تبلیغات بر اساس کلیک (PPC Advertising) چیست؟ + آموزش کسب درامد

تبلیغات کلیکی چیست
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

اگر از افراد علاقه­ مند به وب سایت­­های تبلیغاتی باشید یا از این وب سایت­ها بازدید کرده باشید بدون شک عبارت تبلیغات بر اساس کلیک به گوشتان خورده است. اما اینکه تبلیغات بر اساس کلیک چیست و در کجا استفاده می­شود؟ برتری این تبلیغات نسبت به سایر روش­ها و… چیزهاییست که حتماً از ذهن شما نیز گذشته است.

در این مقاله قصد داریم که به شما بگوییم که PPC چیست؟ آیا PPC همان تبلیغات بر اساس کلیک است؟ و… بنابراین با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا شما نیز اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. همچنین برای مطالعه کامل ‌تر این مطلب می‌توانید از مقاله «ابزار کاربردی دیجیتال مارکتینگ» کمک بگیرید.

Pay per click چیست

PPC چیست؟

PPC مخفف pey per click  به معنای پشتیبان آنلاین تبلیغات است و برروی طیف گسترده ‌ای انتشار پیدا می­کند. مانند موتورهای جستجو گر عمل می­کند که تبلیغ‌ کنندگان به ازای هر بار کلیک کاربر بر روی تبلیغ هزینه پرداخت می­کند، که این کار بسیار ساده­ای است و تمام افراد می­توانند این کار را انجام دهند.

در واقع تبلیغات بر اساس کلیک اهمیت تبلیغات اینترنتی را به ما نشان می­دهد. همچنین باعث می­شود ما در بحث کنترل بودجه مقداری فعال­ تر شویم و برایمان حائز اهمیت شود. پس به معنای پرداخت هزینه­ به ازای هر کلیک است و آن دسته از تبلیغات هستند که به ازای هر کلیک بر روی آن هزینه ‌ای از بودجه ما کم می­شود. در یک کلام PPC در واقع یک راهی است برای افزایش خرید نه تلاشی برای افزایش بازدید.

تبلیغات براساس کلیک PPC advertising  چیست؟

در واقع تبلیغات بر اساس ppc یک مدل خاصی از تبلیغات آنلاین و به نوعی بازاریابی اینترنتی است که می­خواهد شما را با نوع دیگری از دیجیتال مارکتینگ آشنا کند. امروزه برای تبلیغات از این آیتم استفاده می­شود، زیرا آیتمی به روز و به صرفه است و موج گسترده ‌ای در شبکه‌ اینترنتی به وجود می­آورد و در آن آیتم کاربران می­توانند با کلیک برروی دکمه تبلیغات ppc  را روی یک طیف گسترده ‌ای نشر دهد و بابت این کلیک هزینه ‌ای را پرداخت کند. به این هزینه پرداخت به ازای هر کلیک می­گویند.

تبلیغات کلیکی چیست؟ (Pay per click چیست)

تبلیغات بر اساس کلیک باعث می­شود که ما از هزینه­ های خود آگاهی داشته باشیم و همین امر سبب می­شود که ما به سمت این تبلیغات کشیده شویم. این تبلیغات نقش مهمی را در استراتژی ‌های بازاریابی دارند. ما می­توانیم در فضاهای مختلف تبلیغات خود را به نمایش بگذاریم که دیگران به راحتی با استفاده از این اپلیکیشن بتوانند تبلیغات را مشاهده کنند و با کلیک بر روی آن‌ها، به راحتی آن را انتخاب کنند و به سبد خرید خود بیافزایند.

تبلیغات بر اساس کلیک بسیار مقرون به صرفه است چون شما تنها به ازای تعداد نفراتی که به وب سایتتان می­آیند و روی تبلیغ شما کلیک می­کنند هزینه پرداخت می­کنید نه به ازای تمام کسانی که به وب سایت شما می­آیند و روی تبلیغ شما کلیک نمی­کنند.

Ppc چیست

همچنین اینگونه نیست که به ازای زمانی که تبلیغ شما روی وب سایت است هزینه پرداخت کنید و شما همان اول برای گذاشتن تبلیغ روی وب سایت فقط هزینه می­پردازید. باتوجه به این تفاصیل می­توان گفت که این نوع از تبلیغات نسبت به تبلیغات دیگر قیمتی به صرفه ‌تر دارد.

این نوع از تبلیغات هدف­دار است و شما می­توانید روی تبلیغات خود محدودیت­ هایی مانند محدودیت‌ های جغرافیایی بر روی دستگاه اعمال کنید. چون ppc  یک راه بسیار مقرون به صرفه ‌ای است و می­تواند در مقایسه با استراتژی­ های مختلف بازاریابی مورد توجه مخاطبان قرارگیرد. در واقع ارزش خود را به عنوان بهترین پلتفورم تبلیغاتی آنلاین به ما ثابت کرده است. این تبلیغات به سرعت در کانال­های دیجیتالی و فضاهای مجازی پیشرفت کرده است و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این امر باعث شده است که موفقیت افراد در مشاغل آنلاین نیز بیش­تر شود به همین خاطر است که افراد بیش­تر به سمت کارهای آنلاین می­روند چون کسب درآمد از این راه هم کار آسان­تری است هم قیمت مناسب­تری دارد. این تبلیغات از گذشته تاکنون آنچنان پیشرفت کرده که تاجران آن را به صورت یک تجارت آنلاین موفقمی­دانند.

کسب درآمد از طریق ppc

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی چگونه است ؟ همچنین این آیتم جنبه کسب درآمدی نیز دارد و می­توان با کسب آموزش­های مناسب از این طریق کسب درآمد کرد. همچنین می­توان به درآمدهای بالا رسید که این درآمد متناسب با میزان عملکرد ما است و بستگی به آموزش خوب ما دارد. بسیاری از افراد از همین وب سایت ‌ها کسب درآمد می­کنند و درآمد های زیادی به­ دست می­آورند. کسب درآمد از راه تبلیغات ppc (تبلیغات بر اساس کلیک) بسیار آسان است و ما با کار کردن در تایم زمانی کمی می­توانیم به درآمدهای بسیار بالایی برسیم.

برای اجرای اینگونه تبلیغات ما باید دوره‌ های آموزشی را در وب سایت‌ های تبلیغاتی بگذرانیم. همچنین برای این­کار ابزارهای بسیاری وجود دارد که ما می­توانیم از آن­ها استفاده کنیم. این‌کار باعث می­شود تا توانایی‌ های ما افزایش یابد. درآمدی که بازایابان از طریق ppc کسب می­کنند به طرز عجیبی روندی رو به افزایش دارد و دائماً درحال بالا رفتن است.

توجه کنید که تبلیغات کلیکی است که در بسیاری از وب سایت‌ها وجود دارد و ما با کلیک بر روی تبلیغ می­توانیم به صورت آنلاین آن را خریداری نماییم. مانند خرید اینترنتی است و در بیش­تر کارها از مخفف آن ppc استفاده می­شود. برای تبلیغات آنلاین در وب سایت ‌های مختلف از آن استفاده می­شود.

تبلیغات بر اساس کلیک

رابطه تبلیغات کلیکی و خرید اینترنتی

تبلیغات کلیکی درواقع همان خرید اینترنتی است که ما با مطالعه و کسب اطلاعات دقیق درمورد یک وب سایت به آن سایت مراجعه می­کنیم و با یک کلیک بر روی تبلیغ می­توانیم آن را تهیه نماییم. این کارها اصولا زمانی انجام می­شود که ما برای خرید یک نوع وسیله‌ای برای خود یا خانواده نیاز به خرید اینترنتی داریم و لازم نیست که این خرید را حضوری انجام دهیم.

روش ppc  یکی از روش‌های پرطرفدار در ایران است. برای مثال وقتی ما در گوگل متنی را یادداشت می­کنیم و در نتیجه آن متن­های دیگری ظاهر می­شوند با استفاده از روش ppc است. همچنین برای تبلیغات بنری کسب وکارخود می­توانید از این ایتم استفاده کنید.

برای مطالعه دقیق‌ تر این مبحث می‌توانید مقالات «استراتژی محتوا چیست؟» و «اینفلوئنسر مارکتینگ» را بخوانید.

نتیجه پایانی:

تبلیغات اینترنتی در وب سایت ‌ها انجام می­شود. این برنامه ما را با نوعی از دیجیتال مارکتینگ آشنا می­کند که با پیشرفت تکنولوژی نیز تغییر می­کند و در واقع ثانیه به ثانیه می­توان آن را به روز رسانی کرد.

 PPC مخفف عبارت pey per click است. pey per click در واقع این به این معنی­ است که پرداخت هزینه ه­ای به ازای هر کلیک است و در واقع آن دسته از تبلیغات هستند. بر اساس (تبلیغات بر اساس کلیک) ppc یک مدل خاصی از تبلیغات آنلاین و به نوعی بازاریابی اینترنتی است و می­خواهد شما را با نوع دیگری از دیجیتال مارکتینگ آشنا کند.

امروزه برای تبلیغات از این آیتم استفاده می­شود. چون آیتمی به روز و به صرفه است و موج گسترده ‌ای در شبکه ‌ی اینترنتی به وجود می­آورد. تبلیغات کلیکی بسیار مقرون به صرفه است چون شما تنها به ازای تعداد نفراتی که به وب سایتتان می­آیند و روی تبلیغ شما کلیک می­کنند هزینه پرداخت می ­کنید نه به ازای تمام کسانی که بر روی تبلیغ شما کلیک می ­نمایند. ما می توانیم در فضا های مختلف تبلیغات خود را به نمایش بگذاریم که دیگران به راحتی با استفاده از این اپلیکیشن بتوانند تبلیغات را مشاهده کنند.

در واقع ارزش خود را به عنوان بهترین پلتفورم تبلیغاتی آنلاین به ما ثابت کرده است. این تبلیغات به سرعت در کانال­های دیجیتالی و فضاهای مجازی پیشرفت کرده است. همچنین این آیتم جنبه کسب درآمدی نیز دارد و می­توان با کسب آموزش­های مناسب از این طریق کسب درآمد کرد و می­توان به درآمدهای بالا متناسب با میزان عملکرد خود رسید. در نهایت توجه کنید که تبلیغات از راه PPC بسیار آسان و مقرون به صرفه است. این نوع تبلیغات در چند سال اخیر طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده که نشان دهنده بازتاب خوب این روش از تبلیغات است.

 

برخی از سوالات رایج:

1.PPC چیست؟

PPC مخفف pey per click به معنای پشتیبان آنلاین تبلیغات است و برروی طیف گسترده‌ای انتشار پیدا می کند و مانند موتورهای جستجوگر عمل می کند.

2.تبلیغات براساس کلیک PPC ADVERTISING چیست؟

تبلیغات بر اساس ppc یک مدل خاصی از تبلیغات آنلاین و به نوعی بازاریابی اینترنتی است که می خواهد شما را با نوع دیگری از دیجیتال مارکتینگ آشنا کند. امروزه برای تبلیغات از این آیتم استفاده می شود، زیرا آیتمی به روز و به صرفه است و موج گسترده‌ ای در شبکه‌ اینترنتی به وجود می آورد.

3.رابطه تبلیغات کلیکی و خرید اینترنتی چگونه است؟

تبلیغات کلیکی درواقع همان خرید اینترنتی است که ما با مطالعه و کسب اطلاعات دقیق درمورد یک وب سایت به آن سایت مراجعه می کنیم و با یک کلیک بر روی تبلیغ می توانیم آن را تهیه نماییم.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان