0 تا 100 تبلیغات در اینستاگرام: مقایسه قیمت و نتیجه +8 مدل تبلیغات

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

تبلیغات در اینستاگرام اکنون به عنوان پربازده‌ترین نوع تبلیغات در بین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. اهمیت اینستاگرام برای برند‌‌ها بسیار زیاد است. دلیل این مسئله آن است که افراد بسیاری بوسیله این شبکه برند‌های مورد علاقه خود را دنبال می‌کنند. همچنین میلیونها نفر در این شبکه حساب کاربری دارند. تبلیغات در اینستاگرام ازجدید‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی می‌باشد. این روش به دلیل برخورداری از جذابیت فراوان و دارا بودن شکل‌های مختلف، موردتوجه افراد، واقع شده است.

حضوربیش از 50 میلیون کاربر ایرانی دلیل محکمی بر این نکته است. در واقع هرفضایی که مورد توجه جامعه قراربگیرد می‌تواند برای تبلیغات بسیارمناسب باشد. بنابراین تبلیغات در اینستاگرام، گزینه خوبی برای افرادی است که قصد ورود به عرصه تبلیغات را دارند. برای آن که تبلیغات در اینستاگرام، اثربخش وکارآمد باشد باید به سه نکته مهم توجه کرد: شناخت مخاطب، بیان اهداف وهویت بصری.

تبلیغات در اینستاگرام

مقایسه قیمت ونتیجه

تبلیغات در اینستاگرام درحال حاضر یکی ازرایج‌ترین روش‌های تبلیغات محسوب می‌شود. به دلیل اینکه می‌توان از طریق آن به مشتریان وکاربران فراوان دست یافت. این روش به عنوان شیوه‌ای کارآمد و موثر مورد توجه قرارگرفته است. هم اکنون تبلیغ در اینستاگرام از بقیه روش‌ها ارزان‌تراست. بنابراین باید فرصت را غنیمت شمرد و ازآن بهره کافی برد. باید در نظر داشت که تبلیغات از قدم‌های مهمی است که برای رسیدن به موفقیت باید برداشته شود. به همین دلیل اکنون درحوزه تبلیغات، تنوع فراوانی مشاهده می‌شود. مقالات ما در خصوص هزینه تولید محتوا اینستاگرام  و دیلیت اکانت اینستاگرام را بخوانید.

تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند شامل عکس، ویدیو و یا متن ارایه شود. مشخص کردن قیمت ثابت ومعین برای تبلیغ در اینستاگرام کارسختی است. به دلیل اینکه انجام این کار به عوامل گوناگونی بستگی دارد. به طورمثال اینکه تولید یک محتوا چقدر مشکل باشد درمیزان قیمت آن تاثیرگذاراست. از سوی دیگر گاهی به دلیل وجود شرایط خاص درایران یا واقع شدن دریک برهه زمانی خاص،  قیمت تبلیغات در اینستاگرام دچار تغییر می‌شود. همچنین برای حاضرشدن درایونت‌ها ویا ویدیوی برند‌ها و یا برای تولید محتوای ویدیویی زمان بیشتری موردنیازاست.

بنابراین امکان دارد اینفلوئنسر‌ها برای آنها بهای بیشتری طلب کنند. گاهی قیمت‌ها براساس میزان بازدید پیج‌ها مشخص می‌شوند. قیمت پیج‌ها از100هزارتومان تا چهل میلیون تومان متغیراست.

واینر‌ها که کارشان بالابردن اعتبار برند است، قیمت بیشتری طلب می‌کنند. می‌توان گفت آنان از5تا20میلیون تومان دریافت می‌کنند.

اینفلوئنسر‌ها نیز از سه تا40میلیون تومان هم می‌گیرند. البته قیمت اینفلوئنسر‌ها وسلبریتی‌های مشهورممکن است بالاتر از این هم  باشد. درضمن باتوجه به اینکه تبلیغ دراستوری درطول 24ساعت شبانه روزصورت می‌گیرد با تخفیف زیادی همراه می‌شود.

تبلیغ در اینستاگرام

8مدل تبلیغات

تبلیغات در اینستاگرام دارای مدل ‌های مختلفی است. درحال حاضر8روش برای آن وجوددارند:

1-تبلیغ به روش استوری شیوه‌ای بسیار کارآمد است. براساس تحقیق‌های انجام شده نرخ بازدید از استوری‌ها و مشارکت درآنها از پست‌ها زیادتر است.

2-تبلیغ به شکل به اشتراک گذاری پست از متداول‌ترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام است. درآن، تصویر‌های ساده ویاویدیو‌های یک دقیقه‌ای مورد استفاده قرارمی‌گیرد.

3-تبلیغ به شیوه ویدیو وIGTV  می‌تواند مخاطبان فراوانی راجذب کند. دراین روش می‌توان حتی ویدیو‌های طولانی مدت را به اشتراک گذاشت.

4-تبلیغات ترکیبی که در آن می‌توان ازاستوری و پست و ویدیو وتصاویر به طورهم زمان استفاده کرد‌. این روش از بهترین شیوه‌های تبلیغاتی است.

5-تبلیغ به کمک اینفلوئنسر که درآن از تاثیر فراوانی که اینفلوئنسر‌ها روی مخاطبان خود دارند برای انجام تبلیغات در اینستاگرام استفاده می‌شود. با کاربرد این روش می‌توان تاثیر بسیاری درکسب و کار ایجاد کرد. میزان شهرت واعتبار اینفلوئنسر درکارآمدی این شیوه بسیار موثر است.

6-تبلیغ ازطریق نظرسنجی ازشیوه‌های موثر ومهم تبلیغاتی است.

7-تبلیغ به شیوه استیکرلوکیشن. استیکر‌های بسیاری برای استوری‌های اینستاگرام وجوددارندکه مهم‌ترین آنها استیکر لوکیشن است.

8-تبلیغ به روش هایلایت که به فرداجازه می‌دهدیک آرشیو از مهم‌ترین استوری‌ها فراهم کند. این شیوه برای تبلیغات در اینستاگرام نیز بسیار مورد توجه قراردارد. در مورد هشتگ در اینستاگرام بیشتر بدانید.

دیدگاه‌های شما

1 دیدگاه دربارهٔ «0 تا 100 تبلیغات در اینستاگرام: مقایسه قیمت و نتیجه +8 مدل تبلیغات»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان