معایب و مزایا خرید پیج اینستاگرام===نابودی پیج

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

این روزها شبکه‌های اجتماعی به یکی از اصلی‌ترین راه‌های ارتباطی برندها و مشتریان تبدیل شده‌اند. کسب و کارهای مختلف هزینه‌های زیادی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی‌شان پرداخت می‌کنند و قطعا به‌دنبال بازگشت این هزینه‌ها هستند. ساخت یک پیج اینستاگرام حرفه‌ای باید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به درستی بتوانید یک صفحه در اینستاگرام ایجاد کنید.

متاسفانه بسیاری از کسب و کارها در شروع کارشان اقدام به خرید پیج اینستاگرام تضمینی می‌کنند که این باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود و جالب است بدانید که با افزایش فعالیت‌تان نیز این مشکلات بیش‌تر می‌شود.

علت بیش‌تر شدن مشکلات با گذشت زمان این است فالوئرهای فیک آمار و ارقام مربوط به بازدهی پیج شما را به شدت کم می‌کنند و همین موضوع باعث دل‌سرد شما از ادامه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی‌تان می‌شود.

برای گرفتن بهترین نتیجه توصیه می‌شود از یک مشاور شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید چرا که مشاوران شبکه‌های اجتماعی می‌توانند مسیر رسیدن شما به هدف‌تان را سریع‌تر کنند و از طرفی هم این کار کمک می‌کند تا هزینه‌های شما کاهش یابد. مشاوران شبکه‌های اجتماعی دکتر ویز در کنار شما هستند تا در کمترین زمان و باکمترین هزینه، صفحه برندتان در اینستاگرام را راه اندازی کنید. این مقال را در خصوص خرید فروش پیج اینستاگرام را مطالعه نمایید.

خرید پیج اینستاگرام

معایب خرید پیج اینستاگرام

دکترویز

خرید پیج اینستاگرام مشکلات زیادی برای شما و کسب و کارتان به همراه دارد که باید قبل از هر گونه هزینه به آن دقت داشه باشید. بهتر است بدانید که به طور کلی از نظر اینستاگرام خرید و فروش پیج آماده اینستاگرام وجه قانونی ندارد و در صورت بروز هرگونه مشکل شما نمی توانید آن را از طریق اینستاگرام پیگیری کنید.

پس باز هم می گوییم که قبل از خرید پیج حتما مطالعاتی در این زمینه داشته باشید و از خرید پیج فیک خودداری نمایید؛ در این مطلب قصد داریم همه زوایای این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. ایده تولید محتوا برای اینستاگرام را بخوانید.

فالوور های فیک و پایین آمدن نرخ تعامل

اینستاگرام مانند گوگل کاملاً هوشمند است و بیخود نیست که همه دنیا را درگیر خود کرده است. یکی از مهم ترین مواردی که در اصول بازاریابی در اینستاگرام در سال های گذشته به شدت به آن اهمیت داده و بر روی آن تاکید می باشد نرخ تعامل یک پیج یا همان engagement rate است.

نرخ تعامل یک پیج در واقع همان میزان لایک و کامنت گذاشتن فالوور های پیج است که می تواند به اینستاگرام کمک کند تا متوجه شود که پیج مورد نظر و پست هایی که می گذارد تا چه اندازه مفید هستند و محتوای ارزشمند به مخاطبان ارائه می کنند. به طور کلی در هنگام خرید یک پیج از اشخاص یا شرکت ها ممکن است با انواع مختلفی از فالوور ها مواجه شوید.

دسته اول اکانت های حقیقی هستند که در قبال گرفتن مبالغ بسیار ناچیز از شرکت ها و یا افراد قبول می کنند که به لیست فالوور پیج های مختلف اضافه شوند.

بسیاری از این اکانت ها حتی زحمت لایک کردن را هم به خود نمی دهند و در واقع کاملاً مانند فالوورهای فیک عمل می کنند و هیچ ارزشی برای بالا بردن نرخ تعامل پیج ندارند.

دسته دوم نیز ربات هایی هستند که به همین منظور ساخته می شوند و البته در بسیاری از موارد توانایی کامنت گذاشتن هم دارند.

این کامنت ها معمولاً عبارت های مشخصی هستند که هیچ ارتباطی با موضوع محتوا ندارند و به دلیل اینکه پاسخی به آن ها داده نمی شود و توسط دیگر فالوور های پیج ریپلای نمی‌شوند، برای نرخ تعامل ارزشی ندارند.

پس بسیاری از شرکت های که در این زمینه فعالیت می‌کنند، پیشنهاد های وسوسه انگیزی برای خرید پیج اینستاگرام فالوور واقعی بالای 1 میلیون فالوور به شما می دهند در حالی که ممکن است بخش اعظم یا حتی کل این فالوور ها نیز به صورت فیک باشند.

در این صورت خرید و فروش پیج اینستاگرام فقط یک هزینه روی دوش شما می گذارد زیرا پیجی که نرخ تعامل آن پایین باشد، نمی تواند در اینستاگرام رشد کند. ما به شما برای افزایش نرخ تعامل پیشنهاد میکنیم مقاله ” افزایش فالوور اینستاگرام ” را مطالعه نمایید.

پیج فروشی اینستاگرام

راهکار تشخیص نرخ تعامل هر پیج چیست؟

قیمت خرید پیج اینستاگرام چقدر است؟ برای تشخیص فالوور های فیک کافی است نگاهی به تعداد لایک ها و کامنت های یک پیج بیاندازید و نرخ تعامل آن را بررسی کنید. هر چند نمی توان برای هر پست تعداد مشخصی لایک و کامنت را در نظر گرفت و این موضوع به محتوای پست ارتباط دارد، اما به طور طبیعی پیجی که 100هزار فالوور دارد، نباید 70 یا 80 نفر هر پست آن را لایک کنند.

زمانی که قصد خرید پیج اینستاگرام از یک شرکت و یا شخص را دارید، حتما در حضور خودتان از فرد مورد نظر بخواهید یک پست منتشر نماید تا میزان لایک و کامنت های یک ساعت اولیه که تقریباً چیزی در حدود 10 درصد فالوور های پیج است را ببینید. البته این نکته را نیز فراموش نکنید که گزینه های مانند خرید لایک نیز در دسترس هستند و می توانند از این طریق نیز شما را فریب دهند.

پس در هر صورت راهی برای فرار از واقعیت در مورد پیج های مختلف وجود دارد و اگر اطلاعات مناسبی در این زمینه نداشته باشید، قطعا با خرید پیج اینستاگرام فیک برای خودتان فقط هزینه های اضافی متحمل شده اید. در مورد فراموش كردن رمز اينستا بیشتر بخوانید.

خطر اسپم برای فالوور های واقعی

علاوه بر اینکه استفاده از فالوور های فیک می تواند در مواردی مانند قرار دادن ایمیل در پیج اینستاگرام، موجی از ایمیل های اسپم را به سمت شما بفرستد، این فالوور های فیک ممکن است فالوور های واقعی شما را نیز که در آینده به دست می آورید، به عنوان اسپمر دنبال کنند.

این موضوع پس از مدتی باعث اذیت شدن فالوور های واقعی شما شده و ممکن است همراه با حذف کردن فالوور های فیک، اکانت و پیج شما را نیز حذف نمایند و اینگونه مشتری واقعی خود را از دست بدهید.

این یعنی فالوور هایی که شما برای آن ها پول پرداخت کرده اید، باعث می شوند تا فالوور های واقعی که با تبلیغات هدفمند به دست آورده اید نیز از بین بروند.

پس به طور کلی می توان گفت خرید پیج اینستاگرام تاثیر منفی بر فروش شما خواهد داشت و فالوور های فیک ممکن است برای خود شما نیز دردسر هایی ایجاد کنند.

خرید اکانت اینستاگرام

عدم استقبال از فروش و کاهش اعتبار برند

یکی از مهم ترین معایب و مزایا خرید پیج اینستاگرام می تواند عدم استقبال فالوور ها از فروش محصولات شما باشد. در واقع در صورتی که فالوور های شما هیچ تخصص و نیازی به محصولات و خدمات ارائه شده شما نداشته باشند، با کاهش نرخ فروش رو به رو خواهید شد.

اینستاگرام نیز روش های سختگیرانه ای را برای حذف فالوور های فیک در نظر گرفته است و به همین دلیل است که پس از مدتی متوجه ریزش فالوور های خود خواهید شد.

این موضوع در کنار عدم فروش علاوه بر از بین رفتن هزینه هایی که انجام داده اید، می تواند به کاهش اعتبار شما بین مشتریان واقعی نیز منجر شود. مشتری که هر روز ببیند تعداد قابل توجهی از فالوور های یک پیج کم می شود به اعتبار آن شک کرده و ممکن است شما را آنفالو کند.

کاهش اعتبار یک برند در برندسازی در فضای مجازی می تواند به دنیای واقعی هم کشیده شود زیرا بسیاری از کاربران اعتبار یک برند را در داشتن اینستاگرام قوی می دانند و به همین دلیل زمانی که متوجه فیک بودن فالوور های شما در اینستاگرام شوند ممکن است حتی گزینه خرید حضوری از شما را نیز حذف نمایند و به سراغ رقیب شما بروند.

مشکلات حقیقی و حقوقی خرید پیج را فراموش نکنید

یکی از مهم ترین مواردی که در نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام باید به آن توجه نمایید، مشکلاتی است که ممکن است به قبل از خرید پیج توسط شما برگردد.

اینستاگرام الگوریتمی در نظر نگرفته است که شما بتوانید کامنت های قبلی پیج را در زیر پیج های مختلف مشاهده نمایید و اگر کامنتی غیر اخلاقی یا غیر قانونی منتشر شده باشد، ممکن است از نظر حقوقی مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد زیرا در حال حاضر شما مسئول این پیج هستید و تمام مسائل قانونی آن متوجه شما می باشد.

در برخی از موارد متاسفانه پای پلیس فتا نیز به مسائل مختلف در مورد خرید پیج اینستاگرام باز شده است در حالی که فرد خریدار به هیچ عنوان از مشکلات قبلی مطلع نبوده است.

یکی دیگر از مشکلاتی که در خرید پیج اینستاگرام با آن را رو به رو هستیم، توانایی بازیابی رمز عبور است. حتی اگر پس از خرید پیج نیز به صورت کامل رمز آن را تغییر دهید، شخصی که برای اولین بار این پیج را ایجاد کرده است می تواند رمز را بازیابی نماید. در این زمینه ممکن است با مشکلاتی مانند فروش پیج به چند شخص و یا شرکت به صورت همزمان رو به رو شوید.

حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما خرید پیج اینستاگرام را پیشنهاد نمی‌کنیم، الگوریتم خود پلتفرم اینستاگرام است بدین صورت که برنامه اینستاگرام این توانایی را دارد که به‌صورت خودکار، فالوورهای فیک را شناسانیی و آنها را حذف می‌کند. این الگوریتم برای جلوگیری از کلاه‌برداری و بی‌نظمی در این پلتفرم تبیین شده است. این امر موجب شده است که کسانی که برای فروش پیج اینستاگرام اقدام می‌کنند، با مشکلاتی روبرو شوند.

بدین صورت که اگر شما پیج جدیدی را از شخصی خریداری کرده و بعد از مدتی متوجه شدید که تعداد فالوورهای آن در حال کاهش یافتن است، احتمالاً دلیل موجهی دارد. دلیل آن هم این است که احتمالاً پیجی که خریداری کرده‌اید، تعداد زیادی فالوورهای فیک داشته است. درنتیجه این امر، تمام هزینه‌هایی که شما برای خرید پیج اینستاگرام پرداخت کرده‌اید، کاملاً بی‌نتیجه باشد.

خرید پیج اینستاگرام واقعی

برای خرید پیج اینستاگرام باید چه کنیم؟

اما این سوال پیش می آید که در صورتی که چاره ای به جز خرید پیج اینستاگرام با فالوور بالا نداشتیم، چه مواردی را رعایت کنیم تا ضرر های مالی کمتری متوجه کسب و کار ما شود؟ خرید پیج واقعی اینستاگرام چگونه میسر می شود ؟ اولین کار برای خرید یک پیج مناسب، نرخ تعامل بالای آن است که می تواند به فروش و بالا رفتن اعتبار برند شما کمک نماید.

”]

البته نکته مهم این است که در هنگام خرید پیج اینستاگرام حتما به سراغ پیج های مرتبط بروید. به طور مثال شرکتی که در زمینه تجهیزات مخابراتی فعالیت می کند نباید به سراغ خرید پیج های نامرتبطی مانند زیبایی، پزشکی، ورزشی و یا … برود.این موضوع باعث می شود تا بعد از مدتی فالوور های پیج مورد که در واقع مشتری واقعی شما نیستند، شما را آنفالو نمایند و همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، علاوه بر عدم استفاده از خدمات و محصولات شما، اعتبار برند را نیز زیر سوال ببرند.

در صورتی که قصد خرید پیجی را دارید اما درباره نوع فعالیت آن هنوز ایده ای ندارید اقدام به خرید نکنید و در ابتدا بدنبال ایده باشید تا بتوانید پیجی با فالورهای مرتبط در آن زمینه را خریداری نمایید. اگر بدنبال ایده های مناسب می باشید پیشنهاد میکنیم مقاله ” بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام ” , ” قیمت تولید محتوا اینستاگرام ” را مطالعه نمایید.

نکته مهم دیگر در نظر گرفتن همه شرایط حقیقی و حقوقی در هنگام خرید پیج است که باید طی قرارداد مشخص شود تا در صورتی که در آینده برای شما مشکلی پیش آمد، بتوانید از این قرارداد استفاده نمایید. بعد از خرید پیج و تغییر پسورد حتماً آن را به صفحه فیسبوک خود لینک کنید تا بتوانید به صورت کامل به این اکانت مسلط شوید.

نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام

چرا مردم اقدام به خرید پیج اینستاگرام می‌کنند؟

همه ما می‌دانیم که کسب مخاطب در اینستاگرام کاری بسیار سخت و دشوار است. اگر شما نیز یکی از فعالان در عرصه اینستاگرام هستید می‌دانید که شناخته شدن یک پیج توسط مردم کاری بسیار زمان‌بر است.

اگر در حال راه اندازی یک شرکت و یا برند هستید و قصد دارید تا کاری جدید را شروع کنید ممکن است در ابتدای راه ایده راه اندازی یک حساب کاربری در اینستاگرام اندکی شما را وحشت زده کند. تصور کنید که به منظور ساختن پیج اینستاگرام برای کار خود مجبور شوید با تعداد صفر فالوور کارتان را آغاز کنید.

کسب صد و یا هزار فالوور اول می‌تواند اندکی زمان‌بر باشد و به تلاش زیادی نیز احتیاج دارد. کسب مخاطب آن‌قدر سخت است که مردم دیگر به سمت خرید لایک و خرید فالوور روی آورده‌اند.

شاید شما نیز مانند خیلی از افراد فکر کنید که داشتن چیزی حدود ۲۰ هزار فالوور سبب جذب افراد بیشتری به حساب شما خواهد شد با این حال باید به شما بگویم که خرید فالوور و خرید لایک یک راه پایدار به منظور رشد حسابتان نیست. انجام این کار بسیار خطرناک است و حتی ممکن است آینده پیج کاری شما را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال شاید شما نیز به این فکر بیفتد که خرید پیج اینستاگرام چه تفاوتی با خرید فالوور و لایک دارد؟

این طور به نظر می‌رسد که خرید حساب اینستاگرام نسبت به خرید لایک و فالوور کاری بهتر است. با انجام این کار شما دیگر مجبور نیستید تا از صفر تعداد فالوورهایتان را افزایش دهید. اما باید بدانید که مانند هر میانبر دیگری خرید یک حساب کاربری در اینستاگرام نیز ممکن است عواقب و یا معایبی در پی داشته باشد و در طولانی مدت سبب دلسردی و مجازات شما و تجارتان گردد.

آیا خرید پیج اینستاگرام کار درستی است؟

همانطور که به شما گفتیم خرید پیچ اینستاگرام و تغییر دادن اطلاعات اکانت آن در ابتدا اندکی سبب گیج شدن فالوورها خواهد شد. انجام این کار نمی‌تواند به طور صددرصد ایمن و درست باشد. در وهله اول شما باید با احتیاط اقدام خرید یک حساب کنید. فروش پیج اینستاگرام یک تجارت بزرگ است و  گاها می‌تواند پر از فالوورها و پیروان جعلی باشد.

به منظور اینکه تشخیص دهید یک پیج کاملاً واقعی است و فالوورها  و لایک‌های روزانه خاص خود را دارد باید ابتدا چند روزی پیج مورد نظر را دنبال کنید و به بررسی میزان تناسب لایک‌ها، کامنت‌ها و فالوورهای آن بپردازید. باید بررسی کنید و ببینید که آیا پیجی که قرار است آن را خریداری کنید به صورت منظم اقدام به انتشار پست و استوری می‌کند یا خیر؟

حواستان باشد که اگر یک حساب پر از فالوورهای جعلی خریداری کنید حتی اگر صدها و هزاران فالوور هم داشته باشد باز هم در تجارتتان نتیجه مطلوبی نخواهید دید. به منظور ساختن یک اکانت در اینستاگرام شما باید از یک شماره و یا یک ایمیل استفاده کنید.

شما با خرید یک پیج در اینستاگرام حتی اگر اقدام به تعویض آیدی ایمیل آن کنید باز هم صاحب قبلی این پیج می‌تواند با برقراری یک تماس ساده از طریق راه‌های مختلف با اینستاگرام هر زمان که بخواهد پیجش را پس بگیرد و از آن‌جا که خرید پیج اینستاگرام کاری غیرقانونی است شما حق ادعای مالکیت آن را نخواهید داشت.

مزایای خرید پیج اینستاگرام چیست؟

خرید پیج اینستاگرام مزایای بی‌شماری دارد که همواره سبب ترغیب مردم برای انجام این کار می‌شود. همانطور که در ابتدای این مقاله برای شما درباره معایب انجام این کار سخن گفتیم در این قسمت نیز به توصیف مزایای آن برای شما می‌پردازیم. در ادامه این بخش برخی از این مزایا را برای شما ذکر کرده‌ایم:

  1. داشتن تعداد قابل توجه فالوور از ابتدا (بدون انجام هیچگونه تلاشی از جانب شما)
  2. در دسترس داشتن تعداد قابل توجهی مشتری و یا فالوور بالقوه
  3. ساده بودن روند جذب مخاطب به دلیل داشتن تعداد زیادی فالوور با توجه به اصل اثبات اجتماعی.
  4. در اختیار داشتن یک پیج جذاب در مقایسه با صفحات تازه ساخته شده در ایسنتاگرام.
  5. عملکرد بهتر در همه زمینه‌ها به دلیل سن پیج خریداری شده.

صرفه‌جویی در زمان

یکی دیگر از مزایای خرید پیج اینستاگرام این است شما می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید. همان طور که می‌دانید، جذب فالوور به‌صورت طبیعی زمان بسیار زیادی طول می‌کشد. ازاین‌رو، اگر برای خرید اکانت اینستاگرام اقدام کنید، می‌توانید در کمترین زمان، بیشترین تعداد فالوور را به دست آورید. درنتیجه، می‌توان گفت که این موضوع می‌تواند در وقت شما تا حد زیادی صرفه‌جویی کند. درنتیجه، می‌توانید وقت خود را برای سایر کارهای جذب مخاطب و افزایش کیفیت کارهای خود بگذرانید.

افزایش شناخت برند در مدت‌زمان کوتاه

یکی دیگر از مزیت‌هایی که خرید پیج اینستاگرام به شما ارائه می‌دهد، افزایش شناخت برند و کسب‌وکار شما در مدت‌زمان کوتاه است. مسلماً هرگاه وارد یک پیج اینستاگرام شوید، اول‌ازهمه به تعداد فالوورهای آن نگاه می‌کنید. اگر تعداد فالوورهای یک پیج بیشتر باشد، در نظر شما معتبرتر به نظر می‌رسد. بدین صورت که اگر تعداد فالوورهای یک پیج کم باشد، شاید شما برای خرید از آن دچار سردرگمی شوید و نتوانید به آن اعتماد کنید. درنتیجه، خرید اکانت اینستاگرام به شما کمک می‌کند که در مدت‌زمان کوتاه، شناخت پیج خود را بالاتر ببرید.

در نتیجه این کار، افراد بیشتری به سمت کسب‌وکار شما جذب می‌شوند و درنتیجه، از پیج شما خرید خواهند کرد. بدین ترتیب، با خرید پیج اینستاگرام شما این امکان را دارید که در زمان کم، مشتریان بیشتری جذب نمایید.

معایب خرید پیج اینستاگرام

پیشنهاد ما

خرید پیچ اینستاگرام به طور کلی معایب بسیار زیادی را به همراه دارد و در بیشتر موارد باعث هدر رفتن هزینه‌ها و حتی از بین رفتن ارزش کسب و کار ها در اینستاگرام و فضای واقعی می شود. این موضوع در بسیاری از موارد حتی باعث قدرتمند سایت ها و کسب و کار های رقیب که از پیج های اصلی بر مبنای اصول اینستاگرام استفاده کره اند، شده است.

ما به هیچ عنوان به شما خریدن پیج را پیشنهاد نمی کنیم زیرا ایجاد یک اکانت مشخص و جذب فالوور واقعی که مشتری شما باشند هر چند با تعداد اولیه اندک، می توانند در جذب فالوور بیشتر و افزایش اعتبار شما نقش مهمی داشته باشند.

به عنوان مثال یک سایت را در نظر بگیرید که مطالب و محتوای ارزشمند به مشتریان خود ارائه می نماید، قطعاً بعد از مدتی بازدید بالایی را خواهد داشت و به رتبه های بالای سرچ گوگل خواهد رسید.

اما زمانی که برای یک سایت از یک لینک استفاده شود و صرفاً سایت مورد نظر بدون محتوای ارزشمند در رتبه های بالا قرار داشته باشد، سایت مشتری و نرخ تعامل بالایی ندارد و بعد از مدتی قطعاً با کاهش رتبه رو به رو خواهد شد.

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که از صفر شروع کرده و پیج خود را بر طبق اصول و ضوابطی که اینستاگرام برای رشد و توسعه پیج در نظر گرفته است، ایجاد کنید تا بتوانید با سرعت بالایی به سمت جذب مشتری هدف و فروش بالا و توسعه در این فضای جذاب و البته بسیار کاربردی بروید. پس به خوبی مراقب ارزش کسب و کار خود باشید و آن را با خرید پیج اینستاگرام پایین نیاورید.

پیشنهاد میشود مقالات ” هزینه مدیریت اینستاگرام ” ، ” ایده اسم برای هایلایت اینستا ” و ” را مطالعه نمایید.

حقایقی درباره خرید فالوور در اینستاگرام

در این بخش از مقاله دکتر ویز قرار است تا با شما در خصوص خرید فالوور در اینستاگرام صحبت کنیم. اولین نکته‌ای که در این خصوص لازم است بدانید این است که اکثر فالوور‌های فروشی اینستاگرام یا حساب غیر فعال هستند و یا ربات.

درست است که محتوای خوب همیشه می‌تواند باعث افزایش فالوور در پیج اینستاگرام شما شود؛ اما تصور کنید در یک پیج فروشگاهی اگر تعداد فالوورها چیزی نزدیک به ۱۰ هزار نفر باشد چقدر می‌توانند روی تجارت و میزان فروش آن تاثیر  بگذارند؟

چه قصد داشته باشیم به یک سلبریتی در دنیای مجازی تبدیل شویم و یا این که تنها برای کسب و کار خود به دنبال فالوور باشیم، استفاده از میانبرها برای افزایش تعداد فالوور همیشه می‌تواند بسیار وسوسه کننده باشد.

ما در این بخش از مقاله سعی کردیم تا تمامی زوایا و خفای خرید فالوور اینستاگرام را برای شما تشریح کنیم.

  1. فروشندگان فالوورهای جعلی

خرید فالوور جعلی در اینستاگرام این روزها به یک امر بسیار رایج و محبوب تبدیل شده است؛ اما این روزها اندکی انجام این عمل نسبت به گذشته سخت‌تر گشته است. شاید دلیل این رخداد این باشد که این روزها اینستاگرام قوانین سفت و سخت‌تری در خصوص حساب‌هایی که شرایط خدمات اینستاگرام را نقض کرده‌اند اعمال نموده است. در واقع این روزها دیگر به منظور خرید فالوور در اینستاگرام شما باید سایت و یا افرادی را بشناسید که می‌توانند این کار را به شیوه صحیح انجام دهند.

بعد از خرید تعداد زیادی فالوور در اینستاگرام که اصلا معلوم نیست انجام این کار قانونی است و یا خیر! آیا به صورت ۱۰۰% تضمینی قرار است پیج شما به طور ناگهان موفق شود؟ و یا میزان آمار فروش‌های روزانه تان افزایش پیدا کند؟؟

این روزها بنابر همان شرایط سخت اینستاگرام که برای‌تان توضیح دادیم دیگر فروشندگان نمی‌توانند به صورت ناگهانی تعداد فالوورهای شما را افزایش دهند بلکه این کار را در چند مرحله و در طول زمان انجام می‌دهند تا توسط اینستاگرام مجازات نگردند.

همچنین لازم است بعد از خرید این فالوورهای جعلی زیاد انتظار موفقیت و یا افزایش فروش نداشته باشید؛ زیرا این فالوورها یا ربات هستند یا پیج‌های فیک و غیر فعال. با این وجود آن چیزی که شما در راه موفقیت یک پیج بیزینسی اینستاگرام به آن احتیاج دارید فالوور فعال است.

  1. ربات‌های اینستاگرام

این روزها بازار فروش فالوور فیک اینستاگرام و ربات‌های اینستاگرامی بسیار داغ شده است. این ربات‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که می‌توانند به صورت کاملا اتوماتیک و با استفاده از تصاویر و نام‌های دزدیده شده هویت یک شخصیت واقعی را جعل کنند. ممکن است در واقع تشخیص این حساب‌های جعلی و فیک عمل سخت و غیر ممکن باشد.

حتی برخی از این ربات‌ها می‌توانند در زمینه تولید محتوا نیز برنامه ریزی شوند؛ اما چون یک انسان واقعی این خدمات را عرضه نمی‌کند پس خدمات آن‌ها نیز واقعی نخواهد بود. همچنین تعاملی که آن‌ها برای شما انجام می‌دهند تاثیر بسیار کمی روی پیج شما خواهد گذاشت.

  1. حساب‌های غیر فعال

توجه داشته باشید که تمامی فالوورهای فیکی که ممکن است آن‌ها را یک سایت و یا فروشنده خاص به شما بفروشد ربات نیستند؛ بلکه برخی از آن‌ها تنها یک سری حساب‌های غیر فعال در اینستاگرام هستند. درست است که ممکن است این حساب‌ها توسط ربات ساخته نشده باشند؛ اما هدف اصلی از ساخت این اکانت‌ها تنها فالو کردن و یا ارائه نوع خاصی از سرویس است. این دسته از فالورها ممکن است در پیج شما شروع به برقراری تعامل مانند کامنت گذاشتن کنند؛ اما این دسته از اکانت‌ها نیز نمی‌تواند تاثیر چشمگیری روند موفقیت پیج شما داشته باشند.

توجه داشته باشید که اگر فالورهای شما با پیج شما تعامل برقرار نکنند و یا هیچ گونه خریدی از شما را ثبت نکنند؛ در نهایت برای پیج شما هیچگونه ارزشی ندارند و سرمایه شما در این راه تلف شده است.

به طور کلی اگر قصد دارید به چشم یک نوع سرمایه گذاری خرید فالوور فیک را شروع کنید؛ باید به شما بگوییم که تنها سرمایه خود را به باد می‌دهید. حتی اگر در ابتدا این سرویس‌ها اندکی برای شما فعالیت کنند و سود داشته باشند در درازمدت وفاداری و یا فعالیت آن‌ها کاهش خواهد یافت.

بررسی میزان بازدهی فالورهای فیک

فالوورهای فیک خریداری شده در اینستاگرام به معنای حیقیقی هیچ ارزشی در طول درازمدت برای پیج اینستاگرامی شما ندارند. فالوورهایی که خریداری می‌کنید ممکن است در همان اوایل و به تازگی پس از خرید بازدید، لایک و کامنت برای‌تان بگذارند؛ اما توجهی که در اوایل به شما نشان می‌دهند با گذشت زمان پایدار نخواهد ماند.

واقعاً 10 هزاری فالوور که با شما ارتباط برقرار نمی‌کنند، چگونه می‌توانند برای پیج کاری و یا شخصی شما مفید باشند؟

فراموش نکنید که تعامل، کلید چگونگی نمایش الگوریتم اینستاگرام برای سایر کاربران است. بدون لایک و کامنت،  پست شما احتمالاً در صدر لیست سرچ اینستاگرام برای مخاطبان نمایش داده نمی‌شود. همچنین در هیچ یک از Explore Pages اینستا نیز وجود خارجی پیدا نخواهد کرد.

خرید فالوور فیک می‌تواند به اعتبار حساب شما لطمه بزند

درست است که داشتن تعداد زیادی فالوور در اینستاگرام می‌تواند اولین عاملی باشد که کاربران را مجاب کند تا شما را فالو کنند؛ اما توجه داشته باشید که هیچ تضمینی در انجام این کار توسط کاربران وجود ندارد.

قبل از این که فکر کنید با انجام این کار می‌توانید پیج‌تان را در اینستاگرام متحول کنید و بسیار موفق شوید، بهتر است ابتدا خطراتی که ممکن است فالوورهای فیک برای شما به همراه داشته باشند را در نظر بگیرید.

به طور یقین فالوورهای فیک هیچگاه پستی از شما را در اینستاگرام لایک نمی‌کنند و نظر نخواهند داد. با توجه به فرمول بسیار ساده تشخیص فالوور فیک که این روزها همگی با آن شنا هستند؛ خرید فالوور فیک تنها نمی‌تواند به شما در راه رسیدن به موفقیت کمک کند؛ بلکه می‌تواند اعتبار شما را نیز لکه‌دار کند.

کاربران می‌توانند مشاهده کنند که در مقایسه با تعداد فالوورهای بالایی که دارید تعداد لایک و کامنت کمتری در پست‌های خود ثبت کرده‌اید؛ این امر می‌تواند به آن‌ها بفهماند که شما فالوور فیک خریده‌اید و منجر به این شود تا شما را آآنفالو کنند. خنده دار است که ۱۰ هزار فالوور داشته باشید اما فقط ۴ نفر پست‌های شما را لایک کنند. مدت زمان زیادی با وجود این شرایط طول نمی‌کشد تا مردم کشف کنند شما فالوور فیک خریده‌اید.

نکاتی که باید قبل از خرید پیج اینستاگرام از آن‌ها آگاه باشید

ساخت یک پیج اینستاگرامی موفق کاری است که به وقت و صبر زیادی نیاز دارد. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل تصمیم می‌گیرند تا با استفاده از میانبری به نام خرید پیج اینستاگرام یک شبه موفق شوند.

اینستاگرام یکی از بهترین رسانه‌های اجتماعی به منظور تبلیغات و معرفی برند است. قبل از این که افراد در بازارها اقدام به خرید جنس خاصی کنند، می‌توان گفت که حدود ۶۰ درصد از آن‌ها قبلاً در خصوص آن محصول از اینستاگرام اطلاعات کافی کسب کرده‌اند؛ این امار و ارقام بسیار حیرت انگیز است.

در حالی که اینستاگرام بالاترین نرخ تعامل را در شبکه‌های اجتماعی دارد، الگوریتم خود را در زمینه دستیابی به موفقیت برای یک کسب و کار اندکی دشوار تر از گذشته کرده است. موفقیت در اینستاگرام به دنبال کاربران و تمرکز روی محتوای پست‌های منتشر شده کسب می‌گردد. اما اگر دستیابی به تمامی این موارد برای شما یک امر محال یا مشکل است؛ همچنین اگر احساس می‌کنید تنها راه غلبه بر این موارد خرید پیج اینستاگرام است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از نهایی کردن خرید خود این بخش از مقاله را تا انتها بخوانید:

  1. بررسی پیشینه پیج خریداری شده

خوب است که پیجی که قصد خرید آن را دارید مستقیما از فروشنده بخرید و مطمئن شوید که او صاحب اصلی اکانت است. برای مثال شما با خرید پیج اینستاگرام شیپور و یا خرید پیج اینستاگرام دیوار نمی‌توانید از اصل بودن فالوور این پیج‌ها مطمئن شوید.

شما با انجام مراحلی که به شما توضیح خواهیم داد می‌توانید تا حدودی مطمئن شوید که فالوورهای آن، ربات و یا اکانت‌های فیک نیستند.

بهتر است تا پست‌های آن پیج را اندکی مرور کنید و نگاهی به تعداد کامنت‌ها بیندازید. با توجه به فرمول ساده تشخیص فالوور فیک به راحتی می‌توانید از صحت آن اطمینان پیدا کنید. با این فرمول حتی اگر قصد خرید پیج اینستاگرام شیپور و یا خرید پیج اینستاگرام دیوار را نیز داشته باشید؛ می‌توانید با یک محاسبه ساده از حقیقی بودن آن‌ها مطلع شوید. همچنین ابزارهای رایگان زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما در چک کردن سریع تعداد واقعی یک پیج کمک کنند.

  1. بررسی احتمال کاهش تعامل کاربران

همان‌طور که بارها در این مقاله برای‌تان تکرار کردیم الگوریتم اینستاگرام این روزها محتوای با کیفیت و تعداد تعامل بالا را لحاظ می‌کند؛ این الگوریتم این دسته از پیج‌ها را وارد صفحه اکسپلور می‌کند. این پدیده زمانی ممکن است رخ دهد که برای مثال شما اقدام به خرید پیج اینستاگرام پوشاک کرده باشید که تعداد بالایی فالوور دارد.

این پیج در گذشته مطالب خوبی در خصوص پوشاک زنانه منتشر ‌کرده است؛ حال اگر شما یک پست در خصوص ارزهای دیجیتال در آن منتشر کنید ممکن است فالوورهای شما رفتار مناسبی با دیدن این پست از خود نشان ندهند و حتی شما را آنفالو کنند. با این وجود دیگر در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده نمی‌شوید و ممکن است هزینه‌ای که برای خرید پیج پرداخت کرده‌اید از دست برود.

  1. کاهش اعتبار پیج

وقتی به طور ناگهانی از یک بازه زمانی به بعد محتوای نمایش داده شده در یک پیج نسبت به گذشته تغییر بسیار چشمگیری کند؛ مانند همان مثالی که در خصوص خرید پیج اینستاگرام پوشاک و ارزهای دیجیتال برای شما زدیم؛ قطعاً میزان اعتبار پیج افت چشمگیر خواهد کرد. توجه کنید که اگر شما نتوانید خدمات و یا محصولات خود را از طریق یک پیج اینستاگرامی موفق خریداری شده بفروشید دیگر این پیج به چه دردی می‌خورد؟

  1. ریزش تعداد فالوورها

اگر پیجی که خریداری کرده‌اید تعداد زیادی فالوور فیک داشته باشد با مرور زمان این تعداد فالوورهای فیک فرو خواهند ریخت. حتی ممکن است با مرور زمان و یا تنها در طی یک روز هزار فالوور را از دست دهید. هنگام مواجهه با چنین شرایطی باید به سرعت متوجه شوید پیجی که خریداری کردید در گذشته تعداد زیادی فالوور فیک خریده است.

  1. بررسی تناسب پیج با کسب‌وکار شما
  2. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که قبل از خرید پیج اینستاگرام باید به آن توجه کنید، تناسب پیج موردنظر با کسب‌وکار شما می‌باشد. اگر پیج با کسب‌وکار شما ارتباط نزدیکی داشته باشد، برای خرید آن اقدام نمایید. توجه داشته باشید که حتی اگر فالوورهای یک پیج واقعی بوده و فیک هم نباشند، ممکن است با کسب‌وکار شما ارتباطی نداشته و به آن هم علاقه‌ای نداشته باشند. درنتیجه، موجب می‌شود که بعدازاین که پیج را خریداری کردید، از ادامه دادن با شما پشیمان شده و تعداد فالوورهای شما تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

    برای مثال، در نظر بگیرید که پیجی که قصد خرید آن را دارید، پیش‌ازاین در حوزه املاک فعالیت می‌کرده، اما شما قصد دارید که پیج خود را در حوزه فروش پوشاک ادامه دهید. این امر موجب می‌شود که افراد تناسبی میان علاقه خود و کسب‌وکار و فعالیت شما نداشته باشند. پس برای خرید پیج اینستاگرام واقعی در نظر داشته باشید که پیجی را خریداری کنید که با کسب‌وکار شما هم‌خوانی و تناسب خوبی داشته باشد.

آیا خرید یک پیج اینستاگرام  قانونی است

در خصوص پاسخگویی به این سوال کاربران اختلاف نظرهای زیادی دارند. اگر توجه کرده باشید تعداد پیچ‌ها و سایت‌هایی که اقدام به فروش فالوور و لایک فیک می‌کنند بسیار زیاد است. می‌توان گفت که تعریف خاصی برای قانونی و یا غیرقانونی بودن عمل خرید و فروش پیج وضع نگردیده است و در واقع انجام این کار بسیار ریسک‌پذیر است.

تنها راهی که شما می‌توانید از طریق خرید یک پیج اینستاگرام به موفقیت برسید این است که از فروشنده اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشید. مطمئن باشید که صاحب قبلی پیج با ارائه مطالب با کیفیت توانسته به این تعداد از فالوور برسد و هیچ کدام از آن‌ها خریداری نشده‌اند.

همچنین اگر پس از خرید پیج متوجه شدید که همه اطلاعات آن دروغین است و سرتان کلاه رفته؛ باید بدانید که هیچ نهاد مربوطه‌ای وجود ندارد که بتواند شکایت شما را پیگیری کند؛ پس بهتر است ابتدا در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنید و سپس اقدام به خرید نمائید.

برخی از سوالات رایج

معایب خرید پیج اینستاگرام چیست؟

  • فالوور های فیک و پایین آمدن نرخ تعامل
  • عدم استقبال از فروش و کاهش اعتبار برند
  • مشکلات حقیقی و حقوقی خرید پیج را فراموش نکنید
  • خطر اسپم برای فالوور های واقعی

راهکار تشخیص نرخ تعامل هر پیج اینستاگرام چیست؟

برای تشخیص فالوور های فیک کافی است نگاهی به تعداد لایک ها و کامنت های یک پیج بیاندازید و نرخ تعامل آن را بررسی کنید. به طور طبیعی پیجی که 100هزار فالوور دارد، نباید 70 یا 80 نفر هر پست آن را لایک کنند.

در هنگام خرید پیج اینستاگرام چه مواردی را رعایت کنیم تا ضرر های مالی کمتری متوجه کسب و کار ما شود؟

اولین کار برای خرید یک پیج مناسب، نرخ تعامل بالای آن است که می تواند به فروش و بالا رفتن اعتبار برند شما کمک نماید.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان