ایده بگیرید: لیست 48 تا از بهترین فروشگاه اینترنتی [ ایران،‌ترکیه، آمریکا و …]

ایده بگیرید: لیست 48 تا از بهترین فروشگاه اینترنتی [ ایران،‌ترکیه، آمریکا و …]
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری در سطح جهان هستند که توانسته‌اند در بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده و به جایگاه‌های بالایی دست پیدا کنند. موضوع فروش اینترنتی به شاخصه‌هایی زیادی بستگی دارد که در این متن به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. همچنین می‌خواهیم بدانیم که بهترین فروشگاه اینترنتی در ایران و جهان کدام است.

با بررسی دقیق بهترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان و بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران می‌­توان نگاه کلی و دقیقی به کارکرد بهترین فروشگاه‌های اینترنتی داشت و البته به شیوه‌­ی رسیدن به درآمد و سوددهی در بهترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان نیز پی برد این فروشگاه‌ها به جهت اینکه بهترین فروشگاه‌های اینترنی جهان شناخته شده‌اند روش‌های مناسب و کارآمدی برای افزایش سوددهی دارند و به همین جهت بهتر است با ساختار و روش این کسب و کارها بیشتر آشنا شوید. همچنین لازم به ذکر است.

با بررسی کار بهترین فروشگاه اینترنتی داخلی و خارجی می‌توانیم از الگوی کاری آن‌ها برای بهبود فروشگاه خود استفاده کنیم. در این مطلب به معرفی 48 فروشگاه اینترنتی ایرانی و خارجی می‌پردازیم تا بتوانید با سازوکار و شیوه فعالیت و شهرت آن‌ها آشنا شوید و ایده بگیرید. پس لطفاً با ما همراه باشید.

بهترین فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی چیست؟

در نگاه اول و در جهت یافتن بهترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان لازم است تا دید وسیع تری نسبت به این کسب‌وکار داشته باشیم و اطلاعات کافی راجع به بهترین فروشگاه‌های اینترنتی و بهترین فروشگاه اینترنتی ایران به دست آوریم. به همین منظور بهتر است نگاهی دقیق به بهترین فروش اینترنتی در بهترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان داشته باشیم تا در مسیر شناخت بهترین فروشگاه‌های اینترنتی قدم شایسته و درستی برداریم و در ادامه این مقاله برای رسیدن به شناخت بهترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان به سؤال فروشگاه اینترنتی چیست؟ پاسخ می‌­دهیم.

افراد و شرکت‌هایی که خدمات یا محصولات خود را در بستر اینترنت به فروش می‌رسانند، همان صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی هستند. فروشگاه اینترنتی می‌تواند شامل هر محصولی باشد؛ چه محصولات فیزیکی و چه محصولات آنلاین. برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی ابتدا باید محصول یا محصولات خاصی داشته باشید. تصور کنید شما صاحب یک تولیدی پوشاک هستید.

اگر برای فروش خود یک سایت اینترنتی راه‌اندازی کنید و نمونه‌های تولیدی خود را در آن سایت بگذارید، یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کرده‌اید. آن‌گاه کاربران با انتخاب لباس موردنظرشان از طریق سایت شما، پرداخت آن را به‌صورت آنلاین و از طریق شبکه شتاب انجام می‌دهند. از آن پس شما موظف خواهید بود تا موارد این‌ چنینی را در اسرع وقت به ‌وسیله پست به دست خریداران برسانید.

البته فروشگاه شما می‌تواند فقط محصولات آنلاین را شامل شود؛ یعنی اگر فردی مثلاً قصد خرید یک نرم‌افزار خاص، فایل، ویدئو، صوت یا هر محصول دیگری از سایتتان را داشته باشد، پس از پرداخت می‌تواند فایل مربوطه را دانلود کند و دیگر نیازی به ارسال پستی محصول نیست. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی محصولات فیزیکی و آنلاین را در کنار هم عرضه می‌کنند و طیف گسترده‌ای از محصولات را به فروش می‌رسانند.

این در حالی است که برخی دیگر از فروشگاه‌ها تخصصی‌تر بوده و تنها یک محصول خاص را به ‌فروش می‌رسانند. فروشگاه‌های اینترنتی که در این مطلب معرفی می‌کنیم، بیشتر در زمینه فروش محصولات فیزیکی فعالیت دارند. البته برخی فروش محصولات آنلاین را هم در کنار محصولات فیزیکی انجام می‌دهند. سایت‌های «همکاری در فروش» را بشناسید.

این دسته‌بندی فروش محصولات آنلاین را زیر سؤال نمی‌برد؛ در واقع چه محصول آنلاین و چه محصول فیزیکی می‌تواند به قشر عظیمی از افراد در بستر اینترنت فروخته شود. پس انتخاب فروشگاه‌های فروش فیزیکی در این مطلب صرفاً بخاطر آن است که بتوانیم بهترین فروشگاه اینترنتی را انتخاب کنیم.

برای طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی کلیک کنید

یک فروشگاه اینترنتی موفق باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

برای رسیدن به فروش اینترنتی موفق و شناخت بهترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان لازم است تا به شناخت یک فروشگاه‌های اینترنتی موفق بپردازیم. در شرایط حال حاضر دنیا و کشور کسب و کارهای زیادی به وجود آمده اند که کالای مورد نیاز شما را عرضه می­‌کنند به همین جهت برای کسب درآمد و افزایش سوددهی لازم است تا شرایط و امکانات متفاوتی برای خریدار فراهم آورید تا کالای شما دیده شود و او میل و رغبتی برای رسیدن به محصول شما پیدا کند. همین موضوع چالشی است که بیشتر کسب‌وکارها با آن مواجه می­‌شوند و حل این چالش کمک بزرگی به رشد و پیشرفت هر کسب و کاری می­‌کند و در ادامه به بررسی دقیق­تر این موضوع می‌­پردازیم.

همان‌طور که در ابتدای متن اشاره کردیم، موفقیت فروشگاه‌های اینترنتی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. در واقع نمی‌توان هر سایت فروش آنلاین را به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی در نظر گرفت. اگر کسی بخواهد به جایگاه برتری از نظر فروش آنلاین درست پیدا کند باید اصول، استاندارد و خلاقیت‌های لازم را در فروشگاه خود اعمال کند.

شگردهایی که فروشگاه‌های برتر آنلاین برای فروش خود در نظر گرفته‌اند یکسان نیست. در واقع هر سایت ظاهر، دسته‌بندی، روش‌های پرداخت و ارسال متفاوتی دارد. اگرچه اساس کار این فروشگاه‌ها شبیه به هم است اما اکثر افراد در پی جزئیات کار آن‌ها خریدشان را ثبت می‌کنند. تفاوت فروشگاه‌های اینترنتی باعث می‌شود تا افراد هر خرید خود را از یکی از این سایت‌ها انجام دهند و همه خریدهایشان را در یک فروشگاه خاص خلاصه نکنند.

اما چه ویژگی‌هایی می‌تواند بیشترین خرید را برای یک فروشگاه اینترنتی رقم بزند؟ ویژگی‌هایی که باید بهترین فروشگاه اینترنتی داشته باشد، به قرار زیر است:

فروشگاه اینترنتی

ویژگی‌هایی بهترین فروشگاه اینترنتی

اگر بخواهیم ویژگی‌های بهترین فروشگاه اینترنتی را بگوییم، می‌توانبه صورت زیر لیست بندی کرد.

  • رابط و تجربه کاربری جذاب

رابط کاربری یا «User Interface» در واقع همان ظاهر فروشگاه اینترنتی است. ظاهر فروشگاه از آن لحاظ اهمیت دارد که اگر کاربری در بازدید از سایت حتی خریدی هم انجام ندهد اما از گشت‌وگذار در گزینه‌های مختلف آن سایت لذت ببرد.

ظاهر مرتب و شیک یک سایت می‌تواند یکی از اصول اولیه برای داشتن بهترین فروشگاه اینترنتی باشد. گاهی ظاهر فروشگاه‌های آنلاین به حدی جذاب هستند که افراد تنها برای سرگرمی و دیدن گزینه‌های آن به سایت سر می‌زنند.

می‌توان گفت ظاهر یک سایت به رنگ‌بندی، محل قرارگیری لوگو و المان‌ها، ساختار و شکل لوگو، فونت‌های سایت، تصاویر، دسته‌بندی محصولات، چینش محصولات و ….. بستگی دارد.

در برابر رابط کاربردی، تجربه کاربری یا «User Experience» قرار دارد. تجربه کاربری در راستای رابط کاربری موفق ایجاد می‌شود؛ به این صورت که کاربر پس از ورود به سایت علی‌رغم لذت بردن از ظاهر زیبای آن سایت، بتواند محصولات موردنظر خود را به‌راحتی پیدا کند و برای خرید و پرداخت اقدام کند.

فروشگاه های اینترنتی جهان
مراحل ثبت خرید بهترین فروشگاه اینترنتی باید از چنان تجربه کاربری برخوردار باشد که کاربران اصلاً متوجه نشوند چگونه به آخرین مرحله خریدشان رسیده‌اند. تجربه کاربری به حدی مهم است که بخشی از دیگر گزینه‌هایی که در ادامه مطرح می‌کنیم هم در راستای همین موضوع قرار خواهند داشت.

تجربه کاربری موفق را می‌توان در بهترین فروشگاه‌های آنلاین جهان و ایران مشاهده کرد که در همین متن به شما معرفی می‌کنیم.

مراحل خرید در بهترین فروشگاه اینترنتی در راستای تجربه کاربری آن قرار خواهد داشت. اگر کاربری با مراجعه به یک فروشگاه آنلاین، محصول خاصی را سفارش دهد و برای رسیدن به مرحله پرداخت مراحلی زیاد و پیچیده‌ای را طی کند، به احتمال 90 درصد، در مسیر رسیدن به پرداخت از خرید خود منصرف می‌شود.

فروشگاه‌های اینترنتی زیادی وجود دارند که بخاطر داشتن مراحل طولانی خرید، روزانه مشتری‌های زیادی را از دست می‌دهند.

هرچقدر مراحل خرید در یک فروشگاه اینترنتی راحت‌تر و سریع‌تر باشد به همان میزان فروش آن فروشگاه افزایش پیدا می‌کند. بنابراین مراحل ساده خرید یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که بهترین فروشگاه اینترنتی باید داشته باشد.

  • جستجوهای سریع

کاربران با مراجعه به بهترین فروشگاه اینترنتی، ابتدا در کادر جستجوی سایت به جستجوی محصول موردنظرشان می‌پردازند؛ بنابراین عملکرد سریع این قسمت می‌تواند روی رضایت کاربران و بازدهی سایت تأثیر بالایی داشته باشد.

قسمت جستجو می‌تواند شامل فیلترهای رنگ، برند، قیمت، سایز و ….. نیز باشد. جستجوی پیشرفته و سریع هم دیگر گزینه‌ای است که در راستای رابط و تجربه کاربری موفق بهترین فروشگاه اینترنتی قرار دارد.

  • دسته‌بندی حرفه‌ای

دسته‌بندی و گروه‌بندی محصولات مختلف در یک سایت بزرگ فروش اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع دسته‌بندی‌ها می‌توانند براساس دسته، رنگ، مدل، اندازه و ….. مرتب شوند تا کاربران به‌راحتی بتوانند به دسته موردنظر خود دسترسی پیدا کنند بدون اینکه سردرگم شوند. و این باعث افزایش فروش اینترنتی آن ها می شود.

بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان

  • کیفیت خوب در برابر قیمت مناسب

همه می‌خواهند محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند. اگر یک فروشگاه آنلاین بتواند این امکان را برای کاربران خود فراهم کند، بزودی بهترین فروشگاه اینترنتی خواهد شد. بنابراین صاحبان فروشگاه‌های بزرگ آنلاین همواره در صدد هستند تا بتوانند بهترین و اصیل‌ترین محصولات را با تضمین پایین‌ترین قیمت با معرفی محصولی درست به‌‌ فروش برسانند.

  • تضمین مرجوعی کالا

اگر سایتی نتواند برای محصولات خود گارانتی بازگشت وجه در نظر بگیرد، کاربران سخت به چنین سایتی اعتماد می‌کنند. گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی و مرجوعی کالا می‌تواند یکی از موضوعات اساسی بهترین فروشگاه اینترنتی باشد.

  • ارائه تخفیف‌های ویژه

معمولاً بهترین فروشگاه اینترنتی باید تخفیف‌های خوبی هم به مشتریان خود ارائه دهد. گاهی سایت‌ها با دادن تخفیف‌های مناسبتی، فصلی، هفته‌ای، ماهانه و حتی تخفیف اولین خرید، باعث فروش چندبرابری خود می‌شوند. بنابراین دادن تخفیف و فرصت‌های ویژه به کاربران یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین فروشگاه اینترنتی است.

  • ارسال سریع سفارشات

اگر یک سایت به کاربران خود قول داده باشد تا سفارشات ایشان را در عرض 24 ساعت به دست‌شان برساند، عمل به این قول باعث می‌شود آن مشتری به مشتری دائمی آن فروشگاه تبدیل شود. همین‌طور اگر 24 ساعتی که آن سایت قول داده به 25 یا26 ساعت برسد، امکان دارد سایت آن مشتری را برای همیشه از دست بدهد.

با این مثال می‌توانیم به اهمیت ارسال سریع سفارشات محصول پی ببریم. وقتی کسی چیزی را به صورت اینترنتی سفارش می‌دهد، برای دریافت آن لحظه‌شماری می‌کند. بنابراین بهترین فروشگاه اینترنتی هرچقدر سریعتر این سفارش را به دست مشتری‌اش برساند، رضایت او را بهتر جلب خواهد کرد.

بهترین فروشگاه اینترنتی باید بتواند تمام مواردی که عنوان شده را پوشش داده و سپس خلاقیت‌های دیگری را در آن اعمال کند. اگر شما به بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خارجی و ایرانی سر بزنید، می‌توانید رعایت موارد فوق را در همه آن‌ها ببینید.

بهترین فروشگاه اینترنتی ایران

معرفی 48 فروشگاه اینترنتی موفق ایرانی و غیرایرانی

برای فراهم شدن بستر مناسب جهت شناخت بهترین فروشگاه اینترنتی جهان لازم است تا به بررسی این فروشگاه‌ها در داخل و خارج کشور بپردازیم. این شناخت مستلزم آگاهی از هر برند و پیدا کردن مسیری که تا رشد مطلوب طی کرده‌اند است و البته در ابتدا این مسیر آسان به نظر نمی‌­رسد و اطلاعات واضح و روشنی از مسیری که هر برند طی کرده در دسترس قرار نمی‌گیرد بر همین اساس ما در ادامه این مقاله.

در این بخش لیستی را به شما ارائه می‌کنیم که در آن می‌توانید 48 فروشگاه آنلاین و موفق جهانی و ایرانی را در آن مشاهده کنید. این لیست ترتیب خاصی نداشته و به غیر از چند مورد اول آن، دیگر گزینه‌ها بدون ترتیب در نظر گرفته‌ شده‌اند. هدف از ارائه این لیست، صرفاً آشنایی شما با بهترین فروشگا‌ه‌های اینترنتی در ایران و جهان است.

  • سایت آمازون (Amazon)

فروشگاه اینترنتی آمازون در ابتدا کار خود را با کتابفروشی آنلاین ایجاد کرد اما کم‌کم به بزرگترین غول فروش آنلاین در جهان تبدیل شد. این سایت محصولات فیزیکی و آنلاین را در کنار هم به‌ فروش می‌رساند. بخش مربوط به هر کشور در سایت آمازون جدا در نظر گفته شده است.

از آمازون آمریکا گرفته تا آمازون چین، هند، ترکیه، امارات و ….. را می‌توانید در این سایت ببینید. فروشندگان عمده و خرده می‌توانند به‌صورت همکاری در فروش محصولات خود را از طریق این سایت به فروش برسانند. افراد زیادی هستند که از داخل کشومان نیز به فعالیت فروش در آمازون مشغول هستند.

مقاله اختصاصی ما در مورد «درآمد از آمازون» را مطالعه نمایید.

  •  سایت eBay

ایبِی بزرگترین و بهترین فروشگاه اینترنتی کلیکسیونی در جهان است. این سایت کار خود را در ابتدا با فروش یک نوع آبنبات شروع کرد و سپس توانست به درجات بالاتری ارتقا پیدا کند. سیستم فروش این سایت به صورت C2C بوده و افراد ضمن خرید، به‌راحتی می‌توانند خود به فروشنده نیز تبدیل شوند.

  • سایت Walmart

والمارت فروشگاهی است که هم‌اکنون در 27 کشور جهان، بیش از یازده‌هزار شعبه دارد. این فروشگاه با دارا بودن بیش از دو میلیون کارمند، رتبه بیشترین کارمند را در بین فروشگاه‌های برتر جهان دارد. فروشگاه‌های والمارت ابتدا به‌صورت فیزیکی بودند اما به‌محض ورود به دنیای آنلاین هم توانستند یکی از بهترین سایت‌های فروشگاهی آنلاین شوند.

فروشگاه اینترنتی Walmart

  •  سایت Alibaba

علی‌بابا نیز به نوبه خود بهترین فروشگاه آنلاین در این لیست است که توسط یک فرد چینی راه‌اندازی شد. شیوه کار این سایت به صورت B2B یا بنگاه به بنگاه است که در آن افراد می‌توانند به‌صورت عمده کالای موردنظر خود را خریداری کنند. علی‌بابا چندین سایت زیرمجموعه هم در محدوده کشورهای چین، ژاپن، تایوان و هنگ‌کنگ دارد.

  • سایت Target

یکی از سایت‌های خرده‌فروش مشهور در آمریکا، سایت تارگت است که سابقه فروشگاه‌های فیزیکی آن به یک قرن می‌رسد. یکی از مزیت‌های فروشگاه آنلاین تارگت، مشتریان وفاداری است که تنها و تنها از تارگت خرید می‌کنند.

این شرکت پس از ورود به دنیای تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی در مدت زمانی کمی توانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند. هم‌اکنون تارگت طیف گسترده‌ای از انواع کالاها را به فروش می‌رساند و امکان اراسال به کشورهای زیادی را نیز فراهم کرده است.

  • سایت Bestbuy

بِست‌بای یک سایت فروشگاهی معتبر و بزرگ در زمینه فروش محصولات الکترونیکی مانند موبایل، لپ‌تاپ، دوربین دیجیتال، تبلت، نرم‌افزار، بازی و … است. این سایت به ‌غیر از فروش آنلاین، شعبه‌های فیزیکی متعددی هم در آمریکا، کانادا و مکزیک دارد. رسالت این سایت فروش با بهترین قیمت به مشتریان است. یکی از امتیازات و وجوه شهرت این سایت، ارائه قیمت‌های رقابتی است.

  • سایت Etsy

بهترین سایت فروش محصولات دست‌ساز در دنیا، سایت اِتسِی است. اگر چه این سایت به اندازه دیگر رقیبان خود مانند ایبی بازدیدکننده ندارد اما تمرکز آن بر روی فروش تخصصی لوازم دست‌ساز، عامل موفقیت بزرگ آن است. افراد می‌توانند در این سایت علاوه بر خرید محصول، زیرمجموعه فروشگاهی خود را در آن ایجاد کرده و محصولات دست‌ساز خود را در آن به فروش برسانند.

بهترین فروشگاه اینترنتی

  • سایت Groupon

سایت گروپون، اولین سایت در سطح جهان بود که ایده خرید گروهی را مطرح کرد. افراد می‌توانند با خرید دسته‌جمعی از گروپون، تخفیف‌های قابل توجهی بگیرند که گاهی این تخفیف تا 50٪ هم می‌رسد. سایت‌هایی مانند تخفیفان و نت‌برگ هم در ایران از شیوه کار همین سایت تقلید کرده و به موفقیت رسیده‌اند.

  • سایت IKEA

سایت سوئدی ایکیا، بهترین و برترین سایت فروشگاهی در زمینه فروش مبلمان و لوازم چوبی است. فروش لوازم آشپزخانه و اکسسوری‌های خانگی نیز دیگر فعالیت این سایت است که موفقیت آن را رقم زده است.

  •  سایت دیجی‌کالا

دیجی‌کالا یکی از برترین سایت‌های فروشگاهی ایرانی است که فعالیت گسترده آن توانسته است آن را به یکی از برترین و پرطرفدارین سایت‌های جهان و خاورمیانه تبدیل کند. شما می‌توانید هر محصولی که نیاز دارید را از طریق این سایت سفارش دهید.

ارائه خدمات برتر به مشتریان، ارسال سریع و کاربری راحت از دیگر امتیازات دیجی‌کالا است. شما اگر محصول خاصی برای فروش داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید با طی کردن یک سری مراحل، آن‌ها را در دیجی‌کالا برای فروش بگذارید که بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است.

  • سایت دیجی‌استایل

سایت فروشگاهی دیجی‌استایل یکی از زیرمجموعه‌های سایت دیجی‌کالا است که در زمینه پوشاک فعالیت دارد. دیجی‌استایل هم مانند دیجی‌کالا توانسته است رضایت کامل کاربران خود را فراهم کرده و به یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین ایران تبدیل شود.

  • سایت Fimka Store

سایت ترکیه‌ای فیمکا‌ستور، یکی دیگر از سایت‌های برتر در زمینه فروش پوشاک در ترکیه است. همانطور که می‌دانید پوشاک ترک در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارند. افراد با مراجعه به این سایت می‌توانند سفارشات خود را ثبت کرده و با روش‌های خاص از طریق شبکه شتاب پرداخت خود را از داخل ایران هم انجام دهند.

  • سایت Turkopt

فروشگاه اینترنتی لباس تورکوپت یکی دیگر از سایت های معروف ترکیه در زمینه فروش پوشاک است. بزرگترین مزیت این سایت، فروش تخصصی پوشاک ترک است. ارسال سریع و سفارش آسان هم از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ترکیه

  • سایت خانومی

سایت فروشگاهی خانومی یکی از بهترین سایت‌های ایرانی در زمینه فروش لوازم آرایشی، بهداشتی، عطر و ادکلن است. خانومی در بین کاربران ایرانی طرفداران زیادی دارد و به موفقیت‌های زیادی دست یافته است.

  • سایت بانه‌دات‌کام

بانه‌دات‌کام یکی از فروشگاه‌های برتر ایرانی در زمینه فروش لوازم خانگی است که بیش از هشت سال سابقه کاری درخشان دارد. شما به‌راحتی می‌توانید در این سایت هر برند از لوازم خانگی موردنظرتان را سفارش دهید.

سایت‌هایی که تا به‌اینجا معرفی کردیم، جزو بهترین و معروف‌ترین سایت‌های جهانی و ایرانی بودند. شما با مراجعه به هرکدام از فروشگاه‌های فوق می‌توانید تمام ویژگی‌های بهترین فروشگاه آنلاین را تماشا کنید.

عامل موفقیت تمام این سایت‌ها داشتن بیزنس پلن موفق، ایده‌پردازی، خلاقیت، احترام به مشتری، خدمات برتر و گسترش محصولات و دامنه فروششان بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه نوشتن بیزینس پلن می توانید به مقاله معنی بیزینس رجوع کنید.

در ادامه این لیست سایر سایت‌های داخلی و خارجی موفق را نام خواهیم برد:

  • سایت آلیار
  • سایت gearbest
  • سایت dx
  • سایت مدیسه
  • سایت زنبیل
  • سایت کیمیا آنلاین
  • سایت banggood
  • سایت اسنپ‌‌مارکت
  • سایت Flipkart
  • سایت اُکالا
  • سایت Taobao
  • سایت مبیت
  • سایت JD
  • سایت پلازا
  • سایت Suning
  • سایت Tmall
  • سایت تخفیفان
  • سایت Dangdang
  • سایت Reebok
  • سایت نت‌برگ
  • سایت mavi
  • سایت ECCO
  • سایت Media Markt
  • سایت ژاکت
  • سایت Oysho
  • سایت فودلی
  • سایت شیکسون
  • سایت Zara
  • سایت مو‌تن‌رو
  • سایت زَرپَرون
  • سایت Lacoste
  • سایت Wish
  • سایت بانی‌مُد

بهترین فروشگاه اینترنتی

اگر قصد خرید از بهترین فروشگاه اینترنتی ایران یا جهان را دارید، سایت‌هایی که در این لیست معرفی کردیم، بهترین گزینه‌های موجود برای شما هستند. اگر قصد راه‌اندازی یک وبسایت فروشگاهی برتر را دارید، باز هم این نمونه‌ها می‌توانند الگوهای مناسبی برای شما باشند. در بین لیست فروشگاه های اینترنتی ایرانی هم می‌توان گزینه‌های بسیار معروف و البته برتر را پیدا کرد.

اگر چه فروشگاه‌های آنلاین ایرانی در دهه اخیر موفقیت‌های بسیار بزرگی کسب‌ کرده‌اند اما متخصصان کسب‌وکار معتقدند که ایران هنوز هم پتانسیل‌های آنلاین زیادی دارد. فروشگاه های اینترنتی جهان هر روز بیشتر از قبل به فکر توسعه کاری خود هستند. چیزی که آن‌ها را در رأس تمام لیست‌های بهترین فروشگاه آنلاین قرار داده، فعالیت و پیشرفت مستمر آنان است.

فروشگاه های اینترنتی جهان

سخن آخر

در این نوشتار سعی شد تا توضیح جامعی از بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان و ایران و همچنین بهترین فروش اینترنتی ارائه دهیم همان­‌طور که در طول متن به آن اشاره شد رشد و توسعه یک کسب و کار به خصوص کسب و کارهای اینترنتی با چالش و دغدغه های فراوانی رو به رو است به همین دلیل در قدم اول به آگاهی و شناخت کافی از این مسیر نیاز است.

آگاهی از ساز و کار و مکانیزم فروشگاه ها و مجموعه هایی که قبل از ما شروع به کار کرده‌اند و به نتیجه ی مطلوبی نیز رسیده‌اند ذکر این نکته ضروری است که مجموعه و برند با توجه به شرایط و موقعیتی که در آن قرار دارد با چالش‌ها و دغدغه‌های خاص خود مواجه می­‌شود اما آگاهی از مسیر برند ها و کسب‌وکارهای دیگر دید واضحی از مسیر و چالش‌های پیش رو به ما می‌دهد امید است این مقاله به شما در جهت بهبود کسب‌وکارتان کمک کرده باشد.

برای طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی کلیک کنید

برخی از سؤالات رایج:

1. فروشگاه اینترنتی چیست؟

شرکت‌ها و کسب‌وکارها محصولات خود را در بستر اینترنت به نمایش می‌گذارند و به همین روش به درآمد و افزایش عملکرد خود در فروش می‌رسند.

2. ویژگی یک فروشگاه اینترنتی مناسب چیست؟

1.رابط و تجربه کاربری
2. جستجوهای سریع
3. دسته بندی حرفه ایی
4. ارائه تخفیف های مناسب

3. چند فروشگاه اینترنتی موفق را نام ببرید؟
1. آمازون
Ebay2.
Walmart3.
4. سایت علی بابا

دیدگاه‌های شما

1 دیدگاه دربارهٔ «ایده بگیرید: لیست 48 تا از بهترین فروشگاه اینترنتی [ ایران،‌ترکیه، آمریکا و …]»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان