بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام در 1402 در 35 قدم…

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

باگر شما صاحب یک کسب‌وکار هستید و صفحه اینستاگرام دارید حتما به این فکر افتاده‌اید که چگونه می‌توان تعداد دنبال‌کنندگان پیج را افزایش داد؟! افزایش فالوور اینستاگرام یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان برای افزایش فروش انجام داد اما افزایش مخاطبان یک پیج اینستاگرام آن‌قدر‌ها هم کار آسانی نیست و صرفا با خرید فالوورهای فیک نمی‌توان انتظار یک جهش در فروش داشت. با این اوصاف احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده است که چگونه می‌توان مخاطبان یونیک جذب کرد؟ چگونه میتوان فالوور را افزایش داد ؟ 

جذب مخاطبانی که برای کسب‌وکار شما مفید باشند کار آسانی نیست اما این مخاطبان زمانی به سمت شما و کسب‌وکارتان می‌آیند که یک ارزش از سمت شمت دریافت کنند، حال این ارزش می‌تواند یک تخفیف باشد و یا آموزش‌های مرتبط و مفید در حوزه مورد فعالیتتان. خرید پیج اینستاگرام به چه صورتی است؟ و پیج های موفق اینستاگرام به چه صورت کار می کنند؟ 

 افزایش فالوور اینستاگرام

فرض کنید شما یک فروشگاه کیف و کفش سنتی دارید و به تازگی در فضای مجازی شروع به فعالیت کرده‌اید، حال زمانی مخاطبان پیج شما بیش‌تر می‌شوند که شما به آن‌ها خدمات باکیفیت و ارزنده ارائه دهید. منظور از خدمات باکیفیت تولید محتوای ارزشمند در صفحه اینستاگرام و همچنین مرتبط است. مرتبط بودن بدین معنا که شما در حوزه کیف و کفش مطلب قرار دهید. تولید محتوای زرد در صفحات کسب‌وکار ضررهای بسیار زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ریزش جدی مخاطبان اشاره کرد. 

«همواره این نکته را در نظر داشته باشید که کاربر شما را به‌خاطر کیفیت محتوا و حوزه مورد فعالیت‌تان دنبال کرده است پس پوشش خبرهای غیرمرتبط به جز عصبانی کردن کاربر ارزش دیگری برای‌تان ایجاد نمی‌کند».

همچنین منظور از محتوای زرد، محتوایی است که فاقد ارزش است و در دیگر پیج‌های اینستاگرام به کرات دیده می‌شود.

پس تا این‌جای کار دانستیم که مخاطب زمانی شما را دنبال می‌کند که ارزشی از سمت شما دریافت کند و همچنین ارائه مطالب غیرمرتبط کاربر را آزرده‌خاطر می‌سازد. اما در ادامه مطلب می‌خواهیم به بررسی راه‌های افزایش فالوور بپردازیم.

اگر شما هم از کاربران شبکه‌ های مجازی هستید، هشتگ‌ ها شاید برای شما مبهم و غیر ضروری به نظر برسد. اما برای ارتباطات آنلاین استفاده از آن‌ها بسیار لازم و ضروی به نظر می‌ رسد. برای اطلاعات بیشتر مقاله اصول هشتگ گذاری  و پکیج تولید محتوا اینستاگرام  و کپی هشتگ های پر بازدید را مطالعه کنید

استفاده از ربات‌های افزایش فالوور آری یا خیر؟!!

اگر در دنیای وب راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام را جست‌وجو کرده باشید احتمالا با ربات‌های اینستاگرامی آشنا شده‌اید. ربات‌های اینستاگرامی کاری مشابه فالو، آنفالو دستی را انجام می‌دهند اما کمی حساب‌شده‌تر با زمان‌بندی دقیق‌تر. منظور از حساب‌شده‌ این است که در هر ساعت میزان مشخصی فالو، آنفالو می‌کنند تا بهترین بازده و خروجی به وجود بیاید.

البته اینستاگرام از شروع سال ۲۰۲۰ اقدام به شناسایی و حذف ربات‌ها و خزش‌گرهای اینستاگرامی کرد و به همین جهت استفاده از این ربات‌ها در ماه‌های اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده است اما برخی از ربات‌ها به کمک هوش مصنوعی الگوریتم‌های شناسایی ربات را دور می‌زنند و درست مانند یک انسان عمل می‌کنند.

البته بهتر است بدانید که الگوریتم‌های اینستاگرام هم دائما به‌روز می‌شود و ممکن است همین ربات‌های هوشمند هم به زودی از کار بیافتند اما در هر صورت این ربات‌ها یکی از بهترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام است. ربات‌های خزش‌گر این روزها بسیار پیشرفته شده‌اند به طوری که می‌توانید صفحات رقیب را برای آن‌ها مشخص کنید تا از مخاطبان و کاربران آن صفحات استفاده کند.

همچنین این ربات‌ها تنظیمات بسیار زیادی دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید خروجی بسیار مناسبی دریافت کنید. هزینه استفاده از این ربات‌ها بستگی به موارد زیادی دارد و در ایران حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان است.

 

استفاده از ربات‌های افزایش فالوور

آیا خرید فالوور در شروع فعالیت پیج درست است؟

احتمالا شما هم موقع راه‌اندازی صفحه اینستاگرام‌تان به این موضوع فکر کرده‌اید که خرید فالوور در شروع کار درستی است یا خیر؟

زمانی‌که شما یک پیج اینستاگرام راه‌اندازی می‌کنید قاعدتا هیچ دنبال‌کننده‌ای ندارید و شاید این نگرانی برای شما به وجود بیاید که آیا نبود کاربران کافی باعث عدم‌اعتماد مشتریان می‌شود یا خیر؟ پاسخ به این سوال کمی دشوار است اما بهتر است بدانید که نداشتن فالوور در شروع کار بسیار بهتر است وجود فالوورهای فیک است.

دنبال‌کنندگان غیرواقعی باعث کم شدن نرخ تعامل صفحه شما می‌شوند و این موضوع می‌تواند در ادامه کار به یک مشکل بزرگ برای شما تبدیل شود. پس توصیه می‌شود سراغ خرید فالوورهای فیک نروید و اگر مجبور به این کار شدید توصیه می‌شود حتما فالوور ایرانی بخرید چراکه وجود فالوورهای غیرایرانی کاملا برای مخاطبان مشخص است و باعث می‌شود اعتماد آن‌ها جلب نشود.

اقدامات لازم برای افزایش فالوور اینستاگرام

نحوه افزایش فالوور اینستاگرام چگونه است؟ شما صرفا با یک یا دو کار انجام دادن نمی‌توانید تعداد قابل توجهی فالورر جذب کنید به همین خاطر در این قسمت مجوعه اقدامات لازم برای جذب فالوور بیش‌تر را به صورت دسته‌بندی‌شده بررسی کرده‌ایم. همچنین در نظر داشته باشید که مشاوره کسب‌وکار در کنار شما هستند تا بتوانید بیش‌ترین بازدهی را از پیج اینستاگرام خود دریافت کنید. برای دریافت مشاوره می‌توانید با دکتر ویز تماس بگیرید.

برخی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام به شرح زیر است.

۱ـ کیفیت بالای پروفایل و جذاب بودن آن

عکس پروفایل اولین ارتباط مخاطب با پیج شما است پس باید یک عکس باکیفیت خوب و مناسب انتخاب کنید. انتخاب عکس پروفایل مناسب تاثیر بسیار زیادی رو جلب نظر مخاطب دارد. به‌عنوان تمرین بهتر است چند پیج اینستاگرام معروف را چک کنید. در صورتی که کسب و کار شما مرتبط با آرایشگاه است مطالعه مقاله “عکس پروفایل ناخن کار” می تواند مفید باشد. یکی از راه های جذب مخاطب انتخاب درست اسم و نام برای هیایلایت های اینستاگرام است. بنابراین می توانید مقاله ایده برای اسم هایلایت اینستاگرام را در دکتر ویز مطالعه کنید.

۲ـ توضیحات بیوی مناسب

مخاطب انتظار دارد در کمترین زمان باکسب و کار شما آشنا شود پس بهتر است یک خلاصه چند کلمه‌ای و خودمانی از کسب‌وکارتان بنویسید. توضیحات مربوط به کسب‌وکارتان نباید به زبان انگلیسی باشد مگر این که مخاطبان هدف‌تان با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند. برای گیرایی بهتر می‌توانید از اموجی‌های مرتبط هم استفاده کنید.

 

اقدامات لازم برای افزایش فالوور اینستاگرام

۳ـ استفاده از هشتگ‌ها در کپشن و بیو برای افزایش فالوور اینستاگرام

درج هشتگ آماده در کپشن و بیو یکی از بهترین راه‌های برای آشنایی مخاطبان با حوزه کسب‌وکار شما است. البته بهتر است بیش‌ازحد هشتگ استفاده نکنید، بهترین تعداد برای هشتگ بین ۵ تا ۸ عدد است و اگر تعداد هشتگ بیش‌تر از این میزان باشد اثر محتوایی آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.

البته به تازگی اینستاگرام قابلیت دنبال‌ کردن هشتگ‌ها هم اضافه کرده است و این موضوع می‌تواند در جذب مخاطبین بیش‌تر مفید باشد. بهتر است چند هشتگ پرطرفدار و ترند روز را به کپشن پست‌های‌تان اضافه کنید تا مخاطبین بیش‌تری با شما آشنایی پیدا کنند.

۴ـ تعامل مناسب با افراد و پیج‌های مرتبط

تعامل داشتن با افراد و کسب‌وکارهای مرتبط فقط در فضای فیزیکی باعث پیشرفت نمی‌شود، این روزها اینفلوئنسر مارکتینگ و پیج‌های رقیب زیادی در حوزه تخصصی شما مشغول به کار هستند. تعامل با این افراد باعث می‌شود در دنیای مجازی شناخته‌تر شوید و افراد بیش‌تری با شما آشنا شوند. پس بهتر است لیستی از همکاران و اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کاری‌تان پیدا کنید و با آن‌ها تعامل کنید. این تعامل باید به‌صورت دائمی و مستمر باشد تا نتیجه‌بخش شود.

البته شاید در برخی اوقات این تعامل نیاز به هزینه دارد، ‌برای مثال ممکن است شما در ازای پرداخت هزینه به یک اینفلوئنسر بخواهید که پیج یا محصول‌تان را به مخاطبان معرفی کند. از کامنت‌گذاشتن برای این اشخاص هم غافل نشوید چرا که نقش بسیار مهمی در جلب اعتماد مخاطب و نیز افزایش فالوور پیج اینستاگرام دارد.

۵ـ راه‌اندازی مسابقات اینستاگرامی و دعوت کاربران به تعامل

هنوز هم کاربران علاقه‌مند به قرعه‌کشی و دریافت جایزه هستند، پیج‌های اینستاگرامی محبوب در بسیاری از اوقات به جای صرف هزینه‌های سنگین تبلیغات مسابقه‌ ترتیب می‌دهند و از کاربران می‌خواهند که پیج را به دوستان‌شان معرفی کنند.

این کار در اینستاگرام مارکتینگ بسیاری از وقت‌ها باعث می‌شود خروجی کار از تبلیغات چند ده میلیونی هم بهتر شود چرا که کاربران برای برنده شدن در مسابقه تعداد زیادی از دوستان‌شان را به این پیج می‌آورند و این کار کمک زیادی به جذب فالوور در اینستاگرام می‌کند.

البته بهتر است جوایز و نحوه قرعه‌کشی جوایز کاملا واضح و مشخص باشد چرا که در غیر این صورت مخاطبان به شما اعتماد نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اتصال واتساپ به اینستاگرام

 

انتقال مخاطبان وب‌سایت و دیگر کانال‌ها به اینستاگرام

۶ـ انتقال مخاطبان وب‌سایت و دیگر کانال‌ها به اینستاگرام

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای جذب فالوور انجام دهید انتقال کاربران وب‌سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی‌ به اینستاگرام است. قطعا شما به عنوان صاحب یک کسب و کار در وب‌سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی هم فعال هستید و این موضوع می‌تواند منجر به انتقال این کاربران به اینستاگرام باشد.

البته ممکن است همه کاربران وب ‌سایت و یا تلگرام شما علاقه‌ای به عضو شدن در پیج اینستاگرام شما نداشته باشند اما به هر حال درصد خوبی از مخاطبان‌تان می‌توانند عضو اینستاگرام شوند.

البته راه‌های زیادی برای افزایش این موضوع وجود دارد، برای مثال شما می‌توانید به صورت هفتگی یا روزانه تخفیف‌هایی را در اینستاگرام منتشر کنید تا کاربران به عضو شدن در صفحه اینستاگرام شما ترغیب شوند. پس سعی کنید یک برنامه منظم داشته باشید و به کمک یک تقویم محتوایی درست و اصولی کاربران را به دنبال کردن صفحه اینستاگرام ترغیب کنید. در مورد فراموش كردن رمز اينستا بیشتر بخوانید.

۷ـ تحلیل رفتار کاربران برای افزایش فالوور اینستاگرام

نحوه افزایش فالوور بوسیله تحلیل پیج اینستاگرام، یکی از بهترین کارهایی که به کمک آن می‌توانید مخاطبان بیش‌تری داشته باشید این است که پیج اینستاگرام خود را تحلیل کنید. اطلاعات اینستاگرام همیشه شما را از کمبودها و نقاط قوت صفحه‌تان مطلع می‌کند و به کمک تحلیل این داده‌ها می‌توانید کاربران بیش‌تری جذب کنید و فالوورهای بیش‌تری بگیرید.

همچنین در نظر داشته باشید که تعداد مشاهده شدن هر پست را می‌توانید به کمک ابزارهای اینستاگرام مشاهده کنید، به کمک تحلیل همین داده می‌توانید بفهمید که مخاطبان کدام‌یک از پست‌های شما را بیش‌تر دوست داشته‌اند.

تحلیل داده‌های آماری اینستاگرام کمک می‌کند به صورت تدریجی صفحه شما به یک صفحه پرمخاطب تبدیل شود.

۸ـ برای افزایش فالوور اینستاگرام از فضای آفلاین غافل نشوید

ممکن است شما یک فروشگاه بزرگ یا یک مغازه کوچک داشته باشید اما در راستای فروش بیش‌تر یک پیج اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌اید و به دنبال افزایش فالوور هستید، در این صورت می‌توانید مخاطبان فضای آفلاین را به فضای آنلاین بیاورید. این روش هم یکی از راه های افزایش فالوور است.

قطعا درصدی از مشتریان شما اینستاگرام دارند و ممکن است در صورت اطلاع از پیج شما، آن‌ را دنبال کنند. در این صورت می‌توانید آدرس صفحه مجازی خود را در فروشگاه نصب کنید یا حتی می‌توانید تراکت چاپ کنید و آدرس پیج را در اختیار مشتریان قرار دهید.

حتی می‌توانید در فضای آفلاین هم تبلیغات داشته باشید، برای مثال می‌توانید در بنرهای سطح شهر آدرس پیج اینستاگرام‌تان را درج کنید تا افراد بیش‌تری با آن آشنایی داشته باشند. البته این موضوع زمانی مفید است که کسب‌وکار شما به اندازه کافی بزرگ باشد.

انتشار پست‌های ترند و تعاملی برای افزایش فالوور

۹ـ انتشار پست‌های ترند و تعاملی

شاید یک پست ویروسی و تعاملی حساب شده بتواند به اندازه چند ده میلیون تبلیغات برای شما کاربرد داشته باشد. اگر بتوانید موج‌سواری خوبی از اتفاقات داشته باشید و به خوبی با کاربران تعامل داشته باشید می‌توان مطمئن بود که پیج شما در کمترین زمان به رشد می‌رسد.

روش های افزایش فالوور کدامند؟ انتشار پست‌هایی که کاربر را وادار به کامنت‌گذاری و اشتراک مطلب کند می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام باشد. پس سعی کنید در هر هفته حداقل یک پست خاص طراحی کنید که ویژگی‌های مطرح شده بالا را داشته باشد. این پست‌ها حتی قابلیت این را دارد که مخاطب پست را برای دوستانش‌ هم ارسال کند. 

۱۰ـ استفاده از توییتر و لینک‌داین

اگر در شبکه‌های توییتر و لینک‌داین هم فعال هستید می‌توانید از این پتانسیل استفاده کنید تا مخاطبان را به اینستاگرام دعوت کنید. البته انتقال مخاطبین از توییر یا لینک‌داین به اینستاگرام ممکن است به سادگی نباشد اما باید در نظر داشته باشید که اگر محتوای تولید شده شما، محتوای باکیفیت و قابل قبولی باشد، مخاطب حتما شما را در فضای اینستاگرام هم دنبال می‌کند. البته ممکن است بعد از معرفی پیج اینستاگرام در توییتر یا لینک‌داین، کاربران زیادی شما را دنبال نکنند چرا که جلب اعتماد کاربران موضوعی زمان‌بر است و نباید برای به دست آوردن آن عجله کرد.

۱۱ـ تبلیغات پربازده و حساب شده برای افزایش فالوور اینستاگرام

تبلیغات باید حساب شده باشد و شما باید بدانید که برای جذب هر مخاطب دقیقا چقدر هزینه کرده‌اید. دانستن این موضوع کمک می‌کند تا شما دائما هزینه‌های صورت گرفته‌تان را با هزینه‌های استاندارد جذب مخاطب مقایسه کنید و سعی کنید این هزینه را کاهش دهید.

کاهش هزینه‌های جذب فالوور پیج اینستاگرام بستگی به شرایط کسب و کار و نوع پیج شما دارد اما اگر بتوانید هزینه‌های مربوط به جذب مخاطب را کاهش دهید مطمئنا می‌توانید فالوورهای زیادی جذب کنید. به هیچ عنوان بدون تحقیق و مشورت با متخصصان شبکه‌های اجتماعی تبلیغ نکنید چرا که تبلیغات بدون برنامه می‌تواند ضررهای مالی زیادی به شما و کسب و کارتان وارد کند.

۱۲ـ استفاده از تگ مکانی

تگ مکانی در حقیقت مشخص می‌کند که شما از چه مکانی این پست را به اشتراک می‌گذارید اما با توجه به این که بسیاری از افراد بر اساس موقعیت مکانی پست‌ها را جست‌وجو می‌کنند پس می‌توانید از این موضوع برای بیش‌تر دیده شدن و جذب فالوور استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این کار به طرز عجیبی باعث بیش‌تر دیده شدن پست‌های شما می‌شود پس حتما از این قابلیت استفاده کنید.

محتوای مستمر و باکیفیت برای افزایش فالوور اینستاگرام

۱۳ـ محتوای مستمر و باکیفیت برای افزایش فالوور اینستاگرام

بسیاری مخاطبان به محض توقف بارگذاری محتوا و پست، شما را آنفالو می‌کنند یکی از دلایل جذب نشدن مخاطب برای بسیاری از کسب و کارها عدم استمرار و نظم در محتوا است. یکی از راه های افزایش فالوور انتشار پست بصورت منظم است.

محتواهایی که به صورت نامنظم بارگذاری می‌شوند نه تنها کاربران را آزده‌خاطر می‌سازند بلکه باعث دریافت نمره منفی از سمت الگوریتم‌های اینستاگرام می‌شوند. سعی کنید یک تقویم محتوایی مختصر و جمع‌وجور تهیه کنید و تاریخ انتشار هر پست و استوری را در آن مشخص کنید.

۱۴ـ تولید محتوای سرگرم‌کننده و جذاب

حتما می‌دانید که بسیاری از افراد اینستاگرام را به عنوان یک شبکه سرگرمی می‌شناسند و صرفا برای گذر وقت از آن استفاده می‌کنند. این افراد ممکن است نیمی از مخاطبان شما را تشکیل بدهند، پس نباید آن‌ها را نادیده بگیرید. بین ۱۰ تا ۲۰ درصد محتواهای تولید شده‌ پیج‌تان را به این افراد اختصاص دهید. برای مثال می‌توانید یک‌شنبه‌های هر هفته یک پست سرگرم کننده و جذاب آماده کنید. برای اطمینان از بازخورد این پست حتما نگاهی به آمار بیاندازید.

۱۵ـ پرسش سوال راهی برای جذب فالوور بیش‌تر

شاید برخی از پست‌های اینستاگرام سوالی مطرح کرده باشند که ناخودآگاه به قسمت کامنت‌ها رفته‌اید و پاسخ کاربران را مطالعه کرده‌اید. این مدل سوالات نقش بسیار زیادی در جذب مخاطب و وفادارسازی او دارد. برای طراحی این مدل سوالات می‌توانید از پیج‌های معروف استفاده کنید یا حتی می‌توانید سری به پیج‌های انگلیسی بزنید.

۱۶ـ استفاده از الگوریتم‌های اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام هم مانند گوگل به صورت دائمی الگوریتم‌های خود را تغییر می‌دهد و سعی می‌کند اهمیت بیش‌تری به محتواهای مفید برای کاربران بدهد. کسی که به عنوان مدیر صفحه شما فعالیت دارد باید دائما در مورد این اطلاعات مطالعه کند تا بتواند از جدیدترین الگوریتم‌ها در جهت افزایش فالور اینستاگرام پیج شما استفاده کنید.

سایت‌های زیادی هستند که الگوریتم‌های اینستاگرام را بررسی می‌کنند و با یک جست و جوی ساده می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. البته در این زمینه معمولا سایت‌های خارجی پیشروتر از سایت‌های فارسی زبان هستند.

 

انتشار پست و استوری در بهترین زمان ممکن

۱۷ـ انتشار پست و استوری در بهترین زمان ممکن

شاید برای شما هم به این موضوع برخورد کرده‌اید که برخی پست‌ها در عین این که کیفیت و محتوای یکسانی دارند، بیش‌تر مشاهده می‌شوند و یا لایک بیش‌تری می‌گیرند. یکی از دلایل این موضوع ساعت انتشار پست یا استوری است. هر پیج اینستاگرام یک ساعت مشخصی دارد که در آن ساعت بیشترین کاربر آنلاین وجود دارد.

بیش‌ترین تعداد کاربر آنلاین برای هر صفحه اینستاگرام متفاوت است و این موضوع به کمک ابزارهای مختلف سنجیده می‌شود. برای مثال پیجی که خدمات تحصیلی ارائه می‌دهد احتمالا در حدود ساعت ۱۵ بعد از ظهر بیش‌ترین نرخ بازدهی را دارد چرا که در این زمان بیش‌تر دانش آموزان به منزل آمده‌اند و آنلاین هستند.

اما ممکن است بهترین زمان برای انتشار پست‌های یک پیج، ساعت ۲۳ نیمه شب باشد. پس حتما این موضوع را بررسی کنید و در زمان مشخص پست‌های‌تان را منتشر کنید. از طرفی اگر قرار است روزانه بیش‌تر از یک پست داشته باشید بهتر است ۲ زمان مختلف را برای انتشار پست در نظر بگیرید.

۱۸ـ طراحی قالب منحصر به فرد

احتمالا شما هم دیده‌اید که برخی از صفحات اینستاگرام یک قالب منحصر به فرد طراحی کرده‌اند و تمامی پست‌ها و عکس‌های‌ مورد نظرشان را در آن‌ها قرار داده‌اند. این کار به غیر از ایجاد حس تمایز در مخاطب باعث یک‌دست شدن پست‌های شما می‌شود و کمک زیادی به افزایش فالور اینستاگرام شما می‌کند.این روش هم یکی از راه های افزایش فالور است.

پس سعی کنید یک قالب منحصر به فرد طراحی کنید و از آن استفاده کنید. هزینه طراحی یک قالب منحصر به فرد زیادی نیست و در عین حال می‌توانید از قالب‌های آماده سطح اینترنت استفاده کنید اما بهتر است هزینه کنید و یک قالب جذاب داشته باشید تا مخاطبان بیش‌تری به سمت شما بیایند. همچنین در نظر داشته باشید که هزینه طراحی قالب صفحه تنها یک‌بار پرداخت می‌شود و این موضع ارزش این کار را دو چندان می‌کند.

۱۹ـ دعوت به تعامل در استوری‌ها برای افزایش فالوور اینستاگرام

استوری نیز یکی دیگر از راه های افزایش فالوور است که به کمک ان می‌توانید با مخاطبان‌تان تعامل داشته باشید. این روزها اینستاگرام طراحی‌های بسیار جالبی برای استوری انجام داده است و این موضوع غیر از سرگرم کردن مخاطب کمک می‌کند تا مخاطبان وفاداری بیش‌تری به کسب و کار شما پیدا کنند.

دعوت به تعامل در استوری‌ها برای افزایش فالوور اینستاگرام

۲۰ـ لایوهای آموزشی و طراحی پرسش و پاسخ با کاربران

قطعا مخاطبان سوالات زیادی در مورد برند شما و کسب و کارتان دارند. شما می‌توانید به صورت هفتگی لایو برگزار کنید و به سوالات مخاطبان پاسخ دهید. البته این لایو فقط برای پاسخ به سوالات مخاطبان نیست و نقش جلب اعتماد برای کاربران را نیز دارد. حتی می‌توانید برای بیش‌تر شدن این تعامل از همکاران و یا اینفلوئسرهای حوزه مورد فعالیت‌تان دعوت کنید تا در لایو حضور پیدا کند. این کار یک روش افزایش فالوور اینستاگرام (راه های افزایش فالوور اینستاگرام) است.

این کار حتی ممکن است هزینه بر باشد اما باید در نظر داشته باشید که با این کار نه‌تنها مخاطبین خودتان در لایو شرکت می‌کنند و بیش‌تر با شما آشنا می‌شوند بلکه دنبال‌کنندگان آن شخص هم با شما اشنایی پیدا می‌کنند

۲۱ـ انتشار فیلم در IGTV برای افزایش فالوور اینستاگرام

این امکان یکی از جدیدترین قابلیت‌های اینستاگرام است که به کمک آن می‌توانید فیلم‌های بیش‌تر از یک دقیقه را در آن بارگذاری کنید. بارگذاری این ویدیوها کمک می‌کند مخاطب با کسب‌وکار شما آشنایی بیش‌تری پیدا کند و از طرفی می‌توانید لایوهای برگزار شده را در این قسمت ذخیره کنید. تمامی این کارها باعث جلب نظر مخاطبان و در نهایت افزایش فالوورهای پیج می‌شود. انتشار فیلم IGTV هم یکی از روش های افزایش فالوور می باشد. پیشنهاد می کنیم مقاله ریلز اینستاگرام چیست؟ را در دکتر ویز بخوانید.

 

22- حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید

زمانی که برای افزایش فالور اینستاگرام شروع به برنامه‌ریزی می‌کنید و به دنبال راه های افزایش فالور هستید، در ابتدا کارهایی که باید انجام دهید، بهینه سازی صفحه اینستاگرام کسب و کار شما است. توضیحات صفحه اینستاگرام برند خود را همانند صفحه اصلی وب‎ سایت خود ببینید. بدون وجود یک عکس پروفایل، توضیحات مناسب برای برند، بدون وجود آیدی مناسب، بدون درج اطلاعات تماس و غیره افراد چه‌طور می‌توانند برند شما را شناسایی کنند؟

شاید جالب باشد، اما بسیاری از برندها به صورت کامل فراموش کرده‎اند که بایستی در رابطه با کسب ‎و‎کار خود توضیح دهند، آن‎ها فقط یک لینک به صفحه وب‎ سایت خود در بیو پیج اینستاگرام خود درج کرده‎اند و انتظار دارند افراد بدون هیچ گونه شناختی روی لینک نیز کلیک نمایند.

چنان‌چه قصد دارید افراد روی لینک وب‌ سایت شما کلیک نمایند، پس بهتر است ابتدا خود را به خوبی برای کاربران معرفی نمایید و سپس آن‎ها ترغیب به کلیک کنید؛ البته این‌که چه لینکی در بیو پیج اینستاگرام خود قرار دهید به استراتژی بازاریابی اینستاگرامی شما بستگی دارد.

برخی در بیو پیج اینستاگرام خود صفحه اصلی وب‌ سایت را قرار می‌دهند و برخی به صفحه منحصربه‌فردی که برای کاربران اینستاگرام مناسب است لینک می‌دهند. برخی نیز به صفحه‌ای که به صورت اختصاصی برای کاربران اینستاگرام خود طراحی کرده‌اند، لینک می‌دهند.

در روش افزایش فالوور اینستاگرام سعی کنید آیدی اینستاگرام و نام کسب‌وکار خود را طوری انتخاب کنید که نوشتن و تلفظ آن خیلی بلند و دشوار نباشد و نوشتن آن نیز ساده و راحت باشد و به شکلی نباشد که هر کاربر نام شما را به روش خود بنویسد.

به صورت خلاصه آیدی و اسم کوتاه، ماندگار در ذهن و با توانایی تایپ و حست‌وجو ساده داشته باشد و سعی کنید از اعداد، کاراکترهای منحصربه‌فرد در آیدی اینستاگرام خود استفاده نکنید.

23- حضور برندتان در اینستاگرام را اعلام کنید.

حتما برند شما در خارج از اینستاگرام دارای کاربرانی است. به ‌عنوان مثال بازدیدکنندگان سایت شما، مشترکین ایمیل شما، دنبال‌کنندگان شما در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و غیره. یکی از بهترین روش‌های بالا بردن فالوور اینستاگرام این است که در دیگر شبکه‌های اجتماعی و وب‌ سایت خود اعلام نمایید که در اینستاگرام حضور دارید و مزایا دنبال‌کردن صفحه شما در اینستاگرام چیست؟

افزایش لایک و کامنت

 

به عنوان مثال در وب ‌سایت‌تان یک بخش را برای آخرین پست‌های اینستاگرام خود در نظر بگیرید تا کاربران متوجه حضور شما و تا حدودی محتواهای شما در اینستاگرام شوند. این نکته را در نظر داشته باشید که فقط نباید از آن‌ها درخواست نمایید که شما را در اینستاگرام دنبال نمایند. بلکه بایستی به آن‎ها دلیلی برای دنبال شدن ارائه دهید.

بهترین دلیل می‌تواند انتشار محتواهای یونیک و متفاوت از سایر رسانه‌های خود باشد. در غیر این صورت دلیلی وجود ندارد که مخاطبان شما در توییتر یا بازدیدکنندگان شما در وب ‌سایت‌تان شما در اینستاگرام دنبال نمایند.

24- محتوایی قرار دهید که دنبال‌کنندگان شما خوهان آن هستند.

درست است که شما در روش افزایش فالوور اینستاگرام محتواهای متفاوتی را برای انتشارکردن در اینستاگرام در نظر دارید، ولی باید توجه کنید که پس از مدت کوتاهی بایستی بررسی نمایید که کدام مطلب از طرف کاربران بازخورد بهتری داشته اشت و مخاطبان تمایل بیشتری به آن‎ها نشان داده‌اند این کار می‌تواند به شما در افزایش اصولی فالوور اینستاگرام کمک زیادی کند.

بنابراین تست‌کردن محتواها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در نتیجه بایستی هر ایده‌ای که برای تولید محتوا دارید تست کنید و سرانجام آن محتواهایی که بازخورد بیشتری داشته‌اند را شناسایی نمایید. به عنوان مثال این امکان وجود دارد پس از مدتی متوجه شوید که برخی از ویدیوها با موضوع خاصی بازخورد بهتری در مقایسه با سایر ویدیوها دارند.

چنان‌چه محتواهای خاصی هستند که برای تولید آن‌ها زمان بسیاری را صرف می‌کنید اما بازخورد مناسبی از سمت کاربرد ندارد، بهتر است که محتوای جدید را جایگزین کنید. کپی‌کردن حساب و محتواهای پیج اینستاگرام رقیب روش جالبی نیست، ولی این خیلی هوشمندانه است که اینستاگرام رقیبان خود را بررسی نمایید و ببینید که چه نوع محتواهایی بیشتر مورد پسند مخاطبان قرار دارد.

25- انتشار پست‌های ویدیویی در آپارات و یوتیوب

سعی کنید پست‌های ویدئویی خود را به ویژه ویدئوهای بلندتر که در IGTV اینستاگرام خود انتشار می‌دهید را برای بیشتر دیده شدن در آپارت و یوتیوب نیز منتشر نمایید. این کار به صورت مستقیم برای افزایش فالوور در اینستاگرام شما کمک می‌کند. بهتر است از هر شبکه ویدیو محور که می‌شناسید برای آپلود ویدئوهای خود استفاده نمایید.

26- اسپانسر مسابقات اینستاگرامی شوید

از دیگر روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام، اسپانسر شدن در مسابقات اینستاگرام است. اغلب اسپانسرها در مسابقات اینستاگرامی نقش کلیدی دارند و قرار است جایزه برندگان مسابقه را بدهند. در مقابل هم پیچ اسپانسر مسابقه هم جزء پیج‌هایی است که باید از طریق شرکت‌کنندگان فالو شود. به همین سبب چنان‌چه قصد دارید اسپانسر مسابقه شوید اطمینان حاصل نمایید که تعداد فالوورهای بسیاری را می‌توانید جذب کنید.

27- ثابت کنید ربات نیستید

یکی دیگر از کارهایی که باید برای افزایش اصولی فالوور اینستاگرام انجام دهید این است که بایستی یک سری کارهایی را انجام دهید که اینستاگرام فکر نکند که شما ربات هستید. در صورتی که اثبات کنید یک ربات نیستید اطمینان حاصل کنید اینستاگرام به پیج شما اهمیت بسیار بالایی می‌دهد و این یعنی فعالیت‌های شما بیشتر دیده می‌شود.

هدف از این‌که به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید این است که بتوانید به صورت طبیعی با همه تعامل داشته باشید. به عنوان مثال همواره دایرکت‌ها را کامل پاسخ دهید، سعی کنید در پاسخ به دایرکت‌ها پیام‌های صوتی ارسال کنید، به دایرکت افرادی که شما را فالو نکردن حتما جواب دهید، لایو بگذارید و خود را نشان دهید.

استوری گذاشتن را فراموش نکنید، کامنت‌ها را کامل پاسخ دهید و صرفا با ارسال یک ایموجی خود را راحت نکنید. به صورت کلی از تمام امکانات اینستاگرام استفاده نمایید تا مشخص گردد شما یک ربات نیستید.

28- محتوای اینستاگرام خود را در دیگر رسانه‌ها منتشر کنید

تصور کنید یک ویدئو آموزشی جدید و بسیار محبوب را در اینستاگرام خود انتشار داده‌اید و این محتوا مورد استقبال کاربران نیز قرار گرفته است. بهتر است مشترکین ایمیل را در اینستاگرام را از این محتوای بی نظیر مطلع کنید؛ شاید برای دیدن این ویدیو وارد اینستاگرام شوند و شما را نیز دنبال نمایند.

افزایش تعداد فالور پیج اینستاگرام

 

کاری کنید محتوای شما از طریق دیگر حساب‌های فعال اینستاگرام منتشر شود یکی دیگر از روش‌های طبیعی برای افزایش فالوور اصولی اینستاگرام این است محتوای برند شما از طریق سایر افراد فعال در اینستاگرام انتشار داده شود.

به عنوان مثال می‌توانید مسابقات اینستاگرامی برگزار نمایید و مسابقه را به نحوی طراحی کنید تا کاربران محتواهایی را از صفحه شما انتشار دهند، محتواهایی را به ذکر آید و هشتگ برند شما در حساب خود انتشار دهند یا این‌ که برخی از پیج‌های معتبر اینستاگرام که به کسب‌وکار شما مربوط هستند و کاربران هدف شما در آن‌جا حضور دارند همکاری نمایند تا برای شما تبلیغ کنند و محتوای مورد نظر شما را با آیدی و هشتگ کسب‏وکار شما انتشار دهند.

29- بیزینس اکانت اینستاگرام

با اتصال صفحه فیسبوک خود به اینستاگرام و بیزینسی‌ کردن آن، قادرید پست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی متعددی انتشار دهید و ارتباط خود با مخاطبین را فقط به اینستاگرام محدود نکنید.

30- واکنش به رویدادها و اتفاقات

با رویدادها و حوادثی که رخ می‎دهد، با منتشرکردن یک مطلب و پست واکنش خود را نشان دهید و از این طریق کاربران را به سمت خود جذب نمایید و ارتباط خوبی با فالوورهای خود برقرار کنید.

31- افزایش فالوور اینستاگرام با جادو عکس‌ها

برای افزایش فالوور در اینستاگرام، از تصاویر باکیفیت برای اشتراک‎ گذاری پست‌ها و پیام‌های خود در اینستاگرام به کار ببرید. به دلیل این که در شبکه‌های اجتماعی تصاویر حرف اول را می‌زنند، سعی کنید تصاویر را که به عنوان پست در پیج خود به مورد استفاده قرار می‌دهید.

32- خرید لایک اینستاگرام

در صورتی که توجه کرده باشید باید متوجه شده باشید که اغلب برندهای مطرح و سلبریتی‌های ایران و جهان برای افزایش لایک اینستاگرام خود و معتبر جلوه دادن برند از بسته‌های افزایش لایک اینستاگرام استفاده می‌کنند. بهترین روش‌های افزایش فالوور در اینستاگرام می‌توان به خرید لایک فوری اشاره کرد.

33- از مطالب بی‌محتوا و اسپم دوری کنید، صادق و شفاف باشید

چنان‌چه از روش‌های اسپم برای افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده می‌کنید، به زودی آن‌ها شما را آنفالو می‌کنند. این روش به شدت در محبوبیت و شهرت شما تاثیر منفی می‌گذارد. این نکته را در نظر داشته باشید که برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام دست به هر کاری نزنید15 – قانون تعامل 20 دقیقه‌ای را به کار بگیرید.

یکی از روش‌هایی که موجب بالا بردن فالوور اینستاگرام می‌شود، استفاده از قانون تعامل 20 دقیقه‌ای است. طبق این قانون شما بایستی قبل از ارسال محتوای جدید، 20 دقیقه از زمان خود را صرف تعامل با دیگران نمایید.

پست‌های آن‌ها را لایک کرده و برای آن‎ها کامنت بگذارید. بنابراین وقتی که شما محتوای جدید خود را انتشار می‌دهید، بلافاصله به صفحه شما مراجعه نموده و پست شما را لایک می‌کنند. با انجام این کار مخاطبین صفحه شما به مرور زمان افزایش می‌یابند و پست‌های شما نیز بیشتر دیده ‌می‌شوند.

34- لینک اینستاگرام خود را در بلاگ یا سایت خود قرار دهید

از دیگر روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام قرار دادن لینک پیج اینستاگرام در بلاگ یا وب‌ سایت خود است. توجه نمایید که این لینک در بهترین جایگاه صفحه وب‌سایت قرار گرفته و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد. بنابراین می‌توانید در یک نقطه از وب ‌سایت خود بیننده بیشتری داشته باشید، بنری با عنوان “مرا در اینستاگرام دنبال نمایید” قرار دهید.

35- آیدی اینستاگرام خود را در دنیای واقعی پخش کنید

یکی دیگر از روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام تهیه یک کارت است که در آن از کاربران برای حضور در اینستاگرام دعوت می‌کنید و آیدی اینستاگرام خود را روی کارت قید می‌کنید، سپس این کارت را به مشتریان خود بدهید. چنان‌چه فروشگاه حضوری دارید این کارت را در کیسه خرید مشتری خود قرار دهید، در صورتی که فروشگاه اینترنتی هستید این کارت را در بسته ارسالی به مشتری بگذارید.

راهکار های اصولی برای افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام این روزها یکی از پربازده‌ترین شبکه‌های فضای مجازی به شمار می‌آید. شما قادر هستید علاوه‌بر در نظر گرفتن جنبه سرگرمی آن از بسیاری خدمات منحصر‌به‌فردی که دارد نهایت استفاده را داشته باشید. در این میان، بازاریابی آنلاین برای فروش محصولات جهت رسیدن به کسب و کار عالی با کمترین هزینه از قابلیت‌های ویژه اینستاگرام است. چنانچه شما به روش های افزایش فالوور فکر کنید، این قدرت را خواهید داشت که با استفاده از الگوریتم اینستاگرام برای افزایش فالوور از خدمات اینستاگرام به نحو احسن استفاده کنید؛ چرا که تمامی خدمات اینستاگرام می‌تواند به بهترین شکل ممکن شما را برای رسیدن به یک درآمد عالی و سوددهی بالا هدایت کند. تنها کافی است همانند یک کاربر باهوش و فرصت‌طلب به خدمات اینستاگرام توجه کنید.

 از همان ابتدای کار تبلیغات پربازده و سازماندهی شده را برای رسیدن به یک درآمد مطمئن در نظر بگیرید؛ چرا که در غیر این صورت شما باید بشینید و کلیپ‌های اینستاگرام را مشاهده کنید و سود پول تبلیغات آن کلیپ به جیب فرد دیگری روانه شود؛ پس در این مقاله با ما همراه باشید، تا به بهترین شکل ممکن به شما آموزش دهیم که چگونه از این فضای عالی مجازی می‌توان به بهترین شکل ممکن درآمد کسب کرد.

انتشار فیلم در IGTV برای افزایش فالوور اینستاگرام

محتوای با کیفیت تولید کنید تا فالوور ها را جذب بکنید

اما چنانچه قصد داشته باشید که برای افزایش بازدهی اینستاگرام روند مثبتی را در نظر بگیرید، صددرصد افزایش فالوور می‌تواند به شما کمک کند. افزایش فالوور سبب می‌شود تا به بهترین شکل ممکن فالوورهای خود را به صورت کاملا واقعی و اصولی افزایش داده و از بهترین خدمات اینستاگرام سود بالایی را بدست آورید.

شما چنانچه در پیج خود ابتدا هدف، ایده و نوع خدمات را مشخص کنید، کاربران مرتبط با خدمات خود را خواهید توانست پیدا کرده و این چنین اگر از محتواهای استاندارد، ویژه و باکیفیت استفاده کنید و در کنار آن برای افزایش فالوور از ربات جذب فالوور نیز استفاده کنید، یک بازاریابی آنلاین و اینترنتی کاملا به صرفه را خواهید توانست در دست بگیرید.

بدین ترتیب از طریق صفحه اینستاگرام خود به کسب و کار آنلاین خواهید پرداخت. خاطر نشان می‌کنیم محتوایی که شما انتخاب می‌کنید باید جذاب، خلاقانه و کاملا امروزی باشد تا شما بتوانید به نحو احسن فالوور های خود را به صورت ثابت نگه دارید. بدین شکل انواع مختلف خدمات منحصر به فرد خود را به به صورتی کاملا برنامه‌ریزی شده ارائه دهید؛ ولی باید از هرگونه تبلیغات نادرست و تکراری که باعث آزار و اذیت کاربر می‌شود  دوری کنید.

از ربات جذب فالور استفاده کنید تا پیج شما همیشه استاندارد خود را حفظ کند

یکی از روش‌های افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده از ربات جذب فالوور است؛ چرا که این ربات‌ها این قدرت را دارند که بتوانند با یک برنامه‌ریزی سازماندهی شده عملیات فالو و آنفالو را در فضای پیج شما انجام دهند. با این کار شما خواهید توانست فالوورهای واقعی را شناخته و برای بازدهی کار خود در فضای اینستاگرام به شکل جدی‌تری وارد عمل شوید؛ اما چنانچه بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام را پیدا کنید، شانس با شما یار خواهد بود. شما این قابلیت را خواهید توانست پیاده کنید و از فضای اینستاگرام برای بازاریابی آنلاین خود با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای که وجود دارد به نحو احسن استفاده خواهید کرد.

بعد از افزایش فالوور موفقیت هر چه بیشتر در فضای مجازی به تلاش، استعداد، مهارت و نوع عملکرد شما مربوط است؛ چراکه در هر صورت الگوریتم اینستاگرام برای افزایش فالوور همیشه به‌روزرسانی‌ها و آپدیت‌های خاصی را انجام می‌دهد.زمانی که شما نیز همگام با این به‌روزرسانی‌ها کیفیت کار خود را ارتقا دهید، این نکته کاملا طبیعی است که افزایش فالوور شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد . شما همیشه در راس بهترین‌ها در این فضا قرار خواهید گرفت.

به هیچ عنوان از فالوور فیک استفاده نکنید

متاسفانه این روزها بسیاری از سایت‌ها برای سود بیشتر به فروش انواع فالوور فیک می‌پردازند. اگر بخواهید افزایش فالوور را با خرید فالوور فیک شروع کنید، به هیچ عنوان نباید به فکر ا افزایش بازدهی اینستاگرام خود باشید؛ چرا که این نوع فالوورها به سرعت ریزش کرده و تمام اعتباری را که برای خود جمع‌آوری کرده‌اید به واسطه این کار از دست خواهید داد.این چنین دیگر نخواهید توانست اعتماد از دست رفته را برگردانید و از خدمات اینستاگرام به نحو احسن استفاده کنید.

 چرا که راه‌های اصولی‌تر و منطقی‌تری برای بالابردن فالوور وجود دارد. در این میان، شما باید به‌صرفه‌ترین راه یعنی استفاده از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام را برای خرید انواع فالوور واقعی در نظر داشته باشید. نکته بسیار مهم توجه به این موضوع مهم و کلیدی است که استفاده از روش های افزایش فالوور در اینستاگرام به روش اصولی و کاملا استاندارد همیشه مورد بحث است؛ چراکه اگر شما به خرید فالوور از یک سایت اینترنتی معتبر بپردازید، علاوه‌بر پشتیبانی آنلاین و همه‌روزه خواهید توانست ازخدمات ویژه دیگر سایت نیز به شکل کاملا ویژه بهره‌مند شوید. به این دلیل که فالوور فیک تنها باعث پایین آمدن بازدید پیج شما خواهد شد و شما هیچ پیشرفت و ترقی را نخواهید توانست با فالوور فیک تجربه کنید. همچنین ریزش عجیبی را تجربه خواهید کرد که به هیچ عنوان برای اعتبار سایت شما مناسب نخواهد بود. پس تا حد امکان سعی کنید از فالوور‌های کاملا واقعی همانند افزایش فالوور خارجی اینستاگرام استفاده کنید، که البته اگر شما محصولات خود را نیز برای خارج از مرز نیز در نظر گرفته‌اید، بدون شک افزایش فالوور خارجی اینستاگرام می‌تواند برای شما بازدهی بالا و قابل قبولی داشته باشد.

برای ارتقاء پیچ خود از جزئیات کمک بگیرید

امکانات و قابلیت‌های متفاوتی برای نحوه افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد که در این بین هر کدام از اقدامات می‌تواند کیفیت و قابلیت‌های خاصی را به نمایش بگذارد. اما سعی کنید همیشه تصویر پروفایل خود را جدی بگیرید. به گونه‌ای که بسیاری از افراد به واسطه پروفایل شما می‌توانند به راحتی به کیفیت کار شما پی ببرند. شما در هر زمینه‌ای که تخصص دارید اگر بتوانید پروفایل خود را با میزان تخصص خود در یک طیف خاص هماهنگ کنید این چینن جذابیت پیج شما به شکل قابل قبولی افزایش پیدا خواهد کرد. اما برای آشنایی افرادی که به تازگی به جمع فالوورهای شما می‌پیوندند باید سعی کنید از یک بیوی منحصر به فرد، جذاب و خلاقانه استفاده کنید.

 توجه داشته باشد که بیوی اینستاگرام به راحتی این قدرت را دارد که تسلط شما بر این فضا را به مخاطب نشان دهد. اما شما در هر صورت در هر زمینه و حوزه کسب و کار آنلاین خود بهتر است از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید. حتی برای افزایش فالوور استفاده از هشتگ به تعداد مشخص و اصولی بهترین کاری است که می‌توان در نظر گرفت.

 اما سعی کنید هیچ وقت به صورت تک رو فعالیت خود را ادامه ندهید؛ چراکه دنیای ما دنیای ارتباطات و تعاملات است. چنانچه شما علاقه داشته باشید که در کسب و کار خود در فضای اینستاگرام با رشد بالایی روبه‌رو شوید صددرصد تعامل با دیگر رقبا و همکاران نکته بسیار مهمی است که شما می‌توانید از آن به نحو احسن استفاده کنید.

اهمیت برگزاری قرعه کشی را در پیج خود از یاد نبرید

امروزه احتمالا بسیار مشاهده کرده‌اید که بسیاری از افراد در پیج‌های اینستاگرامی خود به برگزاری انواع مسابقه و قرعه کشی مشغول هستند. این چنین است که می‌توان یک راه مقرون به‌صرفه را برای افزایش اصولی فالوور بدین شکل پیاده‌سازی کرد.

مهم‌تر از همه این است که شما یک راه تبلیغاتی کاملا خاص و اصولی را برای خود در نظر گرفته‌اید. اما شما بهتر است از همان ابتدای کار سعی کنید به صورت کاملا صادقانه و شفاف جوایز قرعه کشی و مسابقه پیج خود را عنوان کنید و به قول خود نیز به شدت وفادار باشید؛ چرا که اگر تنها یک نفر با هرگونه بی‌اعتمادی از سمت شما مواجه شود این قدرت را دارد که در فضای مجازی تمام اعتبار شما را زیر سوال ببرد و باعث شود که دیگران نتوانند به شما نیز اعتماد کنند.

پس بهتر است از این راه کاملا کاربردی و اصولی برای افزایش فالوور به هیچ وجه غافل نشوید. در مقاله “بهترین روش قرعه کشی در اینستاگرام” 7 روش برای قرعه کشی رایگان از بین لایک ها و فالوور ها را معرفی کرده ایم که مطالعه آن می تواند مفید باشد.

افزایش لایک و مخاطبین در اینستاگرام

با توجه به خواسته و سلیقه فالوور محتوا تولید کنید

زمانی که شما رفتار کاربران خود را در پیج اینستاگرام تحلیل می‌کنید متوجه خواهید شد که کاربران اصولا به چه موضوعاتی علاقه بیشتری دارند و آن را دنبال می‌کنند. همین توجه شما خواهد توانست برای ساخت انواع محتوا به روش کاملا اصولی و سازماندهی شده راهنمایی کند. به این ترتیب که شما در اصل برای دیده شدن به انواع تبلیغات و راه‌های متفاوت برای افزایش فالوور فکر می‌کنید و تحلیل رفتار کاربران یکی از مهم‌ترین راهکارهایی است که باعث می‌شود تا شما بتوانید با تیپ شخصیتی و سلیقه هر کدام به نحو احسن آشنا شوید. به همین خاطر ما به شما توصیه می‌کنیم که سعی کنید در هر شرایطی نقاط قوت و ضعف خود به بهترین شکل ممکن به طور سازماندهی شده در نظر بگیرید.

تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام

اگر تاکید ما روی یک تولید محتوای با کیفیت و حساب شده اس. باتوجه به این دلایل بیان می‌شود که اگر شما حتی قصد داشته باشید در شبکه‌های خاصی مانند توییتر فعالیت داشته باشید و از کاربران خود بخواهید که شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند، صددرصد کاربران نیز به بسته نوع فعالیت و عملکرد شما مایل به انجام این کار خواهند بود. صددرصد فالوور‌های شما در صفحه اینستاگرام نیز شما را دنبال خواهند کرد. به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم همیشه محتوای  با کیفیت و کاملا سازماندهی شده را تولید کنید، تا کاربران به پشتوانه پست‌های خاص شما مایل به دنبال کردن شما باشند.

چنانچه قصد داشته باشید که از انواع ربات و بسیاری از روش‌های اصولی دیگر برای افزایش فالوور استفاده کنید توصیه ما مراجعه به افراد متخصص، با ترجمه و توجه به سایت‌های با سابقه بالا است که در این زمینه فعالیت می‌کنند؛ چرا که فالوو واقعی را با توجه به تعداد فالوور و امکانات خاصی که می‌توانید از سایت دریافت کنید با قیمت مناسب و با در نظر گرفتن بازدهی بالا و مقرون به صرفه می‌توانید در نظر داشته باشید.

این نکته کلیدی را بخاطر داشته باشید:

 اینستاگرام مانند بسیاری از فضاهای کاری دیگر باید با نظم، ترتیب و انضباط به روند خود ادامه دهد؛ چرا که اگر شما به صورت نامنظم و به قول معروف دلی قصد داشته باشید که انواع پست و محتوا را به ثبت برسانید، به هیچ وجه نباید از کاربران باهوش انتظار داشته باشید که به این بی‌برنامگی شما اعتماد کنند. عملکرد مهمترین نکته ای است که باید به ان توجه شود و اینگونه است که شما یکی از الگوریتم‌های اساسی و مهم اینستاگرام را نادیده گرفته‌اید؛ صددرصد این کار باعث خواهد شد با عدم جذب فالوور به شکل جدی  مواجه شوید. توجه کنید که هرکاری طبق اصول و استاندارد خود می‌تواند بازدهی بالایی داشته باشد که افزایش فالوور تنها با برنامه ریزی و استفاده خدمات و امکانات میسر خواهد شد.

توجه به طراحی قالب پست اینستاگرام

زیبایی، نظم، ترتیب درست و توجه به یک طراحی فوق‌العاده همیشه توانسته بهترین‌ها را برای افراد به وجود بیاورد. به همین دلیل سعی کنید از قالب‌های خاص، جذاب و خیره کننده در پیج اینستاگرام خود استفاده کنید؛ چرا که این کار می‌تواند بهترین نتیجه و بازدهی را برای افزایش فالوور به وجود آورد. هرنوع قالبی که شما در فضای اینستاگرام مشاهده می‌کنید به راحتی این اختیار را دارد که بتواند به صورت کاملا یکدست پیج شما را سازماندهی کند و این کار صد در صد به اهمیت و آراستگی شما در کسب و کار و هرنوع فعالیت حتی شخصی شما اشاره می‌کند. به همین خاطر این گزینه را به هیچ عنوان فراموش نکنید؛ چرا که برای جذب فالوور شما باید از کوچکترین و جزئی ترین موارد نیز استفاده به نحو احسن استفاده کنید.

 

برخی از سوالات رایج:

1.آیا استفاده از ربات ‌های افزایش فالوور کار درستی است؟

ربات‌های اینستاگرامی کاری مشابه فالو، آنفالو دستی را انجام می‌دهند اما کمی حساب‌شده‌تر با زمان‌بندی دقیق‌تر. منظور از حساب‌شده‌ این است که در هر ساعت میزان مشخصی فالو، آنفالو می ‌کنند تا بهترین بازده و خروجی به وجود بیاید.

البته اینستاگرام از شروع سال ۲۰۲۰ اقدام به شناسایی و حذف ربات‌ها و خزش ‌گرهای اینستاگرامی کرد و به همین جهت استفاده از این ربات‌ها در ماه‌های اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده است اما برخی از ربات‌ها به کمک هوش مصنوعی الگوریتم‌های شناسایی ربات را دور می‌زنند و درست مانند یک انسان عمل می‌کنند

2. اقدامات لازم برای افزایش فالوور اینستاگرام کدامند؟

  1. کیفیت بالای پروفایل و جذاب بودن آن
  2. توضیحات بیوی مناسب
  3. استفاده از هشتگ‌ها در کپشن و بیو برای افزایش فالوور اینستاگرام
  4. تعامل مناسب با افراد و پیج‌های مرتبط
  5. راه‌اندازی مسابقات اینستاگرامی و دعوت کاربران به تعامل
  6. انتقال مخاطبان وب‌سایت و دیگر کانال‌ها به اینستاگرام
  7. تحلیل رفتار کاربران برای افزایش فالوور اینستاگرام
  8. برای افزایش فالوور اینستاگرام از فضای آفلاین غافل نشوید
  9. انتشار پست‌های ترند و تعاملی
  10. استفاده از توییتر و لینکدین

3.بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

بسته به نوع پیجی که دارید ای زمان متغییر است. مثلا برای پیجی که خدمات تحصیلی ارائه می‌دهد احتمالا در حدود ساعت ۱۵ بعد از ظهر بیش‌ترین نرخ بازدهی را دارد چرا که در این زمان بیش‌تر دانش آموزان به منزل آمده‌اند و آنلاین هستند. اما ممکن است بهترین زمان برای انتشار پست‌های یک پیج، ساعت ۲۳ نیمه شب باشد.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان