انواع مشاغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

انواع شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

حال که با تعریف شغل و انواع مشاغل آشنا شدیم باید بدانیم که شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان به یکی از دغدغه های جامعه امروزی مخصوصا در ایران تبدیل شده است. تحصیلات آکادمیک زمان بر است و کسب تخصص و مهارت نیز ملزم به صرف وقت و هزینه است. برخی از افراد بنا بر شرایطی که دارند در تلاش هستند در مدت زمان کم بتوانند مهارت کسب کنند و وارد بازار کار شوند.

در دنیای امروز، کسب درآمد و رسیدن به موفقیت مالی یکی از دغدغه‌های اصلی افراد است. به ویژه برای آقایان که اغلب نقش اصلی تأمین مالی خانواده را بر عهده دارند. خوشبختانه، راه‌های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد که نیاز به سرمایه زیادی ندارند. در این مقاله، لیست شغل های آزاد و انواع کسب و کار اینترنتی را جمع آوری کرده‌ایم.

بهترین شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان چیست؟

اگر به دنبال تغییر شغل هستید و یا می خواهید شغل دوم با سرمایه کم پیدا کنید و در کنار مشاغل اصلی خود پیش بگیرید، باید به شرایط فعلی بازار کار و نیازهای جامعه توجه داشته باشید. برخی اوقات تجربه مشاغل جدید زمینه ورود شما به یک بازار کار پررونق را فراهم خواهد کرد. پس اگر در گام های ابتدایی دقت و تلاش کافی را صرف کنید، ممکن است کسب و کار کوچک شما به یک موقعیت شغلی ایده ال تبدیل شود آن هم در آینده نه چندان دور!

کسب و کارهای اینترنتی پردرآمد برای آقایان با سرمایه کم

مشاغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان در دسته‌بندی‌های متنوعی قرار می‌گیرد. از مشاغل خانگی یا شغل پردرآمد با سرمایه کم در روستا گرفته تا مهارت هایی که لازم است در عصر حاضر یاد بگیرید، می تواند به یک لیست بلند بالا تبدیل شود. آشنایی با فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی می تواند زمینه ای را فراهم کند که با آموزش دیدن از همین بستر کسب درآمد کنید. شما می‌توانید یک از مشاغل زیر را انتخاب کنید و در کمترین زمان ممکن کار خود را آغاز کنید.

یوتیوب: اگر با این شبکه اجتماعی آشنایی داشته باشید، قطعا می‌دانید که روزانه دنیایی از محتواهای ویدئویی در این شبکه به اشتراک گذاشته می‌شود. این بستر بی شباهت به کانال‌های تلوزیونی نیست. در واقع هر کسی می‌تواند کانال یا همان چنل اختصاصی خود را داشته باشد. با این تفاوت که شما برای همکاری با برندها و پخش پیام بازرگانی در زمان پخش محتوای خود نیازی به بازاریابی و جذب اسپانسر ندارید و می‌توانید کسب درآمد از یوتیوب داشته باشید.

فعالیت در این مدیا می‌تواند یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان باشد. شما می‌توانید با یک تلفن همراه و آپلود ویدئو شروع کنید. از ضبط و انتشار ولاگ‌های روزمره گرفته تا آموزش یک مهارت ساده و عامه‌پسند مثل؛ ترفندهای فنی و یا خواندن یک کتاب و یا ری اکت به محتوای یک فیلم که از دیدن آن لذت بردید، می‌‎تواند محتوای ویدئوهای شما باشد.

این پلتفرم به صورت هوشمند براساس محتوایی که شما بارگذاری می‌کنید، آگهی‌های تبلیغاتی را در میانه پخش ویدئو به نمایش می‌گذارد و براساس تعداد ویو و سابسکرایبرهایی که دارید به حساب شما پول واریز می‌شود. این شبکه در ایران فیلتر است ولی راه‌هایی وجود دارد که بتوانید از طریق شرکت‌های واسطه در ایران چنل خود را مانیتایز کنید و حقوق خود را به دلار دریافت کنید.

اینستاگرام: اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ شما می‌توانید به عنوان ادمین این شبکه اجتماعی فعالیت کنید و یا صفحه فروش محصولات خود را مدیریت کنید. این محصول می‌تواند هرچیزی باشد. ادمینی، بلاگری و اینفلوئنسر بودن نیز جزو شغل های جدید در ایران است.

هر نوع محتوای عامه‌پسند و یا آموزش‌های تخصصی طرفداران خود را دارد. ممکن است سبک زندگی شما و یا تجربیاتی که دارید برای دیگران جذاب باشد و شما را دنبال کنند. شما با جذب فالوورهای بیشتر مخاطبان بیشتری خواهید داشت و کم کم به یک تریبون تبلیغاتی تبدیل می‌شوید که به شما سفارش تبلیغات می‌دهند. شما می‌توانید با تولید محتوا، فعالیت خود را با کمترین هزینه آغاز کنید و فقط به یک تلفن همراه هوشمند احتیاج دارید.

اینستاگرام با 1.3 میلیارد کاربر ماهانه و در حال افزایش، یک پلتفرم رو به رشد است. افراد بیشتری شروع به استفاده از آن می‌کنند. هیچ محدودیتی برای موفقیت یک کسب و کار با یک استراتژی متمرکز اینستاگرام وجود ندارد. اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای نشان دادن محصول و خدماتتان به مشتریان بالقوه است. شما در اینستاگرام چیزی بیش از یک فرد ماهر یا فروشنده بدون چهره هستید. یکی از محبوب‌ترین روندهای ویدیویی که در سال 2023 در وب در حال گردش است؛ ویدیوی پشت صحنه برای مشاغل کوچک است. اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای برجسته کردن پرسونال برند شما است.

یک پلتفرم عالی برای شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان و همکاری با سایر برندها و اینفلوئنسرها، اینستاگرام است. اینفلوئنسرها، کاربران سطح بالا و قدرتمند رسانه‌های اجتماعی هستند که دنبال‌کنندگان زیادی دارند. یک اینفلوئنسر ممکن است با افزایش بازگشت سرمایه دیجیتال، بازاریابی و اشتراک گذاری با مخاطبانی که در غیر این صورت هدفشان نبود، فروش شرکت شما را افزایش دهد. هنگامی که با یک اینفلوئنسر اینستاگرام کار می‌کنید تا محصول خود را بفروشید؛ ممکن است تنها با چند مقاله به میلیون ها نفر دسترسی پیدا کنید.

دیده شدن برند خود را با کاربران اینستاگرام افزایش دهید. یکی از ابزارهای مفید اینستاگرام هشتگ است. شروع کار به عنوان یک کسب و کار جدید در بازار پر رقابت امروزی بسیار سخت و پیچیده است. با این حال، با استفاده صحیح از هشتگ ها، می‌توانید شرکت خود را از جمعیت متمایز کنید. این یکی از بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام است.

با فالوورها و مشتریان درگیر شوید. هدف اصلی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک کسب و کار جذب مخاطبان است.به یاد داشته باشید که اینستاگرام یک رسانه تعاملی برجسته است. با اینستاگرام، می‌توانید با درخواست از مشتریان برای به اشتراک گذاشتن بازخورد و نظرات، به صورت روزانه با آن‌ها در ارتباط باشید.

مقاله نویسی: اگر اهل کتاب و کتابخوانی هستید، یا دانش دستور زبان فارسی و ساختاربندی آن و همچنین مهارت تایپ کردن دارید؛ می توانید مقاله نویسی کنید. همین محتوایی که اکنون در حال خواندن آن هستید، توسط یک تولیدکننده محتوا نوشته و باز نشر شده است.

شما می‌توانید با اصول نگارش و تولید محتوا در مدت زمان کوتاهی آشنایی پیدا کنید و با همین کارهای ساده و پردرآمد خانگی کم کم سفارشات بیشتری تقبل کنید. اگر به یک لپ تاپ و یا سیستم کامپیوتری خانگی دسترسی دارید، کمی در رابطه با آموزش تولید محتوا جستجو کنید و با مشاهده ویدئوها و خواندن مطالب و در مرحله بعد شرکت در یک دوره آموزشی آغاز به کار کنید.

کسب و کار های خدماتی پردرآمد برای آقایان با سرمایه کم

مشاغل خدماتی همانطور که از نامش مشخص است، در رابطه با پاسخگویی به نیازهای جامعه و خدمت رسانی بوده و می تواند صدها شغل مختلف را شامل شود. از دسته تعمیرات گرفته تا فروشندگی و امثال این موارد جزو کسب های خدماتی هستند. مثلا اگر دستی در هنر دارید، آموزش دهید.

محصولات فرهنگی تولید کنید و بفروشید. اگر کار فنی را دوست دارید می توانید با یک دوره کارآموزی رایگان بعد از مدتی درآمد کسب کنید. برخی دوره های تخصصی نیز با قیمت مناسب توسط جهاد دانشگاهی و یا مراکز آموزشی برگزار می شود. شما می توانید یک مدرک پایان دوره دریافت کنید و وارد بازار کار شوید. شغل های ساده اما پر درآمد بسیاری هستند که با همین قدم های کوچک آغاز می شوند.

  • مربی شخصی
  • عکاس
  • متخصص تغذیه
  • کتابدار
  • هنرمند
  • مشاور املاک
  • مشاغل رونویسی
  • مشاغل تدریس خصوصی
  • مشاغل نویسندگی
  • مشاغل نگهداری از حیوانات خانگی
  • مشاغل رسانه های اجتماعی
  • مشاغل ورزشی و تناسب اندام
  • مشاغل خدمات مشتری
  • ماساژور
  • مترجم
  • منشی دفتر
  • تکنسین برق
  • نگهبانی
  • متخصص رسانه های اجتماعی
  • راننده کامیون

کسب و کارهای تولیدی پردرآمد برای آقایان با سرمایه کم

شغل هایی که در ایران نیست بسیارند. برخی اوقات کوچک‌ترین و نرمال‌ترین محصولات از کشورهای خارجی صادر می‌شوند و نیاز بازار را تامین می‌کنند. دلایل متفاوتی وجود دارد که هزینه تمام شده تولید و یا نبود نیروهای ماهر می‌تواند از مهم‌ترین دلایل آن باشند.

تحقیق کنید که با توجه به مهارت‌هایی که دارید چه کاری از شما ساخته است و یا متخصص شدن در چه حوزه‌ای می‌توانید این خلا را در بازار پر کنید. گاهی تحصیل هم نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. فرضا شما با شرکت در یک دوره دو ساله کاردانی برق می‌توانید؛ قطعات جدیدی بسازید که مشابه آن در بازار هست ولی تولید داخلی نیست.

شغل های آزاد پردرآمد برای آقایان با سرمایه کم

چگونه شغل مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ غول مرحله آخر است. وقتی تصمیم گرفتید که کار کنید و درآمدی داشته باشید، همین دغدغه داشتن و تمایل شما به سودمندی و سودرسانی به دیگران از هر چیزی مهم‌تر است. در تست‌های روانشناسی آنلاین شرکت کنید و براساس خصوصیاتی که دارید کشف کنید چه شغلی مناسب شماست و به چه دسته کسب و کارهایی علاقه‌مند هستید.

تعامل با مردم در بازار را دوست دارید و به مسئولیت و تایم‌های کاری کارمندی اشتیاقی ندارید؟ با کمی سرمایه می‌توانید آغاز به کار کنید. وام‌های بانکی متنوعی می‌توانند به شما تسهیلات ارائه کنند. اگر نگران بازپرداخت مبالغ بانکی هستید بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و زمانی که مهارت لازم را کسب کردید، تحقیقات خود را کامل کردید و نیاز بازار را سنجیدید تصمیم خود را عملی کنید.

در این صورت جای نگرانی وجود نخواهد داشت. شغل های جدید برای مغازه و فروش محصول تنوع بسیاری دارند. از فروش تجهیزات و لوازم گرفته تا خوراک و پوشاک می‌تواند در زمره اولین مواردی باشد که به ذهن شما می‌رسد.

نیازی نیست که به چیزهای عجیب و غریب فکر کنید. کمی خلاقیت لازم است تا تفاوت ایجاد کنید. به عنوان مثال اگر یک عطاری دارید، ترکیب انواع گیاهان نسخه‌های شفابخش طب سنتی را بسته بندی کنید. اگر فروشنده لباس هستید سعی کنید ست‌های ارزان قیمت ولی زیبا را در ویترین بچینید.

به نوعی استالیست مشتریان خود باشید و تفاوت ایجاد کنید. اگر قصد دارید یک خیاطی راه بیاندازید، پارچه‌های جدید را به مشتریان خود پیشنهاد کنید. مدل‌های متفاوت را طراحی کنید و بدوزید. برای خود ژورنال دیجیتال بسازید و عکاسی کنید. یک فرایند اندازه گیری مشتری در منزل را به خدمات خود اضافه کند.

معیارهای انتخاب شغل مناسب پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

منظور ما از “سرمایه شغلی” هر چیزی است که شما را در موقعیت بهتری برای ایجاد تفاوت یا تضمین یک شغل کامل در آینده قرار می‌دهد. ما معمولا آن را به اجزای زیر تقسیم می کنیم که می‌توانید از آن‌ها برای مقایسه گزینه‌های خود برای شروع شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان استفاده کنید.

مهارت ها و دانش: چه چیزی یاد خواهید گرفت؟، چقدر مفید خواهد بود؟ و چقدر سریع یاد خواهید گرفت؟ زمانی که برای پیشرفت تحت فشار قرار می‌گیرید و بازخوردهای زیادی از مربیان و همکاران دریافت می کنید، چه عکس‌العملی نشان می دهید؟

ارتباطات: با چه کسی کار خواهید کرد؟ چه کسانی را ملاقات خواهید کرد؟ آیا آن‌ها شامل همکاران بالقوه آینده در پروژه‌های تأثیرگذار، دوستان و مربیان حمایت‌کننده، افرادی که تأثیرگذار هستند یا افرادی که به شما در حلقه‌های جدید اجتماعی کمک می کنند؛ هستند؟

مدارک تحصیلی: منظور ما فقط مدارک رسمی مانند داشتن مدرک حقوق نیست، بلکه دستاوردها و شهرت شما نیز است، یا هر چیز دیگری که به عنوان یک سیگنال خوب برای همکاران یا کارفرمایان آینده عمل می‌کند. اگر نویسنده هستید، این می‌تواند کیفیت وبلاگ شما باشد. اگر کدنویس هستید، ممکن است GitHub شما باشد. اگر به انجام کارهای خوب علاقه دارید، چگونه می‌توانید نشان دهید که این علاقه را پرورش داده‌اید؟

شخصیت‌شناسی: شخصیت چیزی است که به شما کمک می‌کند فضایلی مانند سخاوت، شفقت، فروتنی، درستکاری، صداقت، قضاوت خوب و احترام به هنجارهای مهم را پرورش دهید. به طور خاص، آیا می توانید در کنار افراد با شخصیت خوب کار کنید؟ این ویژگی‌ها برای مورد اعتماد بودن، کار کردن با دیگران و آسیب نرساندن حیاتی هستند. آن‌ها همچنین تعیین می‌کنند که آیا در مواجهه با یک تصمیم پرمخاطره، می‌توانید بهترین کار را برای شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان انجام دهید یا خیر.

باند: در این شغل چقدر پول پس انداز خواهید کرد؟ “باند” شما معرف مدت زمانی است که می توانید به راحتی و بدون درآمد زندگی کنید. این بستگی به پس انداز شما دارد و اینکه چقدر می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید. ما توصیه می‌کنیم برای حفظ امنیت مالی خود حداقل برای شش ماه آینده پس‌انداز داشته باشید. در حالی که 12 تا 18 ماه باند به شما انعطاف‌پذیری برای ایجاد یک تغییر بزرگ شغلی را می دهد.

کسب مهارت در کاری مفید معمولاً شامل ترکیبی از چهار عنصر زیر است:

مهارت‌های ارزشمندی را برای یادگیری انتخاب کنید. در این مقاله به انواع مهارت‌های گسترده‌ای که فکر می‌کنیم برای انجام کارهای خوب ارزشمند هستند، پرداختیم. مهارت‌هایی را بیابید که برای شما مناسب است.

مهارت‌هایی که با استعدادهای شما مطابقت دارند و می‌‌توانید در سریع‌ترین زمان، آن‌ها را یاد بگیرید. کسب مهارت در اکثر مشاغل طول می کشد. شما نباید انتظار داشته باشید که فوراً برنده شوید. همچنین یافتن مربی خوب و انجام کاری که می‌توانید برای مدت طولانی به آن پایبند باشید؛ حیاتی است.

شانس خود را برای قرار گرفتن در مکان مناسب و در زمان مناسب افزایش دهید. برای مثال، رسیدن به صدر یک رشته کاملاً جدید که به سرعت در حال رشد است بسیار آسان تر از یک حوزه معتبر مانند قانون است، زیرا افراد بسیار کمتری برای رقابت در رشته‌های جدید وجود دارد.

به همین ترتیب، بودن در بخش مناسبی از صحنه، عامل بزرگی برای موفقیت است، بنابراین اگر با جامعه، فرد یا سازمانی برخورد کرده‌اید، ممکن است پایبندی به آن نتیجه بدهد. به طور خلاصه، سعی کنید میزان یادگیری مفید خود را به حداکثر برسانید. یکی از روش‌هایی که برای انتخاب شغل مناسب می‌توانید از آن بهره بگیرید شرکت در جلسات مشاوره کسب و کار است.

جمع بندی

با توجه به مسیرهای بلندمدتی که بیشتر دوست دارید در پیش بگیرید، چه قدم هایی ممکن است شما را به سمت آن‌ها سوق دهد؟ تمام مسیر سرمایه شغلی و راه‌های کسب سرمایه شغلی در هر شغلی را مرور کنید.

  • آیا می توانید به فرصتی برای کار در یک سازمان با عملکرد بالا و در حال رشد فکر کنید؟
  • آیا گزینه‌ تحصیلات تکمیلی منطقی است؟
  • آیا گزینه‌هایی در سیاست وجود دارد که باید در نظر گرفته شود؟
  • آیا می‌توانید کاری انجام دهید که در آن بتوانید یک مهارت مفید و قابل انتقال را بیاموزید؟
  • آیا گزینه‌ای وجود دارد که بتوانید به چیزی چشمگیر دست پیدا کنید؟
  • آیا می‌توانید فوراً مشارکتی داشته باشید؟

با ارزش‌ترین سرمایه شغلی که در حال حاضر دارید چیست؟ شناسایی این موضوع می‌تواند به شما سرنخ‌هایی در مورد آنچه که در آن بهترین خواهید بود بدهد و به شما کمک کند کارفرمایان را متقاعد کنید که شما را استخدام کنند.

  • دانش و مهارت ها
  • اتصالات
  • اعتبارنامه
  • شخصیت
  • باند

سوالات متداول


اگر به دنبال تغییر شغل هستید و یا می خواهید شغل دوم با سرمایه کم پیدا کنید و در کنار مشاغل اصلی خود پیش بگیرید، باید به شرایط فعلی بازار کار و نیازهای جامعه توجه داشته باشید. برخی اوقات تجربه مشاغل جدید زمینه ورود شما به یک بازار کار پررونق را فراهم خواهد کرد. پس اگر در گام های ابتدایی دقت و تلاش کافی را صرف کنید، ممکن است کسب و کار کوچک شما به یک موقعیت شغلی ایده ال تبدیل شود آن هم در آینده نه چندان دور!

فعالیت در یوتیوب، اینستاگرام و تولید محتوا

مربی شخصی عکاس متخصص تغذیه کتابدار هنرمند نویسنده مشاور املاک مشاغل رونویسی مشاغل تدریس خصوصی مشاغل نویسندگی مشاغل نگهداری از حیوانات خانگی مشاغل رسانه های اجتماعی مشاغل ورزشی و تناسب اندام مشاغل خدمات مشتری ماساژور مترجم منشی دفتر تکنسین برق نگهبانی متخصص رسانه های اجتماعی راننده کامیون

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان