چک لیست افزایش بازدید سایت + 16 روش کارآمد

چک لیست افزایش بازدید سایت
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

بالا بردن ترافیک و بازدید سایت موضوعی است که برای تمام صاحبان سایت‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی اهمیت بسزایی دارد.آن‌چه که باعث می‌شود مخاطبین مورد نظرمان بتوانند ما را پیدا کنند توجه به روش‌های مختلفی است که به‌ وسیله آن‌ها می‌توانیم بازدید سایت خود را بالاتر ببریم؛ اما در بین تمام روش‌ها و ترفندهای افزایش بازدید سایت کدام‌یک کاربردی‌تر خواهند بود؟

برای پاسخ به این سوال تصمیم گرفتیم تا در این مطلب در قالب یک چک‌ لیست انواع روش‌های مرسوم و غیرمرسوم برای افزایش بازدید سایت را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا بدانیم اصولاً چرا باید به فکر بالا بردن بازدید سایتمان باشیم و اینکه در کنار معرفی هریک از این روش‌ها، مزایا و معایت آن‌‌ها را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی با بهترین روش های افزایش بازدید سایت در گوگل در سال 2020

  • بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو
  • تازه سازی محتوا
  • ایجاد بک لینک
  • بودن در جریان اقدامات رقبا
  • بهینه سازی محتوای سایت بر اساس کلمات کلیدی طولانی
  • اضافه کردن محتوا یا محصول روی سایت به صورت روزانه
  • انتشار محتوای اختصاصی روی سایت
  • برگزاری آزمون و انتشار نتایج
  • نوشتن در بستر های رایگان نشر محتوا
  • انتشار محتوا در بستر های ویدیویی
  • استفاده از قابلیت پست مهمان
  • جدی گرفتن قدرت شبکه های اجتماعی
  • فراموش نکردن لینکدین
  • اضافه کردن دکمه به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • استفاده از ایمیل مارکتینگ
  • شرکت در گروه ها و انجمن ها
  • همکاری با هم صنفی ها و برندهای دیگر
  • به روزرسانی و بهبود مطالب قدیمی
  • کاربرد محتوای خوشه ای
  • انتشار محتوای طولانی

چرا باید بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

قبل از ورود اینترنت به دنیای ما، تمام کسب‌وکارها و فعالیت‌های ما به شیوه‌ای ملموس و فیزیکی انجام می‌شد. مثلاً کسی که قصد ایجاد یک کسب‌وکار جدید داشت، مغازه‌ای اجاره می‌کرد و با گذاشتن اجناس و نوشتن عنوان شغلش روی شیشه‌های مغازه خود را در بازار مطرح می‌کرد و کم‌کم مردم برای خرید اجناسش به آن مغازه می‌رفتند.

اما بعد از فراگیر شدن اینترنت بیشتر کسب‌وکارها به دنیای مجازی و غیرملموس اینترنت راه پیدا کردند. با پیشرفت‌های لحظه‌ای تکنولوژی استفاده از قابلیت‌های آنلاین به رایج‌ترین و بهترین راه برای رفع نیازهای انسان‌ها و ایجاد کسب‌وکار منجر شده. بنابراین اگر شما نیز برای ایجاد‌ شغل یا ارائه محصولات، خدمات، هنر و توانمندي‌های خود از این قابلیت‌ها بهره می‌گیرید، حتماً به فکر ساخت فروشگاه اینترنتی باشید.

البته استفاده از شبکه‌های اجتماعی راه را برای فعالیت‌های آنلاین آسان کرده است؛ اما فعالیت در این شبکه‌ها به تنهایی کافی نیست. بزرگترین مقر و پشتوانه فعالیت‌های آنلاین شما، وبسایت شما خواهد بود.

حالا برای اینکه کاربران و مخاطبانی که به دانش و محصولات شما نیاز دارند، بتوانند شما را در محیط شلوغ و گسترده اینترنت پیدا کنند، باید به فکر روش‌های افزایش بازدید سایت خود باشید. مهم‌ترین، رایج‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های افزایش ترافیک سایت به صورت موردی در ادامه این مطلب عنوان شده‌اند. (افزایش ترافیک سایت به معنی تعداد بازدیدهای بیشتر از سایت است)

چک لیست افزایش بازدید سایت

تاثیر افزایش بازدید سایت و بالا رفتن رنک الکسا بر سئو سایت

هرچه میزان بازدید سایت شما بیشتر بشود و رنک الکسا بهتری داشته باشیدکاوشگرهای موتور جستجو به سایت شما بیشتر توجه می کنند.این باعث می شود که آنها دربازه های زمانی کوتاه تری اطلاعات سایت شمارانشانه گذاری کنند.از سویی موتورهای جستجو به سایت های پربازدید، بیشتر اهمیت می دهند چون آنها مایلند که سایت های پرطرفدارتر را در رتبه های بالاتر جستجو به کاربران خودنشان بدهند.

افزایش بازدید سایت با بهینه‌سازی محتوا یا سئو

بزرگترین موتور جستجو برای ارجاع دادن مخاطبان هدف به محتویات وبسایت شما، موتور جستجوی گوگل خواهد بود. اما گوگل برای اینکه این مخاطبان را پیش‌تر از سایر رقیب‌هایتان به شما ارجاع دهد باید ملاک‌های مورد نظر این جستجوگر بزرگ را داشته باشید. سئو کردن محتوایتان باعث می‌شود تا این ملاک‌ها را کسب کنید.

بنابراین قبل از انجام هر تلاشی برای افزایش بازدید سایت باید به فکر بهینه‌سازی محتوای خود با استفاده از سئو (Search Engine Optimization) باشید. گوگل تا به امروز بیش از 200 ملاک یا فاکتور برای بالا بردن رتبه وبسایت‌ها ارائه کرده است که 12 مورد از آن‌ها به قرار زیر هستند:

  • تولید محتوای ارزشمند

وقتی محتوای شما دارای نکاتی باشد که کاربر با مطالعه آن مشکل مورد نظرش را حل کند، شما یک محتوای ارزشمند تولید کرده‌اید. هدف گوگل این است که کاربران به چنین محتواهای ارزشمندی دست پیدا کنند. بنابراین ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید و در راستای آن هدف محتوای خوبی تولید کنید. آن‌گاه با استفاده از سایر ملاک‌های گوگل آن محتوا را بهینه‌تر کنید. پیشنهاد می کنیم مقاله تولید محتوا چیست را در دکتر ویز بخوانید تا با تمام قواعد و قوانین آن آشنا شوید.

  • کپی رایت

کپی رایت و تولید محتوای بکر یکی از گزینه‌هایی است که موتور جستجوگر گوگل بیشتر از سایر موارد به آن اهمیت می‌دهد. بنابراین با کپی کردن محتوای ارزشمند دیگران و گذاشتن آن در سایت خود، نه تنها ملاکی بدست نیاورده‌اید، این کار می‌تواند حتی امتیازات منفی بسیاری برای شما داشته باشد. با این کار هم گوگل سایت شما را جریمه می‌کند و هم کاربران با دیدن محتوای تکراری سایت شما به کپی بودن آن پی خواهند برد.

  • کلمات کلیدی

کلمات کلیدی همان عباراتی هستند که افراد برای دستیابی به محتوای موردنظر خود در گوگل جستجو می‌کنند؛ بنابراین باید این کلمات در محتوای شما کاملاً مشخص بوده و به تعداد لازم در متن شما موجود باشند.

افزایش بازدید سایت با بهینه‌سازی محتوا

  • پاراگراف‌های کوتاه

ممکن است شخصی با دیدن پاراگراف‌های بلند موجود در متن یک محتوا از مطالعه آن صرف‌نظر کند. بخاطر همین گوگل توصیه می‌کند تا برای اینکه مخاطبان ترغیب شوند متن شما را مطالعه کنند، بهتر است از پاراگراف‌های کوتاه (150 کلمه‌ای) استفاده کنید. تقسیم‌ کردن محتوایتان به پاراگراف‌های کوتاه باعث می‌شود تا از نظر گوگل یک امتیاز مثبت کسب کنید.

  • تیتربندی

وقتی یک متن به‌صورت پی‌در‌پی و بدون هیچ تیتر یا متن بولد شده (ضخیم شده) تایپ شده باشد، باز هم کاربران از مطالعه آن صرف‌نظر خواهند کرد. بنابراین برای خوانایی بیشتر متن و سئو آن بهتر است متن خود را تیتربندی کنید و جملات مهم آن را با رنگ متفاوتی مشخص کنید یا از سایر ابزارهای واژه ‌پرداز برای زیباتر کردن متن خود استفاده کنید.

پوش نوتیفیکیشن یک ابزار عالی برای شما است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و در جهت معرفی کسب و کار خود به آن ها تلاش کنید پوش نوتیفیکیشن چیست؟

  • تصاویر جذاب

استفاده از تصاویر جذاب مرتبط با متن می‌تواند خوانایی محتوای شما را بالاتر ببرد. بنابراین یکی دیگر از فاکتورهای موردنظر گوگل برای بالا بردن میزان ارجاع به سایت شما وجود تصاویر مناسب در محتوای شما خواهد بود.

روش های افزایش بازدید سایت

  • تولید ویدئو

ویدئوها بیشتر از سایر انواع محتوا توسط کاربران دیده شده و به اشتراک گذاشته می‌شوند. اگر بتوانید محصولات، خدمات یا آموزش‌های خود را در قالب ویدئوهایی باکیفیت ارائه دهید، شانس بیشتری برای بالا بردن رتبه سایت خود نزد گوگل خواهید داشت که در نهایت به افزایش بازدید سایت و رونق گرفتن کسب‌وکار اینترنتی شما منجر می‌شود.

  • سرعت سایت

اگر سرعت سایت شما پایین باشد، مطالب آن برای کاربران دیر بارگذاری خواهد شد، بنابراین ایشان از بازدید سایت‌تان منصرف خواهند شد. عوامل زیادی در پایین آمدن سرعت وبسایت‌ها نقش دارند که یکی از آن‌ها وجود تصاویر و وید‌ئوهای غیر استاندارد است.

در واقع شما برای اینکه بتوانید سرعت سایت خود را بالا ببرید، ابتدا باید کاری کنید که تصاویر و ویدئوهای شما با وجود کیفیت خوب، حجم پایینی داشته باشند. پس از بهینه کردن تمام تصاویر و فیلم‌های وبسایت‌تان می‌توانید به فکر سایر گزینه‌های دخیل در سرعت سایت خود باشید تا در نهایت سایت شما با سرعت بالایی بارگذاری شود.

  • لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ شامل ایجاد لینک به سایر صفحات سایت خودتان و همچنین ایجاد بک‌لینک از طریق سایر سایت‌ها است. اگر کاربران از طریق یک سایت معتبر به سایت شما وارد شوند، از نظر گوگل محتوای ارزشمند شما باعث این موضوع شده است؛ اگر در بین محتوای داخلی سایت خودتان نیز لینک سایر محتواهای خود (به‌صورتی متناسب و بدون زیاده‌روی) قرار دهید، گزینه بک بیلدینگ شما کامل‌تر خواهد بود.

  • ریسپانسیو سایت

ریسپانسیو کردن سایت به معنی بهینه کردن آن برای سایر ابزارهای الکترونیکی مانند موبایل‌ها و تبلت‌ها است. با توجه با اینکه امروزه بیشتر کاربران از تلفن‌ همراه‌های اسمارت و تبلت‌ها برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنند، بهینه بودن سایت شما برای این دستگاه‌ها از اهمیت بالایی برخودار است. اگر از ریسپانسیو کردن سایت خود غافل شوید، کاربران سایر دستگاه‌های الکترونیکی غیر از پی‌سی و لپ‌تاپ‌ها را از دست خواهید داد.

بهینه سازی سایت

  • لینک به شبکه‌های اجتماعی

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شبکه‌های اجتماعی به تنهایی نمی‌توانند گزینه‌های مناسبی برای جذب مخاطبین هدف شما باشند؛ اما این شبکه‌ها مکمل‌های ارزشمندی برای سایت‌تان خواهند بود.

اگر شما بتوانید گزینه‌هایی برای اشتراک‌گذاری محتوای سایت‌تان به پیج‌ها و کانال‌های اجتماعی‌تان ایجاد کنید و لینک سایت خود را هم در آن صفحات و کانال‌ها قرار دهید، در نتیجه این تبادل خواهید توانست کاربران بیشتری را جذب خود کنید و بازدید سایت خود را بالا ببرید.

  • سئو محلی و بین‌المللی

شما می‌توانید با استفاده از سئو محلی، کاری کنید که اگر شخصی در نزدیکی شما عنوان محتوای شما را جستجو کرد، پیش از سایر رقیبان به او معرفی شوید. وقتی شما به وسیله سایت خود در صدد فروش محصولات فیزیکی باشید، استفاده از این گزینه می‌تواند هزینه‌ و زمان مربوط به حمل‌و‌نقل کالا را برای شما و مشتریان نزدیکتان راحت‌تر کند.

در برابر سئو محلی، سئو بین‌المللی قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید فعالیت خود را به‌صورتی نامحدود برای تمام مخاطبان اینترنت ارائه کنید. البته برای استفاده از این امکان باید یک وبسایت دو یا چند زبانه داشته باشید.

الگوریتم‌های بهینه‌سازی محتوا هر ساله توسط گوگل به‌روز می‌شود و هربار ملاک جدیدی در آن قرار می‌گیرد تا صاحبان وبسایت‌ها به کمک آن بتوانند مخاطبین هدف خود را بهتر پیدا کنند و رتبه سایت خود را در گوگل بالاتر ببرند. گزینه‌های فوق تنها بخش کوچکی از این موارد بود که در سئو متن محتوای خود می‌توانید در نظر بگیرید.

افزایش بازدید سایت به‌صورت ارگانیک

اگر شما بتوانید از تمام قوانین گوگل به درستی استفاده کنید و هر کاربری که وارد سایت شما شد به خواست خود این کار را کرده باشد، بازدیدهای سایت شما طبیعی و ارگانیک خواهند بود؛ اما اگر شما برای افزایش ترافیک و بازدید سایت خود به روش‌هایی متوصل شده باشید که قصد دور زدن گوگل را داشته باشید، ترافیک سایت شما غیرارگانیک خواهد بود.

ممکن است کسی برای لینک بیلدینگ سایتش از لینک‌های فیک یا نامعتبر استفاده کند، در صورتی که این کار باعث افزایش ترافیک سایتش شود یک سئو غیرطبیعی انجام داده است.

افراد زیادی هستند که از روش‌های نامعمول برای بهبود رتبه سایت خود استفاده می‌کنند و از آن روش‌ها نتیجه می‌گیرند اما اگر شما بتوانید ترافیک سایت خود را به‌صورت ارگانیک بالا ببرید، از هر لحاظ بهتر است. گزینه‌هایی که در ادامه این متن برای افزایش بازدید سایت معرفی شده‌اند، دارای هر دو روش ارگانیک و غیرارگانیک هستند که با توجه به این توضیحات می‌توانید تفاوت آن‌ها را درک کنید.

افزایش بازدید سایت به‌صورت ارگانیک

سامانه‌ها و نرم‌افزارهای افزایش بازدید سایت

انواع ربات یا نرم افزار افزایش بازدید سایت وجود داردکه به صورت مستقیم یا با جستجوهای کوئری های

مشخص شده در گوگل ، سایت را باز می کنند. برخی از امکانات نرم افزار یا ربات افزایش بازدید سایت

Diabolic Traffic Bot

  1. مرورگر تصادفی عامل کاربر
  2. محدودکردن ترافیک به ارسال
  3. پروکسی های خصوصی مجاز
  4. انتخاب پروکسی از هرکشور

شما می‌توانید از انواع سامانه افزایش بازدید سایت برای افزایش ترافیک سایت خود استفاده کنید؛ روش کار این سامانه‌ها به این صورت است که با جذب کاربرانی که در آن سامانه عضو هستند به سایت شما، برای شما ترافیک ایجاد می‌کنند.

در واقع این یک بازی گروهی است که در نهایت به بالا رفتن بازدید سایت افراد عضو این سامانه‌‌ها منتهی می‌شود؛‌ بنابراین شما با عضویت و استفاده از این سامانه‌ها خود نیز باعث بالا رفتن رتبه سایت‌های دیگری خواهید شد.

البته گاهی استفاده از این خدمات رایگان و گاهی به‌صورت اشتراکی و پولی خواهد بود. اساس کار انواع نرم افزار افزایش بازدید سایت رایگان هم همین مورد است که می‌توانید از آن‌ها نیز برای بالا بردن رتبه غیرارگانیک سایت خود استفاده کنید.

ربات‌های افزایش بازدید سایت

جالب است بدانید که ربات‌ها نقش زیادی در افزایش ترافیک سایت‌ها دارند. در واقع بسیاری از وبسایت‌های معتبر برای تشخیص ربات از انسان به استفاده از انواع کدهای کپچا متوصل شده‌اند. شما نیز می‌توانید با بهره‌گیری از ربات‌ افزایش بازدید سایت که با استفاده از آی‌پی‌های متفاوت وارد سایت‌تان می‌شوند، نرخ بازدید صفحات خود را بالا ببرید.

البته در استفاده از روش افزایش بازدید سایت با ربات باید این ریسک را بپذیرید که اگر گوگل به این موضوع پی ببرد، برای سایت شما امتیاز منفی خواهد داشت. استفاده از سامانه و نرم افزار افزایش بازدید سایت نیز چنین ریسکی را به همراه دارد.

روش های خرید بازدید فیک برای سایت

خرید بازدید سایت در واقع می تواند رونق زیادی به کسب و کار شما بدهد به طوری که در کمترین زمان ممکن، شاهد پیشرفت فروش سایت خودباشید. البته اگر فعالیت سایت شما در حوزه سرگرمی باشد به طور یقین می توانید درکوتاه ترین مدت، بازدیدکنندگان فراوانی را به سایت خود هدایت کنید.

راه های موثربرای افزایش بازدیدسایت

آشنا نبودن با«راه های افزایش بازدید سایت درگوگل» موجب شکست شما می شود و عدم موفقیت شما را به همراه خواهدداشت.

معرفی روش های افزایش بازدید سایت در گوگل

افزایش بازدید سایت درگوگل در زمره مهم ترین استراتژی های مدنظر مدیران سایت به شمار می آید.بهتر است تکنیک ها و روش های جدید را به منظورافزایش رتبه وسئوسایت فرابگیرید.ممکن است این تنها اقدامی باشدکه بتوان به وسیله آن به جایگاهی ایده آل درگوگل دست پیدا کرد.

بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت درگوگل

استفاده از ترفندهای افزایش بازدید سایت می تواند نتایج ایده آلی را برای مدیران سایت ها تضمین کند. اگر این روش ها به درستی انتخاب شوند و اجرای آنها به طور دقیق انجام گیرد، خواسته شما درزمینه ی افزایش بازدید سایت درگوگل، تحقق می پذیرد.این روش ها عبارتند از :

  • به نگارش درآوردن مقالات پرطرفدار برای افزایش بازدید درگوگل که با در نظرگرفتن نتیجه ای واقعی و رسیدن به هدفی مشخص، بازخورد فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت.
  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای افزایش بازدید درگوگل که باید آن را یکی از مهم ترین استراتژی ها وروش های افزایش بازدید سایت قلمداد کرد.
  • عضویت در سرویس های اشتراک ویدیو، تبلیغ بسیار خوبی برای موفقیت سایت محسوب می شود و به وسیله آن می توان شاهد افزایش بازدید سایت در گوگل بود.
  • تولید و انتشار فایل های صوتی در سایت به عنوان یکی از بهترین روش های افزایش بازدید سایت محسوب می شود.
  • تولید محتوای خلاقانه وگیرا در سایت های دیگر به منظور افزایش بازدید از گوگل یکی دیگر از ترفندهایی است که موجب رتبه دهی سایت می شود.
  • تبادل لینک نیز که نوعی رپرتاژ آگهی محسوب می شود از روش های دیگری است که برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل، مورد استفاده قرار می گیرد.؛
  • انتخاب شبکه های اجتماعی با هدف افزایش بازدید سایت درگوگل از مهم ترین انتخاب هایی است که می تواند دست یابی به موفقیت های بلند مدت را به ارمغان آورد.

امکانات گوگل برای افزایش رتبه سایت‌ها

شرکت بزرگ گوگل در کنار معیارها و فاکتورهایی که برای افزایش بازدید سایت ها در نظر گرفته، امکانات زیادی را نیز ارائه کرده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به صورت رایگان و غیر رایگان وبسایت خود را مورد آنالیز قرار داده و برای بالا بردن رتبه آن نیز اقدام کنید. در ادامه به 5 سرویس گوگل اشاره می‌کنیم که برای بررسی و بالا بردن رتبه صفحات خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید:

  • Google Analytics

گوگل آنالیتیکس ابزاری رایگان است که به‌سیله آن می‌توان آمار بازدیدکنندگان یک وبسایت را مشاهده کرد. شما می‌توانید با استفاده از این سرویس زمان و مسیر ورود و خروج کاربران به وبسایت‌تان و نحوه فعالیت آن‌ها در صفحات خود را مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر این موارد، اطلاعات تکمیلی بسیار دیگری را می‌توانید از گوگل آنالیتیکس درباره سایت خود دریافت کنید.

امکانات گوگل برای افزایش رتبه سایت‌ها Google Analytics

  • google web master tools

گوگل وبمستر تولز ابزار دیگری است که به شما کمک می‌کند در کنار گوگل آنالیتیکس به وضعیت وبسایت خود از نظر گوگل پی ببرید. گوگل وبمستر تولز یکی از ابزارهای ضروری برای سئو صفحات شماست که به شما یادآوری می‌کند با رعایت و تقویت چه نکاتی می‌توانید برای افزایش بازدید سایت خود اقدام کنید.

  • Google AdWords

گوگل ادوردز سرویس دیگری است که می‌توانید برای تبلیغات از آن بهره ببرید. البته استفاده از گوگل ادوردز رایگان نیست؛ شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک ترافیک ورودی بیشتری به‌صورت تضمین شده برای سایت خود جذب کنید.

این ابزار کلمات کلیدی که شما تعیین کرده‌اید را به‌صورت لینک در بالای صفحات سرچ ارگانیک کاربران قرار می‌دهد. افراد زیادی با استفاده از این امکان توانسته‌اند همیشه در صدر جستجوهای گوگل برای کلمات کلیدی پرکاربردی که مشخص کرده‌اند قرار بگیرند. یکی از وبسایت‌های معتبر ایرانی که از گوگل ادوردز استفاده می‌کند، دیجی‌کالا است.

  • Keyword planner

کیورد پلنر یا گوگل پلنر نیز برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب به شما کمک خواهد کرد. به‌وسیله گوگل پلنر خواهید توانست بیشترین سرچ کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود را پیدا کنید و آن کلمات کلیدی پرکاربرد را در محتوای خود به کار ببرید.

google trend و سرویس double click search by google دیگر امکانات گوگل برای پیدا کردن و استفاده از بهترین کلمات کلیدی هستند. پیشنهاد همیشگی متخصصین سئو استفاده از گوگل پلنر برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی است.

  • Google Sites

گوگل‌سایت به شما کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن یک وبسایت کاربردی و زیبا طراحی کنید. استفاده از این سرویس برای کارهای گروهی و پروژه‌های آنلاینی مناسب است که نیاز دارد افراد مختلفی در آن به تبادل نظر و اطلاعات بپردازند. البته شما نیز اگر بخواهید می‌توانید از آن برای راه‌اندازی یک وبسایت خوب کمک بگیرید.

استفاده از ابزار Google Sites

سرویس‌هایی که معرفی کردیم، تنها بخشی از سرویس‌های ارائه شده توسط گوگل برای بررسی و بهبود ترافیک سایت‌ها است که شما می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. اگر بتوانید تنها از امکانات خود گوگل برای بهبود رتبه سایت‌تان استفاده کنید، حتماً ترافیک خوبی برای سایت‌تان جذب می‌کنید؛ البته برای نیل به این هدف باید در تولید محتوای ارزشمند و بهینه خود استمرار و صبر داشته باشید.

چی نیست؟! 24 آمار و فکت بازاریابی دیجیتال”]

معمولاً افرادی که عجول هستند به دنبال روش‌های غیرارگانیک و پرریسک افزایش بازدید سایت می‌روند و از امکانات گوگل غافل می‌شوند. گوگل علاوه بر امکانات سایت، ابزارهای بسیار زیادی در سایر زمنیه‌ها نیز عرضه کرده است که به کمک آن‌ها می‌توانید بسیاری از کارهای همیشگی و طاقت‌فرسای خود مانند تایپ کردن را به راحت‌ترین شیوه ممکن انجام دهید. نکته قابل توجه این است که استفاده از بیشتر این ابزارها نیز کاملاً رایگان است.

پیشنهاد می شود در مورد تبلیغات کلیکی بیشتر بخوانید.

کاربرد ربات افزایش بازدید سایت ازگوگل

استفاده از ربات افزایش بازدید سایت ازگوگل به شما کمک می کندکه بتوانید ترافیک سایت و وبلاگ خود را به صورت درست و با آی پی های مختلف و معتبر به صورت کاملا”رایگان بهبود ببخشید.این ربات به شما امکان می دهدکه بتوانید تاثیر مثبتی بررتبه الکسا سایت خود بگذارید.

هنگام اجرای نرم افزار (ربات) افزایش بازدید سایت از گوگل ، شما از سایت های دیگر بازدید می کنید و درضمن از بیش از 10 هزار کاربر واقعی دیگری که این نرم افزار را به کار می برند بازدید دریافت می کنید.

شما می توانید به کمک نرم افزار یاد شده ازموتور های جستجویی مانند گوگل ، ورودی دریافت کنید.

اگرشما نیز صاحب وب سایت یا وبلاگ هستید به طور یقین یکی از بزرگترین اهدافتان ، افزایش بازدید سایت از کاربرانی است که روزانه از مطالب شما بازدید می کنند.

افزایش بازدید سایت با ربات یا بات ترافیک به هرترافیک غیر انسانی گفته می شودکه به روی یک وب سایت ایجاد شده باشد.

نتیجه‌گیری

چگونگی افزایش بازدید سایت به عوامل زیادی بستگی دارد؛ اما مهم‌ترین گزینه برای افزایش بازدید سایت به ‌صورت رایگان رعایت کردن قوانین گوگل است. بهتر است همیشه کمیت را فدای کیفیت کنید؛ چراکه با تولید محتوای ارزشمند و کاربردی می‌توانید رضایت بازدیدکنندگان سایت خود را فراهم کنید.

این در حالی است که با تولید محتوایی اندک که فقط کلمات کلیدی را در آن گنجانده‌اید باعث صلب رضایت از بازدیدگنندگان سایت‌تان خواهید شد. پیشنهاد ما این است که بعد از رعایت قوانین مربوط به محتوا به فکر تبلیغ در سرویس‌های ارائه شده توسط گوگل باشید.

تجربه نشان داده است که استفاده از سرویس‌هایی مانند گوگل ادوردز می‌تواند پازل گمشده شما در پیدا کردن مخاطبان هدفتان باشد.
اهمیت ابزارهای بررسی و آنالیز سایت بر کسی پوشیده نیست.

در واقع شما تنها زمانی می‌توانید در ترافیک سایت خود بهبود ایجاد کنید که نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید؛ این ابزارها در شناسایی این نقاط به شما کمک خواهند کرد. بنابراین حوصله به خرج دهید و به جای استفاده از روش‌های غیراصولی و خطرناک، سعی کنید اشکالات کار خود را برطرف کنید.

برخی از سوالات رایج

 

چرا باید بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

برای اینکه کاربران و مخاطبانی که به دانش و محصولات شما نیاز دارند، بتوانند شما را در محیط شلوغ و گسترده اینترنت پیدا کنند، باید به فکر روش‌های افزایش بازدید سایت خود باشید.

قدم اول برای افزایش بازدید سایت با بهینه‌سازی محتوا یا سئو چیست؟

قبل از انجام هر تلاشی برای افزایش بازدید سایت باید به فکر بهینه‌سازی محتوای خود با استفاده از سئو (Search Engine Optimization) باشید.

چگونه به صورت ارگانیک بازدید سایت خود را افزایش دهیم؟

اگر شما بتوانید از تمام قوانین گوگل به درستی استفاده کنید و هر کاربری که وارد سایت شما شد به خواست خود این کار را کرده باشد، بازدیدهای سایت شما طبیعی و ارگانیک خواهند بود.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان