روش تضمینی کسب درآمد از اینترنت با 0 تا 26 میلیون سرمایه !

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

توسعه اینترنت و آسان بودن دسترسی به آن باعث شد تا کسب‌ وکارهای اینترنتی هرساله رونق بیشتری بگیرند و کسب درآمد از اینترنت به یک امر رایج در بین مردم تبدیل شود. البته به مرور زمان، سایت‌ها و پلتفرم‌هایی برای ایجاد مشاغل اینترنتی نیز در دسترس عموم قرار گرفت که می‌توان به‌راحتی از آن‌ها برای ایجاد شغل آنلاین خود استفاده کرد؛ از جمله این بسترها می‌توان به سایت‌های دیوار و شیپور در کشورمان اشاره کرد.

خوشبختانه در ایران روز به روز بر تعداد کاربران آنلاین افزوده می‌شود. شما نیز با رعایت یک سری نکات اولیه علاوه بر استفاده از اینترنت برای راحتی کارهای خود، می‌توانید از آن درآمد تضمینی نیز کسب کنید. با ما همراه باشید تا در مورد راه‌اندازی انواع کسب‌وکار اینترنتی بدون سرمایه یا با سرمایه کم اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهیم. کسب کار اینترنتی تضمینی چیست؟

کسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد از اینترنت

نکاتی که باید قبل از راه‌اندازی شغل اینترنتی خود بدانید

وقتی صحبت از کسب درآمد از اینترنت می‌شود، راحتی کسب درآمد از آن بیش هر گزینه دیگری افراد را کنجکاو می‌کند. کسب درآمد از اینترنت ممکن است تصورات اشتباهی در ذهن بسیاری از انسان‌ها ایجاد کند. بنابراین قبل از اینکه هر کسب‌وکاری را در محیط وب معرفی کنیم، به بررسی 5 اشتباه رایج می‌پردازیم که ممکن است در آینده آفت کار اینترنتی شما شوند:

  • پیمودن راه صدساله در یک شب

در حال حاضر کسب‌وکارهای اینترنتی زیادی وجود دارند که روزانه درآمد نجومی از اینترنت کسب می‌کنند. اما آن‌ها نیز کار خود را از یک ایده کوچک شروع کرده‌اند. بنابراین هرکاری به یک مدت زمان مشخص برای ارتقا نیاز دارد.

انتظار اینکه بتوانید در عرض چند هفته یا چند ماه یک کسب‌و‌کار اینترنتی پردرآمد داشته باشید، انتظاری است که ممکن است شما را بعد از تلاش کمی ناامید کند. بنابراین همیشه یادتان باشد که در هیچ کسب‌وکاری (حتی کسب‌وکارهای دنیای واقعی) نمی‌توان یک شبه راه صدساله را پیمود.

  • کسب‌وکار اینترنتی نیاز به هیچ‌گونه مهارتی ندارد

بسیار میشنویم که گفته می‌شود: «برای راه‌ اندازی کسب‌ و کار اینترنتی، نیاز به مهارت خاصی نیست!». این جمله تا حدی می‌تواند درست باشد، اما منظور از مهارت، مهارت‌های حرفه‌ای کسب‌وکار است. این در حالی است که برای راه‌اندازی یک کار آنلاین، شما به مهارت‌های عمومی استفاده از کامپیوتر و اینترنت نیاز دارید.

به‌علاوه باید بتوانید همیشه اطلاعات جدید اینترنتی کسب کرده و به‌اصطلاح همیشه «آپدیت» باشید. اگر کس دیگری در دسترستان نباشد که وب‌سایت شما را مدیریت کند، شما باید خودتان مهارت‌های مربوط به ایجاد سایت و سئو مطالب را فرا بگیرید.

  • مشورت با افراد بی‌اطلاع

یادتان باشد برای راه‌اندازی یک کسب وکار موفق چه در دنیای مجازی و چه در دنیای واقعی، باید تصور معقولی از کار خود داشته باشید. برای بدست آوردن این تصور معقول می‌توانید با فرد مناسبی مشورت کنید.

فردی که برای مشورت انتخاب می‌کنید باید حتماً خودش صاحب یک کسب‌وکار آنلاین باشد و از آن درآمد داشته باشد. بسیار پیش آمده که فردی برای ایجاد یک کار اینترنتی بسیار پردرآمد با شخصی مشورت کرده است که هیچ دانشی در مورد کسب‌وکارهای اینترنتی نداشته است؛ چنین اشخاصی چون اطلاعات درست در زمینه مشاغل آنلاین ندارند، شما را از تصمیم‌تان منصرف می‌کنند.

بنابراین حتماً افراد آگاهی را برای این کار انتخاب کنید. اگر چنین شخصی را در اطراف خود ندارید می‌توانید به صاحبان کسب وکارهای اینترنتی پیام بدهید و از آن‌ها درخواست مشاوره کنید. اگر لازم شد هزینه مشاوره را نیز (اگر در حد توانتان بود) پرداخت کنید. هیچ چیز به اندازه دریافت یک مشاوره کسب و کار خوب از یک فرد کاربلد نمی‌تواند راه‌گشای کار شما باشد. پس در نظر داشته باشید که کسب درآمد از اینترنت زمانی امکان‌پذیر است که شما از مشاوران و افراد مطلع در این حوزه کمک بگیرید.

  • فقط به فکر فروش خود بودن

اولین رمز موفقیت در هرکاری، صداقت در آن کار است. اگر فقط به فکر فروش و راه افتادن کار خود باشید، شاید درآمد تضمینی خوبی کسب کنید اما کسب‌ و کار شما ماندگار نخواهد بود. بنابراین در هرکاری که تصمیم به انجام آن دارید، علاوه بر منافع خود، منافع مشتریان خود را نیز در نظر داشته باشید.

توجه به اینکه رونق کسب‌وکار شما به مشتریان شما بستگی دارد، می‌تواند حس احترام به مشتری را در شما ایجاد کند. آن‌گاه مشتریان نیز این احترام را درک کرده و به شما وفادار خواهند بود.

  • برنامه‌ریزی مکتوب نداشتن

حافظه انسان قابل اعتماد نیست؛ بنابراین هر برنامه‌ای برای کسب‌وکار جدید خود دارید، آن را به‌صورت مکتوب ثبت کنید. اگر ایده‌ها و برنامه‌های خود را بنوبسید، هربار با مرور آن‌ها، ایده‌های تازه‌ای نیز به ذهنتان خواهد رسید. با برنامه پیش رفتن همیشه نتایج خوب و مطلوبی به همراه دارد. حتماً برای کار اینترنتی خود برنامه‌ریزی مشخصی کرده و آن را بنویسید.

کسب درآمد از اینترنت
کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان

علاوه بر موارد فوق، علاقه خود را نیز در نظر بگیرید. یادتان باشد زمانی می‌توانید بهترین نتیجه را از کارتان بگیرید که به آن علاقه داشته باشید. اگر کارمند هستید یا در جای دیگری کار می‌کنید که به آن علاقه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از رسیدن به درآمد مطلوب از طریق کار اینترنتی‌تان، کار قبلی خود را رها نکنید.

معرفی 5 کسب ‌و کار اینترنتی بدون سرمایه اولیه

شما می‌توانید با کسب یک سری مهارت‌های خاص به‌راحتی و بدون هیچ سرمایه‌ای، تنها با داشتن یک کامیپوتر یا لپ‌تاپ از طریق اینترنت، درامد میلیونی از اینترنت تضمینی درآمد کسب کنید. هرچقدر در مهارتی که کسب‌ کرده‌اید، حرفه‌ای‌تر باشید، می‌توانید مشتری‌های بیشتری جذب کنید. در اینجا 5 مورد از چنین کسب‌وکارهای مهارت‌محور بدون سرمایه اولیه را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • فریلنسری

اگر شما یک مهارت خاص مانند مهارت تایپ 10 انگشتی، ترجمه، مقاله نویسی و تولید محتوا، مدیریت شبکه‌های اجتماعی یا …. داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید به‌عنوان یک «فریلنسر» فعالیت خود را شروع کنید. سایت‌های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند که می‌توانید برای گرفتن پروژه در آن‌ها ثبت‌نام کنید. سپس رزومه‌تان را در پروفایل‌ کاری‌تان ثبت کنید.

آن‌گاه پروژه‌های متناسب با مهارت‌های‌تان به شما پیشنهاد داده می‌شود. برای گرفتن این پروژه‌ها گاهی باید در مناقصه‌های سایت نیز شرکت کنید. در این مناقصه‌ها، اولویت با کمترین قیمت ارائه شده برای تحویل پروژه است. پونیشا و پارس‌فریلنسر از جمله سایت‌های ایرانی ارائه فریلنسری هستند.

  • مشاوره آنلاین

اگر تحصیلات دانشگاهی شما در زمینه های روانشناسی بوده است، می‌توانید دانش خود در زمینه روانشناسی را به‌صورت آنلاین به دیگران ارائه کنید. برای این کار کافیست یک سایت یا وبلاگ راه‌اندازی کنید. آن‌گاه مقالات باکیفیت و کاربردی بنویسید که مخاطبان بیشتری جذب کنید.

در این‌صورت می‌توانید به مخاطبان خود پیشنهاد دهید تا در صورت تمایل با پرداخت هزینه‌ی مشاوره، از شما مشاوره تلفنی بگیرند. البته مشاوره آنلاین مختص به رشته‌های روانشناسی نیست. شما در هر موضوعی که بتوانید مشاوره تلفنی ارائه کنید، می‌توانید از اینترنت برای معرفی توانایی خود و کسب درآمد تضمینی استفاده کنید.

  • مشارکت در فروش

اگر بتوانید محصولات تولیدی دیگران را از طریق اینترنت به فروش برسانید، در فروش آن‌ها مشارکت کرده و کسب‌وکاری بر پایه مشارکت در فروش راه‌اندازی کرده‌اید. محصولات تولیدی می‌تواند شامل هر محصولی مانند پوشاک، محصولات تزئینی، الکترونیکی یا خوراکی باشد. کاری که باید انجام دهید، معرفی درست آن محصول در محیط وب و پیدا کردن مشتری است.

  • فروش فایل

فروش فایل ایده خوبی برای کسانی است که اهل انبار کردن اطلاعات هستند. روی هارد پی‌سی یا لپ‌تاپ افراد زیادی اطلاعات دانلود شده‌ای وجود دارد که هرگز مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. اگر روی سیستم شما نیز چنین اطلاعات انبوهی وجود دارد، می‌توانید با راه اندازی یک وبسایت فروش فایل، اطلاعات خود را برای فروش بگذارید. هرچقدر فایل‌های شما بیشتر باشد، امکان فروش سایت‌تان نیز بالاتر می‌رود. کسب کار اینترنتی تضمینی چیست؟

  • آموزش آنلاین

اگر شما کار با نرم‌افزار خاصی را بلد باشید مانند کار با فتوشاپ، نرم‌افزارهای ویرایش ویدئو یا …. می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین آموزش دهید. آموزش شما می‌تواند به‌صورت ضبط شده باشد؛ که در این‌صورت می‌توانید آن‌ها را بر روی وبسایت‌های دیگر مانند دیجی‌کالا یا فرانش بگذارید و درصد فروش خود را از این سایت‌ها بگیرید. همچنین می‌توانید تعدادی از آموزش‌های خود را برای جذب مخاطب در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی به‌صورت رایگان قرار دهید و برای آموزش‌های پیشرفته‌تر، شاگرد خصوصی بگیرید.

هریک از مواردی که عنوان شد، بسته به مهارت و علاقه شما می‌تواند گزینه مناسبی برای کسب درآمد از اینترنت باشد. اگر شما در زمینه‌های دیگری مهارت دارید که می‌توانید آن‌ها را به صورت اینترنتی به دیگران آموزش دهید، حتماً از اینترنت و شبکه‌های قوی اجتماعی برای کسب درآمد تضمینی از آن مهارت استفاده کنید.

کسب درآمد از اینترنت
درامد اینترنتی تضمینی

معرفی 5 کسب ‌و کار اینترنتی با سرمایه کم

برای تولید یک سری محصولات خاص، فقط کافیست مقدار کمی سرمایه اولیه داشته باشید. با آن سرمایه اولیه می‌توانید مواد اولیه تولید محصول موردنظرتان را تهیه کنید و مقداری از سرمایه را هم برای آموزشتان هزینه کنید. در صورتی که آموزش صحیح دیده باشید و محصولات باکیفیتی تولید کنید، به‌راحتی می‌توانید تولیدات خود را با استفاده از وبسایت یا صفحات شبکه‌های مجازی مثل اینستاگرام به فروش برسانید. در اینجا به 5 مورد از این کسب‌وکارهای تولیدمحور با سرمایه اولیه اندک در حد یک الی 26 میلیون تومان اشاره می‌کنیم:

  • تولید و فروش اینترنتی بدلیجات

با وارد شدن اجناس رنگ‌ثابت و باکیفیت به صنعت بدلیجات، افراد زیادی در منزل خود مشغول به تولید انواع این محصولات هستند. شما می‌توانید یک آموزش کوتاه در زمینه تولید انواع بدلیجات ببینید. سپس با سرمایه‌ای اندک، مواد اولیه تهیه کرده و محصولات خود را تولید کنید. آن‌گاه تصاویر باکیفیتی از بدلیجات تولیدی گرفته و در سایت یا صفحه اجتماعی خود قرار دهید.

  • تولید و فروش اینترنتی میوه‌های خشک‌شده

شما می‌توانید با یک سرمایه اندک، یک دستگاه خشک‌کننده میوه تهیه کنید. آن‌گاه میوه‌های خاصی را انتخاب کرده و روزانه با این دستگاه خشک و بسته‌بندی کنید. از بسته میوه‌های خود عکس گرفته و در سایت یا صفحات اجتماعی خود منتشر کنید و در صورت دریافت سفارش، بسته‌ها را از طریق پست ارسال کنید. با پیدا کردن مشتری‌های بییشتر می‌توانید کار میوه خشک‌کردن خود را به یک کارگاه ارتقا دهید.

کسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد از اینترنت
  • تولید و فروش اینترنتی تراریوم

امروزه به دلیل گسترش آپارتمان‌نشینی، انسان‌ها علاقه زیادی به نگهداری گل و گیاهان زینتی در منزل پیدا کرده‌اند. تراریوم تلفیقی از گیاهان زینتی مانند ساکولنت‌ها و کاکتوس‌ها در یک قالب زیبا است. ظاهر متفاوت و شیک ترارویوم‌ها دلیل اصلی فروش بیشتر این محصولات است. شما می‌توانید با سرمایه‌ای اندک، گیاهان، شیشه و تزئینات تراریوم تهیه کنید و در منزل خود تراریوم‌های زیبایی بسازید.

سپس تصویر محصولات خود را در صفحات اجتماعی و سایت‌تان برای فروش بگذارید. البته به دلیل شکستنی بودن تراریوم‌ها بهتر است فروش شما فقط برای شهر خودتان یا شهرستان‌های اطراف‌تان باشد. در این‌صورت می‌توانید فیلم‌های «آموزش ساخت تراریوم» خود را برای فروش به مشتریان نامحدود وب بگذارید.

  • تولید و فروش اینترنتی پوشاک

اگر شما خودتان خیاط هستید یا یک خیاط خلاق می‌شناسید، می‌توانید لباس‌هایی با سبک خاص تولید کنید. مثلاً تونیک، مانتو یا تیشرت‌هایی که سبک خاصی دارند و در بازار موجود نیستند. همچنین می‌توانید این سبک خاص را برای بچه‌ها در نظر بگیرید. با سرمایه‌ای اندک، مقدار کمی در حد 200 عدد تولید کرده و در سایت، وبلاگ یا صفحات اجتماعی خود برای فروش بگذارید.

محصولات دارای سبک خاص معمولاً با استقبال خوبی توسط مردم روبرو می‌شوند. با فروش آن تعداد اولیه، می‌توانید مقدار بیشتری تولید کنید و باز هم بفروشید.

  • ایجاد سایت خرید و فروش محصولات دست‌ دوم

اگر شما یک سرمایه اولیه اندک دارید، می‌توانید محصولات دست دوم دیگران از لباس گرفته تا ظروف و لوازم منزل را خریداری کنید. آن‌گاه از تمام آن محصولات عکس گرفته و در سایت یا پیج خود با قیمت مناسبی منتشر کنید. قیمت مناسب محصولات دست‌دوم، دلیل مهمی برای جذب شدن مشتری برای شما خواهد بود.

کسب درآمد از اینترنت 
درامد میلیونی از اینترنت تضمینی درآمد

کسب‌وکارهایی که برای راه‌اندازی با سرمایه اندک به آن‌ها اشاره شد، تنها نمونه‌هایی از هزاران کسب‌وکار دیگری هستند که با سرمایه‌های حتی کمتر نیز می‌توانید راه‌اندازی کنید. یادتان باشد ما در عصری زندگی می‌کنیم که هیچ محدودیتی برای ایجاد کسب‌وکار و فروش وجود ندارد. چراکه اینترنت مرزهای فروش محلی و شهری را از بین برده است.

مشتریان شما محدود به یک محله یا یک شهر خاص نخواهند بود. بنابراین هرچیزی که آن را باکیفیت و صداقت تولید کنید، مشتریان خوبی برایش پیدا خواهند شد. درامد اینترنتی تضمینی بهترین نوع کسب درآمد در دنیا است. از ابزارهای قوی که در دسترستان قرار دارد استفاده کنید و استقلال مالی خود را به‌دست آورید. کسب درآمد از اینترنت کار پیچیده‌ و دشواری نیست؛ کافی است طبق اصول حرکت کنید و در مسیر از مشاوران و افراد باتجربه هم کمک بگیرید.

چگونه می‌توانیم به صورت انلاین از اینترنت کسب درامد کنیم؟؟

کسب درآمدی بیشتر و مازاد بر حقوق ماهیانه اصلی شما احتمالاً می‌تواند بسیاری از مشکلات شما در زندگیتان را حل کند.

خوشبختانه دیگر در عصر اینترنت زندگی می‌کنیم عصری که دیگر می‌توانیم به لطف اینترنت به تمامی سوال‌های شکل گرفته در ذهنمان پاسخ دهیم. اگر شیوه صحیح سرچ کردن مطالب را در اینترنت بلد باشید دیگر می‌توانید به راحتی از طریق آن به کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان برسید.

دیگر در قرن 21 صرفا آن دسته از افرادی که پشتوانه مالی قوی دارند موفق نیستند؛ بلکه این روزها موفقیت ازآن آن دسته از افرادی است که ذهن خود را به کار می‌گیرند و از طریق ادغام ایده‌های نو و اینترنت راهی به سوی موفقیت پیدا می‌کنند .

با در نظر گرفتن این موضع ما در ادامه مقاله برای شما ساده‌ترین راه کسب درآمد از اینترنت را معرفی کرده‌ایم :

  1. فریلنسر شوید

این روزها بازار فریلنسرها حسابی داغ شده است خصوصا در دوران کرونا که مردم در خانه ماندن را بیشتر از هرچیزی ترجیح می‌دهند. اگر استعدادی نویسندگی دارید احتمالش زیاد است که بتوانید پس از عقد قرارداد با مجموعه‌ای مناسب نوشته‌های خود را بفروشید. توجه کنید که در فریلنسری حال چه نویسنده باشید، چه هنرمند، چه طراح گرافیک باشید، چه عکاس باشید و یا هر شغل دیگری می‌توانید با خیال راحت اقدام به کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان از طریق اینترنت کنید.

  1. نویسندگی

نویسندگی یکی از ساده‌ ترین راه کسب درآمد از اینترنت است . با این اوصاف اگر تازه کار خود را در این زمینه شروع کرده‌اید ممکن است پیدا کردن یک کار ثابت برای نویسندگی که بتواند کمک خرج‌تان نیز باشد اندکی دشوار است. پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدای کار در سایت‌هایی مانند دیوار و یا شیپور به دنبال چنین گزینه‌های کاری بگردید؛ پس از مدتی کسب تجربه حرفه‌ای‌تر وارد این میدان کاری شوید. نویسندگی جزء بهترین کارهای اینترنتی است که درنهایت برای شما کسب درآمد اینترنتی مطمئن رقم خواهد زد.

  1. آموزش آنلاین

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که در زمینه‌های خاصی مهارت دارید؛ همچنین تدریس کردن را نیز شغل شریفی می‌دانید آموزش آنلاین حال چه در زمینه زبان انگلیسی، نقاشی و یا هر استعداد دیگری که شما دارید می‌تواند عاملی باشد که ماهانه حقوق چشمگیری برای‌تان به ارمغان می‌آورد.

آموزش آنلاین یک نوع کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه زیاد است.دتوجه داشته باشید که اگر هدف‌تان این است که شغل آموزش آنلاین را دنبال کنید؛ در ابتدای کار باید در طول روز خود وقت آزاد زیادی داشته باشید. حقوق این کار بر اساس میزان تجربه و نوع مهارتی که شما در حرفه مورد نظر دارید برمی‌گردد؛ طبیعتاً هرچقدر این استعداد و تجربه بیشتر باشد می‌‌توانید به درآمدهای بیشتری دست پیدا کنید. مزیت آموزش آنلاین این است که در هر نقطه از جهان که باشید می‌توانید دانشجویان و یا مشتریان خاص خود را پیدا کنید؛ چنین ویژگی برای شغل شریف معلمی و آموزش مزیت بسیار زیادی است.

  1. ارائه خدمات اینترنتی

ارائه خدمات جزء کارهایی است جزء کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه دسته‌بندی می‌شود. اگر شما نیز جز‌ آن دسته از افرادی هستید که استعداد و مهارت خاصی برای آموزش دادن ندارید اصلا نباید مایوس شوید؛ زیرا هنوز هم می‌توانید کسب درآمد اینترنتی مطمئن را تجربه کنید. بهتر است بدانید که شما می‌توانید با ارائه خدمات کارمندی به صورت آنلاین و در خانه خود به صورت کاملاً دورکاری کسب درآمد اینترنتی رایگان کنید. البته نوع کاری که انجام می‌دهید با توجه به شرکت و یا موسسه‌ای که حاضر به همکاری با آن‌ها شده‌اید می‌تواند متفاوت باشد.

  1. در بورس، فارکس یا ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید

ارز دیجیتال و فارکس جزء مواردی هستند که منجر به کسب درآمد اینترنتی از سایت‌های خارجی برای‌تان می‌شود. سرمایه گذاری روی این موارد جز‌ء آن دسته از شغل‌های اینترنتی است که در ابتدا متقاضیان مشتاق زیادی داشته؛ اما با گذشت زمان مشتاقان خود را نسبت به گذشته از دست داده است. درست است که بازارهای مالی می‌توانند در کوتاه مدت و یا حتی یک شبه شما را پولدار کنند اما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که امکان نزول قیمت این سهم‌ها نیز وجود دارد. ممکن است یک شب شما را از عرش به فرش بکشند و یا این که جیب‌های شما را کاملاً پر از پول کنند. این که در این بازار برنده باشی و یا بازنده تنها به میزان اطلاعات و سواد شما در زمینه تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال برمی‌گردد.

می‌توانید از این طریق به دلار کسب درآمد اینترنتی از سایت‌های خارجی داشته باشید.

  1. فروش وسایل

شما می‌توانید از طریق سایت‌هایی مانند دیوار و یا شیپور اقدام به فروش آن دسته از لوازمی کنید که قیمت خوبی دارند و شما دیگر به آن‌ها نیاز ندارید. به هرحال این نیز یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا از طریق اینترنت و حتی یک گوشی اقدام به کسب درآمد کنید. راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان به چه صورت است؟

  1. کار کردن با اسنپ

همان طور که به شما گفتیم در قرن ۲۱ تکنولوژی اینترنت در حال اداره تمامی امور ریز و درشت موجود در جامعه است. مثال بارز تسلط اینترنت بر سطح جهانی را می توان در اسنپ و تپسی مشاهده کرد. برخلاف گذشته که مجبور بودید به منظور پیدا کردن تاکسی به آژانس زنگ بزنید و یا این که آنقدر منتظر بمانید تا یک آژانس از روبه‌روی‌تان رد شود حال دیگر می‌توانید به راحتی تنها فشردن یک دکمه با استفاده از گوشی خود اسنپ بگیرید و حتی هزینه آن را آنلاین پرداخت کنید. اگر به دنبال کار اینترنتی می‌گردید و از قضا صاحب یک ماشین نیز هستید می‌توانید در اسنپ ثبت نام کنید و ظرف مدت کوتاهی کار خود را آغاز کنید.

  1. اقدام به طراحی سایت

توجه داشته باشید که شما از طریق طراحی یک سایت و قرار دادن مطالب به صورت روزانه و طبق نظم خاصی در آن می‌توانید کاربران زیادی پیدا کنید. همچنین می‌توانید از طریق نمایش تبلیغات در سایت خود و حتی از طریق فروش محصولات دست ساز خود در سایت‌تان درآمد چشمگیری کسب کنید. حتی می‌توانید از طریق تعداد کلیک‌هایی که در سایت شما می‌شود هم پول در بیارید.

  1. اقدام به ساخت پادکست کنید

شاید این روزها ساده‌ترین کار آنلاینی که بتوانید از طریق آن درآمد کسب کنید و هم خودتان لذت ببریم ساخت پادکست باشد. فراموش نکنید که تنها سرمایه‌ای که در این راه نیاز دارید صدای خوب لحن دلپذیر و داشتن گوشی همراه یا یک وسیله برای ضبط صدا است. پس اگر هر دو این آپشن‌ها را در خود می‌بینید بهتر است این شغل آنلاین را نیز مدتی امتحان کنید.

  1. طراحی دوره های آنلاین

اگر در زمینه مهارت‌های خاصی مثل آشپزی، کاشت ناخن، ماساژدرمانی، آموزش گیتار زدن، نقاشی و غیره مهارت بالایی دارید؛ می‌توانید با استفاده از یک دوربین و بک گراند مناسب شروع به آموزش مهارت خود در قالب یک دوره آموزشی کنید. توجه داشته باشید که در صورتی که بتوانید یک کار تمیز و حرفه‌ای تولید کنید می‌توانید آن را در ازای قیمت‌های چشمگیری بفروشید.

  1. تصاویر حرفه‌ای که گرفته‌اید را بفروشید

آیا می‌دانستید یک سری سایت‌هایی وجود دارند که مایل به خرید عکس‌های زیبایی هستند که شما آن‌ها را خلق کرده‌اید و برای خرید آن‌ها حتی ارقام بسیار چشم گیری به شما می‌پردازند. پس اگر استعداد عکاسی دارید و یکی از سرگرمی های شما عکاسی است دیگر می‌‌توانید به صورت کاملا آنلاین تصاویر خود را بفروشید و کسب درآمد کنید. حتی اگر موفق به کشف سایتی در ایران نشدید که بتوانید به واسطه آن‌ها تصاویر خود را بفروشید؛ لازم است بدانید که سایت‌های خارجی زیادی در این زمینه وجود دارد که حتی حاضرند به شما به صورت دلاری پول پرداخت کنند.

بررسی اصلی ترین مزایای کار اینترنتی

دیگر کسی روی این کره خاکی وجود ندارد که به این مسئله که اینترنت چه فرصت‌های زیادی را در اختیار مردم سراسر دنیا قرار داده است آگاه نباشد.

اینترنت را می‌توان یکی از بزرگترین کارآفرینان جهان دانست زیرا به واسطه استفاده از آن افراد زیادی توانستند در سطح دنیا صاحب شغل شود و این یک خبر بسیار عالی است. همچنین اگر در زمینه وارد شدن به یک کار اینترنتی اندکی شک و تردید دارید و فکر می‌کنید که شغل‌های وابسته به اینترنت دیگر کاملا اشباح شده‌اند باید به شما بگوییم که کاملاً در اشتباهید؛ زیرا با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی روز به روز زمینه‌های کاری متفاوت تری در سطح اینترنت ابداع می‌گردد که نیازمند نیروهای کاری زیادی برای سامان بخشیدن به امور خود هستند. از آنجایی که هر چه از مزایا و خوبی‌های شغل اینترنتی برای شما بگوییم تمامی ندارد بگذارید تا در این بخش به بررسی اصلی ترین مزایای داشتن یک کسب و کار اینترنتی بپردازیم.

  • صرفه جویی در هزینه‌ها

اولین و بزرگترین مزیتی که یک شغل اینترنتی دارد این است که نیاز به سرمایه اولیه ندارد و یا این که سرمایه مورد نیاز آن بسیار کم است. البته این مزیت اصلی تمامی شغل‌های آنلاین است. علاوه‌بر این شما دیگر نیاز نیست هزینه‌ای صرف رفت و آمد و خرید صبحانه و یا ناهار در سر کار خود کنید زیرا اکثر اوقات خود در خانه هستید و می‌توانید به راحتی تمامی امور را کنترل کنید. انجام چنین کاری می‌تواند برای مادران خانه داری که دارای فرزند هستند بسیار مناسب باشد.

  • برقراری تعادل بین کار و خانواده

این روزها یکی از اصلی‌ترین مسائلی که سبب جدایی میان زوج‌ها می‌شود این است که افراد نمی‌توانند به خوبی میان کار و خانواده خود تعادل برقرار کنند و زمان کافی به هردو اختصاص دهند. این مشکل خصوصاً برای مردان خیلی بیشتر از زنان رخ می‌دهد. دیگر نگران نباشید زیرا کار آنلاین آمده است تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید در خانه خود نیز کار کنید و وقت بیشتری برای گذراندن با خانواده خود داشته باشید.

  • انعطاف پذیری

همانطور که به شما گفتیم کارهای آنلاین از طریق اینترنت، لپ تاپ و در خانه صورت می‌گیرند؛ در چنین شرایطی افراد صاحب این کارها پس از مدتی به خوبی یاد می‌گیرند که چگونه باید زمان شخصی خود را مدیریت کنند. دورکاری و کسب درآمد از اینترنت در منزل باعث می‌شود تا شما بتوانید انعطاف‌پذیری بیشتری در انجام کارهای خود داشته باشید و در هر نقطه‌ای از دنیا که قرار دارید کار خود را به نحو احسن کامل کنید.

بررسی معایب کسب درآمد از اینترنت در منزل

  • وابستگی به اینترنت

همانطور که از اسم این نوع کارها مشخص از کاملاً مبتنی بر اینترنت هستند و در صورت قطعی برق شما مجبور خواهید شد چندین ساعت از زمان کاری خود عقب بیفتد. اگر دورکارید کسب درآمد بدون اینترنت برای شما به هیچ عنوان میسر نیست. علاوه بر این‌ها اگر روزی سرعت اینترنت ضعیف باشد کار شما به کندی انجام می‌پذیرد. همچنین در انجام چنین کارهایی خیلی مهم است که مدیریت زمان داشته باشید تا بتوانید نظم و انضباط را در کار خود حفظ کنید.

  • منزوی شدن

البته این مورد ممکن است بر روی همه افراد تاثیر نداشته باشد اما اگر فرد درونگرا نیستید و دوست دارید با همکاران خود در تعامل و ارتباط باشید انجام این قبیل کارها می‌تواند سبب کسالت و منزوی شدن شما گردد زیرا اکثر اوقات خود باید در خانه باشید و هیچ همکاری را نمی‌بینید که با او صحبت کنید.

  • حواس پرتی

اگر متاهل هستید و صاحب فرزند هستید کار کردن در خانه ممکن است اندکی سخت تر باشد؛ زیرا ممکن است اندکی  سر و صدا ایجاد کنند.

همچنین شما در این قبیل کارها دیگر رئیسی بالای سر خود ندارید تا بر کار شما نظارت کند و ممکن است در وسط کار خود هوس کنید یک بازی آنلاین را شروع کنید و یا اینکه به شبکه‌های اجتماعی خود سر بزنید.

برخی از سوالات رایج

کسب‌ و کار اینترنتی نیاز به هیچ‌ گونه مهارتی دارد؟

باید بتوانید همیشه اطلاعات جدید اینترنتی کسب کرده و به‌اصطلاح همیشه «آپدیت» باشید. اگر کس دیگری در دسترستان نباشد که وب‌سایت شما را مدیریت کند، شما باید خودتان مهارت‌های مربوط به ایجاد سایت و سئو مطالب را فرا بگیرید.

تاثیر صداقت و احترام به مشتری در کسب و کار به چه صورت است؟

توجه به اینکه رونق کسب‌وکار شما به مشتریان شما بستگی دارد، می‌تواند حس احترام به مشتری را در شما ایجاد کند. آن‌گاه مشتریان نیز این احترام را درک کرده و به شما وفادار خواهند بود.

برنامه ریزی مکتوب بر کسب و کار چه تاثیری دارد؟

با برنامه پیش رفتن همیشه نتایج خوب و مطلوبی به همراه دارد. حتماً برای کار اینترنتی خود برنامه‌ریزی مشخصی کرده و آن را بنویسید.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان