36 فضای کار اشتراکی ایران! نقشه گوگل، توضیحات، عکس و …

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

فضای کار اشتراکی در این روزها از طرفداران بسیاری برخوردار است. هیچ فرقی ندارد که شما یک کسب‌وکار نوپا ایجاد کرده باشید یا یک فریلنسر هستند، به‌هرحال همه شما دوست دارید که یک فضای کار مجهز داشته باشید. ممکن است در این راه، با مشکلات زیادی روبرو شوید که فضای کار اشتراکی ارزان به کمک شما آمده است. همه کسانی که به‌صورت دورکاری کسب درآمد می‌کنند، می‌توانند در یک فضای مجهز و بدون محدودیت به ادامه کار خود بپردازند. در ادامه بهترین راه این موضوع را بیان می‌کنیم.

فضای کار اشتراکی یعنی چه؟

فضای کار اشتراکی به فضایی گفته می‌شود که در آن افراد با تخصص‌های متفاوت، برای خود یا سایر افراد کار می‌کنند. کسانی که از این فضا استفاده می‌کنند، ممکن است فریلنسر، استارتاپ، خودفرما و… باشند. این فضا به‌گونه‌ای است که چندین میز و صندلی در آن وجود دارد و هرکس به‌صورت جداگانه برای خود کار می‌کند. البته اشخاص باید برای این فضاهای پراستفاده، هزینه‌ای هم بپردازند.

مزایای فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی مزایای بسیاری دارد. برای مثال، می‌توانید برای هر زمانی که خواستید این فضاها را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این، فضای کار اشتراکی به اینترنت وای‌فای مجهز هستند و لوازم و تجهیزات موردنیاز مانند دستگاه کپی، پرینتر و… هم وجود دارد. همه کاربران می‌توانند از این امکانات استفاده بهینه داشته باشند. در برخی از این فضاها، مکانی هم برای جلسه و کنفرانس‌‌ها هم وجود دارد که اگر از قبل رزرو کرده باشید، می‌توانید از آنها به نحو احسن استفاده نمایید.

سایر امکانات رفاهی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و سالن انتظار هم از دیگر مزیت‌های این فضاها می‌باشد. کار کردن در فضای کار اشتراکی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با آسودگی خاطر کارهای خود را انجام دهید و همچنین با انگیزه بیشتری کارهای خود را پیش ببرید. تحقیقات مربوطه نشان دادند که افراد در این نوع فضاها، بازدهی بیشتری برای کار کردن خواهند داشت. به‌علاوه، می‌توانید از تجربیات و نظرات سایر کارکنان هم بهره‌مند شوید. مقاله ما در خصوص بیوگرافی دن بیلزریان را بخوانید.

معرفی فضای کار اشتراکی ایران

حالا نوبت به آن می‌رسد تا برخی از مواردی که جزو بهترین فضای کار اشتراکی محسوب می‌شود را بشناسید. شما می‌توانید در صورت نیاز، به‌راحتی از این فضاها استفاده بسیاری ببرید. فراموش نکنید که فضای کار اشتراکی چه تأثیری می‌تواند بر حرفه و کار شما بگذارد. در این مقاله، برخی از فضاهای اشتراکی به‌صرفه و مفید را برای شما بررسی خواهیم کرد.

فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی باکس

یکی از فضاهای اشتراکی که در نزدیکی دانشگاه صنعتی شریف وجود دارد و افراد زیادی از آن بهره می‌برند، فضای کار اشتراکی باکس می‌باشد. این فضا، 3600 متر بوده و به توسعه کسب‌ و کارها کمک بسزایی می‌کند. از امکانات این فضا، می‌توان به اتاق جلسات، سالن کنفرانس، کلینیک تخصصی کسب‌وکار، فضای استراحت و سرگرمی و کافی‌شاپ نام برد. این فضای کار اشتراکی در تهران واقع شده است که تمام فریلنسرها و استارتاپ‌ها می‌توانند به‌راحتی برای ارتقای کسب‌وکار خود از آن استفاده کنند.

فضای کار اشتراکی باغ بهشت

این فضای کار اشتراکی در قسمت آجودانیه واقع شده است و امکانات وسیعی را به کارکنان ارائه می‌دهند. شما می‌توانید برای رفتن به این فضای فوق‌العاده، با استفاده از حمل‌ونقل رفت‌وآمد کنید. این فضاها داری سالن‌ها کنفرانس، اتاق جلسه، اینترنت و سایر امکانات رفاهی هستند.

فضای کار اشتراکی باغ کتاب

یکی دیگر از فضاهای کار اشتراکی که در منطقه ونک قرار دارد، فضای کار اشتراکی باغ کتاب می‌باشد. این فضا، دارای صندلی اشتراکی است و داشتن اینترنت، سالن کنفرانس، کافی‌شاپ و آشپزخانه از مهم‌ترین امکانات آن هستند. لازم به ذکر است که صندلی اختصاصی، لمکده و اتاق جلسه قرار است به‌زودی در این فضا قرار گیرد.

فضای کار اشتراکی زاویه

فضای کار اشتراکی زاویه، یکی از بهترین فضاهای کار اشتراکی است که مراجعه‌کنندگان بسیاری دارد. در این فضا، 200 عضو فعال در حال کار کردن می‌باشند و برای توسعه کسب‌وکار خود تلاش می‌کنند. این فضای 1000 متری، اینترنت نامحدود دارد و می‌توانید به‌راحتی از اتاق جلسات آن بهره ببرید.

بهترین فضای کار اشتراکی

از دیگر امکانات این فضای کار اشتراکی می‌توان به چای رایگان، کمد اختصاصی، باشگاه ورزشی، رستوران و کافی‌شاپ هم اشاره کرد. این فضا به طور 24 ساعته در دسترس است و به‌راحتی می‌توانید هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهید، از آن استفاده کنید.

فضای کار اشتراکی کارینوین

برای کار کردن در کارینوین، هیچ فرقی ندارد در چه حرفه‌ای مشغول به فعالیت هستید، زیرا می‌توانید به‌راحتی از این فضا استفاده بهینه‌ای ببرید. فضای کار اشتراکی کارینوین، دارای اینترنت پرسرعت بوده و با داشتن سالن همایش و اتاق جلسه، همه امکانات موردنیاز یک فضای کار عالی را دارد. در این فضا، کمد شخصی هم وجود دارد و شما می‌توانید برای کارت‌های روزانه هم درخواست کنید.

فضای کار اشتراکی باغ دانش

یکی از بهترین فضاهای کار اشتراکی درایران، فضای کار اشتراکی باغ دانش است که امکانات وسیعی در اختیار کارکنان قرار می‌دهد. این فضای محبوب و منحصربه‌فرد، صندلی اختصاصی و اشتراکی دارد. علاوه بر این، حمل‌ونقل عمومی در این فضا بسیار آسان و در دسترس می‌باشد. این فضای اشتراکی، دارای اتاق جلسه، سالن کنفرانس، اینترنت، کافی‌شاپ و آشپزخانه است. به‌زودی لمکده هم به این امکانات اضافه خواهد شد. در مورد روش برنامه ریزی روزانه بیشتر بدانید.

فضای کار اشتراکی تیوان

فرقی ندارد یک فریلنسر باشید، یا یک استارتاپ، به‌هرحال می‌توانید به‌راختی از فضای کار اشتراکی تیوان استفاده کرده و در حرفه خود پیشرفت کنید. این فضای درجه‌یک، امکاناتی وسیعی از جمله میزکار، کمد اختصاصی، اتاق جلسات، سالن کنفرانس و اینترنت نامحدود را داراست. علاوه بر این، شما می‌توانید برای اوقات فراغت خود هم به کافی‌شاپ یا رستوران این فضا مراجعه فرمایید.

فضای کار اشتراکی سبک زندگی

یکی دیگر از فضاهای کار اشتراکی که به استارتاپ‌ها امکان توسعه و پیشرفت در کار خود را می‌دهد، فضای کار اشتراکی سبک زندگی می‌باشد. شما می‌توانید به‌راحتی در این فضاهای اشتراکی رفت‌وآمد کنید، زیرا حمل‌ونقل عمومی برای این فضا در دسترس می‌باشد. این فضا، امکانات دیگری مانند صندلی اختصاصی، اشتراکی، آتریوم، اتاق جلسات، سالن کنفرانس، اینترنت، آشپزخانه و کافی‌شاپ هم دارد.

فضای کار اشتراکی فینووا

فضای کار اشتراکی فینووا به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در کسب‌وکار یا رحفه خود روزبه‌روز پیشرفت کنید. شما باید برای استفاده از امکانات این محیط کار اشتراکی مصاحبه حضوری انجام دهید. بعد از وارد شدن به این فضا، می‌توانید میز اشتراکی دریافت نمایید. علاوه بر این، می‌توانید از سایر امکانات این فضا مانند اینترنت، اتاق جلسات، خط تلفن اختصاصی، کد پستی اختصاصی و لاکر بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید برای گذراندن وقت استراحت خود هم به اتاق استراحت رفته یا از چای و قهوه رایگان آنجا میل کنید.

فضای کار اشتراکی سروکورپ

یکی دیگر از فضاهای اشترکی کاربردی، فضای کار اشتراکی سروکورپ می‌باشد که برای بسیاری از افراد مفید است. این فضا از امکانات زیادی برخوردار است که مهم‌ترین این امکانات شامل میز اختصاصی، اینترنت پرسرعت، خط تلفن اختصاصی، پشتیبانی IT حضوری و… می‌باشند. نکته دیگر دررابطه‌با این فضا این است که می‌توانید از چاپگر و اسکنر هم استفاده کنید.

فضای کار اشتراکی زرافه

فضای کار اشتراکی زرافه، یکی از فضاهای عالی اشتراکی است که امکانات وسیعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این فضا، می‌توان به سالن اجتماعات چندمنظوره، اتاق جلسات، کتابخانه، کارگاه سفال و سرامیک، آتلیه طراحی، کارگاه چاپ سیلک، کارگاه نجاری، اتاق ضبط و ساخت دیجیتال اشاره کرد. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از این امکانات کاربردی، به این فضای کار اشتراکی در تهران مراجعه نمایید.

فضای کار اشتراکی در تهران

فضای کار اشتراکی نورآوری مانا

یکی دیگر از فضاهای اشتراکی بسیار کاربردی و مفید برای استارتاپ‌ها و فریلنسرها، فضای کار اشتراکی نوآوری مانا می‌باشد. این فضای اشتراکی، صندلی اشتراکی، اختصاصی، اتاق جلسات، اینترنت قوی، آشپزخانه و کافی‌شاپ را دارد. شما می‌توانید برای راحتی بیشتر، حتی اتاق‌هایی در این فضا اجاره کنید که در این اتاق‌ها میز کار هم وجود دارد.

علاوه بر موارد ذکر شده، در این فضای کار اشتراکی مهدکودک هم برای کودکان شما وجود دارد. همچنین شما می‌توانید برای پیشرفت کسب‌وکار خود از تیم مشاوره فشای اشتراکی نوآوری مانا بهره‌مند شوید. خوب است بدانید که پذیرایی در این فضای اشتراکی، به‌صورت روزانه و کاملاً رایگان انجام می‌گیرد.

فضای کار اشتراکی دانشگاه علوم تحقیقات

شما می‌توانید برای رشد و توسعه کسب‌وکار یا حرفه خود، از فضای کار اشتراکی دانشگاه علوم تحقیقات هم استفاده کنید. این فضای اشتراکی، به حمل‌ونقل عمومی دسترسی راحتی دارد و شما می‌توانید از سالن کنفرانس، اتاق جلسات، اینترنت، کافی‌شاپ و آشپزخانه از فضای منحصربه‌فرد استفاده کنید.

فضای کار اشتراکی سعادت‌آباد

فضای کار اشتراکی سعادت‌آباد، یک فضای کار اشتراکی ارزان برای فریلنسرها و استارتاپ‌ها می‌باشد. این فضای اشتراکی، از مزایای فراوانی برخوردار است که مهم‌ترین آنها، صندلی اختصاصی، آتریوم، اتاق جلسات، سالن‌های کنفرانس، اینترنت قدرتمند و… می‌باشند. همچنین شما می‌توانید برای ساعات استراحت خود، از کافی‌شاپ یا آشپزخانه این فضا استفاده کنید.

فضای کار اشتراکی پارادیس هاب

درنهایت یکی از بهترین فضاهای کار اشتراکی در تهران، فضای کار اشتراکی پارادیس هاب می‌باشد که افراد زیادی برای انجام کارهای خود به آنجا مراجعه می‌کنند. این فضا، امکاناتی نظیر صندلی اشتراکی یا اختصاصی، سالن‌های کنفرانس و جلسه و شبکه‌سازی بین مربیان کسب‌وکار را به کاربران خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این،در این فضا شما می‌توانید در کارگاه‌های آموزشی هم شرکت کنید. زندگی نامه جورج ساموئل کلاسون را بخوانید.

کلام آخر

فضای کار اشتراکی یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های کار کردن بدون مزاحمت است. با استفاده از یان فضاها، شما به هیچ‌چیز دیگری به‌جز کسب‌وکار خود فکر نمی‌کنید. سالانه . ماهانه، افراد زیادی از این فضاها استفاده می‌کنند. شما هم می‌توانید از این فضاها برای توسعه کسب‌وکار خود استفاده بهینه نمایید.

دیدگاه‌های شما

2 دیدگاه دربارهٔ «36 فضای کار اشتراکی ایران! نقشه گوگل، توضیحات، عکس و …»

  1. فضای کار اشتراکی هفت و هشت
    یکی از جذابترین فضاهای کار اشتراکی در تهران
    در کارخانه نوآوری آزادی، سوله ۷و۸

    1. تیم نویسندگان دکتر ویز

      سلام و عرض ادب.
      ممنونیم برای اشتراک تجربه هاتون ا کاربرانمون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان