چگونه سایت شرکتی طراحی کنیم؟

طراحی سایت شرکتی چیست؟
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

طراحی سایت شرکتی چیست؟ فرآیند طراحی و توسعه یک وب‌سایت است که نشان‌دهنده حضور یک سازمان، کسب و کار یا برند در اینترنت است. هدف طراحی وب‌سایت شرکتی ایجاد یک سایت کاربرپسند است که تصویر و ارزش‌های برند را منعکس کند. طراحی تضمین می‌کند که بازدیدکنندگان سایت برداشت مثبتی از وب‌سایت دارند و می‌توانند به راحتی به محتوای سایت دسترسی داشته باشند. برای سفارش طراحی وب سایت اختصاصی باید به یک شرکت طراحی وب سفارش دهید. در ادامه مطلب چگونگی و اهمیت این فرایند را درک خواهید کرد.

وب سایت شرکتی چیست؟

طراحی وب‌سایت تجاری ابزار مهمی برای دستیابی به مخاطبان هدف برند است. یک وب‌سایت به برند اجازه می‌دهد تا با مشتریان بالقوه تعامل داشته باشد، محصولات یا خدمات آن‌ها را تبلیغ کند و به سوالات مشتریان پاسخ دهد. طراحی وب سازمانی بسیاری از عناصر فنی و طراحی را برای بهبود تجربه کاربر، افزایش حضور دیجیتالی برند و جذب مشتریان ترکیب می‌کند.

اهمیت طراحی وب سایت تجاری نیز در این واقعیت نهفته است که رقابت‌پذیری یک کسب و کار را افزایش می‌دهد و تأثیر حرفه‌ای را بر مشتریان بالقوه خود می‌گذارد. علاوه بر این، جنبه‌های فنی مانند کاربرپسند بودن وب‌سایت شرکت، زمان بارگذاری سریع، سازگاری با موبایل و بهینه سازی موتورهای جستجو نیز مهم هستند.

بنابراین، طراحی وب سایت شرکتی بخش مهمی از حضور دیجیتالی یک شرکت است. یک وب سایت با ساختار و طراحی مناسب می تواند موفقیت کسب و کار را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود افزایش دهد و با تعامل با مشتریان خود به رشد کسب و کار کمک کند.

سایت شرکتی چیست

طراحی سایت شرکتی چیست؟

خدمات طراحی وب سایت تجاری، شامل ایجاد وب‌سایت‌های قابل تنظیم است که به طور خاص برای نیازهای تجاری طراحی شده‌اند. این وب‌سایت‌های به دلیل رابط‌های کاربرپسند، طراحی‌های مدرن و عملکرد خود متمایز هستند. اما اهمیت طراحی وب سایت شرکتی چیست و چه تمایزی با وبسایت‌های آماده دارد؟

تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری: ابتدا تحلیلی از نیازها و انتظارات شرکت‌ها انجام می‌شود. در نتیجه این تجزیه و تحلیل، یک وب سایت سفارشی شده مطابق با هدف تجاری طراحی می‌شود.

برنامه ریزی: قبل از طراحی، محتوای وب سایت، چیدمان و مفهوم طراحی مشخص می‌شود. در این مرحله، مشتریان همچنین در مورد پالت رنگ، فونت و سایر جزئیات طراحی وب‌سایت خود تصمیم می گیرند.

طراحی: پس از اتمام مرحله برنامه‌ریزی، سفارش طراحی سایت شرکتی انجام می شود. هدف، ارائه اصالت به وب سایت‌های تجاری از طریق رابط‌های کاربر پسند و رویکرد طراحی مدرن است.

توسعه: پس از طراحی وب‌سایت، مرحله توسعه آغاز می‌شود. در این مرحله، کدنویسی که به وب‌سایت اجازه عملکرد عملگرا را می‌دهد انجام شده و وب‌سایت آماده است.

تست: پس از اتمام مرحله توسعه وب‌سایت، مرحله آزمایش شروع می‌شود. در این مرحله تمامی امکانات و عملکردهای وب‌سایت تست شده و باگ‌ها رفع می‌شوند.

ویرایش: پس از اتمام مرحله تست وب‌سایت، وب‌سایت با تایید مشتریان، منتشر می‌شود. علاوه بر این، خدماتی مانند نگهداری و به روز رسانی وب سایت نیز ارائه می‌شود.

طراحی سایت شرکتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراحی سایت شرکتی هویت دیجیتال و حضور آنلاین شرکت است. بنابراین، زمانی که به درستی انجام شود، مزایای زیادی برای کسب و کار به همراه دارد. با این حال، طراحی وب سایت تجاری آغاز یک پروژه است، نه پایان. برای اینکه وب سایت کارآمد و به روز باشد، نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم و تجدید دارد.

در این مرحله، تداوم آژانسی که با آن کار می‌کنید بسیار مهم است. آژانس باید بتواند پشتیبانی مداوم در مورد موضوعاتی مانند تمدید وب‌سایت، به روز رسانی، مطالعات SEO و سایر مسائل فنی ارائه دهد. همچنین مهم است که آژانس با مشتری در تماس باشد و بتواند در صورت نیاز مشتری به سرعت پاسخ دهد. پس از تکمیل پروژه‌ها سفارش طراحی سایت با وردپرس سعی می کند با پیروی دقیق از نوآوری های فناوری، جدیدترین و بهترین راه حل ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

طراحی وب سایت شرکتی چیست

مزایای طراحی سایت شرکتی چیست؟

یکی از مهمترین مزایای داشتن یک وب سایت این است که به کسب و کار شما امکان حضور مستمر در بازار را با سفارش طراحی سایت شرکتی می‌دهد. شما از ویترینی بهره می‌برید که به روی مشتریان بسیار بزرگتر و متنوع‌تری باز است. و اما مزایای طراحی وب سایت چیست؟

اطلاعات بلادرنگ: وب سایت خود را به عنوان یک کاتالوگ تعاملی و در حال تحول از محصولات و خدمات خود تصور کنید. این فقط چیزی را که شما ارائه می دهید نشان نمی دهد. با کسب و کار شما رشد می کند و تغییرات و پیشنهادات جدید را در زمان واقعی منعکس می کند. با این انعطاف پذیری، مشتریان شما همیشه به جدیدترین و مرتبط ترین اطلاعات در مورد محصولات شما دسترسی دارند.

دیگر محدودیت زمانی وجود ندارد: ادغام فروشگاه الکترونیکی طراحی سایت شرکتی شما به مشتریان شما این امکان را می دهد که در هر زمان معامله کنند و خرید را برای مشتریان در مناطق زمانی مختلف آسان تر می‌کند. این ویژگی دسترسی شما را افزایش می‌دهد و تجربه خرید راحت و بدون درز را برای مشتریان احتمالی شما فراهم می‌کند.

خود را در سطح بین المللی مطرح کنید: یک وب‌سایت می‌تواند سکوی پرشی برای گسترش بین المللی باشد. با در دسترس قرار دادن محصولات و خدمات خود برای مخاطبان جهانی، درها را به روی فرصت‌های جدید بازار و امکان رشد تصاعدی باز می‌کنید. چه از طریق استراتژی های بازاریابی دیجیتال هدفمند و چه از طریق تطبیق طراحی سایت شرکتی با زبان‌ها و فرهنگ‌های مختلف، فرصت‌های دستیابی به مخاطبان بین المللی بسیار زیاد است.

مشخصات کامل پروژه وب سایت شما: با نوع سایت شرکتی، اهداف، مشتری ایده آل و بودجه… خطوط کلی وب سایت خود را برای ارائه چارچوبی برای پروژه خود تعریف کنید. در عصر دیجیتال امروزی، هر مصرف‌کننده به تنهایی یک عنصر تأثیرگذار است. نقش مهمی در ارزیابی و تبلیغ محصولات یا خدمات شما به صورت آنلاین ایفا می‌کند. با صفحه شخصی خود، به مشتریان خود مکان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود می‌دهید. بنابراین شما این فرصت را دارید که نظرات مثبت را برجسته کنید و همچنین مستقیماً به انتقادات پاسخ دهید. نتیجه؟ شما تصویر برند خود را تقویت می کنید و در چشم کاربران اینترنت حرفه ای می شوید.

سایت شرکتی چه امکاناتی نیاز دارد؟

یک وب سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو (SEO) ضروری است. به مشتریان فعلی شما امکان می‌دهد راحت‌تر شما را پیدا کنند. همچنین کاربران اینترنت و مشتریان بالقوه‌ای را که به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که شما ارائه می‌دهید هدف قرار می‌دهد. بنابراین، دید شما و همچنین احتمال جذب ترافیک واجد شرایط به سایت شما را افزایش می‌دهد.

طراحی سایت شرکتی برای پاسخگویی به سوالات نیازی به تماس یا مراجعه به محل فروش نیست. این وب سایت به شما این امکان را می‌دهد که فوراً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. بیایید یک پرسشنامه آنلاین را مثال بزنیم. از یک طرف به شما این امکان را می دهد که با ارائه پاسخ سریع مشتریان خود را راضی کنید. از سوی دیگر، شما اطلاعات ارزشمندی در مورد مشتریان فعلی یا بالقوه خود جمع‌آوری می‌کنید.

چگونگی طراحی سایت شرکتی

برای طراحی سایت شرکتی چقدر بودجه نیاز داریم؟

وب سایت شما علاوه بر اینکه ویترینی برای کسب و کار شماست، می‌تواند یک ابزار لجستیکی فوق‌العاده باشد. قیمت طراحی سایت بسته به نیازهای شما و پشتیبانی تعیین می‌شود. شما می‌توانید با ویژگی‌های آنلاین مانند فروشگاه، تقویم رویدادها، امکان رزرو، ثبت‌نام و یا حتی تعیین وقت در زمان خود صرفه‌جویی کنید. برای هر زمینه‌ای از کسب و کار، هزینه‌ها تفاوت خواهد داشت.

آیا پلتفرم‌های ایجاد وب سایت رایگان نتایج سریع و موثر را به شما وعده می‌دهند؟ در حقیقت، معایب این نوع سیستم اغلب بسیار زیاد است. رایگان است بله، اما یک نقطه خاص وجود دارد که متوجه سهل انگاری خود می‌شوید. در واقع، پلن‌های رایگان این پلتفرم‌ها از نظر عملکرد بسیار محدود هستند. بدون طراحی ریسپانسیو که این روزها ضروری است، نام دامنه‌ای که زیر دامنه پلتفرم است، سایتی که برای سئو بهینه سازی ضعیفی دارد.

اگر به جای طراحی سایت شرکتی ابزاری با حداقل کارایی می‌خواهید، باید هر ماه مبلغ مشخصی را برای رفع مشکلات بپردازید. جامع‌ترین طرح به شکل ثابت هر سال هزینه دارد.  در این سایت‌های از پیش طراحی شده امکان انتقال داده وجود ندارد. با پلتفرم‌ها، معمولاً نمی‌توانید انتقال داده را انجام دهید. بنابراین روزی که می‌خواهید وب‌سایت خود را تغییر دهید، برای ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای‌تر، چه کاری باید انجام دهید؟ در این صورت باید همه چیز را از ابتدا شروع کنید.

برخی از پلتفرم‌ها به شما اجازه می‌دهند تا یک وب‌سایت کمی پیچیده‌تر، مانند یک سایت تجارت الکترونیک (احتمالاً رایگان) ایجاد کنید. در این صورت، ایجاد سایت شما مطمئناً کمی زمان می‌برد. اگرچه نصب آن‌ها را می‌توان به سرعت انجام داد، اما این بدان معنا نیست که شما می‌توانید مستقیماً به آن‌ها مسلط شوید. بنابراین باید یاد بگیرید که چگونه سایت خود را مدیریت کنید.

دانش طراحی وب سایت الزامی است. به همین ترتیب، طراح وب بودن در نوع خود یک حرفه است. بله، شما احتمالا ایده روشنی از زیبایی‌شناسی وب‌سایت آینده خود دارید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما انتخاب‌های درستی از نظر طراحی وب خواهید داشت. طراحی سایت شرکتی صفر تا صد می‌تواند به سلیقه شما صورت بگیرید و مدیریت آن را در آینده به دست بگیرید.

در واقع، این پلتفرم‌ها از شما می‌خواهند که با داده‌های زیادی بازی کنید. فونت، فاصله، فراخوانی برای اقدام، صفحات و فرم‌ها… همه بدون از دست دادن کارایی تا تأثیری بر تجربه کاربر نداشته باشد. نتیجه می‌تواند زیبا باشد اما نه چندان موثر، که شما را از دستیابی به اهدافتان باز می‌دارد. اگرچه می‌توانید عکس‌های خود را انتخاب کنید و متن‌های خود را بنویسید، اما از کتابخانه‌ای از تم‌ها، ویژگی‌ها و ابزارهای پیشرفته بهره نمی‌برید. در نتیجه ما شباهت‌های قوی بین وب‌سایت‌های رایگان می‌بینیم. اگر یک وب‌سایت منحصر به فرد می‌خواهید که مناسب شما باشد ایده‌آل نیست. اگر می‌خواهید از رقبای خود متمایز شوید، ایده آل نیست.

اهمیت طراحی سایت شرکتی

برای طراحی سایت شرکتی دانش سئو مورد نیاز است. این روزها وب‌سایتی که ورودی نداشته باشد، چندان مفید نیست. شما می‌توانید روی تبلیغات پولی گوگل ادز سرمایه‌گذاری کنید… اما اگر سئو کار را به دست نگیرد، ترافیک شما به ناچار کاهش می‌یابد. بله، سئوی طبیعی خوب ضروری است تا مشتریان و مشتریان آینده شما هنگام جستجو در اینترنت به راحتی شما را پیدا کنند.

شما نمی‌توانید به عنوان یک متخصص در ورودی ارگانیک بداهه بنویسید. این یک حوزه تخصصی است و نیاز به زمان و صبر زیادی دارد. علاوه بر این، رقابت برای کلمات کلیدی سخت است. بنابراین شما باید تحقیق کلمات کلیدی داشته باشید که در آن ها ایگاه بگیرید و تکنیک‌های جریان ورودی طبیعی همچون نسخه‌ نویسی مبتنی بر سئو، ابرداده، وبلاگ و غیره را چند برابر کنید.

جمع بندی

ایجاد یک وب سایت موفق خیلی قبل از خط اول کد شروع می‌شود. در واقع با تهیه پیش‌نویس مشخصات دقیق آغاز می‌شود . این سند نقش مهمی در موفقیت پروژه ایفا می‌کند . این به عنوان یک راهنما برای توسعه‌دهندگان، طراحان و سایر ذینفعان عمل می‌کند. تکمیل مشخصات خود به درستی به معنای بهره‌مندی از یک موضوع مشترک با ساختار مناسب در سراسر ایجاد وب سایت شما است. به این ترتیب، مطمئن می‌شوید که طراحی سایت شرکتی نهایی نیازهای کسب و کار و کاربران شما را برآورده می کند.

سوالات متداول


یکی از مهمترین مزایای داشتن یک وب سایت این است که به کسب و کار شما امکان حضور مستمر در بازار را می دهد. شما از ویترینی بهره می برید که به روی مشتریان بسیار بزرگتر و متنوع تری باز است. و اما مزایای طراحی وب سایت چیست؟ اطلاعات بلادرنگ: وب سایت خود را به عنوان یک کاتالوگ تعاملی و در حال تحول از محصولات و خدمات خود تصور کنید. این فقط چیزی را که شما ارائه می دهید نشان نمی دهد. با کسب و کار شما رشد می کند و تغییرات و پیشنهادات جدید را در زمان واقعی منعکس می کند. با این انعطاف پذیری، مشتریان شما همیشه به جدیدترین و مرتبط ترین اطلاعات در مورد محصولات شما دسترسی دارند. دیگر محدودیت زمانی وجود ندارد: ادغام فروشگاه الکترونیکی طراحی سایت شرکتی شما به مشتریان شما این امکان را می دهد که در هر زمان معامله کنند و خرید را برای مشتریان در مناطق زمانی مختلف آسان تر می کند. این ویژگی دسترسی شما را افزایش می دهد و تجربه خرید راحت و بدون درز را برای مشتریان احتمالی شما فراهم می کند. خود را در سطح بین المللی مطرح کنید: یک وب سایت می تواند سکوی پرشی برای گسترش بین المللی باشد. با در دسترس قرار دادن محصولات و خدمات خود برای مخاطبان جهانی، درها را به روی فرصت های جدید بازار و امکان رشد تصاعدی باز می کنید. چه از طریق استراتژی های بازاریابی دیجیتال هدفمند و چه از طریق تطبیق طراحی سایت شرکتی با زبان ها و فرهنگ های مختلف، فرصت های دستیابی به مخاطبان بین المللی بسیار زیاد است. مشخصات کامل پروژه وب سایت شما: با نوع سایت شرکتی، اهداف، مشتری ایده آل و بودجه… خطوط کلی وب سایت خود را برای ارائه چارچوبی برای پروژه خود تعریف کنید. در عصر دیجیتال امروزی، هر مصرف کننده به تنهایی یک عنصر تأثیرگذار است. نقش مهمی در ارزیابی و تبلیغ محصولات یا خدمات شما به صورت آنلاین ایفا می کند. با صفحه شخصی خود، به مشتریان خود مکان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود می دهید. بنابراین شما این فرصت را دارید که نظرات مثبت را برجسته کنید و همچنین مستقیماً به انتقادات پاسخ دهید. نتیجه؟ شما تصویر برند خود را تقویت می کنید و در چشم کاربران اینترنت حرفه ای می شوید.

وب سایت شما علاوه بر اینکه ویترینی برای کسب و کار شماست، می تواند یک ابزار لجستیکی فوق العاده باشد. قیمت طراحی سایت بسته به نیازهای شما و پشتیبانی تعیین می شود. شما می توانید با ویژگی های آنلاین مانند فروشگاه، تقویم رویدادها، امکان رزرو، ثبت نام و یا حتی تعیین وقت در زمان خود صرفه جویی کنید. برای هر زمینه ای از کسب و کار، هزینه ها تفاوت خواهد داشت. آیا پلتفرم های ایجاد وب سایت رایگان نتایج سریع و موثر را به شما وعده می دهند؟ در حقیقت، معایب این نوع سیستم اغلب بسیار زیاد است. رایگان است بله، اما تا یک نقطه خاص وجود دارد که متوجه سهل انگاری خود می شوید. در واقع، پلن های رایگان این پلتفرم ها از نظر عملکرد بسیار محدود هستند. بدون طراحی ریسپانسیو که البته این روزها ضروری است، نام دامنه ای که زیر دامنه پلتفرم است، سایتی که برای سئو بهینه سازی ضعیفی دارد.

یک وب سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو (SEO) ضروری است. به مشتریان فعلی شما امکان می دهد راحت تر شما را پیدا کنند. همچنین کاربران اینترنت و مشتریان بالقوه ای را که به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که شما ارائه می دهید هدف قرار می دهد. بنابراین، دید شما و همچنین احتمال جذب ترافیک واجد شرایط به سایت شما را افزایش می دهد. با طراحی سایت شرکتی برای پاسخگویی به سوالات نیازی به تماس یا مراجعه به محل فروش نیست. این وب سایت به شما این امکان را می دهد که فوراً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. بیایید یک پرسشنامه آنلاین را مثال بزنیم. از یک طرف به شما این امکان را می دهد که با ارائه پاسخ سریع مشتریان خود را راضی کنید. از سوی دیگر، شما اطلاعات ارزشمندی در مورد مشتریان فعلی یا بالقوه خود جمع آوری می کنید.

 

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان