ایده برای راه اندازی استارتاپ در منزل با سرمایه کم

ایده استارتاپ خانگی
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

برای بسیاری از افرادی که روحیه کارآفرینی دارند، مهمترین دلیلی که آنها رویاهای تجاری خود را دنبال نمی کنند، هزینه های قابل توجهی است که با راه اندازی یک کسب و کار مرتبط است. با این حال، کسب ‌وکارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید امروز با پول کم راه‌اندازی کنید، به شرطی که پشت کار داشته باشید و کارهایی را که به شما توصیه می کنیم خوب انجام دهید. اگر می خواهید یک کسب و کار کم هزینه راه اندازی کنید، مرور چند ایده استارتاپ خانگی می تواند به شما کمک می کند.

استارت آپ چیست؟

استارت آپ توسط یک یا چند نفر کارآفرین به منظور بهره برداری از یک ایده تجاری نوپا شروع به کار می کند. ایده های استارتاپی می توانند مشغول کسب کارهای خانگی هم باشند. شما با جذب سرمایه از طرف یک اسپانسر می توانید ایده تجاری خود را اجرایی کنید. شتاب دهنده سازمانی است که با ارائه خدمات حمایتی به استارتاپ ها کمک می کند تا در ابتدای کار سرمایه مورد نظر را در اختیار داشته باشند.

شرط حمایت اسپانسر یا همان سرمایه گذار قابلیت اجرایی بودن پروژه و ایجاد شغل یا به نوعی کارآفرینی در چرخه اقصاد است. این مشاغل را می توانید به صورت آزمایشی به شکل فردی یا تیم های خود متشکل امتحان کنید و سپس به جذب نیرو و گسترش آن فکر کنید.

ایده استارتاپ در منزل

معرفی ایده هایی برای راه اندازی استارتاپ خانگی

شاید شما عاشق ساختن صابون های منحصر به فرد هستید یا دستور العملی برای سس های غذای خانگی دارید. این موارد ممکن است ایده کسب و کار بعدی شما باشند. بسیاری از صاحبان مشاغل یک ایده اولیه ایده استارتاپ خانگی را به یک تجارت تبدیل می کنند. به خاطر داشته باشید که هزینه های مرتبط با کسب و کار شما وجود خواهد داشت زیرا می خواهید محصولاتی بسازید و موجودی برای فروش به مصرف کنندگان داشته باشید. مقدار سرمایه گذاری بسته به هزینه های محصولات شما و میزان موجودی که می خواهید نگه دارید متفاوت خواهد بود.

اگر به ترکیب بندی و توانایی گرفتن بهترین عکس ها از مردم توجه دارید، ممکن است یک دوره آموزش عکاسی را در نظر بگیرید. شما می توانید یک عکاس تبلیغاتی باشید یا با تمرکز بر عروسی ها یا رویدادهای خاص، عکس های شرکتی، املاک و مستغلات یا عکس های خانوادگی کسب درآمد کنید. در مورد انواع تصاویری که می گیرید، این به شما و مجموعه مهارت شما بستگی دارد.

برای تبدیل شدن به یک عکاس، باید زمان خود را صرف یادگیری عکاسی حرفه ای، تقویت مهارت های خود و ساختن نمونه کارها برای نمایش کار خود کنید. علاوه بر این، به یک دوربین با کیفیت با ضمیمه های لنز، چراغ ها و فیلترهای مناسب نیاز دارید.

همچنین باید یک برنامه ویرایش نرم افزار دیجیتال خوب تهیه کنید تا به شما کمک کند پس از گرفتن تصاویر، آنها را به خوبی تنظیم کنید. همچنین ممکن است بخواهید وب سایتی داشته باشید که نمونه کارهای شما را نشان می دهد و به شما کمک می کند مشتریان جدید جذب کنید. سپس می توانید ایده استارتاپ در منزل را عملی کنید و آموزش را آغاز کنید.

تولید محتوا

رسانه های اجتماعی و چرخه اخبار 24 ساعته فرصت مناسبی را برای متخصصان خلاقی مانند نویسندگان و طراحان گرافیک ایجاد کرده است که می توانند از استعدادهای خود برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا و قابل اشتراک گذاری برای مشاغل و رسانه ها استفاده کنند. شما می توانید یک تیم تولید محتوا مشتکل از طراح گرافیک، ایده پرداز، متخصصان سئو، طراحان صفحات وب و گروه ایده پردازی تشکیل دهید. جذب سرمایه گذار می تواند به عهده یک مذاکره کننده باشد که اثبات می کند روند کاری شما منجر به کسب درآمد خواهد شد.

دستیار شخصی یا مجازی

کسانی که مهارت‌های سازمانی خوبی دارند، برای کارآفرینانی که در حال رشد کسب‌وکار خود هستند و می‌خواهند روی وظایف با بازدهی بالا تمرکز کنند، تقاضای زیادی دارند. یک دستیار شخصی یا مجازی بسیاری از وظایف منشی را بدون حضور در محل انجام می دهد. این افراد اغلب از خانه برای مشتریان مختلف کار می کنند، تقویم های کاری را پیگیری می کنند، ترتیبات را انجام می دهند و کارهای اداری را الویت بندی می کنند. شما می توانید با ترتیب یک دوره آموزشی و جذب افراد علاقه مند یک تیم از دستیاران شخصی تشکیل دهید و پروژه تقبل کنید.

اگر فردی با دیسیپلین هستید و به جزئیات دقت می کنید و عاشق برگزاری و هماهنگی رویدادها و مهمانی ها هستید، ممکن است شخصیت مناسبی برای راه اندازی یک تیم برنامه ریزی رویداد باشید. شما و اعضا تیم شما می توانید تبدیل به برنامه ریزان رویداد شوید. برنامه ریزی چند رویداد حرفه ای به شما کمک می کند تا تجربه مناسبی داشته باشید و در جذب سرمایه گذار موفق باشید.

تیم داور حرفه ای

بله، این واقعاً یک مهارت است. بسیاری از شرکت ها محصولات و خدماتی را به افراد ارائه می دهند تا بتوانند نظری درباره خروجی شرکت بنویسند. آنها یک بررسی خوب و صادقانه می خواهند. آن‌ها هزینه زمان شما را پرداخت می‌کنند و شما می‌توانید چیزهای جدید را امتحان کنید، کتاب‌های جدید بخوانید، آخرین فناوری‌ها را تست کنید و خیلی چیزهای دیگر را تجربه کنید. همه اینها در حالی است که پول دریافت می‌کنید.

این ایده نو را به عنوان یک استارتاپ خانگی را دست کم نگیرید. شما می توانید از میان جامعه هدف یک کسب و کار افرادی را گروه بندی کنید و تیم های نظارت را برای بررسی کیفیت خدمات و محصولات اعزام کنید. یک مثال می تواند برای شما مفید واقع شود.

تصور کنید که قصد دارید کیفیت محصولات مکمل غذایی نوزاد را مورد بررسی قرار دهید و شرکت تمایل دارد به غیر از بررسی آمار فروش مطلع شود کدام یک از تولیدات محبوبیت بیشتری دارد. شما گروهی از والدین نوزادان تازه متولد شده را برای تست دوره ای محصولات دور هم جمع می کنید. در یک بازه زمانی تعریف شده چند نوع از محصولات را در اختیارشان قرار می دهید و در نهایت یک نظر سنجی شفاف و صادقانه به شرکا رائه می کنید.

بهترین ایده استارتاپ خانگی

مشاور شبکه های اجتماعی

شرکت‌های بزرگ‌ می‌توانند یک تیم یا کارمند تمام وقت برای مدیریت حساب‌ها و وبلاگ‌های فیس‌بوک و توییتر خود استخدام کنند، اما کسب‌وکارهای کوچک اغلب باید از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود شخصا مراقبت کنند. با بسیاری از مسئولیت‌های دیگر، ممکن است صاحبان کسب‌وکار بیش از حد شلوغ یا غرق در راه‌اندازی یک استراتژی رسانه‌های اجتماعی عالی باشند.

به عنوان یک مشاور، می‌توانید به آنها کمک کنید تا بهترین تاکتیک‌ها، زمان‌بندی ارسال و محتوا را برای مخاطبان هدف خود تعیین کنند. با افزایش تعداد فالوورهای آنها، استارتاپ های موفق ایرانی نیز افزایش می یابد. شما می توانید این مشاغل را در منزل نیز مدیریت کنید.

خدمات ترجمه

اگر به زبان دوم مسلط هستید، می‌توانید کار تبدیل کلمات نوشتاری و گفتاری از یک زبان به زبان دیگر را امتحان کنید. گسترش روابط بین المللی و افزایش تعداد غیرانگلیسی زبانان، به گونه ای شده است که شما می توانید خدمات مستقل خود را راه اندازی کنید و خود را در مشاغل، مدارس، بیمارستان ها، دادگاه ها و مراکز کنفرانس بازاریابی کنید. ایده استارتاپ خانگی شما می تواند ایجاد یک شبکه از مترجمانی باشد که همیشه و همه جا در دسترس هستند.

آموزش نرم افزار

آیا در یک برنامه نرم افزاری بسیار تخصصی مهارت دارید؟ تقاضای فزاینده ای برای آموزش از طرف آماتورها و حرفه ای ها وجود دارد که به دنبال گسترش مجموعه مهارت های خود هستند. دستورالعمل‌های فنی برای برنامه‌هایی مانند QuickBooks و Final Cut Pro در دسترس هستند ، اما اغلب گران هستند و درک آن برای کاربر عادی دشوار است. کارگاه‌های گروهی کوچک یا جلسات خصوصی را برنامه‌ریزی کنید و هنگام ارائه یک برنامه آموزشی کامل، هزینه دریافت کنید. صبوری و شخصیت عالی بسیار مهم است.

وقتی هدف شما تنظیم قرارداد با یک شتاب دهنده باشد، باید دغدغه شما فرای کسب درآمد شخصی باشد. به عنوان مثال آموزش نرم افزار به صاحبان کسب و کارها در طول یک دوره آموشی فشرده!

معرفی ایده استارتاپ خانگی

جمع بندی

دلایل شکست استارتاپ ها عمدتا به این موضوع برمی گردد که که برای تقاضا، فعالیت نمی کنند. در واقع به جای توجه به نیازهای فعلی جامعه خود ایجاد نیاز می کردند. تصور کنید تلاش شما فروش اب معندی رنگی باشد که با رنگ های خوراکی ترکیب می شوند! چرا باید محصول شما در بازار در سطح بالا به فروش برسد؟ آیا پیش از اینکه شما این محصول را تولید کنید، کسانی بودند که جویای آب های رنگی باشند؟ خیر. ممکن است در ابتدا محض کنج کاوی خریدارانی پیدا کنید ولی هرگز به مشتریان دائمی شما تبدیل نخواهند شد. این نوع ایده ها مورد توجه شتاب دهنده ها برای جذب سرمایه نیز واقع نخواهند شد.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان