مشاوره کسب و کار

با توجه به شرایط سخت اقتصادی و چالش های موجود در جامعه برای راه اندازی، بهینه سازی و رشد بیزینس ها، مشاوره کسب و کار، راهکاری ایده آل است. برای دریافت خدمات تیم تخصصی دکتر ویز با مدیریت آقای دکتر پدرام شهدوست و دریافت نویت مشاوره کلیک کنید.

تیم مشاوران دکتر ویز  با بینش منحصر به فرد و ترکیب آن با دانش و تکنولوژی های روز به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین آماده ارائه خدمات در زمینه های زیر هستند:

  • مشاوره کسب و کار کوچک
  • مشاوره اقتصادی کسب و کار
  • مشاوره کسب و کار خانگی
  • مشاوره فروش و بازاریابی
  • مشاوره راه اندازی کسب و کار
  • مشاوره سرمايه گذاری در کسب و کار
  • مشاوره کسب و کار روستایی
  • مشاوره کسب و کار اینترنتی و انلاین
خدمات مشاوران زندگی و کسب و کار دکتر ویز

تکمیل اطلاعات شما در فرم رزرو

در قدم اول فرم پایین صفحه زیر را کامل کنید، تا اطلاعات شما توسط تیم دکتر ویز دریافت شود

اختصاص زمان مشاوره به شما

دوستان ما در دکتر ویز با شما تماس می‌گیرند و با توجه به نیاز شما مشاور مربوطه را به شما معرفی می‌کنند

انجام مشاوره برای گرفتن بهترین نتیجه

مشاوره مربوطه با شما در مورد نیاز شما بحث و گفتگو می‌کند تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود

اولین جلسه مشاوره کسب و کار شما رایگان است!

در جلسه اول، مشاوره کسب و کار رایگان است و این به دلیل اطمینان و تضمین از کیفیت کار ماست. همچنین از موارد مهم در جلسه مشاوره این است که برای یک مشاوره کاری مؤثر و کارآمد لازم است که «مشاور» و «مشاوره گیرنده» اعتماد کاملی به هم داشته باشند.  به همین جهت، ما جلسه اول مشاوره را کاملاً رایگان قرار داده‌ایم تا  تعامل و اعتماد بیشتر بین شما و ما به وجود بیاید. همچنین، طی تجربه سالیان زیادی که در دکتر ویز دیده‌ایم اکثر مراجعه‌کنندگان، پس از اتمام جلسه اولِ مشاوره کسب‌وکار، به دلیل کاربردی‌بودن جلسات مشاوره، تمایل به ادامه این فرایند دارند. به همین دلیل، ما این فرصت استثنایی را قرار داده‌ایم تا بتوانیم در کنار شما، زمینه موفقیت شغلی و کاری‌تان را به تحقق برسانیم. جلسات مشاوره دکترویز به شما کمک می‌کند تا با ایجاد ارتباط بیشتر با مشاوران حرفه‌ای به شناخت بیشتری از مسیر کسب وکار و موفقیت خود برسید. ازآنجایی‌که، مشاور کسب ‌و کار و مشاوره بیزینسی یک مبحث بسیار تخصصی است؛ لازم است تا برای موفقیت و پیشبرد اهداف کاری خود از افراد موفق و متخصص در این زمینه کمک بگیرید. مؤسسه کسب وکار دکتر ویز با ارائه خدمات تخصصی، شما را به اهدافتان سوق می‌دهد و باعث می‌شود تا به دستاوردهای بزرگی در زمینه شغلی و کاری خود برسید.

انواع مشاوره کسب و کار

فروشمشاوره فروش
مشاوره کسب و کار خانگی
مشاوره مالی
مشاوره کسب و کارهای کوچک

تغییرات کوچک دستاوردهای بزرگ

یکی از مواردی که تأثیر عمیقی بر شیوه زندگی افراد، خانواده‌ها و جوامع می‌گذارد، مشاوره است. در واقع مشاوره به افراد کمک می‌کند تا در موقعیت‌های دشوار که لازم است تا روحیه خود را حفظ کنند و تصمیم‌های درستی بگیرند؛ به طور مثال قبول‌نشدن در امتحان کنکور، بلایای طبیعی، آشفتگی بازار کار و ازدست‌دادن شغل گام درستی بردارند. یکی از انواع مشاوره‌ها، مشاوره کسب‌وکار است که نقشی حیاتی در بیزنس‌هایی در چالش هستند و نیاز به یک ساختار تست شده و درست دارند، دارد. مشاوره کسب‌ و کار یا مشاوره کاری باید توسط یک مشاوره باتجربه کارآفرینی و حرفه ای که چالش های مدیریت بیزنس را میشناسد انجام ‌شود زیرا این کار نیاز به تخصص و تبحر بالایی دارد. اگر به دنبال نکات بیشتر در مورد مشاوره راه اندازی کسب و کار هستید، با ما همراه باشید....

هدف مشاوره کسب و کار چیست

در سال‌های اخیر یکی از انواع رایج مشاوره، مشاوره کسب وکار است که در دنیای امروزی انتخاب شغل و پیشبرد بیزنس ها را آسان و راحت‌تر کرده است. باتوجه‌به تنوع بالای مشاغل، رسیدن به حرفه موردعلاقه و موفقیت شغلی به‌مراتب از گذشته سخت‌تر است. از سویی دیگر رضایت شغلی یکی از عوامل ایجاد حال خوب در زندگی فردی و اجتماعی است که می‌تواند در ارتقا سطح کیفیت زندگی تأثیرگذار باشد؛ بنابراین مشاوره کسب و کار برای هر فردی که در بدو ورود به دنیای تجارت و یا حتی در نیمه‌راه قرار دارد، لازم است. مشاوره کسب و کار باعث می‌شود که شما دائما به روز باشید و همین به روز بودن موجب می‎شود که به سرعت بتوانید تغییر کنید. حال اگر مشاوره کسب و کار توسط یک تیم متخصص اتفاق بیفتد که این همسو شدن با تغییرات بسیار سریع اتفاق می‌افتد.

در مشاوره کسب و کار چه تجربیاتی کسب می‌کنیم؟

در طی فرآیند مشاوره کسب و کار، شما قادر خواهید بود که تمامی نقاط ضعف بیزنس خود را ببیند و متوجه شوید که با توجه به نیازهای فعلی بازار شما چه رویکردی (اعم از نوع تبلیغات، بازاریابی و…)را نیاز دارید، حال هر چه تیمی که به شما مشاوره کسب و کار می‌دهد تجربه بیشتری در این حوزه داشته باشد، قطعا شما نتایج بهتری خواهید گرفت. در مجموعه دکترویز به دلیل تعداد بالای مشاوره انجام شده، برای کسب و کارها، شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی در کسب و کار خود بر روی تبحر و تجربه ما حساب باز کنید. کسب و کارهای تازه شکل گرفته و یا حتی کسب‌وکارهای بزرگ و افتاده هر روز به چالش‌های زیادی مواجه هستند که شاید برای بسیاری از آن‌ها راه حلی نداشته باشند. مشاوران کسب و کار معمولا افرادی هستند که سابقه زیادی در اجرا کردن پروژه‌های مختلف دارند و به همین دلیل می‌توانند اشخاص قابل اعتمادی برای نشان دادن مسیر درست باشند. البته بهتر است در حوزه مورد فعالیت‌تان هم دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید مشاوری را انتخاب کنید که در حوزه مورد فعالیت شما دارای سابقه باشد. برای مثال اگر حوزه کسب و کار یا استارت آپ شما حوزه مواد زود مصرف است بهتر است سراغ کسی بروید که قبلا در این حوزه فعالیت کرده است و استارت آپ‌های لانچ شده‌اش در همین موضوع است، انتخاب ناآگاهانه یک مشاور کسب و کار حتی اگر شخص باتجربه‌ای باشد می‌تواند آسیب‌های زیادی به بیزنس شما وارد کند پس حتما سعی کنید از افراد آشنا به حوزه مورد فعالیت‌تان کمک بگیرید. هیچگاه فراموش نکنید که مشاوره کسب و کار را از تیم متبحر بگیرید نه از فرد متبحر، زیرا یک تیم مشاور، بسیار قوی‌تر از فرد است. همچنین مشاوره کسب و کار در دپارتمان کسب و کار دکتر ویز هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی و آنلاین انجام می‌گیرد. مزیت‌های مشاوره کسب و کار زمانی که نوبت به مراجعه به مشاوره کسب وکار و مشاوره کاری می‌رسد، دانستن مزیت‌های مشاوره شغلی از اوجب واجبات است؛ بنابراین در ادامه به چند مورد از این مزایای مشاور کاری را بررسی می‌کنیم. اهداف شغلی را روشن می‌کند گزینه‌های شغلی را آشکار می‌سازد از یک مشاوره کسب وکار به‌عنوان یک راهنما کمک می‌گیرید نقاط قوت و ضعف خود را متوجه می‌شوید افق‌های دید خود را گسترش می‌دهید

مشاوره کسب و کار رایگان دکترویز

بسیاری از کسب و کارهای نوپا و تازه‌کار به دنبال مشاوره کسب و کار رایگان هستند اما مطمئن باشید که اگر شخص مشاور، فرد باتجربه و کارکرده‌ای باشد مشاوره‌اش را به صورت رایگان نمی‌دهد. مشاوران تخصصی دکتر ویز برای اطمینان شما یک جلسه مشاوره رایگان کسب و کار در نظر گرفته‌اند تا مطمئن شوید که این جلسه مشاوره مناسب شما است. برای دریافت مشاوره کسب و کار از مشاوران تخصصی دکتر ویز می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس با ما را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. در نظر داشته باشید که مشاوره‌های تخصصی کسب و کار به صورت حضوری هم انجام می‌شود اما در صورت نیاز می‌توانید مشاوره تلفنی و اینترنتی هم داشته باشید.

انواع خدمات مشاوره کسب و کاری دکترویز

شاید بدون استفاده از راهنما و مشاوره کسب و کار هم بتوان به موفقیت رسید، اما قطعاً ریسک بسیار بالایی را خواهد داشت که از تحمل بسیاری از افراد خارج است. یک مشاور کسب وکار باید قادر باشد تا در مورد بیشتر مشاغل عرف جامعه، راهنمایی‌های لازم را به مراجعان ارائه دهد. در این زمینه، مؤسسه دکتر ویز با سال‌ها تجربه در زمینه مشاوره کسب و کار در خدمت مشاغل مختلف جامعه بوده و هست. از انواع مشاوره‌های این مجموعه می توان به مواردی مانند
  • مشاوره کسب و کار اینستاگرام
  • مشاوره راه‌اندازی سالن زیبایی
  • مشاوره استارت اپ
  • راه اندازی پخش مواد غذایی
  • مشاوره احداث کارخانه (مشاوره راه اندازی کارخانه)
  • مشاوره به موسسات آموزشی
و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. در ادامه به خدمات که توسط ما به شما کارآفرینان و کارفرمایان ارائه میشود میپردازیم:

مشاوره کسب و کار کوچک

یکی از وظایف مشاوره کسب و کار، راهنمایی برای کسب‌وکارهای کوچک و نوپا است. این شغل‌ها مشتریان کمتری دارد و میزان درآمد این افراد نیز به‌مراتب از صاحبان مشاغل بزرگ کمتر است. به طور مثال مشاوره راه اندازی یک پیج اینستاگرام که صرفاً به آرایش سلبریتی‌های معروف می‌پردازد نسبت به مشاوره راه‌اندازی کلینیک زیبایی، مشاوره کسب و کار کوچکی تلقی می‌شود. کسب و کارهای کوچک در معرض خطر بیش‌تری هستند چرا که ممکن است تا قبل از بزرگ شدن، ایده آن‌ها دزدیده شود و یا توسط شرکت‌های رقیب مشکلاتی برای آن‌ها به وجود بیاید. در نظر داشته باشید که کسب و کارهای کوچک از زمان شکل‌گیری ایده تا زمان اجرای بیزنس چندین بار باید با یک مشاور کسب و کار در تهران در ارتباط باشند تا مشکلات و موارد احتمالی را به صورت آگاهانه انجام دهند. وجود بهترین مشاور کسب و کار در تهران در جذب سرمایه گذار خطرپذیر هم اهمیت زیادی دارد و معمولا کسب و کارهایی که از مشاور کسب و کار کمک می‌گیرند شانس بهتری برای جذب سرمایه گذار خطرپذیر دارند.

مشاوره اقتصادی کسب و کار

مبحث اقتصاد در همه زوایای زندگی موضوع مهمی است، چه برسد به مشاوره برای کسب وکار! در این راستا یک مشاوره کاربلد باید توانایی مشاوره اقتصادی هم داشته باشد تا بتواند یک کسب‌وکار را از نظر اقتصادی تجزیه‌وتحلیل کند. از توانمندی‌های یک مشاوره اقتصادی کسب وکار می توان به مواردی مانند مشاوره برای فروش و بازاریابی، مشاوره برای مدیریت پروژه، پیش‌بینی فعالیت‌ها، مشاوره بیزینسی بر پایه برنامه‌ریزی استراتژیک در جهت مدیریت آورده‌ها و هزینه های شرکت اشاره کرد.

مشاوره کسب و کار خانگی

یک مشاوره مدیریت کسب و کار و یا مشاوره طرح کسب و کار باید بتواند برای تمام اقشار جامعه راهکارهای لازم را بدهد. ازآنجایی‌که کسب‌وکارهای خانگی جزو جذاب‌ترین و پرطرف‌دارترین شغل‌ها در سراسر دنیا هستند؛ می‌توان با مشورت با یک مرکز مشاوره شغلی، آنها را به سودآوری بالایی رساند. کسب‌وکارهای خانگی بخش مهمی از اقتصاد هر کشوری هستند و خوشبختانه روش‌های مختلفی برای شروع کسب‌وکار خانگی با بودجه کم نیز وجود دارد. اما نکته‌ای که در این میان باید در نظر داشت، توجه این بخش به مشاوره کسب و کار است چرا که بسیاری از کسب و کارهای خانگی باید بصورت سریع و انتخاب مخاطب درست با هدف درامدزایی سریع پیش بروند.

مشاوره فروش و بازاریابی

در مسیر هر کسب‌وکاری، فروش و بازاریابی حرف اول را می‌زند. به طور مثال، تصور کنید که تولیدی بهترین لباس کودکانه را دارید؛ اما در فروش مشکل دارید، در این حالت عملاً موفقیت شما در کسب‌وکار هیچ است. بنابراین مشاوره فروش و بازاریابی یکی از زیر مجموعه های مشاوره کسب وکار است که در جلسات مشاوره بیزینسی به شما آموزش داده می‌شود.

مشاوره سرمايه گذاری در کسب و کار

مشاوره کسب و کار روستایی

مشاوره راه اندازی کسب و کار

مشاوره کسب و کار اینترنتی و انلاین


نحوه ارائه خدمات مشاوره کسب و کار در دکترویز

مشاوره تلفني کسب و کار

مشاوره حضوری کسب و کار

مشاوره آنلاین کسب و کار


مراحل مشاوره کسب و کار

در زیر نمونه‌ی از مراحل ۱۲ قدمی از مشاوره راه اندازی کسب و کار را برایتان آورده‌ایم. ۱. ارزشیابی کردن شما در این قسمت از مشاوره راه‌اندازی کسب و کار و مشاوره کارآفرینی ما از شما سوالاتی می‌پرسیم تا متوجه شویم که دلایل شما برای راه اندازی یک بیزنس چیست، این دلایل ممکن است استقلال مالی و یا کار ثابت روزانه باشد، در این قسمت با استفاده از سوالات تخصصی، شما و شخصیت کاری شما را بررسی می‌کنیم. ۲. ساخت یک ایده کسب و کار در این قسمت ما ایده‌های شما را بررسی می‌کنیم و در صورتی که ایده قوی نداشته باشید این ایده را برای شما ساخته و پرداخته می‌کنیم. برای آشنایی بیشتر با ایده ها می توانید مقاله ” ۱۰۱ ایده کسب و کار موفق ” را مطالعه نمایید. ۳. تحقیق بازار در این مرحله از مشاوره راه‌اندازی کسب و کار به بحث اینکه آیا فرد یا تیم دیگری این ایده را انجام داده‌اند می‌پردازیم و اگر کسی این ایده را انجام نداده دلایل آن را بررسی می‌کنیم. ۴. گرفتن بازخورد در این مرحله با توجه به افراد حرفه‌های بازخورد ایده شما بررسی می‌شود و میزان جذابیت آن سنجیده می‌شود و ۶ مرحله بازخورد گیری برایتان انجام می‌شود ۵. رسمی کردن و ثبت ایده در این مرحله ایده شما و مراحل ثبت آن لازم است انجام شود که فرد دیگری از ایده شما سو استفاده نکند ۶. نوشتن بیزینس پلن (طرح توجیهی) در این مرحله از مشاوره راه اندازی کسب و کار به طور کامل لازم است طرح توجیهی را استخراج کنیم تا بتوانیم در صورت نیاز به جذب سرمایه گذار و یا میزان بازگشت سرمایه خودمان را شناسایی کنیم. برای آشنایی بیشتر با بیزینس پلن می توانید مقاله ” بیزینس چیست؟ ” را مطالعه نمایید. ۷. تامین بودجه کسب و کار در این مرحله هم بنیانگذاران و یا سهامداران و یا کسانی که در این پروژه قرار است به تامین بودجه بپردازند را شناسایی و توجیه می‌کنیم. ۸. توسعه محصول و یا خدمات شما در این مرحله از مشاوره راه اندازی کسب و کار شما لازم است که محصول و یا خدمت خود را تولید کنید که در طی هفت مرحله این تولید به اجرا می‌رسد که به طور کامل به شما توضیح داده خواهد شد. ۹. ساخت تیم نیرومند در این مرحله برای گسترش بیزنس خود لازم است افرادی را جذب کنید که مسئولیت‌های قسمت‌های مختلف کسب و کار شما را بعهده بگیرند که در طی ۳ مرحله انجام می‌گیرد. ۱۰. پیدا کردن محل در این قسمت از مشاوره راه اندازی کسب و کار ۱۰ روش اصلی که برای انتخاب محل(مانند تیپ شخصیتی مشتریان، نیاز به محل پارک خودرو و….) خود را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم که در انتها بر اساس این ۱۰ مورد محل نهایی کسب و کارتان معین می‌گردد. ۱۱. شروع به فروختن محصول یا خدمت چه محصول شما صنعتی باشد، چه یک خدمت قطعا لازم است به درآمدزایی برسد در این قسمت با استفاده از روش چهار مرحله‌ای استیو جابر به نحوه ایجاد فروش در شغل شما می‌پردازیم. ۱۲. توسعه کسب و کار شما در این مرحله از مشاوره راه‌اندازی کسب و کار روشهای گرفتن بازار و افزایش فروش و هدف قرار دادن بازار شما را بررسی می‌کنیم و استراتژی تبلیغات و فروش شما را می‌نویسیم و شبکه‌های اجتماعی و درگاه‌های مختلف شما را هدف‌دهی و تارگت‌دهی می‌کنیم تا فروشتان به اوج برسد.

چگونه به دکترویز به عنوان بهترین شريت مشاور کسب و کار اعتماد کنیم؟

  • تجربه مشاوره به بیش از ۱۰۰ بیزنس موفق
  • رضایت ۹۸ درصدی مشتریان و صاحبان کسب و کار
  • فعالیت بر روی حوزه های مختلف
  • فعالیت بر روی بیزنس های اسکیل بزرگ و کوچک

هزینه مشاوره کسب و کار

هزینه مشاوره کسب و کار در تهران بستگی به عوامل مختلفی از جمله تجربه شخص مشاور دارد و از ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر ساعت آغاز می‌شود و در بیش‌ترین مقدار به یک میلیون تومان به ازای یک ساعت می‌رسد. از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت هزینه مشاوره کاری می‌توان به میزان سختی حوزه اشاره کرد. برای مثال هزینه مشاوره اقتصادی، مشاوره سرمایه گذاری، مشاوره راه اندازی کسب و کار، مشاوره فروش و مشاوره بازاریابی با یک‌دیگر تفاوت دارد چرا که هر حوزه مناسبات خاص خود را دارد. مشاوره کسب و کار رایگان(جلسه اول) کمک زیادی به شما می‌کند تا بتوانید با یک دید درست به سراغ کسب و کار مورد علاقه‌تان بروید و در ان موفق شوید. البته برای دریافت مشاوره کسب و کار باید زمان بیش‌تری صرف کنید تا به نتیجه دلخواه‌تان برسید.

چگونه درخواست مشاوره کسب و کار خود را ثبت کنیم؟

شما برای رزرو مشاوره کسب و کار میتوانید با از طريق شماره تماس با ما ارتباط برقرار کرده و یا میتوانید از طريق فرم درخواست مشاوره، درخواست خود را ارسال کنید تا همکاران ما در سريع ترين زمان با شما تماس گرفته و هماهنگی زمان جلسه و نحوه برگزاری جلسه انجام خواهد شد.

جمع بندی

مشاوره کاری می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت کسب و کارها قلمداد شود. کسب‌وکارهایی که از افراد درست مشاوره می‌گیرند در کمترین زمان به موفقیت می‌رسند و مشاور به آن‌ها کمک می‌کند تا هزینه و زمان‌ آن‌ها در بهینه‌ترین حالت ممکن صرف شود. اگر بخواهید مسیر کسب و کاری را به تنهایی بروید نمی‌توانید در زمان مناسب به موفقیت برسید. بهتر است بعد از نهایی شدن ایده‌تان یک یا دو جلسه مشاوره داشته باشید و بعد از شروع فعالیت‌تان هم در بازه‌های زمانی مشخص جلسه داشته باشید تا وضعیت‌تان به طور دائم بررسی شود

انواع مشاوره کسب و کار

شما هم به جمع نتیجه گرفتگان جلسه های مشاوره ما بپیوندید تا موفقیت را احساس کنید

سوالات متداول

این مشاوره برای مدیران کسب و کارها، صاحبان استارت آپ ها ،کارآفرینان و دانشجویان و کسانی است که در پی افزایش درآمد و دانش خود در حوزه آنلاین و یا در حوزه آفلاین هستند.

مشاوران دکتر ویز در این زمینه به شما کمک می­کنند که با راه­های گسترش کسب و کار خود اشنا شوید و چالش­های پیش­رو کسب و کار خود را بشناسید. به این موضوع توجه داشته باشید که در دنیای شلوغ امروز برای پیشی گرفتم از رقیب­ها بهتر است، در هر مرحله از تجارب افراد متخصص استفاده کنید که در نهایت با چالش­های بزرگ کاری و مالی مواجه نشوید و به رشد و پیشرفت مناسب در کسب و کار خود برسید.

در نهایت توجه داشته باشید برای پیشرفت در این راه بهتر است، از افراد متخصص در زمینه کاری خود کمک بگیرید. امروزه افراد زیادی در این راه وجود دارند، بهتر است با توجه به نیاز خود با افراد ماهر ارتباط برقرار کنید.

این جلسات بر اساس کسب و کار شما تدوین می گردد و با ارائه مشاوره شغلی برای کسب و کار شما تدوین می گردد که این مسئله باعث می شود بهترین و سریع ترین راه‌های شغلی خود را شناسایی و اجرایی کنید.

در این جلسات به دید وسیع­تری در حوز کاری خود می­رسید و موانع را بررسی می­کنید. توجه داشته باشید برای افزایش بازده این جلسات بهتر است، اشنایی نسبی از هدف خود داشته باشید که در نهایت این جلسه­ها کارایی بیشتری برای شما داشته باشند.

در  پایان این جلسات می توانید به صورت آفلاین و آنلاین، شغل خود را ایجاد و یا گسترش دهید، مشتریان و مخاطبان خود را شناسایی کنید و محصول خود را بهتر و بیشتر به آن ها بفروشید.

بر این اساس می­توان گفت، شما در پایان این جلسات به درک واضح­تری از مسیر شغلی خود رسیده­اید و مسیر رشد و پیشرفت خود را می­شناسید. توجه داشته باشید برای پیشرفت در کسب و کار خود به عوامل متعددی نیاز دارید که در این جلسات به آن اشاره می­شود.

این مشاوره برای مدیران کسب و کارها، صاحبان استارت آپ ها، کارآفرینان و دانشجویان و کسانی است که در پی افزایش درآمد و دانش خود در حوزه آنلاین یا در حوزه آفلاین هستند.

 

اگر از آن دسته از علاقه‌مندانی هستید که به دلیل دوری محل سکونت یا مشغله زیاد امکان حضور فیزیکی در جلسات مشاوره کسب و کار  را ندارید، می‌توانید از مشاوره های تلفنی و یا تصویری در زمینه شغل و یا کسب و کار خود استفاده کنید.

 

جلسات مشاور شغلی و مشاور کسب و کار برای کسانی که قصد دارند کسب یا کار جدیدی هم راه اندازی کنند هم بسیار موثر است و می توانید با کم‌ترین هزینه و خطر، کار جدید خود را راه اندازی کنند.

 

مشتریان ما

برای دریافت پکیج ویژه مشاوره به صورت کاملا اختصاصی در حوزه کسب و کارتان اقدام کنید

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

نام و نام‌خانوادگی*
Hidden