0 تا 100 کسب درآمد از طریق استریم + درآمد استریمر های موفق

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

در سال‌های قبل بازی‌های کامپیوتری فقط جهت پرکردن وقت بود و بسیاری از افراد این کار را اتلاف وقت می‌دانستند. به عبارت دیگر درآمد استریم داشتن بیش‌تر شبیه یک رویا بود اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید که در دهه اخیر میلادی همه چیز عوض شده است و این کار به یکی از جدیدترین و پردرآمدترین شغل‌های جهان تبدیل شده است.  سرویس توییچ در سال ۲۰۱۱ روی کار آمد و به‌تدریج رقیب خود یعنی Justin.tv را کنار زد.

البته این شرکت یعنی توییچ در سال ۲۰۱۴ توسط آمازون خریده شد. پس از موفقیت استریم و رغبت بالای مردم به این موضوع یوتیوب نیز از غافله عقب نماند و در سال ۲۰۱۵ بخشی با نام یوتیوب گیمینگ راه‌ اندازی کرد که قابلیت‌هایی مشابه توییچ داشت.اگر شما هم می‌خواهید آشنایی بیش‌تری با استریمر های معروف و میزان درآمد استریمر ها داشته باشید توصیه می‌شود تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. پیشنهاد می شود مقاله ” آموزش درآمد از توییچ ” را مطالعه نمایید.

کسب درآمد از طریق استریم

استریمر شدن چقدر زمان لازم دارد؟

اگر به این کار علاقه‌مند هستید حتما مشتاق هستید که بدانید برای استریمر شدن از کجا باید شروع کرد و چه کارهایی برای استریمر شدن لازم است. اما ابتدا باید با آن اشنا شوید به همین منظور مقاله “استریم زدن چیست؟” را مطالعه کنید.

در حقیقت استریمر شدن نیز مانند دیگر کسب و کارهای خانگی به زمان و ممارست زیادی نیاز دارد و برای کسانی که به دنبال یک شبه پولدار شدن هستند مفید نیست. برای این که شما به یک استریمر موفق تبدیل شوید حداقل ۶ ماه تا یک سال زمان نیاز است البته به شرطی که مسیر را به درستی طی کنید.

بهتر است بدانید که هر ماه بیش‌ از ۲ میلیون نفر در حال استریم کردن و کسب درآمد استریم از طریق توییچ هستند. پس با این اوصاف رقابت سنگینی وجود دارد و شما باید تلاش زیادی داشته باشید تا در این مسیر به موفقیت برسید.

درآمد از طریق استریمر

درآمد استریمر های ایرانی

معمولا یکی از پارامترهای انتخاب هر شغلی میزان درآمد آن است، پس احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده است که درآمد استریمر های ایرانی چقدر است و اساسا این شغل ماهیانه چند دلار برای شما به همراه می‌آورد؟!

خبر خوب در مورد کسب درآمد استریم این است که بدانید شما به صورت دلاری درآمد کسب می‌کنید اما کسب درامد دلاری به سادگی به دست نمی‌آید چرا که در ایران بخاطر تحریم‌ها و مشکلات ارزی نمی‌توان این پول را به سرعت دریافت کرد و باید از برخی واسطه‌ها استفاده کرد که ممکن است درصدی از این پول هم بخاطر واسطه‌ها از بین برود.

البته بهتر است به این نکته هم دقت کنید که اگر میانگین درآمد استریم ۱۰۰۰ دلار باشد و حتی ۳۰ درصد آن بابت واسطه‌های ارزی از بین برود هنوز ۶۶۰ دلار برای شما باقی می‌ماند که این عدد حدود ۱۸ میلیون تومان در ماه می‌شود و عدد قابل توجهی است.

البته استریمر‌های موفق جهانی راه‌های درآمد دیگری نیز دارند و این گونه نیست که تنها از طریق استریم کردن ارتزاق کنند. شرکت‌های بازی سازی و کمپانی‌های ساخت بازی این افراد را برای تست و معرفی محصولات خود استفاده می‌کنند که این موضوع هم می‌تواند یک راه کسب درامد با بازی باشد. البته بهتر است بدانید که این موضوع برای استریمرهای داخل ایران چندان میسر نیست.

راه دیگری که می‌توان از طریق آن کسب درآمد استریم کرد بلاگری در حوزه استریم است. به عبارت دیگر این افراد در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی فعالیت مستمری دارند که این موضوع باعث می‌شود شرکت‌ها و فروشگاه‌های لوازم استریم و… به این افراد تبلیغات زیادی بدهند و از این طریق هم درآمد این افراد بیش‌تر می‌شود.

پس اگر « چگونه از استریم پول در بیاریم» دغدغه و سوال شما هم بوده است احتمالا با خواندن این قسمت از مطلب پاسخ این سوال را گرفته‌اید.

نرم افزار مورد نیاز استریم

نرم افزار مورد نیاز استریم

همان طور که در ابتدای متن هم اشاره شد نرم‌افزارهای زیادی برای استریم کردن وجود دارد که شما متناسب با نیازی که دارید می‌توانید از یکی از آن‌ها کمک بگیرید. در حقیقت نرم افزارهای مناسب استریم کردن بسیار زیاد هستند اما این شما هستید که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و استریم کردن را شروع کنید.

برای شروع استریم نرم افزارهای زیادی مناسب هستند و نحوه استفاده از آن‌ها نیز بسیار ساده است و شما را به دردسر نمی‌اندازد. البته برای برخی از این نرم‌افزارها باید هزینه پرداخت کنید ولی بین نرم‌افزارهای رایگان، نرم افزار Streamlabs OBS بسیار مناسب و کاربردی است. مزیت برتر این نرم افزار این است که شما علاوه بر استریم می‌توانید دیتای استریم خود را در بستر آنلاین هم ذخیره کنید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای استریم

برای آغاز استریم قطعا شما به وسایل و تجهیزاتی نیاز دارید که باید آن‌ها را تهیه کنید تا استریم شما بدون مشکل اجرا شود. در ادامه به بررسی مهم‌ترین اقلام استریم می‌پردازیم.

وسایل مورد نیاز برای استریم

وب کم استریم

بعد از تهیه نرم افزار استریم باید به سراغ وب کم بروید. وب کم یکی از مهم‌ترین اقلام برای استریم کردن است. قیمت یک وب کم این روزها بین ۳۰۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان است اما برای شروع نیازی به تهیه وب کم گران قیمت نیست. برای گرفتن بهتر خروجی تصویر در حقیقت وب کم نقش به سزایی دارد اما مهم‌تر از وب کم نورپردازی حرفه‌ای است که به بهتر شدن ویدیو کمک می‌کند. برای نورپردازی بهتر می‌توانید از پرده سبز و نورهای حرفه‌ای موجود در بازار استفاده کنید.

میکروفون استریم

میکروفون و تنظیم صدا نیز از مهم‌ترین عوامل استریم کردن است. در حقیقت برای داشتن یک استریم موفق ترکیب درست و اصولی میکروفون و وب کم بسیار اهمیت دارد. در پس زمینه یک استریم موفق معمولا صدای موزیک نیز شنیده می‌شود اما باید دقت داشته باشید که صدای موزیک نباید بیش‌ از حد بلند باشد چرا که روی مخاطب نتیجه منفی می‌گذارد.

موفقیت در کسب درآمد استریم

مواردی که در بالا اشاره شد همگی برای رسیدن به یک درآمد استریم موفق است؛ شما زمانی می‌توانید از استریم کسب درآمد کنید که تمام المان‌های گفته شده در بالا را رعایت کنید و با دنیای ویدیو مارکتینگ آشنایی خوبی را داشته باشید. در ادامه مطلب نیز موارد دیگری برای موفقیت در استریم بیان می‌کنیم.

  • کیفیت ویدیو: سعی کنید تمام ویدیوهای ضبط شده شما کیفیت بالایی داشته باشد، این کار کمک زیادی به موفقیت سریع‌تر شما دارد. از طرفی سعی کنید ویدیوی ضبط شده‌تان صدای واضحی داشته باشد چرا که بیش‌تر افراد به‌دنبال یک صدای باکیفیت برای استریم هستند.
  • شوخی و بداهه‌گویی: دقت داشته باشید که شوخی و بداهه گویی نیز اهمیت زیادی در جلب نظر مخاطبان دارد.
  • تسلط به زبان انگلیسی: همچنین برای رسیدن به درآمد استریم باید زبان انگلیسی خودتان را هم تقویت کنید. تقویت زبان انگلیسی نقش زیادی در گرفتن مخاطبان خارجی زبان دارد.
  • ویدیوهای مناسبتی: استفاده از تقویم محتوایی نیز اهمیت زیادی برای مخاطب دارد. شما برای رسیدن به بالاترین میزان مخاطب باید یک تقویم مناسبتی داشته باشید و در ایامی مثل هالوین، ویدیوهای مناسبتی منتشر کنید تا مخاطبان بیش‌تری با شما آشنا شوند.

برخی از سوالات رایج

1.استریمر شدن چقدر زمان لازم دارد؟

استریمر شدن همانند سایر کسب و کارهای خانگی به زمان و ممارست زیادی نیاز دارد و برای اینکه بتوانید به یک استریمر موفق تبدیل شوید حداقل به شش ماه تا یک سال زمان نیاز دارید.

2. درامد استریمر های ایرانی چقدر است؟

ایرانیان علاقه‌مند به کسب درآمد از استریم باید بدانند که درآمد در این راه به‌صورت دلاری است و با وجود تحریم‌ها و مشکلات ارزی نمی‌توان این پول را به سرعت دریافت کرد و باید از واسطه استفاده نمود

3.برای استریمر شدن چه وسایلی مورد نیاز است؟

برای آغاز استریم شما به وسایل و تجهیزاتی در این راه نیاز پیدا می‌کنید که مهمترین آنها عبارتند از:

  • وب کم استریم
  • میکروفون استریم

دیدگاه‌های شما

1 دیدگاه دربارهٔ «0 تا 100 کسب درآمد از طریق استریم + درآمد استریمر های موفق»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان