کائنات چیست؟ | چگونه می توان از کائنات برای رسیدن به اهداف استفاده کرد؟

انواع کائنات
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

همه ما کم و بیش اهدافی در ذهن خود داریم که به دنبال راهی برای رسیدن به آنها می‌گردیم. ممکن است شما نیز در حال حاضر لیستی از اهداف و آرزوها در ذهنتان داشته باشید که رسیدن به برخی از آنها برای شما بسیار دور از دسترس و سخت باشد. پس حتماً خوشحال خواهید شد اگر به شما بگوییم راهی به اسم کمک گرفتن از کائنات وجود دارد که اگر به آن باور و ایمان داشته باشید و آن را به کار ببرید؛ به هر هدفی، هر چقدر هم بزرگ و دور از دسترس، خواهید رسید.

شاید تا به حال چیزهایی در مورد کائنات و تاثیر آن بر روی زندگی انسان‌‌ها شنیده ‌اید و علاقه دارید در این مورد بیشتر بدانید که کائنات چیست و کلا کائنات یعنی چه؟ در واقع استفاده از کائنات راهی است که شما به کمک آن می‌توانید به آرزوها و اهداف خود برسید و زندگی رویاییتان را برای خود واقعی کنید؛ البته لازم است ابتدا با مفهوم کائنات چیست آشنا شوید و بیاموزید که چگونه از آن استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم در مورد مفهوم کائنات، قدرت آن و راز و رمز کائنات صحبت کنیم؛ پس لطفاً تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

مفهوم کائنات

قبل از اینکه بیاموزیم چگونه به کمک نیروی کائنات به خواسته‌ها و اهداف خود برسیم؛ ابتدا لازم است که بدانیم کائنات چیست و کائنات یعنی چی (کائنات یعنی چه). در یک تعریف کلی ما می‌توانیم به همه عناصر و موجودات این جهان کائنات بگوییم. یعنی دنیا از موجودات زنده و عناصر غیر زنده زیادی تشکیل شده است که به مجموع همه این‌ها کائنات می ‌گویند.

اگر چه در یک نگاه اولیه و سطحی ممکن است چنین به نظر برسد که  هریک از این موجودات و عناصر زنده و غیر زنده به صورت جداگانه و مستقل از هم به فعالیت می‌پردازند و هر کدام هدف مخصوص به خود را دارد؛ اما در نگاهی دقیق‌تر و عمیق‌تر به این موضوع پی می‌بریم که در اصل تمامی این موجودات و عناصر با یکدیگر در ارتباط هستند و به عبارت بهتر همه آنها جزئی از یک کل بزرگتر هستند و همه با هم در نهایت برای رسیدن به یک هدف واحد فعالیت کرده و همکاری می‌کنند.

پس زمانی که می‌گوییم ما از کائنات برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنیم؛ در واقع منظور ما استفاده از تمامی عناصر موجود در این جهان است. اگر به‌دنبال رسیدن به جواب سوالاتی از قبیل راز کائنات چیست؟ معنی کائنات چیست؟ و … هستید با ادامه مقاله دکتر ویز با ما همراه باشید.

راز و رمز کائنات

تأثیر کائنات در رسیدن به آرزوها و اهداف

یکی از سؤالات اصلی که ممکن است در حال حاضر ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد این است که آیا به راستی قدرت کائنات می‌تواند ما را در دست ‌یابی به اهداف و آرزوهایمان یاری دهد؟ یا راز کائنات چیست؟ برخی از افراد چنین تصور می‌‌کنند که به تنهایی می‌توانند به آرزوها و اهداف ‌شان در زندگی دست یابند. به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله «قدرت ذهن» را مطالعه کنید.

این افراد فکر می‌کنند که اگر چیزی را واقعاً بخواهند و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی دقیقی کرده و نهایت سعی و تلاش‌شان را بکنند؛ بدون شک به آن دست می‌یابند. ما به هیچ وجه منکر چنین برنامه ‌ریزی و کوششی نیستیم؛ اما از طرفی این افراد باید این نکته را هم در نظر داشته باشند که تمامی افراد برای رسیدن به اهداف‌شان، هر هدفی، کم و بیش به کمک سایر افراد و عناصر نیاز دارند.

این یعنی چه این موضوع را قبول داشته باشیم و چه آن را انکار کنیم، کائنات همواره سرگرم کمک رسانی به ما هستند. در اکثر مواقع کمک‌هایی دریافت می‌کنیم که بعدها متوجه می ‌شویم که بدون آن‌‌ها رسیدن به خواسته‌مان سخت و حتی غیرممکن بود؛ این همان قدرت کائنات است.

آیا کائنات در تمامی امور اثر گذارند؟

حال که پاسخ سؤال کائنات چیست را متوجه شدید در مورد تأثیر کائنات این را بدانید که بدون کمک کائنات، کارها برای شما سخت و در برخی از اوقات غیر ممکن می‌شد. گفتیم که همه ما کم و بیش در زندگی خود تحت تاثیر کائنات و کمک‌‌های آن قرار می‌گیریم؛ اما کسانی هستند که از این نیرو آگاهی دارند و به قدرت آن ایمان و باور دارند. به راستی راز کائنات چیست؟

چنین افرادی به کرات از قدرت کائنات در زندگی خود استفاده مثبت می‌کنند و معمولاً از سایر افراد نتیجه بهتری می‌گیرند. این افراد دائماً به دنبال دست یابی به رمز و راز کائنات هستند و در مسیر درستی به پیش می‌روند. دلیل این امر این است که همه چیز در این دنیا به صورت محسوس و یا نا محسوس تحت تأثیر نیرو و قوانین کائنات است و در واقع طبق نظر حکما و صاحب نظران در این زمینه، این کائنات و قوانین آن هستند که دنیای اطراف ما را اداره می‌کنند؛ چه متوجه این موضوع باشیم و چه متوجه نباشیم.

اما چه بهتر است که قوانین و راز و رمز کائنات را کشف کنیم و از آنها برای بهبود کیفیت زندگی خود و دست‌یابی به اهداف و آرزوهایمان بهره ببریم.

چگونه از کائنات برای رسیدن به اهداف‌مان استفاده کنیم؟

تا به این جا با معنی و مفهوم کائنات تا حد زیادی آشنا شدیم و دانستیم معنی کائنات چیست و همه چیز در دنیا از قوانین کائنات تبعیت و پیروی می‌کند. اما چگونه می‌توانیم از این نیروی نامتناهی به نفع خود بهره ببریم (راز کائنات چیست؟) و به کمک قوانین موجود در کائنات به اهداف خود دست بیابیم؟ برای این که بتوانیم به کمک قوانین کائنات به اهداف و آرزوها‌یمان برسیم، باید ابتدا یاد بگیریم که چگونه از کائنات درخواست کنیم.

این مرحله می‌تواند بسیار مهم و اساسی باشد؛ زیرا در اکثر موارد افراد نحوه صحیح در خواست کردن از کائنات را نمی‌دانند و در نتیجه نمی‌توانند از نیروی بی‌ نهایت کائنات به نفع خود و در راه رسیدن به خواسته‌هایشان بهره ببرند. در زیر سه مرحله اصلی برای درخواست کردن از کائنات را بررسی می‌کنیم:

  1. مشخص کردن خواسته خود به صورت واضح و دقیق
  2. فرستادن ارتعاش و همراهی با اهداف
  3. دریافت خواسته ‌ها و آرزوهای مورد نظر

امیدواریم که تا اینجای کار معنی کائنات چیست را متوجه شده باشید و پاسخ سوال کائنات چیست و کائنات یعنی چه (کائنات یعنی چی) را گرفته باشید. در ادامه مقاله به مراحل در خواست کردن از کائنات میپردازیم. با ما همراه باشید.

اهداف از طریق کائنات
دکترویز

در مرحله اول باید خواسته خود را به صورت واضح مشخص کنید

این مرحله بسیار مهم و حائر اهمیت است. شما باید به صورت کاملاً واضح، شفاف و دقیق خواسته‌های خود را بدانید و حتی جزئیات مربوط به آن‌ها را هم مشخص کنید. زیرا تا شما به صورت دقیق ندانید که چه چیزی می‌خواهید چگونه می‌توانید به آن دست یابید؟ به علاوه شما در مرحله بعدی قرار است سیگنال‌هایی را به ضمیر ناخودآگاه خود بفرستید و از این طریق خواسته خود را جذب کنید؛ پس باید ابتدا از جزئیات خواسته خود به صورت واضح و شفاف آگاه باشید.

پس در یک مکان آرام بنشینید و چشمان خود را ببندید و تک تک خواسته‌های خود را با جزئیات تصور کنید؛ سپس بهتر است که خواسته‌های‌تان را به صورت واضح و شفاف و با پرداختن به جزئیات در یک دفترچه یا در کامپیوتر یا تلفن همراه خود یادداشت کنید تا در مراحل بعدی از این یادداشت‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که این مرحله بسیار مهم و اساسی است پس هر چقدر که زمان لازم است برای آن صرف کنید و در انجام این مرحله عجله نکنید.

در مرحله دوم با تکرار عبارات تأکیدی اهداف خود را همراهی کنید

بعد از این که اهداف‌تان را به صورت دقیق، واضح و شفاف مشخص کردید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که پیام‌ها و ارتعاش‌هایی به ضمیر ناخودآگاه خود برای رسیدن به اهداف و آرزوهای‌تان ارسال کنید. خبر خوش این است که در این مرحله قرار نیست که شما به دنبال راه‌ حلی برای رسیدن به اهدافتان یا مشخص کردن چگونگی و نحوه دست یابی به خواسته‌تان باشید؛ بلکه شما فقط با فرستادن ارتعاشات مثبت و تکرار اهداف و آرزوهایتان در ذهن خود، برای ضمیر ناخودآگاه تان پیام ارسال می ‌کنید.

در این مرحله این وظیفه ضمیر ناخودآگاه است که راهی برای تحقق اهداف و آرزوهای شما بیابد و لازم است بدانید که این کار به عهده خودتان نیست. نکته مهم در این مرحله این است که شما علاوه بر تکرار جملات تأکیدی مثبت و فرستادن سیگنال و پیام برای ضمیر ناخودآگاه و کائنات، لازم است که احساسات و انرژی مثبتی در مورد خواسته‌ها و اهداف خود داشته باشید.

یعنی در حین درخواست کردن باید احساسات بسیار عالی و مثبتی را با درخواست خود همراهی کنید. حتی برخی از افراد اعتقاد دارند که در این مرحله بهتر است شما خود را در حالی تصور کنید که به خواسته‌تان رسیده‌اید و بهتر است که از این بابت خدا را شکر کنید.

در مرحله آخر خواسته خود را دریافت کنید

اگر در انجام دو مرحله قبلی تلاش خود را به خوبی کرده باشید؛ یعنی اهداف و خواسته‌هایتان را به صورت کاملاً واضح و شفاف مشخص کرده باشید و خود را در حالت دست‌یابی از اهدافتان تصور کرده و خدا را از این بابت شکر باشید و انرژی و نیروی مثبت و سیگنال‌های مداوم به ضمیر ناخودآگاه خود ارسال کرده باشید؛ به شما تبریک می‌گوییم زیرا سرانجام در مرحله آخر باید آماده دریافت خواسته‌ها و رسیدن به اهداف و آرزوهای خود باشید.

هیچ فرقی نمی‌کند که خواسته‌ها و اهداف شما چه باشند؛ پول و ثروت، سلامتی، شادکامی، روابط مؤثر و… مهم این است که شما مراحل جذب خواسته‌‌ها به کمک کائنات را به درستی اجرا کنید و به آن ایمان داشته باشید. به علاوه لازم است که به این نکته توجه کنید که تعیین زمان دریافت خواسته‌ها و اهداف به عهده شما نیست؛ بلکه این کائنات است که در زمان مناسب و صحیح شما را به اهداف و خواسته‌های‌تان می‌رساند.

چند نکته برای جذب خواسته ‌ها و اهداف به کمک کائنات

شاید شما هم علاقه داشته باشید که بدانید راز کائنات چیست؟ و از راز و رمز کائنات آگاه شوید و از آن برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های‌تان کمک بگیرید. با طی کردن مراحلی که پیش از این گفتیم شما به راحتی می‌توانید از نیروی جادویی و بی نهایت کائنات در جهت دست ‌یابی به اهداف‌تان بهره ببرید. اما در ادامه نکاتی را ذکر می‌کنیم که به کمک آن‌ها بهتر و راحت‌تر می‌توانید از نیروی کائنات در جهت رسیدن به اهداف و خواسته‌های‌تان بهره ببرید. شما برای بهره بردن بهتر و بیشتر از نیروی کائنات می‌توانید:

  • روی اهداف خود تمرکز کنید
  • خواسته خود را احساس کنید
  • خواسته و هدفتان را رها کنید
  • از افکار و رفتارهای منفی دوری کنید
  • ارتعاشات خود را تقویت کنید
  • مقدمات دریافت خواسته‌تان را فراهم کنید
  • نگران رسیدن به خواسته و هدف خود نباشید
  • اطمینان داشته باشید که به اهداف و آرزوهایتان می‌رسید

کائنات چیست

  • روی اهداف‌تان تمرکز کرده و آرزوها و اهداف‌تان را احساس کنید

هر چقدر تمرکز شما روی اهداف و آرزوهایتان بیشتر باشد، روند دریافت و رسیدن به خواسته‌های‌تان تسریع می‌شود. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم خودتان را از قبل در حال رسیدن به خواسته‌ها و اهداف‌تان تصور کنید و لحظه رسیدن به آرزوهای‌تان را احساس کنید و از بابت رسیدن به آن‌ ها شکرگذار باشید. با این کار شما به ضمیر ناخودآگاه و نیز کائنات پیام‌ ها و ارتعاشاتی می‌فرستید که شما را برای رسیدن سریعتر به خواسته ‌هایتان یاری می ‌کند.

  • خواسته‌هایتان را رها کنید

در پاسخ به سؤال راز کائنات چیست باید بگوییم شاید عجیب به نظر برسد ولی برای رسیدن سریع‌تر به خواسته‌‌ها و اهداف‌تان باید آن‌ها را رها کنید. یعنی شما اهداف خود را به صورت کاملاً واضح و شفاف مشخص کنید و ارتعاشات و درخواست خود را به کائنات بفرستید؛ اما روی چگونه محقق شدن خواسته‌ها یا زمان رسیدن به آن‌ ها تمرکز نکنید. فقط بخواهید و سپس خواسته‌‌های خود را رها کنید تا اهداف و آرزهای‌تان در زمان مناسبی به شما داده شوند.

  • هرگز منفی نباشید و چیزهای منفی را از خود دور کنید

شما برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهایتان قرار است که انرژی و ارتعاشات مثبت به ضمیر ناخودآگاه و همچنین کائنات ارسال کنید؛ پس این اصلا منطقی نیست که در این زمان به منفی ها فکر کنید و چیزهای منفی در اطراف خود داشته باشید. پس شما باید برای گرفتن نتایج بهتر از هر چیزی مخفی اعم از انسان‌ های منفی، افکار منفی، حرف‌ های منفی، اخبار منفی و به طور کلی هر چیز منفی دوری کنید.

یکی از چیزهای منفی در راه رسیدن به اهداف و خواسته‌ ها که حتما لازم است از آن دوری کنید؛ این فکر است که شاید به هدفم نرسم. این فکر بسیار منفی و مسموم است و می‌تواند روند رسیدن شما به خواسته‌هایتان را به شدت مختل کند؛ پس اگر چنین افکاری در ذهن خود دارید حتماً باید هر چه سریع‌تر آن‌ها را از خود دور کنید تا به اهداف و خواسته‌‌هایتان برسید.

  • نگران نباشید و اطمینان داشته باشید که به خواسته خود می‌ رسید

این نکته بسیار مهم و کلیدی است که شما به قانون جذب کائنات و قدرت کائنات در رسیدن به اهداف‌تان ایمان داشته باشید. این یعنی شما باید از ته دل مطمئن باشید که در نهایت به اهداف خود می‌رسید. پس در راه رسیدن به خواسته‌ها و اهداف‌تان نگرانی و افکار نگران کننده را از خود دور کنید؛ زیرا همین نگران بودن خودش یک سری سیگنال‌ها و پیام‌های منفی به ضمیر ناخودآگاه و کائنات می‌فرستند که می‌تواند در راه رسیدن به خواسته‌هایتان اختلال جدی ایجاد کند.

هر بار که خواسته خود را تقاضا می‌کنید آرام و آسوده باشید، نفس عمیق بکشید و تمامی نگرانی‌ها و افکار منفی و محدود کننده را از خود دور کنید و اطمینان قلبی داشته باشید که به زودی به اهداف و آرزوهای خود دست خواهید یافت.

کائنات

  • باور و اعتقاد اشتباه در مورد قانون جذب و کائنات

در مورد جذب خواسته ‌ها به کمک قانون جذب و قوانین کائنات باورهای اشتباهی وجود دارد. برای مثال برخی از افراد قوانین کائنات را به طور کلی نفی می‌ کنند و چنین توجیح می‌کنند که چگونه ممکن است تنها با درخواست کردن و فرستادن ارتعاشات مثبت به اهداف و آرزوها‌یمان برسیم؟ در مورد این افراد باید گفت که در واقع آن‌ها درک صحیحی از مفهوم قانون جذب و رسیدن به خواسته‌ها از طریق کائنات ندارند.

زیرا قوانین حاکم بر قانون جذب هرگز نمی‌گوید که شما تنها با درخواست کردن و تلاش نکردن می‌ توانید به اهداف خود برسید. بلکه شما با درخواست کردن در وهله اول به صورت شفاف و واضح اهداف خود را مشخص می ‌کنید سپس با فرستادن انرژی و ارتعاشات مثبت راه‌حل‌ها و افرادی را به سمت خود جذب می‌کنید که می‌توانند شما را برای رسیدن سریعتر و بهتر به خواسته‌هایتان یاری دهند.

شما تلاش می‌کنید و ما منکر سعی و کوشش افراد نمی ‌شویم اما در این میان راحت ‌تر و سریعتر به اهداف خود می‌رسید زیرا قرار است که نیروهای موثر و کمک‌هایی را از جانب کائنات دریافت کنید که مسیر را برای شما هموارتر می‌کنند.

چگونه ارتعاش مثبت و منفی را تشخیص دهیم؟

گفتیم که باید به کائنات و ضمیر ناخودآگاه ارتعاش مثبت بفرستید و از ارتعاش منفی دوری کنید. یک راه ساده برای تشخیص ارتعاش مثبت و منفی از یکدیگر این است که اگر در مسیر خود احساس رضایت و شادی کردید، بدانید که در حال فرستادن ارتعاشات مثبت هستید؛

اما اگر در مسیر رسیدن به اهدافتان احساسات منفی مانند ناامیدی یا سردرگمی به سراغ شما آمد، به احتمال بسیار زیاد ارتعاشات اطراف شما منفی هستند و نه تنها شما را به اهدافتان نمی ‌رسانند بلکه حتی شما را از مسیر دست ‌یابی به اهداف و آرزوهای‌تان دور می ‌کنند. پس توجه به احساساتتان بسیار مهم است و نوع ارتعاشات شما را تعیین می‌کند.

نتیجه گیری

همه ما دوست داریم به اهداف و آرزوهایمان برسیم و برای آن‌‌ها برنامه‌‌ریزی می‌کنیم. اما بسیاری از افراد از نیروی کائنات و تاثیر آن برای رسیدن به اهداف و جذب خواسته‌ ها غافل هستند. قبل از هر چیزی باید بدانیم کائنات چیست؟ در واقع همه موجودات و عناصر زنده و بی‌ جان اطراف ما کائنات را تشکیل می ‌دهند.

تأثیر کائنات بر زندگی ما امری اجتناب‌ناپذیر است اما اگر از رمز و راز کائنات آگاه باشیم و از قدرت آن برای رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم؛ می‌توانیم به نتایج بهتری برسیم. برای این کار ابتدا شما باید اهداف و خواسته‌‌های خود را به صورت واضح و شفاف بیان کنید، با فرستادن ارتعاشات مثبت به ضمیر ناخودآگاه‌تان با اهداف‌تان همراهی کنید و سپس آماده دریافت اهداف و آرزوهایتان باشید.

توجه داشته باشید که در طی این مسیر باید از سخنان، افراد، افکار و اخبار منفی دوری کنید. برای مثال ناامید نباشید و اطمینان داشته باشید که به اهداف‌تان می ‌رسید. به علاوه منظور ما از کمک گرفتن از کائنات، نفی تلاش و کوشش فرد نیست بلکه منظور ما نمایان شدن امکانات و راه‌ حل‌ هایی است که به افراد در راه رسیدن به اهدافشان کمک می‌کند.

در این مقاله سعی بر آن شد پاسخ سؤالاتی از قبیل کائنات یعنی چه (کائنات یعنی چی) ، معنی کائنات چیست و راز کائنات چیست؟ به درستی پاسخ داده شود. امیدوارم نهایت استفاده را از مطالب برده باشید.

برخی از سوالات رایج:

1. کائنات را توضیح دهید؟

کائنات در لغت به معنی تمامی موجودات و عناصر تشکیل دهنده جهان می گویند. در نگاه کلی‌تر به مجموعه انرژی‌های موجود در این دنیا کائنات گفته می شود.

2. منظور از استفاده کائنات برای رسیدن به اهداف چیست؟

استفاده از کائنات درواقع به مجموعه انرژی هایی گفته می شود که در راه رسیدن به اهداف می توان از آن‌ها استفاده کرد. درواقع استفاده از کائنات به مجموعه عوامل ذهنی در راه رسیدن به هدف گفته می شود.

3. چگونه با استفاده از کائنات می توان به خواسته‌های خود رسید؟

1. تمرکز روی اهداف
2. احساس کردن خواسته‌ها
3. رها کردن خواسته‌ها
4. اطمینان داشته باشید به خواسته‌هایتان می‌رسید.

دیدگاه‌های شما

7 دیدگاه دربارهٔ «کائنات چیست؟ | چگونه می توان از کائنات برای رسیدن به اهداف استفاده کرد؟»

    1. تیم نویسندگان دکتر ویز

      سلام و درود دوست عزیز تحقیق می کنیم و جواب سوال شما رو در آپدیت بعدی حتما خواهیم داد

  1. باسلام

    🙌🏻🙌🏻ممنون از دیدگاهتون
    و اینکه تجربیات خودتون رو در اختیار بقیه عزیزان قرار دادید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور خودمان را تو دل بقیه جا کنیم؟

30.000 تومان

چطور خودمان را تو دل بقیه جا کنیم؟

تخفیف استثنایی

65.000تومان

30.000 تومان