گوگل ادز چیست؟ + نحوه درست استفاده از گوگل ادز

گوگل ادز
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

تبلیغات در گوگل چیست و برای چه از آن‌ها استفاده می‌شود؟ امروزه این سؤال برای افراد زیادی پیش می‌آید. در عصر حاضر با پیشرفت گسترده تکنولوژی، تبلیغات از حالت سنتی به مدرن و پیشرفته تغییر یافته‌اند. اگر شما هم فروشنده هستید و می‌ترسید برای تبلیغات کسب‌وکار خود از گوگل ادز استفاده کنید، باید برای موفقیت در این حوزه از روش‌های درستی استفاده نمایید. حالا شاید بخواهید بدانید که تبلیغات در گوگل چگونه است و چگونه باید از آن استفاده کرد. در ادامه مقاله، به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

گوگل ادز

تبلیغات دیجیتال همواره به افراد کمک کرده است تا بتوانند تا آنجا که ممکن است راحت‌تر با مشتریان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند. همچنین راه‌های زیادی به‌منظور برقراری ارتباط بین شما به‌عنوان یک فروشنده و خریداران احتمالی وجود دارد. این راه‌های ارتباطی می‌توانند خریداران را به سمت سایت شما هدایت کنند.

ممکن است شما نیز مانند بسیاری از صاحبان مشاغل دیگر از اجرایی کردن ایده تبلیغاتتان در گوگل دلهره و وحشت داشته باشید. درست است که شروع تمامی این روند‌ها می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد، اما اگر شما موفق شوید که این کار را به روش درست انجام دهید گوگل ادز می‌تواند تجارت شما را کاملاً متحول کند. در همین حین، جنبه منفی این کار را نیز باید در نظر بگیرید. زیرا اگر موفق نشوید این پروسه را به‌درستی طی نمایید، ممکن است حدود هزاران دلار برای شما هزینه داشته باشد. درنتیجه، درازای تمامی تلاش‌هایی که در این راستا انجام دادید، چیزی دریافت نخواهید کرد.

چیست؟ + معایب و مزایا”]

پس اگر شما نیز تاکنون اسم گوگل ادز را در سطح اینترنت زیاد دیده و شنیده‌اید ولی دقیقاً از کارایی آن اطلاع ندارید و یا اینکه صاحب شرکت یا برندی هستید که قصد تبلیغات برای خود را دارید ما در این مقاله به معرفی گوگل ادوردز می‌پردازیم. با دیگر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در مقالات دیگر ما آشنا شوید.

گوگل ادوردز چیست؟

حالا می‌خواهیم به این سؤال پاسخ دهیم که ادروردز چیست یا همان تبلیغات گوگل چیست را توضیح دهیم. گوگل ادز یک سیستم تبلیغاتی قوی می‌باشد که ازطریق موتور جست‌وجوی گوگل مشتریان را به خود جذب می‌کند. در این سیستم قدرتمند، وقتی مشتری کلمه کلیدی موردنظر خود را در گوگل جست‌وجو می‌کند، با تبلیغات شما روبرو خواهد شد و می‌تواند با یک کلیک بر روی آن، وارد سایت فروشنده شود.

معرفی گوگل ادوردز

درواقع گوگل ادز را می‌‌توان سیستم تبلیغات در گوگل دانست. با استفاده از این سیستم، فروشندگان می‌‌توانند تبلیغات برند و تجارت خود را با استفاده از ابزارهای متنوع گوگل، به جهانیان عرضه کنند. مشتریان تنها با وارد کردن کلمه کلیدی، از سراسر دنیا می‌توانند تبلیغات شما را مشاهده کنند.

این سیستم تبلیغاتی در حال حاضر در سراسر دنیا وجود دارد و بسیار پرطرفدار می‌باشد. نکته جالب‌توجه درباره این تبلیغات، این است که هزینه دریافتی از فروشنده برای تبلیغ، به‌ازای هر کلیک بر روی سایت است. یعنی حتی اگر مخاطبان زیادی هم تبلیغ را ببینند اما روی آن کلیک نکنند، فروشنده لازم نیست هیچ هزینه‌ای پرداخت کند. این سیستم تبلیغاتی برای فروشندگان بسیار ایده‌آل است که تنها در گوگل وجود ندارد. این سیستم در سایر موتورهای جست‌وجو مثل یاهو یا بینگ هم وجود دارد.

اهمیت کلمه کلیدی

البته کارکرد گوگل ادز به همین راحتی‌ها هم نیست. شما ابتدا باید کلمات کلیدی مرتبط و درست را انتخاب نمایید. برای یافتن یک کلمه کلیدی خوب، می‌توانید از ابزارهای گوناگون گوگل استفاده کنید و در طی پروسه‌ای خاص، آن را در سایت خود بکار گیرید. به‌این‌ترتیب، می‌توانید بهترین بازده را از این طریق به دست آورید. در واقع گوگل ادوردز نوعی سیستم تبلیغاتی است که گوگل با استفاده از موتور جست‌وجوگر، به کسب‌وکارها کمک می‌کند.

صاحبان مشاغل می‌توانند از کلمات کلیدی مرتبط با برند، محصولات، خدمات و صنعت خود در حساب ادوردز خود استفاده نمایند. هنگامی که مشتریان در سراسر دنیا اقدام به جستجوی عبارات کلیدی شما می‌کنند، موتور جست‌وجوگر گوگل تبلیغات فروشگاه و تجارت شما را برای آن‌ها نمایان می‌کند. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که از کلمات مرتبط و درستی استفاده کنید تا مشتری مرتبط به کسب‌وکار خود را جذب نمایید.

آیا گوگل ادوردز ارزش یکبار امتحان کردن را دارد؟

گوگل ادوردز

در این روزها، تعداد زیادی سیستم‌عامل مبتنی بر PPC وجود دارد که شما می‌توانید هر یک از آن‌‌ها را باتوجه‌به سلیقه خود انتخاب نمایید. پلتفرم‌های تبلیغاتی همچون فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و… هم در این لیست وجود دارند. هر یک از این پلتفرم‌ها به‌تنهایی، می‌توانند یک بستر ایده‌آل برای جهانی کردن تبلیغات شما باشند.

همان‌طور که گفتیم، گوگل ادوردز تنها بستر تبلیغاتی با موتور جستجوی گوگل موجود در جهان محسوب نمی‌شود. گزینه‌های دیگری هم برای تبلیغات اینترنتی وجود دارند. باوجود رقابت شدید در این نوع بازار، گوگل ادوردز همچنان یکی از بهترین راه‌‌های موجود به‌منظور دستیابی به مخاطبین هدف برای صاحبان برند و شرکت‌هاست.

سایر سیستم‌های تبلیغاتی مانند facebook Ads و سایر سیستم‌های‌ عامل مبتنی بر PPC مطمئناً می ‌توانند نیازهای شما در این راستا را برآورده کنند. از سوی دیگر، همان‌طور که گفتیم شما با استفاده از گوگل ‏ادز ‏امکان دستیابی مشتریان در سراسر دنیا را خواهید داشت. این امکان با جست‌وجو کردن عبارات کلیدی مرتبط با محصول، برند و محتوای سایت شما می‌باشد. با استفاده از این ویژگی گوگل ادز، می‌توانید زودتر از تمامی رقیبان خود برای فروش اقدام کنید و از آن‌‌ها پیشی بگیرید. در مورد سوشیال سیگنال بیشتر بدانید.

نحوه استفاده از گوگل ادز

بعد از اینکه درباره تبلیغات گوگل چیست اطلاعات کافی به دست آوردید، وقت آن رسیده است تا نحوه استفاده از آن را بدانید تا از آن به شیوه کارآمدی استفاده نمایید. همان‌طور که گفتیم، اگر به روش درستی از گوگل ادز استفاده کنید، مشتریان زیادی به کسب‌وکار شما جذب خواهند شد. درنتیجه، فروش شما روزبه‌روز افزایش می‌یابد و شما به کل دنیا معرفی می‌شوید. استفاده از گوگل ادروردز، به سه مرحله کلی خلاصه می‌شود.

  • ساخت اکانت
  • انتخاب صحیح کلید واژه‌‌ها
  • تولید محتوای جذاب

انجام تمامی این مراحل باعث می‌‌شود تا هنگامی که خریداران کلمات مرتبط را سرچ می‌کنند، سایت شما به‌عنوان یکی از حوزه‌‌های کاری مرتبط برای آن‌‌ها پدیدار می‌شود. پس انجام ر یک از مراحل بالا را با جزئیات دقیق به‌خاطر داشته باشید تا در حرفه خود موفق شوید.

تبلیغات گوگل چیست

ساخت اکانت

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که اولین مرحله تبلیغات گوگل چیست و در ابتدای کار باید چه کنیم؟ داشتن اکانت در گوگل ادز به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تبلیغات خود را شروع کنید. بدون ساخت اکانت هرگز قادر نخواهید بود که کارهای تبلیغاتی خود را انجام دهید. برای اینکه یک اکانت برای گوگل ادروردز بسازید، باید حساب ایمیل یا جیمیل داشته باشید.

ساخت اکانت در ادوردز کار بسیار راحتی است و اگر شما از قبل در گوگل حسابی داشته باشید، می‌توانید با استفاده از همان، اکانت گوگل ادوردز بسازید. حتی اگر از قبل هم اکانتی در گوگل نداشته باشید، می‌توانید با استفاده از حساب جیمیل یا ایمیل خود، برای ساخت و راه‌‌اندازی حساب گوگل ادوردز اقدام کنید.

انتخاب کلمه کلیدی

دومین قدم برای تبلیغات گوگل چیست و در قدم بعدی باید چه‌کاری انجام دهیم؟ در این بخش، باید به دنبال یک کلمه کلیدی منحصربه‌فرد باشید. برای انتخاب یک کلمه کلیدی جذاب و مشتری‌پسند، باید با محصولات شما کاملاً مرتبط بوده و به‌نوعی با محصول شما تعامل خوبی داشته باشد. برای اینکه کلمه کلیدی شما از استانداردهای کافی برخوردار باشد، بهتر است از نرم‌افزارهای گوناگون موجود استفاده کنید. این نرم‌افزارها یا سایت‌ها به شما کمک می‌کنند که کلمه کلیدی جذابی را در چند دقیقه کوتاه پیدا کنید.

تبلیغات در گوگل چگونه است

تولید محتوای جذاب

مرحله بعدی برای تبلیغات گوگل چیست و بعد از انتخاب کلمه کلیدی باید چه‌کاری انجام دهیم؟ بعد از اینکه کلیدواژه مرتبط با کسب‌وکار و محصولات خود را پیدا کردید، باید برای یک تولید محتوای جذاب اقدام نمایید. این محتواها باید به حدی جذاب و گیرا باشند تا مشتریان را به کلیک و مشاهده سایت شما ترغیب کنند. اگر محتوای شما از جذابیت کافی برخوردار باشد، موجب می‌شود که دیگران از فروشگاه اینترنتی شما خرید کرده و حتی آن را به دیگران هم پیشنهاد دهند.

مزایا و معایب تبلیغات گوگل

گوگل ادز هم مانند همه سیستم‌های دیگری که مشاهده کرده‌ایم، ویژگی‌های خوب و بد متفاوتی دارد. بهتر است قبل از استفاده از گوگل ادوردز، مهم‌ترین مزایا و معایب این سیستم را بدانید تا بهتر بتوانید از آن استفاده کنید. احتمالاً بسیاری از فروشندگان با مزایای این سیستم آشنایی دارند. اما شاید آن‌ها بخواهند بدانند که معایب استفاده از تبلیغات گوگل چیست و قبل از ورود به این حوزه، از این معایب آگاه شوند. در ادامه برخی از مزایا و معایب این حیطه را بررسی می‌کنیم.

مزایای تبلیغات گوگل

اول‌ازهمه می‌خواهیم بدانم که مزیت‌های استفاده از تبلیغات گوگل چیست و چرا ما را به استفاده از آن ترغیب می‌کنند. این سیستم تبلیغاتی قابلیت‌های فراوانی دارد که همه با استفاده از تکنولوژی انجام می‌گیرد. در ادامه، برخی از مهم‌ترین مزایای گوگل ادز را نام می‌بریم.

ظاهر شدن تبلیغات در بالای نتایج جست‌وجو

هنگامی که مشتریان کلمه کلیدی انتخابی شما را در گوگل وارد کنند، حتماً سایت شما هم در نتایج گوگل برای آن‌ها ظاهر می‌شود. این باعث می‌شود افراد زیادی با کسب‌وکار شما آشنا شوند. مهم‌ترین ویژگی این سیستم این است که مخاطبان مرتبط با کسب‌وکار خود را جذب خواهید کرد.

کنترل هزینه‌ها

شما ازطریق گوگل ادز می‌توانید هزینه‌های کمتر و منطقی‌تری پرداخت کنید. نکته مهم دیگر اینکه پیش‌ازاین که مشتری‌ها بر روی تبلیغ شما کلیک کنند، نیازی به پرداخت هزینه برای تبلیغات گوگل ندارید. این موضوع از نظر اقتصادی بسیار به‌صرفه بوده و موجب کنترل هزینه‌های شما می‌شود.

جذب مخاطبین بیشتر برای کسب‌وکار خود

شاید خیلی از افراد بخواهند بدانند که مهم‌ترین مزیت تبلیغات گوگل چیست و برای چه افراد زیادی به سراغ این نوع تبلیغ می‌روند؟ مهم‌ترین ویژگی این است که مخاطبین بسیار زیادی ازطریق این تبلیغات به کسب‌وکار شما جذب می‌شوند. طبیعی است که وقتی نام تجاری شما در اولین نتایج گوگل پدیدار گردد، مشتریان هم به سایت شما جذب شده و خرید می‌کنند. همچنین باعث می‌شود افراد بیشتری با برند شما آشنا شوند.

تبلیغات در گوگل چیست

عملکرد سریعتر از سئو

درست است که داشتن استراتژی سئو همیشه یک ایده عالی برای سایت و تجارت شما محسوب می‌‌گردد، اما انجام این کار بسیار زمان‌بر می‌باشد. شما با استفاده از گوگل ادز که مجهز به موتور جست‌وجوگر گوگل است، می‌توانید پروسه موفقیت خود را بسیار کوتاه‌تر نمایید.

معایب تبلیغات گوگل

حالا نوبت به آن دسته افرادی می‌رسد که می‌خواهند بدانند معایب تبلیغات گوگل چیست و این سیستم تبلیغاتی از چه جهاتی ناقص است. شناختن این معایب باعث می‌شود که شما بتوانید این سیستم را کاملاً شناخته و توقع بیجا از آن نداشته باشید.

”]

نیاز داشتن به تخصص

بسیاری از افراد که نمی‌دانند معایب تبلیغات گوگل چیست و وارد این حیطه می‌شوند، در پایان کار می‌فهمند که این سیستم تبلیغاتی، نیاز به تخصص دارد. این موضوع فقط به گوگل ادز خلاصه نمی‌شود، بلکه در همه سیستم‌های تبلیغاتی که شما بخواهید استفاده کنید، باید تخصص کافی داشته باشید. زیرا این مسائل را نمی‌توان در یک روز یاد گرفت. پس قبل از ورود به این سیستم تبلیغاتی، مهارت‌های لازم را کسب کنید یا این کار را به یک متخصص بسپارید.

بنابراین شاید نیاز پیدا کنید تا یک متخصص را به‌منظور مشاوره در تیم خود استخدام نمایید. همچنین پرداخت هزینه به یک کارشناس و متخصص ممکن است بودجه اولیه تبلیغاتی شما را کاهش دهد. این بدان معنی است که شما پول کمتری برای هدف قرار دادن مشتریان خود در اختیار دارید، اما قطعاً با استفاده از دانش و تجربه این متخصصان در گوگل ادوردز، می‌توانید سود بسیار بیشتری به دست آورید.

قوانین و دستورالعمل‌‌های اجباری

وقتی تصمیم به استفاده از یک ابزار تبلیغاتی می‌‌گیرید، موظف هستید تا طبق قوانین آن عمل نمایید. قوانین از قبل در این‌گونه برنامه‌ها مشخص شده‌‌اند و شما باید این دستورالعمل‌ها و قوانین را شناخته و از آن‌ها پیروی کنید. اهمیتی ندارد که شما با این قوانین موافق هستید یا خیر، زیرا همین سیاست‌ها هستند که به ادامه کار یک پلتفرم کمک می‌کنند.

برای مثال پلتفرمی مانند گوگل ادز، خط‌مشی‌هایی را معین کرده است که طبق آن قوانین، فروشنده نمی‌تواند از برخی مطالب در سایت خود استفاده نماید. با استفاده از سیاست‌‌های تدبیرانه این برنامه‌‌ها، هیچ‌کس نمی‌تواند محصولات خطرناک یا محتوای توهین‌آمیز را تبلیغ کند.

تبلیغات گوگل ادز چیست

مفاهیم اصطلاحات گوگل ادز

گوگل ادز اصطلاحات مختلفی دارد که کاربران باید با آن‌‌ها کاملاً آشنا شوند. در بخش قبل، اسامی اصطلاحات برای شما آورده شده است. حال در این بخش می‌‌خواهیم به‌صورت گسترده‌‌تری مفاهیم این اصطلاحات را توضیح دهیم تا شما بدانید که هر اصطلاح در چه جایی بکار می‌رود، به چه معناست و چه مفهومی دارد.

Actual cost-per-click

این واژه در واژه‌نامه گوگل ادز، هزینه واقعی هر کلیک شما را نشان می‌دهد. این هزینه‌ها از شارژ شما کم می‌شود. درواقع شما نسبت به هزینه‌ای که باید در ازای هر کلمه به گوگل بپردازید، هزینه کمتری پرداخت می‌کنید. یعنی حتی بیشترین هزینه‌ای که شما به‌ازای هر کلیک می‌پردازید، هزینه بسیار کمی می‌باشد که شما باید برای آن پرداخت کنید. ازاین‌رو، می‌توانید رتبه خود را نسبت به شخصی که در ‌جایگاه پایین‌تر از شما قرار دارد، حفظ کنید. پیشنهاد می شود آموزش تبلیغات در گوگل مپ را ببینید.

 Ad Relevance

این واژه در واژه‌‌نامه گوگل ادز، یکی از شاخص‌‌های امتیازدهی در گوگل ادز محسوب می‌شود. این شاخص به ما نشان می‌‌دهد که کلمات کلیدی با متن تبلیغ و محتوای سایت چقدر مرتبط است. این امتیازها به‌ازای هر کلمه کلیدی، به ۳ صورت ذکر شده و در قسمت زیر برای شما تخصیص می ‌یابد.

  • متوسط رو به بالا (Above Average)
  • متوسط (Average)
  • متوسط رو به پایین (Below Average)

پس با استفاده از این عبارت، می‌توانیم میزان ارتباط کلمه کلیدی و محتوای خود را بسنجیم. هرچه کلمات کلیدی انتخاب‌شدة شما مرتبط‌‌تر با متن تبلیغ باشد، امتیاز شما مسلماً بیشتر خواهد بود. این ویژگی به شما کمک بسزایی می‌کند تا مشتریان مرتبط با کسب‌وکار خود را دریافت کنید.

Ad extensions

این عبارت به افزونه‌‌هایی گفته می‌شود که می‌توانید آن‌‌ها را به متن اصلی تبلیغ خود اضافه کنید تا اطلاعات بسیاری را به مشتریان خود ارائه دهید. شما می‌توانید با استفاده از این افزونه‌‌ها، کیفیت تبلیغ خود را افزایش داده و هزینه‌‌های پیش‌رو را کاهش دهید. از مهم‌‌ترین افزونه‌‌ها می‌‌توان افزونه‌‌های زیر را نام برد:

  • افزونه لینک سایت (Site link extension)
  • افزونه شماره تماس Call extension
  • افزونه اعلام مزایا Callout extension
  • افزونه پروموت (Promotion extension)
  • افزونه توضیحات ساختاری Structured snippet extension
  • افزونه اپلیکیشن Application extension

Ad formats

این واژه به معنای فرمت تبلیغ گوگل است. تبلیغی که شما طراحی کرده‌‌اید از دو بخش اصلی و افزونه‌‌ها تشکیل شده است. مشتری پس از جست‌وجوی کلمه کلیدی در گوگل، فرمت تبلیغ را مشاهده می‌کند. هرچه متن تبلیغ شما باکیفیت‌‌تر باشد و از این امکانات در متن تبلیغ خود به‌درستی استفاده کرده باشید، گوگل هم تبلیغات شما را بیشتر نشان می‌دهد و هزینه‌های شما نیز به همان نسبت کاهش پیدا می‌‌کند.

Ad Preview and Diagnosis too

یکی از ابزارهای گوگل ادز که می‌توانید با استفاده از آن، وضعیت نمایش تبلیغ خود را برروی هر یک از کلمات کلیدی کمپین خود بررسی کنید Ad Preview and Diagnosis too می‌باشد. با استفاده از ابزارها می‌توانید بفهمید که چرا تبلیغات شما نشان داده نمی‌شوند و سپس برای برطرف ‌کردن آن مشکل، اقدام کنید.

Ad Rank

این قسمت، وظیفة نشان‌دادن رتبه نمایش تبلیغ شما را دارد. رتبه کلی شما به برخی عوامل بستگی دارد که آن‌ها را در این قیمت توضیح خواهیم داد. تعیین رتبه شما بر اساس این معیارها صورت می‌‌گیرد: هزینه پرداختی، امتیاز کیفی شامل نرخ کلیک، ارتباط بین تبلیغ و کیفیت صفحه ورود (زمینه سرچ)، مکان، دستگاه، زمان و سایر مقادیر ارسال شده. رتبه تبلیغ هیچ‌‌‌گاه ثابت نیست و تبلیغ شما به‌ازای هر بار که وارد یک رقابت با اشخاص دیگر می‌شود، رتبه جدیدی پیدا می‌‌کند. در این صورت، رتبه یا کاهش می‌یابد و یا افزایش پیدا می‌کند.

چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم

Advertising policies

قوانین گوگل ادز شامل مجموعه‌ای از قوانین و چارچوب‌‌های انتخاب‌شده توسط گوگل ادز است. در‌صورتی‌که کلمات کلیدی، محتوای تبلیغاتی یا سایت شما برطبق این چارچوب‌ها پیش نرود و قوانین رعایت نشود، تبلیغ شما نمایش داده نخواهد شد. گاهی هم به دلیل عدم رعایت این قوانین، حساب شما به طور خودکار توسط گوگل مسدود می‌شود. معمولاً در این مواقع، گوگل هزینه‌‌های شما را بازنمی‌گرداند. این محدودیت‌ها زمانی شدت می‌یابد که گوگل متوجه می‌شود فرد ساکن ایران است.

Approved

یکی از وضعیت‌‌هایی است که نشان می‌دهد گوگل تبلیغ شما را تأیید کرده است. دراین‌حالت، هیچ مشکل، ناسازگاری و محدودیتی برای شما و کمپین تبلیغاتی شما به ‌وجود نخواهد آمد. از این مرحله، باید برطبق قوانین گوگل عمل کنید.

Broad match

Broad match یکی از کلمات کلیدی گوگل ادز است که کاربرد فراوانی دارد. هنگامی که مشتری عبارتی جست‌وجو می‌کند که کلمه کلیدی شما هم شامل می‌شود، از این عبارت استفاده داده می‌شود. سپس محتوای تبلیغاتی شما هم برای مشتری مذکور نمایش داده خواهد شد.

Approved (limited)

یکی از موقعیت‌هایی است که موجب می‌‌شود حالت نمایش تبلیغات شما محدود شود و احتمال دارد گوگل این حالت را برای متن تبلیغ شما در نظر بگیرد. برای مثال، ممکن است تبلیغی مانند تبلیغ مشروبات الکلی در اکثر کشورها ممنوع باشد. پس اگر این نوع تبلیغات را داشته باشید، تبلیغ شما محدود می‌‌شود و تنها در کشورهایی که از این ممنوعیت برخوردار نیستند، نمایش داده خواهد شد. از تبلیغ سایر محصولاتی که در برخی کشورها نمایش آن‌‌ها ممنوع است، می‌‌توان به تبلیغ دارو، برند شرکت‌‌های معتبر، قمار و… اشاره کرد.

Action

در هر زمان که یک کاربر تصمیم به جست‌وجو یک عبارت بگیرد و آن عبارت را جستجو کند، گوگل تصمیم می‌گیرد که کدام تبلیغ را طبق این عبارت به کاربر نمایش دهد. درواقع گوگل تعیین می‌کند که هر تبلیغی در چه جایگاهی قرار گیرد. به این کار فرایند مزایده و یا همان Auction گفته می‌‌شود.

نتیجه‌گیری

استفاده از گوگل ادز در زمینه تبلیغات می‌‌تواند یک سرمایه‌گذاری بزرگ در وقت و در هزینه‌‌ها محسوب گردد. در واقع شما با استفاده از شبکه جست‌وجوی گوگل ادز می‌توانید مطمئن شوید که تبلیغات شما در جست‌وجوی کاربرانی که به دنبال مارک‌های مشابه شما هستند، رتبه خوبی کسب می‌کند. ما در این مقاله توضیح دادیم که تبلیغات گوگل ادز چیست و چه مزیت‌هایی برای کسب‌وکار ما دارد.

در این مقاله از دکتر ویز سعی کردیم تا به معرفی گوگل ادوردز برای شما دوستان بپردازیم و به‌طورکلی توضیح دهیم که گوگل ادوردز چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد. امیدواریم تا مطالب ارائه‌شده در خصوص گوگل ادز موردپسند شما عزیزان واقع شود.

برخی از سوالات رایج

1.گوگل ادز چیست؟

گوگل ادرز یا همان گوگل ادورز یک سیستم تبلیغاتی است که معروف‌ترین شکل تبلیغات آن از طریق موتورهای جستجوی گوگل صورت می ‌گیرد.

2.مزایای استفاده از گوگل ادز چیست؟

  • تبلیغات شما را در بالای نتایج جستجو شده ظاهر می ‌کند
  • امکان کنترل هزینه ‌ها
  • جذب مخاطبین بیشتر برای کسب و کارتان
  • عملکردی سریعتر از سئو

3.چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

برای استفاده از پلتفرم تبلیغاتی گوگل ادز باید سه مرحله زیر را طی کنید:

  1. ساخت اکانت
  2. درک صحیح کلید واژه‌ ها
  3. ورود محتوای تاثیر گذار

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان