8 پلتفرم وبینار + نرم افزار وبینار چیست؟

۸ پلتفرم وبینار + نرم افزار برگزاری نرم افزار وبینار چیست؟
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

این روزها بحث کلاس‌های آنلاین و سمینارهای مجازی به اوج خود رسیده و روزبه‌روز بازار داغ‌تری پیدا می‌کند. مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های مختلف که به دنبال بستری مناسب برای برگزاری کلاس و همایش‌های گوناگون هستند، می‌توانند با شناخت انواع نرم افزار وبینار ایرانی یا خارجی، مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنند. احتمالا نام نرم‌افزارهای خارجی زوم و ادوبی کانتکت به گوشتان خورده و می‌دانید که به‌اندازه کافی شناخته‌شده هستند به همین دلیل ما در این مطلب به معرفی سایت‌ها و نرم افزار وبینار ایرانی می‌پردازیم.

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده است که نرم افزار وبینار چیست  و بهترین پلتفرم های کلاس آنلاین کدام یک از نرم افزارها می باشد در این مقاله با ما همراه باشید. برقراری ارتباط مقوله‌ای است که در طول تاریخ برای بشر موضوعی بااهمیت بوده است. درواقع می‌توان این‌طور گفت که اساس برقراری ارتباط در طول زمان ثابت مانده اما نحوه برقراری این ارتباط در هر عصر با عصری دیگر تفاوت‌هایی یافته است.

برای مثال امروزه با پیشرفت علم  و ساخت اولین ماهواره‌ها زندگی ما به سمت الکترونیکی شدن هدایت گشت و این امکان برای نسل ما فراهم گردید تا با انسان‌های ساکن در هر گوشه از کره زمین بتوانیم از راه دور گفت‌وگو کنیم و حتی تصویر آن‌ها را در گوشی موبایل یا کامپیوتر خود به‌وضوح ببینیم.

وبینار نیز نوعی پل ارتباطی آنلاین محسوب می‌شود که  می‌تواند ما را به انسان‌هایی در نقاط مختلف دنیا وصل کند در این مقاله قرار است 8 نرم‌افزار وبینار، پلتفرم برگزاری وبینار رایگان و پولی، افزونه برگزاری وبینار آنلاین (معرفی بهترین نرم افزار برگزاری وبینار) و افزونه ضبط اسکای روم را طور کامل برای شما بررسی کرده و شرح دهیم.

پلتفرم وبینار پلتفرم وبینار

ایسمینار

وب‌سایت ایسمینار به‌عنوان بهترین وبینار ایران شناخته می‌شود. ایسمینار، صفر تا صد هر چیزی را که برای برگزاری وبینار شما مثل زیرساخت و نرم‌افزار وبینار، مدیریت کاربران، ثبت‌نام آنلاین، بسته‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و فروش فیلم وبینارهای برگزار شده را ارائه می‌دهد؛ به‌عبارت‌دیگر با ایسمینار هم می‌توانید وبینار برگزار کنید و هم در وبینارها شرکت کنید.

ایسمینار از مهر‌ماه سال 1392 فعالیت خود را شروع کرده و از نیمه‌ی دوم سال 1397 به‌عنوان یک پلتفرم دو‌سویه (مدیریت و فروش بلیت رویدادها) به‌صورت جدی به فعالیت پرداخته است.

هدف ایسمینار، ارتقای سطح مهارت‌های افراد جامعه در سطوح مختلف علمی، اقتصادی و یا موارد دیگر، به‌صورت عمومی و تخصصی است و به گفته‌ی خودشان به دنبال بهره‌مندی تمام هم‌وطنان از تجربیات استادان مجرب، بدون درنظرگرفتن محدودیت‌های جغرافیایی، زمانی و یا اقتصادی هستند.

اسکای‌روم

اسکای‌روم یک پلتفرم بومی برگزاری وبینار است که بسیار موفق عمل کرده. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن استفاده‌ی آسان و چت فارسی است و از‌آنجایی‌که در نرم‌افزارهایی مثل ادوبی از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌شود، این ویژگی بسیار کارآمدی محسوب می‌شود. برای استفاده از اسکای‌روم نیازی به نصب هیچ نرم‌افزاری ندارید.

ایوند

یکی دیگر از بهترین سایت‌های برگزاری وبینار ایرانی، ایوند است که به‌منظور دسترسی بهتر کاربران دو نر‌م افزار وبینار ایرانی ارائه کرده که بیش از 20 هزار نصب فعال در کافه بازار داشته است. همچنین ایوند استفاده از تمامی ابزارهای ثبت‌نام را برای رویدادهایی که هیچ درآمدی ندارند، کاملا رایگان قرار داده است.

وبینار پلاس

ساختار وبینار مثل اسکای‌روم کاملا تحت وب بوده و برای اجرا، به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزار جانبی ندارد، فقط کافی است مرورگر دستگاه خود را باز و اطلاعات دسترسی را وارد کنید. این سایت از سال 1397 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است.

وبرنو

وبرنو اولین وب‌سایت در ایران است که امکان میزبانی هم‌زمان بیش از 1000 نفر در یک رویداد آنلاین را فراهم کرده است. علاوه بر امکانات مشترک با دیگر سایت‌ها، در وبرنو امکان ضبط رویداد، آزمون و نظرسنجی هم وجود داشته و نیازی به نصب نرم‌افزار ندارد.

گیلارو

گیلارو نیز یک نرم افزار وبینار ایرانی است که برای اندروید و آیفون طراحی شده و بیش از 100 نصب فعال در کافه بازار دارد. این سایت از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است.

سیناوب

شرکت شریف پردازشگر دانش یا همان سیناوب، در سال 1387 تاسیس شد و سال 1397 به عضویت پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف درآمد. سیناوب به نشریات علمی کمک می‌کند که دریافت و ارزیابی مقالات خود را مدیریت کنند، وضعیت مقالات ارسالی خود را رهگیری نموده و انتشار الکترونیکی نشریاتشان را انجام دهند.

بهترین پلتفرم برگزاری وبینار در ایران

افزونه برگزاری وبینار یا نرم افزار وبینار چیست؟(پلاگین وبینار وردپرس چیست)

وبینار در واقع یک ابزار قدرتمند اینترنتی درزمینهٔ ی آموزش آنلاین محسوب می‌گردد. در واقع وبینار یک رویداد آنلاین است که توسط یک سازمان یا شرکت میزبانی می‌شود و از طریق رایانه و طریق اینترنت برای گروهی از افراد قابل‌رؤیت خواهد بود. (از وبینار گاهی اوقات به‌عنوان “پخش وب” ، “رویداد آنلاین” یا “سمینار وب” نیز یاد می‌شود.)

یک وبینار به یک سخنران از هر سازمان یا شرکت میزبانی این اجازه را می‌دهد تا ارائه‌های پاورپوینت، فیلم‌ها، صفحات وب یا سایر محتوای چندرسانه‌ای را با مخاطبان مربوطه خود به اشتراک بگذارد.

وبینارها معمولاً دارای اجزای شنیداری و بصری می‌باشند. جز بصری وبینار از طریق یک ابزار کنفرانس وب یا مرورگر اینترنت به اشتراک گذاشته می‌شود. قسمت صوتی یک وبینار معمولاً از طریق رایانه مخاطبان (از طریق بلندگوها و پخش‌کننده‌های رسانه) یا از طریق تلفن پخش می‌شود.

یک وبینار همچنین به شرکت میزبان امکان تعامل با مخاطبینان را می‌دهد. مخاطبان می‌توانند از طریق سخنران یا شخصی که رهبری وبینار را بر عهده دارد از طریق ابزار پیام‌رسانی فوری یا پست الکترونیکی سوا لاتشان را بلافاصله بپرسند.

برگزاری وبینار موفق

8 نرم افزار وبینار چیست (افزونه ضبط کلاس اسکای روم)

می‌توان این‌گونه گفت که بهترین نرم‌افزار وبینار باید بتواند  امکان ثبت، به اشتراک‌گذاری را بدون هیچ مشکلی و از کار افتادگی برای شما محیا کند. همچنین اگر به‌دنبال مطالعه دقیق‌تر در مورد سایت برگزاری وبینار آنلاین هستید حتما مقاله «وبینار (Webinar) چیست؟ 💻 از یادگیری تا کسب درآمد از سمینار انلاین…» را مطالعه کنید.

یک نرم‌افزار برگزاری وبینار باید به شما در ارائه ویدیوهایی باکیفیت بالا و زنده کمک کند. افزونه وبینار می‌تواند به شما کمک کند تا با آموزش زنده بتوانید به برگزاری کلاس آنلاین در وردپرس بپردازید.

اکثر ابزارهای کنفرانس ویدئویی همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند نظرسنجی داخلی، نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل، ویژگی‌های چت زنده، پخش زنده و غیره می باشند.در ادامه ما بهترین گزینه‌های نرم‌افزار برگزاری وبینار را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • Demio نرم افزار وبینار چیست

Demio شاید بهترین انتخاب ممکن در میان نرم‌افزارهای هم رده‌ی خودش باشد و این پلتفرم برگزاری وبینار ترکیبی عالی از وبینارهای بدون بارگیری را برای مخاطبان به اشتراک می‌گذارد و بهترین پلتفرم کلاس آنلاین است .دمینو ویدیوها را در زمان مشخص‌شده با پخش جریانی HD و یک بستر زیبا به شما ارائه می‌کند.

این نرم‌افزار همه ویژگی‌های کنفرانس ویدیویی موردنیاز شما را دارد. البته اکثر برنامه هایی که پرداخت داخلی دارند و رایگان نمی‌باشند دارای ویژگی‌های عالی می‌باشند که این ویژگی‌ها در دمینو شامل نصب پیشرفته وبینار، چت 24 ساعته و پشتیبانی ایمیل، وبینارهای نامحدود، ذخیره‌سازی و ضبط، تجزیه‌وتحلیل قوی می‌باشد.

  • ویژگی‌های اصلی این نرم افزار وبینار چیست:
  1. ضبط‌های وبیناربصورت خودکار
  2. قابلیت چت و نظرسنجی
  3. ارائه تجزیه‌وتحلیل داخلی
  4. می‌تواند به‌راحتی با سایر ابزارهای بازاریابی ادغام شود.
  5. اتوماسیون ایمیل و یادآوری رویداد.

ویژگی خوب دیگر این پلتفرم برگزاری وبینار این است که Demio یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان را به علاقه‌مندان خود ارائه می‌دهد، که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوانند در این زمان مقرر شده تمام ویژگی‌های Demio را آزمایش کنند.

نرم افزار وبینار Demio

  • WebinarJam نرم افزار وبینار چیست

این برنامه درواقع یکی از بهترین نرم‌افزار برگزاری وبینار می‌باشد.با استفاده از این برنامه حتی اگر شما  هیچ دانش فنی درزمینهٔ راه‌اندازی وبینار هم نداشته باشید این پلتفرم برگزاری وبینار با کاربرد آسانی که دارد استفاده از خود را برای همه اقشار جامعه ممکن کرده است.

علاوه بر این WebinarJam که یکی از پلتفرم های برگزاری وبینار است، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید مستقیماً در یک صفحه YouTube به‌صورت زنده و آنلاین، یک جلسه امن و محافظت‌شده را با استفاده از رمز عبورهای معین‌شده  با مخاطبان هدف خود به‌صورت داشته باشید.یکی دیگر از مزایای این پلتفرم وبینار ایجاد ارتباطات دوطرفه عالی از طریق Live Chat پیشرفته است.

WebinarJam از یک فناوری توزیع پخش گسترده و منحصر به فرد استفاده می‌کند و علاوه بر این از تمام آخرین فن آوری ها مانند RTMP ، WebRTC ، HLS و Flash نیز برخوردار است که باعث می‌شود تقریباً با همه مرورگرهای وب و دستگاه‌ها سازگار باشد.

در این برنامه هر ویدیو به‌طور خودکار ضبط می‌شود و استفاده از این نرم‌افزار بسیار آسان و راحت می‌باشد، همچنین دارای فیلم‌های آموزشی برای کمک از راه دور به کاربران خود می‌باشد.

نرم افزار وبینار WebinarJam

  • ویژگی‌های اصلی این نرم افزار وبینار چیست:

  1. امکان ضبط با  افزونه ضبط کلاس در اسکای روم
  2. ادغام با شبکه های اجتماعی.
  3. سازگاری با مرورگرها و سیستم‌عامل‌های مختلف
  4. طرز استفاده بسیار آسان
  • WebinarNinja نرم افزار وبینار چیست؟

WebinarNinja یک برنامه وبینار بسیار قدرتمند می‌باشد  که توسط مارک های بزرگی مانند AppSumo ،Podia ،Printful و غیره مورداستفاده قرار می‌گیرد و مورد تائید آنان است. یکی دیگر از برنامه‌های وبینار که طرز استفاده و کارکرد آسانی دارد.

شما می‌توانید با استفاده از WebinarNinja چهار نوع مختلف وبینار بسازید:

  1. زنده – به‌صورت کاملا زنده و قابل تعامل با مخاطبین.
  2. خودکار – شامل وبینارهای ضبط‌شده‌ای که در زمان‌های خاص یا بر اساس تقاضا ضبط گشته‌اند.
  3. دنباله‌دار – گروهی متشکل از چندین وبینار.
  4. ترکیبی – به‌صورت ترکیبی تشکیل‌شده از فیلم‌های زنده و ضبط‌شده.
  • ویژگی‌های اصلی این نرم افزار وبینار چیست:

  1. قابلیت چت
  2. اشتراک‌گذاری فوری در صفحه
  3. برگزاری نظرسنجی قبل، در حین و بعد از برگزاری وبینار.
  4. ایمیل‌های خودکار

نرم‌افزار WebinarNinja  هم به مدت 14روز استفاده رایگان آزمایشی دارد و میتوانید از  این نرم افزار وبینار رایگان تا 14 روز به صورت free استفاده نمایید تا مخاطبان بتوانند در طول این 14 روز و با امتحان کردن همه‌جانبه این نرم‌افزار تصمیم به خرید درون برنامه‌ای آن بگیرند. به‌طورکلی می‌توانم بگویم که WebinarNinja ابزاری عالی برای کسانی است که به دنبال ویژگی‌های پیشرفته و توانایی برقراری سریع وبینار هستند.GoToWebina نرم افزار وبینار چیست همچنین اگر به‌دنبال مطالعه در مورد وبینار هستید حتما مقاله «راهنمای “ورود به وبینار” با Adobe connect+ اسکای روم و …» را مطالعه کنید.

بهترین نرم‌افزار یا پلتفرم اجرای وبینار برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ می‌باشد.

با GoToWebinar  دیگر لازم نیست نگران شلوغی ناشی از سازمان‌دهی وبینار خود باشید و با استفاده از آن فقط می‌توانید بر روی جذب افراد بیشتر و رشد تجارت خود تمرکز کنید.

تمام‌کاری که شما انجام می‌دهید این است که تاریخی را که می‌خواهید میزبان وبینار خود باشید را در این نرم‌افزار انتخاب کنید و منتظر باشید تا ان روز فرابرسد.

استفاده از این برنامه شما را در معرض ویژگی‌های مختلفی قرار می‌دهد تا به‌واسطه آن بتوانید تجربه استفاده خود را بهبود ببخشید. شما همچنین می‌توانید به چندین قالب وبینار داخلی دسترسی پیدا کنید که بهترین فضای کسب‌وکار را برای شما فراهم می‌کند.

علاوه بر ویژگی‌های ذکرشده این نرم‌افزار با داشتن ویژگی‌های چشمگیر دیگری مانند یادآوری خودکار ایمیل، دعوت‌نامه‌های قابل تنظیم وبیناربه شما این امکان را می‌دهد تا به تبلیغ بپردازید و بتوانید در کسب‌وکارتان ترافیک گسترده‌ای را هدایت کنید. سایر ویژگی‌های این برنامه شامل نظرسنجی‌ها و نظرسنجی‌های داخلی، ضبط خودکار وبینار و موارد دیگر می‌شود.

  • ویژگی‌های اصلی این نرم افزار وبینار چیست

  1. قدرت تحلیلی قوی.
  2. کیفیت فیلم HD
  3. ادغام با GoToMeeting.
  4. نظرسنجی‌ها و نظرسنجی‌های داخلی برای جلب مخاطبان شما.
  5. ضبط خودکا، که می‌تواند به‌صورت کاملاً آنلاین به اشتراک گذاشته شود.
  6. قابلیت ادغام با ابزارهایی مانند Zapier ، Salesforce ، Unbounce و غیره
  • Livestorm:

اگر برای شما هم سوال شده است که بهترین برنامه وبینار چیست ؟ باید در جواب بگوییم ، Livestorm بهترین نرم‌افزار وبینار درزمینهٔ ی آموزش زنده می‌باشد. Livestorm ابزاری قدرتمند است که برای کارایی و ارتباطات ویدیویی قوی ساخته‌شده است. از هر دستگاهی ازجمله رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ‌ها، تبلت ها و تلفن‌های همراه می‌توان به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کرد. این نرم‌افزار در هر مرورگری بدون محدودیت در اندازه وبینار کار می کند.

با استفاده از این نرم ابزار شما می‌توانید وبینارهای زنده یا ضبط‌شده اجرا کنید. این پلتفرم وبینار برای رویدادهای زنده ازجمله دموی محصول، آموزش مشتری و سایر موضوعات فروش فنی بسیار مناسب است. این ابزار وبینار امنیت داده‌های شمارا بسیار جدی می‌گیرد و 100٪ با GDPR سازگار است.

  • ویژگی‌های کلیدی این نرم افزار وبینار چیست

  1. ادغام و تجزیه‌وتحلیل وبینارها و جلسات ویدئویی.
  2. سطح بالایی از اتوماسیون را با استفاده از توالی وبینار فراهم می‌کند.
  3. پشتیبانی جامع و چندزبانه به مشتری ارائه می‌دهد.
  4. این برنامه با ویژگی‌هایی مانند دعوت با یک کلیک، اشتراک صفحه و .. ارائه می‌شود.
  5. Livesorm یک طرح فریمیوم با ویژگی‌های اساسی ب شما ارائه می‌دهد.
  6. فضای ذخیره‌سازی نامحدود
  7. به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید داده‌های خود را به‌صورت CSV یا XLS صادر کنید.

نرم افزار وبینار Livestorm

  • ClickMeeting نرم افزار وبینار چیست؟

بهترین ابزار برای ویژگی‌های آموزش. ClickMeeting یکی از پلتفرم های برگزاری وبینار  است و در واقع بهترین ابزار برای وبینار های آموزشی می‌باشد و با رابط کاربری و چشمگیر و درعین‌حال کاربرپسند، یکی از محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های نرم‌افزار وبینار در 8 نرم‌افزار لیست ما می‌باشد.

ClickMeeting دسترسی شما را به مشتریان برای آموزش، فروش ، مراحل عرضه محصول جدید و سایر جنبه‌ها آسان می‌کند. در کل  این یک پلتفرم بصری و کاملاً یکپارچه می‌باشد که گزینه‌هایی را برای وبینارهای خودکار و دعوت‌های سفارشی‌تان فراهم می‌کند.

ClickMeeting خصوصاً برای مشاغل کوچک و متوسط مناسب است، تا بتوانند بدون هیچ نگرانی درزمینهٔ موارد فنی، دستورالعمل‌های روشنی را برای راه‌اندازی رویدادها بدون زحمت دریافت کنند.

  • ویژگی‌های اصلی این نرم افزار وبینار چیست

  1. ارائه نظرسنجی
  2. داشتن گزینه‌های گپ و جلسات تعاملی.
  3. برای افزایش تعامل شما می‌تواند به فیس بوک و یوتیوب متصل شود.
  4. می‌توانید کل صداها و یا فیلم جلسات زنده موردنظر را ضبط کنید، سپس در ابر یا فضای ذخیره‌سازی آن را برای خود ذخیره نمایید.
  5. چندین مجری می‌توانند به‌صورت HD فیلم ارائه دهند.
  • EasyWebinar نرم افزار وبینار چیست

اگر می خواهید بدانید بهترین برنامه وبینار چیست ؟ باید در پاسخ بگوییم نرم افزار وبینار EasyWebinar بیشتر در زمینهٔ ی تجارت مورد توجه  کاربران قرار می‌گیرد. EasyWebinar را می‌توان تنها بستر نرم‌افزاری آنلاین دانست که با موفقیت توانسته به تلفیق فناوری وبینار با انواع استراتژی های بازاریابی بپردازد.

این نرم‌افزار وبینار چندین ویژگی دیگر از جمله ادغام با نرم‌افزارهای محبوب بازاریابی از طریق ایمیل و  سبد خرید را به شما ارائه می‌دهد.

  • ویژگی‌های اصلی این نرم افزار وبینار چیست

  1. گزینه‌های اشتراک صفحه، ویدیوی HD و گپ زنده تعاملی.
  2. به حداکثر 100 شرکت‌کننده اجازه شرکت در وبینار را می‌دهد.
  3. ویژگی‌های چت قوی دارد و همراه در دسترس است.
  4. ادغام با ورد پرس و افزونه کلاس آنلاین ورد پرس.
  5. امکان ادغام با ابزارهای معروفی چون MailChimp ، GetResponse و غیره را برای شما فراهم می‌کند.
  • EverWebinar نرم افزار وبینار چیست

EverWebinar به‌عنوان “قدرتمندترین پلتفرم اتوماتیک وبینار” و بهترین نرم افزار برگزاری وبینار شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین ابزارهای این لیست است. برخی از ویژگی‌های EverWebinar  شامل ارتباطات ایمیل کاملاً خودکار مبتنی بر فعالیت مشتری، امکان نگه ‌داشتن کاربران در مدار و تنظیم کامل زیر سه دقیقه برای کاربران می‌باشد.

همچنین، وبینارها را به‌طور خودکار ضبط می‌کند تا کاربر بتواند آن‌ها را در مواقع لزوم مجدداً پخش کند. EverWebinar به بهترین وجه مناسب برای مشاغل کوچک و متوسطی است که به دنبال تولید هدایت و افزایش فروش خود با استفاده از Webinars هستند.

  • ویژگی‌های اصلی این نرم افزار وبینار چیست

  1. جابه‌جایی پلتفرم با یک کلیک بین WebinarJam و EverWebinar.
  2. به شما امکان می‌دهد تعداد مخاطبان خود را جعل کنید.
  3. یک سیستم برنامه‌ریزی پیشرفته است که به شما کمک می‌کند تا تاریخ‌های غیرقابل دسترسی را مسدود کنید.
  4. قابلیت تشخیص خودکار منطقه زمانی برای سهولت کاربران در سراسر جهان.

نرم افزار وبینار EverWebinar

فهرستی از افزونه وبینار وردپرس:

وبینار انتخاب خوبی برای برقراری ارتباط با جمعیت و یا دوستانتان می‌باشد. آن‌ها می‌توانند به‌واسطه‌ی وبینار با شما دیدار کنند و نظر خود را در وب‌سایت شما درج کنند.

علاوه بر این‌ها آیا می‌دانستید که می‌توانید یک صفحه وبینار آنلاین در وردپرس بدون داشتن اطلاعات خیلی تخصصی کد نویسی ایجاد کنید؟ در ادامه ما سه تا از بهترین پلاگین های وبینار وردپرس را برای شما بررسی می‌کنیم.

  1. WebinarJam:

این نرم‌افزار یک دستیار مفید است که به شما کمک می‌کند تا وبیناری باکیفیت بالا را تجربه کنید. ویژگی برجسته این افزونه وبینار وردپرس که ممکن است شما آن را دوست داشته باشید ظاهر زرق و برق دار آن است. علاوه بر این، توانایی آن در ارائه کیفیت بالا ویدئو از ویژگی‌های قابل‌توجه آن است هم چنین با استفاده از این نرم افزار ضبط وبینار را می توانید به خوبی انجام بدهید.

  1. WebinarPress:

با استفاده از WebinarPress  که  از بهترین نرم افزار برگزاری وبینار  است شما می‌توانید وبینارهای زنده را با YouTube ، Vimeo ، Air در وب‌سایت خودسازمان‌دهی و نمایش دهید. مخاطبان شما به‌راحتی می‌توانند در آنجا شرکت کنند و نظرات و سؤالات خود را با شما در میان بگذارند.افزونه وبینار وردپرس WebinarPress رایگان و استفاده از آن آسان است بنابراین برای اجرای آن در سایت خود نیازی به مهارت کد نویسی ندارید.

  1. WP GoToWebinar:

بهترین نرم افزار وبینار رایگان، پلتفرم کلاس آنلاین رایگان WP GoToWebinar است که یک افزونه بسیار مفید است که به شما این امکان را می‌دهد تا با پیوند دادن حساب‌های GoToWebinar به وب‌سایت خود و استفاده از چند کد کوتاه، بتوانید وبینار را در هر نقطه از صفحه موردنظر خود نمایش دهید.

به علاوه این نرم افزار برگزاری وبینار رایگان است و ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. همچنین  این پلتفرم رایگان کلاس آنلاین به شما توانایی برگزاری کلاس آنلاین در وردپرس و قابلیت ضبط کلاس اسکای روم را می‌دهد.

افزونه مفید وبینار ورد پرس GoToWebinar

همانطور که در این مطلب گفته شد وبینارها در یک سال گذشته رشد بسیار زیادی داشته‌اند و افراد زیادی از این طریق به درآمدهای بالا رسیده‌اند. برای راحتی هرچه بیش‌تر می‌توانید از افزونه وبینار وردپرس استفاده کنید تا در سریع‌ترین شکل ممکن وارد برنامه وبینارتان بشوید.

همچنین بهتر است چند نرم افزار برگزاری وبینار رایگان را به صورت نصب شده روی دستگاه‌تان داشته باشید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به وبینار مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. معمولا وبینارها از پلت‌فرم‌های مختلفی برای برگزاری استفاده می‌کنند و همین طور که در این مطلب بررسی شد بیش‌ترین استفاده این وبینارها از پلتفرم‌ برگزاری وبینار رایگان است.

نتیجه‌گیری:

در این مقاله سعی کردیم به‌صورت ساده برای شما توضیح دهیم که نرم‌افزار وبینار چیست و شمارا با 8 تا از بهترین نرم‌افزارها و پلتفرم‌های برگزاری وبینار وانواع پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین آشنا کردیم.

درواقع وبینار به‌نوعی سمینار آنلاین گفته می‌شود که با استفاده زا اینترنت و به‌صورت کاملاً زنده برگزار می‌گردد.این قابلیت خصوصاً در سال 99 به علت همه‌گیری ویروس کرونا مورداستفاده‌ی دانشگاه‌ها و مدارس و … قرار گرفت.

به‌هرحال اگر شما قصد دارید تا وبینار ها و کلاس‌های مجازی آموزشی را  در ورد پرس راه‌اندازی کنید اما از کد نویسی های آن می ترسید باید به شما بگوییم که با استفاده از افزونه کلاس آنلاین وردپرس دیگر برای برگزاری کلاس آنلاین در وردپرس به کد نویسی در سطح خیلی پیشرفته نیاز ندارید و از این به بعد می توانید این کار را به راحیت انجام دهید.

برخی از سوالات رایج

افزونه برگزاری وبینار یا نرم افزار وبینار چیست؟(پلاگین وبینار وردپرس چیست)

وبینار در واقع یک ابزار قدرتمند اینترنتی درزمینهٔ ی آموزش آنلاین محسوب می‌گردد. در واقع وبینار یک رویداد آنلاین است که توسط یک سازمان یا شرکت میزبانی می‌شود و از طریق رایانه و طریق اینترنت برای گروهی از افراد قابل‌رؤیت خواهد بود. (از وبینار گاهی اوقات به‌عنوان “پخش وب” ، “رویداد آنلاین” یا “سمینار وب” نیز یاد می‌شود.)

Demio نرم افزار وبینار چیست؟

Demio شاید بهترین انتخاب ممکن در میان نرم‌افزارهای هم رده‌ی خودش باشد و این نرم‌افزار ترکیبی عالی از وبینارهای بدون بارگیری را برای مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.دمینو ویدیوها را در زمان مشخص‌شده با پخش جریانی HD و یک بستر زیبا به شما ارائه می‌کند

ویژگی‌های اصلی این نرم افزار وبینار چیست؟

  1. ضبط‌های وبیناربصورت خودکار
  2. قابلیت چت و نظرسنجی
  3. ارائه تجزیه‌وتحلیل داخلی
  4. می‌تواند به‌راحتی با سایر ابزارهای بازاریابی ادغام شود.
  5. اتوماسیون ایمیل و یادآوری رویداد.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان