید تا بتوانید برخی از آن‌ها را که بسیار برای شما جدی هستند همیشه به عنوان نمونه به کاربران نشان دهید.

کاور هایلایت های اینستاگرام جذاب بسازید

همانطور که شما به دنبال اسم برای هایلایت های اینستاگرام هستید می‌توانید به ساخت کاور نیز بپردازید؛ چرا که ساخت کاور باعث می‌شود تا شما بتوانید جذابیت هایلایت خود را در اینستاگرام به بهترین شکل ممکن برقرار کنید. البته ساخت کاور تقریبا به ذوق و سلیقه شما مربوط می‌شود اما برنامه‌های خاصی وجود دارند که شما می‌توانید از بهترین، کامل ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین آن استفاده کنید.از قالب‌های بسیار خاص و زیبا برای جذابیت هر چه بیشتر هایلایت اینستاگرام خود در هنگامی که به دنبال اسم برای هایلایت های اینستاگرام هستید استفاده کنید. برخی از این برنامه‌ها به عنوان ویرایشگر عکس و تصویر از آنها یاد می‌شود که می‌توانند برای شما قابلیت‌های خوبی را در قالب‌های متنوع به وجود آورند. اما در هر حالت سعی کنید همیشه از الگوهای خاص و البته معنی‌دار، مفهومی و بسیار جذاب برای هایلایت اینستاگرام خود استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که برای بسیاری از افراد شاید این موضوع پیش بیاید که اسم برای هایلایت های اینستاگرام برای آن‌ها کار سختی باشد. به همین خاطر شما باید همیشه سعی کنید تا حد امکان بدانید که هایلایتر چیست و دقیقا برای چه چیزی از آن استفاده می‌کنید؛ چرا که قابلیت‌های فوق‌العاده اینستاگرام همیشه باعث می‌شود تا کاربران مقداری گیج شوند و ندانند که دقیقا باید چگونه عمل کنند؛ اما در حالت کلی شما می‌توانید که به راحتی باید استوری خود را باز کرده و سپس به هایلایت استوری بپردازید.

نحوه هایلایت کردن استوری را با یکدیگر دنبال می‌کنیم:

  • در ابتدا استوری مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را باز کنید.
  • به هیچ وجه سعی نکنید از کاربرد گزینه همیشه در دسترس Highlight غافل شوید.
  • Highlight را تنها با یک ضربه کوچک می‌توانید فعال کنید و باید بدانید که در این لحظه استوری خود را می‌توانید مشخص کنید.
  • اسم برای هایلایت های اینستاگرام را در این قسمت برای هایلایت خود در نظر بگیرید.

کاور هایلایت اینستاگرام

توجه به قابلیت‌های اینستاگرام

شما با توجه به گستردگی فضای اینستاگرام کاملا طبیعی است که بخواهید از خدمات آن به نحو احسن استفاده کنید. در این بین، هایلایت اینستاگرام از جمله خدمات ویژه‌ای است که توانسته نظر بسیاری از افراد را به راحتی به خود جلب کند. خدمات و امکانات بسیار ویژه اینستاگرام همیشه افراد را غافلگیر می‌کند که هایلایت نیز یکی از این موارد کلیدی است.

اما در هرصورت ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا حد امکان سعی کنید مدیریت پیج خود را به صورت اصولی در نظر بگیرید؛ چرا که اگر پیج و اکانت شما جذابیت خاصی نداشته باشد صددرصد شما در اینستاگرام حرفی برای گفتن نخواهید داشت.

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با هایلایت و بسیاری از امکانات این چنینی آشنا کنیم تا بتوانید از این قابلیت ویژه به نحو احسن استفاده کنید. اما گزینه مورد نظر صددرصد توجه به انتخاب یک نام زیبا برای این قسمت بسیار مهم است. شما با توجه به فضای شخصی و یا پیج کاری خود می‌توانید از نام‌های بسیار خاص با معنی و بسیار جذاب استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

همانطور که در این مقاله برای شما توضیح دادیم هایلایت اینستاگرام در واقع نوعی استوری است که بیشتر از ۲۴ ساعت ماندگاری دارد و شما انتخاب کرده‌اید تا با هایلایت کردن، آن را در پیجتان ماندگار سازید. همانطور که در طول این مقاله برایتان بارها توضیح دادیم کاور هایلایت اینستاگرام می‌تواند تاثیر بسزایی در یکسان‌سازی و جذابیت پیج شما و تولید محتوای اینستاگرام شما ایفا کند.

همچنین در طول این مقاله به شما آموزش داده‌ایم که چگونه تنظیمات هایلایت اینستا را به منظور اضافه کردن یک کاور زیبا دستکاری نمایید. البته باید بگویم که انتخاب یک اسم خوب برای هایلایت اینستا (اسم برای هایلایت استوری) نیز می‌تواند به طرز چشمگیری به جذابیت پیج شما اضافه کند. به منظور پیدا کردن ایده برای هایلایت اینستاگرام و ایده برای اسم هایلایت اینستاگرام می‌توانید سری به پیج‌های دوستان و یا رقبای کاری خود بزنید تا بتوانید از آن‌ها اندکی الهام بگیرید. امیدواریم که مطالب ارائه شده در این مقاله مورد توجه شما دوستان قرار گیرد و بتواند مشکلات شما را در خصوص ایجاد کاور برای هایلایت اینستاگرام رفع نماید.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان