آنتونی رابینز کیست (Tony Robbins) + ۱۹ جمله برای موفقیت

آنتوني رابينز کیست
آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

با توجه به گسترده شدن کسب و کارهای مختلف و افزایش راه‌ های رسیدن به موفقیت افرادی مانند آنتونی رابینز پا به عرصه آموزش در حوزه موفقیت گذاشتند. بسیاری از افرادی که در زندگی خود نیاز به یک راهنما دارند می‌توانند با کمک سخنان و راهکارهای افرادی مانند آنتونی رابینز به هدف خود برسند؛ اما واقعا آنتونی رابینز کیست؟

آنتونی رابینز جزء افرادی است که بعد از گذراندن زندگی سخت و تنهایی‌ های بسیار توانست خود را پیدا کند و درست همان جایی که همه ‌جا می‌زنند، بماند و موفقیت ‌های خود را به دست آورد.

برای بسیاری از ما این داستان ‌ها مانند داستان ‌های «والت دیزنی» است؛ داستان انسان‌ های ناامیدی که با یک جرقه تصمیم بزرگی می‌ گیرند و به فردی موفق تبدیل می ‌شوند. کتاب‌ های آنتونی رابینز گویای رویا نبودن او هستند. با مطالعه کتاب ‌های آنتونی رابینز می ‌توانید دیدگاه خود را نسبت به موضوعات مختلف زندگی را تغییر دهید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که آنتونی رابینز کیست؟ و چگونه خواهید توانست از توصیه ‌های او استفاده کنید.

زندگینامه تونی رابینز

بیوگرافی آنتونی رابینز (آنتونی رابینز کیست؟)

در پاسخ به سوال آنتونی رابینز کیست؟ در ابتدا تصمیم گرفتیم نگاهی بر زندگینامه او بیندازیم. آنتونی رابینز در سال 1960 میلادی در شهر لس ‌آنجلس به دنیا آمد. آنتونی رابینز خانواده بسیار فقیر داشت و در دوران کودکی زندگی بسیار سخت و وحشتناکی پشت سر گذرانده بود.

او در سن 26 سالگی برای اولین بار طعم شهرت را چشید و توانست با توجه به سختی ‌ها و مشکلات بسیاری که در دوران کودکی و جوانی تجربه کرده بود بهترین و فوق ‌العاده ‌ترین کتاب‌ ها و مقالات را در حوزه امید به زندگی و انگیزش به ثبت برساند. آنتونی رابینز می ‌گوید که نقطه شروع زندگی او، «جیم ران» بود. رابینز برای اولین بار در سخنرانی «ران» شرکت کرده بود به خوبی توانسته بود مسیر زندگی خود را پیدا کند؛ پس از آن سخنرانی به این نتیجه رسید که قصد دارد زندگی خود را تغییر دهد.

به همین جهت نیز تمایل بسیار خاصی به آقای «ران» دارد و در زمان کوتاهی توانست در کنار ایشان به کار مشغول شود و رازهای موفقیت را از او به ارث ببرد. در این بخش توانستیم تا حدودی به سوال آنتونی رابینز کیست پاسخ دهیم اما این تمام چیزی نیست که باید از مرد بزرگ دانست. مطالعه کتاب‌ ها، وبلاگ و زندگینامه تونی رابینز می ‌تواند به شما در شناخت این معلم توانمند کمک شایانی کند.

برخی از فعالیت های آنتونی رابینز

تونی رابینز کیست؟ اگر این سوال را مدیران شرکت‌ ها و سازمان‌ های بزرگ در آمریکا بپرسید به خوبی می‌ توانند او را با جملات بسیار زیبا توصیف کنند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که مدیران این سازمان ‌ها چرا باید این فرد را بشناسند؟ دلیل این موضوع این است که آنتونی رابینز نه ‌تنها با کتاب‌ ها و سخنرانی ‌های خود توانسته انسان‌ های زیادی را راهنمایی کند بلکه توانسته با ارائه مشاوره‌ های گوناگون سازمان‌ های بزرگی که در ادامه معرفی خواهیم کرد را به موفقیت‌ های بزرگی برساند. این سازمان‌ ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آی بی ام
  • آمریکن اکسپرس
  • ای تی اند تی
  • ارتش ایالات متحده آمریکا

 در ادامه مقاله به چند مورد از جملات انگیزشی آقای رابینز خواهیم پرداخت.

سخنرانی انگیزشی آنتونی رابینز

سخنرانی انگیزشی آنتونی رابینز

در بخش قبلی با ارائه خلاصه‌ای از زندگینامه تونی رابینز متوجه شدید که تونی رابینز کیست؟ در ادامه مقاله به ارائه بخشی از سخنان و جملات انگیزشی او خواهیم پرداخت:

  1. هدف شما یک رویایی است که دارای مهلت پایان است.
  2. به جای این‌که روز شما، شما را اداره کند، شما روز خود را اداره کنید.
  3. در صورتی که نتوانستید به مشتری خود اهمیت و ارزش دهید، رقبای شما به سادگی این کار را صورت می‌دهند.
  4. تنها تفاوت بین افراد موفق و دیگران اراده است.
  5. به هیچ عنوان گذشته با آینده یکی نیست.
  6. برای استوار کردن جاده‌ موفقیت باید عمل و عزم داشت.
  7. هم اکنون از زندگی خود لذت ببرید.
  8. مشکلات زندگی خود را شناسایی کنید و تمام انرژی خود را برای حل آن صرف کنید.
  9. انسان توانایی تغییر زندگی خود را دارد و به آن‌چه می ‌خواهد برسد.
  10. تمرین در خلوت خود موجب گرفتن جایزه در ملاءعام می ‌شود.
  11. خود را با مشغول شدن به چیزهای جزئی به سمت شکست راهنمایی نکنید.
  12. هر مشکلی می‌تواند یک هدیه باشد.
  13. کیفیت روابط شما به کیفیت زندگی شما ارتباط مستقیمی دارد.
  14. آدم‌های موفق تنها 5 درصد از انرژی خود را صرف شناسایی مشکل می‌ کنند.
  15. تمرکز در یک نقطه موجب جریان انرژی می‌شود.
  16. به خود و اهداف خود باید ایمان داشته باشید.
  17. برای رسیدن به اهداف خود باید به میزان کافی غذا خورده باشید و استراحت داشته باشید.

راز موفقیت انتونی رابینز

جملات انگیزشی آنتونی رابینز

برای بررسی و پاسخ بهتر به سوال آنتونی رابینز کیست؟ باید زندگی و شخصیت او را از چند جهت بررسی کرد؛ یکی از جنبه‌هایی که برای پاسخ به سوال آنتونی رابینز کیست؟  باید مورد بررسی قرار گیرد زندگی شغلی و حرفه ‌ای او است. این جنبه از زندگی تونی رابینز را می‎توان با مظالعه کتاب ‌ها و جملات انگیزشی او بهتر درک کرد.

آنتونی رابینز معمولا در بسیاری از زمینه‌ ها جملات انگیزشی را مطرح کرده که هر یک از آن‌ها نیز ثابت شده هستند. در واقع راز موفقیت انتونی رابینز در این جملات نهفته شده هستند؛ پس به آن‌ ها توجه کامل داشته باشید تا بتوانید به موفقیت برسید. از مهم‌ ترین جملات انگیزشی آنتونی رابینز می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انسان برای زندگی کردن به انگیزه و ناامیدی به یک اندازه نیاز دارد.
  2. دقت داشته باشید که سوال‌ های بهتر از طریق افراد موفق پرسیده می ‌شود. بنابراین پاسخ ‌های بسیار جالب و بهتری را نیز دریافت می ‌کنند.
  3. هیچ چیزی در دنیا معنا ندارد، این ما هستیم که به تمام چیزهای اطراف خود معنا می‌دهیم.
  4. برای این ‌که غیرقابل دیدها را به قابل دید تبدیل نمایید باید در مرحله اول برای خود تعیین هدف داشته باشید.
  5. فراموش نکنید که افرادی که از قدرت خود گذشتگی و صداقت بهره ‌مند هستند، موفق شده ‌اند لذت واقعی زندگی را تجربه کنند و رضایت واقعی به دست بیاورند.

ادامه سخنان جالب آنتونی رابینز را می توان به صورت زیر ارائه کرد:

  • برای یافتن الگو زندگی خود به دنبال فردی باشید که همانند شما فکر کرده، عمل کرده و به نتیجه موردنظر شما دست پیدا کرده است و این یکی از رازهای موفقیت است.
  • برای داشتن یک زندگی بسیار ایده ‌آل باید به چالش‌های بسیاری دعوت شوید و من شما را برای چالش افرادی که حرف و عمل آن ‌ها یکی است دعوت می‌ کنم.
  • هنگامی زندگی ما معنا خواهد داشت که هر آنچه را به دست آورده ‌ایم را به اشتراک بگذاریم و این مهم نیست که چیزی را به دست آورده‌ ایم.
  • انسان تنبل وجود ندارد بلکه اهداف آن‌ها ضعیف هستند.
  • با باورهای خود قادر هستید معنای زندگی خود را تخریب و یا ایجاد کنید.
  • زندگی مهم ‌ترین عبرت و پاداش برای انسان‌ ها است.
  • برای موفقیت باید بتوانید به شکل موثری با خود و دیگران ارتباط برقرار کنید.
  • از قدرت تصمیم ‌گیری خود به صورت حرفه‌ای استفاده نمایید.
  • انسان مطابق با دیدگاهی که خود دارد رفتار می‌کند.

جملات انگیزشی آنتونی رابینز

نقل و قول‌ های آنتونی رابینز برای موفقیت و پیشرفت سریع در زندگی (راز موفقیت انتونی رابینز)

اگر از طرفدران رابینز بپرسید که آنتونی رابینز کیست؟ می‌گویند: آنتونی رابینز، الهام بخش میلیون‌ ها انسان در سراسر جهان است. سخن آن‌ها درست است به ویژه برای ما ایرانی‌ها که با کتاب‌ های انگیزشی بزرگ شده‌ ایم و در سخت ‌ترین شرایط زندگی با مطالعه بخشی از کتاب او، مجددا روح تازه ‌ای برای ادامه در ما دمیده شده است. ما در ادامه مطلب قصد داریم برای رسیدن به موفقیت‌ های بزرگ در کسب ‌و کار و زندگی، جملات، سخنان و راز موفقیت انتونی رابینز را گلچین کرده و برای شما در قالب سخنان انگیزشی ارائه دهیم.

آنتونی رابینز با چاپ کتاب پرفروش «بیداری غول درون» در آمریکا مشهور شد و به یک چهره شناخته شده تبدیل گشت؛ با این وجود او هنوز سعی می ‌کند تا الهام بخش و انگیزه‌ دهنده مردم برای رسیدن به موفقیت ‌های بزرگ باشد.

آنتونی رابینز به تازگی یک کتاب جدید منتشر کرده است: «پول: استاد بازی» که تا به حال خبری از ترجمه آن در ایران نرسیده است ولی می‌توانید برخی از جملات این کتاب که ترجمه شده در این مقاله بخوانید. پس جملات قدرتمند برای موفقیت آنتونی رابینز را مطالعه کنید تا محرک شما برای دستیابی به موفقیت شود و بهتر درک کنید که آنتونی رابینز کیست؟ و چگونه در زندگی خود موفق است.

  1.  مشکلات خود را شناسایی کنید، ولی قدرت و انرژی خود را صرف راه‌ حل کنید.
  2.  گذشته شما برابر با آینده شما نیست.
  3. در حال حاضر از زندگی خود به صورت کامل لذت ببرید، همه چیز را تجربه کنید مراقب خود و دوستان خود باشید.
  4. اغلب مردم در زندگی شکست می‌ خورند زیرا خود را مشغول چیزهای جزئی می ‌کنند.
  5. چیزی که در خلوت تمرین می‌ کنید موجب گرفتن پاداش در ملاعام می ‌شود.
  6. در صورتی که نمی‌توانید، باید انجام دهید. چنانچه وادار شوید که باید انجام دهید، می‌توانید انجام دهید.
  7. ما این توانایی را داریم زندگی خود را تغییر دهیم و آنچه را که دقیقا قصد داریم و به دنبال آن هستیم به دست آوریم.
  8. من شما را به این چالش دعوت می‌ کنم که زندگی خود را تبدیل به یک شاهکار کنید. من شما را به چالش پیوستن به صفوف از آن دسته از افرادی دعوت می‌کنم که طبق آن‌چه یاد می‌دهد زندگی می ‌کنند و براساس گفته‌ های خود عمل می کنند.
  9. رهبران 5 درصد از وقت خود را صرف مشکل و 95 درصد از وقت خود را صرف راه‌ حل می ‌کنند. راه ‌حل را پیدا کنید و مشکل را برطرف کنید.
  10.  مشخص کردن اهداف اولین قدم در تبدیل کردن رویاهای نامرئی به اهداف قابل رویت است.
  11. کیفیت زندگی شما به کیفیت روابط شما بستگی دارد.
  12.  در صورتی قصد دارید موفق شوید، کسی که نتایج مشابه خواسته شما را به دست آورده پیدا کنید و از روش او استفاده نمایید تا همان نتیجه را به دست آورید.
  13. هر مشکل یک هدیه است، بدون وجود مشکلات ما رشد نخواهیم کرد.
  14. جایی که در آن تمرکز وجود دارد، انرژی نیز جریان پیدا می‌کند.
  15. من معتقد هستم زندگی، به صورت مداوم ما را آزمایش می‌کند تا سطح تعهدات ما را بسنجد و بزرگ‌ترین پاداش زندگی برای افرادی است که دست از تعهد بی ‌پایان خود دست نمی‌کشند تا وقتی که به اهداف خود برسند. این سطح از عزم راسخ می ‌تواند کوه ‌ها را به حرکت درآورد، ولی باید ثابت قدم و با عزمی راسخ باشید.
  16. چنانچه کاری که همواره انجام می‌دهید را انجام دهید، آنچه همواره به دست می ‌آورید خواهید یافت.
  17. یک علت که تعداد کمی از ما به چیزی که واقعا می‌خواهیم نمی‌رسیم این است که روی چیزی که قصد داریم تمرکز نمی‌کنیم و هرگز قدرت خود را متمرکز نمی‌ سازیم. اغلب مردم مسیر زندگی‌شان را سرسری طی می‌ کنند و هرگز تصمیمی برای رسیدن به چیزی منحصر به ‌فرد نمی ‌گیرند.
  18.  باورها قدرت ایجاد و تخریب دارند. بشر قابلیت فوق‎ العاده‌ ای  برای کسب تجربه از زندگی خود داشته و می ‌تواند با معنابخشی به هر چیزی باعث ضعف خود شود یا این‌که زندگی خود را نجات دهد.
  19. در صورتی که یک استاندارد بر مبنای چیزهایی که در زندگی قبول می‌کنید قرار ندهید، متوجه خواهید شد که به سادگی می ‌توان در مسیر رفتارها و نگرش ‌ها یا زندگی بی‌ کیفیتی که پایین‌ تر از لیاقت شما است بیفتید.

تونی رابینز کیست

چگونه اتفاقات مثبت را به سمت ذهن خود هدایت کرده و اتفاقات منفی را از آن دور کنیم؟

آنتونی رابینز در این رابطه می ‌گوید: پاسخ به این سوالات به اصل تعمیم بستگی دارد. یعنی اعتقاداتی که در ذهن خود ایجاد کرده‌اید که چه چیزی شما را به سمت رنج و چه چیزی شما را به سمت شادی می‌کشاند. تونی رابینز تاکید می ‌کند به هیچ عنوان چیزی منفی را به خود تلقین نکنید.

یعنی نگویید که «من بی ‌کفایت هستم»، «من لیاقت ندارم» چرا که ذهن شما ماشینی برای ثابت کردن باورهای شما است؛ پس هر چیزی را قبول کنید همان را در زندگی واقعی تجربه خواهید کرد. اعتقادات ما هم نیروی زیبای آفرینش دارند و هم تخریب‌ کننده هستند. رابینز معتقد است که روند تفکر و ارزیابی، چیزی بیش از پرسش و پاسخ درونی نیست. در حقیقت روش تفکر و ارزیابی ما، احساس ما را شکل می ‌دهد، احساسات در نوع رفتار ما دخیل هستند و این رفتارها و عادت ‌ها سرانجام سرنوشت ما را رقم خواهند زد.

اتفاقات مثبت با تونی رابینز کیست

کلام آخر

بسیاری از افرادی که تعدادی از سخنرانی ‌های تونی رابینز را شنیده‌ و یا دیده‌ اند یک سوال واحد در ذهنشان شکل می ‌گیرد؛ آنتونی رابینز کیست؟ آنتونی رابینز می ‌خواهد تا با کمک کردن به دیگران، جهان را به جای بهتری برای زندگی تبدیل نماید. در حقیقت آنتونی رابینز به دنبال این است که افراد جامعه سرنوشت خود را به دست بگیرند و برای خود اهداف مهمی را برگزینند و زندگی خود را در مسیر موفقیت دنبال کنند.

ناکامی‌ های مالی آینده و رابطه‌ های خود را با دیگران بهبود ببخشند و سرانجام به جامعه و کشور خدمت کنند. تونی رابینز برای کشف بزرگی وجودی خود و بهبود آن بیشتر از نیمی از عمر خود را صرف کمک به دیگران کرده است. علاوه ‌بر این، تونی رابینز با هدف کمک به دیگران برای دستیابی به موفقیت ‌های فردی و حرفه ‌ای فعالیت می‌کند. در این مقاله در رابطه با سوال آنتونی رابینز کیست؟ توضیحات کاملی را رائه دادیم تا با مطالعه زندگینامه تونی رابینز و جملات انگیزشی او مسیر زندگیتان را به شکل بهتری ادامه دهید.

برخی از سوالات رایج:

1. چند مورد از سازمان هایی که آنتونی رابینز با آن ها همکاری داشته است را نام ببرید؟

1. آی بی ام
2. ای تی اند تی
3. ارتش ایالات متحده آمریکا
4. آمریکن اکسپرس 

2. چند مورد از جملات انگیزشی آنتونی رابینز را بنویسید؟

1. هدف شما رویایی ست که دارای مهلت بی پایان است.
2. تحت هیچ شرایطی گذشته با آینده یکی نیست.
3. از لحظه حال زندگی خود لذت ببرید. 

3. آنتونی رابینز چگونه از جملات انگیزشی استفاده می کرد؟

آنتونی رابینز در به کار بردن جملات سعی می کرد تا با افعال مثبت استفاده کند و این افعال را در تمامی جملات خود به کار می برد. 

دیدگاه‌های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *