۴۵ ایده برای بلاگر شدن | ایده برای بلاگری

ایده برای بلاگر شدن
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

امروزه با توجه به مزایای بلاگری و درآمد زیاد آن این شغل برای بسیاری از جوان‌ها از جذابیت زیادی برخوردار شده است؛ اما خواستن به تنهایی کافی نیست و باید به اندازه کافی ایده برای بلاگر شدن داشته باشید. برای رسیدن به هدف باید تلاش کرد و اولین گامی که در این زمینه می‌توان برداشت آشنایی با ایده‌های جذاب بلاگری است. در این مقاله ما سعی داریم با طرح ۴۵ ایده برای بلاگر شدن (ایده برای بلاگری) شما را در رسیدن به هدف خود همراهی کنیم. پس لطفأ با ما همراه باشید.

بلاگر کیست

در موضوع ایده برای بلاگر شدن و اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام توضیحات نادرستی وجود دارد. برخی فکر  می‌کنند که هرکس حضور فعال در اینستاگرام دارد یا فالوئرهایش زیاد هستند، بلاگر محسوب می‌شود. در حالی که این تصور اشتباه است و بلاگر با توجه به حرفه، تخصص یا مهارتی که دارد، تولید محتوا ‌‌‌انجام می‌دهد. این فرد در مورد رشته تخصصی خود نظر تخصصی می‌دهد، کالاها را به دیگران معرفی ‌‌‌می‌کند یا مردم را به انجام کارهایی ترغیب ‌‌‌می‌کند.

اگر عکاس هستید، عکس‌‌‌های‌ خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید و در مورد صحنه آن یا چگونگی خلق آن عکس می‌نویسید؛  شما به عنوان عکاس در حیطه تخصصی خود تولید محتوا انجام می‌دهید و منتشر می‌کنید. بنابراین یک بلاگر هستید و یک ایده برای بلاگر شدن دارید. اما بلاگرها لزوما عکاس نیستند و می‌توانند در حیطه‌های متنوع تولید محتوا کنند. به طور کلی، یک بلاگ شخصی است که در اینستاگرام به نوآوری و نوشتن و نکته‌‌‌های کوچک برای جذب مخاطب می‌پردازد. مقاله بلاگر چیست را در دکتر ویز بخوانید.

انواع بلاگرها

بلاگرها با توجه به ایده های بلاگری و نوع محتوا و تعداد فالوئرها به چند دسته تقسیم ‌می‌شوند. بعضی از آن‌ها صدها میلیون مخاطب دارند و بعضی‌‌‌ها هم میکرو اینفلوئنسر هستند یعنی برای چندین هزار نفر تولید محتوا انجام می‌دهند. وجود بلاگرها و اینفلوئنسرها برای محتوای متنوع شبکه‌‌‌های اجتماعی اجتناب‌ناپذیر است. بیشتر بلاگرها روی یک موضوعی خاص متمرکز می‌شوند و درباره آن تولید محتوا می‌کنند. دسته بندی‌‌‌های متنوعی نیز برای انواع بلاگرها وجود دارد که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

کمال‌گراها

این دسته از بلاگرها کسانی هستند که تایم زیادی برای تولید عکس و فیلم صرف می‌کنند. تقریبا می‌توان گفت تمام بلاگرها این کار را انجام می‌دهند اما کمال‌گراها به زمینه و موضوع خاصی پایبند هستند و به بهترین شکل آن را  به اجرا درمی‌آورند. صفحه این بلاگرها از هر لحاظ بی‌عیب است. رنگ و نور عکس‌‌‌ها به خوبی اجرا شده است. آرایش آن‌ها متناسب است و حتی لباس‌‌‌ خود را هم با توجه به موضوع انتخاب می‌‌کنند.

عاشقان سفر

سفر، بهترین ایده برای بلاگر شدن افرادی است که به کشف مکان‌های جدید علاقه دارند. صفحه‌‌‌ بلاگرهای سفر و ماجراجویی را بیشتر شما دیده‌اید. وقتی وارد صفحه‌‌‌های آن‌ها ‌می‌شوید، عکس‌‌‌ها زیبایی را از شهرها و کشورهای مختلف تماشا می‌کنید و حس ‌می‌کنید که آن‌ها بیشتر وقت خود را در سفر هستند. آن افراد از اماکن تاریخی و طبیعت زیبا عکس می‌گیرند و در شبکه‌‌‌های اجتماعی‌‌شان به اشتراک می‌گذاردند.

بلاگرهای جذاب

این دسته از بلاگرها اغلب زندگی جذابی دارند یا این طور که صفحه‌‌ آن‌ها نشان می‌دهد، در زندگی شخصی‌‌ هیچ مشکلی ندارند. بلاگر‌هایی که به نمایش مدل‌‌‌های لباس، انواع میکاپ و یا مسائل مرتبط با خانم‌ها علاقه دارند در این دسته جای می‌گیرند. این بلاگرها معمولا فالوئرهای زیادی دارند، به همین دلیل کالاهای مختلف را تبلیغ می‌کنند.

در فروشگاه‌‌‌های مختلف خرید می‌کنند، لباس‌‌‌های مختلف می‌پوشند و در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاراند. این بلاگرهای جذاب اینفلوئنسرها نامیده می‌شوند. اگر به دنبال تست کردن وسایل جدید و لاکچری هستید این حوزه بهترین ایده برای بلاگر شدن است. در ادامه با تنوعی از ایده برای بلاگری (ایده های بلاگری) همراه ما باشید.

ایده بلاگر شدن

بلاگرهای باهوش

در این بخش ایده برای بلاگر شدن در تعداد و أنواع زیادی وجود دارد. این دسته از بلاگرها از هشتگ‌‌‌های جذاب استفاده می‌کنند و تلاش می‌کنند افراد خوب را هم دنبال کنند. کیفیت محتوای آن‌ها متوسط است و تصاویر عالی به اشتراک نمی‌گذارند. آن‌ها متعهد به موضوع خاصی نیستند و از طریق موضوع‌‌‌های مختلفی تولید محتوا انجام می‌دهند. این بلاگرها به صفحه اینستاگرام‌‌شان متعهد هستند..

بلاگرهای جنجالی

این دسته از بلاگرها به دلیل محتواهایی که تولید می‌کنند، تبدیل به اشخاص جنجالی می‌شوند. فمینیست‌‌‌ها، فعالان حوزه‌‌‌های مختلف مانند محیط‌زیست، هنرمندان پرحاشیه، آن‌هایی که آثار ساختارشکنی تولید می‌کنند و تابوها را می‌شکنند و همچنین فعالان اجتماعی را می‌توان در این گروه قرار داد.

معرفی ایده برای بلاگر شدن (ایده برای بلاگری)

برای تبدیل شدن به یک بلاگر مشهور لازم است که با بهترین ایده برای بلاگر شدن آشنا شوید:

اول باید حوزه کاری (ایده بلاگری) خود را مشخص کنید، قرار است در چه حوزه‌ای فعالیت کنید؟ این موضوع نباید کلی باشد بلکه باید آن را به صورت جزئی مشخص کنید. در ادامه ۴۵نمونه ایده برای بلاگر شدن ذکر خواهیم کرد:

  1. بلاگر تکنولوژی
  2. بلاگر تخصصی
  3. بلاگر گیم
  4. بلاگر روانشناسی
  5. بلاگر کسب و کار
  6. لایف استایل
  7. فودبلاگر
  8. بلاگر آشپزی
  9. بلاگر خانه
  10. بلاگر سفر و گردشگری
  11. فشن بلاگر
  12. بیوتی بلاگر
  13. بلاگر خودرو
  14. بلاگر طنز
  15. بلاگر موسیقی
  16. بلاگر آموزشی
  17. بلاگر خبری
  18. بلاگر صنایع دستی
  19. بلاگری تحلیل بورس
  20. بلاگری طراحی سایت
  21. بلاگری معرفی کتاب
  22. بلاگری آموزشی
  23. بلاگری دکوراسیون داخلی
  24. بلاگری آموزش پرورش گیاه
  25. بلاگری نقد و بررسی محصولات
  26. بلاگری مشاوره و آموزش تربیت فرزند
  27. بلاگری تهیه کیک و کاپ کیک
  28. بلاگری آموزش تعمیر وسایل خانگی
  29. بلاگری مشاوره مالی
  30. بلاگری آموزش گرافیک
  31. بلاگری آموزش سئو
  32. بلاگری نقد فیلم
  33. بلاگری نقد موسیقی
  34. بلاگری اموزش نگهداری پت
  35. بلاگری مشاوره پزشکی
  36. بلاگری آموزش ساخت اپلیکیشن
  37. بلاگری طراحی روی لیوان
  38. بلاگری طراحی روی پارچه
  39. بلاگری جواهرات و طلا
  40. بلاگر پرورش ماهی و پرندگان زینتی
  41. بلاگری آموزش طراحی لوگو
  42. بلاگری اموزش پرورش قارچ
  43. بلاگری آموزش پرورش زعفران
  44. بلاگری آموزش ساخت بدلیجات
  45. بلاگری آموزش عروسک سازی

ایده های جذاب بلاگری

مراحل بلاگر شدن

۱ـ وبلاگ شخصی خود را راه اندازی کنید

در سال‌های بسیار دور سرویس‌های وبلاگ‌دهی زیادی فعال بودند که اکثر مردم از آن‌ها استفاده می‌کردند. این سرویس‌ها رایگان بودند و امکانات خوبی را برای کاربران خود فراهم می‌کردند؛ اما مشکل اصلی آن‌ها این بود که سرور و هاست در اختیار شما قرار نمی گرفت و کاربر نمی‌توانست هیچ کنترلی روی دیتابیس خود داشته باشد؛ البته فضای زیادی نیز برای آپلود دیتا اختصاص نمی‌یافت.

اما در حال حاضر با ورود تکنولوژی‌هایی همچون سیستم مدیریت محتوای وردپرس به بازار ، کاربران از سرویس‌های قدیمی استفاده نمی‌کنند و اکثرأ ترجیح می‌دهند که خودشان بالای سر سایت خود باشند. فقط کافی است یک دامین خوب و یک هاست معتبر بخرند. بنابراین سایت وردپرسی  را  روی آن قرار دهند. بعد از این پروسه پیاده سازی، شروع به نوشتن کنید.

۲ـ تولید محتواهای با‌کیفیت

امروزه محتوا‌های با کیفیت از تبلیغات هم تاثیر بیشتری دارند و اگر با کمی تلاش، صبر و حوصله به تولید محتوای هدف‌مند و پربازدید بپردازید به مرور زمان مخاطبین زیادی را جذب خواهید کرد. مقاله ” نمونه استراتژی محتوا ” را بخوانید.

یک محتوای خوب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

الف. متن عالی فاقد ایرادهای نگارشی و با لحنی مشخص (یا کلا جدی و کتابی یا کلا محاوره و خودمانی)

ب. به کارگیری از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت و متناسب با نوشته

ج. اهمیت دادن به سئو، شبکه‌های اجتماعی، ارتباط و پاسخگویی به کاربران

د. توجه به کپی رایت و کپی نکردن از محتوای بقیه وبلاگ‌ها و وب سایت‌ها

۳ـ عکس‌های با کیفیت

توصیه می‌شود با استفاده از دوربین تلفن‌ همراه‌ یا یک دوربین ارزان‌، عکاسی مقدماتی را آغاز کنید و کیفیت عکس‌های‌تان را به‌صورت نرم‌افزاری بالا ببرید. ادیت عکس‌ها نیز در ابتدای عکاسی ممکن است کمی سخت باشد اما پس از طی دوره‌ای می‌توانید به کمک گرافیست‌تان عکس‌های بسیار با کیفیتی درست کنید و در صفحه‌ خود به نمایش بگذارید. در نظر داشته باشید که عکس‌هایی که بارگذاری می‌کنید باید متناسب با ایده های بلاگری شما باشد.

۴ـ حفظ پرسونال پریندینگ

خوب  است بدانید اکثر بلاگرهای مشهور در سطح اینترنت یک برند لوکس و قدرت‌مند برای خود پیدا می‌کنند و حتی خیلی از آن‌ها تولیدات موفقی هم در حیطه فعالیت خود دارند.

مثلأ یکی از افرادی که چند سال اخیر در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی فعال بود توانست یک سرمایه‌گذار پیدا کند. سرمایه‌گذار او را حمایت کرد تا یک کارخانه‌ی تولید لوازم آرایشی و بهداشتی راه‌اندازی کند. در حال حاضر بیشتر از آن‌ که از بلاگری کسب درآمد کند از کارخانه‌ی شخصی‌اش درآمد دارد.

اهمیت داشتن برند مشهور به همین جا ختم نمی‌شود و شما با استفاده از یک برند لوکس می‌توانید به یک فرد مشهور در حیطه فعالیت خود تبدیل شوید.

۵ـ همکاری با سایر بلاگرها

هرچقدر با افراد بیشتری همکاری کنید، مسیر موفقیت شما در فرایند بلاگر شدن آسان‌تر می‌ شود. شبکه ای از اینفلوئنسرها و بلاگرهای موضوع تخصصی خود را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را دنبال کنید. سعی کنید با آن‌ها همراه شوید و از فرصت‌‌‌های همکاری استقبال کنید. در دورهمی‌‌‌‌های آن‌ها شرکت کنید و مشارکت بیشتری با افراد شبیه به خودتان داشته باشید.

ایده برای بلاگری

۶ـ فعالیت مستمر

برای بلاگر شدن به حضور و فعالیت مستمر در اینستاگرام نیاز خواهید داشت. بلاگرها با اینستاگرام مانند دوست‌‌شان برخورد می‌ کنند. آن‌ها هرروز اینستاگرام‌‌خود را چک می‌ کنند، روزانه یا چند بار در هفته پست به اشتراک می‌‌گذارند. محتوای آن‌ها درباره زندگی روزانه و تجربه‌‌‌های جالب آن‌ها است. یک بلاگر هیچ ‌گاه ۵ روز پشت سرهم پست نمی‌‌گذارد و پس دو هفته محو شود.

۷ـ داشتن اکانت تجاری

تمام بلاگرها و اینفلوئنسرها در اینستاگرام و سایر شبکه‌‌‌های اجتماعی اکانت کاری یا تجاری برای خود درست می‌کنند. یک بلاگر صرفه نظر از هر موضوعی که راجع به آن فعالیت ‌‌‌دارند برای مشاهده میزان تاثیرگذاری‌ فعالیت‌ها به داده احتیاج دارد.

اینستاگرام در اکانت تجاری‌ این داده‌‌‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. میزان تعامل مخاطبان با صفحه شما، تعداد کامنت، تعداد لایک، دفعاتی که محتوای منتشر می‌شود و تعداد دفعاتی که پست شما ذخیره می‌شود در اکانت تجاری اینستاگرام قابل بررسی است.

همچنین برای این که بتوانید با سایر برندها ارتباط داشته باشید و درآمد کسب کنید، به این اطلاعات نیاز دارید. با توجه به این اطلاعات می‌‌توانید سلیقه مخاطب را متوجه شوید. هرچقدر میزان تعامل مخاطبان در پستی بالاتر برود، مردم به آن موضوع علاقه بیشتری دارند. ‌پیج‌های تجاری و ایده برای بلاگر شدن در اینستاگرام متنوع هستند (هنری، تولیدکننده محتوا، شخصیت معروف ، تجاری، بلاگر، و غیره) که با توجه به نوع فعالیت خود می‌‌توانید موضوع برای بلاگر شدن را انتخاب کنید.

۸ـ پیدا کردن موضوع‌های جذاب

شوخی‌ها و موضوع‌های سرگرم کننده جزء مواردی هستند که روزانه بازدیدهای زیادی از مخاطب‌های یوتیوب را به خود اختصاص می‌دهند. طنزپردازانی از تمام دنیا در این رسانه حضور پیدا می‌کنند که به سبک‌های مختلف کاربران را سرگرم کرده و می‌خندانند. اگر روحیه شوخ طبعی دارید و ایده‌های جذابی برای اجرای طنز دارید، این مورد گزینه بسیار خوبی برای فعالیت شما محسوب می‌شود. مد و فشن امروزه یکی از ایده‌ های جذاب بلاگری است.

دنیای مُد و فشن نه تنها در یوتیوب، بلکه در سرتاسر رسانه‌های اجتماعی با استقبال زیادی روبه‌رو می‌شود. این حیطه که سرشار از جدیدترین ایده‌ های بلاگری محصولات جدید است. این حوزه همیشه با ارائه الگوها و استایل‌های منحصر به فرد همراه است. البته مردم هر کشوری با توجه به نوع تقاضای مردم، محصولات خاص خود را به ارائه می‌کنند. اما بعضی از شبکه‌ها هستند که به صورت جهانی فعالیت دارند و در تمام دنیا طرفداران خاص خود را دارند.

۹ـ از بلاگر های معروف برای کار خود الهام بگیرید

یک ایده‌ برای بلاگری این است که با بقیه بلاگرها در ارتباط بوده و با هم تعامل داشته باشید. این کار سبب می‌شود نمونه‌های بیشتری از ایده برای بلاگر شدن به ذهن‌تان برسد.

۱۰ـ با فالورها ارتباط برقرار کنید

صرف نظر از این که در چه حرفه و زمینه‌ای فعالیت دارید، به هر حال در طول زمان ارتباطات حرف اول را می‌زند. منظور ما از ارتباط، تماس‌های کتبی و کلامی شما با مخاطب و مشتریان‌ است. سیاست‌های ارتباطی خود را یادداشت کنید و آن‌ها را در اختیار مخاطبان خود نیز قرار بدهید. به عنوان مثال، ممکن است سیاست شما این باشد که اجازه ندهید هیچ ایمیلی بعد از 24 ساعت هنوز بدون پاسخ باقی بماند.

اعلام علنی این سیاست به مشتریان نه تنها موجب افزایش پایبندی شما به آن‌ها می‌شود؛ بلکه پایبندی شما به سیاست اعلام شده به تدریج باعث می‌شود. این مسئله سبب می‌شود تا مشتریان در حیطه‌های دیگر نیز به شما اعتماد کنند و این اعتماد را به بقیه مخاطب‌ها نیز انتقال دهند.

۱۱ـ انتخاب نام مناسب و زیبا برای پیج

شاید اولین و مهم‌ترین نکات برای تبدیل شدن به یک بلاگر انتخاب نام برای پیج است؛ زیرا این اولین موردی است که شما را به بقیه معرفی می‌کند.

ایده های بلاگری

۱۲ـ استفاده از ابزارهایی برای کنترل خودکار بخش‌هایی از وبلاگ
امروزه ابزارهای زیادی برای راحت‌تر شدن کار بلاگرها ایجاد شده است. چباید سعی کنید از مزایای این ابزارها استفاده کنید. یکی از کارهایی که بیشتر بلاگرهای موفق از آن استفاده می‌کنند این است که انجام بعضی از کارهای وبلاگ را به ابزارهای تخصصی محول می‌کنند و خودشان روی کارهای دیگر تمرکز می‌نمایند.

خیلی از اشخاصی که قصد بلاگر شدن دارند تصورشان در مورد وبلاگ‌نویسی اشتباه است؛ زیرا فکر می‌کنند همین که هر روز یا هر هفته یک مطلب جدید منتشر کنند کافی است و کار خود را انجام داده‌اند. اما حقیقت این است که کار یک بلاگر تمام شدنی نیست. وقتی کاری تمام شد باید به دنبال کار بعدی بروید.

۱۳ـ بخش‌های مختلف وبلاگ خود را امتحان می‌کنند
اگر بخش‌های مختلف وبلاگ خود را تست نکنید، چگونه اطمینان پیدا می‌کنید که آن‌ها درست و در راستای اهداف شما کار می‌کنند؟بلاگرهای موفق، بخش‌های مختلف وبلاگ خود را از جمله  هِدلاین‌ها و عناوین فرعی و تصاویر، طرح‌ها و رنگ‌ها و… را همیشه چک می‌کنند.  این دسته از بلاگرها می‌دانند علایق و اولویت‌های مخاطب را باید به طور مداوم در رأس توجه قرار بدهند.

۱۴ـ به تنهایی نمی‌توانید به یک بلاگر مشهور تبدیل بشوید

یک ایده‌ برای بلاگر شدن این است که با یک تیم کار کنید به خصوص اگر قصد ساخت ویدیو دارید؛ زیرا خروجی کاری که تمام بخش‌های آن توسط یک شخص انجام شده باشد اصلأ جذاب نخواهد بود.

بلاگر اینستاگرام چه کاری را نباید انجام بدهد؟

یکی از اشتباه‌ترین کارهایی که یک بلاگر اینستاگرام می‌تواند در پیج انجام بدهد انجام حرکات ناشایست است. این یعنی این که شما نمی‌توانید در زمینه‌ای بلاگر باشید که واقعا در آن حرفه‌ای نیستید. حتی اگه فکر کنید که ظاهرا می‌توانید یوزر ها را گول بزنید ولی کمی که کار خود را پیش ببرید و افراد بیشتری با شما آشنا بشوند تصویر پوشالی خراب می‌شود. همچنین بلاگر شدن شما با مشکل روبه‌رو خواهد شد و این برای افکار و شخصیت خودتان نیز امتیاز منفی محسوب می‌شود.

نکته دوم این است که شما نباید در بخش سرچ اینستاگرام وقت خود را هدر بدهید. ممکن است در ابتدا به منظور یک سرچ چند دقیقه‌ای وارد بشوید اما بعد می‌بینید که چند ساعت است در بخش سرچ در حال گشت زدن هستید و کلی از وقت خود را هدر داده‌اید. پس توصیه می‌شود فقط به پیج خودتان سر بزنید و وقت خود را به ان اختصاص بدهی.

درآمد یک فشن بلاگر به چه صورت است؟

آیا فشن بلاگر شغل به حساب می‌آید؟ اگر شما بلاگر شدن را به عنوان اولین و تنها شغل خود در نظر گرفته باشید، باید بدانید که کار هوشمندانه‌ای انجام نداده‌اید. به بلاگر شدن (از هر نوعی فرقی ندارد) بهتر است به عنوان شغل دوم نگاه شود. شما برای این کار حتمأ احتیاج دارید به پشتوانه‌ی مالی‌ که از شغل اول شمابه دست می‌آید. بلاگر شدن مثل بسیاری از شغل‌ها به این شکل نیست که به محض وارد شدن و آغاز کار، در آخر ماه انتظار کسب درآمد داشته باشید.

در این شغل بهتر است با حوصله و البته تلاش به فعالیت خود ادامه بدهید تا به موفقیت و درآمد مورد نظر خود دست پیدا کنید. البته این سوال برای متقاضیان بلاگری مطرح می‌شود که درآمد یک بلاگر از کجا تامین می‌شود؟ درآمد یک بلاگر معمولا از تبلیغات است. شما بعد از که مطالب و محتوای موردنظر خود را به اشتراک می‌گذارید بسته به تعداد دنبال‌کننده‌های شما در هر شبکه‌ی اجتماعی که فعالیت دارید،با برند‌ها و خط تولید‌هایی آشنا خواهید شد که به شما درخواست همکاری می‌دهن..

اگر برندی به شما محصولی داد که آن را تبلیغ کنید،آیا بلاگر مجبور به استفاده یا پوشیدن آن است؟

سوالی که برای بسیاری از متقاضیان بلاگری مطرح می‌شود این است که به فرض مثال اگر برندی (مانند ویکتوریا سکرت) به بلاگر به عنوان یک بلاگر محصولی مانند لباس زیر را برای تبلیغ داد، ما مجبور هستیم  آن را بپوشیم و عکس بگیریم و در رسانه‌ها به اشتراک بگذاریم؟ در پاسخ باید گفت که چنین نیست.

پشما چه مدل باشید یا بلاگر الزامی به همکاری با برندی که تمایل ندارید نخواهید بود حتی اگر این شرایط به وجود بیاید، شما می‌توانید با آن برند صحبت کنید و بگویید که تمایلی به استفاده از ان لباس و عکس گرفتن با آن لباس را ندارید و در عوض می‌توانید با خلاقیت خود در عکس گرفتن یا تولید محتوا‌های با کیفیت یا ویدیو، محصول را تبلیغ کنید.

جمع بندی

یافتن ایده بلاگر شده کار بسیار آسانی است. کافی است برای این کار کمی تفکر و تحقیق کنید. در این مقاله ۴۵ ایده برای بلاگر شدن همراه با مراحل بلاگر شده ارائه داده‌ایم تا با مطالعه آن بتوانید کسب و کار خود را به راحتی راه‌اندازی کنید. نظرات خود را درباره ایده برای بلاگری، ایده برای بلاگری اینستا، ایده بلاگری بدون چهره و … با ما به اشتراک بگذارید.

برخی از سوالات رایج:

 

1.ویژگی های یک بلاگر خوب چیست؟

صرفا داشتن صفحه اینستاگرام نمی تواند باعث دیده شدن شود بلکه ایده پردازی و تولید محتوا مناسب اصول اولیه بلاگر شدن است.

 

2. مراحل تبدیل شدن به یک بلاگر خوب چیست؟

1. داشتن وبلاگ شخصی 2. تولید محتوای با کیفیت 3. عکس های با کیفیت 4. همکاری با سایر بلاگر ها 5. فعالیت مستمر 6. داشتن اکانت تجاری 7. پیدا کردن موضوعات جذاب

 

3. بلاگری می تواند به عنوان تنها شغل انتخاب شود؟

بلاگر بودن قابلیت این را ندارد که به عنوان تنها شغل انتخاب شود. اما می توان به عنوان یک شغل پاره وقت آن را در نظر گرفت.

 

دیدگاه‌های شما

10 دیدگاه دربارهٔ «۴۵ ایده برای بلاگر شدن | ایده برای بلاگری»

  1. سلام من خیلی دوست دارم بلاگری رو شروع کنم ولی نمیدونم با چه موضوعی شروع کنم بقیه خوششون بیاد ومنوحمایت کنند

    1. تیم نویسندگان دکتر ویز

      سلام پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما در دکتر ویز با شماره 88505785 تماس بگیرید.

  2. هرکی که بلاگر بشه نون زحمتشو میخوره به نظرم مطالبتون عالی بود اما کسایی که میخان بلاگر بشن باید حتما دوره ببینن برای اشنایی بهتر با اینستا گرام

  3. سلام من تازه شروع به کار کردم بلاگری خیلی دوست دارم از روزمرگی هام فعلا می زارم از صفر شروع کردم وقتی فکر میکنم میبینم که فقط این کافی نیست نمی دونم چیکار کنم به اموزشم علاقه دارم اشپزی
    دوست دارم آموزش بدم که دنبال کننده واقعه ای داشته باشم خیلی آشپز حرفه ای نیستم اما کتابی دارم قدیمی می تونم از کتاب کمک بگیرم
    ممنون میشم منو راهنمایی کنین

    1. تیم نویسندگان دکتر ویز

      دوست عزیزم توصیه ما به شما گرفتن توصیه های تخصصی و کاربردی و به روز از کارشناسان دکتر ویز است. برای این کار می توانید با شماره 88505785 تماس بگیرید.

  4. با عرض سلام داخل توضیحات شما این نکته برام سوال شده که بلاگر حرفه ای و فعال دقیقا پول و حقوقش رو چه جوری دریافت میکنه یعنی به چه شکل از این بلاگر شدن پول و حقوق دریافت میکنه

    1. تیم نویسندگان دکتر ویز(با مدیریت دکتر پدرام)

      بخش اصلی درامد از تبلیغات خواهد بود

  5. من که یک عمر درس خوندم و هیچ کدوم از اینایی که گفتین رو ندارم چکار کنم. فوق لیسانس دانشگاه دولتی دارم یک عمر بچه مثبت و دانش آموز ممتاز بودم. نه هنری یاد گرفتم نه اهل مد و فشن بودم الان هیچ تخصصی ندارم فقط با یک مبلغ ناچیز تو یک دانشگاه به عنوان حق التدریس کار میکنم. به نظرتون با عمر رفته چه کنم؟ یکم زبان بلدم و مدرک دارم و بچه داری و خانه داری و شوهر داری و دیگر هیچ. همش فکر میکنم ای کاش رشته به درد بخوری میرفتم کاش از اون بچه های درس نخون بودم تا حداقل استعدادم تو یک زمینه ای رشد می کرد و الان حرفی واسه گفتن داشتم حیف از عمر رفته . شاید خیلی از دهه شصتی های دیگه هم مثل من باشن

    1. تیم نویسندگان دکتر ویز(با مدیریت دکتر پدرام)

      بین استعداد خودتون و مواردی که ذکر شده سعی کنیر ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان