10 استریمر معروف جهان سال 1402+ میانگین درآمد دلاری $ (استریمر های معروف)

استریمر های معروف
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

اگر در سال‌های اخیر حتی زمان اندکی را به گشت و گذار در اینترنت سپری کرده باشید، حال چه در یوتیوب، رسانه‌های اجتماعی و یا مرورگر وب احتمالاً یکی دو بار با کلماتی مانند streaming و streamer مواجه شده‌اید.

در سرتاسر دنیا استریمر های معروف زیادی وجود دارند که زندگی خود را صرف کسب درآمد و سرگرمی از این راه می‌کنند و حتی طرفداران و دنبال کننده‌های زیادی در شبکه‌های اجتمائی یا پلتفرم‌هایی مانند توییچ، یوتوب و آپارات دارند.

همانطور که در مقاله ” منظور از استریم (Stream) چیست + 3 پلتفرم برتر برای استریم کردن (استریم چیست) ” بیان کردیم استریم کردن هر ساله در حال محبوبتر شدن میان مردم است و روز به روز به تعداد علاقه‌مندان آن افزوده می‌شود. حال اگر کسی قصد این را داشته باشد که روزی  استریمر شود، ابتدا باید دقیقاً بداند که استریم چیست؟ و دقیقا چه معنایی دارد.

در پاسخ به این سوال باید بگویم که استریم به دسترسی به داده‌هایی گفته می‌شود که در حال پخش شدن هستند، به زبان ساده‌تر استریم زمانی اتفاق می‌افتد که شما با تلفن، یارانه یا کنسول بازی خود به اینترنت متصل هستید و از آن جریان بدون هرگونه بارگیری کردن فایل استفاده می‌کنید.

از جمله این موارد می‌توان به تماشای فیلم و سریال‌های تلویزیونی از طریق نت‌فیکس یا بررسی فیلم‌های تهیه غذا در فیس‌بوک و گوش دادن به آخرین آلبوم تیلور سویفت در اسپاتیفای و غیره اشاره کرد.

در واقع تمام مواردی که برای شما ذکر کردیم تنها با متصل بودن به اینترنت و بدون نیاز به بارگیری یا تهیه رسانه به صورت فیزیکی در دستگاهتان می‌توانند بلافاصله توسط شما دیده و یا شنیده گردند. حال باید بگویم استریمر کسی است که این سرویس‌های پخش زنده و یا استریم را به صورت مستقیم به شما معرفی می‌کند.

استریمرها از طریق ضبط کردن فعالیتی که به صورت آنلاین انجام داده‌اند و یا استریم کرده‌اند و سپس قراردادن آن در صفحه شخصی خود کارشان را انجام می‌دهند. با توجه به محبوبیت زیاد این‌کار ما تصمیم گرفتیم تا در طول این مقاله از دکتر ویز برای شما 10تا از استریمر های معروف دنیا را معرفی کنیم.

معروف ترین استریم های دنیا

معرفی 10 تا از استریمر های معروف جهان در سال 1402

در اواسط دهه ۲۰۱۰ بود که پخش مستقیم بازی‌های ویدیویی و یا همان استریم کردن آن‌ها به شدت محبوب شد. اکنون در سال ۲۰۲۰  دیگر پلتفرم‌ها و خدمات پخش استریم زیادی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای استریم کردن استفاده نمود. معروفترین این پلتفرم‌ها عبارتند از فیس بوک، یوتیوب و میکسر.

این پلتفرم‌ها به منظور استریم کردن انواع و اقسام محتواهای مربوط به بازی و غیر بازی را دارند که برای میلیون‌ها بیننده خود به اجرا در می‌آورد. حال ما با توجه به کل ساعات تماشای این پلتفرم‌ها توسط مخاطبین و طرفداران مبحث استریم تصمیم گرفتیم تا به شما ۱۰ تا از استریمر های معروف دنیا را معرفی کنیم.

البته لازم به ذکر است که علاوه بر پلتفرم‌های خارجی ذکر شده ما در ایران پلتفرم هایی مانند آپارات را داریم که استریمر های معروف و موفق زیادی دارد و از این طریق در حال کسب درآمد هستند. اگر علاقمند به یافتن راه های کسب درآمد از این پلتفرم هستید مقاله ” کسب درآمد از آپارات (Aparat) : چرا مردم داخل اپارات ویدیو تولید میکنند؟! ” را مطالعه کنید.

  1. summit1g

نفر اول لیست ما که موفق‌ترین استریمر حال حاضر دنیا نیز شاخته می‌شود فردی بنام Jaryd ‘summit1g’ Lazar است. summit1g یک بازیکن بازنشسته رقابت CSGO است که از سال ۲۰۱۲ فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان یک استریمر با پرداختن به انواع بازی‌های معروف دنیا مانند Summit hit، GTA V، PUBG، Escape from Tarkov آغاز نمود.

  1. xQcOW

فردی بنام Félix “xQcOW” Lengyel دومین جایگاه استریمر های معروف دنیا را در لیست ما به خود اختصاص داده است. xQcOW یک استریمر فرانسوی کانادایی است که به خاطر بازی‌های حرفه‌ای خود در Overwatch توانسته شهرتی جهانی برای خود رقم بزند. وی قبلا رهبر اصلی تیم Dallas Fuel در لیگ Overwatch محسوب می‌شد اما اکنون دیگر به انجام بازی‌های متفاوتی در توییچ پرداخته است. فعالیت حرفه‌ای وی در این زمینه باعث شده است تا بتواند در زمان کوتاهی چیزی حدود شش میلیون ساعت تماشا در یک ماه از آن خود کند.

  1. Tyler1

Tyler  Steinkamp یکی دیگر از استریمر های معروف در سطح دنیاست که از قضا یکی از محبوبترین بازیکنان League of Legends است که به دلیل نوع رفتارهای سمی خود در طول بازی‌ها بسیار معروف شده است. در حال حاضر تایلر نزدیک به ۴ میلیون ساعت تماشای فعال در ماه را دارد که او را تبدیل به  سومین فرد لیست معروفترین استریمرهای دنیا کرده است.

  1. DrLupo

Benjamin ‘DrLupo’ Lupo یک بازیکن حرفه‌ای در Rogue است که به‌خاطر جریانات خیریه و بازی‌های Fortnite که انجام داده بسیار معروف شده است. وی یکی از اعضای گروه استریمر متشکل از Ninja و TimtheTatman است که به طور مرتب در صفحه خود علاوه بر پخش بازی‌های خود استریم بازی‌های گروه را نیز منتشر می‌کند. اخیراً DrLup توانسته از طریق استریم بازی فرار از Tarkov تقریباً سه و نیم میلیون ساعت تماشا در این ماه کسب کند.

  1. LIRIK

Saqib “LIRIK” Zahid  یکی از محبوب‌ترین استریمرهایی است که به دلیل محتوای مختلف بازی‌هایی که استریم می‌کند و شخصیت کمدی که دارد بسیار معروف شده است. در حال حاضر بیش از دو و نیم میلیون دنبال کننده در توییچ (Twitch) دارد و همچنین LIRIK اخیراً توانسته با بازی خیره کننده‌اش در بازی Escape from Tarkov چیزی حدود ۳.۳ میلیون ساعت تماشا دریافت کند.

 استریمر معروف جهان

  1. Tfue

وی تاکنون بازی‌هایی از جمله Fortnite Battle Royale وEscape from Tarkov انجام داده است . زمانی که وی به گروه استریمرمعروف FaZe پیوست به اوج شهرت خود رسید. نتیجه تمامی بازی‌هایی ک این استریمر تا کنون انجام داده است رسیدن به ۳.۳ میلیون ساعت تماشا  در ماه برای او بوده است.

  1. DrDisRespect

‘DrDisRespect’ یکی از معروفترین نمادهای استریم و سرگرمی شناخته می‌شود که بیشتر به دلیل لباس شخصیت خاصی (black mullet wig) که می‌پوشد شناخته شده است. وی در شروع کارش ابتدا بر روی بازی‌های ویدیویی مانند DrDisRespect و battle royale video games تمرکز کرد و توانست نزدیک به ۴ میلیون دنبال کننده در سیستم عامل توییچ بدست آورد. او به طور جدی به بازی کردن Escape from Tarkov پرداخته و از طریق آن توانست ۳ میلیون ساعت تماشا در ماه کسب کند.

  1. ‌ C9Sneaky

C9Sneaky استریمر و بازیکن حرفه‌ه‌ای سابق لیگ افسانه‌ها‌(League of Legends) برای Cloud9 است. او همچنین به دلیل شیوه بازی‌اش بسیار در رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته. او همچنان به استریم بازی‌هایی چون gue of Legends، Legends of Runeterra، Monster Hunter world ادامه می‌دهد و کل ساعات تماشای او در این ماه بیش از ۲.۶ میلیون ساعت بوده است.

  1. MontanaBlack88

MontanaBlack88 نهمین فرد از لیست استریمر های معروف در دنیاست که به شما معرفی می‌کنیم. او یک یوتیوبر و استریمر محبوب آلمانی است که تاکنون انواع بازی‌های ویدیویی از جمله پابجی، فیفا و Fortnite را بازی کرده است. از او بیوگرافی در سطح اینترنت منتشر شده است که در آن به مصرف مواد مخدر او در گذشته اشاره کرده است و همچنین چگونگی تغییر زندگی او را برای تبدیل شدن به یوتوبری موفق شرح داده شده است.

  1. TimtheTatman

دهمین نفر از استریمر های معروف لیست ما فردی به نام Timothy  Betar است که ورزشکاری حرفه‌ای است و تاکنون طیف گسترده‌ای از دسته‌های مختلف بازی همچون Battle Royales ، MMO و FPS را بازی کرده است.

Timothy  Betar در ابتدای محبوبیت خود با پرداختن به استریم بازی  Fortnite توانست با بدست آوردن بیش از ۲ میلیون ساعت تماشا رکورد بی سابقه‌ای را در این خصوص بشکند.

معرفی استریمر های معروف ایران

حال که شما را با معروفترین استریمرهای سطح جهان آشنا کردیم دیگر زمان آن رسیده تا بهترین استریمر های معروف ایرانی را در سال 1402 بشناسید.

  1. Aria Keoxer

آریا یکی از موفق‌ترین استریمرهای ایرانی است که با داشتن سبکی مخصوص به خود در بازی‌ها توانسته طرفداران بسیاری به دست آورد. عمده فعالیت‌های وی در پلتفرم‌های یوتیوب، اینستاگرام و توییچ می‌باشد. همچنین وی علاقه زیادی به دنبال کردن بازی‌های ترسناک دارد.

  1. Dark_Hell

با توجه به اطلاعاتی که از Dark_Hell در دسترس است می‌دانیم که این استریمر ایرانی در حال حاضر در خارج از ایران ساکن است و در پلتفرم‌های توییچ و یوتیوب بسیار فعال است.

معرفی استریمر های معروف ایران

  1. Tinna

اگر تینا را بشناسید می‌دانید که علاقه اصلی او در توییچ پرداختن به بازی DOTA 2 می‌باشد. تینا یکی دیگر از موفق‌ترین استریمرهای ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. او همچنین علاوه بر بازی DOTA 2  به بازی به نام CSGO نیز علاقه دارد.

  1. Amir PhanThom

امیر با نام مستعار امیر فانتوم یکی دیگر از علاقه‌مندان ایزانی به بازی DOTA 2  است و حتی سابقه شرکت در مسابقات جهانی آن را نیز دارد. او یکی دیگر از استریمر های معروف ایرانی می‌باشد که در توییچ بسیار فعال است.

درآمد استریمر های معروف جهانی

همانطور که در مقالات قبلی مانند درامد یوتیوب چگونه است و کسب درآمد از طریق استریم گفته ایم می دانیم که یکی از پرطرفدار ترین مشاغل در بین جوانان می باشد حال در این بخش از مقاله قرار است تا به شما معروف‌ترین و پر درآمد‌ترین استریمرهای جهان در سال ۲۰۲۰ را معرفی کنیم. همانطور که شاید بسیاری از شما عزیزان بدانید عمده درآمد استریمرها بر اساس میزان استریم و بینندگان آن‌ها در طول یک ماه و سال است.

اگر برای شما نیز سوال شده است که درامد استریمر های ایرانی چقدر است باید به شما بگویم که برای رسیدن به این پاسخ ابتدا باید میزان استریم آن‌ها را در طول ماه و یا سال به دست آورید. ما در ادامه چند تن از ثروتمندترین استریمرها و میزان ثروتی که توانستند از این را کسب کنند را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. فلیکس لنگیل

نام کاربریTwitch : xQcOW

میزان درآمد: 1.98 میلیون دلار

  1. نیک کلچف

نام کاربریTwitch: Nickmercs

میزان درآمد: 1.73 میلیون دلار

  1. ایبای لانوس

نام کاربریTwitch : Ibai

میزان درآمد: 1.37 میلیون دلار

درآمد استریمر های معروف جهانی

  1. Odablock

نام کاربریTwitch: Odablock

میزان درآمد: 1.30 میلیون دلار

  1. تیموتی بتار

نام کاربریTwitch : TimTheTatman

میزان درآمد: 1.21 میلیون دلار

درآمد استریمرهایی که در بالا برای شما ذکر کردیم تنها از طریق استریم کردن به دست نیامده است بلکه از طریق تبلیغات و کمک‌های مالی طرفداران نیز می‌باشد. همانطور که در بالا مشاهده کردید درآمد این کار می‌تواند حتی یک میلیون دلاری باشد که البته بستگی به میزان مهارت شما و تعداد طرفدارانتان دارد.

اگرچه این افراد به ندرت فاش می‌کنند که دقیقا چقدر درآمد دارند اما می‌توانید درآمد آن‌ها را از طریق شمارش تعداد سابسکرایبرها، بینندگان و استریمرهای آن‌ها تخمین بزنید. البته درآمدهایی که در بالا برای شما ذکر کردیم تنها درآمدهای ناشی از استریم در توییچ بوده‌اند و هر یک از این افراد علاوه بر توییچ معمولاً در میکسر و یوتیوب نیز مشغول به فعالیت هستند که هر کدام درآمد جدایی را برایشان به ارمغان می‌آورد.

نتیجه‌گیری

در طول این مقاله از دکتر ویز در خصوص استریم کردن برای شما توضیحاتی ارائه دادیم و به طور خلاصه گفتیم که استریم به پخش زنده جریانی گفته می‌شود که بدون هرگونه بارگیری برای کاربران قابل مشاهده باشد. همچنین در ادامه این مقاله شما را با ۱۰ تا از استریمر های معروف جهان در سال 1402 آشنا کردیم و میانگین درآمد آن‌ها رانیز برایتان ذکر نمودیم.

حال با توجه به هر آن‌چه در این مقاله در خصوص استریم و استریمر بودن توضیح دادیم باید بگوییم که علاوه بر پلتفرم‌های خارجی مانند توییچ و یوتیوب در ایران نیز پلتفرم آپارات امکان استریم کردن را برای ما محیا کرده است و بهترین استریمر های آپارات می‌توانند از این طریق به درآمد قابل قبول و مناسبی در ایران برسند.امیدواریم تا مطالب ارائه شده در طول این مقاله مورد توجه شما دوستان و همراهان همیشگی دکتر ویز قرار گرفته باشد.

برخی از سوالات رایج:

1. چند استریمر معروف را نام ببرید؟

1. DrLoupo
2. LIRIK
3. Tfue

2. استریمر به چه معناست؟

استریم در لغت به معنای جاری شدن است. اما در دنیای امروزاستریم به معنای رسیدن اطلاعات از طریق پلتفرم های مختلف به کاربر است. مانند گوش دادن به رادیو یا نگاه کردن به تلویزیون.

3. تعدادی از استریمر های معروف ایرانی را نام ببرید؟

1. Aria Keoxer
2. Dark_Hell
3. Tinna

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان