بهترین کارگزاری بورس از نظر کاربران + 16 کارگزاری برتر

بهترین کارگزاری بورس از نظر کاربران
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

اگر قصد انتخاب بهترین کارگزاری بورس را دارید این مقاله مناسب شما است. در ایران تعداد تقریباً زیادی کارگزاری بورس وجود دارد که اگر شما قصد دارید سرمایه‌گذاری در بورس را شروع کنید و وارد بازار بورس شوید، ابتدا باید با ثبت‌نام در یکی از این کارگزاری‌های بورس کد بورسی خود را تحویل بگیرید. در همین ابتدای کار پیشنهاد می‌کنیم آموزش در این زمینه را جدی بگیرید تا بتوانید موفقیت خوبی را کسب نمایید. در همین راستا با مطالعه مقاله«آموزش صفر تا صد بورس» می‌توانید روند خوبی را در بورس شروع نمایید.

این موضوع بسیار مهم است که در آغاز فعالیت‌های خود در بورس بتوانید بهترین کارگزاری بورس را انتخاب کنید؛ اما نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که شما قبل از انتخاب یک کارگزاری باید در مورد او در مورد آن به ‌درستی تحقیق کنید و با اطلاعات قبلی تصمیم به انتخاب بهترین کارگزاری بورس ایران را بگیرید. بهترین کارگزاری بورس از نظر کاربران کدام است؟

درواقع در ایران پس از شروع همه‌گیری بیماری کرونا، بورس به شدت رشد کرد و مردم زیادی پول‌ها و سرمایه خود را در بورس سرمایه‌گذاری کردند. برخی از مردم نیز فقط به این دلیل که بتوانند از سهام عدالت خود استفاده کنند و یا آن را بفروشند وارد بازار بورس شدند.

اگر شما هم از مزیت‌های بورس آگاه شده‌اید و می‌خواهید به آن بپیوندید باید این را بدانید که برای اینکه بتوانید در بورس فعالیت کنید و خرید و فروش خود را آغاز نمایید، بعد از ثبت‌نام در سجام و دریافت کد بورسی باید در یک کارگزاری بورس هم ثبت‌نام کنید.

البته اهمیت انتخاب بهترین کارگزاری بورس در این است که این کارگزاری‌ها در ارائه خدمات به مشتری‌های خود با یکدیگر متفاوت هستند. جهت ثبت نام در سجام می‌توانید از راهنمای «احراز هویت سجام غیر حضوری» استفاده نمایید.

در واقع شما به‌عنوان یک شخص تازه‌ کار که می‌خواهد وارد بازار بورس شود و هیچ اطلاعات درستی از آن ندارد شاید انتخاب یک کارگزاری بورس مطمئن کار سختی باشد و سؤالاتی از قبیل بهترین کارگزاری‌های بورس کدامند؟ بهترین کارگزار بورس کدام است و … داشته باشید، برای همین ما در این مقاله 16 کارگزاری مختلف بورس را به شما معرفی می‌کنیم و شما را یاری می‌کنیم تا بتوانید بهترین کارگزاری بورس موجود در ایران را انتخاب کنید.

بهترین کارگزاری بورس

لیستی از بهترین کارگزاری بورس

 

  1. کارگزاری کاریزما

    کارگزاری کاریزما، یکی از بهترین کارگزاری بورس در ایران است که به عنوان زیر مجموعه گروه مالی کاریزما فعالیت می‌کند. گروه مالی کاریزما، اولین نهاد مدیریت دارایی در ایران و با بیش از یک دهه تجربه است که در حال حاضر متشکل از 9 شرکت زیر مجموعه است که طیف کاملی از خدمات موجود در بازار سرمایه ایران را به سرمایه گذاران ارائه می‌دهد.
    کارگزاری بورس کاریزما با هدف ارائه خدمات برتر، سعی در ایجاد یک تجربه متمایز با سبدی کامل از خدمات در زمینه معاملات در بورس اوراق بهادار، بورس کالا، بورس انرژی و خرید و فروش انواع سهام، ابزارهای مشتقه از جمله قراردادهای آتی و اختیار معامله، گواهی سپرده کالایی و سایر اوراق بهادار دارد.
    قابلیت‌های متنوع از جمله طراحی منطبق با موبایل، ابزار تحلیل تکنیکال پیشرفته، ایجاد سفارش شرطی، پورتفوی لحظه ای و مشاهده سود و زیان مواردی هستند که برای یک سرمایه‌گذاری پرسود ضروری هستند و همه این موارد را می‌توانید در کارگزاری کاریزما داشته باشید.

  2. کارگزاری بورس آگاه

یکی از بهترین کارگزاری بورس موجود در ایران کارگزاری بورس آگاه است. کارگزاری آگاه یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات کارگزاری بورس در ایران است که توانسته در مدت کوتاهی اعتبار مناسبی برای خود کسب کند.

کارگزاری آگاه برای اولین بار در سال ۱۳۸۴ با شماره ثبت ۶۲۵۲ تأسیس شد. این کارگزاری بورس موفق شده است تا اعتبار قابل‌توجهی درزمینهٔ ارائه خدمات کارگزاری در چهارچوب مقررات و ضوابط تعیین‌شده از سمت سازمان بورس کسب کند. شاید بتوان یکی دیگر از دلایلی که کارگزاری آگاه توانسته به این موفقیت دست یابد، این باشد که همواره در جهت کسب رضایت مشتریان خود تلاش کرده و درزمینهٔ ارضای نیازهای مشتریان انجام هیچ کاری کوتاهی نکرده است.

 

بهترین کارگزاری بورس

 

  1. کارگزاری بورس مفید

کارگزاری مفید را می‌توان اولین نهاد مالی مجوز گروه خدمات مالی در بازار سرمایه ایران معرفی کرد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده است. رتبه کیفی الف دارد و بی‌شک یکی از برترین کارگزاری بورس موجود در ایران محسوب می‌گردد و در حال حاضر کارگزاری مفید میزان ۲۵ درصد از معاملات آنلاین روزانه را به خود اختصاص داده است.

کارگزاری مفید درزمینهٔ ی ایجاد دسترسی هر چه بیشتر افراد به بازار سرمایه، ارائه‌ی بهترین خدمات به مشتریان خود و همچنین جلب اعتماد مشتری‌های خود همواره کوشیده است. کارگزاری بورس دارای دو نرم‌افزار به نام ایزی تریدر و همچنین آنلاین پلاس می‌باشد که اگر می‌خواهید کارگزاری مفید را به عنوان کارگزاری بورس خود انتخاب کنید می‌توانید آن‌ها را نصب کنید و از امکانات آن‌ها بهره ببرید.

شاید برای شما هم سؤال باشد که چرا این کارگزاری دو نرم‌افزار را در اختیار شما قرار می‌دهد؟ پاسخ این سؤال این است که کارگزاری مفید به‌منظور دسترسی هر چه بیشتر شما به بازار خریدوفروش این امکان را فراهم آورده است که اگر که سیستمتان با هنگی مواجه گشت شما بتوانید با برنامه دیگر به معاملات خود در بورس بپردازید.

کارگزاری مفید

  1. کارگزاری بورس حافظ

کارگزاری بورس حافظ یکی دیگر از بهترین کارگزاری بورس ایران است که توانسته رتبه کیفی الف را دریافت کند. این کارگزاری از آذرماه سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در بازار بورس آغاز کرد. سرمایه این شرکت هم‌اکنون قریب ۲۰۰ میلیارد ریال هست.

خدمات کارگزاری حافظ:

  1. معاملات اوراق
  2. خدمات سرمایه‌گذاری
  3. بورس کالا
  4. بورس انرژی
  5. خدمات سبد گردانی

کارگزاری بورس حافظ

  1. کارگزاری فارابی

کارگزاری فارابی یکی دیگر از کارگزاری موجود در لیست کارگزاری‌های بورس ایران است. کارگزاری فارابی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرد.

کارگزاری فارابی، موفق به کسب رتبه الف در بین کارگزاری‌های موجود در بازار سرمایه ایران شده است و در لیست کارگزاری‌های برتر قرار می‌گیرد. در حقیقت کارگزاری فارابی، کارگزاری رسمی اوراق بهادار کالا و انرژی و فرابورس است. عمده تلاش‌های کارگزاری فارابی بر روی توسعه فرصت‌های کسب سود از بازار سرمایه معطوف شده است.

  1. کارگزاری بهمن

شرکت کارگزاری بهمن فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به‌عنوان یک شرکت سهامی خاص در زمینهٔ بورس و اوراق بهادار تهران آغاز کرد.

این کارگزاری موفق در حال حاضر توانسته بیش از ۸ شعبه در استان‌های مختلف سراسر کشور احداث کند و خود را در زمان کمی تبدیل به یکی از پیشروان بازار سرمایه بورس تبدیل کند. شما با انتخاب کارگزاری بهمن امکان سرمایه‌گذاری تمامی بازارهای سرمایه ایران را در اختیار دارید. این کارگزاری نیز دارای رتبه‌ی کیفی الف می‌باشد.

  1. کارگزاری بوری آراد ایرانیان

فعالیت‌های شرکت کارگزاری آراد ایرانیان که یک شرکت با سهامی خاص است و از سال ۱۳۷۳ آغاز گشت. لازم به ذکر است که این کارگزاری نیز موفق به کسب رتبه کیفی الف گشته است. حوزه فعالیت این شرکت درزمینهٔ اوراق بهادار فرابورس و بورس کالا است.

  1. کارگزاری بانک رفاه کارگران

کارگزاری بانک رفاه کارگران در سال ۱۳۷۳ شروع به فعالیت کرد و شرکتی با سهامی خاص است که عمده فعالیت‌هایش را با تأکید برافزایش آگاهی جمعی درباره بازار سرمایه و همچنین با توجه به ذکر کردن و سازمان دادن در استخدام کارکنان حرفه‌ای و متعهد توانسته است اعتماد مشتریان خود را در طول سال‌ها فعالیتش کسب کند.

اهداف این کارگزاری محبوب موجود در لیست کارگزاری‌های بورس ایران داشتن حضوری مؤثر در بورس کالا و رینگ فرآورده‌های نفتی، پذیرش کالاهای جدید در بورس کالا، هدایت مشتریان بازارهای سنتی به سمت بورس کالا و آگاه کردن همه‌جانبه مشتریان از مزایای خرید از بورس هستند.

  1. کارگزاری پارسیان

کارگزاری پارسیان با انجام دادوستد سهام به‌صورت حرفه‌ای و همچنین با استفاده کردن از تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال و همچنین با داشتن مشاورانی حرفه‌ای یکی دیگر از بهترین کارگزاری‌های بورس موجود در ایران است.

این کارگزاری موفق فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ باهدف اصلی ارائه دادن خدمات بورسی به مشتریان خود آغاز کرد. کارگزاری بورس پارسیان همچنین در بورس انرژی و بورس کالا در زمینه معاملات سهام، اوراق بهادار و محصولات نفتی و پتروشیمی به فعالیت می‌پردازد. این شرکت را در حقیقت می‌توان یکی از کارگزاری‌های پیشروی ایرانی در بخش خصوصی به‌حساب آورد.

  1. کارگزاری بورس بانک ملت

کارگزاری بانک ملت شرکت سهامی خاص است که در سال ۷۲ فعالیت خود را باهدف ارائه خدمات درزمینهٔ بازار سرمایه آغاز کرد و به ثبت سازمان بورس اوراق رسید.

درواقع می‌توان گفت فعالیت اصلی این کارگزاری محبوب رتبه کیفی الف در ارائه دادن خدمات و مشاورات مالی است. کارگزاری بانک ملت درواقع یکی از کارگزاران رسمی اوراق بهادار و بورس انرژی و بورس کالا و همچنین فرابورس هست.

  1. کارگزاری بورس بانک پاسارگاد

کارگزاری بانک پاسارگاد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه پاسارگاد شروع کرد. این کارگزاری میر در لیست کارگزاری‌های بورس است که موفق به کسب درجه کیفی الف شده‌اند و یکی از بهترین کارگزاری‌های بورس ازنظر کاربران (بهترین کارگزاری از دید مشتریان) است. کارگزاری بانک پاسارگاد عضو رسمی بورس اوراق بهادار، انرژی و بورس کالاست.

  1. کارگزاری تأمین سرمایه نوین

شرکت کارگزاری تأمین سرمایه نوین در سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت کرد و مجوز خود را توانست از سازمان بورس اوراق بهادار دریافت کنند. لازم به ذکر است که این شرکت سهامی خاص نیز دارای رتبه کیفی الف است. این کارگزاری موفق دارای سرمایه ثبت‌شده ۲۵۰ میلیارد ریال  که هم‌اکنون ۱۲ شعبه از آن در سرتاسر کشورمان در حال فعالیت هستند.

این کارگزاری موفق به اخذ مجوزهای ازجمله فرابورس معاملات اوراق بهادار کانال سنتز بورس انرژی معاملات آتی بورس و معاملات فرآورده‌های نفت و پتروشیمی در بورس کالا شده است. این شرکت همواره در تلاش برای کسب رضایت و اطمینان مشتریان بوده است و تعمیرات اقدامات جامعی در این راه انجام داده است؛ لازم به ذکر است که این کارگزاری یکی از بهترین کارگزاری بورس ازنظر کاربران است.

بهترین کارگزاری بورس در ایران

  1. کارگزاری بورس بانک آینده

کارگزاری دیگر که به شما معرفی می‌کنیم شرکت کارگزاری بانک آینده است. این شرکت سهامی خاص فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و تمام سهام موجود در شرکت کارگزاری اندیشه برتر را خرید. میزان سرمایه ثبت‌شده اولیه این شرکت ۵ میلیارد ریال  و همچنین دارای درجه کیفی الف است.

  1. کارگزاری بانک مسکن

یکی از اهداف کارگزاری بانک مسکن رفع نیازهای مشتریان در بازار سرمایه در کمترین زمان ممکن و باکیفیتی بالا است. کارگزاری بانک مسکن در حال حاضر توانسته 13 مجوز معاملاتی را اخذ کند که شامل نفت پتروشیمی، معاملات فلزی، محصولات سیمانی و کشاورزی می‌باشد.

این کارگزاری فعالیت خود را در سال ۱۳۷۱ آغاز کرد و توانست شرکت خود را در اداره ثبت شرکت‌ها با موفقیت به ثبت برساند. امروزه این کارگزاری توانسته است در اکثر نقاط ایران شعبه‌های خود را تأسیس نمایید.

  1. کارگزاری بورس امین آوید

شرکت سهامی خاص کارگزاری امین آوید، در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد. این کارگزاری در حال حاضر یکی از بهترین کارگزاری‌های بورس ایران می‌باشد و موفق به اخذ رتبه الف در بازار سرمایه ایران شده است.

  1. کارگزاری بورس بانک سپه

آخرین کارگزاری که به شما معرفی می‌کنم کارگزاری بانک سپه است. یکی از شرکت‌هایی که در نخستین روزهای فعالیت بورس اوراق بهادار تهران فعالیت خود را در بورس در قالب بانک سپه آغاز نمود و در سال ۱۳۷۲ توانست موفق به اخذ مجوز از اداره ثبت شرکت‌ها گردد و به‌عنوان کارگزاری فعالیت خود را آغاز کند.

این کارگزاری موفق توانسته تا به امروز در شعبه فعال را در سطح کشورمان تأسیس نمایند. در سال ۱۳۸۸ این کارگزاری تصمیم گرفت تا نام خود را از کارگزاری بانک سپه به کارگزاری کاسپین مهر ایرانیان تغییر بدهد اما پس از مدتی و در تاریخ ۱۳۹۰ دوباره نامه کارگزاری بانک‌سپه را انتخاب نمود. همچنین لازم است در مورد این کارگزاری بدانید که دارای درجه کیفی الف می‌باشد و سرمایه ثبت‌شده ابتدایی آن ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.

کارگزاری بورس بانک سپه

بهترین کارگزاری از دید مشتریان

نظر کاربران در مورد بهترین کارگزاری بورس در بسیاری از موارد فرق می‌کند و همه افراد یک نظر مشخص ندارند اما همان‌طور که احتمالاً می‌دانید برخی از کارگزاری‌ها مانند آگاه و مفید از محبوبیت بیش‌تری نسبت به دیگر کارگزاری‌ها برخوردارند.

برای اینکه در هنگام خرید و فروش کمترین مشکل را داشته باشید توصیه می‌شود به‌دنبال بهترین کارگزاری بورس باشید اما در هر صورت این نکته را هم بدانید که انتخاب بهترین کارگزاری از دید مشتریان بسیار متفاوت است و بستگی دارد که شما به‌دنبال چه ویژگی‌هایی باشید.

نتیجه‌گیری:

زمانی که شما فعالیت خود را به‌عنوان یک کاربر در بازار بورس و سرمایه‌گذاری آغاز می‌کنید، باید استراتژی درست را برای انتخاب یک کارگزاری بورس مطمئن برگزینید. کارگزاری بورس در واقع نوعی واسطه است که این توانایی را دارد تا شرایط امنی برای مبادلات مخاطبین خود در بورس فراهم کند. ما در این مقاله سعی کردیم تا با معرفی لیستی از بهترین کارگزاری بورس ایران به شما کمک کنیم تا انتخاب کنید کدام کارگزاری بهتر است. در این مقاله به بررسی لیست کارگزاری های بورس و بهترین کارگزاری بورس از نظر کاربران پرداخته شد امیدوراریم این مطلب برای شما مفید باشد.

 

برخی از سؤالات رایج 

بهترین کارگزاری‌های بورس کدامند؟

1. کارگزاری بورس آگاه
2. کارگزاری بورس مفید
3. کارگزاری بورس حافظ
4. کارگزاری فارابی
5. کارگزاری بهمن
6. کارگزاری بورس آراد ایرانیان
7. کارگزاری بانک رفاه کارگران

کارگزاری بورس آگاه چیست؟

یکی از بهترین کارگزاری بورس موجود در ایران کارگزاری بورس آگاه است. کارگزاری آگاه یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات کارگزاری بورس در ایران است که توانسته در مدت کوتاهی اعتبار مناسبی برای خود کسب کند.

کارگزاری بورس مفید چیست؟

کارگزاری مفید را می‌توان اولین نهاد مالی مجوز گروه خدمات مالی در بازار سرمایه ایران معرفی کرد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده است. رتبه کیفی الف دارد و بی‌شک یکی از برترین کارگزاری بورس موجود در ایران محسوب می‌گردد و در حال حاضر کارگزاری مفید میزان ۲۵ درصد از معاملات آنلاین روزانه را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌های شما

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین کارگزاری بورس از نظر کاربران + 16 کارگزاری برتر»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان