14 فروشگاه ساز اندروید رایگان و پولی [بهترین ایرانی های 1402 – 1401]

فروشگاه ساز اندروید
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

در این مقاله قصد داریم در مورد فروشگاه ساز اندروید اطلاعاتی کسب کرده و در ادامه با انواع فروشگاه ساز اندروید رایگان و پولی خارجی و ایرانی آشنا شویم و درباره ساخت فروشگاه اینترنتی اندروید اطلاعات بیشتری کسب کنیم.. به همین ترتیب ابتدا به سراغ واژه فروشگاه ساز آنلاین می رویم تا با این برنامه جذاب کسب­و­کار حرفه ای خود را شروع کنیم.

فروشگاه ساز چیست؟

یک نرم­ افزار تجارت الکترونیکی است که می توان تمام فرآیندهای خرید را به صورت آنلاین با استفاده از آن انجام داد. این فروشگاه ساز حرفه ایی به صاحب فروشگاه کمک می کند تا تمام کارهای خود اعم از مدیریت موجودی، اضافه کردن محصولات جدید در فروشگاه، حذف نمودن محصولات تمام شده از فروشگاه، مدیریت پرداختی ها، انجام سفارشات و غیره را به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام دهد. این فروشگاه ساز اینترنتی قابلیت تعامل با ابزارهایی مانند درگاه پرداخت، ارتباط از طریق ایمیل با کاربران، انواع نرم افزارهای حسابداری و حتی شبکه های اجتماعی و غیره است.

فروشگاه ساز اندروید

برنامه فروشگاه ساز اندروید و ios نسل جدیدی از اپلیکیشن فروشگاه ساز اندروید رایگان و یا پولی هستند که مدیریت آسان و کاربرپسند آن­ها باعث شده تا افراد و کسب­و­کارهای بسیاری را به خود علاقه ­مند کنند.

 6 فروشگاه ساز اندروید رایگان و پولی خارجی

  • فروشگاه ساز اندرویدGoodBarber

این فروشگاه ساز حرفه ایی موبایل با مرورگرهای موبایل و همچنین دسک تاپ کار می کند. الگو­های آن زیبا است و یکی از بهترین تجربه­ های کاربری در این زمینه است. همچنین قابلیت­های انعطاف ­پذیری و پیشرفته ای را ارائه می دهد. حتی می توان قابلیت چت را نیز به ویژگی­های آن افزود. این فروشگاه ساز اندرویدی به صورت پولی قابل استفاده است و خرید فروشگاه ساز به صورت پولی انجام می گیرد.

  • اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی رایگان woocommerce

بهترین فروشگاه ساز رایگان اندروید ووکامرس است که وردپرس محبوب در دنیا است. سایت ساز اندروید وردپرس به علت رابط کاربری ساده درصد بسیاری از سایت ها را سرویس ­دهی می کند. سیستم وردپرس در ابتدا فقط یک سیستم رایگان وبلاگ­دهی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ­نویسان قرار می داد.

اما پس از استقبال کاربران و مورد توجه قرار گرفتن، به صورت یک CMS یا نرم­افزار کد باز برای مدیریت محتوای سایت­ها نیز معرفی شد. وجود افزونه ­های پرتعداد و پرکاربرد در وردپرس هر روز امکانات کاربردی و مناسبی را در اختیار کاربران قرار می­دهد. اگر همچنان مطمئن نیستید از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده کنید یا سایت ساز پیشنهاد می کنیم مقاله ” سایت ‌ساز یا وردپرس ؟ 18 مزیت و معایب وردپرس در برابر سایت سازهای رایگان… ” را مطالعه نمایید.

اما این سیستم با وجود فروشگاه ساز ووکامرس woocommerce می تواند به عنوان یک فروشگاه ساز موبایل نیز به­ کار رود. بنابراین با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس می توان سایت وردپرس را به یک فروشگاه آنلاین قدرتمند تبدیل کرد. با این کار به سادگی یک فروشگاه حرفه ای برای فروش و مدیریت محصولات خود می توان راه ­اندازی کرد و مشتریان پس از پرداخت آنلاین می توانند محصول و یا حتی فایلی که برای فروش در فروشگاه قرار داده شده است را خریداری نمایند.

فروشگاه ساز ووکامرس برای وردپرس کاملا رایگان بوده و شما می توانید با نصب آن بر روی سایت وردپرس خود یک فروشگاه رایگان در کنار وب سایت و یا وبلاگ خود داشته باشید هم چنین باید گفت ووکامرس یک فروشگاه ساز رایگان با درگاه پرداخت آنلاین است که فرایند خرید را برای کاربران راحت تر می کند. سبد خرید، نقد و بررسی محصولات توسط کاربران، تعیین و مشخص نمودن وزن محصولات، دسته بندی محصولات و عوامل دیگر از قابلیت های اپلیکیشن فروشگاه ساز رایگان ووکامرس است.

  • فروشگاه ساز اپن کارت opencart

اپلیکیشن فروشگاه ساز رایگان اپن کارت هم یک دیگر از فروشگاه سازهای محبوب در دنیا و حتی در ایران است که روز به روز نیز بر طرفداران آن افزوده می شود. از ویژگی­های بسیار مهم فروشگاه ساز اپن کارت opencart که باعث جذب کاربران زیادی شده است سئو یا بهینه سازی فوق العاده قدرتمند آن می باشد که فروشگاه را در رتبه خوبی از نتایج جستجو در موتورهای جستجو قرار می دهد. این به معنای بازدید واقعی این فروشگاه ساز آنلاین طبق جستجوی کاربران است. همچنین این سیستم در مورد کلمات کلیدی مربوط به محصولات و فروشگاه، وب مستر را یاری می کند.

آشنایی با انواع فروشگاه ساز اندروید

  • فروشگاه ساز حرفه ایی پرستاشاپ PerstaShop

سیستم مدیریت محتوا و فروشگاه ساز پرستاشاپ PerstaShop نیز یکی دیگر از اپلیکیشن فروشگاه ساز رایگان برای راه اندازی فروشگاه های اینترنتی می باشد که طراحی و عملکرد بسیار ساده ای دارد و امکانات مناسبی را برای مدیران فروشگاه های اینترنتی فراهم می کند. پرستاشاپ در ایران نیز بسیار محبوب بوده و مورد استفاده مدیران فروشگاه قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فروشگاه ساز آنلاین به انجمن پشتیبانی پرستاشاپ فارسی مراجعه نمایید.

  • فروشگاه ساز رایگان اندروید مجنتو Megento

اپلیکیشن فروشگاه ساز رایگان مجنتو نیز مخصوص تجارت و کسب و کار الکترونیک و آنلاین  است. نسخه اولیه این نرم افزار فروشگاه ساز کاملا رایگان در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و در سال ۲۰۰۹ نسخه دوم آن به فروش گذاشته شد. مجنتو هم مانند ووکامرس یک فروشگاه ساز رایگان با درگاه پرداخت آنلاین است و از ویژگی ­های آن ایجاد فروشگاه آنلاین ، خرید پستی و … می توان نام برد.امروزه هزاران فروشگاه از جمله فروشگاه­های برندهای معتبر بین المللی مانند  آدیداس Adidas ، اسکایپ  Skype ، لنوو   Lenovo و سامسونگ Samsung از مجنتو استفاده می کنند. نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی به چه صورتی است؟

  • فروشگاه ساز اندروید رایگان شاپی فای

فروشگاه ساز آنلاین شاپی فای (Shopify) نیازی به هاست ندارد و عملا به صورت برنامه روی سیستم نصب می­شود و افراد تنها با خرید دامنه و ایجاد یک حساب کاربری می­توانند فروشگاه اینترنتی خود را بسازند. شاپی فای تنها ۷ درصد از سهم فروشگاه­های آنلاین را در دست دارد. فقط کافی است یک حساب کاربری در سایت شاپی فای ایجاد کرده و یک دامنه را که قبلا داشتید را به حساب کاربری خود متصل کنید. پس از انتخاب پوسته و فعال کردن درگاه های پرداخت معرفی شده از طرف شاپی فای سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید و محصولات خود را به فروش برسانید.

5 فروشگاه ساز اندرویدی رایگان و پولی ایرانی

  • فروشگاه ساز اندرویدی رایگان سازیتو

سازیتو یکی از بهترین فروشگاه ساز رایگان فارسی اندرویدی است که برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم و متوسط است که بدون هیچ هزینه و یا دانش فنی می­توان از آن به عنوان یک فروشگاه اینترنتی استفاده کرد و مشتریان خود را با یک وب‌سایت فروشگاهی زیبا و جذاب تحت تاثیر قرار داد. از مزیت‌های فروشگاه ساز سازیتو امکان مدیریت سفارشات، درگاه پرداخت آنلاین، گزارش‌گیری، پوسته‌های متنوع و زیبا و همچنین امکان شخصی سازی پوسته‌ها و بخش‌های مختلف موجود در وب‌سایت است. هم چنین جهت خرید فروشگاه ساز کاملا رایگان سازیتو نیازی به پرداخت پول نیست و تمامی کارها به صورت رایگان انجام می شود.

حتی می توان تمام بخش‌های موجود در پوسته را ویرایش، اضافه و یا حذف کرد و به طور کلی آن را تغییر داد. البته تغییر این پوسته ها باعث تغییر در قابلیت های آن نمی­شود و فقط ظاهر آن را دگرگون می­کند. همچنین تمامی پوسته‌های فروشگاه ساز سازیتو در گوشی‌های مختلف به زیبایی دیده می‌شوند و مشتریان شما بدون هیچ مشکلی می‌توانند در تمامی دستگاه‌ها برای خرید اقدام نمایند.

این فروشگاه ساز رایگان اندروید را می توان با اتصال به شبکه‌های اجتماعی و مدیریت  آن­ها از طریق پنل فروشگاهی مدیریت کرد. با استفاده از آن می‌توان کسب و کار خود را گسترش داد و در فضایی جدید با مخاطب‌های جدید و بسیار شروع به کسب درآمد کرد.

فروشگاه ساز اندرویدی

  • فروشگاه ساز اندرویدی آرتین وب

برنامه فروشگاه ساز آرتین وب یک فروشگاه ساز موبایل و سایت ساز اندروید انعطاف پذیر، پویا و مقرون به صرفه است. برای راه ­اندازی فروشگاه اینترنتی مناسب است. این فروشگاه ساز اندروید دارای یک تیم حرفه ای در حوزه طراحی و برنامه ­نویسی است که محصولات حرفه ای را در نمونه کا­رهای خود به ثبت رسانده ­اند.

غیر از فروشگاه ساز اندروید، فروشگاه ساز اندروید وردپرس، سایت ساز اندروید، سیستم های اتوماسیون هوشمند صنعتی و منازل، تولید دستگاه­ها و تجهیزات الکترونیکی، نمایندگی انحصاری سیستم­های هوشمند و الکترونیکی نمایش قیمت و مشخصات محصولات فروشگاهی، طراحی و برنامه ­نویسی انواع وب­سایت و نرم ­افزارهای تحت وب و موبایل نیز از رزومه کاری آن­ها است.

  • فروشگاه ساز موبایل ناپ کامرس

از ویژگی­های این فروشگاه ساز در دسترس بودن، خرید آسان و آسودگی در فرایند خرید را می­توان نام برد که باعث ایجاد حس وفاداری در مشتریان آن می­شود و همچنین مشتریان جدیدی را به خود جذب کند. فراموش نکنید که صاحبان کسب­ و­کارهای بزرگ و کوچک که با استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی وارد عرصه تجارت الکترونیک شده‌اند و یا قصد گسترش و توسعه کسب­ و­کار خود را دارند می­بایست همواره در تلاش باشند تا فروشگاه خود را با توجه به نیازها، علایق و سلایق مشتریان نگه داشته و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

”]

در دهه‌های اخیر با پیشرفت فناوری و تکنولوژی در استفاده از گوشی‌های همراه و قابلیت‌های آن­، تحقیقات زیادی در حوزه نحوه تأثیر گوشی‌های همراه بر روی تجارت الکترونیک شده است که نشان­دهنده ترجیح مردم در خرید اینترنتی است و مردم تمایل بیشتری به استفاده از گوشی همراه خود نسبت به کامپیوترهای شخصی PC و لپ‌تاپ دارند. گوشی‌های همراه همواره در دسترس کاربران بوده است.

در پس این موضوع استفاده از اپلیکیشن‌ فروشگاه ساز رایگان فارسی برای صاحبان کسب ­و کار بسیار مورد توجه قرار گرفت. همان‌طور که قبلا هم گفته شد، راحتی و سرعت در استفاده از برنامه­ ها و فروشگاه­ های اینترنتی همواره از مهم‌ترین معیارهای انتخاب آن­ها توسط کاربران است. اپلیکیشن‌های گوشی‌های همراه مختص فروشگاه، سرعت و آسودگی در خرید را برای مشتریان هر فروشگاه به ارمغان می‌آورند تا آن­ها از خدمات و امکانات فروشگاه راضی باشند.

بهتر است بدانید یکی از بزرگ‌ترین دلایل عدم طراحی و ساخت و همچنین استفاده از فروشگاه ساز اندرویدی هزینه بالای ایجاد و انتشار آن­ها است. صاحبان کسب ­و­ کار معمولاً باید زمان و هزینه قابل توجهی را برای راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی خود صرف کنند که همین امر باعث می‌شود اکثر صاحبان تجارت از این امر دوری کنند. هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی  و هزینه خرید فروشگاه ساز چقدر است؟

اما با انتخاب سایت ساز اندروید یا فروشگاه ساز کاملا رایگان اندرویدی ناپ­ کامرس می توان یک فروشگاه اینترنتی به صرفه داشت. ناپ کامرس رایگان نیست اما می توان با کمترین هزینه‌های ممکن و در کوتاه‌ترین زمان آن را خریداری و نصب نمود.

سایت ساز یا استفاده از وردپرس

  • برنامه فروشگاه ساز اندروید پرسون

فروشگاه ساز اندرویدی پرسون با طراحی حرفه ای و سازگار با انواع قالب های فروشگاهی این امکان را فراهم آورده تا با نام و برند خود در سریعترین زمان ممکن و با کامل­ترین امکانات فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

ویژگی های بارز فروشگاه ساز اندروید پرسون :

  • فایل ویدئوی آموزشی رایگان و مستندات صفر تا صد اپ
  • امکان تست 48 ساعته اپلیکیشن
  • قابلیت دوبار تغییردامنه
  • امکان تغییر رنگ بندی اپ (16میلیون رنگ)
  • پشتیبانی از سیستم چندفروشندگی دکان
  • پشتیبانی از نمودار قیمت
  • طراحی سیستم ارسال نوتیفیکیشن داخلی و اختصاصی – رایگان و بدون محدودیت
  • پشتیبانی از انواع محصولات ووکامرس از جمله محصولات متغیر ووکامرس
  • پشتیبانی از افزونه jc attribute برای نمایش انواع متغیر های رنگی و عکسی
  • امکان پشتیبانی از ویژگی های گروهبندی شده مانند دیجی کالا
  • امکان درج اسلایدر اختصاصی برای هر دسته از محصولات
  • امکان درج بنر های تبلیغاتی بصورت مجزا برای هر دسته بندی
  • پشتیبانی از نسخه ای اندروید 4 به بالا
  • قابل انتشار در تمامی مارکت ها از جمله گوگل پلی
  • امکان ایجاد لینک های متفاوت برای اسلایدر و تبلیغات (لینک به تلگرام – لینک به پیج اینستاگرام – لینک تماس – لینک وب ویو – لینک داخلی به صفحه آرشیو – لینک داخلی به یک محصول خاص)
  • پشتیبانی از افزونه yith wishlist برای سیستم علاقه مندی های کاربر
  • امکان استفاده از باکس های صفحه اصلی به تعداد دلخواه
  • قابلیت جستجوی صوتی در فروشگاه

فروشگاه ساز اندرویدی ایرانی

  • فروشگاه ساز اندروید کاموا

یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. شما می­توانید با استفاده از سایت ساز کاموا در کم­ترین زمان ممکن یک فروشگاه حرفه ­ای بسازید و فروش آنلاین فروشگاه خود را با درگاه پرداخت الکترونیکی، حتی بدون نماد اعتماد الکترونیکی تجربه کنید. سایت ساز کاموا با  استفاده از تکنولوژی­های روز دنیا، سرعت بالای وب سایت، قالب های بهینه، اتصال به پست، الوپیک و تیپاکس جهت ارسال محصولات و سرچ فوق حرفه ای فروشگاه ساز کاموا صاحبان تجارت الکترونیک را بسیار خرسند کرده است. از ویژگی­های دیگر آن ایجاد نامحدود محصولات، دسته بندی ها و عدم پرداخت کارمزد است.

همچنین مواردی مانند وب اپلیکیشن، بازاریابی موتورهای جستجو برای موتورهای جستجو مانند گوگل، ربات تلگرام فروشگاهی، جستجوی پیشرفته، سرعت و امنیت بسیار بالا، سادگی کار با فروشگاه، سرویس وبلاگ، ویرایشگر ساده، کوپن تخفیف، مدیریت سفارشات، حتی غیر­فعال کردن سبد خرید، فروش بدون کارمزد، اتصال به سرویس ایمیل مارکتینگ و مشاهده تعداد بازدیدها در کارنامه فروشگاه ساز کاموا وجود دارد.

جمع بندی

با توجه به چندین برنامه فروشگاه ساز اندروید خارجی و ایرانی که معرفی شد، قدم اول در انتخاب هر یک از این اپلیکیشن­ها در نظر گرفتن مواردی است تا برای فروشگاه خود بهترین اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی رایگان یا پولی را برگزینیم.

به عنوان مثال نوع خدمات و محصولات فروشگاه، مشتریان، گزینه های کاربردی که می بایست در فروشگاه ساز داشته باشیم، انواع دسترسی ها و … در انتخاب ما اثرگذار هستند. با لیست کردن نیاز فروشگاه خود و بررسی ویژگی های هر یک از سایت ساز اندروید یا فروشگاه ساز اندرویدی می توانیم گزینه خوبی را انتخاب و فروشگاه آنلاین خود را بسازیم.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان