خلاصه کتاب “کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر” + فایل صوتی

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

تفکر بهتر زندگی بهتر – خیلی از ماها توی زندگی تظاهر می کنیم که هیچ هدف یا خواسته و آرزویی نداریم ولی وقتی که واقعا به درونمون نگاه کنیم ما چیزهای بیشتری می خواهیم، ما خودمان را بلاک می کنیم و از این حرفها استفاده می کنیم انگار که اصلا هیچ کنترلی روی آنها نداریم.

انگار داریم توی خواب راه می ریم ، راههایی پیدا می کنیم که رویاهایمان را کنسل کنیم، خیلی کارها هست که می خواهیم انجام بدیم ، خیلی جاها هست که می خواهیم بریم ، خیلی چیزها هست که می خواهیم تجربه کنیم ولی ما روی “ولی” می مونیم.

“ولی” سبب می شود که پشت ترسهایت قایم بشی، “ولی” سبب میشه که کلی بهونه بیاری تا به عدم اقدام خود اعتبار بدی و دیگر برای رسیدن به رویاهات تلاش نکنی کلمه “ولی” و افکار منفی کشنده رویاهاست.

جول اوستین نویسنده کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر ،خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه های زندگی کرده است.

شما به گونه‌ای خلق شده‌اید که قادر هستید هر آنچه را می‌خواهید به دست آورید و زندگی پر رونق، پیروز و سرشار از ایمان داشته باشید اما اگر ذهن شما نادرست برنامه‌ریزی شده باشد به جای دیدن فرصت‌ها، تنها محدودیت‌ها را خواهید دید.

نحوه تفکر شما نحوه زندگی کردن شما را تعیین می کند، اکثر افراد به دلیل نحوه تفکر اشتباه خودشان، محدود شده اند چرا که از قدرت ذهن غافلند.

شما نمی توانید افکار منفی داشته باشید و در عین حال زندگی مثبت داشته باشید. جول اوستین در کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر به شما نشان می دهد که چگونه با استراتژی‌های فوق ‌العاده افکار منفی خود را پاک کنید و با به کارگیری این راهکارها به سطح بالاتری از موفقیت برسید و ذهنتان را برای زندگی پیروزمندانه برنامه ریزی کنید.

کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر نوشته‌ی جول اسکات اوستین یک اثر قوی و بسیار منحصربه ‌فرد است که در زمینه کسب موفقیت و انگیزشی نگارش شده است.

در این کتاب پرفروش نویسنده قصد دارد تا این موضوع را با ما به اشتراک بگذارد که تنها با انجام دادن یک برنامه‌ریزی مجدد در افکارتان شما قادر خواهید بود تا هر گونه تفکر منفی را از بین ببرید و به واسطه آن یک زندگی با برکت و زیبا‌تر داشته باشید. جول معتقد است که ذهن شما دارای قدرتی باورنکردنی است که می‌تواند در موفقیت یا شکست شما نقش داشته باشد و با توجه به اسم کتابی که انتخاب کرده است قصد داشته تا این پیام را به مخاطبین برساند که هرچه که بهتر فکر کنید، بهتر زندگی خواهید کرد.

شما با خواندن کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر متوجه خواهید شد که این کتاب دارای یک استراتژی ساده و در عین حال تغییر دهنده است که می‌تواند به شما کمک کند تا افکار منفی خود را به کلی از ذهنتان پاک کنید و آن را جایگزین با تفکرات مثبتی کنید که باعث می‌شود شما چندین قدم به سمت داشتن یک زندگی جدید و پیروزمندانه نزدیکتر شوید.جهت آشنایی با انواع استرتژی می توانید به مقاله “اجرای استراتژی چیست” مراجعه نمایید.

در ادامه این مقاله قرار است تا برای شما خلاصه‌ای از کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر را شرح دهیم و در ادامه به بررسی اثار دیگر این نویسنده ی قدرتمند امریکایی مانند کتاب تفکر مثبت جول آستین بپردازیم.

کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر

خلاصه کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر

همانطور که در بالا تر نکاتی را از کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر برایتان شرح دادیم، باید بگوییم که این کتاب در‌صدد است تا به خوانندگان خود این مفهوم را برساند که آن‌ها با رها ساختن خود از هر گونه افکار‌منفی و جایگزین کردن آن با افکاری‌مثبت، قادرند تا زندگی خود را به طرز شگفت‌آوری تغییر دهند. جول به عنوان یک فرد معتقد و مذهبی بر این باور است که انسان به عنوان فرزند خدای متعال، قادر است تا از عهده هر کاری به خوبی برآید.

جول اوستین در ادامه کتاب خود می‌گوید که خدا این قدرت را به انسان بخشیده است تا فکر کند و بر اساس اندیشه خود تصمیم بگیرد پس چه بهتر که افکار او همیشه جنبه‌ای مثبت داشته باشد به گونه‌ای که موجب افزایش عزت نفس او در طول زندگی گردد. البته همانند بیشتر آثار جول اوستین کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر نیز نوعی کتاب است که در سرتاسر آن به تشویق کردن و روحیه دادن به مردم برای آغاز یک زندگی بهتر پرداخته شده است.

در این کتاب جول چندین راهکار برای کمک به شما در خصوص رهایی از افکار منفی ارائه داده است و شما را تشویق می‌سازد تا خاطرات بد و افکار بدی که مدام در ذهن شما ایجاد می‌شوند را به طور کلی پاک کنید و در اداره کردن آن‌ها تسلط پیدا کنید. شما با خواندن این کتاب دیگر حتی زمانی که یک حرف و یا اتفاق باعث شود تا ناراحتی و افکار منفی به سمت ذهنتان هجوم آورد، قادر خواهید بود تا کاملاً بر خود مسلط باشید و فقط درباره خوبی‌ها و اتفاقات مثبت فکر کنید.

همچنین یکی دیگر از نکاتی که در کتاب تفکر مثبت جول اوستین به آن پرداخته شده، نگرانی از این موضوع است که چگونه مردم باعث آزار و آسیب رساندن به یکدیگر می‌شوند. به طور کلی اگر فردی منفی‌گرا هستید که دائماً علت عدم موفقیت در دست‌یابی به اهدافتان را پشت افکار منفی و دلیل‌ها‌‌ی بیهوده خود پنهان می‌کنید، خواندن این کتاب می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

خیلی از مردمان دنیا در زندگی خود به یأس، ناامیدی و درماندگی دچار می‌شوند، به گونه‌ای که فکر می‌کنند نه برای خود سودمندند و نه برای اطرافیانشان و همین تفکر منفی باعث می‌شود تا نتوانند در مسیری درست قرار بگیرند که منجر به شکوفایی استعدادها و توانایی‌های آن‌ها می‌گردد. همین امر باعث می‌شود که آن‌ها در زندگی خود تنها تظاهر کنند که افرادی هستند که هیچ گونه تمایل و هدفی در زندگیشان ندارند.

این افراد ناکامی‌های خود در رسیدن به آرزوهایشان را با کلماتی مانند؛ چون، ولی، اما و اگر توجیه می‌کنند. از این رو خواندن این کتاب به چنین افرادی بسیار پیشنهاد می‌شود؛ زیرا محتوای این کتاب بر این اساس است که یک خانه تکانی کلی در ذهنتان ایجاد کند و هر گونه افکار منفی را برای همیشه از ذهن شما به بیرون بیندازد و به جای کلماتی چون نمی‌توانم، نمی‌شود، ولی، اما واگر جملاتی مانند؛ من می‌توانم و من لایق آن هستم را ملکه ذهنشان کند.

علاقه مندان به مطالعه این کتاب میتوانند با دانلود کتاب جول اوستین pdf از همین حالا خواندن این کتاب مفید و انگیزشی را شروع کنند.

تفکرات برتر جول اوستین در مورد کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر

زندگینامه جول اوستین

جول اسکات اوستین که همه او را با نام جول اوستین می‌شناسند متولد ۵ مارس ۱۹۶۳ در تگزاس آمریکاست. وی یکی از بزرگترین و معروف‌ترین روانشناسان و نویسندگان در زمینه نگارش کتاب‌های انگیزشی و همچنین کشیش ارشد کلیسای لیکوود است. این نویسنده آمریکایی تا به حال موفق شده تا میلیون‌ها پیرو و طرفدار را توسط کتاب‌ها و خطبه‌های ساده و انگیزشی خود جذب نماید و در سال 2018 چیزی حدود 20 ملیون نفر طرفدار داشته که به تماشای برنامه‌ی او نشسته‌اند.

او تاکنون ۱۰ کتاب نوشته است که 7تا از آن‌ها جزو کتاب‌های برتر نیویورک تایمز قرار گرفتند و توانسته‌اند تا چندین هفته در چارت 200کتاب برتر نیویورک‌تایمز بمانند. جول اوستین دانشگاه را به این منظور ترک کرد تا بتواند به پدرش در توسعه‌دادن برنامه تلویزیون ملی در حال رشد لاکوود کمک کند، وی در ابتدای کار این برنامه به عنوان تهیه کننده پخش در پشت دوربین‌ها فعالیت می‌کرد. پس از اینکه پدر وی بر اثر سکته قلبی به طوری کاملا ناگهانی درگذشت، استین جایگزین پدر شد و تبدیل به کشیش اعظم کلیسای لاکوود گشت.

جول اوستین با خرید تبلیغات در بیلبوردها و مکان‌های دیگر تبلیغاتی توانست تا با سرعت بالایی حضور رسانه‌ای کلیسا را در در زمینه‌های مختلف فرهنگی گسترش دهد و همچنین موفق شد تا زمان پخش برنامه تلوزیونی کلیسا را به مدت زمان دو برابر بیشتر از آن چیزی که بود افزایش دهد. استین در سال ۲۰۰۵ یک تور به مقصد ۱۵ شهر در ایالات متحده انجام داد و در هر شهری که توقف می کرد به انجام موعظه می‌پرداخت و همواره جمعیت زیادی برای شنیدن موعظه‌های انگیزشی او به دیدارش می‌رفتند.

پس از گذشت مدتی محبوبیت وی به قدری زیاد شد که او مجبور شد در سال ۲۰۰۳ یک سالن ورزشی بسکتبال خیلی بزرگ را بازسازی کرده و به کلیسای لاکوود تبدیل کند. پس از گذشت مدتی کلیسایی که تنها روزانه شاید چیزی حدود ۹۰ نفر برای شنیدن موعظه‌های پدرش به آن مراجعه می‌کردند تبدیل به مکانی شد که روزانه چندین هزار نفر را به خود جذب می‌کرد.

زندگینامه جول اوستین

نکته بسیار جالب دیگر در مورد جول اوستین این است که وی علاوه بر این که یک کشیش و سخنران انگیزشی بسیار خوب است و تاکنون توانسته است کتاب‌های متعددی را به فروش جهانی برساند فردی بسیار خوش رفتار و خنده رو است، طوری که طرفداران وی به او لقب کشیش خنده رو را داده‌اند.

جول اوستین ۲۴ ساله بود که با عشق زندگی‌اش ویکتوریا اوستین ازدواج کرد. آن‌ها در حال حاضر دو فرزند به نام‌های الکساندرا و جاناتان دارند و اخیراً جول کتابی به نام بهترین نسخه خودت به چاپ و انتشار رسانده است که آن را به همسر و خانواده خود تقدیم کرده است. خیلی از افراد گمان می‌کنند که آثار جول اوستین تنها مرتبط با کلیسا و مسیحیت است در صورتی که این تفکر کاملا اشتباه است و بیشتر سخنرانی‌ها و کتاب های جول اوستین حول محور موفقیت فردی و روانشناسی است.

معرفی سایر آثار جول اوستین

همانطور که در بالاتر به شما توضیح دادیم جول تا کنون توانسته  میلیون‌ها نسخه از کتاب‌هایش را به فروش جهانی برساند و بیش از 200 هفته در صدر جدول برترین کتاب‌های نیویورک تایمز مستقر شود. در ادامه این مطلب ما شما را با چندتا از آثار معروف وی انشا خواهیم کرد:

  • قدرت من هستم

در این کتاب جول اوستین در مورد تاثیر و قدرت کلام “من هستم” صحبت کرده است. بنابر گفته‌های او در این کتاب اگر هر صفتی را مابین جمله “من هستم”  قرار دهید مشخص می‌کنید که قرار است چطور زندگی کنید و چه نوع برنامه‌هایی برای آینده خود دارید. این کتاب در سال ۲۰۱۵ به چاپ رسیده است و توانسته به یکی از برترین کتاب‌های نیویورک تایمز تبدیل شود.

سایر آثار جول اوستین

  • کتاب تفکر در سطحی بالاتر

با مطالعه کتاب‌های جول اوستین و مشاهده همایش‌های انگیزشی وی هر کسی می‌تواند متوجه این موضوع شود که جول اوستین بسیار به مقوله قدرت تفکر و تاثیر آن بر زندگی  ایمان دارد. در این کتاب نیز او 10 تا روش‌ فکری قدرتمند را برای شما معرفی کرده است که به واسطه انجام آن‌ها شما موفق خواهید شد تا به اهداف خود برسید. همچنین او ر د این کتاب به این موضوع اشاره کرده است که خدا از شما نمی‌خواهد که همرنگ دیگران شوید بلکه این خواسته را از شما دارد تا همیشه برترین نسخه خود باشید و بدرخشید.

  • کتاب بهترین نسخه از خودت

این کتاب فوق العاده نوشته جول اوستین است و در آن به ۷ تا از نکات کلیدی اشاره شده است که موجب بهبود زندگی روزانه شما می‌شوند. این ۷ نکته کلیدی به شما کمک می‌کنند تا به طور کلی ذهنیت خود را در مواجهه با سختی‌های زندگی تغییر دهید به گونه‌ای که قدرت مقابله با آن‌ها را داشته باشید.

  • کتاب تفکر مثبت جول اوستین

کتاب تفکر مثبت جول اوستین از جمله کتاب‌هایی است که محتوای انگیزشی دارد و به شما آموزش می‌دهد تا به راحتی افکار منفی‌تان را به مثبت تبدیل کنید. این کتاب بر این مضمون است که آرامش درونی شما می‌تواند تا حد زیادی در گرو تفکر مثبت شما باشد و در این کتاب گفته شده است که هنگامی که شما تصمیم بگیرید با تفکر مثبت زندگی کنید قطعاً نتایج بهتری در زندگیتان خواهید گرفت تا زمانی که با دید منفی به آن نگاه کنید.

  • کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر

کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر را می‌توان یکی از برترین آثار جول اوستین دانست که این کتاب نیز خوانندگان را به داشتن تفکری مثبت دعوت می‌کند.

  • قدرت کلام

جول اوستین در این کتاب به این موضوع پرداخته است که قدرت کلام وسیله‌ای است که می‌توانید به واسطه آن زودتر به اهداف خود برسید و همچنین  با استفاده از کلمات مناسب تاثیرگذاری خود را بالا ببرید و شرایط را بر وفق مراد خود سازید. شما با به زبان آوردن هر کلمه منفی در واقع به آن اجازه  می‌دهید تا در زندگیتان اتفاق بیفتد و به منظور جلوگیری از این اتفاق جول این کتاب را نوشته تا به واسطه آن به ما بفهماند که چگونه این قدرت را داشته باشید تا با استفاده از کلماتی که بر زبان می‌آوریم براین مشکلات کاملاً غلبه کنیم.

قدرت کلام در زندگی

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا برای شما خلاصه‌ای از کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر نوشته جول اوستین را ارائه دهیم. همانطور که در طول مقاله برایتان شرح دادیم جول اوستین در حال حاضر کشیش اعظم کلیسای لاکوود است و تاکنون کتاب‌های زیادی نوشته است که اکثر آن‌ها موفق شدند تا به فروش جهانی بسیار بالایی برسند و از آن‌ها استقبال بسیار بالایی در سطح جهانی شود.

کتاب‌های استین بیشتر در زمینه رسیدن به موفقیت و انگیزشی هستند و خواندن آن‌ها به هیچ وجه خالی از لطف نیست، پس اگر بعد از خواندن این مقاله علاقه مند به مطالعه کارهای جول اوستین گشتید می‌توانید از هر سایتی به دانلود کتاب جول اوستین pdf بپردازید و یا حتی فایل صوتی آن را پیدا کنید و گوش دهید. از طرفی کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر یکی از برترین کتاب‌های جول اوستین است که خواندن آن را به تمامی شما عزیزان و دوستان پیشنهاد می‌کنیم.

برخی از سوالات رایج:

1. خلاصه کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر چیست؟

همانطور که از نام این کتاب مشخص است در این کتاب راجع به تفکر انسان و دغدغه های روزمره و البته رهایی و جدا ساختن انسان ها از این دغدغه ها می پردازد.

2. چند نمونه از آثار جول اوستین را نام ببرید؟
1. قدرت من هستم
2. کتاب تفکر در سطح بالا
3. کتاب بهترین نسخه خودت
4. کتاب تفکر مثبت
5. کتاب زندگی بهتر

3. جول آستین در کتاب خود به چه موضوعی پرداخته است؟
در این کتاب به قدرت کلام پرداخته است که این موضوع در زندگی روزمره افراد کاربرد فراوانی دارد و به واسطه آن می تواند زندگی و اهداف خود را به سرانجام برساند.

دیدگاه‌های شما

1 دیدگاه دربارهٔ «خلاصه کتاب “کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر” + فایل صوتی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور خودمان را تو دل بقیه جا کنیم؟

30.000 تومان

چطور خودمان را تو دل بقیه جا کنیم؟

تخفیف استثنایی

65.000تومان

30.000 تومان