آشنایی با نرم افزارهای ساخت اسم شرکت

نرم افزار ساخت اسم شرکت
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

انتخاب اسم شرکت یک دغدغه مهم است. شاید ترجیح شما این باشد به جای هدر دادن پولی که به سختی به دست آورده اید برای یک مشاور برند پرهزینه، از مولد نام تجاری رایگان یعنی یک نرم افزار ساخت اسم شرکت استفاده کنید. شما می توانید با واداشتن هوش مصنوعی به انجام کارهای سخت در زمان خود صرفه جویی کنید.

با استفاده از جدیدترین فناوری هوش مصنوعی که دست آورد آن اپلیکیشن ساخت اسم شرکت است، به راحتی اسم شرکت را انتخاب کنید. سیستم هوش مصنوعی به جای کنار هم قرار دادن ترکیب‌های کلمات بدون توجه به معنای آن ها، عمیقاً در داده‌ها فرو می ‌رود تا اطمینان حاصل کند که همه ایده‌های نام شرکت منحصربه‌ فرد و متناسب با برند شما طراحی شده‌اند و در نتایج نمایش داده می شوند.

اسم اولین جنبه از برند شما است که مخاطبان هدف شما هنگام تعامل با برند شما متوجه آن می شوند. نام‌های تجاری به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا ارزش‌های خود را به اشتراک بگذارند و منشور هویت برند خوبی را از همان ابتدا ایجاد کنند. برای پیدا کردن نام‌های خلاقانه و مرتبط برای کسب‌وکارتان، کافی است چندین کلمه کلیدی را وارد کنید که نشان‌دهنده برند شما هستند. سیستم هوش مصنوعی نرم افزارها کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل می کند و لیستی از ایده های خلاقانه نام کسب و کار را ارائه می دهد.

پس از تعیین یک نام، روی آن کلیک کنید و به ابزار ما اجازه دهید در دسترس بودن دامنه را بررسی کند. حتی اگر از هیچ یک از نام‌های تجاری پیشنهادی استفاده نمی ‌کنید نرم افزار ساخت اسم شرکت یک نقطه شروع عالی برای به جریان انداختن خلاقیت‌های شما فراهم می‌ کند. یک نام تجاری منحصر به فرد همچنین شرکت شما را از رقبا جدا می کند و به مشتریان بالقوه اجازه می دهد نام تجاری شما را بشناسند. فروشندگان دامنه همیشه در جستجوی نام های تجاری جذاب هستند. برای جلوگیری از استفاده دیگران از بهترین نام برای کسب و کار شما، از ابزار تولیدکننده اسم شرکت برای یافتن و ایمن سازی آدرس مناسب برای سایت خود استفاده کنید.

نرم افزار ساخت نام شرکت

پیدا کردن یک نام تجاری دشوار است و می تواند یک مانع آزاردهنده باشد وقتی که می خواهید با یک ایده پیش بروید: من نامی برای شرکتم ندارم، خیلی چطور این مرحله را رد کنم؟ نرم افزار بانك جامع انتخاب نام شرکت هزاران ایده برای نام تجاری را در چند ثانیه ارائه می‌کند. سپس به شما این امکان را می ‌دهد در دسترس بودن دامنه، دسته‌های اجتماعی، و حتی ایده‌های لوگو را با یک کلیک مشاهده کنید. می ‌توانید نتایج را بر اساس طول نام تعداد نویسه‌ها فیلتر کنید و درست در زیر نوار جستجو برای عبارات مرتبط ایده بگیرید. به عنوان مثال نمونه اسم شرکت سه سیلابی و یا نمونه اسم شرکت چهار سیلابی را در لیست ارائه شده ببینید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کلمه کلیدی را در نوار جستجوی یک سایت خدمات انتخاب نام شرکت وارد کنید. شما همچنین می توانید نام های تجاری را بر اساس ایده یا صنعت انتزاعی ایجاد کنید. ما می دانیم که شما لزوما به کلمه کلیدی خود در نام تجاری به صورت عینی نیاز ندارید، بنابراین این اطمینان را می دهیم که ایده های نام را هم پیرامون کلمه کلیدی و هم شامل کلمه کلیدی شما را توسط این اپلیکیشن ها ایجاد می کنیم. اگر نمی‌خواهید از یک کلمه کلیدی استفاده کنید، ما همچنین فهرستی از اصطلاحات انتزاعی را ارائه می‌کنیم که می ‌توانید برای به جریان انداختن ایده‌ها انتخاب کنید.

نرم افزار ساخت اسم شرکت به گونه ای برنامه ریزی شده است که ایده کسب و کار و ترجیحات نام شما را از طریق ویژگی های قابل تنظیم، مانند فیلترها و عناصری که به شما کمک می کند متوجه شوید نام کسب و کار انتخاب شده است را در نظر بگیرد. دانستن در دسترس بودن گزینه های نام شما مهم است، با توجه به اینکه 1071395 مؤسسه عظیم در بخش خصوصی در اوایل سال 2022 تأسیس شد جای نگرانی نیست. انتخاب نامی که قبلاً ثبت شده و دارای علامت تجاری است ممکن است شما را مجبور به تغییر نام پرهزینه در نتیجه چالش های قانونی کند.

5 نرم افزار ساخت اسم شرکت

نملیکس

Namelix یک تولید کننده نام تجاری است که بر اساس ایده کسب و کار شما نام های تجاری دقیقی را تولید می کند. انتخاب از میان پیشنهادات نام ارائه شده توسط پلتفرم و ذخیره گزینه‌های شما به Namelix اجازه می ‌دهد اولویت‌های شما را درک کند و گزینه‌ های شخصی ‌سازی‌شده‌تری را در اختیار شما قرار دهد. پس از انتخاب از بین گزینه‌های موجود، می‌ توانید با استفاده از سازنده آرم مبتنی بر هوش مصنوعی وابسته به Namelix، Brandmark، برند بصری خود را آزمایش کنید.

  • ایده های مختصر و جذابی برای نام ارائه می دهد.
  • دارای ویژگی های فیلتراسیونی است که الزامات نام شما را پردازش می کند، مانند سبک و نوع برند.
  • نام‌های دلخواه شما را ذخیره می‌کند و به الگوریتم کمک می‌کند تا در مورد شما اطلاعات بیشتری کسب کند.
  • وابسته به نرم افزار آرم سازی مبتنی بر هوش مصنوعی است.

اپلیکیشن ساخت اسم شرکت

اسکوئید هلپ

Squadhelp  یک نرم افزار ساخت اسم شرکت با هوش مصنوعی است که ایده ها و توصیه های نام تجاری متعددی را در مورد نام دامنه به کارآفرینان جدید ارائه می دهد. به غیر از تولید کننده نام مبتنی بر هوش مصنوعی،Squadhelp  سه راه دیگر برای تولید نام های تجاری متمایز دارد:

  • از هوش مولد در تولید نام استفاده می کند.
  • به شما امکان می دهد گزینه های نام خود را با بازار هدف خود از طریق تست مخاطبان آزمایش کنید.
  • تجزیه و تحلیل جامع علامت تجاری و زبانشناسی را از طریق وکیل علامت تجاری ارائه می دهد.
  • مهارت های بیش از 70000 کارشناس نامگذاری آزاد را از طریق مسابقات به کار می گیرد.
  • شامل پشتیبانی از مشتری از طریق چت، ایمیل، و میز کمک است.

نیم مش

Name Mesh یک تولیدکننده نام دامنه است که تضمین می‌کند کسب‌وکارها با انتخاب‌های نامی در دسترس هستند. این وب ‌سایت همچنین نکاتی را در مورد نحوه تولید نام‌های دامنه مؤثر، با دامنه‌های سطح دوم بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو و رایج‌ترین دامنه‌های سطح بالا در اختیار کاربران قرار می ‌دهد و ویژگی های مخصوص به خود را دارد.

  • در دسترس بودن نام دامنه را بررسی می کند.
  • به کاربران توصیه هایی در مورد نام های موثر ارائه می دهد.
  • لیست قیمتی از محبوب ترین دامنه های سطح بالا را بر اساس شرکت های میزبانی وب ارائه می دهد.

ابزار تولیدکننده اسم شرکت

زیرو

Zyro یک پلتفرم ساخت وب سایت است که هدف آن حمایت از مشاغل کوچک است. این پلتفرم یک نرم افزار ساخت اسم شرکت رایگان دارد که ایده های نام تجاری را تولید می کند و در دسترس بودن دامنه را بررسی می کند. علاوه بر این، Zyro  به کاربران ابزارهای آنلاین قیمت گذاری شده برای ایجاد یک وب سایت، راه اندازی یک وبلاگ، و ساخت یک فروشگاه آنلاین از جمله ویژگی های مستقل دیگر را ارائه می دهد و مزایایی هم دارد.

  • بر اساس کلمات کلیدی مرتبط، توصیه هایی برای نام کسب و کار ایجاد می کند.
  • در دسترس بودن دامنه را بررسی می کند.
  • سایر ابزارهای رایگان کسب و کار هوش مصنوعی مانند AI Writer و AI Slogan Generator را ارائه می دهد.

وی پی بیگنر

Wpbeginner  یک تولید کننده نام تجاری است که گزینه ها را بر اساس کلمات کلیدی دلخواه شما ایجاد می کند. همچنین دامنه هایی را که قبلاً گرفته شده اند اسکن می کند تا اطمینان حاصل شود که می توانید از نام تجاری انتخابی خود برای وب سایت خود استفاده کنید. علاوه بر این، Wpbeginner  نکات کلیدی را در مورد انتخاب بهترین نام شرکت به کاربران ارائه می دهد که همه کادرها را از نظر ارتباط، وضوح و نام تجاری مشخص می کند.

  • گزینه های نام تجاری را بر اساس نوع کسب و کار و ایده تولید می کند.
  • در دسترس بودن دامنه را بررسی می کند.
  • نکات و ترفندهای کلیدی در مورد انتخاب نام را در اختیار کاربران قرار می دهد.

نرم افزار بانك جامع انتخاب نام شرکت

مزایا ساخت اسم شرکت با نرم افزار

مشاوره کسب و کار ممکن است نام های موثرتری را به شما پیشنهاد کند. یک برند نوپا باید با یک نام شفاف وارد صحنه شود. مگر این که با تبلیغات گسترده بتواند خود را معرفی کند. هوش مصنوعی نام یک شرکت را به روش‌های مختلف ساده‌تر کرده است، حتی برای کسانی که تازه وارد دنیای تجارت شده‌اند. یکی از حیاتی‌ترین و در عین حال چالش ‌برانگیزترین جنبه‌های ایجاد کسب‌وکارها، نام‌ گذاری آن‌ها است و این کار امروزه ممکن است با پشتیبانی از تولیدکنندگان نام تجاری مناسب با هوش مصنوعی مقرون‌به‌صرفه باشد. نرم افزار ساخت اسم شرکت ممکن است به شما کمک کنند تا گزینه‌های نام شرکتی هوشمندانه، متمایز و مرتبط را ابداع کنید.

اکثر تولیدکنندگان نام کسب و کار آنلاین یا کلمات تصادفی را به کلمه کلیدی که وارد می‌ کنید اضافه می‌کنند یا به آن صفتی اضافه می‌کنند. بنابراین نام‌های عمومی یا تصادفی به دست می‌آید و یافتن یک نام خوب دشوار است. ما در این مجموعه سخت کار کرده‌ایم تا چیزی انسانی‌تر و الهام‌بخش‌تر بسازیم و از آنجایی که انتخاب برای نام تجاری تصمیم کلیدی و مهم است، طیف گسترده‌ای از نام‌ها را ارائه می‌کنیم و آن ها را بر اساس نوع دسته‌بندی می‌کنیم: اختراعی، چند کلمه‌ای، سنتی و موارد دیگر.

هنگامی که نامی پیدا کردید، بررسی دامنه و در دسترس بودن اجتماعی، شنیدن صدای آن و اطمینان از عدم تضاد نتایج Google برای نام با کسب و کار شما بسیار آسان است. اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که نام تجاری گرفته نشده است؟ برای مشاهده در دسترس بودن دامنه و همچنین اگر نام دقیق کسب و کار شما با آدرس com در دسترس نیست، روی هر نام ایجاد شده کلیک کنید. از این دیدگاه، می‌توانید مستقیماً نام استخراج شده از نرم افزار ساخت اسم شرکت را در گوگل جستجو کنید تا ببینید آیا هرگونه تضاد احتمالی وجود دارد یا خیر و اگر می‌خواهید یک قدم اضافی بردارید، می توانید نام پیشنهادی را با مشاور کسب و کار چک کنید.

معایب ساخت اسم شرکت با نرم افزار

هیچ تضمینی وجود ندارد که پیشنهادات نام تجاری نرم افزار ساخت اسم شرکت 100٪ منحصر به فرد باشد. با این حال، می توانید نام های تولید شده را با ایده های خود ترکیب و مطابقت دهید تا از اصالت اطمینان حاصل کنید. برای اینکه ببینید آیا کسی نام تجاری را گرفته است یا خیر، جستجوی گوگل انجام دهید یا نام تجاری مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کنید. همچنین وقتی استراتژی و تفکر راهبردی پشت نام انتخابی شما نباشد، ممکن است نتوانید با موفقیت ثبت برند کنید و اعتبار کسب کنید.

برنامه های ساخت اسم شرکت چگونه کار می کنند؟

جمع بندی

نرم افزار بانك جامع انتخاب نام شرکت هزاران ایده برای اسم شرکت را در چند ثانیه ارائه می‌کند. سپس به شما این امکان را می ‌دهد در دسترس بودن دامنه، دسته‌های اجتماعی، و حتی ایده‌های لوگو را با یک کلیک مشاهده کنید. می ‌توانید نتایج را بر اساس طول نام تعداد نویسه‌ها فیلتر کنید و درست در زیر نوار جستجو برای عبارات مرتبط ایده بگیرید. اگر به نتیجه نرسیدید و یا یک ایده خام اولیه پیدا کردید، می توانید از مشاورین این حوزه کمک بگیرید و ریسک نکنید.

سوالات متداول


نرم افزار بانك جامع انتخاب نام شرکت هزاران ایده برای نام تجاری را در چند ثانیه ارائه می‌کند. سپس به شما این امکان را می ‌دهد در دسترس بودن دامنه، دسته‌های اجتماعی، و حتی ایده‌های لوگو را با یک کلیک مشاهده کنید. می ‌توانید نتایج را بر اساس طول نام تعداد نویسه‌ها فیلتر کنید و درست در زیر نوار جستجو برای عبارات مرتبط ایده بگیرید. به عنوان مثال نمونه اسم شرکت سه سیلابی و یا نمونه اسم شرکت چهار سیلابی را در لیست ارائه شده ببینید.

یکی از حیاتی‌ترین و در عین حال چالش ‌برانگیزترین جنبه‌های ایجاد کسب‌وکارها، نام‌ گذاری آن‌ها است و این کار امروزه ممکن است با پشتیبانی از تولیدکنندگان نام تجاری مناسب با هوش مصنوعی مقرون‌به‌صرفه باشد. نرم افزار ساخت اسم شرکت ممکن است به شما کمک کنند تا گزینه‌های نام شرکتی هوشمندانه، متمایز و مرتبط را ابداع کنید.

هیچ تضمینی وجود ندارد که پیشنهادات نام تجاری نرم افزار ساخت اسم شرکت 100٪ منحصر به فرد باشد. با این حال، می توانید نام های تولید شده را با ایده های خود ترکیب و مطابقت دهید تا از اصالت اطمینان حاصل کنید. برای اینکه ببینید آیا کسی نام تجاری را گرفته است یا خیر، جستجوی گوگل انجام دهید یا نام تجاری مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کنید. همچنین وقتی استراتژی و تفکر راهبردی پشت نام انتخابی شما نباشد، ممکن است نتوانید با موفقیت ثبت برند کنید و اعتبار کسب کنید.

 

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان