کسب درآمد از نماشا و آپارات تا ماهی 4 میلیون $ $ + (راه درآمدزایی از نماشا و آپارات)

کسب درآمد از نماشا و آپارات $ تا ماهی ۴ میلیون $ درآمدزایی از نماشا و آپارات
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

این روزها با توجه به گسترش فعالیت‌ها در فضای مجازی و افزایش تعامل مخاطبین در این فضا با یک­دیگر یکی از مباحث مفید و کاربردی، کسب درآمد از این پلتفرم‌ها یا کسب درآمد از اشتراک ویدئو است. می‌­توان گفت این مسیر در طی چند سال اخیر امتیازات فراوانی برای مخاطبین در نظر گرفته است که همین موضوع باعث میل و رغبت بیشتر به این فرایند شده است. از طرفیآموزش کسب درآمد از نماشا 》و《 کسب درآمد از آپارات 》چالش‌ها و دغدغه‌های خاص خود را دارد که در ادامه با پاسخ به این سؤال چگونه از نماشا کسب درآمد کنیم یا《 چگونه در آپارات درآمد زایی کنیم 》شما را در این راه همراهی می‌کنیم.

این روزها کسب درآمد از نماشا و کسب درآمد از آپارات و کسب درآمد از تبلیغات ویدئویی، یکی از بهترین روش‌های درآمدزایی در ایران شده است. آپارات در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا راه اندازی شد.

این پلتفرم در ابتدا یک وب‌سایت ساده اشتراک‌گذاری ویدئو بود، اما اکنون توانسته به واسطه سرعت بسیار بالا در اشتراک‌گذاری و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که به کاربران خود ارائه می‌دهد، با سرعت بسیار چشمگیری رشد کند و باعث کسب درآمد از اشتراک ویدئو شود. در حال حاضر آپارات تعداد بسیار زیادی بازدید کننده و کاربر دارد که به طور روزانه بیش از ۶ میلیون نمایش ویدئویی دارد.

این پلتفرم هر روز شش هزار بارگذاری ویدئو، ۲۵ میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در هر ماه و ۵ میلیون برنامه دارد. در واقع آپارات پلتفرمی‌ است که برخلاف کانال‌های تلویزیونی که به شما اجازه نمی‌دهند دقیقاً محتوایی که دوست دارید را تماشا کنید، این اجازه را کاملاً به شما می‌دهد تا با استفاده از آن بتوانید دقیقاً محتوایی که دوست دارید را تماشا کنید.

همچنین شما با استفاده از این سرویس اشترک ویدئو می‌توانید محتواهای ایجاد شده توسط خودتان را در کانال‌هایی که متعلق به شما است بارگذاری کرده و به راحتی به کسب درآمد بپردازید. آپارات به گونه‌ای شبیه به پلتفرم و برنامه محبوب یوتیوب می‌باشد با این تفاوت که دیگر محدودیت‌های یوتیوب را درسطح ایران ندارد و به خوبی از آپارات حمایت می‌شود.

ویژگی جالب دیگر کسب درآمد از آپارات (کسب درآمد از تبلیغات ویدئویی) این است که با توجه به پیشرفت خیلی سریع و چشمگیر که در طول این سال‌ها داشته است بسیاری از شرکت‌های تجارت الکترونیک و مارک‌های بین المللی که در ایران فعالیت می‌کند به عنوان حامی‌مالی این پلتفرم برآمدند. در مورد مقوله درآمدزایی بیشتر بدانید.

کسب درآمد از آپارات

دیگر دلیل محبوبیت آپارات و نماشا را می‌توان این دانست که برخلاف تلویزیون ملی، در برنامه‌ها و ویدئوهای خود می‌تواند در مورد موضوعاتی صحبت کند که احتمالاً اجازه پخش آن در کانال‌های تلویزیونی ملی داده نمی‌شود و این به این معنی است که آپارات می‌تواند محتواهایی جالب و منحصر به فردی داشته باشد که در هیچ جای دیگر دیده نمی‌شود و تنها مکان برای یافتن این ویدئوها آپارات است.

آپارات همانند گذشته دیگر خود را تنها محدود به بارگذاری و تماشای ویدئو نکرده است بلکه در اقدامی ‌هوشمندانه و همچون یوتیوب سیستمی‌برای کسب درآمد در خود برای کاربران ایجاد کرده است. در واقع با کمک این سیستم درآمد از آپارات قادر است از تولیدکنندگان محتوای ویدئویی حمایت مالی کنند و همچنین این اجازه را به کاربران بدهد تا محتواهای خود را در این پلتفرم بارگذاری کنند. پس با این اتفاق شما به راحتی می توانید کسب درآمد از اشتراک ویدئو داشته باشید.

تعرفه درآمد از آپاراتآموزش کسب درآمد از آپارات و نماشا:

صفحه‌ها و کانال‌ها با توجه به تبلیغاتی که از هرکدام پلتفرم‌های نماشا و آپارات در صفحه خود قرار می‌دهند، مبالغی را دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است هرچه تعداد بازدیدکنندگان یک صفحه یا یک کانال بیشتر باشد برای تبلیغ و دیده شدن محتوای ارائه شده سود بیشتری دارد. در ادامه به اختصار به توضیح سؤال چگونه از نماشا کسب درآمد کنیم و آموزش کسب درآمد از نماشا می­‌پردازیم و راه‌های《 کسب درآمد از نماشا 》و《 کسب درآمد از آپارات 》 و افزایش سود­ دهی را بررسی می­‌کنیم.

  1. کسب درآمد از طریق سیستم همکاری و فروش و بازاریابی واسطه؛ کسب درآمد از طریق نماشا و آپارات مستلزم ثبت‌نام در یک سیستم همکاری و فروش است. تعلق گرفتن پورسانت در این زمینه مستلزم بازدید بیشتر در هر محتوا و ویدئوی ارائه شده است. البته لازم به ذکر است نباید تأثیر کیفیت در محتوای ارائه شده را دست کم گرفت طبعاً محتوای با کیفیت‌تر به دیده شدن بیشتر و افزایش پورسانت کمک بزرگی می­‌کند.
  1. مورد بعدی که در راستای پاسخ به سوال چگونه از نماشا کسب درامد کنیم می­توان به آن اشاره نمود، بازاریابی برای محصول خود است در راستای سوال چگونه از نماشا کسب درامد کنیم شما می توانید به تبلیغ محصول خود در کانال های آپارات و نماشا بپردازید. لازم به ذکر است برای افزایش این فروش بهتر است به تعداد مخاطبان و کیفیت محصول ارائه شده توجه ویژه ایی داشته باشید.

در ادامه و در راستای ارائه پاسخ‌های مناسب و مطلوب‌تر به《 چگونه از نماشا کسب درآمد کنیم 》موارد دیگری را نیز ارائه می‌دهیم.

کسب درآمد از آپارات

اگر شما نیز مایل به کسب درآمد از پلتفرم آپارات و کسب درآمد از تماشا می‌باشید در ادامه این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می‌توانید این خواسته‌تان را محقق کنید. همان‌طور که باید در جریان باشید آپارات ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا به واسطه استفاده از آن بتوانند به کسب درآمد از آپارات مشغول شوند.

روند کلی کار به این صورت می‌باشد که در ازای تبلیغاتی که در کانال شخص مورد نظر دیده می‌شود آپارات درصدی از درآمد تبلیغات خود را به صاحبان ویدئو پرداخت می‌کند.

در واقع این قابلیت فوق العاده که آپارات به کاربران خود ارائه می‌دهد خصوصاً برای کسانی که دارای بازدید بالا در کانال ویدئوی خود در آپارات می‌باشد بسیار مناسب و مفید است اما لازم است که از قبل حتماً قابلیت کسب درآمد از طریق آپارات را برای کانال خود فعال کنند.

کسب درآمد از نماشا

  • شرایط پذیرش شما در برنامه کسب درآمد از آپارات و نماشا :

  1. اول از همه این نکته را باید بدانید که مطالبی که قرار است در آینده منتشر کنید حتماً باید با قوانین معین شده از جانب آپارات مطابقت داشته باشد و در صورت پیروی نکردن و با انتشار محتوایی مغایر با آن این احتمال وجود دارد که محتوای ویدئویی و یا کانال شما از آپارات حذف گردد.
  2. همچنین شما می‌بایست قبل از شروع کسب درآمد از آپارات دارای یک حساب کاربری تأیید شده در آپارات باشید.
  3. حساب کاربری شما می‌بایست در سایت صبا ویژن جهت محاسبات مالی ایجاد گشته باشد.
  4. در ادامه شما باید نوع فعالیت خود را به عنوان تولیدکننده محتوا و کسی قصد کسب درآمد از آپارات یا کسب درآمد از اشتراک ویدئو دارد را تعیین کنید، برای مثال باید تعیین کنید که تولید کننده محتوا هستید و یا بازنشر کننده محتوا (شاید برایتان سؤال شود که چرا باید همچین چیزی را در هنگام ثبت‌نام مشخص کنید. باید به شما بگویم دلیل انجام این کار به این دلیل است که آپارات متوجه گردد که تمام ویدئوهایی که قرار است از این پس شما در آن آپلود کنید آیا صرفاً ساخته خودتان است یا اینکه شما از مطالب دیگران هم ممکن است استفاده کنید. زیرا پنل درآمدی این دو کاملاً با یکدیگر متفاوت است و از این جهت، باید در ابتدای ثبت نام خود آن را قید کنید.

برای ادامه روند ثبت نام کسب درآمد در آپارات (ثبت نام در نماشا)، اگر شما قصد دارید به عنوان بازنشر کننده مطالب ثبت نام کنید یک سری قوانین هست که باید آن‌ها را در نظر بگیرید برای مثال باید بیش از دو هزار دنبال کننده داشته باشید و تا کنون بیش از ۲۰۰۰۰ دقیقه ویدئو باز بارگذاری کرده باشید همچنین میزان فعالیت و میزان نمایش ویدئوها در کانال شما باید در سه ماه گذشته حداقل بیش از ۵۰۰ هزار ساعت باشد.

درآمدزایی از نماشا

  1. اگر شما تولیدکننده اصلی محتواهای ویدئویی خود هستید و قصد کسب درآمد از اشتراک ویدئو دارید، برای تأیید شدن آن از سمت آپارات باید دارای این شرایط باشید؛ حداقل باید ۲۰۰ دنبال‌کننده در کانال خود داشته باشید، حداقل چند ویدئوی تولیدی در کانال خود قرار داده باشید تا آپارات بتواند آن‌ها را تماشا و بررسی نمایند و همچنین آپارات برای اطمینان بیشتر از شما، سابقه سه ماه گذشته کانال شما را بررسی می‌کند و اگر بیش از ۳۰۰۰ ساعت نمایش از طریق کانال شما صورت گرفته باشد می‌توانید ادامه مراحل ثبت نام کسب درآمد از طریق آپارات را انجام دهید.

تعرفه درآمد از آپارات و نماشا به چه شکل می‌باشد؟

اگر می‌خواهید بدانید که تعرفه کسب درآمد از آپارات و برنامه نماشا (نحوه کسب درآمد از نماشا و آپارات ) به چه صورت است، باید به شما بگویم که پلتفرم آپارات در جهت حمایت از کاربرانی که از تعرفه کسب درآمد از آپارات استفاده می‌کنند و به تولید محتوا و بازنشر ویدئو در این سایت می‌پردازند و قصد کسب درآمد از انتشار ویدئو را دارند اقدام به پرداخت درآمد می‌کند، اما این درآمد بر اساس میزان کیفیت محتوا و ویدئوهای بازنشر شده و همچنین بر اساس دقیقه نمایش ویدئوها معین می‌گردد.

طریقه محاسبه به این صورت است که هرچه ویدئو و محتوای تولید شده و باز نشده از جانب شما بهتر و با کیفیت‌تر باشد مسلماً بینندگان بیشتری را به خود جذب می‌کند. در نتیجه باعث افزایش کسب درآمد از آپارات یا نماشا می‌شود.

در واقع پرداخت آپارات به این صورت است که بر اساس تعداد بازدید نیست ولی بر اساس زمان تماشای بینندگان است و در واقع اگر شما ویدئویی منتشر کنید که زمان تماشای بالایی داشته باشد ولی بازدید‌های چندان زیادی هم نداشته باشد باز هم درآمد شما افزایش پیدا می‌کند.

اگر یادتان باشد در ابتدای این مقاله برای شما گفتم که شما در هنگام ثبت نام برای کسب درآمد در آپارات و کسب درآمد از تماشا (ثبت نام در نماشا) می‌توانید دو گزینه تولید محتوا و یا بازنشر کننده محتوا را انتخاب نمایید و همچنین برای شما از شرایط کاری هر کدام از این دو مورد سخن گفتیم. در ادامه این مطلب به شما می‌گویم که شما به عنوان تولید کننده محتوا و یا به عنوان بازنشر کننده چقدر می‌توانید در آپارات درآمد کسب کنید.

چگونه از نماشا کسب درامد کنیم

اگر شما کسب درآمدتان را به عنوان یک بازنشر کننده ویدئو در آپارات به ثبت رسانده باشید شما بر اساس سیستم کسب درآمد آپارات در ازای هر ۱۰۰۰ دقیقه ویدئویی که در کانال خود قرار می‌دهید، میزان مبلغ ۶۰۰ ریال درآمد خواهید داشت. همچنین باید این را بدانید که در ازای هر ۱۰۰۰ دقیقه که شما در یک ماه در کانال خود بارگذاری می‌کنید، میزان درآمدتان بر اساس دقیقه نمایش ها با ضریب ۳ درصد محاسبه می‌شود.

حال در صورتی که شما تولید کننده اصلی ویدئوها باشید، میزان محاسبه درآمد از طریق سیستم کسب درآمد آپارات به این صورت می‌باشد که آپارات به ازای هر ۱۰۰۰ دقیقه نمایش ویدیو در کانال شما ۲۰۰ تومان تا ۷۰۰ تومان را به شما پرداخت خواهد کرد.

در واقع این تفاوت قیمت بین تولید کننده محتوا  و منتشر کننده محتوا به این دلیل صورت می‌گیرد که به نحوی از تولید کنندگان حمایت شود و همچنین سیستم کسب درآمد آپارات می‌خواهد که میزان پرداختی ها عادلانه تر باشد. اگر به‌دنبال دیگر روش‌های کسب درآمد از آپارات هستید در ادامه این مطلب با همراه باشید.

چگونگی کسب درآمد از نماشا:

سرویس اشتراک ویدئو دیگر که در این مقاله به شما معرفی می‌کنم نماشا است. نماشا همانند آپارات یکی از برترین سرویس‌های اشتراک گذاری ویدئو و همچنین کسب درآمد در ایران است. این دو سرویس شباهت‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند و از هر دوی آنها می‌توانید کسب درآمد کنید.

در واقع یکی از مزیت‌های فوق العاده‌ی این پلتفرم که توانسته در مدت بسیار کوتاه این سرویس اشتراک‌گذاری ویدئویی را اینقدر محبوب کند، سرعت بالای آپلود ویدئو در آن است. در ادامه این مطلب به شما توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانید از سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو نماشا کسب درآمد کنید.

اموزش کسب درامد از نماشا

بر خلاف سرویس های اشتراک ویدئویی کسب درآمد دیگر مانند کسب درآمد از آپارات، در این سرویس شما نمی‌توانید به صورت مستقیم کسب درآمد داشته باشید، یعنی بر اساس بازدید از ویدئوها به شما درآمد تعلق نمی‌گیرد اما این سرویس روش‌های دیگری برای کسب درآمد از طریق خود دارد:

  1. روش اول کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش و بازاریابی واسطه

در واقع در این روش شما ابتدا باید در یک سیستم همکاری در فروش ثبت نام کنید و لینک اختصاصی آن را در در کانال اختصاصی خود در نماشا قرار دهید و در ادامه هر شخصی که با استفاده از لینک اختصاصی شما خرید کند قسمتی از درآمد آن به شما تعلق خواهد گرفت، البته کسب درآمد از طریق پورسانت به این شیوه تنها نیازمند داشتن بازدید بالا در کانال نماشا شما است و هر چه محتواهای بهتر و با کیفیت‌تری در کانال نماشا خود قرار دهید  و در پایین هر ویدئو لینک اختصاصی فروش خود را نیز بگذارید، می‌توانید به میزان مورد توجهی پورسانت، از طریق لینک اختصاصی خود برسید.

  1. روش دوم کسب درآمد با استفاده از تبلیغ برای کسب و کارها و یا برای افراد خاص

در این روش همان‌طور که از اسمش پیداست شما باید برای یک برند خاص یا برای یک شرکت یا کمپانی در ویدئوهای خود تبلیغ کنید. همانند اینفلوئنسر مارکتینگ شما نیز می‌توانید از این طریق کسب درآمد نمایید.

  1. بازاریابی برای محصولات خود

استفاده از این روش برای کسانی مناسب است که دارای محصولاتی برای فروش می‌باشند و یا صاحب یک فروشگاه آنلاین هستند. استفاده از این روش می‌تواند فروش شما را تا میزان قابل توجهی بالا ببرد.

البته این نکته را نیز فراموش نکنید که برای فروش بیشتر محصولاتتان شما به تعداد زیادی بازدید ، دنبال کننده و یا عضویت در کانال نماشای خود نیاز دارید. لازم به ذکر است که این موارد ۳ گانه، تا حد زیادی برای سیستم کسب درآمد از آپارات (کسب درآمد از تماشا) نیز صادق است. میزان درآمد از نماشا چقدر است؟

کسب درآمد از تماشا

نماشا نیز مانند سیستم کسب درآمد از آپارات یکسری قوانین را هم برای انتشار ویدئوها در سرویس اشتراک‌گذاری خود در نظر گرفته که من در اینجا چند مورد را برایتان بازگو می‌کنم و فراموش نکنید که حتماً تمامی ‌قوانین سایت را قبل از شروع به کسب درآمد از نماشا بخوانید:

  1. شما باید از استفاده و انتشار مطالبی که از نظر قانونی با قوانین تعیین شده در برنامه نماشا مغایرت دارند و دارای پیام‌های تهدید کننده و توهین آمیز و غیر اخلاقی می‌باشند کاملاً خودداری کنید.
  2. از جعل هویت اشخاص و یا نهادها بپرهیزید.
  3. خودداری نمودن از انتشار هر محتوایی که به حقوق انحصاری افراد و یا تجاری آنها تجاوز کند و یا اینکه حق چاپ و یا همان کپی رایت را زیر سؤال ببرد.
  4. جمع آوری اطلاعات شخصی در مورد سایر کاربران برنامه نماشا و استفاده کردن از این اطلاعات در جهت اهداف تجاری.
  5. قرار دادن لینک‌هایی با مضمون محتوای غیر اخلاقی و مبتذل که مغایر با فرهنگ و اخلاق و عرف جامعه است.

در صورتی که هر یک از قوانین بالا را رعایت نکنید و توسط سایر کاربران نماشا گزارش چنین اشتباهی از کانال نماشا شما داده شود، در صورت بررسی و تأیید صحت آن‌ها، نماشا کاملاً این حق را دارد که شما را برای همیشه از سرور های خود مسدود نماید.

سیستم کسب درامد نماشا

پس از آپارات، «نماشا» یکی از بهترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدئوی کشور است. البته با توجه به پیشرفت‌هایی که نماشا در سال‌های اخیر داشته، احتمال این وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک، نماشا در حد آپارات یا حتی بالاتر از آن قرار بگیرد.

در ادامه، ویژگی‌ها و نکات لازم برای کسب درآمد از نماشا را با شما در میان می‌گذاریم. آن‌گاه با توجه به ویژگی‌های هریک از پلتفرم‌های آپارات و نماشا، می‌توانید گزینه‌ای که بیشتر با محتوای شما سازگار است را انتخاب کرده و در راستای کسب درآمد از آن‌ها گام بردارید. کسب درآمد از نماشا نیز به اندازه کسب درآمد از آپارت مورد توجه قرار گفته و جای بحث و بررسی دارد. پس با هم به سراغ بررسی کسب درآمد از سایت نماشا می‌رویم. کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی به چه صورتی است؟

ویژگی‌های اشتراک‌گذاری ویدئو در نماشا چیست؟

 اکنون که طریقه ثبت‌نام در نماشا و آپارات را به خوبی می‌دانید بهتر است به این نکته اشاره کنیم که هر پلتفرم اجتماعی که خدمات خود را به خیل عظیمی از کاربران ارائه می‌کند، یک سری ویژگی‌های مختص به خود را دارد. اگر بخواهیم ویژگی‌های نماشا را نام ببریم، آن‌ها به قرار زیر خواهند بود:

  • امکان اشتراک‌ گذاری ویدئوهای 360 درجه
  • پشتیبانی از انواع فرمت‌‌های ویدئویی رایج
  • نمایش واترمارک آدرس کانال روی ویدئوها
  • امکان لایک کردن ویدئوها و گذاشتن کامنت برای آن‌‌ها
  • سرعت بالای آپلود و پخش ویدئو
  • پشتیبانی از دو فرمت زیرنویس «vtt» و «srt»
  • امکان آپلود ویدئو از یوتیوب
  • امکان درج لینک سایت و صفحات اجتماعی در بالای ویدئوها
  • امکان درج ویدئو در سایت‌ های دیگر از طریق نماشا
  • ارائه ویدئو با کیفیت‌‌های مختلف تا HD

البته نماشا در حال حاضر اپلیکیشن ندارد، به همین خاطر نمی‌‌توان از طریق آن ویدئوهای لایو و زنده برگزار کرد. اما در پی فعالیت‌‌های مستمر این سرویس، پیش‌بینی می‌‌شود که در آینده این امکان نیز به آن اضافه گردد.

نماشا

برای کسب درآمد، از نماشا استفاده کنیم یا آپارات؟

با توجه به ویژگی‌های هریک از پلتفرم‌های آپارات و نماشا برای اشتراک‌گذاری ویدئوها ، از هر دوی آن‌ها می‌توان برای کسب درآمد استفاده کرد. با این تفاوت که آپارات مانند یوتیوب، امکان کسب درآمد مستقیم از طریق تبلیغات را برای کاربران ایجاد کرده، اما کسب درآمد از نماشا، به‌صورت غیرمستقیم صورت می‌گیرد. بنابراین به دو صورت زیر می‌توان به مقوله درآمدزایی از نماشا و آپارات نگاه کرد:

  • کسب درآمد از تبلیغات آپارات

اگر شما می‌خواهید به‌ صورت مستقیم از آپارت درآمد بدست بیاورید و بدانید تعرفه تبلیغات آپارات چقدر است، می‌توانید یک سری ویدئوهای جذاب برای این پلتفرم ضبط کنید که توجه بازدیدکنندگان را جلب کرده و ویوی زیادی را برای کانال شما ایجاد کند. در این صورت، با به‌ دست آوردن حداقل فاکتورهای آپارت برای کسب درآمد، می‌توانید ویدئوهای بیشتری تولید کرده و یک درآمد ثابت و پایدار در این پلتفرم برای خود ایجاد کنید. مزیت این روش این است که شما می‌توانید در زمینه‌های گوناگون و کاربرپسند به تولید محتوای ویدئویی بپردازید و محدودیتی برای انتخاب موضوع ندارید.

  • کسب درآمد از نماشا با تولید محتوای هدفمند

وقتی امکان درآمد مستقیم از تبلیغات برای شما وجود ندارد، می‌توانید با تولید محتوای هدفمند در راستای معرفی محصولات خود گام برداشته و نماشا را بستر مطمئن و ایده‌آلی برای فعالیت خود در نظر بگیرید. وقتی شما صاحب یک وب‌سایت یا پیج اجتماعی کاربردی باشید، با اشتراک‌گذاری ویدئو در نماشا و قرار دادن لینک سایت و صفحات مجازی خود در آن، ترافیک و دنبال کننده بیشتری را به سمت خود جذب خواهید کرد. در واقع نماشا بستری می‌شود برای هدایت کاربران به سمت کسب‌وکار آنلاین شما!

البته کسب درآمد از نماشا یک مزیت دیگر نیز دارد که بیشتر برای کاربران اهمیت دارد. وقتی یک کاربر، نماشا را برای تماشای ویدئو انتخاب می‌کند، می‌تواند تبلیغات آن را غیرفعال کرده و تنها ویدئوهای موردنظر خود را تماشا کند.

این در حالی است که چون کسب درآمد از آپارات به تبلیغات ابتدای هر ویدئو بستگی دارد، کاربران مجبورند تا با باز کردن هر ویدئو، ابتدا تبلیغات ببینند که در اکثر مواقع این موضوع آن‌ها را کلافه می‌کند. بنابراین بسته به محتوایی که می‌خواهید ارائه کنید، انتخاب نهایی با شماست که کسب درآمد از نماشا را برگزینید یا آپارت.

دیگر بسترهای اشترک‌گذاری ویدئو در کشورمان، کدامند؟

تا به اینجا در مورد کسب درآمد از نماشا و آپارات صحبت کردیم که برای انتشار ویدئو در کشور، از محبوبیت و شهرت بیشتری برخوردارند. اما بسترهای دیگری نیز برای بازاریابی ویدئویی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • بستر اشتراک ویدئوی ایرانی «جعبه»
  • بستر اشتراک ویدئوی ایرانی «تماشا»
  • بستر اشتراک ویدئوی ایرانی «دالفک»
  • بستر اشتراک ویدئوی ایرانی «شبکه ما»
  • بستر اشتراک ویدئوی ایرانی «آینت»
  • بستر اشتراک ویدئوی ایرانی «میهن ویدیو»
  • بستر اشتراک ویدئوی ایرانی «ویدیوفا»

هریک از سرویس‌های دیگر اشتراک‌گذاری ویدئو نیز بسته به امکاناتی که ارائه می‌دهند، مورد توجه گروه دیگری از مخاطبین قرار گرفته و محیط‌های مناسبی برای تبلیغات و اشتراک ویدئو هستند.

در کسب درآمد ویدئویی، باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

 

  1. دسته بندی محتوای منظم
  2. کیفیت قابل قبول
  3. . تمرکز روی محتوا

در راستای کسب درآمد از نماشا آپارات و دیگر پلت فرم های تولید محتوا بهتر است موارد بالا را به خاطر داشته باشید تا به نتیجه مورد قبول برسید. سیستم کسب درآمد از نماشا به صورتی ست که اگر در ابتدای کار به مواردی که در بالا اشاره شده توجه لازم و کافی شود به کسب درآمد از نماشا و آپارات کمک شایانی می­کند.

کسب درآمد از نماشا و اپارات

ویدئو مارکتینگ، بخش گسترده‌ای از دنیای دیجیتال مارکتینگ را به خود اختصاص داده است. بخاطر همین هر بستری که قابلیت اشتراک‌گذاری ویدئو را برای کاربران فراهم کند، به سرعت مورد توجه قرار گرفته و حجم زیادی از ویدئو در آن بارگزاری می‌شود. اما شما چه از طریق آپارات و اپلیکیشن نماشا و چه از طریق سایر پلتفرم‌های موجود، اقدام به تولید و انتشار ویدئو کنید، باید یک سری اصول اولیه را رعایت کنید. این اصول به قرار زیر هستند:

  • دسته‌بندی محتوایی منظم

اگر هر ویدئوی شما یک موضوع خاص را در بر می‌گیرد، بهتر است طوری سناریوی آن را طراحی کنید که مخاطب به درستی متوجه منظور محتوای شما شود. اگر هم موضوعی که در نظر گرفتید را در یک سری ویدئوهای پشت سر هم ارائه می‌کنید، باید دسته‌بندی محتوایی منظمی را دنبال کرده و طوری ویدئوی اول را بسازید که هرکس آن را تماشا کرد، برای دیدن ادامه ویدئوها نیز ترغیب شود.

  • کیفیت قابل قبول

بهتر است برای کسب درآمد از اشتراک ویدئو از دوربین‌های فیلمبرداری استفاده شود، اگر دوربین فیلمبرداری در دسترس‌تان نبود، از یک گوشی باکیفیت استفاده کنید. اگر کیفیت دوربین گوشی‌تان هم در حد متوسط قرار داشت، مکان مناسب با نور طبیعی خوب را در نظر بگیرید و سپس ویدئوی خود را در آن‌جا ضبط کنید.

در هر صورت باید به کیفیت ویدئویی که منتشر می‌کنید، دقت داشته باشید، چراکه هر چقدر کیفیت آن بالاتر باشد، بیشتر آن را تماشا خواهند کرد. همچنین خود آپارت، در سیستم درآمدی خود، برای ویدئوی باکیفیت، تعرفه بیشتری را لحاظ می‌کند.

  • اولویت قرار دادن مخاطبین

یادتان باشد که شما برای مخاطبین‌تان ویدئو می‌سازید، نه برای خودتان….! پس باید سلیقه و خواست افرادی را ملاک ویدئوهای خود قرار دهید که قرار است آن را تماشا کرده و دنبال کنند. هرچقدر بیشتر نیازهای مخاطبین را در ویدئوهای خود لحاظ کنید، بیشتر مورد توجه قرار خواهید گرفت.

  • تمرکز روی محتوا، نه درآمد

شاید اولین هدف شما از تولید محتوای ویدئویی برای سایت‌هایی چون آپارات یا نماشا (اپلیکیشن نماشا) ، کسب درآمد باشد. اما تا زمانیکه کسب درآمد را در اولویت قرار داده‌اید، نمی‌توانید رضایت خاطر کاربران و دنبال کنندگان خود را فراهم کنید؛ چراکه کاربران اینترنتی، بسیار هوشمند هستند و صداقت یا عدم صداقت شما را بلافاصله تشخیص می‌دهند. بنابراین هرچقدر بیشتر رضایت مخاطبین را در نظر داشته باشید، درآمد بیشتری هم به دنبال آن خواهد آمد. این در حالی است که اگر صرفاً به کسب درآمد از آپارات فکر کنید، ممکن است نتیجه مورد انتظار را دریافت نکنید.

نتیجه گیری:

در واقع آپارات معروف‌ترین و محبوب‌ترین سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو در ایران می‌باشد. این پلتفرم محبوب و پربازدید برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا راه اندازی شد. در واقع آپارات به قدری محبوب است که بعد از گوگل توانست رتبه دوم الکسا در ایران را کسب نماید.

کسب درآمد از نماشا ، کسب در آمد از آپارات و دیگر بسترهای اشتراک‌گذاری ویدئو (کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی) ، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و البته اشخاص زیادی هم به کمک این بسترها به درآمدهای خوبی رسیده‌اند. اما هر کاری سختی‌های مختص به خودش را دارد. اگر شما هم زحمت و تلاش برای تولید ویدئوهای خوب، باکیفیت و جذاب را متحمل شوید، شما نیز می‌توانید به درآمد خوبی از این طریق دست یابید.

البته این سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو تنها کار خود را در اشتراک گذاشتن و تماشای ویدئو محدود نکرد و به کاربران و علاقه‌مندان خود این اجازه را داد تا بتوانند با رعایت قوانین تعیین شده توسط این پلتفرم به کسب درآمد از آپارات مشغول شوند.

در این مقاله سعی کردیم برای شما توضیح دهیم که چگونه می‌توانید از طریق این سرویس اشتراک گذاری ویدئو و کسب درآمد از آپارات و اپلیکیشن نماشا کنید امیدواریم مطالب گفته شده بتوانند در راستای رسیدن به هدف تان به شما کمک نماید.

برخی از سؤالات رایج

1. چگونگی از نماشا کسب درآمد کنیم؟

1. روش اول کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش و بازاریابی واسطه

2. روش دوم کسب درآمد با استفاده از تبلیغ برای کسب و کارها و یا برای افراد خاص می‌باشد

3. روش سوم بازاریابی برای محصولات است.

2. روند کلی کسب درآمد از آپارات به چه صورت می­‌باشد؟

روند کلی کار به این صورت است که در ازای تبلیغاتی که در کانال شخص مورد نظر دیده می‌شود آپارات درصدی از درآمد تبلیغات خود را به صاحبان ویدئو پرداخت می‌کند.

3. شرایط پذیرش شما در برنامه کسب درآمد آپارات و نماشا به چه صورت است؟

1. در ابتدا باید یک حساب کاربری تایید شده در آپارات داشته باشید 2. حساب کاربری شما می‌بایست در سایت صبا ویژن جهت محاسبات مالی ایجاد گشته باشد. 3. در ادامه شما باید نوع فعالیت خود را به عنوان تولید کننده محتوا و کسی قصد کسب درآمد از آپارات دارد را تعیین کنید. 4. مطالب منتشر شده از جانب شما حتما باید با قوانین معین شده آپارات تطابق داشته باشند.

4. تعرفه درآمد از آپارات و نماشا به چه شکل می‌باشد؟

اگر می‌خواهید بدانید که تعرفه کسب درآمد از آپارات و نماشا چه صورت است، باید به شما بگویم که پلتفرم آپارات در جهت حمایت از کاربرانی که از تعرفه کسب درآمد از آپارات استفاده می‌کنند و به تولید محتوا و بازنشر ویدیو در این سایت می‌پردازند اقدام به پرداخت درامد می‌کند، اما این درآمد بر اساس میزان کیفیت محتوا و ویدیوهای بازنشر شده و همچنین بر اساس دقیقه نمایش ویدئوها معیین می‌گردد.

سخن آخر

در این نوشتار سعی شد به سوال چگونه از نماشا کسب درامد کنیم 》و《 چگونه در اپارات درآمد زایی کنیم 》پاسخ داده شود در خلال این توضیح به افزایش کارایی و سود­دهی هر محتوای تولید شده پرداخته شد. از طرفی توضیح مختصری از سیستم کسب درامد نماشا ، اموزش کسب درآمد از نماشا 》و《 کسب درآمد از آپارات 》 پرداخته شد. امید است با مطالعه این نوشتار به کیفیت مطلوبی از چگونگی کسب درآمد از نماشا و آپارات برسید.

دیدگاه‌های شما

12 دیدگاه دربارهٔ «کسب درآمد از نماشا و آپارات تا ماهی 4 میلیون $ $ + (راه درآمدزایی از نماشا و آپارات)»

  1. سایت اشتراک ویدیو baritis.com بهترین سایت تو این زمینه هست شما حتی با لایک کردن ویدیوها هم درامد کسب می کنید. ویدیوهاتون اگه به زبان انگلیسی باشه درامدتون هم بیش تره با ایرانی ها هم مشکلی نداره

  2. الان میشه از یک مکان دیگه مثل تلگرام و یا وب سایت های دیگه ویدیو و دانلود کرد و در نماشا آپلود کرد ؟
    شامل کسب درآمد میشه ؟

  3. یکی از قوانین پاندای گوگل اینه که نباید انقدر کلمات کلیدی رو تکرار کنید جوری که مخاطب اذیت بشه ، منکه رفتم ولی برادرانه بهتون توصیه میکنم حواستون رو جمع کنید که توسط گوگل جریمه نشید .

    1. تیم نویسندگان دکتر ویز(با مدیریت دکتر پدرام)

      بله. چگالی کلمه کلیدی تو این مقاله رعایت شده

  4. سلام من یک کانال درنماشا باز کردم وویدیو هام بازدید خوبی داره آیا برای بارگذاری ویدیو هم درآمد داره یانه ممنون میشم جواب بدید

  5. سلام من یک کانال درنماشا باز کردم وویدیو هام بازدید خوبی داره آیا برای بارگذاری ویدیو هم درآمد داره یانه

    1. توی خود این مقاله هم نوشته نماشا برای آپلود ویدئو مزدی پرداخت نمیکنه .
      خوبی نماشا نسبت به آپارات، بازدید خوردنشه. آپارات همه‌ی بازدیدها رو به ویدئوهای پولداده سوق میده. کافیه یک ویدئو یکسان رو همزمان در هر دو سایت آپلود کنید تا خودتان ببینید.
      بنظر من اگه میخواهید ویدئو بسازید فقط یوتیوب (آپارات و روبیکا بیگاری میکشند)

      1. تیم نویسندگلن دکتر ویز

        سلام و درود سپاسگزارم از انتقال و به اشتراک گذاری تجربیاتتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان