کسب درآمد از بلاک چین (+25 روش) | Blockchain چیست؟

بلاک چین چیست و چگونه از بلاک چین کسب درآمد کنیم؟
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

بلاک چین چیست ؟ و کسب درآمد از بلاک چین چگونه است ؟ این روزها شغل‌ها و کسب و کارهای جدید در دنیای مجازی شکل گرفته‌اند که برخی از آن‌ها درآمد بسیار خوبی دارد. البته با توجه به این که درآمد بعضی از این کسب و کارها به ارزهای خارجی است، درآمد این شغل‌ها در ایران بسیار عالی است. از طرفی برخی دیگر از این شغل‌ها در خارج از کشور مالیات و عوارض سنگینی دارد اما با توجه به نوپا بودن این شغل‌ها در ایران هنوز قوانین خاصی برای آن در نظر گرفته نشده و به همین خاطر می‌تواند تا ۱۰۰ درصد برای شما سودآور باشد.

ارز‌های دیجیتال و بلاک چین یکی از جدیدترین حوزه‌های کسب و کار است که درآمد بسیار بالایی دارد اما از طرفی نیاز به دانش و مهارت دارد. این دانش مهارت در دنیای وب موجود است و در بیش‌تر مواقع نیازی به هزینه کردن برای آموزش این کسب و کارها ندارید؛ البته از آن جایی که این شغل و مهارت در کشور ایران جدید به حساب می‌آید، ممکن است برای شروع نیاز به راهنمایی داشته باشید.

در ضمن به یاد داشته باشید که برخی از مقالات مرتبط با این مطلب که می‌تواند برای شما مفید باشد در زیر آمده است.

۱ـ کسب و کار اینترنتی چیست

۲ـ کسب درآمد از موبایل بر پایه بلاک‌چین

۳ـ پردرآمدترین شغل‌های ایران

۴ـ اهمیت کار تیمی در بلاک چین

۵ـ تغییر شغل از کارمندی به حوزه بلاک چین

این مقالات مرتبط با حوزه بلاک چین است و مطالعه آن‌ها می‌تواند کمک زیادی به شما داشته باشد.

 

بلاک چین و ارز دیجیتال چیست؟

بلاک چین چیست؟

بلاک چین چیست و چگونه کار میکند؟ بلاک چین در حقیقت یک سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است که تفاوت آن با دیگر سیستم‌ها این است که اطلاعات ذخیره شده روی آن میان همه اعضای سیستم به اشتراک گذاشته می‌شود. به کمک استفاده از رمزنگاری و توزیع داده‌ها، امکان هک، حذف و یا دستکاری اطلاعات ثبت شده در این سیستم به صفر می‌رسد.

برای درک بهتر این موضوع فرض کنید یک برگه را در مکانی خاص قرار می‌دهیم و مردم با تلفن‌های همراه‌شان از ان عکس می‌گیرند، حال اگر این برگه را از بین ببریم آیا اطلاعات آن هم از بین می‌رود؟ قاعدتا چون تعداد زیادی عکس از آن تهیه شده است به هیچ عنوان محتویات این برگه از بین نمی‌رود. حال این مردم در صنعت بلاک چین چندین میلیون نفر هستند که در بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال فعال هستند.

البته در نظر داشته باشید که بلاک چین صرفا عمومی نیست و این گونه نیست که شما هر اطلاعاتی را در آن قرار دهید با همه افراد به اشتراک گذاشته می‌شود، بلکه شما می‌توانید گروه‌های خصوصی و عمومی تعریف کنید و مشخص کنید که این اطلاعات با چه کسانی به اشتراک گذاشته شود.

بسیاری از سازمان‌های بزرگ امروزی برای نگهداری اطلاعات‌شان از فناوری بلاک چین استفاده می‌کنند و با این کار احتمال هک شدن یا از بین رفتن اطلاعات‌شان به صفر می‌رسد.

کسب درآمد از بلاک چین

بلاک چین چگونه کار می‌کند؟

سوالی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد این است که این سیستم پیشرفته چگونه کار می‌کند و اساسا روال کاری آن به چه شکلی است؟ بلاک چین در حقیقت تشکیل شده از ۲ کلمه بلوک و چین(زنجیره) است. در هر بلاک می‌تواند اطلاعات خاصی ثبت شود؛ حالا این اطلاعات می‌تواند شماره کارت بانکی اعضای یک شرکت باشد یا نمرات دانشجویان یک دانشگاه و یا حتی علت بازداشت مجرمان یک کشور.

حال اطلاعات این بلوک‌ها به شکل زنجیره‌ای به یک‌دیگر مرتبط می‌شوند و این زنجیره بلاک چین را تشکیل می‌دهد. داده‌ها و اطلاعات یک بلاگ چین در یک کامپیوتر و یا سرور خاص ذخیره نمی‌شوند  بلکه این اطلاعات در هر قسمت از کامپیوتری به کامپیوتر بعدی انتقال پیدا می‌کند. این اطلاعات امکان تغییر کردن ندارند و اگر یکی از افراد این زنجیره اقدام به تغییر اطلاعات کند، کل زنجیره نامعتبر می‌شود؛

این موضوع به کمک سیستمی با نام هش شناخته می‌شود. بعد از این که شما به زنجیره متصل شدید باید در نظر داشته باشید که تغییر اطلاعات فقط در صورتی امکان‌پذیر است که اکثر افراد زنجیره با شما موافق باشند، در غیر این صورت تغییر اجباری در اطلاعات باعث از بین رفتن امنیت اطلاعات می‌شود.

راه های کسب درآمد از این سیستم

کسب درآمد از بلاک چین

درآمد داشتن از بلاک چین کار سختی نیست اما ممکن است برخی از روش‌های آن در ایران کاربردی نداشته باشد. برای مثال یکی از روش‌های کسب درامد دلاری واقعی از بلاک چین ساخت شرکتی بر پایه بلاک چین است اما ممکن است در ایران راه‌اندازی یک شرکت بر پایه بلاک چین نیاز به درآمد زیادی داشته باشد.

پس در نظر داشته باشید که در ایران می‌توانید از روش‌های سریع استفاده کنید و در کم‌ترین زمان به درآِمد مناسب دلاری برسید. این درامد ممکن است برای هر فرد و شرکتی متفاوت باشد. درآمد از بلاک چین را می‌توانید به عنوان شغل دوم خود انتخاب کنید اما برای این که بتوانید به بالاترین میزان درامد از حوزه بلاک چین برسید بهتر است زمان زیادی را برای آموزش‌تان در این حوزه صرف کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که برخی از راه‌های درآمدزایی از این کسب و کار نیازی به حرفه‌ای بودن ندارد، برای مثال شما به کمک خرید و فروش ارز‌های دیجیتال می‌توانید به درآمد بالایی برسید اما شرط آن این است که تحلیل درستی از وضعیت این بازار داشته باشید. موضوعات اقتصادی و سیاسی زیادی روی حوزه بلاگ چین تاثیر مستقیم دارند پس باید با تحلیل کامل و دقیق این حوزه را پیش ببرید.

در ادامه به بررسی انواع روش‌های درآمدزایی از حوزه بلاک چین می‌پردازیم. بهترین راه سرمایه گذاری چیست؟

کسب درآمد از بلاک چین

۱ـ سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال

ارزهای دیجیتال این روزها یکی از پر ارزش‌ترین ارزها هستند و حتی از بسیاری از ارزهای سنتی هم ارزش و محبوبیت بیش‌تری پیدا کرده‌اند. ارزهای دیجیتال در زمان کمی به رشد قابل توجهی رسیدند و نظر بسیاری از افراد را کسب کردند. یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال بیت کوین است که در سال ۲۰۰۹ میلادی معرفی شد و از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ ارزش آن حدود ۱۰ برابر شد.

بازار ارزهای دیجیتال نیاز به دانش‌ه اقتصادی دارد و به نوعی مانند بازار بورس است اما با کمی گشت گذار در دنیای وب می‌توانید کلیت بالا و پایین شدن ارزهای دیجیتال را متوجه شوید.

تعداد شرکت‌ها و کسب و کارهایی که بیت کوین را به عنوان یک ارز رسمی پذیرفته‌اند هر روز رو به افزایش است و این افزایش به معنای محبوبیت بالای ارزهای دیجیتال است. بیت‌ کوین تنها بازیگر ارزهای دیجیتال نیست و در این بین ارزهای دیگری مانند اتریوم، ریپل ،مونرو، لایت کوین و بیتکوین کش وجود دارند اما کماکان مهم‌ترین ارز، بیت کوین است.

۲ـ ساخت شرکت یا اپلیکیشن بر پایه بلاک چین

این روزها شرکت‌های زیادی در حوزه پرداخت و خرید و فروش بلاک چین عرضه شده‌اند. یکی از راه‌های درآمدزایی از بیت کوین هم ساخت اپلیکیشن‌ها و شرکت‌های بلاگ چین است.

البته فعالیت در این حوزه‌ها نیاز به دانش تخصصی دارد و نباید به شکل ساده‌ای به آن نگاه کرد. شرکت‌های فعال در زمینه بلاک چین در ایران هم کار خود را شروع کرده‌اند و چند سالی است این حوزه در ایران آغاز شده است اما هنوز به شکل جا افتاده‌ نیست. اکوسیستم استارتاپی ایران یکی از اولین پذیرندگان فناوری بلاک چین بود که در حال تحقیق و توسعه شرکت‌های بلاک چین است.

قبل از این که شرکت‌های بلاگ چین را مورد بررسی قرار دهید بهتر است مقاله استارت آپ چیست دکتر ویز را مطالعه کنید تا اطلاعات حداقلی در مورد شرکت‌های استارت آپی و ایده های استارت آپی به دست بیاورید.

راه اندازی شرکت و ارائه خدمات در ایران

۳ـ ارائه خدمات بر پایه بلاک چین

سومین راه کسب درآمد از بلاک چین ارائه خدمات بر پایه بلاک چین است. بازه این خدمات بسیار گسترده است، از آموزش ورود به این حوزه تا برنامه نویسی برای شرکت‌های بلاک چین.

البته این خدمات هم نیاز به تخصص دارند و نباید در ورود به این حوزه عجله کرد. اگر در ده سال گذشته درباره موضوعاتی مانند بانکداری، سرمایه‌گذاری و یا Cryptocurrency تحقیق کرده باشید، احتمالا با”blockchain” ، فناوری ثبت سابقه در پشت شبکه بیت کوین برخورد کرده باشید.

فرصت خوبی وجود دارد که آن را بسیار حس می کند. در تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلاک چین، احتمالاً با تعاریفی مثل این روبرو شده باشید: بلاگ چین دفترچه‌ای توزیع‌شده ، غیر‌متمرکز و عمومی است. خبر خوب این است که در واقع کسب درآمد از بلاک چین آسان‌تر از آن‌ چیزی است که به نظر می‌رسد.

ارائه خدمات بر پایه بلاک چین

هر شخصی  با کمی ابتکار عمل امروزه می‌تواند ارز‌های دیجیتالی را به صورت آنلاین به دست بیاورد. برخی از مشاغل می توانند با انجام کار‌های بدون درد‌سر کوچکی به صورت آنلاین، چند دلار را به عنوان درآمد جانبی خود به دست بیاورند. یا برخی از افراد می‌توانند شغل دائمی خود را در زمینه بلاک‌ چین قرار دهند.

تعداد زیادی از فیلم‌برداران ، تولید‌کنندگان محتوا، نویسندگان، وبلاگ‌نویسان، بازرگانان، مشاوران و معدنچی‌ها در حالی که مشغول به کار اصلی خود هستند، می‌توانند از زمینه‌های مختلف بلاک چین نیز بهره برده و کاری جانبی داشته باشند.

در بسیاری از کشور‌ها امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی و یا وجود بیماری‌های مانند کرونا که بسیاری از افراد را خانه‌نشین و بدون شغل کرده‌اند، مردم بیشتری از مزایای شغل‌ها و کسب درآمد از بلاک چین بهره می‌برند. ممکن است این کار کمی نیاز به آموزش و یادگیری داشته باشد ولی قعطا آموختن آن فایده‌های فراوانی را به همراه خواهد داشت.


اگر شما هم علاقه‌مند به کار در چنین حوزه‌هایی هستید مشاوران ما خوشحال خواهند شد تا شما را راهنمایی کنند. علاوه بر مواردی که در بالا ذکر کردیم در ادامه مقاله قصد داریم تا روش‌هایی را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم. در صورتی که به حوزه بلاک چین و یا ارز‌های دیجیتال علاقه دارید توصیه می‌کنم حتما تا انتهای این مسیر را همراه ما باشید.

  • کسب درآمد از بلاک چین: اگر چه امکان سرمایه‌گذاری مستقیم بر روی بلاک چین وجود ندارد ولی یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری بر روی آن، سرمایه‌گذاری بر روی شرکت‌هایی است که معتقد هستید از این تکنولوژی سود می‌کنند. برای این منظور شرکت‌های درگیر را به عنوان مثال به چند دسته می‌توان تقسیم کرد:
  • شرکت‌های که فرایند استخراج را تامین می‌کنند: مانند شرکت‌هایی که دستگاه‌ها یا امکانات این فرایند را تامین می‌کنند.
  • شرکت‌هایی پلتفرم معاملات را ایجاد می‌کنند: معمولا شرکت‌هایی که بستر انجام معاملات هستند و یا امکان تبادلات را فراهم می‌کنند.
  • تامین کنندگان بلاک چین: شرکت‌هایی که فضای ابری محاسبات بلاک چین یا سرویس‌های خدمات را فراهم می‌کنند.
  • کاربران بلاک چین: شرکت‌هایی که به صورت فعال در پیشرفت، توسعه و کاربردی‌شدن این تکنولوژی درگیر هستند.
  • شرکت‌های خلاق و پیشرو در زمینه کسب درآمد از بلاک چین: شرکت‌ها‌یی که معمولا مدل‌های کسب و کار جدید طراحی می‌کنند یا کسب و کار‌های فعلی را منظبق با این تکنولوژی می‌کنند.

48٪ از مدیران انتظار دارند كه بلاک چین در 3 سال آینده مشاغل آن‌ها را تغییر دهد.

سرمایه گذاری در بلاگ چین

  • سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بلاک چین روی رابطین: دفاتر هم‌خانواده، صندوق‌های تامین و بنگا‌ه‌های سرمایه‌گذاری بر روی استارت‌آپ‌های مبتنی بر بلاک چین از این دسته هستند.
  • صندوق‌های مبادله شده (ETFs): صندوق‌های سرمایه‌گذاری با تمرکز بر فناوری بلاک چین

در ایالات متحده آمریکا ، 5 ETF  بلاک چین وجود دارد که 241 میلیون دلار دارایی را مدیریت می‌کنند.

  • یادداشت‌های مربوط به مبادله ارز (ETN): این مورد به قیمت بازار رمز‌نگاری مرتبط است.

در آمریكا ، ETN‌های بلاک چین باید از طریق Nasdaq Stockholm معامله شوند.

  • وجوه دارایی‌ها‌ی دیجیتال: Grayscale Bitcoin Trust (GBTC)

صرفاً سرمایه‌گذاری کرده و ارزش خود را از قیمت بیت کوین به دست می‌آورد.

  • معاملات آینده: قرارداد‌های آینده بیت کوین CME Group

پرتفوی بیت کوین خود را محصور کنید یا سعی کنید از نوسانات آن سود ببرید

  • خرید، نگه‌داری و تجارت ارز‌های کریپتو و توکن‌ها و کسب درآمد از بلاک چین

کلاس‌های دارایی Crypto

  • ارز‌های کریپتو : فروشگاه‌های [سکه] با ارزش و یا وسیله پرداخت

Bitcoin ، Dash ، Litecoin

  • توکن‌ها یا نشان‌های امنیتی: [توکن‌های دارایی] سهام مالکیت در دارایی‌های دنیای واقعی

هنر‌های زیبا، املاک و مستقلات، سهام خصوصی

  • توکن‌های کاربردی برای کسب درآمد از بلاک چین: دسترسی به محصول، خدمات و یا پلتفرمی را داشته باشید.

Binance  و Augur

  • توکن های غیرقابل استفاده: [NFT] یک دارایی دیجیتال بی نظیر یا کلکسیونی را نشان می‌دهد

Cryptokitties ، My CryptoHeroes ، MLB Crypto Baseball

خرید و فروش و کشف اشیای دیجیتال نادر از طریق بازارهای آنلاین مانند OpenSea یا حراج

  • توکن‌های بستر‌های نرم‌افزاری: از قرارداد‌ها‌ی هوشمند و ‌dApp‌ها پشتیبانی می‌کند.

Ethereum، EOS، NEO

هودلینگ‌  “HODLing” : به عنوان یک نمونه در انجمن بیت کوین تاک شروع شد ولی به مشکل خورد. این سیستم ترجیح می‌دهد ارز‌های دیجیتال را برای مدت طولانی نگه‌داری کند تا در زمان‌های کوتاه به کسب درآمد از بلاک چین برسد.


معاملات

ربات‌های معامله: این ربات‌ها به صورت خودکار فرایند خرید و فروش را انجام می‌دهند تا میزان سود افزایش پیدا کند.

آربیتاژ: استفاده از اختلاف قیمت سکه‌ها در محل‌های مختلف


کسب ارز دیجیتال رایگان

به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان

روش‌هایی که در این‌جا ذکر می‌کنیم روش‌های کلی به دست آوردن ارز دیجیتال است. بهتر است در صورت تمایل به انجام آن‌ها، در مکان زندگی خود مجوز‌های لازم برای این کار را پیگیری نمایید تا به مشکلی برخورد نکنید.

Airdrops: پروژه‌های بلاک چینی که توکن‌های رایگان برای ایجاد آگاهی یا پاداش دادن به مشتریان وفادار خود می‌دهد.

در پاییز 2017،Binance 500 سکه TRX را به کاربران فعال خود که حداقل 0.003 بیت کوین در کیف پول خود نگه داشته بودند‌، منتقل کرد.

فاست بیت کوین: به خاطر توجه یا اقدامات حساب‌هایی با مقادیر کمی از بیت کوین، به آن‌ها پاداش داده می‌شود.

در سال 2010 ، گاوین آندرسن اولین فاست یا انتقال دهنده بیت کوین را ایجاد کرد و به هر بازدید کننده 5 بیت کوین داده شد.  امروز صد‌ها انتقال دهنده رایگان ارز‌ دیجیتال مختلف وجود دارد.

کسب و یادگیری: با تماشای فیلم‌هایی برای رمزگذاری و ارز‌های دیجیتال می‌توانید در کنار آموزش درباره ارز‌های جدید ارز دیجیتال به دست آورید.

  • سایر روش‌های کسب درآمد از بلاک چین
  • استخراج: استخراج بیت کوین مستلزم داشتن تجهیزاتی مخصوص است. البته برای دیگر ارز‌های دیجیتال با یک رایانه ساده یا گوشی هوشمند نیز می‌توان این کار را انجام داد. شما می‌توانید، پتانسیل استخراج یک سکه را در سایت com جستجو کنید. برای افزایش قدرت استخراج خود می‌توانید به یک استخر معدن متصل شوید و پتانسیل سود خود را افزایش دهید. و یا اینکه یک فضای ابری برای استخراج اجاره کنید. در این روش شما به سخت‌افزار یا نرم‌افزار خاصی احتیاج نخواهید داشت. از جمله آن‌ها می‌توان به Hashflare و Genesis Mining اشاره کرد.
  • اجرای یک نقطه اصلی یا Masternode: اجرای این نقطه در یک خانه معمولی امکان‌پذیر است. یا اگر این فضا در اختیار نباشد می‌توان یک فضای ابری مخصوص و بهینه‌سازی شده برای این منظور اجاره کرد. اپراتور‌های مسترنود باید دارای سهام ارز باشند. به طور مثال از این دسته می‌توان به Dash، Zcoin و Pivx اشاره کرد.

سکه‌های سهام‌داری: به آسانی با خرید و نگه‌داری سکه‌ها می‌توانید سکه‌های مشابه به دست بیاورید. سکه‌هایی که در یک کیف پول مخصوص نگه‌داری می‌شوند، می‌توانند “جذابیت” ایجاد کنند. بر خلاف روش مستر‌نود در این‌جا هیچ مقدار کمینه‌ای وجود ندارد. از این دسته می‌توان به Neo، KuCoin و Komodo اشاره کرد.

  • کسب درآمد از بلاک چین به وسیله اپلیکیشن‌های غیر‌متمرکز
  • پیش‌بینی نتیجه یک رویداد: با استفاده از پایه‌های بلاک چین می‌توانید به وسیله پیش‌بینی درباره وقایع و خرید و فروش سهم‌ها درآمد کسب کنید. از اپلیکیشن‌های معروف این دسته Augur، Stox و Gnosis را می‌توان نام برد.
  • بازی‌‌ کنید و کلکسیون‌های بازی خود را معامله کنید: معمولا در بعضی از بازی‌ها امکان جمع‌آوری بعضی آیتم‌ها وجود دارد. همچنین شما می‌توانید آیتم‌های شخصی‌سازی شده خود را داشته باشید. اگر از آیتم‌های خاص خود خسته شده‌اید، می‌توانید آن‌ها را به علاقه‌مندان بفروشید. از این دسته اپلیکیشن‌ها می‌توان به مواردی چون Axie Infinity، Chibi Fighters و Gods Unchained اشاره کرد.
  • در کنار کامپیوتر خود یک فضا اضافه کنید: به عنوان مثال شما می‌توانید فضای هارد خود را زیاد کنید و مقداری از آن را به همراه بهنای باند اجاره دهید. یا می‌توانید CPU، GPU و رم رایانه خود را در زمان‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنید اجاره دهید.
  • واقعیت مجازی خود را ایجاد کنید: محتوا، اپلیکیشن و دارایی‌های مجازی خود را ایجاد کنید و از آن‌ها کسب درآمد کنید. شما می‌توانید با ساخت فروشگاه اینترنتی رویداد‌های آنلاین برگزار کنید.
  • تولید و انتشار محتوا: به عنوان چند مثال می‌توانید به سیستم‌ها‌یی که در این قسمت مطرح می‌کنیم، نگاهی بیندازید.
    • it: شبکه اجتماعی و وبلاگ‌نویسی
    • dMania: خاطرات، تصاویر متحرک و تصاویر خنده‌دار
    • Dtube & DLive: انتشار فیلم و ویدئو‌های آنلاین و زنده


هسته فعال بلاک چین

Utopian: همکاری‌های متن‌باز

شغل‌های کسب درآمد از بلاک چین: یک شغل در زمینه بلاک چین به طور معمول 62 درصد بیشتر از میانگین ملی درآمد دارد. بیشتر شغل‌های مربوط در حوزه بلاک چین به صورت فنی هستند. اما این شرکت‌ها معمولا به افرادی در زمینه‌هایی همچون متخصص بازاریابی، متخصص شبکه‌های مجازی، آنالیز ریسک و از این دست تخصص‌ها هم نیاز دارند.

با جستجوی عبارت CryptoJobsList می‌توانید به شغل‌هایی در این زمینه و نیاز‌مندی‌های آن دست پیدا کنید. در آگوست 2018، 300 درصد بیشتر از مدت مشابه آن در سال قبل آن شغل‌های بلاک چین مورد نیاز بوده‌اند. چند سایت که در این زمینه فعال بوده‌اند عبارت‌اند از:

Storm: کسب ارز‌های دیجیتال در ازای انجام کار‌های کوچکی به صورت آنلاین

Ethlance: انجام کار‌ها به صورت فریلنسینگ و کسب درآمد از بلاک چین به صورت ارز دیجیتال اتریوم

BountyOx: دریافت ارز دیجیتال در ازای بررسی و تحلیل کار دیگران

 

ساخت بلاک چین

بلاک چین راهی برای بدست آوردن هرآنچه میخواهید

برای استفاده از بلاک چین آموزش‌های خاصی را باید در نظر بگیرید که در این بین، آموزش بلاک چین می‌تواند به ساده‌ترین روش ممکن انجام پذیرد. البته به شما توصیه می‌کنیم برای این آموزش به انواع مقاله و تحقیق در مورد بلاک چین نیز توجه داشته باشید، که در این مقاله‌ها به شکلی بسیار آسان راهکارها برای شما عنوان می‌شوند. شما می‌توانید بدون کوچکترین استرس و دغدغه فکری به آموزش صحیح بلاک چین بپردازید.

این نکته را برای شما عنوان می‌کنیم که شما در بلاک چین نمی‌توانید یک فضای کاملا عمومی را در نظر بگیرید؛ چرا که شما تنها با درنظر گرفتن گروه‌های خاص قادر خواهید بود که از بلاک چین استفاده کنید. بخاطر بالا بودن اهمیت ذخیره اطلاعات شما می‌توانید از این بلاک به نحو احسن استفاده نمایید. متاسفانه در بسیاری از شرایط افراد به این گزینه دقت ندارند که فضای ذخیره‌سازی اطلاعات باید فضایی کاملاً امن و ایمن باشد که در غیر این صورت انتخاب آن فضا نمی‌تواند مناسب و آگاهانه به حساب آید.

کارایی بلاک چین

امروزه اشتراک‌گذاری اطلاعات برای افراد بسیار مهم است. به همین علت برای اطلاعاتی که شما در بلاک چین از آن استفاده می‌کنید می‌توانید ایمن‌ترین ذخیره سازی را در نظر بگیرید. بلاک چین جزء فناوری‌های بسیار قدرتمندی است که امروزه عمده‌ای از افراد در کسب درآمدهای بزرگ خود در شرکت و سازمان‌های تجاری و حتی سرمایه‌گذاری بزرگ از آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل است، که آموزش بلاک چین چین جز آموزش های بسیار کاربردی محسوب می‌شود.

اما در مورد نوع کارایی بلاک چین برخی از افراد این سوال را بسیا رمطرح  می‌کنند که بلاک چین چگونه می‌تواند کارایی خود را به نمایش بگذارد. شما بهتر است آموزش کار با بلاک چین را به شکلی بسیار خاص و کلیدی و البته به نحو احسن فرا بگیرید؛ چرا که این سیستم فوق‌العاده یک فرایند کاری خاص دارد که شما باید به راحتی با فرآیند آن آشنا شوید و ضمن آموزش مناسب بلاک چین شما خواهید توانست به ثبت اطلاعات خود به شکل کاملا ایمن بپردازید؛ اما نکته بسیار خاص در مورد بلاک چین توجه به این نکته است که زنجیره انتقال اطلاعات مهم‌ترین کاری است، که به عملکرد و کارایی بلاک چین مربوط می‌شود.

به این نکته باید توجه داشته باشید، که ساخت بلاک چین آن چنان کار آسانی نیست. به همین خاطر است که ما به شما آموزش بلاک چین را توصیه می‌کنیم. هر کدام از بلاک‌های چین استاندارد این قدرت را دارند که به بهترین شکل ممکن انواع اطلاعات را درون خود ضبط و نگهداری کنند. اطلاعاتی که شما فکر کنید می‌تواند در بلاک چین مورد استفاده قرار گیرد؛ چرا که هیچ محدودیتی ندارد و تمام کاربران می‌توانند از این وسیله به نحو احسن استفاده کنند. همان‌گونه که گفته شد زنجیره‌ای بودن این بلاک‌ها مهم‌ترین چیزی است که شما برای انتقال اطلاعات باید به آن توجه بسیار ویژه داشته باشید.

اصلی ترین دلیل تمایل مردم به آموزش بلاک چین

اما نکته جالبی که وجود دارد تا افراد به واسطه آن به آموزش صحیح بلاک چین تمایل بسیار خاصی پیدا کنند. شاید درآمدی است که بسیاری از این راه کسب می‌کنند؛ چرا که اگر شما در یک شرکت مشغول به کار شوید به راحتی خواهید توانست به واسطه‌ ساخت بلاک چین بهترین درآمد را برای شرکت خود در نظر بگیرد.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که درآمد بالا برای شما در اولویت است، ما به شما توصیه می‌کنیم، درآمدی که از ساخت بلاک چین می‌تواند برای شما به وجود آید را به عنوان شغل اول خود در نظر نگیرید. به این ترتیب که در کشور شاید نتوانید آن چنان به بازدهی بالای آن دلخوش کنید. امروزه اگر نام ارز های دیجیتال را شنیده باشید، به خوبی به اهمیت این ارزها برای کسب سود بیشتر پی برده‌اید که در این بین، شما باید متوجه باشید که تبحر و حرفه خاصی در برخی از شغل‌ها مانند ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

اما اگر شما به مطالعه در مورد آموزش کار با بلاک چین بپردازید، متوجه خواهید شد که بلاک چین تا چه حد می‌تواند برای شما سود آور باشد. البته ارزهای دیجیتال یکی از از روش‌هایی است که شما می‌توانید به واسطه بلاک چین بیشترین درآمد را کسب کنید.

رابطه بلاک چین با انواع تخصص

اما این نکته را به خاطر داشته باشید که برخی از نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها به راحتی به واسطه بلاک چین ساخته می‌شوند که این کار برای افرادی که به دنبال شغل و درآمد هستند. برخی از شرکت‌ها می‌تواند بسیار مفید واقع گردد و به همین دلیل است که ما به شما توصیه می‌کنیم به مطالعه انواع مقاله در مورد بلاک چین بپردازید؛ چراکه در این مقاله ها راهکارهای خاصی ممکن است برای شما در نظر گرفته شود تا قادر باشید برای ساخت اپلیکیشن از آن استفاده کنید.

هرچه تخصص شما بیشتر باشد، صددرصد راحت‌تر خواهید توانست به این کار فکر کنید. شما به عنوان فردی که به نوعی به وبلاگ نویسی مشغول هستید و یا یک بازرگان که همیشه به دنبال سرمایه‌گذاری است. حتی بسیاری از افراد که به تولید محتوا مشغول هستند، می‌توانند با آموزش کلیدی  بلاک چین به توسعه شغل خود به صورت کاملا کلیدی توجه داشته باشند. اما فایده‌های دیگری نیز وجود دارد که شما به واسطه آموزش بلاک چین می‌توانید هر کدام از این فواید را به شکل خاص در شغل و درآمد خود پیاده سازی کنید.

توجه به تخصص و یادگیری درست و مناسب با آموزش بلاک چین

بسیاری از ا‌فرادی که به هر دلیل در شبکه‌های مجازی به فعالیت می‌پردازند و یا اهل بازاریابی هستند به خاطر ریسک‌پذیری شخصیت خود به راحتی می‌توانند با استفاده از آموزش‌های بلاک چین به راه‌های درآمدی بسیار بالا فکر کنند؛ چرا که درآمد بلاک چین درآمد کمی نیست و می‌تواند بسیاری را ترغیب کند که به راحتی به آموزش کار با بلاک چین بپردازند.

البته ارزهای دیجیتال یکی از آسان ترین و البته معروف‌ترین کارهایی است که شما به واسطه آموزش بلاک چین می‌توانید آن را به نحو احسن انجام دهید. اما زمانی که شما به انواع مقاله در مورد بلاک چین توجه می‌کنید متوجه خواهید شد که اگر شما بتوانید به آموزش‌های تخصصی روی بیاورید، صددرصد در کار خود موفق‌تر خواهید بود؛ چراکه هر کاری به دانش، تخصص و تجربه خاصی نیاز دارد، تا بتوانید موفقیت خود را به راحتی بالا ببرید.

در این بین، خرید و فروش ارزهای دیجیتال یکی از انواع بسیار رایج و محبوب کسب درآمد از طریق آموزش بلاک چین است. ارز دیجیتال نیز برای افرادی سودآوری خوبی دارد که می‌توانند بازار را به صورت کاملا منطقی تحلیل کنند.

آموزش بلاک چین روشی برای داشتن شغل دوم

بسیاری از شرکت‌ها را اگر به سیستم کاری آن‌ها دقت کنید متوجه خواهید شد که این شرکت‌ها جزء شرکت‌هایی هستند که خلاقیت، ابتکار و نوآوری را به راحتی در سیستم کاری خود در نظر می‌گیرند و اگر توجه داشته باشید بسیاری از روش‌هایی که به واسطه تکنولوژی در انواع شرکت‌ها و کسب و کارها وجود دارد، را شما به شکل کاملا ویژه به واسطه آموزش با کیفیت بلاک چین می‌توانید به شکلی هدفمند یک راه برای کسب درامد در نظر بگیرید؛ چرا که همیشه این شرکت ها همیشه به کسب و کارهای نو فکر می‌کنند و این نو بودن به خلاقیت و ابتکار‌ عمل آن‌ها اشاره بسیار واضح دارد.

شما چنانچه به فیلمبرداری مشغول هستید می‌توانید به واسطه تخصص و دانش خود در حوزه فیلمبرداری بتوانید با آموزش مناسب بلاک چین به راه‌های درآمدی بسیار بالاتری فکر کنید. به این ترتیب که شما یک زمینه خاص را در مورد کار با بلاک چین در نظر دارید و دیگر لازم نیست که به دنبال مهارت و تخصص بالاتری باشد؛ چرا که به واسطه شغل خود و همچنین توجه به آموزش بلاک چین این قدرت را خواهید داشت که برای خود درآمدی مجزا و ویژه را در نظر بگیرید. توصیه ما به شما این است، همین ابتدا نسبت به کسب درآمد از بلاک چین هر چه سریعتر اقدام کنید.

با آموزش بلاک چین درخانه بشینید و کار کنید

یکی از مزیت‌های اصلی آموزش‌های مناسب بلاک چین را شما می‌توانید عدم محدودیت آن در نظر بگیرید. به این خاطر که شما حتی اگر در خانه بمانید و به آموزش بلاک چین بپردازید. به راحتی به واسطه انواع روش‌های یادگیری و راه های آموزشی خواهید توانست به بهترین شکل ممکن از بلاک چین بهترین درآمد را کسب کنید. 

در شرایط حال حاضر که مشکلات اقتصادی بسیار خاصی به واسطه بیکاری مردم به وجود آمده است، مقداری تخصص، آموزش و یادگیری می‌تواند سبک زندگی افراد را تغییر دهد. اما بهتر است که شما از یک سایت اینترنتی معتبر در مورد راه‌های آموزشی بلاک چین مشورت‌های لازم را دریافت کنید. چراکه نوع صحیح آموزش می‌تواند به کیفیت یادگیری شما کمک کند و به همین دلیل است که ما آموزش صحیح  بلاک چین را به شما با استفاده از منابع کاملا مناسب توصیه می‌کنیم.

البته برخی از شرکت‌ها سرویس‌های خاصی را به واسطه بلاک چین ارائه می‌دهند که شما اگر با این شرکت‌ها در ارتباط باشید می‌توانید به کسب درآمدبالایی فکر کرده و به واسطه آموزش مناسب بلاک چین به راه‌های درآمدی بسیار بالایی دست یابید.

ارز دیجیتال که می‌تواند به بهترین شکل ممکن بهترین درآمد را برای شما به وجود آورد را چنانچه شما بتوانید به واسطه روش‌های خاص به رمزگذاری آن فکر کنید، یادگیری شما در کنار استخراج و همچنین داشتن ابزارهای ساده و یا هوشمند شما را به یک منبع درآمد عالی نزدیک خواهد کرد.

که البته استفاده از سخت افزارهای خاص ارز دیجیتال آنچنان مطرح نیست. تنها کافیست تا شما این روش خاص از بلاک چین را تنها با تحلیل بازار و استفاده از کمترین امکانات در نظر بگیرید. آموزش بلاک چین شما را نیز با روشهای خاصی روبه‌رو خواهد کرد تا به هرآنچه می‌خواهید به راحتی برسید.

اهمیت مشاوره برای آموزش بلاک چین

توصیه ما به شما این است که اگر قصد دارید به آموزش بلاک چین فکر کنید بهتر است از مشاوره و خدمات خاصی در این زمینه کمک بگیرید. به این علت که اگر به صورت سرخود نسبت به آموزش آن اقدام کنید صددرصد آموزش مدنظر شما کیفیت بالا و قابل قبولی نخواهد داشت.

بدین ترتیب شما نخواهید توانست کیفیت را به واسطه منبع‌های نادرست خود به شکل ویژه تشخیص دهید. این گونه است که ما به شما اهمیت مراجعه به یک مشاور را به صورت آگاهانه جزء ضرورت‌ها عنوان می‌کنیم. مقاله در مورد بلاک چین تنها نمی‌تواند بهترین بازدهی را ایجاد کند و اینچنین است که اهمیت مشاوره را هیچ گاه در زندگی خود نادیده نباید بگیرید؛ چراکه هر فردی در هر کسب و کاری بدون هیچ اغراقی به تجربه و مهارت خاصی نیاز دارد که به واسطه این تجربه و مهارت می‌تواند به دیگران نیز راهکار اصولی را ارائه دهد.

مشاوره نیز به خاطر تجربه خود قادر است روش‌های اصولی را به شما معرفی کند.  اینگونه بهترین بازدهی و نتیجه را به به دست خواهید آورد و به همین دلیل است که ما به اهمیت مشاوره حتی در این کار بسیار خوشبین هستیم.

جمع‌بندی

اطلاعات ارائه شده در این مقاله جهت کسب اطلاعات و اهداف آموزشی ارائه شده است. اگر قصد کسب درآمد از بلاک چین و استفاده از این روش‌ها را دارید و یا علاقه دارید شغلی در این زمینه داشته باشید حتما با مشاوران سایت ما در تماس باشید. این اطلاعات و روش‌ها به هیچ‌‌وجه عنوان برای مقاصد استفاده به صورت پروژه‌ای و دیگر موارد مطرح نشده‌اند و هیچ‌کدام از سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و شرکت‌های ذکر شده در این مقاله تایید و یا رد نمی‌شوند. مثال این موارد برای کامل شدن متن جهت استفاده آموزشی و تحقیقاتی بوده است.

سرمایه‌گذاری و کار در این زمینه بلاک‌چین کار سختی نیست ولی قطعا بهتر است آموزش‌هایی در این زمینه دیده شود. اگر نیاز به مشاوره سریع در این زمینه دارید می‌توانید با مشاوران ما در سایت در تماس باشید و اطلاعاتی که لازم دارید را کسب کنید.

البته باید بدانید نوسانات قیمتی را هم باید در زمینه ارز‌های دیجیتال در نظر بگیرید و این‌گونه نیست که تمام افرادی که ارز دیجیتال بخرند بدون شک سود می‌کنند. همان‌طور که هر کار و شغلی نیاز به تلاش و آموزش دارد، در این زمینه هم شما باید به کار خود مسلط باشید و برای آن تلاش کنید. سرمایه‌گذاری در حوزه بلاک چین می‌تواند بسیار پر سود باشد اما باید آموزش را در این حوزه جدی بگیرید.

طبق تحقیقات احتمال موفقیت افرادی که آموزش اصولی را پیگیری می‌کنند تا ۵ برابر بیش‌تر از کسانی است که به آموزش اهمیتی نمی‌دهند. آموزش‌های تخصصی در ایران برای حوزه بلاک چین زیاد نیست اما با کمی جست‌وجو می‌توانید در سطح اینترنت چند آموزش مقدماتی پیدا کنید.

برخی از سوالات رایج

بلاک چین چیست؟

بلاک چین در حقیقت یک سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است که تفاوت آن با دیگر سیستم‌ها این است که اطلاعات ذخیره شده روی آن میان همه اعضای سیستم به اشتراک گذاشته می‌شود.

بلاک چین چگونه کار می‌کند؟

بلاک چین در حقیقت تشکیل شده از ۲ کلمه بلوک و چین(زنجیره) است. در هر بلاک می‌تواند اطلاعات خاصی ثبت شود؛ حالا این اطلاعات می‌تواند شماره کارت بانکی اعضای یک شرکت باشد یا نمرات دانشجویان یک دانشگاه و یا حتی علت بازداشت مجرمان یک کشور.

کسب درامد از بلاک چین به چه صورت است؟

شما به کمک خرید و فروش ارز‌های دیجیتال می‌توانید به درآمد بالایی برسید اما شرط آن این است که تحلیل درستی از وضعیت این بازار داشته باشید. موضوعات اقتصادی و سیاسی زیادی روی حوزه بلاک چین تاثیر مستقیم دارند پس باید با تحلیل کامل و دقیق این حوزه را پیش ببرید.

دیدگاه‌های شما

4 دیدگاه دربارهٔ «کسب درآمد از بلاک چین (+25 روش) | Blockchain چیست؟»

  1. حافظ حیدری

    سلام کاش فرصت های شغلی بلاک چین رو معرفی کنید و فرد توش مشغول بکار شه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان