15 ایده برای کانال یوتیوب + ایده های ناب برای یوتیوب

کسب درامد به کمک ایده برای کانال یوتیوب
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

یکی از شبکه­‌های اجتماعی که می‌­توانید با استفاده از آن کسب درآمد کنید یوتیوب است. ولاگرها که از طریق این برنامه کسب درآمد می­‌کنند لازم است ایده­‌هایی به کار بگیرند تا بتوانند در کار خود پیشرفت داشته باشند.

برای داشتن یک کانال یوتیوب که مخاطبان زیادی داشته باشد لازم است اقداماتی انجام گیرد و نمی­‌توان گفت این کار آسان است. در این مقاله قصد داریم به شما ایده برای کانال یوتیوب را آموزش دهیم که می‌­توانید در جهت پیشرفت کار خود از آن­‌ها استفاده کنید. اگر بدنبال ایده برای کانال یوتیوب (ایده برای ساخت ویدیو یوتیوب) هستید با ما همراه باشید.

روش ایجاد کانال یوتیوب:

کسب درآمد از یوتیوب بسیار هیجان انگیز است. برای کسب درآمد از این برنامه جهانی لازم است یک سری اقدامات انجام گیرد و شرایطی به وجود بیاید که به کمک آن بتوان به سود دلخواه رسید. برای ایجاد کانال یوتیوب ابتدا لازم است عنوان کانال خود را انتخاب کنید.

فراموش نکنید ابتدا برنامه‌ریزی کنید و ببینید چه تخصصی دارید و چه کانالی می‌­تواند برای مردم دنیا جالب باشد. ایده نام کانال یوتیوب را از رقبا و نوع فعالیتی که می‌خواهید انجام دهید، بگیرید. علاوه بر تخصص داشتن علاقه شما به موضوعی که در کانال خود قرار می­‌دهید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

یوتیوب اقیانوس آبی کسب و کار در ایران

در صورتی که با اصول برنامه ریزی آشنایی ندارید مقاله «برنامه ریزی | بهترین روش برای برنامه ریزی + کاربرد» را مطالعه نمایید.

برای ثبت نام در برنامه یوتیوب کافی است ابتدا وارد برنامه partner program شده و شروع به ثبت نام در یوتیوب کنید. بعد از اتمام ثبت نام شما یوتیوب کانال شما را مورد بررسی قرار می­‌دهید و از نظر تعداد بازدید و دنبال کننده آن را برررسی می­‌کند. برای کسب درآمد از یوتیوب لازم است دست کم 1000 دنبال کننده و 4000 ساعت در سال بازدید داشته باشید. هنگامی که این شرایط برای شما به وجود آمد، یوتیوب شما را با خبر کرده و از آن پس می­‌توانید شروع به کسب درآمد از یوتیوب کنید.

در صورتی که تمایل به راه اندازی و ایده برای کانال یوتیوب دارید در قدم اول خود مقاله «یوتیوب چیست؟ | یوتیوبر کیست؟ | درآمد واقعی از یوتیوب چقدر است؟! » را مطالعه نمایید.

ایده برای کانال یوتیوب

چندین ایده برای کانال یوتیوب (ایده برای ساخت ویدیو یوتیوب)

ایده­‌های زیادی وجود دارد که می­‌تواند به شما بسیار کمک کند. در این قسمت قصد داریم چندین ایده برای کانال یوتیوب برای شما معرفی کنیم که بتوانید بهترین موضوع برای کانال یوتیوب خود را پیدا کرده و با استفاده از آن بتوانید کانال­‌های جالب یوتیوب ایجاد کنید.

یوتیوب یک پلتفرم عالی برای فروش محصولات به صورت دلاری

ایده برای کانال یوتیوب برای ویدئو

یکی از ایده‌های یوتیوب که می‌­تواند به ولاگر کمک بسیاری کند ایده ساخت ویدئو و کمک گرفتن از ویدیو مارکتینگ است. شما می‌توانید با دانشی که دارید ویدئوی آموزشی تولید کرده و در محیط شبکه یوتیوب انتشار دهید. همچنین تولید ویدئوها با استفاده از نرم افزارهای مختلفی که در لپ‌تاپ، گوشی و کامپیوتر هستند می‌تواند برای شما بسیار مفید واقع شود. کافی است مهارت لازم را در این زمینه داشته باشید و بتوانید محتوای ویدئویی جالب و مفیدی تولید کنید. ایده ویدئو برای یوتیوب می‌تواند به کسب درآمد  نیز منجر شود، فقط کافیست بتوانید یک ایده برای کانال یوتیوب خود پیدا کنید که ناب باشد..

ایده برای کانال یوتیوب با هنر آشپزی

یک ایده برای ویدئو یوتیوب هنر آشپزی است. از هنرهایی که می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی در ولاگر کند، داشتن هنر آشپزی است. در سراسر دنیا آشپزی به عده بسیار زیادی کمک می‌کند تا بتوانند یوتیوبر خوبی شوند. برای این کار کافی است علاوه بر داشتن هنر آشپزی کمی سلیقه به خرج دهید. آموزش تزئین غذاها، غذاهای مخصوص گیاهخواران، غذاهای دریایی، معرفی رستوران‌های معروف دنیا و یا رستوران‌هایی که در کشور شما معروف هستند همگی می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید سعی کنید ویدئوهای خود را با انگلیسی برای تمام مردم دنیا به نمایش بگذارید. اگر نمی­‌توانید به خوبی صحبت کنید می­‌توانید در کنار هر ماده‌­ای که در غذای خود به کار می­برید نام آن را به انگلیسی بنویسید. پس اگر آشپزی را دوست دارید می‌­تواند بهترین ایده برای کانال یوتیوب شما باشد.

ورزش از کانال‌های جالب یوتیوب

یکی دیگر از ایده‌های یوتیوبری داشتن ایده‌­های ورزشی است که طرفداران زیادی دارند. برای مثال ورزش فوتبال از محبوب­‌ترین ورزش­‌های جهانی است که  می­‌توانید قسمت‌­هایی از مسابقات جالب و هیجان انگیز را در کانال خود قرار دهید.

همچنین داشتن کانالی که ورزش‌­های روزانه را آموزش می‌­دهد می­‌تواند برای دیگران بسیار مفید و پر استفاده باشد. ارائه رژیم‌­های غذایی برای ورزشکاران و همچنین ارائه تمریناتی برای فیتنس و تناسب اندام می‌­تواند مخاطبان بسیاری را در سراسر دنیا به سوی کانال شما جذب کند. تمام این موارد ملزم به داشتن اطلاعات درست و به ­روز از ورزش و تغذیه است پس اگر اطلاعات کافی در این زمینه دارید درنگ نکنید زیرا بهترین ایده برای کانال یوتیوب خواهد بود.

سفر بهترین ایده برای کانال یوتیوب

یکی دیگر از جالب­ترین موارد ایده­‌ برای کانال یوتیوب (ایده برای ویدیو یوتیوب)، انتشار دادن ویدئو از مسافرت­‌های شما است. در سراسر دنیا ولاگر­های بسیاری به نقاط دور و نزدیک مسافرت کرده و  تمام زیبایی‌­های این مناطق و لحظات خوش خود را با مخاطبان خود به اشتراک می­‌گذارند.

اگر اهل سفر به داخل ایران و یا کشورهای دیگر هستید درنگ نکنید. کشورمان ایران نقاط شهری و روستایی، تاریخی و مذهبی و بناهای زیبایی دارد که می‌­تواند برای تمام مردم دنیا جالب و دیدنی باشد. از این روش هم کشور خود را به دیگران معرفی می‌­کنید و فرهنگ ایرانیان را برای مردم جهان به نمایش می‌­گذارید و هم لحظات خوب خود را با دیگران به اشتراک می­‌گذارید.

سفر بهترین ایده برای کانال یوتیوب

طنز پردازی در یوتیوب

یکی از ایده ­های تولید محتوا در یوتیوب شوخی و طنزهایی است که می‌­تواند بسیار خنده دار باشد. ناگفته نماند عده بسیاری از ولاگرهای یوتیوب در سرتاسر دنیا این کار را انجام می‌­دهند و در نتیجه طنزپردازی باید بسیار هنرمندانه، خنده دار و حرف‌ه­ایی باشد تا بتواند مخاطبان را به سوی کانال شما بکشاند. اگر ایده‌­های خلاقانه­‌ای دارید می­‌توانید در این زمینه کانال پرطرفداری داشته باشید.

موسیقی در کانال های جالب یوتیوب

موسیقی و موزیک از موضوعات بسیار جالب دیگری هستند که می­‌توانند بسیار پربیننده باشند. برای این کار می‌­توانید کانالی ایجاد کرده و موسیقی‌­های خوانندگان معروف دنیا را در آن قرار دهید. همچنین اگر به موسیقی علاقه دارید و یا در زمینه ساز خاصی مهارت دارید می‌­توانید در کانال خود ویدئوهای آموزشی قرار دهید که بسیار پر طرفدار است. از دیگر کارها خوانندگی و خواندن آواز است که به کمک آن می­‌توانید هنر خود را به تمام مخاطبان خود نشان دهید. لازمه تمام این موارد داشتن علاقه و مهارت لازم در این زمینه­‌ها و اطلاعات کافی است.

ایده برای کانال یوتیوب: مد و فشن

یک ایده برای کانال یوتیوب انتشار اطلاعات در زمینه مد و پوشش علی الخصوص برای خانم‌­ها است. اگر در زمینه طراحی لباس، ست کرده لباس­‌ها و ترکیب رنگ­‌ها اطلاعات لازم را داشته باشید می­‌توانید یکی از جالب­‌ترین کانال­های یوتیوب که در سرتاسر دنیا مخاطبان بسیار زیادی دارد را به سمت خود بکشانید. داشتن ایده­‌های جالب در این زمینه می­‌تواند به شما کمک بسیاری کرده و مخاطبان بسیاری به سمت شما بکشاند.

تهیه ویدئوی آموزشی ایده ناب برای ساخت کانال یوتوب

تهیه ویدئوی آموزشی از موضوعی که در آن تخصص دارید

اگر در زمینه علمی و یا فنی خاصی تخصص لازم را دارید می­‌توانید از همین کار به‌عنوان ایده برای کانال یوتیوب شروع به کار کنید. برای مثال اگر در زمینه پایان نامه نویسی، مقاله نویسی، نرم افزار تخصصی و یا غیر تخصصی و یا حتی در زمینه هنرهایی مانند بافتنی، خیاطی، آرایشگاهی و … مهارتی دارید درنگ نکنید.

این ایده یوتیوب می‌­تواند بسیار پر بیننده باشد و از کانال­‌های جالب یوتیوب به شما می‌روند. فراموش نکنید در سراسر دنیا انسان‌های بسیار زیادی هستند که می­‌خواهند تخصص شما را فرا بگیرند. پس چه خوب است اگر بتوانید این امکان را فراهم کنید تا علاوه بر این که اطلاعات و تخصص خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهید بتوانیددر دنیا دیده شوید.

انتشار محصولات خود

یک ایده برای کانال یوتیوب این است که محصولات خود را در یوتیوب به اشتراک بگذارید. برای مثال اگر کار هنری مانند نقاشی، طراحی، ساخت کارهای دستی و یا هر هنر دیگری دارید می‌­توانید آن را به اشتراک بگذارید زیرا انسان‌­ها جذب هر ایده جدیدی می­‌شوند. برای مثال ساخت سطل آشغال کوچک برای اتاق با استفاده از کاغذ رنگی به شکل ام او جی می‌­تواند بسیار جلب توجه کند. همچنین شما می­‌توانید محصولات خود را برای فروش نیز در یوتیوب قرار دهید که بی­‌شک خریداران زیادی به سمت آن‌­ها خواهند آمد.

موضوع ویدیو یوتیوب

راهکارهای انتخاب ایده برای کانال یوتیوب

عده بسیاری می­‌خواهند بدانند چگونه کانالی انتخاب کنند که جدید باشد و خیلی زود از طریق آن به تعداد مخاطب بالا برسند. برای این کار لازم است به سایر کانال‌­ها که پر بازدید هستند سر بزنید و از آن­ها ایده بگیرید. اما نه همه کانال­‌ها بلکه به کانال‌هایی که در مورد موضوع مورد نظر شما حرفه­ای­‌تر از بقیه هستند.

یکی دیگر از کارهایی که می‌­تواند برای شما بسیار مؤثر باشد شرکت در انجمن‌­های آنلاین است. از طریق این انجمن‌ها شما متوجه می‌­شوید مردم بیشتر به چه موضوعاتی علاقه دارند و در نتیجه سعی می­‌کنید از آن موضوعات در کانال خود استفاده کنید.

از بینندگان و مخاطبان خود بخواهید در مورد ویدئوهای شما نظر بدهند. سپس زمانی را مقرر کرده و این نظرات را بررسی کنید. از طریق این نظرات می‌­توانید متوجه شوید مردم دقیقاً چه چیزهایی را دوست دارند و از چه قسمی از محتوای تولید شده شما ناراضی هستند.

راهکارهای انتخاب کانال جدید برای یوتیوب

راهکارهایی برای داشتن کانال های جالب یوتیوب

مانند برخی دیگر از شبکه­ های اجتماعی در یوتیوب تنها از طریق اشتراک ویدئو می‌­توانید محتوای تولید شده خود را به اشتراک بگذارید. اما پس از عضویت در یوتیوب و ارائه ایده برای کانال یوتیوب لازم است افراد اقداماتی انجام دهند تا بتوانند تعداد بازدید کننده بیشتری داشته باشند و خیلی زودتر به درآمد بالایی برسند. از جمله این اقداماتی رعایت نکاتی است که در ادامه بیان می‌کنیم.

انتخاب عنوان مناسب برای محتوا

یکی از ایده­‌های تولید محتوا در یوتیوب انتخاب عنوان مناسب است. شما به کمک این برنامه می­‌توانید برای ویدئوی خود عنوانی تعریف کنید که معرف ویدئوی شما باشد. برای این که بتوانید مخاطب بیشتری جذب کنید باید عنوان­‌های جذاب‌­تری که بیشترین آمار را در سرچ دارند برای محتوای خود انتخاب کنید.

برای مثال سعی کنید از عنوان‌­های جذاب با حالت اغراق آمیز استفاده کنید. همچنین رعایت نکاتی مانند استفاده از اعداد و ارقام در عنوان و استفاده از کلماتی که صفت‌های تفضیلی به حساب می‌آیند مانند بیشترین، پردرآمدترین، بهترین و … می‌تواند در جذب مخاطب به کانال شما مؤثر باشد.

کیفیت محتوا

این که محتوای تولیدی شما کیفیت داشته باشد می‌­تواند بر مخاطبان شما بسیار اثرگذار بوده و آن­ها را به سمت شما بکشاند. سعی کنید ویدئوهای شما از نظر محتوایی پربار بوده و کیفیت آن ها نیز از نظر تصویری خوب باشد. برای این کار می‌­توانید از ضبط ویدئو با رزولوشن بالا کمک بگیرید. همچنین نویزگیری قبل از انتشار ویدئو می‌­تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد. برای این کار می‌توانید از نرم افزارهایی مانند adobe audition استفاده کنید.

کاور ویدئو

یکی دیگر از ایده­‌های تولید محتوا در یوتیوب دقت در انتخاب کاور ویدئو است. برای این کار سعی کنید از رنگ­های شاد و جذب کننده مانند قرمز، زرد، نارنجی و … استفاده کنید. همچنین می‌­توان از محتواهای متنی در کنار محتواهای ویدئویی استفاده کرد که می­‌تواند بسیار جالب باشد برای ساخت کاور می­‌توانید از نرم افزارهایی مانند canva استفاده کنید.

پیدا کردن ایده برای کانال یوتیوب

موضوع ویدئو

یکی دیگر از سؤالاتی که بسیار پیش می­‌آید انتخاب موضوع مناسب است. در این زمینه ما تلاش کردیم به شما لیستی از بهترین ایده برای کانال یوتیوب را معرفی کنیم. اما قبل از انتخاب موضوع ابتدا مطمئن شوید در آن تخصص دارید. انتخاب موضوعات تخصصی درست است مخاطبان کم­تری دارد اما اگر بتوانید یک کانال درست و حسابی برای این کار ایجاد کنید همین مخاطبان کم، شما را به دیگران معرفی کرده و در نتیجه مشتریان جدیدی به دست خواهید آورد.

سخن آخر

یوتیوب یکی از شبکه­ های اجتماعی است که می­‌توانید از طریق آن با استفاده از ایده‌ برای کانال یوتیوب، ویدئوهای سرگرم کننده، آموزشی و هیجان انگیز تولید کنید و انتشار دهید. در سرتاسر دنیا عده بسیاری هستند که از طریق یوتیوب کسب درآمد می­‌کنند.

برای کسب درآمد از یوتیوب لازم است یک کانال جذاب و مفید داشته باشید تا بتوانید از طریق آن مخاطبان بسیاری به دست آورید. راهکارهای بسیار زیادی در انتخاب موضوع کانال­‌ها  و ایده برای کانال یوتیوب (ایده برای ساخت ویدیو یوتیوب) وجود دارد که در این مقاله به اختصار برای شما بیان کردیم. در کنار این مطلب پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه با گوشی پول در بیاوریم را نیز بخوانید.

برخی از سؤالات رایج:

1. ایده مناسب برای ساخت کانال یوتیوب چیست؟

1. ویدئوی آشپزی
2. ویدئوی آموزش
3. ویدئوی ساخت وسایل هنری

2. راه کارهای مناسب برای دیده شدن کانال یوتیوب ارائه دهید؟

1. انتخاب عنوان مناسب
2. انتخاب موضوع مناسب برای ساختن ویدئو
3. کاور مناسب برای ویدئو
4. کیفیت مناسب هر ویدئو

3. چگونه می توان از یوتیوب درآمد کسب کرد؟

در ابتدا کانال یوتیوب خود را ایجاد کنید و در ادامه با توجه به مهارت و توانایی خود با توجه به قوانین یوتیوب که به بهتر دیده شدن محتوا کمک می کند ویدئو بسازید و در مرحله بعدی به افزایش فالوور بپردازید.

دیدگاه‌های شما

2 دیدگاه دربارهٔ «15 ایده برای کانال یوتیوب + ایده های ناب برای یوتیوب»

  1. سلام من خیلی دوست دارم کانال یوتیوب راه بندازم درآمد برسم رشتم هم مترجمی زبان بوده ولی متاسفانه کاملاً به زبان مسلط نیستم به نظرتون میتونم کانال آموزش زبان راه بندازم

    1. تیم نویسندگان دکتر ویز

      سلام دوست عزیز ایده تون بسیار جذاب هستش اما پیشنهاد می کنم برای بررسی و پرفتن راهنمایی های بیشتر با مشاورین دکتر ویز با شماره 88505785 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان