12 روش کسب درامد از بازی های اندرویدی در ایران!

۱۲ روش کسب درامد از بازی های اندرویدی از ایران!
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

پیشرفت تکنولوژی، خلاقیت در راه‌های کسب درآمد و کسب درامد از بازی های اندرویدی را بسیار زیاد کرده است و این امکان را برای کسانی که از تکنولوژی‌های مختلف استفاده می‌کنند به‌وجود آورده که بتوانند بدون آن که به محل مشخصی برای کار بروند یا انرژی زیادی را برای کارهای فیزیکی صرف کنند درآمد خوبی داشته باشند. در گذشته اگر به کسی می‌گفتید از شغل‌تان و طریقه پول درآوردن از طریق بازی اندروید است و در زندگی شخصی خود کسب درآمد از بازی موبایل می کنید قطعاً شما را مسخره می‌کرد چون امکان نداشت بتوانید با بازی‌کردن پول به‌دست بیاورد اما الان وضعیت فرق می‌کند و می‌توانید به راحتی بازی کنید پول ببرید.

امروزه فضاهای مجازی و تکنولوژی این امکان را برای کاربران مختلف به‌وجود آورده است که بتوانند از راه‌های مختلف حتی بازی‌کردن کسب درآمد داشته باشند. با بلاک چین آشنا شوید.

بازی های اندروید مانند زولا، استوجیت و… ازجمله مهم‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌هایی هستن که می‌توان با انجام آن‌ها پول به‌ دست آورد اما این نکته را درنظر داشته باشید که درآمد از بازی آنقدری زیاد نیست که بتوانید تمام نیازها خود را با آن تامین و آن را به‌عنوان شغل رسمی خود انتخاب کنید.

در این مقاله قصد داریم شما را با کسب درامد از بازی های اندرویدی و پول‌ سازترین بازی‌ها و روش پول درآوردن از بازی آشنا کنیم  تا بتوانید به راحتی بازی کنید پول ببرید پس همراه ما باشید. همچنین می توانید مقاله چگونه درآمد دلاری داشته باشیم را در دکتر ویز دنبال کنید.

بازی اندرویدی

بهترین بازی های اندروید برای کسب درآمد

 

1. Swagbucks

از جمله روش پول درآوردن از بازی  استفاده از برنامه Swagbucks  است که یکی از بهترین برنامه‌های اندروید است که می‌توان از راه‌های مختلف از آن کسب درآمد کرد و یکی از بهترین راه‌های آن انجام بازی‌های آنلاین پولی و رایگان است.

در این برنامه شما بابت بازی هایی که پول میدهند (بازی هایی که پول واقعی میدهند) Swagbucks دریافت می‌کنید و اگر خواستید از فروشگاه‌هایی مانند Amazon، Walmart و Starbucks خرید کنید می‌توانید جایزه‌هایی که به‌دست آوردید را مورد استفاده قرار دهید. برنامه Swagbucks بازی‌ های آنلاین زیادی مانند Swagasaurus Run و Swag Memory دارد که رایگان هستند و شما می‌توانید هرروز آن‌ها را بازی کنید.

نکته‌ای که درباره بازی هایی که پول میدهند (بازی هایی که پول واقعی میدهند) وجود دارد این است که در یک روز می‌توانید میزان محدودی Swagbucks به‎‌دست بیاورید پس بهتر است هرروز این بازی‌ها را انجام دهید تا بتوانید کسب درامد از بازی اندرویدی را بیش‌تر کنید.

2. Mistplay

در زمینه بازی‌ های آنلاین یکی دیگر از برنامه هایی که پول میدهند (بازی پول واقعی)، Mistplay است که خود را وفادار به گیمرها می‌داند. این برنامه اندروید یکی از بهترین برنامه‌هایی است که با انجام بازی‌ های آن می‌توانید کسب درامد از بازی های اندرویدی را تجربه کنید.

بازی‌هایی که در این برنامه برای شما به نمایش گذاشته می‌ شود براساس عادات و علایق شما در بازی‌کردن ارائه می‌گردد و شما بدون آن که بخواهید بازی‌های موردعلاقه‌تان را جست ‌و جو کنید به ‌راحتی به آن‌ها دست یابید. برنامه Mistplay را می‌توانید در Googl Play پیدا کنید و از بازی با آن لذت ببرید و با کسب درامد از بازی های اندرویدی شگفت زده شوید.

3. HQ

یکی از بهترین راه‌های افزایش IQ در جدول ضریب هوشی و بالا بردن آمادگی مغز برای پاسخ‌گویی درست به موقعیت‌های مختلف استفاده از بازی‌ های فکری است و چقدر خوب می‌‌شود که بتوان با انجام بازی‌ های فکری علاوه ‌بر بالا بردن ضریب هوشی نرمال خود پول هم به‌دست بیاوریم.

 استفاده از برنامه HQ یکی از روش های کسب درآمد از بازی موبایل ایرانی است. این بازی از بهترین بازی ‌های فکری است که می‌توانید با استفاده از آن هوش خود را تقویت کنید و کسب درامد کنید.

در این بازی به ازای چالش ‌های فکری که در اختیارتان می‌گذارند به شما پول یا جایزه داده می‌شود و شما برای پاسخ‌گویی به سوالات آن تنها 10 ثانیه فرصت دارید. برنامه HQ هم جزو بازی هایی که پول میدهند (بازی پول واقعی) هست.

4. Lucktastic

اگر اهل بازی‌های کامپیوتری باشید به احتمال زیاد با بازی ‌های اسکرچ آشنایی دارید اما اگر نمیدانید که اسکرچ چیست اجازه بدهید تا به توضیح آن بپردازیم. اسکرچ درواقع یک بازی نیست بلکه یک زبان برنامه نویسی برای بازی‌های کامپیوتری است که به‌صورت visual کار می‌کند.

در برنامه ‌نویسی visual دستورات برنامه نویسی به‌صورت نوشته تایپ نمی‌شود بلکه به‌شکل تصاویری هستند که باید آن‌ها را با Drag&Drop زیر یک‌دیگر قرار دهند تا برنامه ساخته شود. بازی‌های اسکرچ در بین گیمرها طرفداران زیادی دارد و اگر شما هم به این دست از بازی‌ها علاقه دارید می‌توانید از برنامه Lucktastic استفاده کنید و از انجام بازی‌های آن لذت ببرید. در برنامه Lucktastic دیگر نیازی ندارید تا بلیط‌های بازی را به‌صورت فیزیکی تهیه کنید همچنین زمانی که بازی را بردید می‌توانید جوایز خود را به کارت هدیه تبدیل کنید.

جایزه‌های نقدی این بازی اغلب کمتر از 25 سنت است ولی اگر تعداد بردهای شما زیاد شود می‌توانید مبلغ بیش‌تری پول دریافت کنید و کسب درآمد از بازی موبایل ایرانی داشته باشید. یکی از کارهایی که اکثر گیمرها در این بازی انجام می‌دهند این است امتیازاتی که دریافت کرده‌اند را به ‎ازای دریافت پول مصرف می‌کنند اگر شما هم اهل انجام این دسته از بازی‌ها هستید پیشنهاد می‌کنم این روش را هم برای افزایش درآمدتان امتحان کنید. در جواب سؤال چگونه از بازی پول در بیاوریم برنامه Lucktastic که یک گزینه عالی برای کسب درآمد از بازی های اندرویدی است.

کسب درآمد از بازی

5. Long Game

در ادامه صحبت راجب چگونه از بازی پول در بیاوریم یکی دیگر از برنامه‌هایی که برای کسب درامد از بازی های اندرویدی وجود دارد Long Game است که می‌توانید با بازی در آن پول خوبی به‌دست بیاورید. قاعده دریافت پول در این برنامه کمی با سایر برنامه‌ها فرق دارد به این صورت که ابتدا باید شماره حساب، نام کاربری و مشخصات لازم را برای تأیید هویت خود وارد برنامه کنید.

پس از گذراندن این مرحله باید یک هدف بلند مدت برای خودتان تعیین کنید مثلاً اگر می‌خواهید تا 6 ماه دیگر خانه بخرید، آن را وارد بخش هدف‌گذاری برنامه Long Game کنید. در این مرحله علاوه‌بر مشخص‌کردن مواردی که گفتیم باید در حساب شخصی‌تان معین کنید که هر روز چقدر از درآمدتان را به این هدف می‌خواهید اختصاص دهید.

پس از تکمیل این مراحل باید برای بازی‌کردن مبلغ مشخصی را به حساب برنامه واریز کنید و بعد یک سکه برای ورود به بازی بگیرید و برای کسب درامد از بازی های اندرویدی بازی کنید. زمانی که بازی را بردید جایزه شما به حساب درون‌برنامه‌ای که ساخته‌اید واریز می‌شود و جالب است بدانید که این بازی های کسب درآمد با بیمه FDIS پشتیبانی می‌گردند.

6. InboxDollars

اغلب بازی های اندرویدی که می‌توان از آن‌ها کسب درآمد کرد جایزه‌های شما را به‌ صورت سکه یا امتیاز می‌دهند که تبدیل‌کردن آن به پول نقد کمی سخت است. یکی از برنامه‌های خوبی که برای کسب درامد از بازی اندرویدی وجود دارد برنامه InboxDollars است که می‌توانید آن را دانلود و از بازی‌های رایگان آن استفاده کنید و بدین صورت کسب درامد با بازی داشته باشید.

بیش از 30 بازی رایگان در این برنامه وجود دارد که شامل شطرنج، سودوکو، بیلیارد، کارت بازی و… می‌شود و شما با بازی در آن‌ها می‌توانید جایزه خود را به‌صورت نقدی دریافت کنید و کسب درامد با گوشی از طریق بازی داشته باشید.

7. Swag IQ

آیا سطح اطلاعات عمومی شما بالا است؟ آیا درباره موضوعات مختلف مطالعه می‌کنید؟ آیا می‌دانستید که می‌توانید با استفاده از این اطلاعات پول خوبی به‌دست بیاورید؟ آیا می دانستید که با استفاده از اطلاعات عمومی تان و استفاده از بازی های کسب درآمد می توانید به مقدار قابل توجهی پول برسید؟ آیا تاکنون کسب درآمد از بازی موبایل ایرانی را امتحان کرده اید؟

برنامه رایگان Swag IQ یکی از معروف‌ترین برنامه‌هایی است که می‌توانید در ازای بازی‌کردن و به چالش‌ کشیدن اطلاعات عمومی‌تان پول دریافت کنید. در این برنامه تعدادی سوال درباره اطلاعات عمومی به شما رائه می‌شود و شما تنها 10 ثانیه زمان دارید که به این سوالات پاسخ دهید؛ اگر بتوانید تمام سؤالات را به‌درستی جواب دهید برنده جایزه بزرگ این بازی خواهید شد و پول خوبی به‌دست خواهید آورد.

اینم یه روش عالی دیگه برای کسب درآمد از بازی های اندرویدی.

کسب درآمد به کمک بازی های اندرویدی

8. Bananatic

برنامه Bananatic از نظر عملکردی کمی با سایر بازی های اندرویدی فرق دارد به این صورت که این برنامه برای آزمایش بازی‌های جدید، پیداکردن باگ بازی های اندروید و گفت‌وگو گیمرها درباره بازی‌های مختلف ساخته شده است. شما با شرکت در این برنامه و انجام بازی‌های آن و به اشتراک گذاری نظرات‌تان به ‎عنوان پاداش ارزهای مجازی درون‌برنامه‌ای دریافت می‌کنید.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از امتیازاتی که از بردن در بازی‌های این برنامه به‌دست می‌آورید ارز دیجیتالی خود را به کارت هدیه یا بازی‌های پرمیوم تبدیل کنید. اگر به ارتقاء سطح کیفیت بازی های اندروید علاقه دارید می‌توانید با استفاده از این برنامه به پیشرفت بازی های اندروید کمک قابل توجهی کنید.

9. Brain Battel

کسب درامد از بازی های اندرویدی (پول درآوردن با بازی) مانند Brain Battel هیجان بیش‌تری دارد که در ادامه به‌صورت کامل توضیح خواهیم داد. در این برنامه برای این که بتوانید پول به‌دست بیاورید ابتدا باید برنامه را نصب کرده و در یکی از بازی‌های آن شرکت کنید با پیروزی در مراحل مختلف آن برای خودتان بلیط جمع کنید. زمانی موفق شدید که بلیط‌های مخصوص بازی را به‌دست بیاورید می‎توانید در قرعه‌کشی شرکت کرده و شانس‌تان را برای دریافت جایزه امتحان کنید. برای شرکت در این بازی کافی است برنامه آن را از Googl Play یا iTunes App store به‌صورت رایگان دانلود کرده و وارد بازی شوید.

10. Lucky Day

یکی از جامع‌ترین برنامه‌های اندرویدی که می‌توانید با دانلود آن تمام بازی‌های اسکرچ، اسلات، قرعه‌کشی و… را در سیستم خود داشته باشید به پول درآوردن از طریق بازی اندروید بپردازید و کسب درآمد از بازی موبایل را داشته باشید Lucky Day است. این برنامه جایزه‌های بزرگی را برای شما درنظر گرفته است و برای گرفتن‌ آن‌ها کافی‌است یکی از بازی‌های آن را انتخاب کنید و آن را ببرید.

بزرگ‌ترین جایزه برنامه Lucky Day، صد هزار دلار است و اگر کمی تلاش کنید تا در بازی‌های آن پیروز شوید می‌‌توانید این جایزه بزرگ را ببرید. اگر موفق به دریافت جایزه بزرگ این برنامه نشدید نیازی نیست نگران باشید زیرا جوایز دیگری هم وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید و با تبدیل‌کردن آن به کارت هدیه از فروشگاه‌های معتبری مانند آمازون خرید کنید و کسب درآمد از بازی های اندرویدی داشته باشید.

درامد دلار از طریق بازی

11. Givling

یکی دیگر از بهترین بازی برای کسب درامد که با بازی‌کردن در آن می‎توان جوایز خیلی خوبی را به‌دست آورد و تجربه پول درآوردن با بازی را داشته باشید برنامه Givling است که با سؤالات‌اش اطلاعات عمومی شما را می‌سنجد. در این بازی شما تنها 10 ثانیه فرصت خواهید داشت که به سؤالات پاسخ بدهید پس بهتر است فکر تقلب و یا سرچ در گوگل را از سرتان بیرون کنید و تمرکزتان را فقط به بازی اختصاص دهید.

اگر موفق شوید به تمام سؤالات پاسخ صحیح بدهید می ‌توانید 50000 دلار برنده شوید؛ برای این که بتوانید شانس برنده شدن خودتان را افزایش دهید باید به پیشنهادات مختلفی که بازی به شما می‌دهد عمل کنید برای مثال تبلیغاتی که ارائه می‌دهند را تماشا کنید یا در پیشنهادات اسپانسر شرکت کنید تا بتوانید خود را به بالای جدول برسانید و شانس‌تان را برای بردن جایزه بزرگ بیش‌تر کنید.

12. PCHGames

همان‌طور که گفتیم بازی‌های اسکرچ در بین گیمرها بسیار محبوب است و شما می‌توانید برای شرکت در این بازی ‌ها و کسب درآمد از بازی موبایل برنامه PCHGames را دانلود کرده و درآمد زایی کنید.

زمانی که در بازی‌های این برنامه پیروز شوید به شما یک‌سری ژتون مخصوص تعلق می‌گیرد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها جوایز خودتان را دریافت کنید. جوایز این بازی بسیار ویژه هستند به‌طوری که اگر شما تمام مراحل بازی را پشت سر بگذارید می‌توانید جایزه 2500 دلاری یا 1 میلیون دلاری را ببرید و از این طریق کسب درآمد با بازی کنید.

دریافت ژتون از طریق بازی های اندرویدی

جمع بندی

امروزه با گسترش تکنولوژی و فضای مجازی زمینه کسب درآمد از بازی موبایل برای بسیاری از افرادی که با آن سروکار دارند در زمینه‌های مختلف فراهم شده است. پول درآوردن از طریق بازی اندروید (پول درآوردن با بازی) یکی از بهترین راه‌ های کسب درآمد با بازی استفاده از تکنولوژی است درواقع در این روش به‌ازای برنده شدن در بازی های اندروید به شما جوایز نقدی می‌دهند.

Swagbucks، Mistplay، HQ و… ازجمله بهترین برنامه‌ های اندرویدی هستند که برای کسب درامد از بازی اندرویدی مناسب‌اند و می‌توانید در آن‌ها بازی کنید پول ببرید. همچنین میتوانید از طریق ویدیو های بخش یوتیوب با مقوله بازی و کسب درامد بیشتر آشنا شوید.

نکته‌ای که در این روش از درآمدزایی (بازی و کسب درامد) وجود دارد این است که نمی‌توان به‌عنوان یک شغل ثابت از آن استفاده کرد زیرا درآمد آن به‌قدری نیست که بتواند تمام نیازهای شما را برطرف کند اما می‌توان از آن به‌عنوان یک راه کمکی برای افزایش درآمد استفاده کرد.

در این مقاله سعی شد آموزش کسب درآمد از بازی موبایل (کسب درآمد با بازی) گفته شود و تعدادی از بازهایی که پول میدهند(بازی پول واقعی) را معرفی کردیم. اکنون نوبت شماست که پول درآوردن با بازی (پول درآوردن از طریق بازی اندروید) را تجربه کنید.

اگر شما هم جز افرادی هستید که تجربه کسب درامد از بازی ایرانی یا خارجی یا کسب درامد با بازی در ایران را دارید، تجربه خود را درباره بازی هایی که پول میدهند (کسب درآمد از بازی به تومان یا دلار) را با ما به اشتراک بگذارید.

لطفا نظرات خودتون رو در مورد بازی ایرانی که پول واقعی میده یا در مورد درآمد بازی های موبایل ایرانی، همچنین کسب درآمد از بازی به تومان را با خوانندگان دیگر به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاه‌های شما

18 دیدگاه دربارهٔ «12 روش کسب درامد از بازی های اندرویدی در ایران!»

  1. سلام. برای کسب درآمد از بازی هایی که معرفی کردین باید حساب بانکی بین المللی داشته باشیم ؟
    و بعد چطور میشه از اون حساب داخل ایران استفاده کرد ؟
    ممنونم

    1. تیم نویسندگان دکتر ویز

      سلام و عرض ادب. بله حساب بین المللی لازم دارید. برای این کار می تونید حساب paypal باز کنید که چون در ایرانیم و تحریم هستیم می تونید به سایت ایرانی کارت یه سری بزنید اون ها این خدمات رو ارائه می دن

  2. میشه چندتا بازی معرفی کنید ک بشه درآمدش رو به کیف پول گوگل پلی منتقل کرد

    برای خرید سیپی کالاف

    1. تیم نویسندگان دکتر ویز

      سلام بله حتما تحقیق می کنیم و در آپدیت بعدی به محتوا اضافه می کینم.

  3. خوب ما ایرانی هستیم و همه ی جوایز به صورت دلار هست چه جوری نقد کنیم بیاد به حسابمون

    1. تیم نویسندگان دکتر ویز

      سلام دوست عزیز شما می تونید از سایت های معتبر ایرانی مثل ایرانی کارت که این خدمات رو ارائه می دن کمک بگیرید.

  4. سلام
    یک سوال شخصی که معلوله ودرخانه هست با گوشی بازی میکند
    از نظر مادی ضعیف است چگونه برای این مورد می توان با بازی یک منبع درامد ساخت
    ممنون اگر راهنمایی کنید

    1. تیم نویسندگان دکتر ویز

      سلام و دورود لطفا با شما 88505785 تماس بگیرید. مشاوران ما خوشحال می شن در ای زمینه اگر کمکی از دستشون بربیاد کمکتون کنن

  5. ب نظر منکه خیلی جالبه. کسی که اراده قوی داشته باشه میتونه با انجام همین بازی‌ها تو تایم بیکاری خودش با هدف گذاری مثلا 6 ماهه خونه بخره

  6. سلام، اگه کسی اطلاعات فوتبالیش خوب باشه و بازیکنای اروپایی رو بشناسه میتونه از طریق بازی Players 2 کسب درآمد کنه. این بازی ایرانیه و پولی که برنده میشید رو به کارت بانکیتون واریز میکنه.

  7. گیج گننده هست میشه لطفا برای من که یه شخص معمولی هستم برای شروع خیلی واضح با مثال مشخص کنین چه مراحلی رو باید طی کنم تا با بازی پول واقعی بدست بیارم .تشکر

    1. تیم نویسندگان دکتر ویز(با مدیریت دکتر پدرام)

      مقاله رو دقیق مطالعه بفرمایید

  8. سلام ببخشید خبکهنه ی این کارارو کردیم چجوری پول بگیریم ؟؟چجوری پول به کارت واریز میشه ؟یا نجیشه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان