0 تا 100 زندگی دن بیلزریان: حاشیه ها و موفقیت های Daniel Brandon Bilzerian

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

دن بیلزریان یکی از افراد مشهوری است که نام کامل او، دنیل برندون بیلزریان (Daniel Brandon Bilzerian) می‌باشد. بیلزریان یک هنرپیشه، تاجر، پوکر باز و یک شخص معروف در فضای مجازی است. این شخص، در یوتیوب، توییتر، فیسبوک و اینستاگرام طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد زیادی او را به‌عنوان یک «شاخ مجازی» می‌شناسند که نزدیک به 30 میلیون فالوور دارد. بیشترین تعداد فالوورهای بیلزریان، به دلیل زندگی تجمل‌گرانه و مرفهانه او می‌باشد.

بیوگرافی دن بیلزریان

در اینجا قصد داریم بیوگرافی دن بیلزریان را به‌اختصار شرح دهیم. دن بیلزریان در هفتم سپتامبر سال 1980 در فلوریدا و در خانواده‌ای آمریکایی و ارمنی تبار متولد شد. پدر بیلزریان آمریکایی است و این شخص به‌نوعی دورگه محسوب می‌شود. پدر دن، پاول بیلزریان است که یکی از مشهورترین تجار آمریکایی و سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر آمریکایی – ارمنی بود که سهام‌های فراوانی را در شرکت‌های متفاوت خریداری نمود.

دن بیلزریان

پدر دن بیلزریان برای خرید این سهام‌ها هزینه هنگفتی کرد. به‌محض اینکه پاول که از دانشکده تجارت هاروارد فارغ‌التحصیل شد، شرکت روباتیک خود را تأسیس کرد. شرکت پاول به‌مرور پیشرفت کرد تا آنکه درآمدهای هشت‌رقمی برای خود کسب کند. متأسفانه پاول محکوم به کلاهبرداری شد و به همین دلیل هم ثروت و شهرت وی خدشه‌دار شد. پاول بیلزریان به پرداخت 1.5 میلیون دلار پول نقد، جریمه شد و ازاین‌رو تا حدودی ورشکست به‌حساب می‌آمد.

علاوه بر اینکه پدر دن بیلزریان هزینه زیادی برای پرداخت این جریمه متحمل شد، اما دارایی‌هایی زیادی هم داشت که تمام آن‌ها به پسران وی به ارث رسید. دنیل بیلزریان هیچ واهمه‌ای ندارد که بگوید پدرش هم‌زمان یک کلاهبردار و یک تاجر در وال‌استریت بوده است.

علاوه بر ثروتی که به او به ارث رسید، مقدار بسیاری زیادی از دارایی‌های او هم به دلیل تلاش‌های خود دن می‌باشد. همان‌طور که از صفحه اینستاگرام او هم مشخص است، دن بیلزریان یک زندگی پر زرق‌وبرق دارد. او عاشق به‌رخ‌کشیدن اتومبیل، اسلحه‌ها و خانه و زندگی خود است. مقاله ما در خصوص “چگونه خود را معرفی کنیم ” را بخوانید.

پیشینه تحصیلی دن بیلزریان

دن در فلوریدا در ایالات متحده به دنیا آمده و بزرگ شد. او تحصیلات دبیرستان خود را هم در دبیرستان Gaither گذراند. بعد از مدتی، در سال 1999 به آموزش‌های نیروی دریایی ایالات متحده تحت‌نظر Seal پیوست. آیا تاکنون می‌دانستید که وقتی شخصی در نیروی دریایی ایالات متحده تحت‌نظر Seal دوره خود را بگذراند، در نهایت عضو نیروهای القاعده خواهد شد؟ اگر نمی‌دانستید هم حالا متوجه شدید!

درنهایت، دن بیلزریان به‌خاطر شکستگی پا، از نیروی دریایی Seal انصراف داد و از ادامه دادن در این حوزه منصرف شد. بعد از اینکه از این آموزش‌های نیروی دریایی انصراف داد، به دانشگاه فلوریدا رفت و در رشته تجارت و جرم‌شناسی مشغول به تحصیل شد. اطلاعات زیادی در دسترس نیست تا بفهمیم که او دانشگاه خود را به اتمام رسانده است یا نه.

زندگی هنری دن بیلزریان

دن بیلزریان در بسیاری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی پرطرفدار، نقش‌های کوچک و بزرگ زیادی بازی کرده است. او تقریباً در هرسال فیلمی را بازی کرده و اکران هم می‌شود. بسیاری از افراد این اعتقاد را دارند که بیلزریان در حوزه بازیگری آن‌قدر شایستگی دارد که بتواند در کنار بازیگران بزرگی همچون دنزل واشنگتن به بازیگری بپردازد. بازی‌های بیلزریان اولین‌بار در سال 2013 به چشم خورد. در این سال، اولین فیلم دن بیلزریان به نام Lone Survivor که یک فیلم اکشن و جنگی است، اکران شد.

بیوگرافی دن بیلزریان

بعد از این سال هم در فیلم‌های دیگری نقش‌آفرینی کرده است که در آنها بسیار موفق بود. برای مثال، در سال 2014 در فیلم The Equalizer که یک فیلم درام و Cat Run 2 که یک فیلم کمدی هستند هم به زیبایی این دو نقش متفاوت را اجرا کرده است. آخرین فیلمی که بیلزریان در آن بازی کرده است، فیلم Extraction است که گلشیفته فراهانی هم در این فیلم با بیلزریان همکاری داشتند. آخرین فیلمی که دن بیلزریان بازی کرده است، فیلمی به نام سگ‌های جنگی با ژانر درام و کمدی می‌باشد.

بیلزریان علاوه بر بازیگری، در تهیه‌کنندگی هم دستی دارد. او در سال 2017، سریال تلویزیونی کارتونی خود را تولید کرد. در سریالی که در ایالات متحده پخش می‌شود، بیلزریان داستان‌هایی از زندگی واقعی خود را به اشتراک می‌گذارد که طرفداران بسیاری دارد.

پوکر بازی دن بیلزریان

دن بیلزریان به‌عنوان یک پوکر باز کاملاً حرفه‌‌ای شناخته می‌شود و از آن درآمد زیادی کسب می‌کند. پوکر بازی کردن او به دوران کودکی و برمی‌گردد؛ وقتی که با برادرش آدام بیلزریان (که او هم یک پوکر باز حرفه‌ای است) بازی می‌کردند. آن‌ها همیشه باهم رقابت می‌کردند اما همان‌طور که مشخص است، اکثر مواقع هم دن برنده می‌شد. مقاله ” هدف چیست” را بخوانید.

زندگی نامه دن بیلزریان

دن بیلزریان که جی‌جی‌پوکر (GGPoker) را هم ترویج داد، روی بازی‌های پوکر تا هشت رقم هم شرط‌بندی می‌کند و میلیون‌ها دلار پول از این شرط‌بندی‌ها به دست آورد است. چیزی که بیلزریان را از سایر پوکر بازان متمایز می‌کند، طرز فکر مثبت او می‌باشد. به همین دلیل هم او در دنیای پوکر بازی یکی از بهترین‌هاست. او توانست تنها در یک بازی، مبلغ 750 دلار را به 187000 دلار تبدیل کند.

شرکت دن بیلزریان

دن بیلزریان شرکت خود را در سال 1985 به نام Ignite تأسیس کرد. این شرکت که در تورنتو کانادا واقع شده است، سیگارهای الکترونیکی، روغن کانابیدیول (CBC )، بطری‌های آب و ودکا تولید می‌کند. در سال 2020، شرکت بیلزریان به‌خاطر ویروس کووید 19، متحمل ضرر 70 میلیون دلاری شد که تأثیر بدی بر ثروت دن گذاشت. بااین‌حال، این شرکت با کاهش دادن قیمت‌ها و اشتراک‌گذاری با عموم مردم، درحال‌رشد و افزایش درآمد و هزینه است.

خیریه بیلزریان

علاوه بر موارد ذکرشده، دن بیلزریان در کارهای خیریه زیادی هم نقش دارد و بخشی از درآمد خود را به خیریه‌ها پرداخت می‌کند. بیلزریان یک پروژه خیریه به نام «پروژه رابین‌هود» ایجاد کرد و ازطریق آن، مبالغ هنگفتی تا 10000 دلار را به‌ازای هر نفر پرداخت کرد. او این پروژه را برای کسانی که نیاز شدیدی به پول دارند بیا دچار معلولیت هستند، اختصاص داد.

حواشی زندگی دن بیلزریان

تا به اینجا زندگی نامه دن بیلزریان را مشاهده کردیم و دیدیم که چقدر در تمام کارهای خود موفقیت کسب کرده است. از سوی دیگر، دن بیلزریان با گرفتن جشن‌های متعدد، درگیر حواشی زیادی می‌شود. سبک زندگی تجمل‌گرانه‌ای دارد و هرساله هزینه هنگفتی برای پارتی‌ها همیشگی خود خرج می‌کند.

جمع‌بندی

دن بیلزریان یکی از افراد بسیار موفق در پوکر است که این شخص در اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و فیسبوک هم طرفداران بسیار زیادی دارد. این مرد چهل‌ساله، یکی از مولتی‌میلیاردرهای جهان شناخته می‌شود که درآمدهای زیادی ازطریق پوکر بازی و… کسب کرده است. در این مقاله، درباره زندگی بیلزریان مطالعه کردیم. در مورد اهمیت کار و تلاش در زندگی بیشتر بدانید.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور خودمان را تو دل بقیه جا کنیم؟

30.000 تومان

چطور خودمان را تو دل بقیه جا کنیم؟

تخفیف استثنایی

65.000تومان

30.000 تومان