0 تا 100 نحوه تبلیغات گوگل به بهترین روش

نحوه تبلیغات گوگل به بهترین روش
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

آیا می‌دانستید که می توانید در گوگل به طور کاملا رایگان تبلیغ کنید؟ بله تعجب نکنید شما می‌توانید بدون نیاز به صرف هزینه در صفحات اول جستجوی گوگل ظاهر شوید. زمانی که شما یک وب سایت ایجاد می‌کنید و اقدام به انتشار مطالبی در سطح اینترنت می‌نمایید گوگل در اسرع وقت شما را فهرست‌بندی می‌کند و وقتی کاربران نام تجاری یا آدرس پیوند شما را در گوگل سرچ می‌کنند وب سایت شما را در بالاترین نتایج پدیدار شده خواهند دید. در مورد تبلیغات کلیکی بیشتر بخوانید.

استفاده از این نحوه تبلیغات گوگل یکی از راه‌های دریافت ترافیک رایگان از گوگل است. هدف از انجام این کار این است که وقتی کسی اقدام به سرچ  کلمات کلیدی می‌نماید که مربوط به محصولات و خدمات شما است این امکان وجود دارد که نام تجاری شما را در در بالای فهرست و یا حداقل در صفحات اول گوگل مشاهده کند. البته رسیدن به صفحات اول گوگل نیز کار چندان آسانی نیست  و به سه مرحله تقسیم می‌شود:

  • استفاده از سئو
  • بهینه سازی وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی
  • متقاعد کردن گوگل در این زمینه که سایت شما شایسته کسب بالاترین رتبه در میان سایر سایت‌های رقیب در یک موضوع مشابه است.

با استفاده از مواردی که برای شما ذکر کردم می‌توانید به طور رایگان تبلیغات خود را در گوگل انجام دهید. البته به منظور انجام تبلیغات در گوگل راه حل‌ها و شیوه‌های دیگری هم وجود دارد که در ادامه این مقاله برای شما آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

علاوه بر راه‌هایی که بالاتر برای شما ذکر کردیم استفاده از گوگل ادوردز نیز یک نحوه تبلیغات گوگل است که از قضا بسیار هم محبوب و کارآمد می‌باشد. از آنجایی که قرار است در این مقاله صفر تا صد تبلیغات در گوگل را به شما آموزش دهیم پس به توضیح موارد ذکر شده به تفکیک در ادامه این مقاله از دکتر ویز می‌پردازیم و همچنین به شما یاد می‌دهیم که چگونه در گوگل تبلیغات کنیم.

نحوه تبلیغات گوگل به کمک گوگل ادز

چگونه در گوگل تبلیغات کنیم ؟

در ابتدای این مقاله برای شما سه مرحله رایج به منظور انجام تبلیغات در گوگل را ذکر کردیم. در این بخش قرار است تا به توضیح موارد ذکر شده در مقدمه بپردازیم.

همانطور که به شما گفتیم نحوه تبلیغات گوگل به این صورت است که هر چه میزان بازدید سایت‌های شما بالاتر رود امکان ثبت خرید از محصولات و خدمات شما نیز بیشتر می‌شود. حال به منظور بالا بردن ترافیک سایتتان ما به شما سه مرحله حیاتی در زمینه تبلیغات معرفی خواهیم کرد.

  • مرحله اول استفاده از سئو

انجام این کار به نوعی بهینه سازی موتورهای جستجوگر است و با هدف بهبود زیرساخت‌های فنی وبسایت شما صورت می‌گیرد تا بتوانید در اولین نتایج گوگل پدیدار شوید. انجام این کار نیازمند تجربه و صبر فراوان است. به شما پیشنهاد میکنیم برای شناخت بیشتر آن و تفکیک این موضوع با SEM مقاله ” بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟ 8 تفاوت seo و sem ” را مطالعه نمایید.

  • مرحله دوم بهینه سازی وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی

شما می‌بایست در مورد کلمات کلیدی که قصد دارید از آن‌ها در وب سایتتان استفاده کنید تا در صفحات نتایج گوگل برای مخاطبین نشان داده شود ارجاعات صحیح و لازم را به گوگل ارائه دهید.

زمانی که توانستید تا با استفاده از ابزارهای وابسته به گوگل کلمات کلیدی مرتبط با تجارتتان را پیدا کنید مرحله بعدی تولید محتوای درست و اصولی به منظور به کار بردن این کلمات کلیدی در آن است. حتماً تا کنون این مثال را شنیده‌اید که می‌گویند محتوای خوب پادشاه است. محتوای شما باید برای کاربرانتان مفید باشد و در عین حال بتواند سیگنال‌های صحیحی را نیز به گوگل ارائه دهد تا با استفاده از این الگوریتم‌ها گوگل بتوانند محتوای شما را بهتر درک کند.

مهمترین عناصر سئو در تولید محتوا عبارتند از:

  1. بهبود بخشیدن به عناوین صفحه
  2. اضافه کردن توضیحات متا
  3. اضافه کردن Alt tex به تصاویر
  4. همچنین باید عناوین مرتبط (برچسب H1 ، H2 و غیره) با کلمات کلیدی را به محتوای خود اضافه کنید
  • مرحله سوم متقاعد کردن گوگل بر شایستگی سایتتان در مقایسه با سایر رقبا

در این مرحله شما باید به گوگل اطمینان دهید که:

  1. مطالب شما بهتر از رقبایتان است.
  2. وب سایت شما کاملا امن است و می‌تواند به سرعت در همه دستگاه‌ها بارگیری شود.
  3. وب سایت شما برای موبایل هم مناسب است.
  4. وب سایت شما حاوی لینک خاریج و داخلی (مراجعه) از وب سایت‌های دیگر است.
  5. نام تجاری شما از اعتبار آنلاین برخوردار است.

استفاده از گوگل ادورز به منظور تبلیغات در گوگل

همانطور که می‌دانید این روزها دیگر بازاریابی از اهمیت زیادی برخوردار شده است و کسانی که در این زمینه کار می‌کنند و از آن سود می‌برند به خوبی می‌دانند که با پیشرفت دنیای الکترونیکی روش‌های متنوعی ایجاد شده است که شما می‌توانید از طریق آن‌ها به بازاریابی و انجام تبلیغات برای محصولات خود بپردازید. برای انجام بازاریابی بهتر است اول با مراحل آن که در مقاله ” مراحل بازاریابی چیست؟ 18 مرحله +3 مرحله مخصوص ایران! ” بیان کرده ایم آشنا شوید.

استفاده از گوگل ادز را می‌توان جزو ساده‌ترین و موثرترین نحوه تبلیغات گوگل دانست. شما با انتخاب این شیوه از تبلیغات می‌توانید در بیش از یک صفحه از گوگل به تبلیغ بپردازید، زیرا تبلیغات شما در سایت‌های شریک نیز به نمایش در خواهد آمد و آن‌چه که این پلتفرم را منحصر به فرد می‌کند این است که شما فقط زمانی که شخصی بر روی لینک شما کلیک کند هزینه این تبلیغ را به گوگل می‌پردازید.

به علاوه به منظور تبلیغات در گوگل ادوردز شما نیازی به داشتن بودجه‌های کلان به منظور تبلیغات ندارید و در مدت یک ساعت هم می‌توانید تبلیغات خود را در بستر گوگل ادوردز تنظیم و منتشر نمایید. این نحوه تبلیغات گوگل این روزها به راهی رایج به منظور تبلیغات مبدل شده است که با استفاده از آن می‌توان نتایج خوبی کسب کرد و همچنین به جذب مشتری از طریق وب سایت‌های مختلف کمک می‌کند.

گوگل ادوردز را می‌توان بزرگترین و معروفترین سیستم در زمینه تبلیغات اسپانسر شده دانست که به ارائه دانش به مردم نیز کمک می‌کند. حال که با گوگل ادوردز و مزایا آن آشنا شدید دیگر زمان آن است تا اقدام به یادیگری این مسئله کنید که چگونه می‌توانید با استفاده از گوگل ادز به تبلیغ تجارت خود بپردازید.

استفاده از گوگل ادز به منظور تبلیغات کاری بسیار ساده است و تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ایجاد حساب در گوگل ادز
  2. ایجاد یک کمپین تبلیغاتی قدرتمند
  3. راه اندازی یک گروه تبلیغاتی
  4. تنظیم آگهی به منظور تبلیغات و انتشار آن

به طور کلی در صورتی که تجربه کافی در استفاده از این نوع تبلیغات را ندارید بهتر است تا به عنوان اولین تجربه تبلیعات خود در گوگل ‏ادورز از متخصصان و با تجربه‌گان در این زمینه کمک بگیرید.

در خصوص ایجاد کمپین تبلیغاتی در گوگل باید به شما بگویم که پس از اینکه اقدام به ایجاد یک حساب کاربری کردید باید از طریق دو روش هدف مورد نظر خود را از کمپین بازاریابی تان مشخص کنید.

در راستای انجام دادن این کار به بهترین نحو می‌توانید مراحل ذکر شده توسط وب سایت‌ها را دنبال کنید یا اینکه از یک فرد متخصص کمک بگیرید. پس از اینکه نوع کمپین خود را انتخاب کردید و نام مناسبی را به آن اختصاص دادید که با اسم و ماهیت تجارت شما سازگار بود سپس نوبت به این موضوع می‌رسد که ad group کمپین خود را انجام دهید.

شما با انجام این کار اقدام به ایجاد گروه‌های تبلیغاتی خود می‌کنید. در انتها نیز پس از اینکه کمپین شما فعال شد گوگل ادوردز اقدام به بازبینی تبلیغات شما می‌کند و در صورت درست انجام شدن تمامی موارد اقدام به انتشار  تبلیغات شما می‌نماید.

هزینه تبلیغات در Google

اصلی‌ترین مزیت قرار دادن تبلیغات در گوگل این است که شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای هنگفت و خیلی زیاد تبلیغات خود را به پایان برسانید و همچنین می‌توانید آن ارزش معنوی را که از یک تبلیغات انتظار دارید را از این طریق دریافت نمایید.

شما می‌توانید به منظور اطمینان از به صرفه بودن این روش ابتدا میزان هزینه‌ای را که قصد دارید به منظور تبلیغات صرف کنید را تعیین نمایید و به مقایسه میزان آن با این نحوه تبلیغات گوگل بپردازید. همچنین در خصوص ارزش مادی که شما قرار است به گوگل پرداخت کنید باید به شما بگویم که این مسئله کاملا به تعداد کلیک‌هایی که در این راه به منظور کمپین تبلیغاتی خود دریافت می‌کنید بستگی دارد زیرا شما با هر کلیکی که کاربران بر روی تبلیغات شما می‌کنند به گوگل پول می‌پردازید. واقعاً جالب نیست؟

هر بار که شخصی اقدام به کلیک بر روی تبلیغات شما می‌کند به این معنی است که به مطالب شما علاقه‌مند شده است و احتمال بالایی وجود دارد تا از خدمات و محصولات شما خرید کند.

موفقیت در کسب و کار به کمک گوگل ادز

نتیجه‌گیری

در این مقاله از دکتر ویز سعی کردیم تا شیوه‌های انجام تبلیغات در گوگل را به شما آموزش دهیم. تبلیغات به واسطه آگهی گوگل یکی از کاربردی‌ترین شیوه‌های بازاریابی در دنیای امروز محسوب می‌گردد. و همچنین استفاده از شیوه‌ها و نحوه تبلیغات گوگل هزینه‌ بسیار کمتری را نسبت به سایر روش‌های بازاریابی و تبلیغات برای شما دربر خواهد داشت و با در نظر گرفتن هزینه کلیکی و تقریباً رایگان آن می‌توان گفت نتیجه اعجاب انگیز و خارق العاده را برای شما به ارمغان میآورد.

البته گرفتن نتیجه‌ای خوب از طریق این نحوه تبلیغات گوگل نیازمند صبر، تجربه، تلاش و پشتکار زیاد است. امیدواریم تا مطالب این مقاله در خصوص تبلیغات از طریق گوگل توانسته باشد برای شما عزیزان مفید واقع گردد.

برخی از سوالات رایج:

1. رسیدن به صفحات اول گوگل شامل چه مراحلی می شود؟

1. استفاده از سئو
2. افزایش بازدید سایت با استفاده از کلمات کلیدی
3. قانع کردن گوگل در جهت اینکه سایت شما بازدید بیشتری در میان دیگر سایت ها دارد.

2. چگونه می توان در گوگل ادز فعالیت کرد؟

1. ایجاد حساب در گوگل ادز
2. ایجاد کمپین تیلیغاتی قدرتمند
3. تنظیم آگهی برای انتشار

3. هزینه تبلیغات در گوگل چگونه است؟

یکی از مزیت های مهم تبلیغات در گوگل این است که شما با پرداخت هزینه کم می توانید تیلیغات کنید و با انجام فعالیت های مشخص در گوگل به جایگاه مناسبی برای تبلیغ محصول خود برسید.

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امپراتوری یوتیوب

43.000 تومان

امپراتوری یوتیوب

تخفیف استثنایی

165.000 تومان

43.000 تومان